אירועי דיומא – 28.01.2024 – טניס

אליפות אוסטרליה – גמר הגברים

10:30 (יורוספורט): דניאיל מדבדייב (רוסיה) – יאניק סינר (איטליה): גמר במלבורן ללא נובאק דג'וקוביץ' הוא אינו אירוע שכיח ב-16 השנים האחרונות, עדות לגדולתו של הטניסאי הסרבי. יאניק סינר, שהצטיין בצעירותו בסקי אלפיני, הדיח בחצי הגמר את המדורג מספר אחת בעולם והעפיל לראשונה לגמר גרנד סלאם. האיטלקי בן ה-22 נחשב לכשרון גדול כבר בגיל צעיר והצליח להתקדם בהדרגה לצמרת הגבוהה ביותר של הענף, משחק אחד מהישג השיא בקריירה שלו עד עתה. סינר, צריך לציין, הוא הבכיר מבין מספר שחקנים מעולים מבני ארצו, שעושים חיל בסבב. העומק של הטניס האיטלקי היה משמעותי בזכיית נבחרתם בגביע הדייויס לפני כחודשיים, בה סינר לקח חלק חשוב. דניאיל מדבדייב בן ה-27 ישחק בגמר השלישי שלו במלבורן וישאף כמובן לתוצאה טובה מהפעמיים הקודמות בהן הפסיד לנובאק ולנדאל. ארבעה מששת משחקיו של הרוסי התמיר בשבועיים האחרונים הסתיימו בחמש מערכות (כולל ההתמודדות בסיבוב השני, שנגמרה ב-3:30 בבוקר), מה שעשוי להעיד על כושרו הגופני המעולה, שמשפיע גם על יכולת התאוששותו המהירה. סינר, לשם השוואה, שיחק הרבה פחות, באופן מצטבר, ואיבד עד כה רק מערכה אחת בטורניר. קשה מאוד להעריך, בכל אופן, כיצד הפער הגדול בזמני שהייתם על המגרש ישפיע על הגמר היום. גם המאזן הפנימי בין הטניסאים רומז על הנסיקה בחודשים האחרונים ביכולתו של סינר, המדורג רביעי בעולם. מדבדייב מוביל אמנם 6-3, אך שלושת משחקיהם האחרונים – שהתקיימו בסתיו האחרון, היו צמודים מאוד והתעלו לרמה מאוד גבוהה – הסתיימו בנצחונות של האיטלקי. נראה, אם כך, כי צפוי משחק פתוח ומעניין, כשסיכוייו של סינר לנצח מעט טובים יותר, בכל זאת.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. קצת עצוב שזה נגמר.
    זה סוף השבוע האחרון לחופשות הקייץ שלי וזמן לסכומים.
    דבר ראשון. אולי אני לא כזה מפגר אבל בתחזית שלי היה מדבדב או סינר אלופים . צלבו אותי על נובאק, אבל אני יודע מה ראיתי בעיניים.
    אמרתי גם אלופה קודמת הבנות ובאמת סביטולינה, קארניצובה גוף היו רמה אחת מעל השאר.

    לגבי המשחק הערב. הכל פתוח. מדבדב קצת עדיף מבחינתי כי הוא כבר אלוף לשעבר, וסינר קצת נחנק בשלישית. לשחק יותר טוב זה נחמד אבל צריך לדעת לסגור.
    דבר שני המשחק מול סשה זברב היה מעיר עניינים. מדבדב עזב את טניס החומה שלו והלך על הקווים. וזה נותן לו את הערך המוסף בטניס חמש מערכות.
    הוא מוביל 6:3 על סינר כל השלוש האחרונים של סינר אבל זה היה בטניס שלוש מערכות.
    זה ייגמר איפשהוא בחצות.

    1. דייי, תפסיק להיות יותר מדיי פולני, אף אחד לא צלב אותך.
      היו לך תחזיות מופרכות על נולה והציעו לך לא לקבור אותו. אם סינר לוקח בקלות אז הגמר היה בעצם בינו ובין דיוקוביץ שנתן לו פייט.
      תהנה מהספורט ולא ממה שאתה חושב שאומרים.
      אל תהיה נמטודה.

  2. המשחק הכי טוב בטורניר.
    קספר רוד מול בחור מקומי . טניס קיר מול סרב וולי. היה מהמם. לא יכולתי לעזוב את הכורסה.
    הבנות קארניצובה מול מירה אנדריוב. טניס כל מגרש. ידי טניס אילעיות.
    אם אני קארניצובה אני מתאמנת על הסרב שלי.
    חוסר בסרב ראשון אמין עלה לה במשחק מול סאבלנקה. היא יכולה להאשים רק את עצמה

    1. זה כבר קורע אותו, אם אתה רואה ולא מתעדכן רק בתוצאה.
      סינר עשה את שלו, לא רואה אותו לוקח תואר היום.

  3. יהווארדי, איזה יופי של משחק התפתח.
    נולה היה מפסיד לשניהם כי הם מציגים טניס יותר טוב ממה שהוא הציג בטורניר, נקודה.
    אני מת שסינר יקח מייג'ור ראשון, מגיע לו, גם לא רוצה שהשטן יתקשר למדבדב לברך אותו אחרי ניצחון.

  4. איך טניס מתפתח … אין כזה ספורט.
    מדבדב נראה שתי רמות מעל סינר ועכשיו סינר נראה בלתי מנוצח.
    ההשוואה היחידי שעולה לי לראש זה רוקי מול דארגו

    1. אני חושב שזה הענף שבו שחקן הכי נמדד ביכולות המנטליות שלו, וכל מי שבכלל מגיע לעמדות כאלה הוא בעל עוצמה מנטלית גבוהה, וכן זה כולל גם את מדבדב ששמט את היתרון הפעם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט