הסלטיקס נ' המג'יק, וומבי נגד הלייקרס והסאנס נגד הניקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (15-7) – ניו אורלינס פליקנס (11-14):

האם התבוסה נגד הלייקרס בחצי גמר מפעל הגביע של הליגה העיר משהו בניו אורלינס?

כששמעתי את דוק ריברס אומר שהם אחת הקבוצות שהוא לא היה רוצה לפגוש בפלייאוף לו הוא היה מאמן הרמתי גבה, אבל למעשה זה לא ממש מופרך. הבעיה העיקרית של הפליקנס היא יציבות. תנסו לעשות תרגיל מחשבתי – קחו את כל הקבוצות בליגה ותניחו שבערב נתון הכל מתחבר להם בצורה הטובה ביותר, כמה קבוצות לוקחות את ניו אורלינס בתרחיש הזה?

ההורנטס לעומת זאת חזרו לגודלם הטבעי עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, ואין הרבה מה לדבר עליהם, יצטרכו לעשות פה חריש עמוק מסביב ללמלו בול, או באמצעות בחירות ונכסים שיתקבלו משליחתו לקבוצה עם שאיפות גדולות יותר.

הימור: הפליקנס ב-8

2:00 פילדלפיה 76'ס (7-16) – דטרויט פיסטונס (22-2):

עוד דבר שריברס אמר הוא שזה כמעט מרשים לעשות את מה שהפיסטונס עושים – להפסיד 19 משחקים רצופים, הרבה מדברים על כמה זה קשה לנצח ברצף בליגה הזאת שהיא כל כך עמוקה שבערב נתון כל קבוצה יכולה להתחמם לקלוע ב-50% משלוש ואז אין לך ממש לעשות נגד זה, אבל זה גם עובד הפוך. מה הסיכוי שלא יהיה אף ערב שבו תתחמם ותנצח, לכל הפחות את פורטלנד, שיקאגו או וושינגטון, כולן קבוצות להן דטרויט הפסידה ברצף הזה.

פילי שקצת דשדשה אחרי פתיחה טובה קיבלה סדר משחקים בהזמנה עם משחקים נגד וושינגטון (פעמיים), אטלנטה ודטרויט (פעמיים) והיא ניצלה זאת היטב ל-4 נצחונות רצופים כאשר הלילה אמור להגיע החמישי.

הימור: פילי ב-12

2:00 וושינגטון וויזארדס (20-3) – אינדיאנה פייסרס (9-13):

עוד קבוצה שקיבלה בוסט רציני מטורניר אמצע העונה היא אינדיאנה, שעלתה לגמר, ואף שהפסידה מול הלייקרס הצליחה להרשים מאוד עם נצחונות על בוסטון ומילווקי.

עם זאת תסלחו לי אם אני לא קונה אותם כמשהו מעבר לשטיח בסיבוב הראשון, האליברטון מלהיב, אבל חוסר היציבות של מת'ורין, והבינוניות הכללית של הכלים מסביב מראים לי שזה עדיין לא זה.

הלילה הם יפגשו קבוצה שלא תעמיד את הכלים האלה למבחן, וושינגטון היא אולי לא הקבוצה החלשה בליגה (דטרויט וסן אנטוניו חלשות יותר לטעמי) אבל היא הקבוצה הפתאטית בליגה, הכדורסל שלה מעורר רחמים, הנכסים שלה (סליחה דני) לא מלהיבים אף אחד, והם מחזיקים שחקנים יקרים להם תרומה שלילית ליכולת לנצח משחקי כדורסל.

הימור: אינדיאנה ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (5-18) – אורלנדו מג'יק (7-16):

המשחק המרכזי של הערב יפגיש שתיים מהקבוצות הטובות במזרח, הסלטיקס שסופרים 4 נצחונות ב-5 האחרונים, וגם אם יש תחושה שחסר להם עוד מהלך אחד כדי להיות מסוגלים באמת לאתגר את דנבר (בהנחה שיגיעו לגמר), היכולת שלהם תואמת את הציפיות והם יכולים להיות מרוצים מהמהלכים שעשו בקיץ.

מולם תופיע הלילה אחת הקבוצות המרוצות בליגה, אורלנדו מג'יק שסיימה את תהליך הבניה מחדש וכעת היא מתחילה את תהליך ההמראה, כמה רחוק הוא יקח אותה? קשה לי להאמין שהשנה הקבוצה הזאת תעבור סיבוב בפלייאוף, עם כל ההתלהבות, אני חושב שבוסטון, מיאמי, מילווקי ופילי יהיו טובות מדי עבורה, אבל אם בנקרו וווגנר ימשיכו להיראות כמו סופרסטארים לקבוצה יש דיי נכסים כדי לעשות מהלך בקיץ שיהפוך אותה לקונטנדרית כבר בעונה הבאה.

הימור: בוסטון ב-5

2:30 טורונטו רפטורס (14-10) – אטלנטה הוקס (14-9):

שתי הקבוצות שהיחס בין הדיבור עליהן כקבוצות כדורסל, לבין הדיבור עליהן כיעדים לטרייד הוא הכי לא פרופורציונלי בליגה.

בצד הכדורסל כן אפשר לדבר על זה שסקוטי בארנס חזר לעצמו והוא הכינור השני של הקבוצה ואחד איכותי עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים למשחק ומגיע לו קבוצה יותר תחרותית מסביבו. אפשר גם לדבר על כך שהמהלך של הבאת שרודר היה מצוין עבורם והוא נותן דקות טובות בגארד, ועל כך שההבאה של פולטל לא נתנה את הדיבידנדים המקווים ובליגה שחוזרת להיות ליגה של גבוהים, הוא לא ברמה של הצמרת.

על ההוקס באמת אין הרבה מה להגיד חוץ מזה שהם לא יגיעו לשום מקום מעינין עם הקור הזה, ויתכן שנגזר על טריי יאנג להמשיך להיות שחקן מוביל בקבוצה חלשה או לעשות שינוי בתום החוזה הנוכחי ולהפוך להיות כינור שני לסופרסטאר מגוון כדי להצליח להתחרות על תואר בקריירה שלו.

הימור: טורונטו ב-8

2:30 סן אנטוניו ספרס (20-3) – לוס אנג'לס לייקרס (10-15):

יש לי תחושה, והיא לא מבוססת, אבל זאת עדיין התחושה שלי, שאחרי שאדי הזכיה בגביע הליגה יתפזרו, הלייקרס יבינו שיש עוד 60 משחקים לשחק, ושלברון הוא בגילו ודיוויס עם היסטורית הפציעות שלו ואז נתחיל לראות ירידה ביכולת של הלייקרס והתכנסות חזרה לאיזור ה-50% נצחונות.

הלילה יהיה מבחן מעניין לתיאוריה הזאת, מאז הגמר נגד אינדיאנה הלייקרס הפסידו במשחק צמוד לדאלאס וניצחו את הספרס במשחק צמוד. הספרס עצמם הפסידו לא פחות מ-18 משחקים רצופים, ובעוד דגדג לי להמר על נצחון של הספרס העובדה שלברון לא שיחק במשחק הקודם בין השתיים, וכנראה ישחק הערב גורמת לי לחשוב פעמיים.

הימור: הלייקרס ב-5

3:00 ממפיס גריזליס (17-6) – יוסטון רוקטס (9-12):

רגע לפני חזרתו של מוראנט, הגריזליס ינסו לשפר מעט את מאזנם החלש בתקווה שחזרתו תצית קמבאק שיחזיר אותם לפלייאוף. הגריזליס מגיעים למשחק הזה לאחר 3 הפסדים רצופים, וכאשר הפסידו כבר פעמיים העונה ליוסטון.

הרוקס מנגד ממשיכים להיראות טוב וניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים כולל נצחונות מרשימים על יריבות מערביות חזקות ממפיס בדמות אוקלהומה ודנבר.

בנצחון על ממפיס הרוקטס התגברו על ערב של 44 נקודות של JJJ, כשהם נהנים מערב טוב של ג'בארי סמיט שקלע 20 ואיסון שעלה מהספסל וקלע 25.

הימור: יוסטון ב-12

5:00 פיניקס סאנס (11-13) – ניו יורק ניקס (10-13):

שתי הקבוצות האלה מדשדשות בבינוניות מאוד מאוד מתסכלת, ומגיעות למשחק הזה עם 3 הפסדים בארבעת משחקיהן האחרונים.

גם המשחקים האחרונים של שתי הקבוצות וגם המשחק הראשון העונה ביניהן מצביע על סיכוי גבוה למשחק צמוד, באותו המשחק הסאנס ניצחו עם שלשה של בוקר, כאשר בראנסן התפוצץ בצד השני ל-35 נקודות שלא הספיקו.

הימור: פיניקס ב-5

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה דור.
    אני בדעה שלוושינגטון יש יותר נכסים או עתיד מדטרויט, כי כל אחד משחקני החמישייה שלהם יכול להשתלב בקבוצה טובה (במקרה של פול צריך לאזן אותו קצת, אבל כישרון יש לו), ואילו אצל דטרויט אני בספק אם מישהו חוץ מבוגדנוביץ' מתאים.
    הימורים – פליקנס, פילי, אינדיאנה, בוסטון, טורונטו, לייקרס, יוסטון ופיניקס

  2. ניו אורלינס, פילי, אינדי, טורונטו, לייקרס, פיניקס ויוסטון.
    על הסלטיקס ואורלנדו לא מוכן להמר וזה בכלל בלי קשר לניחוס.
    ב 5 המפגשים האחרונים של הסלטיקס, בהדרכת מאזולה, עם המגיק ההפסד היה בצד הירוק. לטעמי זה אומר משהו על המאמן יותר מאשר על הקבוצה. זה אמר שההכנה שלו למגיק רעה עד לא קיימת… הוא צריך להוריד הלילה ובראשון (שוב אורלנדו!) קינג קונג מהגב ואני לא בטוח שהוא מסוגל…

  3. קדימון נחמד תודה .
    בעניין וושינגטון לא ממש מסכים .
    צריכים להיפטר מהמאמן ההנהלה ומפול אז יראו אחרת .
    בכלל ג'ורדן פול כבר בווריירס התבסס כחור שחור ….
    אז לקחת אותו בתמורה למשהו …?
    בכלל אימון הנהלה לא קיימים בוושינגטון אמרנו כך כבר ארבע שנים.
    קיספרט אבדיה בילאל קוליבלי הסנטר וקוזמה אם יאומן הם בסיס מצוין לקבוצה בתהליך המג'יק .
    מה שמביא אותי להמר על אורלנדן נגד הסוס החולה מהצפון .
    יש משחקים בהם לשתיהקבוצות מגחע להפסיד לא שקיים דבר כזה ….
    לברון שחקן ואדם מאוס מעריך שדרכו לפציעה אולי מסיימת קריירה להבנתי סלולה !

    1. ומאחר ואכן לא קיימים משחקים בהם שתי הקבוצות מפסידות לכן
      המפסיד הוא הקהל ,אסור לצפות בהם , אסור לדבר עליהם ….
      צריך להתעלם מקיומם .
      בקשר לשקנאים:
      יש להם את אחד השחקנים המוכשרים בליגה ציון ,והם לא מצליחים לנהל אותו .
      חבל על כישרון על שכזה .
      מקוה בשבילו שיצליח לצאת משם .

      1. ואווו
        הבנה מופלאה
        חיבה.מועטה מהולה בתיעוב מרובה , אך לזכותו יאמר זחוץ מלהרוס קבוצות בבניה ,כאן ועכשיו הוא מספק את הסחורה
        על חשבון העתיד.
        מחיר שאני לא אוהב לשלם .

  4. תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
    .
    טריי יאנג ודונובן מיטשל יתמודדו על להגיע ללייקרס כדי להיות כינור שני ללברון אחרי פרישת דייויס.
    .
    הלייקרס ינצחו אותנו הלילה, וחבל.
    .
    לא חושב שלבוסטון יש "מהלך נוסף" בפוטנציה, הם עשו את המקסימום בפרונט אופיס ועכשיו צריכים לוודא שכל החתיכות מתחברות באופן אופטימלי. להערכתי לא באמת נדע עד כמה זה עובד עד השלבים הגבוהים של הפלייאוף, וגם אז יספיק מספר מצומצם ביותר של טעויות (של טייטום, של בראון, של מאזולה) כדי שזה לא ילך גם הפעם. בדרק וייט ננוחם.
    .
    אני מבין את הטענה של ריברס בנוגע לשקנאים – התקרה שלהם גבוהה מאד, הם פשוט אף פעם לא מגיעים אליה כי מישהו שם תמיד פצוע. אולי השנה זה יתסדר, אבל לא הייתי מהמר על זה.

  5. תודה דור. עוד ערב קשה, נקווה לקצת אסקפיזם.
    להימורים: פליקנס, פילי, פייסרס, סלטיקס, ראפטורס, לייקרס, רוקטס, פיניקס

  6. אוךךךךךךךךךךךךךךךך, וואייוואיי ואיי, ברונסון שם צארלס פאקינג ברונסון עם 50 נקודות הלילה.

  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שש עשרית השנייה אחרי שהמשחק נגמר פרץ למגרש, מי עם לא גולס רנדל, חטף את הכדור והגיש אותו לברונסון ששבר את שיא הנקודות שלו באין BA וזה על הגב של דוראנט את בלוכעררר ואצלהם בבית!
    מישהו למד פה לקח מסיפור אנטה קמפופו….

  8. לא להאמין הפיסטונס מצליחים להפסיד בבית גם לסגל הזה של יוטה שאני בספק אם יש שם שחקן וחצי שאפילו סקאוט בנס ציונה יבזבז דקה מחייו כדי לארגן לעצמו כרטיס טיסה וזמן מהחיים בסאמרליג של העונה הבאה.
    אין מזבלה גדולה מזו בהיסטוריה של הליגה הזאת.

    הם יגיעו גם ל30.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט