הניקס פוגשת את מילווקי והלייקרס את הסאנס במשחקי רבע גמר של טורניר אמצע העונה / אהרן ברלין

02:30     מילווקי באקס (6-14) – ניו יורק ניקס (7-12)

הביתית

מילווקי מגיעה למשחק הערב כשהיא מחזיקה בשני הפסדים בלבד מתוך 11 המשחקים האחרונים ונראה שהשילוב של לילארד בקבוצה מתחיל להביא תוצאות. במשחקי הטורניר הקבוצה שייכת ללילארד שקולע 30 נקודות לערב ב 48.4% מהשלוש יחד עם 7 אסיסטים וחזרה רשמית לעונות האחרונות בהן היה בלתי עציר. גם שאר הקבוצה עושה את העבודה עם 57.4 אחוזים אפקטיביים במהלך הטורניר, שניים רק לפייסרס. ההגנה של מילווקי לעומת זאת עדיין זקוקה לשיפור משמעותי כאשר דווקא במדגם הקטן של הטורניר מילווקי הצליחה לנפק הגנה סולידית אם כי חשוב לומר שהיא עשתה זאת מול ארבע קבוצות התקפה בינוניות ומטה. למזלה הערב היא תפגוש את הניקס שמצליחה לעשות את דרכה לצמרת של המזרח בלי להפגין כישורים התקפיים מרשימים במיוחד. במפגש הקודם והיחיד בין השתיים יאניס לקח 5 זריקות פחות מברוק לופז (שאגב לטורניר מגיע בכושר טוב) והמאבק, שהסתיים בתוצאה יחסית נמוכה, התנהל בעיקר על ידי הגארדים ומחוץ לקשת (45 נקודות לברונסון, 30 ללילארד). יאניס יצטרך למצוא הערב את מקומו בין הרי האדם של הניקס ולאפשר להם כמה שפחות ריבאונד, שעלול להיות ההבדל בין ניצחון להפסד הלילה.

האורחת

ההתקפה של הניקס, איך לומר, לא ממש עובדת בטורניר. מתוך 8 העולות לשלבים המכריעים ארבע קבוצות מאיישות את ארבעת המקומות הראשונים ברייטינג התקפי, שתיים נמצאות במקומות 8-9, בוסטון במקום 16 והניקס, תיראו מופתעים, 19. מה כן יש לקבוצה? הגנה עיקשת ויעילה שניצבת בגאון במקום הראשון ומספיק שחקנים גבוהים וחכמים לקלוט הכי הרבה ריבאונד. המאבק תחת הסל הוא הלחם והחמאה של הקבוצה האיטית והמנגרת לפרקים שזקוקה לכל פוזשן כדי לנסות לייצר נקודות יש מאין (נותנים את הכדור לברונסון ומתפללים). מהמשחק הקודם נראה שהשחקנים מסוגלים לעשות התאמות מול יאניס ולהוציא לו את הכדור מהידיים כך שהשאלה המרכזית היא האם יש לה את מי לשלוח על לילארד שעשה בקבוצה שמות במשחק הקודם וניצח אותו למרות הבדל של 56-41 בריבאונד לטובת הניקס. בכל מקרה אוהדי הקבוצה יכולים להיות מרוצים ממה שהם רואים השנה כאשר הקבוצה מאיישת את המקום הרביעי במזרח יחד עם פילי וקרובה מאוד לצמרת, כל זאת למרות שהיא לא התחזקה בקיץ האחרון ומציגה את אותו הכדורסל האפרורי שאפיין אותה בעונה האחרונה.

ייעדרו: פט קונהטון מצטרף לקראודר אצל מילווקי. פורנייה בספק אצל הניקס.

עוצרים בווגאס: הימור קשה, אלך עם הלב. ניקס ב 5.

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (9-12) – פיניקס סאנס (8-12)

הביתית

תשנאו אותה או תשנאו אותה יותר, לוס אנג'לס לייקרס היא הקבוצה הטובה בטורניר אמצע העונה של ה NBA, עם ארבעה ניצחונות והפרש סלים של +74. הקבוצה מובילה את הליגה בטורניר בקליעה מחוץ לקשת, מחזיקה בהתקפה השלישית בטיבה (פיניקס שנייה) וכל זה למרות שאנתוני דייויס עומד על 19.8 נקודות בלבד במהלך ארבעת משחקי הטורניר. למרות שהיא עדיין סובלת מלא מעט פציעות הקבוצה מתחילה לקצור את הפירות של המהלכים באוף סיזן ומציגה עומק מרשים בכל העמדות שהן לא הסנטר (כריסטיאן ווד בעונת נפל) וכוכב שקולע 3.5 שלשות למשחק ב 58.3%. פסיכי. הלילה היא הולכת לפגוש קבוצה שבהחלט יכולה להיות היריבה שלה בפלייאוף ומשחקת לאט. מאוד. שני המשחקים ששוחקו בין שתי הקבוצות השנה היו צמודים ובשניהם הלייקרס ניצחו, בשניהם דוראנט התפוצץ. ניצחון שלישי יהיה גם הניצחון בסדרה הפנימית בין הקבוצות העונה ולא מעט הצהרת כוונות לקראת הפלייאוף, שבמובנים מסויימים מצליח לעשות את דרכו למשחקי הנוקאאוט המלהיבים עד כה.

האורחת

פיניקס, ממש כמו היריבה שלה הערב, מסרבת להחטיא. מקום שלישי באחוזים לשלוש, התקפה השנייה בטיבה (כל הנתונים בטורניר) והגנה טעונה שיפור, וזה עוד בבית שכלל את יוטה, פורטלנד וממפיס. הקבוצה מגיעה למשחק אחרי שרצף שבעת הניצחונות שלה נעצר עם שני הפסדים לדנבר וטורונטו, רק כדי לחזור למסלול הניצחונות על ממפיס האומללים. דוראנט בלתי ניתן לעצירה לאורך כל העונה ובמהלך הטורניר בפרט עם 35.7 נקודות שיחד עם ה 30.7 של בוקר מהוות יותר ממחצית מכלל הנקודות של הקבוצה. נראה שקבוצות לא מצליחות (וגם לא אמורות להצליח) למצוא פתרון לדואו הזה והדאגה של הקבוצות צריכה להתמקד בשאר השחקנים ובראשם בנורקיץ' שעושה עבודה התקפית לא רעה אבל עדיין מתקשה בהגנה, בטח מול שחקנים כמו אנתוני דייויס. פיניקס, בניגוד ללייקרס, קולעת מעט מאוד מתוך הצבע כך שאני מעריך שנראה התמקדות יתירה במאצ'אפ בין דייויס לנורקיץ' ומהצד השני לנסות להימנע ממבול השלשות של הלייקרס (משהו שפיניקס עושה באופן כללי די טוב העונה).

ייעדרו: ווינסנט והאצ'ימורה בחוץ, לברון בספק. בפיניקס ביל בחוץ, גורדון בספק.

עוצרים בווגאס: גם כאן, הימור לא פשוט. אם לברון לא משחק אז פיניקס ב 12, אם לברון משחק על הלייקרס ב 10.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. אם לברון לא משחק אני מזמין את כל הגולשים בהופס קו איל לארוחה בלה ברנרדין בניו יורק, כולל טיסה ושהייה במלון.

  2. תודה אהרון. מת על הפריווייים שלך. לייקרס מתאבדים היום על הניצחון – רוצים לזכות בגביע האמצע כי לפיינאלס ב-2024 הם כנראה כבר לא יגיעו.

  3. אומרים שהגנה מביאה תארים אבל לילארד במילווקי זה גם אפקטיבי וזה יספיק לניצחון של מילווקי

    בצד השני לברון יגיע לגמר אלא אם הוא לא כשיר ואז בוקר ייקח את זה כמו שנכתב על ידי אהרלה פה

  4. אחרי שבליגה פספסו אתמול את בוסטון בגמר אני לא רואה איך יאניס ולילארד לא הולכים 55 פעמים לקו היום.
    צריך להיות נס.

    נקווה שההגנה של תיב תחנוק אותם כמה שרק אפשר אבל הליגה לא תתן מקום לעוד אפסט.

  5. פיניקס קבוצה נוראית.
    ריבס עם הביצים הגדולות בליגה מוודא ניצחון.
    רק תחשבו אם ייתנו לו ולאחרים לזרוק ולהניע כדור ברבע האחרון במקום שלברון ימזמז את הכדור כל ההתקפה, ואז ייתקע או יחדור ולרוב יחטיא.

  6. כתבתי לפני שהשופטים ידאגו שנגיע לגמר נגד יאניס.

    אין מצב בעולם שקבוצה אחרת מקבלת פה את הטיים אאוט הזה בסוף.
    בלעדיו דוראנט עם מספיק זמן לכדור מהצד ושלשה.

  7. לברון ביקש את הפסק זמן והשופטים נתנו לו למרות שהיה ברור שהכדור לא היה בשליטה של ריבס.
    בדיחה בקיצור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט