28 מקבוצות הליגה משחקות וביניהן בוסטון נ' יוטה, פילי נ' הניקס, יוסטון נ' מיניסוטה, פליקנס נ' הקליפרס, דנבר נ' המג'יק, פיניקס נ' מיאמי והלייקרס נ' הגריזליס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

28 מקבוצות הליגה משחקות וביניהן בוסטון נ' יוטה, פילי נ' הניקס, יוסטון נ' מיניסוטה, פליקנס נ' הקליפרס, דנבר נ' המג'יק, פיניקס נ' מיאמי והלייקרס נ' הגריזליס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 בוסטון סלטיקס (7-26) – יוטה ג'אז (19-16):

פתיחה נהדרת לערב הזה עם הקבוצה שלמרות ההפסד לאוקלהומה היא כנראה עדיין הקבוצה הטובה בליגה נכון לעכשיו והמועמדת הבכירה לזכייה.

הג'אז אחרי פתיחה חלשה, סופרים כבר 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים כשהם בהחלט נמצאים באיזור הפלייאין, במהלכים של הפרידה מגובר ומיטשל הם צברו המון נכסים, המניות של השחקנים שהגיעו עלו משמעותית מאז הטריידים ויהיה מעניין מאוד מאוד לראות מה הג'אז וה-GM שלהם, שיפגוש הלילה את הקבוצה שבנתה את המוניטין שלו יעשו קדימה.

הלילה כאשר הם אחרי נצחון קשה בהארכה על הפיסטונס, וכאשר הם פוגשים כאמור את הקבוצה הטובה בליגה לדעתי, הם לא אמורים להצליח לעשות יותר מדי.

הימור: בוסטון ב-15

2:00 אינדיאנה פייסרס (14-19) – אטלנטה הוקס (19-14):

מדהים ששתי הקבוצות האלה עם מאזנים הפוכים, אבל הקבוצה עם המאזן הטוב יותר היא דווקא אינדיאנה, עדות לעבודה המצוינת שנעשתה באינדיאנה בטריידים ובדראפט שהציבו אצלם את הליברטון הנפלא, ואת בנדיקט מת'ורין שאחרי פתיחה קשה לשנה הולך ומשתפר, והם מעמידים לא פחות מ-8 שחקנים עם ספרות כפולות למשחק, האם הפייסרס הם סקרמנטו של העונה שעברה או שהם עדיין שלב אחד אחורה באבולוציה? יהיה מעניין לראות.

ההוקס מנגד התאוששו קצת מהסלאמפ שלהם עם שני נצחונות רצופים, השני שבהם נצחון מרשים ביותר מול אוקלהומה במשחק בו הם הפגינו את הפוטנציאל ההתקפי הנפיץ שלהם כשקלעו לא פחות מ-141 נקודות.

הימור: אינדיאנה ב-8

2:30 ברוקלין נטס (20-15) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-23):

שלום ובוקר טוב לקבוצה שנבחרה על ידי ביל סימונס וזאק לואו (מומלץ לשמוע את הפודקאסט האחרון שעשו יחד, מהנה ומלמד מאוד), כקבוצת הליגפאס המומלצת של השנה.

SGA מוצא איזון במשחקו, צ'אט הולגרם הוא התגלות ורוקי השנה כמעט בוודאות ולצידם ערימה של שחקנים ארוכים, קולעים ומרביצים, ואוקלהומה נראית כמו קבוצה של כאן ועכשיו כשבמקביל היא צברה המון נכסים, עבודה מופתית של פרסטי בקבוצה הזאת.

הם יפגשו הלילה את ברוקלין שהיא אחת הקבוצות הכי פחות מומלצות לצפיה בליג פאס, קאם תומפס ומייקל ברידג'ס הם שחקני התקפה טובים, אבל המשחק מאוד לא שוטף ומהנה, ובן סימונס הוא כל כך לא רלבנטי שהפסיקו לדבר לע ההזיה שהיא שחקן שבעבר דובר כמועמד ל-MVP וכיום רושם 6 משחקים 14 דקות בממוצע ו-6 נקודות לערב (כשהוא בכלל משחק) באחת הקבוצות הנשכחות בליגה.

הימור: אוקלהומה ב-12

2:30 קליבלנד קאבלירס (15-19) – וושינגטון וויזארדס (27-6):

אחרי שני הפסדים רצופים הקליבלנד התאוששו עם נצחון על וושינגטון אותה יפגשו שוב הלילה, כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחק של הלילה מופיע במשחק הקודם.

אחרי רבע וחצי צמוד וושינגטון התפרקה לחלוטין, ספגה 140 נקודות מקליבלנד ששלטה בריבאונד באחד ההפרשים הגדולים שאני ראיתי (36-62) כשמשחק נטול אינטליגנציה ויכולת קליעה מוביל אותה לאחוזים גרועים (34%) ולתבוסה נוספת בעונה מסויטת.

קשה לדמיין את המשחק הלילה נגמר אחרת.

הימור: קליבלנד ב-25

2:30 פילדלפיה 76'ס (10-23) – ניו יורק ניקס (15-19):

הניקס מגיעים למשחק הזה עם רצף של 3 הפסדים רצופים בחוץ (ושני נצחונות רצופים בבית), כשהם ממשיכים לשלב את אנונובי אחרי הטרייד של פתיחת החלון.

הלילה מצפה להם אתגר בסדר גודל אחר עם פילדלפיה וזה המפגש הראשון מבין ארבעה בין השתיים, שבהסתברות לא מבוטלת עשויות להיפגש גם בפלייאוף.

פילי עם מאזן של 4-13 בבית, ממשיכה להיראות כאחת הקבוצות המרשימות בליגה, למרות התחושה שחסר להם לפחות עוד אופציה התקפית משמעותית אחת בכנף כדי להיות מסוגלת להתמודד עם ההגנה הרצחנית של בוסטון.

במשחק הזה המצאפים המעניינים יהיו כמובן אמביד מול הגבוהים של הניקס, שהם אומנם קשוחים בהגנה, אבל את אמביד שנמצא כפסע מעונה של 35 נקודות למשחק, ובראנסן מול מקסי, שפחות נודע ביכולות ההגנתיות שלו.

הימור: פילי ב-8

3:00 שיקאגו בולס (21-15) – שארלוט הורנטס (24-9):

לא מעוניין לכתוב על המשחק הזה. הלאה.

הימור: שיקאגו ב-8

3:00 יוסטון רוקטס (15-17) – מיניסוטה טימברוולבס (9-24):

כמה נקודות ששווה להתעכב עליהן לגבי יוסטון:

  1. שנגון, איזה שחקן יא אלוהים, והאמת שמי שעקב אחרי הדראפט שלו ידע את זה, הלם שכל כך הרבה קבוצות דילגו עליו, ואיזה מזל שהוא נפל אצל המאמן שהוא נפל אצלו.
  2. ג'יילן גרין. ההפיכה שלו לשחקן מנצח היא המשימה החשובה ביותר של הרוקטס העונה וההבדל בין היכולת שלהם להיות בעונה הבאה קבוצת פלייאוף לג'יט ומרחק מהלך או שניים מהתמודדות, לבין שקיעה בבינוניות
  3. איסון שחקן תענוג, בקרוב בקרוב בחמישיה

הלילה הם יפגשו את אחד השחקנים האהובים עלי בליגה: רודי גובר. סתם. אנטוני אדוארדס המופלא, שעושה השנה עוד קפיצה בדרך להפיכתו לפנים של הליגה, הוולבס הפסידו את שני משחקיהם האחרונים כשהם מתקשים בהתקפה, זה מצחיק להגיד אבל העובדה שהם קלעו פחות מ-110 ב-4 מ-5 המשחקים האחרונים, בקצב ובאקלים של הליגה כיום, הוא ממש משבר התקפי.

הימור: יוסטון ב-8

3:00 ניו אורלינס פליקנס (14-21) – לוס אנג'לס קליפרס (12-21):

שתי הקבוצות במומנטום אדיר עם 4 נצחונות רצופים כל אחת, כשהן מתמקמות להן בנוחותבמקום שמוביל לפלייאוף, הקליפרס במקום ה-4 וניו אורלינס במקום ה-6.

הדבר המפתיע אולי בניו אורלינס זה שהם מצליחים לעשות את זה בלי שציון יהפוך לסופר דופר סטאר שציפו שהוא יהפוך להיות כשהוא הגיע לליגה. הוא לא זורק מרחוק בכלל, נראה שאיבד צעד, ועדיין הוא כוח כל כך דומיננטי בצבע שפשוט קשה לעצור אותו. עם זאת הוא עדיין צריך למצוא יציבות על איזור ה-25 נקודות 5 ו-5 ולא יותר מ-2 איבודים. זאת השורה שהייתה לו מול מיניסוטה, יוסטון, ממפיס ויוטה, אבל מול ברוקלין הלייקרס וממפיס הוא היה מפוזר הרבה יותר ואיבד 4-6 כדורים.

בקליפרס, נראה שלו מצליח למצוא את הנוסחה לשילוב של הארדן עם ג'ורג' וקוואי, בעוד קוואי לכשעצמו נראה בכושר הפיזי הטוב ביותר מאז שהגיע לליגה, וזה לכשעצמו, מפחיד.

הימור: הפליקנס ב-5

3:30 דאלאס מאבריקס (15-20) – פורטלנד טרייל בלייזרס (24-9):

בחסות הריצה של הפליקנס והקליפרס המאבריקס מאבדים את המקום שלהם בשישיה. לוקה עם 34 למשחק הוא השמש הירח והכוכבים של הקבוצה הזאת, בעוד קיירי לפחות כרגע משחק את השחקן המשלים בצורה סבירה. אבל כאשר הסנטר של המאבריקס הוא דריק לייבלי, ועל אף הפוטנציאל והניצוצות שמראה ג'יידן הארדי, למאבריקס פשוט אין מספיק בשר ואני מתקשה לראות אותם מאתגרים את הקבוצות הכבדות בצבע מסוגן של הלייקרס, פילי, מילווקי, דנבר וכיו"ב.

הלילה הם יפגשו קבוצה שהיא בהחלט לא כזאת בדמות פורטלנד החלשה, לא חלשה מספיק כדי להתחרות במירוץ לתחתית עם וושינגטון ודומיה, אבל בהחלט חלשה מהצפוי ודומה שהבניה מחדש אחרי עידן לילארד-מקאלום תהיה ארוכה מהצפוי.

הימור: דאלאס ב-15

4:00 דנבר נאגטס (11-25) – אורלנדו מג'יק (15-19):

יש לי דבר אחד להגיד צפו בזה:

אני לא יודע האם לדנבר נותרו אנרגיות פיזיות או רגשיות אחרי המשחק הבאמת פסיכי של אתמול בלילה, אבל תראו את יוקיץ', אני חושב שמעולם לא ראיתי אותו כל כך אמוציונלי ושמח, הוא סרבי למען השם, זה מנוגד לחוקה.

הימור: אורלנדו ב-8

4:00 פיניקס סאנס (16-18) – מיאמי היט (14-20):

יש איזה תחושה שפיניקס מתחילה להתחבר, אני רוצה להטיל בכך ספק.

רצף התוצאהות הטובות שלהם (אחרי 5 הפסדים ב-6 משחקים כן?) הושגו מול יוסטון, שארלוט, אורלנדו ופורטלנד, למעט המשחק מול יוסטון כולם בבית. כשהם הגיעו מול קבוצה עם ציפיות פלייאוף ממשיות, וגם זה בבית, הם הפסידו במשחק שלא היה צמוד במיוחד מול הקליפרס.

סידור המשחקים שלהם יאפשר להמשיך לטשטש את זה, אבל אני פשוט לא חושב שהקבוצה הזאת בנויה נכון כקבוצת כדורסל, היא נשענת יותר מדי על שחקנים וותיקים עם היסטורית פציעות, ובגדול אם דוראנט ובוקר לא קולעים ביחד 60 ומעלה אין להם שום סיכוי לנצח קבוצות עם מאזן חיובי בליגה.

הלילה הם יפגשו, בבית, את מיאמי, קבוצה שמאוד מסוכן להטיל בה ספק, ושתמיד נראית טוב יותר בפליאוף מאשר בעונה הסדירה, וזה צפוי להיות אתגר שיכול לספר לא מעט על פיניקס.

הימור: פיניקס ב-5

5:00 גולדן סטייט ווריורס (18-16) – דטרויט פיסטונס (31-3):

איזה מזל לווריורס שאחרי ההפסד שובר הלב מול דנבר, במשחק שבו כבר הובילו סביב ה-20 הפרש ברבע הרביעי מגיע משחק מול דטרויט, באמת שאין דברים כאלה.

הימור: גולדן סטייט ב-15

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (18-17) – ממפיס גריזליס (23-11):

המאזנים של הקבוצות כמובן לא מספרים כאן את הסיפור.

אחת התחזיות שאני יותר גאה בהן, היא התחזית שאחרי טורניר אמצע העונה הלייקרס יחוו משבר וירדו בחזרה לאיזור ה-50%. הסיבה שחשבתי כך היא שלברון והקבוצה כולה היו מושקעים כל כך במשחקים האלה שהם נראו טוב יותר מכפי יכולתם הממוצעת, וכן שלהשקעת האנרגיות המטורפת של לברון במשחקים האלה יהיה מחיר.

עובדות אלה יחד עם לוח משחקים רצחני הורידו את הלייקרס למאזן בו הם נמצאים כעת כאשר הם מתחילים להתרחק מהפלייאוף מרחק שיהיה קשה מאוד לסגור.

ואם מדברים על מרחק שקשה לסגור הגריזליס עם 25 משחקים שבהם מוראנט לא שיחק פתחו את העונה קטסטרופה ואם היו ציפיות שלאחר חזרתו הם יצאו לריצה, אז ציפיות אלו דיי התבדו עם 4 הפסדים ב-5 האחרונים.

המצב של ממפיס כרגע הוא כזה שכמעט כל משחק הוא להיות או לחדול מה שהופך את המשחק הזה למעניין יותר מכפי שהמאזנים מראים.

הימור: ממפיס ב-3

5:00 סקרמנטו קינגס (13-20) – טורונטו רפטורס (20-14):

סקרמנטו היא קבוצה טובה, טורונטו התחילה בשעה טובה את תהליך הפירוק וההרכבה מחדש.

הימור: סקרמנטו ב-8

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. ואוו קדימון ומסקנות מרשימים,חוץ
    מההימור על בוסטון מסכים לרוב
    ההנחות ,אלו לא הימורים אלא הנחות מושכלות.
    טורניר אמצע העונה להבנתי דרך
    של הליגה לקבע את אגדת לברון ,
    עשו הכל. שיקח ,דוראנט הבין זאת מיד והתבטא בענין הפסק זמן ההזוי
    בצורה דיפלומטית.
    בכלל שחקני נ ב א מתחילים לישר קו עם המאפיה השיפוטית .
    מאליק מונק בענין החוץ אנו לא יכולים לרדוף אחרי כל שריקה …
    גם מלך הנזירים הבין את העניין .
    יש מאפיה המנהלת את הליגה
    ודואגת לחלק תארים למי שהיא
    רוצה ,ולכן כל כך יפה לראות את השלשת סטף של יןקיץ בבית של סטף ,ואם נקפוץ כמה שנים אחורה
    לניצחון ה 73 של הלוחמים על ממפיס באחזקה האחרונה של מצפיס סטף מבצע הורדת זקיף
    על שחקן ממפיס המנסה לקלוע
    ללא תגובת המאפיה השיפוטית
    גולדן צריכים שיא נצחונות וכל האמצעים כשרים ….
    ובכן כעת חינם סר ….המאפיה נגדם , אישית לא מתלונן צריך
    לזכור כי מדובר בבידור להמונים
    בו המאפיה קובעת את החוקים .
    בענין יוטה שאני מעריך שתקשה על בוסטון אולי אפילו תנצח ,אז מנחם
    התלונן על השלטים שהורדו במשחק בין יוטה לדאלאס .
    יהודי גאה וכולי ….
    ובכן למי הם באים בטענות ?
    הבעלים של דאלאס היא שרה אדלסון המעסיקה של קיירי :
    ישראלית ילידת חיפה ,
    הקומישינר אדם סילבר יהודי ,
    אז שיבואו בטענות לבעל הדבר
    סתימת פיות צנזורה ,גועל נפש של המאפיה ,ששרה תשלם על כך קנס מתאים .
    ושיפסיקו לספר על זכויות אדם וחופש הביטוי בארה"ב כי אלו לא קיימים .

  2. תודה דור.
    בוסטון, אינדיאנה, אוקלהומה, קליבלנד, פילדלפיה, שיקגו, מינסוטה, קליפרס, דאלאס, דנבר, פיניקס, דטרויט כי גולדן סטייט יתנו לכולם לנוח לדעתי ולייקרס

    1. קר תמיד סיפסל את השחקנים
      הלא נכונים .
      הוא פשוט מנהל מאמנים ושחקנים מצוין הדגש על מנהל לא מאמן .
      מתחילת קריירת האימון טעה תמיד בניהול המשחק .
      בסדרת הגמר הראשונה מול קליבלנד לאחר שנקלע לפיגור מול בלאט , ניסה לטשטש את השפעת עצות נער המגבות שצפה בוידיאו .
      והציל לו את הסדרה .
      קר לא מנהל משחק טוב ולכן ץמיד החזיק עוזרים שניהלו משחקים עבורו .
      הפעם כנראה שאין לו כאלו .
      בנוסף הוא תמיד היה כביכטל
      ספורטיבי ,אך בפועל תחתיו בקבוצה תמיד היו תקריות מלוכלכות , הפציעה של קאוואי
      במדי הספרס בכוונה בסדרת הפלייאוף לדוגמא .
      והורדת הזקיף של סטף על שחקן ממפיס בניצחון שיא לכאורה ה 73 .
      באליפות העולם יכולתו כמנהל משחק היתה מאד ברורה ,אין לו יכולת כזו.
      מצד שני השחקנים שהגיעו אטתו לאליפות הלברטון אדוארדס פורחים העונה .
      שורה תחתונה .
      הוא לא מתאים לאמן .

      1. יש בזה משהו. אבל לא הייתי מסכם שהוא לא מתאים לאמן כי בכל זאת יש לו קבלות מוכחות. מאמן צריך גם להכיר במגבלות של עצמו ולבנות סביבו צוות, ואת זה הוא כנראה יודע לעשות. לגבי האופי שלו זה כבר עניין אחר.

        1. בוב מאיירס בנה צוות סביבו ,כזה שהעלים את המגרעות וחיזק את היתרונות
          יש לו יתרונות רציניים ,אך הוא פשוט לא מתפקד בלחץ, קח ממנו את ניהל המשחק
          ותן לו להיות יועץ כפי שהיה בתקופת ניתוחי הגב.
          והכל נראה חלום,תן לו לנהל משחקים
          ותקבל את ווס אנסוולד או גרוע מזה.
          כעת כנראה שהצוות לא קיים או לא מספיק דומיננטי כי המנהל הכללי
          חדש ואין לו כנראה מילה בהנהלה .

          1. חד משמעית :
            קצת אתקן את הנכתב קודם .
            שיתוף הפעולה עם בוב מאיירס
            עזר לקר לבנות מסביבו צוות.
            מייק בראון אגדה רואים מיהו בסקרמנטו .
            מאיירס הבין שאין המשכיות ולכן
            עזב לפני .
            קר בינתייםנ שאר.

    2. נראה שיש פה הזדמנות לטרייד שבו אפשר גם להיפטר מדריימונד והחוזה המעיק שלו, בעזרת ה"סוכריה" של קומינגה עם הפוטנציאל והחוזה הנוח.
      צחוק הגורל יהיה אם באמת נראה טרייד כזה עם…. וושינגטון (תמורת דני?). ואז בכלל יהיה שמח עם פול וגרין שוב באותו חדר הלבשה…

    3. איזה טפשי ועצוב זה. אני רואה קצת לוחמים לאחרונה ואני חייב לאמר שהתחלתי לאהוב את מה שאני רואה למרות שזה עוד לא משתקף בתוצאות. ראשית הפארסה של אתמול: באמת לא ברור למה הוא סיפסל אותו אבל אני במקום קומינגה הייתי סותם. כי הם הפסידו הפרש ענק בכמה דקות כשהוא סופסל אז זה אומר מילים הרבה יותר גדולות כשלעצמן מכל מה שקומינגה עצמו יאמר. קומינגה זה שחקן שממש לא הערכתי ואני מתחיל לחשוב שטעיתי לגביו יהיה חבל מאוד אם יעזוב. אני מקוה שהלוחמים יעשו עוד איזה טרייד שיביא שחקן משמעותי.אבל גם בלי אני כן רואה שם ניצוץ של משהו שמתרחש שם. אם זה יהפוך ללהבה ימים יגידו כי כל הזמן משהו לכאורה לא מסתדר שם אבל הם על הסף של שינוי אני לא אתפלא אם הם יתחילו לדרוס שוב את הליגה. אתמול זה היה אכזרי והרסני אבל יש להם מספיק נסיון ושקט אני מקוה. אני זוכר את העונה שבוסטון היו במקום העשירי באמצע ובסוף סיימו ראשונים והגיעו לגמר. לא הייתי שולל יש שם משהו.. ואין ספק שמייק בראון הוא האדם שהכי חסר להם.

  3. תודה דור.
    ההימורים: סלטיקס, אינדי, אוקייסי, קאבס, פילי, בולס, רוקטס, דאלאס, דנבר, פיניקס, ג"ס, לייקרס-מיני קשה, אני הולך עם הלייקרס. קינגס. קליפרס-פליקנס מאוד קשה, אני הולך עם הקליפרס.

  4. 14 משחקים, אבל מה שמעניין זה שמשחק הכדורסל שצפוי להיות הניצפה ביותר בארה"ב זה דווקא המשחק בין אייווה לבין רטגרס. משחק ליגה רגיל בכדורסל נשים. וזה למרות שהוא ישודר ברשת שידור קטנה. השנה כדורסל מכללות נשים הפך להיות הדבר הכי חם. כנראה הרבה בזכות הדרמות הבלתי נגמרות, אבל בכל זאת מעניין איך הספורט הזה פתאום נהיה מרכזי. מעניין לעקוב אחרי התופעה הזאת.

      1. איזה מהלך! ממש לא בטוח כמה שחקני מכללות גברים מסוגלים לקלוע את השלשת סטפ בק הזאת מהלוגו. נראה לי שהכדור היה אצלה ביד הרבה אחרי שהשעון הראה 00:00, אבל מה זה כבר חשוב. ברור שהיא אחת הסיבות העיקריות לפופולריות של הענף שלה.

  5. תודה דור.
    ניחושים:
    אינדי סלטיקס פילי קאבס אוק פליקנס יוסטון שארלוט מאבס סאנס נגסט קינגס גריזליס לוחמים.

  6. שירה רעננה והפעם אולטראווקס ומידג'אור, מר X
    .
    I found the perfect picture, of a perfect stranger
    It looked as if it were taken in the forties sometime
    Judging by the style
    .
    He could be a killer or a blind man with a cane
    Perhaps he died in a car crash years ago
    Right now, it's impossible to tell
    .
    I almost thought I saw him standing, whistling on a bridge
    I asked him the time, but when he turned around
    I saw it wasn't him at all
    .
    I'm still searching
    I'm still searching
    .
    I saw him in an airport, while he was sitting on a wing
    And I waved to him, but I don't think he noticed me
    I've got a funny feeling I know who he is
    .
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X
    Mr. X

  7. הייתם צריכים לראות את הדרמה קווין לברון בעוד סצינה לאוסקר.
    ג'קסון ג'וניור אולי בקושי משפשף אותו קלות עם הזרוע בחטיפה ואיבוד ללייקרס, לברון מתנהג כאילו צלף פגע לו ישר בעין.
    הכריעה המפורסמת על ברך אחת של הלוחם האמיץ שחטף כדור.
    מחזיק את הפרצוף.
    אף אחד לא התייחס אליו, והמשחק המשיך כרגיל.
    לייקרס מגינה עם 4 בעוד הוא שקוע עמוק בסצינה, נותן את כל כולו.
    אח"כ מתאושש באורח פלא ורץ לליי אפ.

    1. אז מה לראות?
      אני רואה את הרקאפ של הניקס פילי
      עוד מעט אראה את הריפליי בוסטון.
      פאקינג צארלי ברונסון עשה מטלית על טמביד. חטף לו כדור ישר מהיד.

      1. רואה שאיצטקי שם טריפל על הראש של הגאון. יום עסל מול הסטייקים נגמר ביום באסל מול פאולו והווגנרים.

  8. ביום הכי טוב של השלישייה בלייקרס(כשריבס נותן אולי הצגה ברמה של ערב עונתי) והם לא מתקרבים לנצח את ממפיס בסטייפלס סנטר.
    אבל תספרו לי שזה רק המאמן והרוסטר הזה שווה הרבה יותר.

        1. חבל עליו, מגיע לו ללכת לאוקייסי ולהלחם ב-3 שנים הקרובות על אליפות.
          עוד משחק נהדר שלו. הרפטורס היו קרובים מאוד, אחרי מחצית ראשונה שקלעתם באחוזים לא מהעולם הזה.

  9. איףףףףףףףףףףףףף, לברון דואג לסטט כשהמשחק כבר גמור.
    לא מבין את האם שלא הוריד את החמישייה כשהמשחק גמור.
    מי לובש שם תמכנסיים לברון או האם?

  10. קבאנוס מזכיר לי את לאב בימיו הטובים
    אני מתלבט אם הייתי מחליף את האיטרייה בו, בגלל היכולת שלו למסור אסיסטים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט