הקינגס נ' הסאנס, דרבי טקסני והנטס נ' הנאגטס ודני נגד הווריורס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הקינגס נ' הסאנס, דרבי טקסני והנטס נ' הנאגטס ודני נגד הווריורס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 פילדפיה 76'ס (8-19) – טורונטו רפטורס (16-11):

זה לא מספיק מדובר כי הוא כבר לקח את ה-MVP שלו, אבל אמביד מעמיד מספרים היסטוריים ממש עם 35.1 נקודות למשחק ב-34.1 דקות, 12 ריבאונסים ו-6 אסיסטים, והוא מוביל את קלעי הליגה עם ב-2.5 נקודות על פני לוקה דונצ'יץ' שממוקם אחריו אך עושה זאת ב-3 דקות יותר וביעילות פחות בהרבה.

היכולת הזאת מובילה את הסיקסרס ל-4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים ולקליים אמיתי על המזרח, שהוא השנה צפוף ואיכותי יותר משאני זוכר באיזשהי שנה ב-30 השנים בהן אני צופה בכדורסל.

הלילה הם יפגשו את טורונטו נטולת הכיוון ונטולת היכולת במשחקי חוץ (3 נצחונות בלבד העונה לקנדים).

הימור: פילי ב-15

2:30 ברוקלין נטס (14-13) – דנבר נאגטס (10-19):

בדומה לטורנטו גם ברוקלין נראית נטולת כיוון אבל האווירה מסביבה טובה יותר בגלל הטריות של המעבר שלה מקונטנדרית לקבוצה בבנייה, ובגלל היכולת של ברידג'ס וקאם תומאס.

הלילה הם יפגשו את הגולד סטנדרט החדש לבניית קבוצה בדמות האלופה הדנבר נאגטס. הנאגטס נראים כמו האלופה הקלאסית ששומרת כוחות לכשזה חשוב באמת אבל מדי פעם מורידה איזה סטירה הגונה כדי להבהיר שהיא עדיין הקבוצה לנצח במערב. כזה היה הנצחון שלהם על דאלאס ב-26 הפרש מיד אחרי ההפסד לאוקלהומה 2 לילות קודם לכן.

הלילה הם ממשיכים את המסע המזרחי אחרי ניצחון לא מאתגר מדי על טורונטו, והם ירצו להמשיך את המומנטום, ולשפר מעט את מאזן החוץ הבינוני שלהם העונה (8-8).

הימור: דנבר ב-10

3:00 מיאמי היט (12-16) – אטלנטה הוקס (15-12):

יחד עם ברוקלין וטורונטו עליהן דיברנו ואינדיאנה עליה לא נדבר הלילה, אטלנטה היא הקבוצה המדוברת ביותר לגבי טריידים, וזאת בגלל שני פרמטרים שמתקיימים לגבי כל ה-4 – מחד יש להן נכסים שיכולים לעניין קבוצות אחרות בין אם כאלה שרוצות להתחזק או כאלה שרוצות לצבור נכסים, והן אינן הולכות לשום מקום עם השלד הקיים כמו שהן.

מיאמי, אחרי שעשתה ריצה יפה שהחזירה אותה למיקום ששווה פליאוף חזרה לבינוניות שאפיינה אותה בתחילת העונה, ועל אף שכל פעם שאומרים את זה הם מוכיחים אחרת, נראה שהשנה באמת, השלד הקיים לא יספיק להם וכאן נכנסים דיבורי הטרייד על טיילר הירו, יהיה מאוד מעניין לראות האם ההיט, שעל אף שיש להם שם של קבוצה שלא מפחדת לעשות מהלכים, שמרה על יציבות יחסית מאז שהביאה את ג'ימי באטלר, תעשה משהו שבאמת יזעזע את השלד שלקח אותם עד הגמר בשנה שעברה.

ההיט ישאפו לשפר מאזן בית בינוני במפתיע (6-7) והם אמורים לעשות זאת מול אטלנטה נטולת השאיפות.

הימור: מיאמי ב-8

3:00 יוסטון רוקטס (12-13) – דאלאס מאבריקס (11-16):

שתי הקבוצות של טקסטט היו במצב רוח הרבה יותר אם הייתם שואלים אותן לפני שבוע.

הרוקטס היו עם מאזן 10-13, ומאיימים על הפלייאוף כאשר תהליך הבניה מחדש הואץ מאוד באמצעות ההחתמה של ואן וליט ואולי יותר מכך באמצעות ההחתמה של אודוקה כמאמן הקבוצה שהנחיל לה אופי הגנתי, והקפיץ את שנגון לדרגת מועמד לאולסטאר וגבוה לגיטימי לקבוצת פלייאוף.

אך מאז הפסידו 3 פעמים רצופות במסע המזרח ומפגש נוסף בבית מול אטלנטה, ויהיה מעניין לראות האם הביטחון העצמי שלהם התערער לחלוטין.

דאלאס כבר עמדה עם מאזן 9-16, מהטובים בליגה, אבל הפסדים לדנבר ולקליפרס החזירו אותם לפרופורציות, קבוצה שגם אם נניח את ההנחה שלא סבירה שלוקה יהיה בריא כל העונה, וקיירי יהיה עם הראש מוברג נכון כל העונה, היא בסוף קבוצת שולי צמרת, דרג אחד מתחת למיניוסטה (מי היה מאמין), דנבר, ואולי גם הלייקרס והקליפרס.

המפגש ביניהן יתן לשתיהן הזדמנות להתאושש.

הימור: דאלאס ב-5

5:00 גולדן סטייט ווריורס (14-13) – וושינגטון וויזארדס (22-5):

האם הניצחון על בוסטון בהארכה ובמיוחד השלשה של קרי היו משני עונה עבור גולדן סטייט או הבלחה נקודתית שרואים בכל עונה ויותר מפעם אחת?

הדיבור מסביב לגולדן סטייט הוא על כך שאסור להם לפספס את הפריים הארוך באופן מפתיע של קרי. משם השאלה עוברת למספר נכסים. קמינגה נראה הרבה הרבה יותר טוב העונה ואני כבר מוכן לקנות אותו כשחקן משלים לקונטנדרית. אבל לאורך מרבית העונה היה נראה שתומפסון הלך כמה צעדים אחורה ועל גרין בכלל אין מה לדבר.

אז בינתיים תומפסון נתן כמה משחקים גדולים, גרין נמצא במחנה הבראה מסוג כזה או אחר, והתקווה חוזרת לגולדן סטייט שמנצחת כבר 3 משחקים רצופים, כאשר יש להם את כריס פול, פוטנציאל טרייד בכל רגע נתון ולא מעט נכסים אחרים במידה וירצו לעשות את המהלך המשלים עבורם כדי לתת ריצה אמיתית העונה, כאשר יש להזכיר הם עדיין על פחות מ-50% הצלחה העונה.

על הוויזארדס חבל להרחיב מילים, ואף שניצחו 2 מ-4 משחקיהם האחרונים כולל רחמנא לצלן נצחון במשחק צמוד (קבוצת הקלאץ' הגרועה בליגה להזכירכם) הם ללא ספק אחת הקבוצות הגרועות בליגה וגם כזאת שהאווירה סביבה היא פשוט מחורבנת כרגע.

הימור: הווריורס ב-20

5:00 סקרמנטו קינגס (10-16) – פיניקס סאנס (13-14):

אולי המשחק המרכזי של הערב ומפגש פלייאוף מאוד מאוד סביר מגיע אלינו מסקרמנטו שאחרי פתיחה קשה חזרה להיות המרענן הרשמי שהייתה בעונה שעברה. אני עדיין חושב שחסר לה מהלך של שדרוג על האריסון בארנס ואולי להוסיף קצת גודל כי אני לא קונה את סאבוניס כ-5 בליגה של היום שלגמרי שינתה את פניה בנוגע לחשיבות הגבוהים וסט התכונות הנדרש מהם, אבל הם יהיו בשולי הצמרת בכל מקרה ויקוו לקשיים בריאותיים או אחרים אצל המובילות.

הסאנס לעומת זאת הם הקבוצה שכולם מחכים להתייאש ממנה. דוראנט ממשיך להיות וואו זה לא מילה כשהוא משחק 37 דקות לערב וקולע 31 נקודות, ובוקר מוסיף 27 כדי לסגור חמישיה שיש בה 2 שחקנים שהם ב-10 הקלעים הגדולים של הליגה, אבל אם הייתה תקווה (מופרכת) שיהיה מדובר בטופ 4 ברור שנרקיץ' וביל הם ממש ממש לא שם וביהנתן שאין להם מהלכים נוספים לעשות בגלל שכל הנכסים שלהם כבר חולקו, ובהינתן שביל לא ישנה לחלוטין את סגנון המשחק שלו ויכולתו ההגנתית בעיקר קשה לראות את הסאנס הולכים מעבר לסיבוב ראשון.

הימור: סקרמנטו ב-8

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. כמה משחקים מעניינים מאדץ אני אסתכל כנראה על אטלנטה במיאמי, רק כי עקב מגורי אטלנטה היא עכשיו הקבוצה שלי (למרות שחסר להם כוח וגובה תחת הסל)

  2. דריימונד יעניק לפול זר פרחים לפני המשחק? ספק גדול. אבל גם אם זה יקרה, פול יקח את הזר, ירגיש שהוא מתחיל לאבד אחיזה, יחליק, יעוף אחורה על הפרקט כאילו שקיבל זוגיה מסוס, ישכב פרוש ידיים ורגליים, ויסתכל על השופט במבט של "תשרוק לעבירה, אתה לא רואה שאני פגוע?"

  3. גוטן שעבס
    אולי מישהו יסביר לי מדוע בראנס קיבל עכשיו אנד וואן?
    סל יפה, לא היה צריך להוסיף שם את הקליעה מהקו.
    בידורסל הורס את האן בי איי! הופך אותו לאין BA!!!

  4. כיף לראות את הספלאש בראדרז במשחק חסר דאגות.
    מהצד השני – ג'ורדן פול לא יכול להוביל קבוצה. מה וושינגטון חשבו לעצמם?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט