הקאבס נ' הבאקס, הרוקטס נגד פילי ודנבר נ' אוקלהומה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הקאבס נ' הבאקס, הרוקטס נגד פילי ודנבר נ' אוקלהומה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (12-18) – ניו יורק ניקס (13-17):

מאז שפטריק יואינג הראה לשאקיל אוניל הצעיר מאיפה משתין הדג (כשפתו הציורית של אבי), לא היה עניין גדול כל כך במפגש בין אורלנדו לניקס.

שתי הקבוצות כמובן לא יזכו באליפות השנה, גם לא יגיעו לגמר וכנראה שגם לא לגמר המזרח, אבל לראשונה מזה זמן רב (מאוד) לשתי הקבוצות יש תקווה אמיתית לבניית קבוצה מנצחת.

במג'יק התקווה הזאת מתבססת על התחושה שבנקרו הוא בול פגיעה, על הצמיחה המטורפת ביכולת של ווגנר ועל ריבוי הנכסים שיש לקבוצה הזאת.

בניקס התקווה הזאת מתבססת על הגניבה של בראנסן, ועל העובדה שבשנתיים האחרונות ובשונה מהעבר הקבוצה לא עשתה טעויות פטאליות בחוזים או בטריידים כך שהנכסים שלה בידיה, וכאשר בניו יורק, בדומה ללוס אנג'לס, יש קבוצה קומפיטנטית הרבה מאוד שחקנים רוצים להצטרף.

הימור: אורלנדו ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (25-5) – ברוקלין נטס (16-15):

אחרי הנצחון הנדיר על פורטלנד, הוויזארדס חזרו לסורם והפסידו 3 משחקים רצופים כשגם דני מראה יכולת התקפית דלה.

גם הנטס לא מגיעים למשחק הזה בכושר יוצא מין הכלל טוב, כאשר לאחר שני נצחונות על דטרויט (לא נחשב) הם חוזרים לדרך ההפסדים והפסידו 3 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם בעוד עונה שנראית כהולכת לשום מקום בדרך לתהליך בניה מחדש שלא יקח יום ולא יקח יומיים.

הימור: ברוקלין ב-8

2:30 אטלנטה הוקס (18-12) – סקרמנטו קינגס (12-18):

מאז חזרתו של פוקס מפציעה הוא הסיר כל ספק לגבי יכולתה של סקרמנטו קינגס, והם נראים שוב כמו הקבוצה המלהיבה של העונה שעברה, כאשר כמעט אין ספק לגבי הגעתם לפלייאוף, השאלה מה הם יוכלו לעשות שם היא כבר שאלה מורכבת יותר. אחרי הכל אם הקינגס צריכים 43 נקודות של פוקס כדי לגבור על פורטלנד אחרי שהובסו ללא תנאי הן מול מיניסוטה והן מול בוסטון זה אולי מראה שהם לא שייכים למועדון של הקבוצות עם השאיפות האמיתיות העונה.

ההוקס עושה רושם הרימו ידיים לחלוטין ואחרי שני נצחונות רצופים כולל אחד מרשים על יוסטון, הם מפסידים כבר 3 הפסדים רצופים מול מיאמי, ממפיס ושיקאגו וקשה לראות את העונה שלהם מתרוממת מזה, וההוקס הם ללא ספק אחת מאכזבות העונה.

הימור: סקרמנטו ב-6

2:30 בוסטון סלטיקס (6-24) – טורונטו רפטורס (18-12):

הסלטיקס יקוו לעלות ל-0-3 בסדרת העונה הסדירה הזאת לאחר שניצחו פעמיים את הרפטורס העונה. המשחק הראשון היה תבוסה של ממש כאשר ההגנה של הסלטיקס פשוט חונקת את הרפטורס, טייטום ובראון חוגגים והנצחון מובטח עוד ברבע השלישי.

המשחק השני היה סיפור אחר, שרודר הצליח לבוא לידי ביטוי עבור הרפטורס שקלעו ב-48% מהשדה, והיו קרובים לנצחון מפתיע, אבל שלשה של דריק וייט אחד מהסמלים של העונה המצוינת של הסלטיקס הכריעו את ההתמודדות והעניקו לסלטיקס ניצחון שני מול הקנדים.

למשחק הלילה הסלטיקס מגיעים עם 3 נצחונות רצופים מאוד מאוד מרשימים על יריבות מערביות חזקות והעונה שלהם הולכת ונראית טוב יותר ככל שהיא מתקדמת. הרפטורס לעומת זאת הפסידו שלושה משחקים ברציפות בסנדוויץ שבין נצחונות על שארלוט ווושינגטון האומללות.

הימור: בוסטון ב-15

2:30 קליבלנד קאבלירס (13-18) – מילווקי באקס (8-23):

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה בכושר ובמצב רוח נהדר.

הבאקס ניצחו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם כשהם מראים דומיננטיות התקפית מוחלטת וקולעים 118 או יותר בכל אחד מ-5 משחקיהם האחרונים, פתרונות הגנתיים לחולשה של לילארד בקצה הזה עדיין אין, ומידלטון עדיין מוגבל ל-24 דקות בערב מה שמקשה מאוד על הרוטציה, אבל השלד של יאניס, לילארד ולופז הוא עדיין מאיים בוודאי התקפית מול כמעט כל קבוצה בליגה.

הקאבס ממשיכים לנסות להדוף שמועות על טריידים ולהתרכז בעונה שלהם שעברה תפנית לטובה בשבועיים האחרונים. ממאז של 50% הקאבס יצאו למסע של 4 נצחונות ב-5 משחקים כולל קמבאק אדיר מול דאלאס שהשלים ניצחון כפול במשחקים צמודים על הקבוצות הבכירות של טקסס, הלילה מחכה להם אתגר בסדר גודל אחר, הראשון מבין ארבעה משחקים מול הבאקס, והם ירצו לנסות להוכיח שהם יכולים באמת לאתגר את הגדולות של המזרח בפלייאוף.

הימור: מילווקי ב-5

3:00 יוסטון רוקטס (14-15) – פילדלפיה 76'ס (9-21):

עוברים למערב דרך מפגש בין איזורי בין יוסטון רוקטס שמרגישה הרבה יותר טוב מהמאזן שלה, שתשחק מול פילדלפיה שמרגישה טוב בדיוק כמו המאזן שלה.

הרוקטס שהיו בתקופת טנקינג ארוכה כמו דטרויט ואורלנדו, עשתה את מהלך החזרה לרלבנטיות שלה בקיץ עם מינוי של מאמן רציני (גם אם שנוי במחלוקת) והחתמה של שחקנים וותיקים ומוכחים גם אם לא כוכבים ועלתה מיידית לאיזור ה-50%, הבעיה שלהם היא שנראה שלמעט שנגון אף אחד מהבחירות הגבוהות שלהם מהשנים האחרונות לא מתפתח לסופרסטאר וזה מייצר עבורם תקרה דיי קשוחה.

בפילדלפיה לעומת זאת התקרה תלויה במידה רבה במקסי. אמביד עם 35 נקודות לערב, הוא מפלצת בלתי ניתנת לעצירה בהתקפה וכוח מרתיע בהגנה, אבל הוא צריך שיורידו ממנו את הנטל ההתקפי ובעיקר יגוונו את ההתקפה של פילי. הארדן לא עשה זאת בצורה טובה מספיק או מותאמת מספיק ליתר החלקים שיש מסביב וכעת העול הזה נופל על מקסי שעומד בו בינתיים בכבוד, האם הפלייאוף יהיה סיפור אחר? יהיה מעניין לחכות ולראות.

במשחק הזה פילי תחסר את אמביד, במשחקים בלעדיו הם עומדים על 4-1 האם הלילה יהיה שונה?

הימור: יוסטון ב-8

4:00 דנבר נאגטס (10-23) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-20):

מסנטר דומיננטי אחד למישנהו, האלופה דנבר תפגוש את אוקלהומה ואת רוקי העונה המיועד.

מדהים שאוקלהומה היא עם מאזן טוב יותר מזה של דנבר כאשר השתיים מגיעות למפגש הזה, והמפגש הזה הוא מפגש בין שתיים מהקבוצות החמות בליגה אם לא שתי החמות שבהן.

הנאגטס עם 6 נצחונות רצופים מצהירים שלמרות פתיחה מתונה לעונה, הם עדיין הקבוצה לנצח העונה במערב, ויוקיץ' הוא עדיין האלפא דוג של הליגה.

גם הת'אנדר לא קוטלים קנים, ועם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים כולל נצחונות על מיניסוטה והקליפרס הם מראים שהם לא קבוצת העתיד אלא כאן ועכשיו עם צמד של SGA והלומגרן שעשוי להיות כוח משמעותי לשנים קדימה, אם הת'אנדר ישכילו לשמור על רוקי העונה שלהם בריא.

השתיים עומדות על מאזן של 1-1 העונה ביניהן, והמשחק השלישי ביניהן הוא אולי הזדמנות טובה להסתכל על השחקנים המשלימים הבולטים שלהן. בהוקלהומה נכון יהי הלדבר על ג'יילן וויליאמס שבשקט בשקט הוא הקלע השני של הקבוצה עם 18 נקודות לערב. ג'וש גידי קצת נתקע אבל הוא דורט ושני הגארדים הצעירים של הקבוצה שווים 11 נקודות לערב ומדי פעם התפוצצות גדולה בהרבה.

בצד השני, פורטר וגורדון ממשיכים להשלים היטב את יוקיץ' ומארי, וגם רג'י ג'קסון וקולדוול פול יודעים היטב את תפקידם וסוגרים שישיה עם מאזן דו ספרתי של נקודות. הנאגטס יצטרכו עם זאת לעשות מהלך או לקבל קפיצת מדרגה בתרומה, גם בפלייאוף משחקן או שניים נוספים. האם יהיה זה כריסטיאן בראון. פייטון ווטסון או סטרות'ר שמקבל הרבה קרדיט ומחזיר בתרומה נאה לאחרונה, יהיה מעניין לראות.

הימור: דנבר ב-12

4:00 פיניקס סאנס (15-15) – שארלוט הורנטס (22-7):

אחרי פתיחת עונה סבירה שארלוט מתחילה להיראות גרועה כמו הגרועות שבגרועות בקבוצות הליגה, עם מאזן של 22-7 ו-11-3 בחוץ, ההורנטס במוד טנקינג על מלא, ויתכן שחודש או חודשיים מהיום באמת נדבר עליהם בנשימה אחת עם דטרויט הספרס ווושינגטון.

הסאנס לעומת זאת הם ניסוי שנכשל כישלון חרוץ ורק דוראנט מסתיר את זה עם החיוך שלו ו-30 נקודות לערב, האם עוד אפשר להציל את הרביעיה נרקיץ'-ביל-דוראנט-בוקר? ספק רב בעיני.

הימור: פיניקס ב-12

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (22-8) – סן אנטוניו ספרס (25-5):

לילה אחרי שהספרס השיגגו הניצחון נדיר על הטרייל בלייזרס הם פוגשים אותם שוב באורגון, ובעוד מפגש בין שתי הנמוכות לא מעורר עניין רב, יהיה מעניין לראות האם וומבי ישחק בגב אל גב ואיך ישחק. במשחק הקודם בין השתיים הוא קלע 30 נקודות ב-24 דקות במופע קליני של יעילות התקפית שכלל גם 7 חסימות בצד ההגנתי. בצד השני 29 של גראנט וברוגדון לא רק שלא קירבו את הטרייל בלייזרס לנצח אלא שהם גם לא מעוררות שום תקווה כאשר סקופ הנדרסון שהיה אמור להוביל את הבלייזרס אל העתיד ממשיך להיראות לא מספיק טוב עם 8 מ-23 ו-6 איבודים.

הימור: פורטלנד ב-12

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (12-18) – ממפיס גריזליס (20-10):

שני ההפסדים הרצופים של הקליפרס סימנו עצירה למומנטום האדיר שאפיין אותם, אחרי שהתרגלו לחיים עם הארדן, והעובדה שלא היוו כלל יריב בהגנה לבוסטון ואוקלהומה הבהירו שעם כל הכבוד לארסנל ההתקפי שלהם ללא קוואי שהיה פצוע חמישיה של קופי, מאן, הארדן, זובאץ' וג'ורג' לא ממש מפחידה אף התקפה בליגה הזאת.

ממפיס לעומתה התחילה כצפוי ריצה עם חזרתו של מוראנט והיא סופרת כבר 4 נצחונות רצופים, אבל אלה הושגו מול קבוצות דרג הביניים ומטה של הליגה (פעמיים פליקנס, אינדיאנה ואטלנטה), כדי לסגור את הפער לפלייאין ממנו הם עדיין רחוקים 5 משחקים, במערב מאוד מאוד מאוד תחרותי בחלק הזה, הם יצטרכו להראות שהם מסוגלים לנצח גם קבוצות מהשישיה הראשונה, הלילה מצפה להם האתגר הזה לראשונה.

הימור: ממפיס ב-8

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. הקינגס הפסידו לפורטלנד גם עם משחק אדיר דל פוקס וסבוניס חוץ מהם אף אחד לא פגע. מקווה שזה יעצר הלילה באטלנטה

  2. טוב חברים, יש כמה שעות עד למשחקים ואני זקוק להשחות דעת. הפעלה. תנו הצעות על קלי, וויגנס ופול. אפשר לדבר על כולם למעט פודז ו TJD אבל במטוטא מכם, הצעות ראליות .כאלו ששני הצדדים מרוויחים מהן.

    1. השאלה היא לאן אתה רוצה להגיע, ואם התשובה היא להמשיך להתחרות סביב סטף, אני חושש שתצטרך לשלם על כל עסקה כזו כדי להחליף את הקלפים הלא משהו שיש לך במשהו קצת יותר טוב. למשל וויגינס ובחירה עבור אננובי (לא בדקתי אם עובר, רק כדוגמא). מה שכן, קשה לי לראות עסקאות שבהן ההפרש בין מה שתיתן למה שתקבל "יחתוך את החרדל", כלומר גם, נניח, החלפה של וויגינס באננובי לא תספיק כדי להפוך את הקבוצה לתחרותית. ההחלפה של ג'ורדן פול בכריס פול היא דוגמה לכך – זה עדיף, אבל עדיין לא מספיק.

      1. אני רוצה שני דברים לכאורה מנוגדים. לצמצם הוצאות. אין הגיון לשלם 400 מיליון דולר עבור קבוצה שבקושי מגיעה לפלייאין ובמקביל לאפשר לקרי לשחק עם הרכב של שחקנים רעבים שיתאמצו יותר. אני לא בטוח שחלק גדול מהבעיה הזו לא תפתר עם קר יפסיק לשמש כמאמן אבל את העלויות חייבים לצמצם

        1. אז תשלם לקבוצות שנמצאות מתחת לתקרה השכר שיקחו ממך חוזים יקרים עבור בחירות. קליי מסיים חוזה, והוא סמל אז לא הייתי מטריד אותו אלא מציע לו בקיץ חוזה מתאים למצבו הנוכחי ואם יקח סבבה, ואם לא גם בסדר. השנה הבאה של כריס פול לא מובטחת ואמנם הוא לא סמל, אבל לא יודע אם כדאי להטריד אותו כדי לחסוך קנס על חצי שנה, אבל תגיד אתה. על דריימונד ו-ווגינס, בחוזה ארוך ויקר, תצטרך לשלם, לא חושב שהם באמת יתרמו למישהו במצבם, אז תנאי העסקה יהיו דומים בכל מקרה – אתה תשלם בבחירות, תיפטר מהם, והם ייובשו איפושהו עד שיעשו בייאאוט או משהו – לכן אני לא חושב שזה באמת משנה לך לאן תשלח אותם, השאלה היא האם אתה מוכן לשלם את המחיר בבחירות כדי לחסוך את המחיר הכספי.

  3. תודה דור.
    אני חוזר לקדמת העגלה, נתתי ל-ג"ג להוביל והגענו אל מחוץ לפלייאין! אני מאשים את עצמי ולוקח אחריות (כמו ביבי).
    אני מכריז – הערב פיניקס עם W שני רצוף. עולים בחזרה על דרך המלך. בראדלי ביל יחזור וננצח את כולם.
    🙂

  4. תודה דור. אתה יציב כמו הגייזר מילוסטון.
    ההימורים: אורלנדו, נטס, סקרמנטו, סלטיקס, באקס, יוסטון, דנבר, סאנס, בלייזרס, קליפרס (אם קוואי משחק)

  5. ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום וג'רו הולידיי בסימן שאלה.
    קריסטאפס פורזינגיס בספק. אל הורפורד בחוץ.
    קייטנה לי, רק חסר חלוקה של שוקו\לחמניה

    1. מאד מוזר :
      הוא שיחק היום כמו פלה מהכדורגל .
      קשר התקפי מדהים .
      ולמרבה הפלא המאמן ופול לא הפריעו ,וקוזמה עזר .
      מוזר….
      קוזמה מזמן כבר לא עזר ,למרות שאנו יודעים וראינו כי יש לו את ראית הנשחק ,והיכולת ,אך המוטיבציה החשק נעלם והיום פתאום חזר .
      כנראה בגלל שיתוף הפעולה :
      דני לנדרי קיספרט .
      ברגע שקוזמה נדבק הניצחון הלך לוושינגטון .
      יש לדני משימה לא קלה :
      להילחםבהנהלה במאמן ובחוסר
      החשק של השחקנים:
      הכל על הכתפיים שלו ,
      בסך הכל יש להם סגל לא רע בכלל.
      יכולים להילחם ולהיראות בכלל לא רע ,אבל ההנהלה רוצה הפסדים.
      היום בבית לשחקנים כנראה נמאס .
      חבל על לאנדרי שאמאט שחקן כל כך מוכשר בגלל הטרייד על ביל תצא עצמו בוושינגטון ומתקשה להראות מה הוא יודע .
      כאשר דני דוחף אותו ואת קיספרט
      מתחילים לראות ניצוצות ואסור לשכוח את גאפורד וגאלינארי שתמיד נשכח על הספסל .
      ברגע שנותנים לשאמאט וגאלינארי
      את המושכות עם התמיכה שת דני קטזמה קיספרט גאפרוד בילאל הקבוצה נראית אחרת .
      אנסוולד בדרך כלל כדילמנוע ניצחון בטעות מוריד את דני לספסל .ומעלה את פול ברבע הרביעי כדי
      להבטיח הפסד.
      קשה לראות זאת.

      1. יש להם בהחלט סגל נחמד ששווה לפחות פלייאין ולדעתי גם פלייאוף.
        הבעיה הרצינית שם זה המאמן, שעושה הכל הפוך.
        מילא לא היה עושה כלום, אבל יש לו כישרון מיוחד ממש לקחת כל החלטה לא נכונה.

  6. ספרס חוזרת ממינוס 26 ל-10 בכניסה לרבע האחרון דרך 5 שלשות של דאגי, סלים של קלדון, ובעיקר טריי ג'ונס שהוא המנוע להכל.
    ג'ונס עיקם קצת קרסול וירד ממש בסוף, לדעתי יהיה כשיר, אבל פופ מסורתית מחרב אותנו ברבע הרביעי כשמשחק בלעדיו.
    ממוקאשווילי ובארלו הפורוורדים יכולים לתרום המון.
    יש לנו סגל טוב.
    צריך רק מאמן צעיר מורעל שייתן ביטחון לצעירים ובאמת ירצה לנצח.

  7. פרשתי מהמשחק קינגס הוקס בסוף הרבע השלעשי שההוקס הובילו סביב 15 והקינגס לא הובילו בכלל. הופתעתי לטובה עכשיו לראות את התיצאה!

  8. פופ פותח בלי ג'ונס את הרביעי, כרגיל, בלייזרס עולה שוב ל-15+.
    ג'ונס חוזר, שוב מייד מתחילים לרוץ ולרדת מתחת ל-10.
    יש לך רכז אחד והוא מעולה, ואתה מעלה אותו מהספסל ונותן לו מעט דקות, יא דבע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט