לוקה נגד יוקיץ' ועוד 10 משחקים בליל יום שני / מתנאל אלאשבילי

לוקה נגד יוקיץ' ועוד 10 משחקים בליל יום שני / מתנאל אלאשבילי

קליבלנד קאבלירס (12-14) נגד יוסטון רוקטס (10-13), 2:00:

שתי הקבוצות מגיעות בסיטואציות לא נוחות. יוסטון מצד אחד קבוצת חוץ מזעזעת (מאזן 9-2 בחוץ) וזה משחק באק טו באק בחוץ נגד קבוצה חזקה מהמזרח. הקאבס מצד שני אמנם מגיעים אחרי ניצחון מול אטלנטה וקצת מנוחה אבל הם חסרים את מובלי וגארלנד שכידוע פצועים לתקופה ממושכת.

אני מהמר שיוסטון תנצח ב-8 הפרש.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (7-18) נגד שיקגו בולס (17-10), 2:00:

בפועל זה נראה כמו משחק שאמור להסתיים באופן חד צדדי אבל שיקגו בתקופה האחרונה מתחילה להתחבר, בעיקר בזכות היכולת של קובי ווייט שנראה מדהים יחד עם דרוזן. גם הכדורסל של שיקגו נראה יותר טוב, פחות יחידני מאז הפציעה של זאק לאבין. עם זאת, היא תתמודד מול יריבה קשה בחוץ, כזאת שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה. פילי בסגל מלא שגם קיבל מנוחה אחרי שדרכה על שארלוט ונתנה לכוכבים שלה לנוח ברבע הרביעי.

אני מהמר על ניצחון של פילדלפיה ב-11

אינדיאנה פייסרס (11-13) נגד לוס אנג'לס קליפרס (10-15), 2:00:

זאת שעולה וזאת שיורדת.

הקליפרס ב-5 המשחקים האחרונים: 0-5, 126.6 נקודות למשחק, 52.8 אחוז מהשדה ו-42 אחוז לשלוש. הקליפרס סוף סוף תפסו צורה לאחר הטרייד עם הארדן וזה נראה משמעותית הרבה יותר טוב.
אינדיאנה לעומת זאת קצת עם ירידת מתח מטורניר אמצע העונה והיא מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים כשבשניים מהם האליברטון (שבספק להיום משחק). אחד מההפסדים אגב הוא לוושינגטון, לא נעים.

אני מהמר שהקליפרס ימשיכו בכושר הטוב וינצחו ב-13

טורונטו ראפטורס (15-10) נגד שארלוט הורנטס (17-7), 2:30:

הכדורסל של טורונטו העונה לא רע בכלל, הוא פשוט לא טוב מספיק מול קבוצות שמכוונות למקומות 6-10 ובטח לא מול כאלה שמכוונות למקומות 1-5. מה שכן, מול קבוצות שבכלל לא יודעות לשמור הם לא מתקשים, בטח לא סקוטי בארנס שנמצא בעונה נהדרת. שארלוט לעומת זאת מגיעה לטורונטו אחרי שקיבלה 53 הפרש מפילדלפיה *בבית* כשהיא קולעת 82 נקודות בלבד. לאמלו עדיין פצוע ולא ישחק.

אני מהמר על שחיטה של טורונטו ב-24 הפרש.

מיאמי היט (11-15) נגד מינסוטה טימברוולבס (5-19), 2:30:

משחק סופר חשוב למינסוטה שרוצה לשמור על הכושר הקבוצתי שלה, אם תצליח בסביבה הקשה של מיאמי שנראית בכושר טוב זה יכול להרים אותה למעלה. בעיקר אנתוני אדוארדס יצטרך להתפוצץ כי הוא בתקופה קצת לא יציבה מבחינת קליעה למרות שהתפוצץ מול אינדיאנה החלשה הגנתית. מבחינת מיאמי זה משחק בונה מומנטום, הם נראים טוב אבל שיחקו נגד קבוצות חלשות יחסית כמו שיקאגו ושארלוט, ניצחון על קבוצה חזקה כמו מינסוטה והקלפים יתחילו להיפתח בפניהם.

אני מהמר שמינסוטה תתקשה אבל תנצח ב-6 הפרש.

אטלנטה הוקס (15-10) נגד דטרויט פיסטונס (24-2), 2:30:

אני לא אוהב להרחיב על משחקים שהסוף בהם ידוע מראש, מרגיש לי מיותר. דטרויט קבוצה גרועה, אטלנטה קבוצה טובה. דטרויט לא ניצחו משחק חודש וחצי, אטלנטה כידוע מכוונת לפלייאוף. להגיד שיש איזה סיכוי להפתעה? רק אם אטלנטה תקלע סלים עצמיים.

אני מהמר על אטלנטה ב-15.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-16) נגד ממפיס גריזליס (16-8), 3:00:

משחק אחרון לגריזליס בלי ג'ה. הם יעדיפו ככל הנראה לוותר על משחק חוץ קשה באוקלהומה שהסיכויים שלהם לנצח בו כמעט לא קיימים, ביין וטריפל ג'יי ככל הנראה ינוחו הרבה אם ייקלעו לבעיית עבירות או שאוקלהומה תברח מוקדם. מבחינת הת'אנדר יש לה אלף דרכים לנצח ומעט מדי דרכים להפסיד, בטח כשממפיס תהיה יותר עסוקה בחזרה של ג'ה מחר בניו אורלינס.

אני מהמר על ניצחון של אוקלהומה ב-16.

יוטה ג'אז (17-9) נגד ברוקלין נטס (12-13), 4:00:

ליוטה יש קצת יותר מזל שהמשחק בבית כי בחוץ היא מזוויעה, ברוקלין לעומתה מגיעה בחצי מומנטום שלילי עם שני הפסדים ברצף. העניין בברוקלין הוא שהם לא מסוגלים לבנות לעצמם רצף משחקים שבו הם מנצחים באופן מרשים. הם מסתבכים לקראת דקות הסיום וכך יוצא גם שהם במאזן כמעט מאוזן. יוטה לעומתה מתקשה כדרך קבע והם הולכים ככל הנראה לעוד עונת טאנקינג. מצד שני, המשחק הזה בבית נגד ברוקלין הוא לאו דווקא משחק טאנקינג, כי המשחק הבא שלה הוא משחק חוץ קשה בקליבלנד. יוטה ככל הנראה תשחק היום על פול גז ותשמור את ההפסד בקנה למשחק באוהיו.

אני מהמר על ניצחון של יוטה ב-7.

דנבר נאגטס (10-17) נגד דאלאס מאבריקס (9-16), 4:00:

מצד אחד, ניקולה יוקיץ' שנחשב לשחקן הטוב בעולם. מצד שני, לוקה דונצ'יץ', שנחשב כטוען לכתר. מצד אחד, קבוצת בית מהטובות בליגה, דנבר במאזן 2-10 בבית. מצד שני קבוצה שהיא בכלל לא פראיירית בחוץ, דאלאס במאזן 4-9 בחוץ. במשחק האחרון בין השתיים שהיה בדנבר, הנאגטס ניצחו ב-11 הפרש, אבל מאז הרוחות השתנו. לוקה הוא אותו לוקה ויוקיץ' אותו יוקיץ', אבל דנבר הייתה ירידת מתח אחרי פתיחת עונה מצוינת ובדאלאס דווקא לאחר הפציעה של קיירי החלו פתאום לשחק טוב יותר. בחמשת המשחקים האחרונים יוקיץ' קולע רק 20 נקודות למשחק, לוקה עם 35.8.

אני מהמר שדנבר תצא מהמשבר ותנצח ב-5 הפרש.

סקרמנטו קינגס (9-15) נגד וושינגטון וויזארדס (21-4), 5:00:

אחרי הופעה מפלצתית של קיגן מארי של 47 נקודות ו-12 שלשות מול יוטה, הקינגס מקבלת יריבה אפילו יותר קלה (אולי קיגן מארי יקלע 70?). דיארון פוקס בספק למשחק אבל גם אם לא ישחק, לקינגס בביתם ככל הנראה לא תהיה בעיה מול וושינגטון החלשה שהייתה צריכה משחק שיא של טיוס ג'ונס שכלל 6 חטיפות כדי להפסיד לפיניקס רק ב-4. נקווה למשחק טוב של דני שדווקא נראה קצת פחות בכושר במשחקים האחרונים מבחינת קליעה.

אני מהמר על סקרמנטו ב-11 הפרש.

לוס אנג'לס לייקרס (11-15) נגד ניו יורק ניקס (11-14), 5:30:

אני אוהב שהמשחק האחרון בלילה הוא משחק נפלא, זה נותן תחושה שיצא ממנו משהו מעניין. שתי הקבוצות לאחר הפסדים מבאסים אבל משחקות כדורסל טוב. הלייקרס חוזרת הביתה לאחר הפסד מבאס בסן אנטוניו והניקס במשחק חוץ שני בלוס אנג'לס אחרי שקיבלה 144 נקודות מהקליפרס. אגב במשחקים לפני כן הלייקרס ניצחו בסן אנטוניו בלי לברון והניקס התפוצצו בפיניקס עם משחק 50 ה-נקודות המטורף של ג'יילו ברנסון.

בגלל שהניקס קבוצת חוץ סבירה והיא מגיעה אחרי סיבוב קשה במערב, אני אהמר על הלייקרס ב-7 הפרש.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. לפיסטונס הזדמנות טובה לשבור את הנאחס.אם לא יעשו נגד ההוקס נגד מי כן יעשו.
    גם אם זה יקרה , לא חוכמה גדולה מצידי, כתבתי כבר פעמיים שהנאחס יגמר.שום דבר לא עוזר הרצף של הרצפה מציף את הפיסטונס.

  2. המשחק נגד וושינגטון לא קל.רק אתמול הפסידו בקושי ב 4 הפרש.הם לפחות מנסים לנצח.

  3. אחלה סיקור, סופר מושקע ומעניין

    קליבלנד
    פילי
    קליפרס
    טורונטו
    מיאמי
    אטלנטה
    אוקלהומה
    יוטה
    דנבר
    סקרמנטו
    לייקרס

  4. הירו ובאם חזרו מפציעה חדים ואכן מיאמי הובילה כל המחצית הראשונה
    ברבע השלישי ההגנה של הוולבס התהדקה ועם התעלות של אנט והגנה טובה ברבע הרביעי הם הצליחו לנצח את זה
    .
    מרגיש לי אבל מוטיב חוזר של מיני להיכנס לפיגור במחצית הראשונה ולהדק הגנה ברבע השלישי
    אין לי ספק שהם ניצחו הכי הרבה משחקים אחרי פיגור דו ספרתי אבל מעניין לבדוק אם באמת הם באמת מיטביים ברבע השלישי (כמו הרבע השלישי של גולדן בתקופה הטובה שלה רק להפך)

  5. המטרה באינדיאנה זה לנפח סטט להליברטון כדי להציד את החוזה מקס,שלו חחח זו המטרה היחידה שלשמה הקבוצה משחקת. משחקים רק בצד אחד של במגרש כל משחק חוטפים 150 נק ועוד מזקני אל איי.
    קליר פאת כהילכתו. מאמן ההגנה,שם כנראה פוטר בתחילת העונה ועבר לוושינגטון 😃

  6. טיבס צריך למצוא דרך להיפטר מבארט, אולי ארני פנוי וברצינות. אפשר להשיג סגן טוב יותר בשוק בשביל ברונסון.

  7. מה שאני אוהב בטיבס שהוא לא מפחד להוציא את בארט בשניות האחרונות אחרי העבירה על ריבס שנתנה לו 3 זריקות.

      1. יש כסף אבל צריך להחליף במשהו יותר חזק ויציב.
        לא חסרים אנשים שרוצים לחיות במנהטן, לב העולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט