פריוויו ל-11 משחקי רביעי של הפסקה מטורניר אמצע העונה / עמיחי קטן

אחרי 4 רבעי הגמר ביומיים האחרונים ולפני חצאי הגמר מחר, הלילה ישחקו כל יתר הקבוצות שלא העפילו לרבע הגמר. נפתח עם הסבר על שיבוץ המשחקים היום ומחרתיים ונעבור אחר כך אל 11 המשחקים שמצפים לנו הלילה.

אז איך קבעו את השיבוץ למשחקים היום ומחרתיים?

השתמשו בנוסחה שמבוססת על הדירוג הסופי של שלב הבתים. יש לנו 11 קבוצות מזרחיות ו-11 מערביות שלא העפילו לרבע הגמר, כך שהוחלט שמקום 14 במערב תשחק נגד מקום 14 במזרח היום, ובשישי מקומות 15 ישחקו האחת נגד השנייה, וכל היתר יהיה בתוך האזור, כאשר תנאי אחד הוא שאלו 2 קבוצות שמשובצות לשחק 3 פעמים ביניהן ולא 4 טרם המשחקים האלה ותנאי שני הוא שלכל קבוצה יהיה משחק בית אחד ומשחק חוץ אחד. עכשיו נראה את הטבלה המלאה של המודחות ולפיה נראה את הבחירה.

מזרח:

קליבלנד
אורלנדו
ברוקלין
פילדלפיה
מיאמי
טורונטו
אטלנטה
שארלוט
וושינגטון
דטרויט/שיקגו (שתי האחרונות ביחד, כי כל אחת מהן תשחק נגד מערבית אחת)

נתחיל עם המשחקים של היום. החישוב מתחיל מהאמצע, שם מיאמי וטורונטו שובצו למשחק הלילה. פילדלפיה ישחקו נגד אטלנטה מחרתיים, כי אין דרך אחרת לסדר את כל מה המשחקים בשישי, ולא יכולים לשחק נגד שארלוט, ולכן הם ישחקו נגד וושינגטון, ברוקלין חוזרים לאופציית אטלנטה וישחקו נגדם, אורלנדו לא יכולים לשחק נגד שארלוט או שיקגו, ולכן עולים לראש הטבלה והם ישחקו נגד קליבלנד, ואז נשאר שארלוט נגד שיקגו כשדטרויט תארח את ממפיס המערבית.

נעבור למשחקים של שישי. שוב מתחילים ממיאמי באמצע, כשהפעם הבדיקה מתחילה מתחת לטורונטו. ההיט לא יכולים להיות נגד אטלנטה, שארלוט, וושינגטון ודטרויט, מה שאומר שהם מגיעים עד לראש הטבלה ויהיו נגד קליבלנד. פילדלפיה יהיו נגד אטלנטה. ברוקלין לא יכולים להיות נגד שארלוט בגלל הביתיות ויהיו נגד וושינגטון. אורלנדו לא יכולים להיות נגש שארלוט ויהיו נגד דטרויט, ומכיוון שכבר הוכרע שמיאמי נגד קליבלנד, יוצא שטורונטו נגד שארלוט, בזמן ששיקגו תתארח בסאן-אנטוניו המערבית.

מערב:

מינסוטה
יוסטון
גולדן סטייט
דאלאס
דנבר
יוטה
אוקלהומה
קליפרס
פורטלנד
ממפיס/סאן-אנטוניו (שתי האחרונות ביחד, כי כל אחת מהן תשחק נגד מזרחית אחת)

נתחיל עם המשחקים של היום. כמו קודם, החישוב מתחיל מהאמצע, וגם כאן נמצאת קבוצה שהעפילה לגמר לפני חצי שנה, ובמקרה הזה האלופה דנבר, שלא יכולה לשחק נגד יוטה או אוקלהומה, ולכן תשחק נגד הקליפרס. דאלאס תשחק נגד יוטה. עכשיו היינו צריכים להמשיך עם גולדן סטייט, אבל מכיוון שיוסטון לא יכולה לשחק נגד פורטלנד או סאן-אנטוניו אז היא תקבל את אוקלהומה, מה שישאיר לגולדן סטייט את פורטלנד ולמינסוטה את סאן-אנטוניו, בזמן שממפיס תתארח בדטרויט.

נעבור למשחקים מחרתיים. שוב נתחיל מדנבר, שלא יכולים להיות נגד יוטה, אוקלהומה, פורטלנד, ממפיס ומינסוטה, ולכן הם יהיו נגד יוסטון. עכשיו צריך לקפוץ דווקא לפורטלנד, כי הם לא יכולים להיות נגד הקליפרס, ממפיס, מינסוטה, גולדן סטייט ויוטה, ולכן הם יהיו נגד דאלאס. גולדן סטייט לא יכולים להיות נגד יוטה ויהיו נגד אוקלהומה. מינסוטה לא יכולים להיות נגד יוטה והקליפרס, אז הם יהיו נגד ממפיס, וזה ישאיר את יוטה נגד הקליפרס, בזמן שסאן-אנטוניו תארח את שיקגו.

ועכשיו המשחקים של היום:

2:00 וושינגטון וויזארדס (3- 16) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (12- 6):

וושינגטון ניצחו את דטרויט וקטעו לעצמם רצף של 9 הפסדים, אבל קשה לומר הרבה דברים חיוביים על העונה של הוויזארדס. קוזמה הוא הדמות החיובית עם שיאי קריירה של 23.4 נקודות ו-4.6 אסיסטים ב-53.4% אפקטיבי ו-56.4% טרו שוטינג, ג'ורדן פול הוא הפחות מוצלח עם 17.2 נקודות ב-45.3% אפקטיבי ויחס אסיסטים-איבודים מזעזע של 1.24 (מחוץ לטופ 300 בליגה) ואבדיה הוא זה שעדיין לא מקבל מספיק כדורים ביחס לתפוקה שלו של 12.3 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-58.3% אפקטיבי.

פילדלפיה עם 2 הפסדים רצופים בהיעדרותו של אמביד, והם אמנם בעמדה די טובה במקומות 4-5 במזרח, בשוויון עם הניקס, אבל הם יצטרכו למצוא את הדרך להתמודד טוב יותר עם היעדרותו של זה שנעדר ממשחק אחד לפחות בכל פלייאוף בקריירה שלו, חוץ מההוא שנגמר בהפסד בסוויפ בסיבוב הראשון. מקסי בהחלט פתח טוב את העונה, אבל הוא לפעמים מתקשה להיות זה שמוביל את הדרך כשאמביד לא בסביבה.

רמת עניין של משחק: B – לא ממש כוחות, אבל הזדמנות לאבדיה.

הימור: פילדלפיה ב-17.

2:00 דטרויט פיסטונס (2- 18) – ממפיס גריזליס (5- 14):

דטרויט עם שיא מועדון של 17 הפסדים רצופים, הרצף הכי ארוך בליגה מאז 2021 ובין 37 הרצפים היחידים בתולדות הליגה שהגיעו ל-17. הפעם יש להם הזדמנות יחסית טובה לקטוע את הרצף נגד יריבה אחרת לתחתית ואחרי שבויאן בוגדנוביץ' חזר מפציעה, אבל זה לא ישנה את זה שלא ברור לאן דטרויט הולכת כקבוצה ואת זה שאני אמרתי בדירוג העוצמה שלנו לפני תחילת העונה שזו הקבוצה הגרועה ביותר בליגה.

אם מדברים על התחזיות שלי, אז בכל הנוגע לממפיס אני לא בכיוון בינתיים, כשהימרתי עליהם בין 4 הטובות במערב וכקבוצת פלייאוף די בטוחה, ובינתיים ההשעיה של מוראנט, הפציעות, השינויים בסגל וכל היתר משפיעים עליהם והם מדורגים במקום ה-14 במערב. ההגנה מדורגת 12 ועם עוד שיפור קל היא תהיה בסדר, אבל רק ההתקפה של פורטלנד רעה יותר, ונדמה שאין לממפיס כל כך עם מה לעבוד, לפחות עד שמוראנט יחזור. השנה המרוץ לפלייאוף די צפוי וייתכן שממפיס כבר הפסידו בו.

רמת עניין של משחק: C- – אני אפרגן לממפיס שעוד לא התייאשתי מהם לגמרי, גם אם ברור שהם יסיימו את רצף העונות במקום השני במערב.

הימור: כל רצף נגמר בסוף. דטרויט ב-5.

2:00 קליבלנד קאבלירס (11- 9) – אורלנדו מג'יק (14- 6):

בקרב בין שתי קבוצות שסיימו את הטורניר עם 3 ניצחונות ובמקום השני בבית שלא הספיק עבורן לרבע הגמר, הקאבס הם אלו שציפינו מהם להיות בצמרת הליגה, ועל אף שהם התאוששו מפתיחה חלשה של העונה, נדמה שעדיין חסר להם איזה צעד או יותר בדרך לצמרת האמיתית של המזרח והליגה כולה. אוון מובלי הוא הדמות הראשונה שמסומנת כזו שעוד לא עשתה את השיפור המצופה, ועל אף שמדובר בשחקן טוב מאוד, הוא עוד לא עשה קפיצה מעונת הרוקי המרשימה שלו.

רצף 9 הניצחונות של אורלנדו נקטע בהפסד בברוקלין במשחק שנגמר למעשה כבר ברבע הראשון, וגם מטורניר אמצע העונה הם הודחו בגלל הפסד לברוקלין, למרות הניצחון על בוסטון והשוויון המשולש ביניהן בפסגה. עכשיו המטרה של המג'יק תהיה להראות שההצלחה שלהם היא לא רק קוריוז של תחילת העונה, אלא שיפור אמיתי ומשמעותי של הסגל הצעיר שם, והדרך לעשות את זה מתחילה במשחק לא פשוט בקליבלנד.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות טובות ומסקרנות.

הימור: ביתיות. קליבלנד ב-5.

2:30 מינסוטה טימברוולבס (15- 4) – סאן-אנטוניו ספרס (3- 16):

מוליכת המערב נגד האחרונה במערב בקרב קצוות קלאסי, אבל הפעם אלו מינסוטה שמחזיקים במאזן הטוב ביותר בליגה כולה והספרס הם אלו שבתחתית, בניגוד למה שהתרגלנו מ-2 המועדונים האלה. גובר, טאונס ונאז ריד הם 3 הסקוררים המובילים אחרי אנתוני אדוארדס שאמור לחזור הלילה מפציעה, והקבוצה מצטיינת בעיקר בהגנה ובמשחק הצבע, כשיש מקום לטעון לכך שחמישייה של מייק קונלי, אדוארדס, ג'יידן מקדניאלס, טאונס וגובר היא בין הטובות בליגה עד כה העונה.

הספרס התחילו את העונה עם 3 ניצחונות ב-5 המשחקים הראשונים של העונה, כולל 2 על פיניקס, אבל מאז נדמה שהם שכחו שגם צריך לנצח ועברו לכל מיני ניסויים בבני אדם כמו ג'רמי סוהן כרכז, דווין ואסל כשחקן שישי ולסיום, ויקטור וומבניאמה בכל הדברים שהוא פחות טוב בהם. יכול להיות שחלק מהניסיונות האלה יועילו להם בטווח הארוך, אבל אין טוב לגוף אלא ניצחון, ו-14 הפסדים רצופים זה מספר בעייתי, גם אם יש רצף פעיל גרוע יותר שכבר הזכרנו.

רמת עניין של משחק: B- – מינסוטה קבוצה טובה מאוד ואת הניצוצות רואים מוובניאמה בעקביות.

הימור: מינסוטה ב-20.

2:30 אטלנטה הוקס (9- 10) – ברוקלין נטס (10- 9):

אטלנטה נעים סביב ה-50% באופן די קבוע העונה, אבל טריי יאנג טוב יותר לאחרונה עם 32.9 נקודות ו-10 אסיסטים ב-57.4% אפקטיבי ב-7 המשחקים האחרונים, וזה סימן חיובי עבור ההוקס שההתקפה שלהם מדורגת כרגע שלישית בליגה. ההגנה אמנם חמישית מהסוף בשלב הזה של העונה, אבל היריבות שלהם קולעות זריקות קשות מול שומר קרוב באחוזים גבוהים, ואיזון בתחום הזה עשוי לשפר קצת את הצד הפחות חזק של ההוקס.

גם ברוקלין הם בין הקבוצות הבינוניות במרכז הטבלה, וגם במקרה שלהם זו ההתקפה הטובה שמדורגת שישית מול ההגנה הפחות מוצלחת שמדורגת 19 בליגה. הנטס במקום השני באחוזים לשלוש (39%), אבל רק הספרס וממפיס מגיעות פחות לקו העונשין, כשגם האחוזים של החברים של בן סימונס משם לא מרשימים במיוחד (77.2% – מקום 20). יש לנטס 7 שחקנים שקולעים בספרות כפולות ו-7 שמחלקים 2 אסיסטים ומעלה, מה שמעיד על כך שגם אם כוכב של ממש אין להם כרגע, סגל עמוק יש להם.

רמת עניין של משחק: C+ – משחק בינוני כמו הקבוצות.

הימור: ביתיות ו-50%. אטלנטה ב-7.

2:30 טורונטו ראפטורס (9- 11) – מיאמי היט (11- 9):

טורונטו עם נתון מעניין מאוד של 6 הפסדים ללא ניצחון נגד יריבות מהבית שלה (בוסטון ופילי פעמיים, ברוקלין והניקס פעם אחת), אבל מאזן 9- 5 לא רע בכלל נגד כל היתר. טורונטו מדורגים במקום ה-29 באחוזי עונשין (72.8%) ורק מקום אחד מעל מחוץ לקשת (33.7%), כך שההתקפה שלהם מדורגת 22, למרות שהם ממעטים לאבד כדורים.

אלופת המזרח נמצאת כעת במומנטום קצת פחות טוב אחרי הריצה הקודמת, אבל עדיין מדובר בקבוצה שמדורגת רביעית באחוזים לשלוש (38.6%) וקבוצה שמדורגת בטופ 10 גם בחטיפות וגם במיעוט איבודים. מעניין שאין להיט אף שחקן עם ממוצע גבוה מה-4.6 אסיסטים למשחק של הירו, אבל הגיבור הפצוע הוא אחד מ-10 שחקנים בגופיית מיאמי עם 2 אסיסטים או יותר בממוצע למשחק.

רמת עניין של משחק: B- – מיאמי משחקת טוב יותר מאשר בעונה שעברה, וזה כבר מספיק כדי שזה יהיה קצת מעניין.

הימור: מיאמי ב-11.

3:00 יוסטון רוקטס (8- 9) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (13- 6):

יוסטון עם מאזן 8- 1 במשחקי הבית, אך ללא אף ניצחון חוץ ב-8 משחקים עד כה העונה, כך שמשחק בית נגד יריבה חזקה זה מבחן מעניין עבור הרוקטס. באופן כללי, יוסטון במקום הרביעי ביחס אסיסטים-איבודים (2.06) וזה מחפה על אחוזי קליעה פחות טובים (54% אפקטיבי – מקום 17), ובאופן שאפשר כנראה ליחס למאמן יודוקה, הרוקטס משחקים בקצב איטי מאוד (מקום 28), מה שקצת מפתיע לאור הסגל הצעיר, אבל השיפור שמניב להם הגנה שמדורגת שישית בליגה כנראה מצדיק את זה.

עוד קבוצה צעירה ומרוצה מפתיחת העונה זו אוקלהומה, אך במקרה שלהם ההצלחה משמעותית יותר כבר בטווח הקצר, כשנדמה שהעונה יש סיכוי גבוה שהם יחזרו לפלייאוף. שיי גילג'ס-אלכסנדר הוא מועמד ל-MVP, צ'ט הולמגרן כרגע מוביל על וומבניאמה במרוץ לרוקי העונה אחרי שזכה בתואר רוקי החודש, הת'אנדר מובילים את הליגה באחוזים לשלוש (40.2%) ומקו העונשין (85.2%), והם היחידים בטופ 5 של הליגה גם בהתקפה וגם בהגנה כרגע.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי קבוצות צעירות ומסקרנות.

הימור: הת'אנדר טובים יותר. אוקלהומה ב-11.

3:00 שיקגו בולס (7- 14) – שארלוט הורנטס (6- 12):

הדיווחים הנוכחיים הם ששיקגו מחפשים להעביר הלאה את זאק לאבין ולבנות מחדש, ומעניין שדווקא בלעדיו הם ניצחו שני משחקים רצופים נגד מילווקי וניו-אורלינס. ארתוראס קרנישובאס, מקבל ההחלטות המרכזי בשיקגו, התחיל טוב והביא את הבולס לפלייאוף ב-2022, אבל כרגע לא מצליח לקבל החלטה לכאן או לכאן, אולי בדומה להישגיו בגביע אירופה נגד מכבי – 29.3 נקודות למשחק ב-3 הראשונים ומאזן 2- 1 לזכותו, ואז 10.3 נקודות למשחק ב-4 האחרים, מהם מכבי ניצחו 3.

לשארלוט עד לפני כמה חודשים היה בעלים קצת יותר טוב מקרנישובאס בכדורסל, אבל כזה שהפסיד למיקי ברקוביץ' ב-2 המשחקים היחידים ביניהם, כאשר ברקוביץ' ונבחרת אירופה גברו פעמיים על קבוצת כוכבי מכללות בראשות מייקל ג'ורדן בשנת 1982. בינתיים שארלוט בעיקר מרוויחים מהעובדה שיש קבוצות גרועות יותר במזרח, אבל הקרב הזה בין מקומות 12-13 במזרח יהיה רמז מובהק למפסידה שצריך לעשות שינוי משמעותי.

רמת עניין של משחק: C – בוודאי שמתם לב לכך שכתבתי על קרנישובאס כשחקן יותר מאשר על השחקנים של שיקגו.

הימור: ביתיות. שיקגו ב-3.

3:30 דאלאס מאבריקס (11- 8) – יוטה ג'אז (7- 13):

דאלאס מאבדים קצת גובה אחרי פתיחת העונה הטובה עם 2 הפסדים רצופים ו-6 הפסדים ב-9 המשחקים האחרונים אחרי פתיחה של 8- 2. ההתקפה בסך הכל טובה ומדורגת שביעית, אך ההגנה, המדורגת 25 בליגה, מפסידה חזרה את כל מה שההתקפה מייצרת, כשדאלאס מאבדים הכי מעט בליגה, אבל גם חוטפים הכי מעט כדורים ו-2 הקבוצות קולעות באחוזים גבוהים במשחקים של המאבס.

בניגוד לעונה שעברה, הפעם דני איינג' עשה מספיק כדי לדאוג שיוטה לא יהיו טובים העונה חלילה, ואם כבר דיברנו על מקבלי החלטות שהם שחקני עבר, אז איינג' אמנם לקח אליפויות עם בוסטון, אבל גם שיחק בסקרמנטו של שלהי שנות ה-80, אז הוא מכיר את נושא ההפסדים די טוב. מרקאנן משחק טוב ועשוי להיות שוב באולסטאר, אבל בעונה שעברה היה ליוטה מאזן טוב מספיק כדי שישימו לב אליו יותר.

רמת עניין של משחק: C+ – סביר להניח שיהיה משחק התקפי עם סקור גבוה.

הימור: דאלאס ב-5.

5:00 לוס אנג'לס קליפרס (9- 10) – דנבר נאגטס (14- 7):

יש מקום לטעון שההישג הכי גדול של טיירון לו כמאמן זה העובדה שההגנה של הקליפרס מדורגת בטופ 10 בליגה, על אף שיש לו בקבוצה גם את ווסטברוק וגם את הארדן. הקליפרס עדיין נראים רע התקפית בדקות המנוחה של ג'ורג' והגנתית בדקות המנוחה של קוואי, אבל בכל זאת יש מגמת שיפור מאיך שהדברים נראו במשחקים הראשונים של הארדן, וסל הניצחון של ג'ורג' נגד גולדן סטייט נתן ניצחון חשוב בשוברי שוויון עתידיים.

האלופה מצליחה להיות במקום האחרון באחוזי העונשין (70.4%) בכמות לא גדולה של 20 זריקות למשחק, אבל הנאגטס עושים מספיק כדי להחזיק בהתקפה בשולי הטופ 10 (מקום 9) וגם הגנה טובה בסך הכל (מקום 11), כשהם רק טיפה מתחת לאינדיאנה בפסגת הליגה באסיסטים וביחס אסיסטים-איבודים. דרך אגב, יוקיץ' עם 8 טריפל-דאבלים העונה לעומת 12 של כל יתר הליגה (לוקה עם 3, סאבוניס עם 2 ואדבאיו, יאניס, אמביד, לאמלו, לברון, בארנס והאליברטון עם אחד כל אחד), וגם קולע 29 נקודות למשחק ב-59.9% אפקטיבי, וזה עוד עונת הקליעה הכי פחות יעילה שלו מאז 2020.

רמת עניין של משחק: B+ – אחת שהיא מניה בטוחה ואחת שהיא סימן שאלה גדול.

הימור: הפתעה. הקליפרס ב-7.

5:00 גולדן סטייט ווריורס (9- 11) – פורטלנד טרייל בלייזרס (6- 13):

הפעם בחרתי להשוות בין תחילת העונה הנוכחית ובין תחילת העונה שעברה (18 משחקים ראשונים) של אלופת 2022 (מימין העונה הנוכחית ומשמאל העונה שעברה), על מנת להציג טיעון, אשר לפיו הווריורס השנה טובים יותר מאשר בעונה שעברה, חוץ מזה שהם קולעים פחות טוב מחוץ לקשת, ובקבוצה כזאת אני מרשה לעצמי להניח שסביר יותר שהקליעה שלהם תשתחרר בהמשך.

מאזן: 9- 11 / 8- 10
נקודות: 114.8 (12) / 115.7 (7)
אחוז לשלוש: 36.9% (13) / 37.6% (9)
אחוז אפקטיבי: 53.5% (22) / 56.4% (4)
רייטינג התקפי: 113.7 (16) / 111.6 (14)
רייטינג הגנתי: 113.6 (17) / 114.1 (27)
נט רייטינג: 0.1 (17) / 2.4- (24)

בצד של פורטלנד, ההגנה שלהם מדורגת 10 בליגה, שזה יפה לקבוצה צעירה שלא ברור לאן היא הולכת, אבל ההתקפה מדורגת אחרונה, גם עם אחוז אפקטיבי רע של 49.8% וגם עם יחס אסיסטים-איבודים של 1.34, ובשני הנתונים לא תמצאו קבוצה פחות טובה מפורטלנד. הבלייזרס נמצאים בשלב מוקדם יחסית של הבנייה שלהם, ועוד לא ברור לאן היא הולכת, אז מה שחשוב זה לא לעלות לפלייאוף בטעות, כי הבחירה שלהם מוגנת לוטרי ואם הם יהיו בפלייאוף היא תלך לשיקגו, בזמן שהם כנראה יקבלו את הבחירה של היריבה שלהם הלילה (מוגנת טופ 4).

רמת עניין של משחק: C+ – המשחק המקביל אמור להיות מעניין וצמוד יותר.

הימור: גולדן סטייט ב-10.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
Admin
5 months ago

יותר מדי עבודה עבור איש אחד. נהיכן העזרה לעמיחי?

אשך טמיר המקורי

תודה רבה, מסכים עם כל מה שכתבת על הספרס.
פופ מבצע ניסויים בבני אדם.
משתעשע בתחביב שלו בפנסיה, זה מעסיק אותו יפה.
לנצח? זה לא מעניין אותו.
על הדרך קובר שחקנים מצוינים כג'ונס ו-ואסל, ומקנה יסודות רעים לוומבי.
יותר חשוב לו להטיף לקהל לא לשרוק בוז לשחקן שבגד בהם וחירבן על המועדון.

עומר מזיג
5 months ago

לא מקנא במתכנתים של 2K שצריכים לכתוב את אלגוריתם השיבוץ הזה לתוך המשחק. תודה עמיחי!

NBA בדם
Editor
5 months ago

תודה רבה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
5 months ago

לא יאמן איך האמריקאים תמיד מוצאים את הדרך המסובכת ביותר לעשות דברים. בלתי אפשרי להדיוט שכמוני להבין את השבצ"ק של המשחקים.
מה שלא פחות מפתיע, הוא שמתוך 20 טריפל דאבל בליגה, רק חמישה שייכים לאמריקאים (שישה, אם נוסיף את אמביד והגרין קארד החדש שלו). גם בלי הגאונות של יוקיץ', שאר העולם מוביל.
תודה רבה עמיחי

Berch
5 months ago

טוב.. בהתחלה איבדתי אותך לגמרי. כבוד גדול שלא איבדת את עצמך.
לגבי המשחקים… פרוויו משובח, ברור שאני בעד פילדלפיה, הניסויים בספרס ובקליפרס דווקא מעניינים אותי, כל אחד ומוזרותו.
קצת עצוב על אוהדי שיקגו, במיוחד הוותיקים מתקופת העגלה של ג'ורדן… הם עוברים עכשיו מה שאוהדי פילדלפיה עברו בשלהי תקופת הפרוסס.
קבוצה שלא מכוונת לא למעלה ולא למטה.
למעלה ממש בטוח לא
🤷🏻‍♂️🤦

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוביצקי על לוקה

בריאיון שערך בארצות הברית, סיפר נוביצקי על החודשים הראשונים עם הסלובני הצעיר וחוסר האמונה שיוכל להנהיג בליגה הטובה בעולם: "בסוף הקריירה שלי המצב של הקבוצה לא היה מזהיר. הייתה התלבטות האם לעשות 'טנקינג' ולשנות דברים. לא הייתי משוכנע שלוקה יהיה מסוגל לקחת קבוצה על עצמו, לא הייתי בטוח שזה יעבוד. ההצלחה באירופה לא מבטיחה דבר בליגה הזאת. ניסינו לבחון אותו עם אגרסיביות ועבירות ובהתחלה זה לא היה מבטיח".

א. אין דבר כזה טנקינג זה סתם נפלט לו 🙂
ב. מה שהצחיק אותי -ניסינו לבחון אותו עם אגרסיביות ועבירות ובהתחלה זה לא היה מבטיח".-עד שלוקה גילה שבמשחקים האמיתיים (בידורסל) אסור מגע והוא יכול ליצור מגע בהתנגשות וילך לקו 🙂

Berch
5 months ago

בסוף המשפט תעשה אנטר ואז תשים את האימוג'י.
אחרת הוא מופיע בהתחלה ומאבד את הקונטקסט.
מתוך כאב של בעל נסיון אני אומר….
😍

עגל
עגל
5 months ago

תודה עמיחי. כל הכבוד על ההשקעה בכתיבה באתר.
גם אני לא עוקב אחרי ההסברים המלומדים על איך השיטה עובדת.
ובשביל השומר – ההימורים: קאבס, ממפיס, פילי, מיאמי, אטלנטה, מינסוטה, בולס, יוסטון, דאלאס, ג"ס, קליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

גם לי אין מושג על השיטה וגם לא מעניין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הבדל יורוליג וwwe מכבי וילארבן לחץ הגנות מסירות מהלכים יפים של כדורסל בלי צעדים צעידות גאתרינג אין זרירות ראשים שריקות אוויר קפיצות על מגינים אזור בטוח קונטקט וכל הזבל הזה ענף אחר לחלוטין

birdman
birdman
5 months ago

משחק יורוליג מרתק, דרמה עד השנייה האחרונה. אני לא יכול לצפות במשחקי העונה הסדירה של ה- NBA שלשחקנים לא איכפת מי מנצח. מעדיף לראות משחק קטסל בישראל שלילדים יש חתיכות של עור מתחת לציפורניים.

birdman
birdman
5 months ago

בגלל שהיורוליג היא ליגה אחושרמוטה!

אלון אמיר שפר
אלון אמיר שפר
5 months ago

פילי במלא
דטרויט בקצת
אורלנדו
מיני
אטלנטה
מיאמי
יוסטון
שיקגו
דאלאס
דנבר
גולדן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה רבה עמיחי, על הפריוויו וההסברים.
יוסטון אוקלהומה וקליפרס דנבר יהיו מעניינים.
.
הדראפט השנה לא אמור להיות חלש יחסית? כי מישהו לא סיפר את זה לדטרויט, וושינגטון ו…המממ… לנו… אם זה היה כדורגל כבר היו מוציאים אותנו מהטוטו. לא נעים, לא ברור למה, והאמת שנראה לי לא מוצדק ולא רציני.

Berch
5 months ago

כל דראפט יש מציאה… אהם האליברטון…. אהם בריאנט.., יוקיץ'….
תמיד טוב
🤣

אטאפומה
אטאפומה
5 months ago

הזכרת לי כי הליגה זה עסק .
המטרה מכירת כרטיסים .סטטיטיסקה נחמדה בטח אומרת משהו למישהו סטטיסטית
יש אצנים שתמיד יורדים מ 10 שניות לריצת מאה מטרים
וסטטסטית אם הם גם יורדים מ 9.87 הם גם מנצחים אותה.
האם המידע הזה. יגרום לי לקנות כרטיס או אפילו רק לצפות לא בטוח.
שורה תחתונה רוב כוכבי הליגה
חוזרים לעמדת אורי מלמיליאן או
לשמירה על הברכיים…

בוגי
בוגי
5 months ago

תודה רבה עמיחי
פילי
ממפיס
אורלנדו
מיני
אטלנטה
טורונטו
אוקלהומה
שיקגו
דאלאס
דנבר
גולדן סטייט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

שוב הבלוג גלמוד אז אנסה להושיע.
דני עם 6 נקודות אבל גם 4 ריבאונדים ו 8 אסיסטים.
שילך על טריפל ראשון.
ווש מובילים ב 2 על פילי במחציצי.
אוהדי פילי נוחרים.

בוגי
בוגי
5 months ago

ההתקפה של מינסוטה תקועה ממש
מחטיאים מלא שלשות פנויות ומאבדים הרבה כדורים
אי אפשר לנצח רק עם הגנה
בנוסף אנט חזר חלש בינתיים אחרי שתי משחקים בחוץ

אשך טמיר המקורי

שחקני ממפיס נראים כאילו הם בחופש.
באו לאימון שחרור ולאסוף את ה-W על הדרך

אשך טמיר המקורי

הסגל של הספרס הרבה יותר טוב מהמאזן שלה.
מאמן.
שווה פלייאין לפחות.

אשך טמיר המקורי

ממפיס, אחת הקבוצות הגרועות בליגה, מתנהלים בניחותא וללא מאמץ ופשוט מגיעים לכל זריקה שהם רוצים.
בהגנה, הם רק צריכים להסתכל על הקלינגים של דטרויט ולאסוף את הריבאונד.

אשך טמיר המקורי

אטום על דטרויט ולהתחיל מחדש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

🙂
למה אטום? חודרת בונקרים מספיק.

אשך טמיר המקורי

וומבי במשחק מחריד
קלדון – בא לי להעיף לו כאפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

יחי הפופ לנצח
פופו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

הוואגנרים קשוחים ומחזירים את אורלנדו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

אבל, גם המובלים קשוחים ומעקמים לווגנרים את היד.
מוריץ צועק ווואאאאהההההההה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

דני זה בן סימונס עם קליעה לשלוש, לא טובה אבל הוא בן סימונס משותדג עם חוזה משונמך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

עכשיו גם האיצטקי הצטרף והמגיק חוזרים מהקבר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

מובלייייייי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

איבון מובלי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

פלואטר יפה של גארלנד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

הווריד שחקן עלאכיפאק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

פאולו והווגנרים יתנו הדרן?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

זהוא תמא, המובלים דפקו את פאולו והוואגנרים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

אני דווקא מחבב את גארלנד. יופי של קבוצה בקליבלנד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

רודי גומבאר עם דבל דגי ימי כמו בימים הטובים מנצחים את נמושת האשך של מדאם בובארי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
5 months ago

דני עשה טריפל לפנתיאון 8 נקודות 8 ריב ו 8 אס. ו 0 מ 4 לשלוש.

thejanitor
thejanitor
5 months ago

הוא היה על 8 אסיסטים כבר במחצית, אבל ווש זו קבוצה זבל של שחקנים זבל ומאמן זבל

thejanitor
thejanitor
5 months ago

לוקה עם 40/10/11 בסוף הרבע השלישי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר זח וצח לכל הנגרים וואלה כל סקור 140 150 נק חחח הם ככ טובים שאי אפשר לשמור עליהם

דה שוט ואברי דוהרים בכל הכוח לצוק מהמקום ה1 יאללה

מתי פופ הולך הביתה הספרס נהיו דטרויט ווש

k_700 the original
k_700 the original
5 months ago

הסקוט הנדרסון הזה בולר ושחקן NBA כמו שאני מסיים את הלילה עם מרגוט רובי במיטה.
איזה באסט היסטורי.
כמה הייפ ותעבורת אינטרנט בוזבזה עליו. אין שם כלום. הייתי אומר שבקצה של הציפורן של מאקס קריסטי יש יותר כשרון.

אשך טמיר המקורי

אני חושב שאתה מגזים מאוד.
הגנה כבר יש, מסירה גם, יש לו אופי חזק והוא חודר טוב.
בינתיים לא מוצא עצמו אבל ממש לא איבדתי תקווה.
מאמין שיהיה שחקן מוביל.
גם וומבי לא משהו לספר עליו בינתיים, והוא ההייפ הכי גדול שהיה בהיסטוריה.

k_700 the original
k_700 the original
5 months ago

עזוב אין לו שום מסירה. הוא כמעט תמיד לא יודע לשחרר את הכדור בטיימינג נכון. על כל פעולה טובה הוא יעשה 4 פעולות לא קשורות.
אין לו שום קליעה לרמות האלה, לא בשחרור, לא במכניקה. הוא רק אתלטי ומרגיש ארוך. לא מתלהב מזה. כשקושרים לך כתרים של מישהו שאמור לתת מאצ אפ של וומבי אתה צריך להראות אייקיו, אין שם כלום. חבילה ריקה.

יהיה בבסט קייס סנריו איזה דנטה אקסום כזה שעוד כמה שנים יעשה און אוף בין אירופה לאן בי איי

k_700 the original
k_700 the original
5 months ago

אני אוהב את שארפ אגב. הראה פוטנציאל לא קטן כבר מההתחלה.

k_700 the original
k_700 the original
5 months ago

אגב, יוסטון עם הגנה גדולה היום על OKC.
חוץ מהילד וואלאס אף אחד באוקייסי לא הגיע להגנה והם קודם כל ינצחו משחקים בזכות ההגנה.

חנקו את צ'ט מהשנייה הראשונה, לשיי היה יום של מוות בהליכה לטבעת ובעליה למיד ריינג'(כרגיל מול ברוקס).
שימו לב שיוסטון נתנו תצוגות הגנה מדהימות מול כל הצמרת במערב.

אשך טמיר המקורי

סיימונס סוף סוף חזר והוא תופר את גולדן.
פורטלנד בריאה היא פלייאין-פלייאוף

אשך טמיר המקורי

סקוט מניע התקפה מצוין, חושב מהר, עושה את ההחלטות הנכונות.
יש לו את צ'ונסי, אולי המדריך הכי טוב לתפקיד עבורו.

אשך טמיר המקורי

סטף מנצח ת'משחק.
פול לא שיחק בקלאץ'.

k_700 the original
k_700 the original
5 months ago

לדנבר כבר משעמם לנצח את קליפרס. מבין אותם, זה כל כך היה נראה קל בפעמיים הראשונות.
שום סיכוי שהם מאבדים ככה יתרון די בטוח ברבע הראשון בתנאי פליאוף.

יוקיץ' ביום קליעה הכי רע שלו מזה 200 שנה עדיין עם עוד טריפל דאבל.