יוקיץ' נגד האליברטון ודרבים בל.א ובנ"י, בליל שלישי / מאנו

יוקיץ' נגד האליברטון ודרבים בל.א ובנ"י, בליל שלישי / מאנו

02:00 אינדיאנה פייסרס (19-24) – דנבר נאגטס (14-30)

שתי קבוצות התקפיות מלהיבות, אחת בתחילת דרכה, אחת בשיאה, במשחק שיספק מגוון היילייטס למאחרים לישון או למקדימים לצפות בתקצירים, ואם יש לכם ליג פאס או איזה מנגנון אחר לצפייה במשחקים שלא בשידור חי' בהחלט יתכן שזה המשחק שכדאי לכם לצפות בו הלילה.

לתלונות הבלתי פוסקות והאידיוטיות שלי על כך שלא בחרנו את ניקולה יוקיץ' בדראפט, אפשר להוסיף מעתה תלונות שלי לפיניקס על כך שדילגה על האליברטון, וזה דווקא יותר מפתיע כי א. מה איכפת לי? וב. למה שלא אתלונן בשם הספרס?

שאלות בלתי חשובות בעליל, אין ספק, ואף על פי כן אענה לכם, ונתחיל דווקא מב. והתשובה לה היא שבחרנו את דווין ואסל, שגם אם אינו מתעלה לרמת האליברטון, אני יכול להבין מדוע בחרנו בו, הן מכיוון שהוא שחקן מצוין בפני עצמו, הן מכיוון שבאותה תקופה היו לנו שני פוינט/קומבו-גארדים טובים בדמותם של דרק וייט ודז'ונטה מורי, ואולי אפילו מכיוון שהסקאוטים העלומים שלנו, אנשים שאף אולם נידח ואפלולי אינו זר להם, דיווחו כבר אז על קיומו של ג'וש פרימו, הפוינט גארד הצעיר שבחרנו שנה לאחר מכן ב-2021, ולכן ב-2020 העדפנו לבחור שוטינג גארד דוגמת ואסל. לדאבון הלב, האפלה ששררה באותו אולם נידח הקשתה על הסקאוטים להבין מה בדיוק פרימו עושה לבד שם בחושך, ונחרץ גורלנו לגלות זאת רק כשנתיים לאחר מכן, כשהאמת יצאה לאור. בכל מקרה, זה אולי פספוס מצידנו, אבל זה פספוס סביר.

בנוגע לא', כלומר לפיניקס, אני פחות סבלני, קודם כל בגלל שהקבוצה, כבר אז, שיוועה לפוינט גארד, ואף גייסה פוינט גארד מצוין בדמותו של כריס פול, החלטה ש, בגדול, הוכיחה את עצמה מאחר והקבוצה השתפרה ואף הגיעה לגמר בשנה לאחר מכן, אבל עדיין, כריס פול, כבר אז, היה מבוגר ופציע, ועם כל הכבוד, ויש כבוד, לקמרון פיין, אני חושב שהיה טעם לגייס פוינט גארד צעיר לשנים הבאות, שיצטרף למיקאל ברידג'ס, קמרון ג'ונסון ואפילו אייטון המשומץ, וגם יתאים להם בטיים ליין, וכאמור אפילו היה כזה על הלוח – האליברטון. אבל פיניקס, שדווקא התחילה לבחור טוב מאד בשנים הללו, הלכה בבחירה ה-10 על איזה סטרץ' 4 גנרי כזה, ג'יילן סמית שמו אם אינני טועה, וכבר אז חשבתי, אם זכרוני אינו מטעני, שזו טעות.

וכל זה אולי לא מסביר מה אכפת לי, אבל בחייאת, גם לפיניקס מגיעה טבעת, בטח אחרי כל מה שעבר עליהם, והאמת שזה חשוב גם לאתר, מאחר ובתום מפגש ההופס האחרון, שהתקיים מספר שעות אחרי שפיניקס עלתה ליתרון שתיים אפס נגד מילוואקי בפיינלס של 2021, כשפאקו ואנוכי נפרדנו מגיא רוזן, "הסברתי" לפאקו, כממתיק סוד, שבפעם הבאה שנפגוש את גיא, פיניקס כבר יהיו אלופים, אז קודם כל לא נעים לי שניחסתי ככה, וראינו איך זה נגמר, אבל האמת היא ש, נכון לעכשיו, לא טעיתי, ומאז באמת לא פגשנו את גיא, אבל אם אני רוצה לשמור על "חוסר הטעות" שלי, אני צריך לעשות אחד משניים – או לסכל מפגשי הופס בעתיד הנראה לעין, מה שאני מעדיף שלא לעשות מאחר ואלה אירועים נעימים להפליא שרבים מכם נהנים בהם, או, לחילופין, לארגן אליפות לפיניקס, וכך גם נוכל להיפגש, וגם יצא שצדקתי לאורך כל הדרך – בינגו!

על השאלה האם עדיף היה לסקרמנטו לוותר על פוקס, ולא על האליברטון, אענה אם אצטרך לדבר על סקרמנטו, אז בשלב הזה פשוט אטען שדנבר, לא בדיוק קבוצת הגנה עילאית, תגבור על אינדי בדיוק מכיוון שהיא טובה ממנה בצד האפור של הפרקט, אבל ביתיות והכל, אז זה יקרה בהפרש של 5 נק' בלבד.

02:30 ניו ג'רזי נטס (25-17) – ניו יורק ניקס (17-26)

דרבי בין הנטס, שאני מחבב אבל נראים בדרכם לשום מקום, ואני מניח שיתכנו שם טריידים מעניינים לקראת הדדליין, לבין הניקס, שלא נעים להודות, אבל גם אותם אני מחבב, והם דווקא לא נראים בדרכם לשום מקום, גם אם לא ברור לי בדיוק לאיזה מקום הם הולכים, ובעיקר כמה גבוה יגיעו במזרח שבו משחקות בוסטון האימתנית, מילוואקי המאיימת, ואפילו הקבוצה של טייריס מקסי, אז פשוט נצטרך לחכות ולראות, ובמקום הניקס דווקא לא הייתי משנה יותר מדי דברים לקראת הדדליין, אבל זה בהחלט לא מונע מהם בכל זאת לשנות דברים, והיות שהם הניקס, אז כנראה שאם ישנו, אז ישנו לרעה, וזה יהיה חבל, אבל זו דרכו של עולם, או לפחות דרכם של הניקס. אבל נראה.

הניקס, ב-16

03:00 ניו אורלינס פליקנס (18-25) – יוטה ג'אז (22-22)

הג'אז, במקור, כמו ששמם מרמז, שיחקו בניו אורלינס, אבל עברו, כמו שקורה בליגה, ושמרו על השם המקורי שלהם, כמו שלפעמים קורה בליגה, וכך הגענו למצב שבו קבוצה במדינה מורמונית מיוצגת על ידי מוזיקה חצי שחורה, חצי צרפתית, חצי קאריבית, חצי ספרדית, חצי וואטאבר. לפליקנס מאזן טוב יותר, אבל יוטה באיזה רצף משוגע לגמרי של מיליון ניצחונות, ואני מעריך שינצחו בחוץ בהפרש של 11 נק'.

03:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדרז (13-29) – פורטלנד טרייל בלייזרז (30-12)

לא כוחות. אוקלהומה, המצוינים והרעננים, ינצחו בהפרש של 17, את פורטלנד שכבר קצת נמאס לחשוב, ולכתוב, שבערך מאז 2019 אני לא מבין מה הם עושים.

05:00 לוס אנג'לס קליפרס (14-27) – לוס אנג'לס לייקרס (22-22)

דרבי בין הקליפרס, שאני דווקא אופטימי לגביהם, לבין הלייקרס, שאני דווקא לא אופטימי לגביהם, וזה מעניין כי מסורתית יש הרבה טעם להיות פסימיים בנוגע לקליפרס, והרבה טעם להיות אופטימיים בנוגע ללייקרס. אז למה בעצם?

למה אני אופטימי בנוגע לקליפרס – קוואי בריא, פול ג'ורג' בריא, הארדן נראה מאוזן נפשית, ואפילו ראסל ווסטברוק נראה מרוכז, מבוית, מאולף וסבלני. תוסיפו איזה פלאמלי ותייס כאלה, ועוד כמה חבר'ה שבטח שכחתי, וזו קבוצה שיהיה קשה לעצור, ודווקא תוכל לעצור לא מעט יריבות.

למה אני פסימי בנוגע ללייקרס – לא יודע בדיוק. לכאורה אפשר לטעון שהקבוצות של לברון תמיד עושות איזה משבר חורף כזה לקראת הדדליין, כחלק מקמפיין גוועלד להנהלה להטריד עבור פלוני אלמוני שהוא הוא הדבר היחיד שעומד בין לברון לבין עוד ביקור בפיינלז, ולא אחת אכן מתבצע טרייד כזה, ופלוני אלמוני אכן מצטרף לקבוצה, ולברון אכן שוב מגיע לפיינלז, אז איזו סיבה בעצם יש לי להניח שדווקא השנה זה לא יקרה? אפשר לטעון שהם נראים גרוע מאד, והמאזן, פיפיטי/פיפיטי כזה, גם מעיד על כך שזו מעין אטלנטה מערבית, אבל אפשר גם לטעון שהלייקרס ניצחו את הטורניר המפורסם, ולהוסיף שזה טבעי שתהיה ירידה אחרי מאמץ חריג כזה באמצע העונה, ועוד לקבוצה מבוגרת ופציעה שכזו, אז באמת אפשר בהחלט להניח שהמצב שם ישתפר, בוודאי עם טרייד כזה או אחר אכן יבוצע, אבל איכשהו נראה לי ש"הפעם זה אחרת", ושזו אכן תחילת הסוף של עידן לברון כשחקן מוביל בקונטנדרית, לא כי הוא כבר לא שחקן מצוין, הוא עדיין שחקן מצוין, אבל איכשהו נראה לי שהטריקים הרגילים כבר לא יעבדו, ושזה יסתיים באיזה פלייאין/סיבוב ראשון כזה ותו לא.

הקליפרס, ב-8.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. תודה מיקי אימנו.
    אחד הפריוויואים היותר מדליקים השנה, בחיאת דיני.
    נראה שאצפה ביוקיץ ואחרי כן בדרבי של LA.

  2. כבר הייתה איזו עונה שלברון והלייקרס סיימו מוקדם, לא? גם עוד שנה כזו לא תכניס את לברון למגירת הלשעברים, לפחות לא אצלי, והקבוצות שלו תמיד יעלו בי חשש. לא מתוך אהבה גדולה, אבל את הכבוד המגיע לו הוא מקבל ממני.
    תודה רבה מאנו, כל פריוויו או סיקור שלך הוא תופין אמיתי

  3. אז רוזייר עובר למיאמי עבור הגופה החנוטה של לאורי ובחירת סיבוב ראשון ב27.
    טרייד מצוין למיאמי. יכפה על הרבה ימים שלג׳ימי לא מתחשק להוריד את הטרנינג והאיפור.

  4. פרוויו משובח מאנו…..
    כבוד
    אני יודע שאתה אדם שהמילה שלו ברזל אבל אנא, אל תחבל במפגש ההופס הבא.
    אולי גיא יסכים לוותר. נדבר אתו. יהיה בסדר.
    תודה, בבקשה וסליחה
    🙏🤣

    1. החדשות הנוראיות קצת העלימו עוד קאמבק פסיכי, מצד אחד זה דפוס בעייתי, מצד שני זה מוסיף ביטחון בקלאץ׳.
      W שישי רצוף זה גם משהו, מנסים להתבסס ב 5-6 ואולי להתגנב לארבע הגדולות (יהיה קשה כולן שם עמוקות)

  5. הודעה של הNBA:
    בעקבות בדיקות סמים חיובית: טריסטן תומפסון הושעה ל-25 משחקים.
    בדמו של אלוף ה-NBA לשעבר ושחקנה של קליבלנד נמצאו 2 סוגי סמים של הורמון גדילה ושיפור ביצועים.

        1. 😅😅
          אני מדבר מהיגיון. אם אחרי משפרי ביצועים הוא עומד על 3.8 נק' ו3.9 ריב' למשחק, אז כנראה שזה לא קשור לכדורסל.

          1. או שעם קצת יותר הגיון – כדי להבטיח שלא ייחתך לקח חומרים שיגרמו לו להיראות מספיק טוב להישאר בסגל עד שעבר תאריך הבטחת המשכורת שלו.

            1. הוא את הכסף שלו עשה. כרגע הוא על מינימום, ואחרי הפרשייה הזו הוא גם לא ייקבל כסף על המשחקים שייעדר ובנוסף זה כתם על שחקן שגם כך הוא בצניחה חופשית.

            2. או שלא קראת או שלא הבנת

            3. כתבתי בטור היעודי שצפיתי קצת ב-TT לאחרונה ואכן הוא הפתיע אותי לטובה.

            4. גילרחי, התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה.

  6. יש מעט מאוד שחקנים בליגה שתפקדו העונה במאני טיים יותר טוב מג׳יי וויל ועוד פחות עם פחות מ-3 עונות בליגה.

  7. קמתי בחסות השלפוחית לסיום של הבלייזרס מול הת'אנדר.
    ברכות לשופטים שלקחו לבלייזרס ניצחון חוץ נדיר. 109:108 לבלייזרס 15 שניות לסיום וכדור שלהם. דאבל טים ובליץ על ברוגדון שמחזיק בכדור ומבקש טיים אאוט. השופטים לא נותנים לו טיים אאוט ודווקא שורקים לדאבל (הקפצה כפולה). צ'ונסי חוטף את הסעיף ונכנס למגרש עצבני על השופטים שלא נתנו להם טיים אאוט.
    מקבל טכנית..
    ואז מקבל עוד טכנית ומורחק..
    אוקלהומה עכשיו עם שתי זריקות עונשין מהטכניות וכדור מהצד.
    שיי שם אחת ו-וויליאמס מג'מפר go ahead לניצחון 111:109.
    נחכה לפוסט גיים עם צ'ונסי.

            1. אז מה אם הוא השופט הראשי? הוא לא נתן את השריקות. רק ניסה להוריד את כולם מהפרקט בצורה רגועה למזער את הנזקים שעשו חבריו.

            2. השופט הראשי החביב נראה בהלם כשקלט שצוות השיפוט שלו חילק 2 טכניות ובעצם קבע את תוצאת המשחק

            3. כן זה היה שוד…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט