בוסטון מכריעה את דאלאס בלילה של שיאים איזוטריים / מערכת הופס

בוסטון מכריעה את דאלאס בלילה של שיאים איזוטריים / מערכת הופס

דאלאס מאבריקס 110 (19-24) – בוסטון סלטיקס 119 (10-34) / מאנו

גרנט ויליאמס וקיירי אירווינג נגד בוסטון, קריסטאפס פורזינגיס נגד דאלאס, בעצם זינגר לא שיחק, אבל למה להרוס תמה יפה כשהיא צצה לה במקרה? – דרבי אקסים משובח היה אתמול בדאלאס, בוסטון אמנם בבק-טו-בק אבל דרק וייט הגדול מגיע לעבודה יום כן/יום כן וגם אתמול היה יום כן, וזה הספיק לסלטיקס לגבור על דאלאס במעונה הדל.

לוקה עם טריפל דאבל אימתני של 33, 18 ו-13 ב-40 דק' גבר על דרק וייט הגדול (6, 4 ו-1) בדו-קרב האישי ביניהם, אבל טייטום היה שם כדי להשלים את העבודה עם 39, 11 ו-5 והוסיף 3 חט' ו-2 חס'. תמיד חשבתי שהצעירים של בוסטון לא סבלו את קיירי אירווינג, והשורה הזו של טייטום, (ושל בראון עם 34, 3, ו-4), גורמת לי לחשוב שאכן כך היה. קיירי עצמו, עם 23, 6 ו-3, לא עשה את ההבדל עבור דאלאס, וטימי הארדוואי ג'וניור, עם 20 מהספסל, לא הספיק.

אורלנדו מג'יק 99 (21-22) – קליבלנד קאבלירס 126 (15-26) / מאנו

שתי קבוצות שחסר להן משהו, לאורלנדו אולי פשוט ניסיון והבשלה, לקליבלנד אולי פשוט את לאורי מרקאנן, נפגשו בפלורידה והלילה לפחות נראה שהחסרון של אורלנדו גדול מזה של קליבלנד. האבירים הובילו כל המשחק, בפער שצמח וצמח עד לכדי 27 הפרש. ממש לא נעים לחטוף ככה בראש בבית, אבל האבירים קלעו 53 אחוז מחוץ לקשת ואורלנדו רק 38 אחוז, אז התוצאה הייתה קצת בלתי נמנעת. בשורות קליבלנד בלט דווקא סאם מריל, בגזרת הנק', עם 26 כאלה, כשמיטשל לוקח על עצמו את האס', עם 13, וג'ארט אלן את הריב', עם 11. בצד השני הוביל באנקרו עם 18 נק' (בלבד, יש לומר), ו-6 אס', כשוונדל קרטר מסייע בריב' עם 9.

פילדלפיה סיקסרס 133 (13-29) – סן אנטוניו ספרס 123 (35-8) / מאנו

השנים בהן הייתי סופר בדאגה כל הפסד חוץ שלנו במהלך המסעות הארוכים למזרח, מחשש שנאבד את יתרון הביתיות בשלבים הגבוהים של הפלייאוף, חלפו לבלי שוב, ותחושת האופטימיות של קבוצות אורחות בנוגע לסיכוייהן לצאת מהוולס פארגו עם ניצחון, גם היא התפוגגה כליל. ואם מחברים את שתי המגמות הללו הרי שאין להתפלא על תוצאת המשחק הלילה.

על מה יש להתפלא? על לא מעט, חברים, על לא מעט, עולם עתיר הפתעות הוא זה, והתקופה הזו, בחיי, רצופת אירועים שהיו מספיקים לעשור נורמלי בתקופות אחרות, ואחת האינדיקציות הבולטות לכך היא כמובן איך שהספרס נראים. על כך שאנחנו לא קבוצה טובה אין להכביר מילים, שהרי טיב הקבוצה נגזר מרמת הכישרון בסגל, ממידת התפתחותם המקצועית של השחקנים, מהניסיון שצברו וכדומה, ובכל אלה, ובכן, קל להודות שאנחנו זנב לאריות… או אולי זנב לשועלים? בעצם זנב לאוגרים הסיביריים, כן, זו כנראה ההגדרה הקולעת ביותר.

בכל מקרה, על כך איני קובל, שהרי זה מחזור החיים בליגה, אבל אני בהחלט קובל על כך שאנחנו לא ממש קבוצה, כלומר ניכר שמדובר באוסף שחקנים שלא ברור מה מקשר אותם זה לזה, (למעט טרה ג'ונס), לא נראה שהם מתאמנים ביחד לפני המשחק, ובאופן כללי הם (למעט טרה ג'ונס) מזכירים לי כל מיני קבוצות מזעזעות שתמיד סנטתי בהן על כך שנראו כעדר ללא רועה, כמו למשל… פילדלפיה של עד לפני עונה או שתיים, כשאמביד היה מכדרר על קו השלוש לימין, מסתובב לכיוון השני, מכדרר מעט לצד שמאל, מתמקם היטב, זורק שלשה, מחטיא, ולאחר מכן עושה זאת שוב בהתקפה הבאה, שהרי אולי, בכל זאת, בפעם הבאה זה יכנס, לא? גם בן סימונס נהג לעשות כל מיני דברים מוזרים, שלא ברור היה מדוע הוא עושה אותם, האם הם אמורים לתרום למשחק, ואם כן כיצד, ובאופן כללי למעט טרה ג'ונס, סליחה, למעט טי.ג'יי מקונל, לא היה שם שום דבר שהפך את חבורת השחקנים בכחול למשהו שהוא, ובכן, וכאמור, קבוצה.

ועל כך חברים, הפליאה, שהרי להפסיד אפשר גם כקבוצה, בוודאי כשהיא כל כך צעירה, אז התוספת, או המגרעת הזו, איך שלא תסתכלו על זה, של העדר קבוצה, היא לא ברורה באותה מידה שהיא מפליאה, מפתיעה ואף מעציבה.

ברוח זו וודאי לא תתפלאו לשמוע שהלילה אמביד שבר את שיאו של ווילט צ'מברליין הגדול וקלע 70 נק', שהן שיא הנק' שקלע סיקסר אי פעם. "רגע", וודאי תתהו, "אבל ווילט קלע פעם 100 נק', לא?!?", אז אכן כן, כך היה, אבל מסתבר שזה היה במדי קבוצה אחרת, ולא במדי הסיקסרז. 56 מתוך 70 הנק' נקלעו עד תום הרבע השלישי, ובהפסקה מישהו בוודאי הדליף לאמביד שהוא צריך להוסיף 14 בלבד על מנת לשבור את השיא, ולא איש כאמביד, שעומד על בערך נקודה לדקת משחק העונה, ירתע מלקלוע 14 נק' ב-12 דקות על הספרס האומללים, וכך אכן עשה. אם אתם חושבים שיש בכך כדי להעיד על כל הבעיות אצלנו שציינתי לעיל אתם בוודאי לא טועים, וגם העובדה ש, כך מקורותי מדווחים לי, ג'ואל אמביד נענע את ראשו בחוסר אמון בעוד חולף ליד ויקטור הארוך לפני המשחק, גם עובדה זו לא מפצה על עוגמת הנפש שנגרמה לנו הלילה. לחובבי הז'אנר נספר שויקטור פיצה את עצמו בכך שהטביע אלי-הופ על ניק באטום, נחמה פורתא. במה פיצה את עצמו ניק באטום? זאת איני יודע.

את 70 הנק' שלו קלע אמביד ב-24/41 מהשדה ולא פחות מ-21/23 מהעונשין, והוסיף לזה רק 1/2 משלוש, ככל הנראה כדי להבהיר את הנקודה שציינו קודם – שהוא לא צריך להסתובב שם, על הקשת, יותר מדי, והוסיף 18 ריב' (9 מהם בהתקפה), 5 אס', חטיפה וחסימה אחת, וכל זה ב-37 דק' למשחק, כלומר קצב של כמעט 2 נק' לדקה, ופלוס 11 בדקות שלו על הפרקט. מקסי תרם 18 נק' ו-8 אס', טוביאס תרם 14 נק', 6 אס' וסייע לספרס להישאר בתמונה עם 0/5 משלוש.

בשורות הספרס בלטו ויקטור עם 33, 7 ו-2 ב-28 דק', כלומר למעלה מנק' לדקת משחק, ואני מתחיל לחשוב ששני הביגז חמדו להם לצון הלילה ופשוט שיחקו אחד על אחד…. אבל לא – וואסל הוסיף 22, 4 ו-9, סוהאן עם 14 ,8 ו-4 וטרה ג'ונס עם 12, 4 ו-6. דאג מקדרמוט קלע 13 ב-22 דקות, כולל 3/9 מעבר לקשת, ואין לי שום ציפיה מאיתנו העונה, אבל אם אני בכל זאת חייב לצפות למשהו, אז אשמח אם הוא ילך לשחק במקום אחר ונקבל על זה משהו בסגנון של בחירת סיבוב שני של בוסטון העונה מוגנת 55 ומעלה או לחילופין שקית M&M או "טעמי" בודד, כי כל אחד מהדברים האלה שווה לנו כרגע יותר מאשר דאג מקדרמוט.

דטרויט פיסטונס 113 (39-4) – מילווקי באקס 122 (13-30) / מאנו

היה זה המשחק הרביעי העונה בין הקבוצות, וההפסד הרביעי של הפיסטונס. כידוע – פעם ראשונה מצחיק, פעם שני מעצבן, פעם שלישית גלידה, אבל לא ידוע, לי לפחות, מה קורה בפעם הרביעית, ואם מישהו משורות הבוכנות ישלח לנו מה בעצם קרה שם הלילה, אחרי הפעם הרביעית, אשמח לעדכן את כולם.

המשחק, אגב, היה צמוד למדי, והפיסטונס בוודאי יתלו את ההפסד בהעדרו של מלקולם קזאלון, הגארד האגדי שלהם שאת שמו לא שמעתי מעולם, אבל חשוב לזכור שהדקות שלו נחלקו בין שאר השחקנים, כך שלתירוץ הזה יש ערך מוגבל. מרקוס סאסר עם 23 נק', ג'יילן דורן עם 12 ריב', וג'יידן אייבי עם 6 אס' הובילו את דטרויט להפסד מספר 39 העונה. יאניס עם 31 נק', 17 ריב' ו-10 אס' הוביל את מילוואקי לניצחון מספר 30. לילארד אמנם קלע 17 אבל ב-4/15 מהשדה מחרידים כולל 2/10 מזעזעים מה-3, לך תבין.

טורונטו ראפטורס 100 (28-16) – ממפיס גריזליס 108 (27-16) / מאנו

טורונטו עוברים שיפוץ רציני ביותר, אבל מצליחים לגנוב נצחונות פה ושם. ממפיס עוברים אשפוז רציני ביותר, אבל מצליחים לגנוב נצחונות פה ושם. הלילה, בכל מקרה, הפסידו השיפוצניקים למחלקת אורטופדיה ג' בעונה שמסתמנת כ"עונה פיננסית", או "עונת מעבר" אם תרצו, עבור שתי הקבוצות. את ממפיס הובילו גג"ג עם 27 נק', מישהו בשם ווינס וויליאמס ג'וניור, עם 10 ריב', ולוק קנרד עם 7 אס'. את טורונטו הובילו בארט עם 29 נק', בארנס עם 12 ריב' וקוויקלי עם 10 אס'.

מינסוטה טימברוולבס 125 (13-30) – שארלוט הורנטס 128 (31-10) / מאנו

מפגש קצוות קלאסי של העונה הסדירה אמור להסתיים בכך שהקבוצה של רודי גוברת על שארלוט האומללים תמיד, ופצועים על פי רוב, ובדרך כלל בתוצאה משכנעת, אבל הלילה קרה דווקא ההפך, ואיכשהו מיניסוטה הצליחו להפסיד את זה, ועוד בבית. איך זה קרה? שרלוט הצליחה לקלוע 57% מהשדה מול ההגנה הבדרך כלל אימתנית של הזאבים, כולל 38 אחוז מעבר לקשת, מיעטה לאבד כדורים ויצאה מאוזנת גם בגזרת הריב' מול מיניסוטה הארוכים והאתלטיים.

גם במשחק זה נשברו שיאים – טאונס קלע 44 נקודות עד סוף הרבע השני, ועבר את קובי בריאנט בשיא נקודות במחצית הראשונה לפחות מאז עונת 1997 (המוזרות במקור… איזה מין שיא משונה זה "לפחות מאז 1997"?, לא ברור). בכל מקרה, גם במקרה הזה איזה אנליסט צעיר מהמחלקה לסטטיסטיקה ספאסטית, יידע את השחקן ששיא הנקודות לשחקן מיניסוטה הוא 60, אז החתול התגבר כארי, והצליח לקלוע עוד 16 נק' בשני הרבעים כדי להשוות את השיא. מדוע רק השווה את השיא ולא שבר אותו? אין לי מושג, אבל ג'רמיין אוניל מאינדיאנה התקרב פעם לשיא הנק' של רג'י מילר, ואז, כך מספרים לי, החליט לא לשבור אותו מתוך כבוד לרג'י, אז אולי מחזיק השיא הוא איזו דמות מיתולוגית במיניסוטה, ולכן קאט נמנע מכך? מי זה כבר יכול להיות? קווין גארנט, לא? כי זה בטח לא הזמר פרינס, וחוץ משני אלה אני לא חושב ששמעתי על דמות מיתולוגית ממיניסוטה, אבל יתכן שאני טועה.

מה יקרה לקבוצה של רודי בפלייאוף? אני פסימי. אמנם יותר אופטימי ממה שהייתי בתחילת העונה, אבל עדיין פסימי. זה כמו שטורונטו יצאו מהמזרח או אליפות של הקליפרס – מסוג הדברים שאאמין בהם רק אחרי שאראה שהם קרו. מה יקרה לשארלוט? מה שתמיד קורה לשארלוט, שזה די שום דבר – מסוג הדברים שאאמין בהם כל עוד לא אראה שהם לא קרו.

פיניקס סאנס 115 (18-25) – שיקגו בולס 113 (24-21) / שחר שרון

על פניו משחק שאמור להיות קל עבור הסאנס שבאופן נדיר זמינים לראשותה השלישייה דוראנט את בוקר את ביל. מהצד השני שיקגו באו לשחק עם כסף של הקזינו וכל תוצאה שהיא לא תבוסה היא תוצאה סבירה ביותר עבורה והם אכן נראו משוחררים וחדים.

רבע ראשון – שני הקבוצות התחילו טוב את המשחק כשסל עוקב סל משני צדי המגרש עד אמצע הרבע שבו הבולס התחילו לרוץ 14:0 כשאנחנו ב28:13 בקצת פחות מ4 דק לסיום הרבע. עם כל הכוכבים על המגרש זה היה דווקא הרבע של קובי וויט שקלע 11 נק׳ בפחות מ9 דקות משחק. את הסל האחרון לרבע קלע ביל מזריקה קשה ל2 וזה 37:22 לבולס

רבע שני – למרות שהסל הראשון של הבולס הביא אותם ליתרון 19 עם תחילת הרבע דווקא המומנטום לאט עבר אל הסאנס בדקות דומיננטיות בעיקר של דוראנט שעם 7 נק׳ ואסיסטנט מצמצם את היתרון ל10. מ7:06 קיבלנו 2 דקות של בצורת סלים עד שקובי ווויט בחדירה ולייאפ העלה את הבולס ליתרון  15.ממולו בוקר וג׳וש אוקוגי משאירים את הסאנס בחיים ומשם עד סוף הרבע ריצות קטנות לכל קבוצה כולל בלוק דקה לסיום של יוסוף נורקיץ׳ על קרוסו וסיום הרבע 66:49 לאחר שלשה של קרוסו  ומחצית קבוצתית גדולה של הבולס

רבע שלישי – המצ׳אפ של קרוסו ונורקיץ׳ הוליד עוד חסימה, הפעם של קרוסו שמוביל להטעיה יפה של קובי על דוראנט ופשוט מדהים כמה זה נראה קל לעבור שחקן הגנה 2.11 ולשים עליו לייאפ כאילו כלום ואנחנו כבר ביתרון 21 לבולס. בהמשך גם יתרון השיא במשחק הגיע לאחר שלשה של רוזן 79:56 ויתרון 23. משם עד ה5 דקות האחרונות של הרבע היתרון נע סביב ה-20 כשמשם דוראנט פתח מבערים וההמשך היה דוראנט שואו אחד גדול. את הרבע הוא סיים עם סל בשניות האחרונות כשהוא מוריד את היתרון ל7 בלבד. 90:83 והמומנטום לגמרי של הסאנס

רבע רביעי – כשדוראנט חזר למשחק 8 דק לסיום הבולס היו ביתרון 4 בלבד ולא לקח לו הרבה זמן לקלוע שלשה וזה 92:91. ומשם דוראנט היה כמעט כל ההתקפה שמצד שני קובי וויאט ביום גדול מנסה להתעלות על יום גדול של דוראנט כשמשחק הגיע לדקות האחרונות צמוד ביותר. 2:08 לסיום סל ועברה של דרוזן ויתרון 3 לבולס, או שלא, צ׳אלנג׳ מוצלח הפך את ההחלטה לעבירת תוקף. משם המומנטום היה לגמרי של הסאנס וכל סל הרגיש כמו טיפול על הר עבור הבולס.

50 שניות לסיום דרוזן בסל גדול מחוץ לצבע, 111:110. מהצד השני החטאה של ביל ריבאונד שמגיע לדוראנט ל-3 ובאנג! 113:111 30 שניות לסוף. דרוזן עם סל שדה מהיר 23 שניות לסיום ושיוויון 113. אבל לתת לסאנס כל כך הרבה זמן לנסות לקלוע כשדוראנט ביום כמו דוראנט כנראה לא רעיון טוב ו1.6 שניות לסיום והוא קולע סל ענק בפיידאוואי כשקארוסו ופטריק וויליאמס חונקים אותו וזה לא משנה. סל ניצחון ענק!

דרוזן החטיא זריקה קשה לנסות לנצח אך ללא הצלחה. סיום 113:115

אצל הסאנס, דוראנט 43 נקודות ב 16-32 מהשדה ו 6 שלשות, 8 אסיסטים ו2 חסימות, ביל תרם 18 ובוקר 16. בשיקגו, וויט עם 26 נקודות ב 10-14 מהשדה ו 4-5 משלוש, 10 ריבאונדים ו9 אסיסטים, דרוזן 21 נקודות ב 8-17 מהשדה

סקרמנטו קינגס 122 (18-24) – אטלנטה הוקס 107 (25-18) / שחר שרון

עבור הקינגס זמינות מלאה ואצל אטלנטה טרי יאנג יפספס את המשחק בעקבות זעזוע מוח שספג במשחק הקודם, בנוסף גם האנטר שכבר פצוע המון זמן.

את הרבע הראשון פתחו שתי הקבוצות באופן צמוד, עבור סקרמנטו הריסון בארנס היה אחראי על 12 נקודות ב7 דקות משחק אך אטלנטה עוד הצליחה לענות עם סלים של קפלה בוגדנוביץ׳ ומארי והרבע נגמר ביתרון קל של 24:27.

ברבע השני הקינג עלו ליתרון 12 ב9 דק׳ לסיום הרבע כאשר הם גם עוצרים את אטלנטה על 0 נקודות מפתיחת הרבע, מארי ובוגדנוביץ׳ עוד ניסו להחזיר את אטלנטה אבל משם סקרמנטו ברחו ליתרון 17. 40:57 למארחים בסיום המחצית

הרבע השלישי התנהל ברובו סביב יתרון 20 כאשר מארי ובארנס בלטו. למרות ריצה של אטלנטה שהורידה את היתרון ל10 בלבד ב4:14 לסיום הרבע, האין הגנה שלה עזר לסקרמנטו לחזור לפער 18, 69:87

משם הרבע הרביעי היה בעיקר גארבצ׳ טיים למרות ריצות של אטלנטה שהורידו את היתרון כבר ל12 בתחילת הרבע או 8 ב1:41 לסיום, אך בשום שלב זה לא הרגיש שיש איום אמיתי על זהות המנצחת ולסיום 107:122

בלטו בקינגס: האריסון בארנס: 32 נקודות ב 10-20 מהשדה ו 4-8 לשלוש וסבוניס: 14 נקודות ו21 ריבאונדים

באטלנטה: דג׳אנטה מארי: 35 נקודות ב 11-23 מהשדה ו6-10 מדאון טאון, 10 ריבאונדים ו6 אסיסטים, בוגדנוביץ׳ 18 עם 5-12 מהשדה, וסדי ביי עם 13 ב 4-11 מהשדה

לפוסט הזה יש 59 תגובות

    1. קטסטרופה אחרי קטסטרופה.
      לא ייאומן שגלנט המטומטם, שהיה אידיוט בתור שר חינוך והוא אידיוט בתור שר ביטחון, וגם אידיוט בתור כל דבר אחר שהוא עושה בחיים, הוא המבוגר האחראי שמחזיק לפסיכופט המבוהל במנוסה את היד.
      מצבנו עגום מאוד, ה"נהנתן" קובר את כולנו לפני שייקבר בעצמו.

        1. מה הקשר?! אתה מגיב כאילו גלנט הורה לירות על החיילים.
          המלחמה הזו צודקת מאין כמותה וחובה להשמיד את ארגוני הטרור בדרום ובצפון וביו"ש (שהם לב ארצנו ולא אדמות ערביות). ומדובר במלחמה קשה באותה מידה שהיא צודקת והשמדת הטרור היא התשובה היחידה לטבח בשמחת תורה.
          והלוחמים נועדו כדי לסכן את חייהם ולהקריב את חייהם בעבור ביטחון אזרחי המדינה והניצחון על אויבינו. וחללים הם חלק ממחיר המלחמה. יש ימים ללא חללים ויש עם כמה בודדים ויש עם מעל עשרה ואף עשרים.
          את התלונות תפנה לחמאס ולא לגלנט וכו'.

          1. כל מה שרשמת לא קשור , אתה מתפרץ לדלת פתוחה כנראה רדוף פה מדיוני עבר

            הבעיה שלי היא לא עם המלחמה אלא רק עם מי שמנהל אותה

            1. אך המלחמה מתנהלת היטב וצה"ל מחסל תשתיות טרור ומחבלים רבים. לא גלנט ולא נתניהו לא אשמים בירי הנ"ט על המבנים ועל הטנק אלא החמאס.

      1. מה הקשר?! המלחמה הזו הייתה מחויבת לאחר הטבח בשמחת תורה. חובה להשמיד את ארגוני הטרור ובראשם החמאס והחיזבאללה ואפשר לעשות זאת רק במלחמה כזו. ובמלחמה כזו א"א להימנע מחללים וגם לא מימים כאלו (ומדובר בלפחות 24 הרוגים).
        ולכן הדרג המדיני בראשות נתניהו (שאינו נהנתן יותר מברק ואולמרט ושרון ובנט ועוד) וגלנט קיבלו את ההחלטה הנכונה כי המלחמה הזו מחויבת כי אין אפשרות אחרת חוץ מהשמדת ארגוני הטרור וחיילים קרביים נועדו גם לסכן את חייהם בשביל ביטחון אזרחי המדינה וזה חלק בלתי נפרד ממלחמה כזו.

        תגובתך היא תגובה של פסיכופת! נתניהו אינו פסיכופת ואינו מבוהל וגלנט לא צריך להחזיק חו את היד. זה בדימיון שלך ללא קשר למציאות.
        לםי האג'דה שלך היינו כבר עם מדינת טרור שגבולותיה ק"מ ספורים מגוש דן והשרון והשפלה עם הרבה יותר מחבלים וטרור. ההומניות השמאלנית כלפי אויבינו היא שגרמה לאויבינו להרים ראש. ביטוי לזה הוא למשל פסקי בג"ץ שבא לרחם על שונאינו על חשבון ביטחונם של חיילים ואזרחים כמו הפסקת הטלטולים (בכך נמנע המשך קבלת מידע שהיה יכול לפגוע אנושות בחמאס כשהיה הרבה יותר קטן וללא טילים ומנהרות ושליטה על שטח כמו מדינתי) ונוהל שכן (שגם שמאלן מובהק כיאיר גולן תמך בו – לא יודע דעתו לגבי הטלטולים) והנוהל שכל מי שנכנס לתוך מרחק 300 מטרים מהגדר נורה. וביטוי נוסף להומניות המפגרת הזו היא תהליך אוסלו כשמאז ועד שמחת תורה האחרון, ללא שמחת תורה, נפגעו מטרור פי 9.3 לשנה מאשר מקום המדינה ועד תהליך אוסלו.
        וכל זאת כשאין כל הצדקה מלכתחילה לחלוקת הארץ כי טענות הערבים שקרים ולא הייתה פלסטין שהם טוענים שנגזלה מהם והם לא שלטו כאן אף לא על חלק מהארץ ואף בקוראן, כמו בתנ"ך, כתוב שהארץ שלנו ואין בו כל אזכור לא של חשיבות הארץ באיסלאם וגם לא של ירושלים לעומת מאות רבות של אזכורים בתנ"ך. וכל "הלאומיות הפלסטינית" היא בדיה כדי לפגוע ביישוב היהודי כדברי מנהיגים ערביים במהלך השנים בתקשורת הערבית והבינ"ל. ולכן יו"ש הם לב ארצנו ולא שטחים ערביים כבושים. ולהפך, אם הערבים היו שולטים כאן אז היה כיבוש לא מוצדק. ולכן ההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק.
        http://haemethayehudit.blogspot.com/2015/02/blog-post.html?m=0
        http://www.thepalestinebluff.022.co.il/BRPortal/br/P100.jsp
        ויש לציין שאין גורמים מתונים אצל הערבים ה"פלסטיניים" וגם אנשי הרש"פ רוצים בהשמדתנו ומדברים על פלסטין בין הירדן לים, כשכאמור כל העניין של פלסטין הוא המצאה, וגם הם מחנכים את ילדיהם לטרור וג'יהאד כנגד ישראל ויהודים (ולמשל, בשיעורי חשבון סופרים שאהידים) והרש"פ משלמת כסף למשפחות רוצחי יהודים.

        וכן לא נתניהו ולא הימין הם המקור לתפיסות שהחמאס מורתע ושקט תמורת שקט ושאם ניתן כסף ותנאים טובים לאסירים יהיה טוב יותר, אלא ראשי מערכת הביטחון שהם רובם ככולם שמאל ואף לא מעט שמאל קיצוני, ונתנינו סמך עליהם. והימין המובהק, אנשי א"י השלמה, תמיד התנגדו לכל התפיסות האלו ובראשם שהחמאס אינו מורתע, ודרשו בכל מבצע להילחם עד הסוף ולהשמיד את ארגוני הטרור. ראיתי ריאיון של ד"ר בן ארי מלפני כמה שנים שבו הוא מזהיר שהחמאס רוצה לחדור ליישובי העוטף ולטבוח.

        וכן לא נתניהו וממשלתו קיבלו התרעות ברורות על שהחמאס מתאמן לפשיטה על יישובים ובסיסים (גם מגורםמאסרחי שאידור ההאזה דלו הוספק כחמישה חודשים לפני ש"ת כדי שלא יזרע בהלה וגם מחיילים של 8200 כשהבכירים אמרו שזה דמיוני ואין יכולת לחמאס לעשות זאת וקצינה אמרה שזה יכול להיות מחדל כמו במלחמת יו"כ וכן אזהרות התצפיתניות חמאס מתכנן משהו רציני ומ"פ אמר להן שהוא מכיר היטב את הגזרה והן לא יגידו לו מה קורה ונאמר להן על ידיו או על ידי אחרים שאם לא יפסיקו הן יעלו למשפט) ולא לנתניהו וממשלתו הגיעו ההתרעות בזמן אמת לפנות בוקר שמחת תורה על התקרבות לגדר ובמקום להבין שצריך לטפל בזה עכשיו החליטו לחכות עד 8 בבוקר…, אלא ראשי מערכת הביטחון ובכירי המודיעין.

        1. ברור כולם אשמים חוץ ממי שהיה בשלטון כבר 15 שנה. תמיד מתצא את מי להאשים, במקום להסתכל פנימה ולעשות חשבון נפש

          1. אני דיברתי על עובדות ומציאות ששורש ויסוד הרמת הראש של אויבינו היא ההומניות השמאלנית כלפי אויבינו על חשבון ביטחון חיילים ואזרחים כפי שהתבטאה בין השאר בפסיקות בג"ץ כמו אלו שהבאתי ואחרות וכפי שהתבטאה בתפיסת אוסלו כשמאז תהליך אוסלו (הסכם אוסלו למעשה לא היה הסכם כח הערבים לא הסכימו באמת וניצלו את הוויתורים שקיבלו ובראשם שטחים לשליטה ביטחונית כדי להגביר בהרבה את הטרור) כאמור נפגעו מטרור פי 9.3 לשנה מאשר מקום המדינה ועד תהליך אוסלו.

        2. ציפור נדירה, פשוט בושה איך אתה ממנף אסון נוראי כזה לכתיבת תגובה ארוכה בצורה מוגזמת על דעותייך הפוליטיות.
          זה אתר של כדורסל וספורט, בואו נעשה מאמץ לשמור את זה ככה.

          1. 1. הבושה היא לתקוף בעת מלחמה את נתניהו וגלנט כםי שתקפו בתגובה שהגבתי עליה.

            2. הדעות הפוליטיות שלי מגובות בממצאים ובעובדות כפי שהראיתי היטב.

            3. אני הגבתי תגובה עניינית בלי לתקוף אנשים בצד השני לעומת הדברים בתגובה שהגבתי עליה. וזאת למרות שיש הרבה להגיב על גילון ובאר ודרוקר ואברמוביץ', גם בלי שמעל 40% מהנופלים הם מהמגזר. ויש הרבה מה להגיד על המפגינים להפסקת המלחמה שפירושה ניצחון לחמאס.

            1. אז מישהו כתב שפוליטיקאי זה או אחר הוא מטומטם, דבר ממש לגיטימי בימים אלה. אתה הפכת את זה לנאום פוליטי ארוך ומוגזם מכל הבחינות.
              אתה אומר שאתה כותב בצורה עניינית אבל מנקודת המבט שלי אתה כותב בצורה מוטה מאוד ועושה לי בחילה לחשוב עלייך מנסח את הדברים האלה ביום של 21 הלוויות.
              כמו שאמר עידן עמדי האהוב: סתום ת'פה!

            2. מי שכותב פסיכופת על נתניהו כאילו הוא סינואר הוא זה שצריך לסתום את הפה!!!
              וגם גלנט לא מטומטם בגלל שהחמאס ירה נ"ט על שני המבנים ועל הטנק.
              כתבתי בצורה עניינית בלי לתקוף אישית עם עובדות ברורות, והמציאות והעובדות מצדיקות את העמדה הפוליטית העולה מהם וסותרות לחלוטין את העמדה הפוליטית הנגדית.

              וכל תגובתי הייתה בגלל תגובתך האשך שתקף את נתניהו כאילו היה סינואר במקום להבין שהחמאס וכל ארגוני הטרור הם האויבים של כולנו ולא אחרים מבני עמנו אויבים שלנו.
              החמאס שונא את כולנו ורוצה להשמיד את כולנו, ימין ושמאל, שומרי מצוות וחילונים.

        3. לא מבין איך אפשר לחשוב שהמלחמה הזו הייתה מחוייבת אחרי הטבח.
          שולל את התזה הזו לחלוטין.
          אסור היה להתחיל מלחמה אחרי הטבח. הצבא היה במצב נוראי.
          צריך היה לבלוע את הגלולה, להבטיח לא לתקוף, ולקבל את כל החטופים בחזרה בכל עסקה שהיה אפשר לעשות.
          היה ברור – ומי שרוצה שילך לפרופיל שלי לבדוק – היה ברור מהיום הראשון שצה"ל לא יכול לחסל את החמאס. זו משימה לא אפשרית. החמאס מחופר במנהרות ממולכדות תחת האדמה, שולט בשטח במלואו, וצה"ל נשלח לבצע דבר בלתי אפשרי.
          את התוצאות רואים היום, כשגם לפי האומדן האופטימי ביותר אומרים שצה"ל חיסל עד עכשיו 1/3 מהכוח הצבאי. החמאס ממשיך להלחם, לא נכנע ולא ייכנע, וגם אם יחסלו את סינוואר ודף החמאס ימשיך להילחם כי הפיקוד שלו יושב מחוץ לעזה.
          רק אדם אחד צריך היה את המלחמה בעזה וזה נתניהו, כדי להשכיח את הטבח, וכדי להישרד פוליטית.
          זו מלחמה נטו להצלת נתניהו כדי להשכיח שהוא זה שבנה את הכוח הצבאי של החמאס, והוא זה שעודד התבססות חמאס בשלטון כדי לפצל את הפלסטינים לשתי ישויות נפרדות.
          בינתיים חטופים נרצחים, נאנסים, נהרגים בהפצצות ונהרגים בתאונות ירי על ידנו. מספרם הולך ופוחת.
          אמרתי מהיום הראשון שמלחמה לא תוביל לכלום, ורק ימותו עוד מאות חיילים בנוסף ל-1,400 (מספר שאז נאמר) שנרצחו ב-7.10.
          לכן התזה שזו מלחמה מחוייבת, מלחמת אין ברירה, מלחמה למיטוט החמאס – היא תזה של הבלים, שמבוססת על עוד שקרים של נתניהו, שמוכר את זה לציבור ביחד עם הסיסמה הריקה מתוכן "ביחד ננצח".
          אנחנו לא ביחד כי נתניהו חירחר בינינו.
          אנחנו לא ננצח כי אי אפשר לנצח ורק נתניהו צריך לנצח.
          המדינה כבר הפסידה. הובסנו ב-7.10 וצריך להבין את זה, להשלים עם זה, ולבנות את הנקמה והשיקום בצורה קרה ואכזרית.
          ויש לי דרך לעשות את זה אם תרצה לשמוע, אבל זה בטח לא במלחמה שבה נקריב עוד מאות חיילים אומללים ונהרוס עוד אלפי משפחות.

          1. 1. התשובה הראויה לטבח היא רק השמדת הטרור.

            2. רק חסר סבלנות כמוך יכול להגיב שאי אפשר להשמיד את חמאס. עצם זה שאחרי שלושה וחצי חודשים הושמד כשליש מהכוח של חמאס, זה אומר שאפשר להשמיד את חמאס, רק שזה זה ייקח עוד חודשים רבים וייתכן למעלה משנה.

            3. רובם המכריע של החטופים שמתו, נרצחו על ידי שוביהם.

            4. אמנם החמאס הכיגה מכה קשה את ישראל כמו צבאות ערב בתחילת מלחמת יום כיפור, אך השמדת החמאס תהיה ניצחון כמו שהתוצאה הסופית של מלחמת יום כיפור הייתה ניצחון מכריע עם הגעה למרחק די קרוב לקהיר ודמשק, חמרות המחיר הכבד מאוד.

          2. הכי מפחידים אותי, יותר מחמאס ויותר מהכל, הם אנשים שאחרי ה7 באוקטובר ידעו (ויודעים) בוודאות ובהחלטיות מה צריך לעשות.

            1. מה מפחיד בכאלו (ועוד אתה אומר יותר מהחמאס) שמבינים שהתדובה היחיד לטבח היא השמדת ארגוני הטרור?
              מה מפחיד בכאלו שהבינו תמיד שהחמאס (ושאר ארגוני הטרור) לא מורתע ושארגוני האיסלאם הקיצוני לא מורתעים כל עוד הם מתפקדים?
              מה מפחיד בכאלו שהבינו שהחמאס רוצה לטבוח בנו?
              מה מפחיד בכאלו שהבינו שאין גורמים מתונים בין הערבים ה"פלסטיניים" וגם אנשי הרש"פ מעוניינים בהשמדתנו ובפלסטין בין הירדן לים וגם הם מחנכים את ילדיהם לטרור וג'יהאד נגד ינודים וישראל?
              מה מפחיד באלו שמבינים העובדות הם שרובם ככולם של ערביי רצועת עזה ויו"ש תומכים בהשמדתנו ובפרט שהם בעיקרם תומכי חמאס (ויש לציין שלא מעט מהמשתתפים בטבח היו אזרחים)?

            1. בגדול – ההפך ממה שעשה נתניהו עד היום.
              נתניהו משרת של המתנחלים, ולכן לא החמאס או עזה עניינו אותו, אלא יהודה ושומרון והרשות הפלסטינית.
              ע"י חיזוק החמאס, הוא יכול תמיד לטעון שהפלסטינים לא בשלים, הם מפוצלים, ואי אפשר לגמור רק עם יו"ש ולהשאיר את עזה.
              גם הפלסטינים עצמם נפלו בפח הזה וכל דיבור היה על הסדר כולל, כשהם מהצד שלהם מצפים שהעולם וישראל ינקו להם את עזה וייתנו להם את השלטון.
              לכן נתניהו מעולם לא ניסה להילחם בחמאס, אלא הכל זה היה תגובות נקודתיות או מבצעי נקמה נקודתיים. לא היה כל נסיון לחסל את החמאס.
              להפך – נתניהו דרש שקטאר תכניס כסף לחמאס. הכסף הזה איפשר תשלום משכורות לעובדי "מדינה", שהם תכלס החמאס, ואיפשר לתשלום לעובדים, פועלים, ציוד וחומרים לבניית כוח צבאי.
              נתניהו ידע כל השנים על אלפי מנהרות הברחת נשק מסיני לעזה.
              נתניהו הכניס אלפי משאיות מלט לרצועה, כשהוא יודע שהמלט הזה משמש לבניית מנהרות ובונקרים. הרי אפשר לעשות חשבון מתמטי בצילומי אוויר כמה בניינים חדשים הוקמו מול כמה מלט נכנס. היה ידוע שזה למנהרות. רווח צדדי נוסף היה שנתניהו שאיפשר את הכנסת המלט, איפשר בכל למיליארדר שתמך בו להתעשר עוד יותר. בלטווניק האוליגרך הרוסי שנתניהו הביא שיקנה את ערוץ 13 ויתקע בו ביביסטים (איילה חסון למשל), הוא הבעלים של נשר יצרנית המלט.
              נתניהו איפשר הכנסת ציוד, סחורות, מזון, חשמל, מים. ומצד שני איפשר כניסת סחורות חקלאיות מעזה לישראל, ופועלים כמובן. לכאורה, כצד השני של המפה הפוליטית אני אמור להיות נגד. אבל אני לא.
              זה מה שנתניהו עשה.
              כבר בהסכמי השלום 1981 מצרים סירבה לקחת אחריות על עזה. היא השאירה את ישראל כאחראית. גם בהסכמי אוסלו נכתב שישראל אחראית על עזה. נתניהו והימין נגד אוסלו לכאורה, אבל הם מעולם לא ביטלו את הסכמי אוסלו אלא קיימו אותם. יש להם אינטרס לקיים אותם, כאמור, כדי לשלוט במה שקורה בעזה, לייצב את שלטון החמאס נגד הפתח, וכך ליצור קרע פוליטי וצבאי שימנע החזרת שטחים ביו"ש בהסכם כלשהו.
              וזה במחיר של רקטות בלתי פוסקות על ישראל. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.
              עד כאן מה שנתניהו עשה. זה מה שצריך לעשות:
              לבנות חומה בלתי עבירה בין ישראל לעזה. מכשול פיזי עצום + מכשול אלקטרוני. משהו שאי אפשר למוטט ביום אחד כמו גדר ההתראה שקיימת היום. מצידי שזה יהיה קיר בעובי 5 מטר וגובה 20 מטר. אני רוצה נתק מוחלט וזמן תגובה.
              החומה זה רק מכשול. הנתק צריך להיות מוחלט.
              ישראל לא תשאיר שום פתח לכניסה ויציאה מעזה. כלום. לא סחורות, לא חשמל, לא מים, לא תרופות, לא מלט ולא כלום. הסכם אוסלו יבוטל כי הפלסטינים הפרו אותו. ישראל תשתחרר משפטית מכל התחייבות לפלסטינים. רוצים לדבר? בבקשה, דף חדש. לא מתאים לכם – דברו לקיר.
              ישראל תכפה על העזתים לפנות למצרים. מצידי שירוצו לגדר וייכנסו למצרים, או ייקחו משם חשמל, מים, מזון ותרופות. לא עניין שלי, לא רוצה לראות או לשמוע אותם.
              במקביל, ישראל תצוד בלי הפסקה את מנהיגי הטרור בעזה ובחו"ל. אין יותר חסינות שנתניהו העניק לקטארים. מצידי לחסל גם את האמיר הקטארי. ישראל מואשמת במצור. אני אומר – אם כבר מאשימים אותנו, אז שיהיה מצור. ישראל תודיע שהפלסטינים כבר לא בעיה שלה. היא עזבה את עזה ב-2006, ישבה בשקט עד 2023 – 17 שנים הפלסטינים לא הקימו מדינה, מעכשיו זו בעיה שלהם. שייחנקו עם עצמם, שילכו למצרים, שיבכו להאג ולאום. לא מעניין.
              ישראל צריכה לפהסיק לרקוד לפי החליל הפלסטיני ולפי החליל של המתנחלים, ולדאוג לישראל, לא ליהודה.
              המתנחלים הביאו עלינו את האסון של 7.10. הם אלו שהצהירו שהחמאס הוא נכס לישראל, הם אלו שעודדו והביאו את נתניהו לחזק את החמאס, והם אלו שבפרובוקציות שלהם הביאו להסטת אוגדות מהגבולות להגנה על מתנחלים.
              צריך לעשות לזה סוף. אני רוצה נתק מוחלט מהפלסטינים. רוצים לירות עלינו רקטות כמו שירו עד היום – שיירו. נשיב אש פי אלף עד שיימאס להם. בלי חשבון ובלי רחמים.
              אני לא רוצה מדינה דו-לאומית. אני רוצה נתק מוחלט מהפלסטינים. בעזה זה קל מאוד לעשות את זה, ולהפנות לעזה את הגב לתמיד. להכריז על זה ולבצע. אף אחד לא יגיד לנו כלום אחרי 7.10. העולם ישתוק. נודיע שאנחנו "מסירים" את המצור, מסכימים שהפלסטינים יקבלו הכל ממצרים, ומעודדים אותם להקים מדינה בעזה. לא רוצים? לא בעיה שלי.
              ייבוש עזה באופן כלכלי מישראל יביא לקריסת החמאס. מצרים לא פראיירית. מצרים יודעת שגבול פתוח עם עזה יביא צרות. הם לא יאפשרו את זה. לא בעיה שלי יותר. במקביל, לחסל אותם אחד אחד או בעשרות בלי ייסורי מצפון על מעורבים ובלתי מעורבים. יש טרוריסט, להוריד. הוא יושב בלבנון, להוריד. בקטאר, להוריד. ימותו קטארים? לא נורא. זה מצווה לחסל אותם כי הם זרוע של אירן.
              הימין הוא האוייב של ישראל. הימין מביא עלינו את כל הצרות – גם התנחלויות שמובילות למדינה דו-לאומית או אפרטהייד ומשפטים בהאג, וגם החלשת המדינה מבפנים ע"י הדתה שפוגעת בה כלכלית וגם פוגעת בכוח הצבאי ע"י אי-גיוס.
              זו בקצרה המשנה המוזרה שלי. מי שלא מסוגל לבלוע אותה, שבוי בהבלים משיחיים מימין, או בהבלי השלום משמאל. אין שלום ולא יהיה שלום עם מוסלמים. לא יהיה. המקסימום שיהיה זה אי לוחמה. וגם זה רק עד שיתפסו אותך לא מוכן. לכן ישראל צריכה לדאוג לישראל, לא לפלסטינים, לא למתנחלים ולא לחרדים.

            2. ל"אס אנד אם": תפיסתך אכן מוזרה כי היא מעוותת וסטתרת את העובדות והמציאות וגם מקוממת.

              ראשית, לדבר אחרי מה דהיה בשמחת תורה שהימין הוא האויב?! זה דיח שלפני דמחת תורה האחרון וגם אז לא הייתה לו הצדקה!!! ימניים שבאמת מאמינים שתפיסתם היא הנכונה והטובה לישראל נלחמים לא פחות משמאלנים כמוך ומעל 40% מהנופלים הם מהציונות הדתית שרובה ככולה בימין.
              אנשים כמוך שמתבטאים כך הם מהאויבים של המדינה!!!!
              למזלנו, רוב השמאלנים אינם כמוך.

              שנית, עובדתית ומעשית ההשקפה של המתנחלים היא הנכונה כי כל טענות הערבים הן שקרים כי אין להם זכויות היסטוריות ולאומיות: מעולם לא הייתה פלסטין שהערבים טוענים שנלקחה מהם ובקוראן כתוב שהארץ שלנו ואין בו כל אזכור של חשיבות הארץ הזו באיסלאם ולא של ירושלים וכל הלאומיות הפלסטינית היא בדיה כדי לפגוע ביישוב היהודי. לכן אישים מוסלמיים שאינם שונאי יהודים כמו למשל האימאם עבדול האדי פאלאצי תומך בבעלות היהודים על הארץ כולל ירושלים ובכללה הר הבית.
              לכן יו"ש הם לב מולדתנו וארצנו ולא שטחים כבושים וההתנחלויות הן חוקיות לחלוטין מבחינה אמתית לפי כל חוק!!! ולהפך, אם הערבים היו שולטים כאן אז היה כיבוש בלתי מוצדק.
              http://haemethayehudit.blogspot.com/2015/02/blog-post.html?m=0
              http://www.thepalestinebluff.022.co.il/BRPortal/br/P100.jsp?msection=LM

              ולגבי אפרטהייד: אין בשלטון על יו"ש (שהוא אינו מלא כי אין סיפוח) אפרטהייד כלפי הערבים שכל השנים באו לעבוד בישראל ואין באמת השוואה הין דברים שנעשים מבחינה ביטחונית בגלל החשש מטרור למה שהיה בדרום אפריקה בגלל צבע העור השחור.
              לגבי בית הדין הבינ"ל בהאג זה גוף אנטי יהודי ואנטי ישראלי כפי שהשלטון בדרום אפריקה הוא אנטי ישראלי ויהודי. לא שמענו מהם גינוי לפשעים נגדההאנושות שעשו החמאס וארגוני הטרור ברצועת עזה ולא מעט אזרחים, ולא היה אכפת להם מפשעי המלחמה האמתיים שהיו בסוריה ועוד.
              ובכל מקרה ישנם אנשי שמאל שמתבטאים שצריך לשטח את עזה (כנראה שהכוונה לכל הרצועה ולא רק לעיר). אס מה אתה מתלונן על ימניים?!

            3. גם לגבי הדתה, דבריך מתאימים לאנטישמיים ולשיח שלפני שמחת תורה. ושוב, גם כאן רוב החילונים לא חושבים כמוך. איך לימודי יהדות בבתי ספר חילוניים יפגע בכלכלה?! ורוב החילונים רוצים שילדיהם ידעו על הדת היהודית.
              וכן רובה ככולה של הציונות הדתית עובדת ומתגייסת ואצל החרדים ישנם עובדים רבים ויותר ויותר מתגייסים וגם בין אלו שלא, לא מעט עוסקים בעשייה חשובה ביותר בארגוני הצלה וחסד כמו איחוד הצלה וזק"א שהיו מאוד פעילים בעוטף בשמחת תורה ואחריו.
              ובכל מקרה כל הבסיס האתאיסטי של דבריךמבעניין ההדתה מופרכים מיסודם כי ההשקפה הדתית היא האמת:
              http://haemethayehudit.blogspot.com/2015/02/blog-post_11.html?m=0

            4. יש לך כמה טעויות יסודיות בתגובתך וגישה פסולה בעיקר בעת מלחמה ואחרי הטבח המזוויע הברברי ביותר:

              1. אחרי הטבח בשמחת תורה, להתייחס למחנה הפוליטי השני כאויב במקום להבין שארגוני הטרור האיסלמו נאציים האלו הן האויבים של כולנו ולא המחנה הפוליטי השני, הוא מביש ויש בו כדי לפגוע בלחימה ובהשבת החטופים.
              באותו מידה ימניים יכולים לומר שהשמאל הוא האויב של המדינה כי בגללו כל הצרות והם באמת בטוחים בזה ויש להם מצדם ראיות ברורות לדעתם לא פחות ממה שבעיניך ישנן ראיות ברורות לדעתך.
              כאן זו מדינה דמוקרטית, והיא שייכת לימין לא פחות ממה שהיא שייכת לשמאל וכולם בטוחים שדעתם היא הנכונה והטובה למדינה ואזרחיה, ואין מקום לראות במחנה הפוליטי השני אויב אלא לראות בארגוני הטרור ותומכיהם כאויבים של כולנו ובמלחמה משתתפים ימניים ושמאלניים, שומרי מצוות וחילוניים, אין מקום לדברי הפלגנות שלך.

              2. א. לגבי המתנחלים: ראשית, הם שותפים במלחמה והיו גם גם בשמחת תורה ביישובי העוטף.
              שנית, דעתם היא הנכונה כי יו"ש הם לב ארצנו ומולדתנו ולא שטחים ערביים כבושים. ולהפך, אם הערבים היו שולטים כאן אז היה כיבוש לא מוצדק. העובדה היא שמעולם לא הייתה פלסטין שהם טוענים שנלקחה מהם ובקוראן כתוב שהארץ שלנו ואין בו כל אזכור לחשיבות הארץ הזו למוסלמים ולא לירושלים, וזה מוכיח שהם משקרים בטענותיהם ושאין להם זכות היסטורית ולאומית בארץ ושהלאומיות הפלסטינית היא בדיה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית כהצהרת מנהיגים ערביים במשך השנים. ולכן ההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק.
              ב. גם אם היו לערבים זכויות בארץ, אין להם זכות לקבל כל חלק מהארץ בגלל כל הטרור שעשו, טרור שהחל הרבה לפני 67' ואף לפני קום המדינה וזה מוכיח ששנאתם ליהודים והטרור נגדם הם לא בגלל ה"כיבוש" שכאמור הוא שקרי מלכתחילה, אלא שהם שונאי יהודים ככל שונאי היהודים בכל הדורות. וכל יישות מדינית ערבית ביו"ש או ברצועת עזה או שניהם תהיה מדינת טרור שבמקרה של יו"ש גבולותיה יהיו ק"מ ספורים מגוש דן והשרון והשפלה ובמקרה של רצועת עזה מאות מטרים בלבד מיישובי העוטף, ותחמיר את הסכנה הביטחונית.
              בניגוד למה שכתבת, לא הימין גרם לכל הצרות אלא דווקא השמאל עם ההומניות כלפי אויבי ישראל וגם על חשבון חיי חיילים ואזרחים. זה התבטא בתהליך אוסלו שבו הערבים הפרו לחלוטין את ההסכם וניצלו את הוויתורים של ישראל כדי להגביר פי כמה את הטרור, ומאז ועד שמחת תורה, לא כולל שמחת תורה נפגעו מטרור פי 9.3 לשנה מאשר מקום המדינה ועד תהליך אוסלו.
              הפיתרון היחיד הוא המשך הלחימה והשמדת ארגוני הטרור ותשתיות הטרור מעל הקרקע ומתחת לקרקע בכל רצועת עזה וביו"ש ובלבנון. כל פיתרון אחר וגם מה שאתה מציע הוא ניצחון לטרור ולאחראים לטבח.

              3. לגבי ההדתה והלעג שלך למשיחיות הדתית:
              רוב גדול של החילונים אינם מסכימים לדעתך והם רוצים שילדיהם ידעו על הדת היהודית וללמד את הילדים על הדת היהודית לא יכול לפגוע בכלכלה וגם לא תגרום לאי גיוס. הימין הדתי עובד ומתפרנס (וגם עיסוקים דתיים כמו רב ודיין למשל הם עיסוקים) ומתגייס. לגבי החרדים, רבים מהם מתפרנסים ויותר מאשר אלו שאינם, וגם מאלו שלא ישנם לא מעט שפועלים בארגוני הצלה וחסד כמו איחוד הצלה וזק"א שהיו מאוד פעילים בשמחת תורה ואחריו. ובכל מקרה הערכיים הדתיים, כולל לימוד תורה, לגיטימיים במדינת העם היהודי לא פחות מהערכים החילוניים.
              יהודים שומרי מצוות המאמינים בבורא עולם ובביאת המשיח הם לא יצורים דמוניים אלא בני אדם לא פחות ממך שרוצים את טובת העם והמדינה לא פחות ממך אך תפיסת העולם שלהם שונה בתכלית ממך והיא לגיטימית ודמוקרטית לא פחות מתפיסת עולמך, ללא קשר מהי ההשקפה הנכונה.
              בכל מקרה עובדה היא שמדענים שגדלו כחילוניים חזרו בתשובה לאחר שהכירו גם את ההשקפה הדתית ווראו בה את האמת ולא בחילוניות שגדלו עליה.
              וכן כשאני יודע ששומרי מצוות הם המובילים בהשתלת כליות, זה אומר שהבסיס שלהם ערכי ומוסרי יותר מאחרים.
              וכשאני יודע על תופעות של שחיתות מוסרית כמו תרבות דיבור מלוכלכת (כולל ןנות ע"ש אבר המין), מסיבות סמים ומין, קטינים ואף ילדים שצופים במין ואף עוסקים במין והגיל יורד, וכן סרטי מין שמביימים רק במאים חילוניים ואף סרטי מרגילים עם סצנות מין זו שחיתות מוסרית שלא לדבר על סצנות אונס שיכולות להיות אונס פלילי לכל דבר וגם אם לא זו עדיין שחיתות מוסרית, וכל המתירנות וההפקרות המינית מתוך ה"חופש" החילוני שהוא בעצם כניעה ליצרים, אז אני יודע שתרבות החיים שמתוכה באו התופעות המגונות ביותר הללו היא תרבות חיים שקרית ומושחתת.
              וכך מוכח מדברי אותו רופא ערבי, שעגל אוהב ללעוג למקרה אך את העובדה זה לא ישנה, שמתוך היכרותו על חילוניים ועם חרדיים אמר שהחרדים יותר טובים ויותר מחונכים. וכך שכנים שלנו אמרו לגבי הנוער הדתי לעומת החילוני.

              ולמרות כל זאת אף שברור לי שהאמונה הדתית היא האמת וההשקפה השמאלנית היא האמת, איני רואה בשמאלנים החילונים אויבים של המדינה ושלי, וזו דעת רובם ככולם של שומרי המצוות, דתיים לאומיים וחרדים.
              ארגוני הטרור ותומכיהם הם האויבים של כולנו ולא המחנה השני אויב שלנו, ולא משנה מהן הדעות הנכונות.
              צריך להתעלות מעל כל המחלוקות והפלגנות ולהבין זאת!!!

            5. הגבתי את תגובתי האחרונה כי משום מה לא ראיתי את התגובות שלי וחשבתי שנמחקו.
              בכל מקרה בתגובה האחרונה הדגשתי בהתחלה ובסוף לא משנה מהן הדעות הנכונות מבחינת ימין ושמאל ודתיים וחילוניים, ארגוני הטרור ותומכיהם הם האויבים של כולנו ולא המחנה השני אויב שלנו, וכך דעת רובם ככולם של הימין ורובם ככולם של שומרי המצוות, של השמאלנים ושל החילוניים (רובם המכריע של השמאלנים הם חילוניים וישנם הרבה יותר חילוניים ימניים משמאלנים שומרי מצוות ובציונות הדתית יוצר עוד פחות שמאל דתי).

            1. כל ראש ממשלה היה חייב להחליט על יציאה למלחמה כי אין תגובה ראויה אחרת לאחר הטבח הברברי ביותר. כל החלטה אחרת היא בגידה באזרחי ישראל ובתושבי העוטף בפרט.

            1. יש לו אחריות כראש ממשלה והוא היה שותף לתפיסות השגויות בגלל שסמך על ראשי מערכת הביטחון. אך לראות בו האשם העיקרי והראשי זה שגוי לחלוטין. ואין מה להתבטאויוב המבישות נגדו ונגד גלנט. את הביטוי פסיכופת וביטויים קשים אחרים כאלו לשונאינו כמו החמאס.כל הטרור המסוויע צאיך ללמדנו שארגוני הטרור הם האויבים שלנו ולא אחרים מבני עמנו שלא באג'נדה שלנו. וכך החמאס ודומיו ותומכיהם הם האויבים שלך ולא נתניהו ולא גלנט ולא המתנחלים ותא החרדים וכו'.

        4. שכחת את "הרופא הערבי" שמופיע בכל המשלים שאתה מפרסם?
          הסתבר שהוא החזיק חטופות אצלו בבית.
          ולך תדע מה הוא עשה איתן.
          קרמר לא מתאים לך להגן עליו.

          1. הזלזול שלך לא יעזור! הרופא הערהי לא היה משל למשהו אלא. עובדה דל רופא ערבי שעבד בסביבה חילונית ובהמשך בסביבה חרדית ואמר שהחרדים יותר טובים ויותר מחונכים מהחילונים.

            1. *הרופא הערבי… אלא עובדה של…"

            2. הוא עבד בשיפא והחזיק חטופות אצלו בבית

            3. הוא רופא ישראלי ולא עזתי שעבד בקופות חולים בישראל ואולי עדיין עובד. הלעג שלך לא משנה את המקרה ואת העובדה שהוא ראה מקרוב שהחרדים יותר עדינים ומחונכים מהחילונים.

  1. לטובת המחבר מ. ג'ינובלי עוד קצת איזוטריה…
    * קודם כל טאונס קלע 62 ושבר את השיא של…עצמו (מלפני שנתיים מול הספרס – אתה אמור לזכור).
    *לגבי ה-44 נקודות במחצית הראשונה מאז 1996/97 זה בגלל שזה הטווח שהאנליסט הצעיר במחלקה הספאסטית יכול לחפש בו – לפני זה ה-NBA לא החזיק תיעוד פליי-ביי-פליי. השיא למחצית ראשונה באופן כללי משותף לג'ורג' גרווין ודיוויד תומפסון שהתחרו זה בזה על תואר הנקודות ב-1978 וקלעו כל אחד 53 עד להפסקה.
    * זו הייתה הפעם הרביעית בהיסטוריה של הליגה בה שני שחקנים קולעים מעל 60 נקודות באותו ערב. הפעם הראשונה הייתה ב-1961 כשווילט שבר בפעם הראשונה את שיא הנקודות וקלע 78 נקודות מול מחזיק השיא הקודם אלג'ין ביילור שרשם רק 61 והפסד. בפעם השניה זה היה באותה עונה ועדיין לפני משחק המאה כשווילט וג'רי ווסט קלעו 63 ו-62 הפעם לא בהתמודדות ישירה. הפעם השלישית הייתה באותו ערב סיום עונה של 1978 כשגרווין ותומפסון התחרו על מלכות הסלים. סקיווקר תומפסון סיים עם 73 אבל אייסמן גרווין רשם 63 שהספיקו לו לשמור על היתרון הצנום שהחזיק.

    1. ואם נלך ממש הארדקור איזוטריה – אמביד הוא השחקן התשיעי בתולדות הליגה לחצות את רף ה-70 נקודות אבל הראשון שנולד מחוץ לגבולות ארצות הברית.

        1. טווואוווב אתה….
          זה כבר ברמה של עכברי מעבדה
          👏
          ומוסיף שאמביד היחיד בקטגוריה ששיחק עם מישהו שלקח אליפות בישראל שלא במכבי תל אביב….
          💪🏼

  2. תודה מאנו ושחר על הסיקור המצויין. ממש הרגיש לי בלייב בחלק מהמקומות.
    אהבתי את הרעיון של להציג את המובילים בקטגוריות.
    מעולה ממש.
    🤓

  3. מיקי ושחר תודה רבה
    אני רק אדביק פה מה שכתבתי כבר על אמביד בתוספת של כמה חיתים…
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חושב שאמביד שבר שם איזה שיא של זריקות מהקו.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, מסכן, היו חסרות לו 4 זריקות בשביל להשתוות עם מספר הזריקות של כל שחקני ס"א. ואתם מתפלאים שהוא קלע 70? הוא מוגן אז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה!!!! כיהיייייייייייייייייייייייייייייייייייי כולם מורתעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. מסכן טייטום שלא עושה הצגות ולא מקבל כבוד מהשופטים. היו לו רק 19 זריקות עונשין 5 יותר מסך כל הזריקות מהקו של שחקני דאלאס. איך הוא לא קלע 60 לפחות??? הוא מוגן אז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה!!! כי כולם מורתעים!!!!!!!

            1. הכוח חזק אצלך.
              אות ה-ללל בדרך אלייך.
              אני מתחמק מטנש

            2. כבר אמרתי שאני מחובר ל G ליג בעבותות אהבה.
              הם דיי חסרים לי בזמן האחרון, חבל.
              אני כבר לא מצליח לקבל מהם תשומת לב.
              טוב ששי שומר על הגחכת (שיבוש המילה מכוון לאחד מה G!)

  4. מציע שבתחילת כל משחק של פילדלפיה – אמביד יזרוק 20 זריקות עונשין ומשם יתחיל המשחק. פשוט להוריד לחץ לנופל הסדרתי והבכיין מנפנף הידיים הזה.

  5. אמנם בתמונה וויט שומר על לוקה, אבל פועל בראון היה זה שקיבל את המשימה הקשה. בפועל כמות הכאפות שלוקה קיבל אתמול בכל הגוף הדאיג אותי מאוד שעוד רגע הוא יוצא לפרוטוקול זעזוע מוח המשרוקית החמה שתקה אתמול לרעת לוקה וזה עוד ביום סלובניה. קיירי לא נראה ממש נהנה בדאלאס לא יפתיע אם יועבר בקרוב למקום יותר מפנק, או שלא…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט