You are currently viewing באטמן נגד הג'וקר, מלכים נגד אלופים – סיקור מהמגרש / אלדד בן-משה

באטמן נגד הג'וקר, מלכים נגד אלופים – סיקור מהמגרש / אלדד בן-משה

אחרי התבוסה המבישה לקליפרס – מבישה בשל רמת האין-הגנה, אין חשק לעשות הגנה, ומי שכן עושים עושים זאת בלי תאום בכלל  – אפילו ביחס לציפיות הנמוכות מההגנה של הקינגס, הקינגס ינסו להראות את הדברים שגרמו לרבים וטובים לאהוב אותם בשנה שעברה והשנה – כדורסל כייפי והתקפי עם תשוקה וכן, גם הגנה שרחוקה מהטובות בליגה אבל מספיק טובה בשביל שהקינגס יוכלו, בערב נתון, לנצח כל קבוצה.

השנה הם כבר ניצחו את מינסוטה, גולדן סטייט (לה הם גם הפסידו פעמיים כמובן), לייקרס, אוקלהומה' ודאלאס, והם באים אומנם אחרי תבוסה ותצוגת נפל מול הקליפרס, אבל לפני כן הם היו עם 5 נצחונות רצופים, 4 מהם בחוץ ואחד דרמטי נגד הווריורס כולל חזרה מפיגור 24.

 איזו קינגס נקבל הערב זו השאלה שתמיד נשאלת אצלי בראש, כי כמו שכתבתי בעבר, נראה שאצלם החלק המנטלי קובע הרבה. מבחינת יכולת וכשרון, במשחק נתון הם יכולים לנצח כל קבוצה ובניגוד לשנה שעברה זה כבר לא יהיה הפתעה. מבחינה מנטלית, הם גם יכולים להפסיד לכל קבוצה בערב נתון, וגם זה לא יהיה הפתעה (טוב אולי חוץ מהפסד לוושינגטון…). 

השאלה היא בעיקר האם הם יעלו אגרסיביים, נחושים, ואנרגטיים בשני צידי המגרש ומפוקסים, כי אם כן – באמת שגם היום, מול האלופה שבאה בכושר טוב, זו לא תהיה הפתעה אם הקינגס, שעד לפני שנתיים היו לא-מי-יודע-כמה בלשון המעטה, ינצחו.

הבעיה היא שהם ינסו להראות את כל זה מול הג'וקר וחבריו, וטרם ראיתי באולם את בטמן.

מצד שני כמו שאני כותב את זה אני נזכר שהבן המהם שלי, בן 4.5, בלי לדעת דבר וחצי דבר מכל זה, רצה שהיום נלבש הוא ואני את חולצות הבטמן שלנו. וכך אני מגיע לאולם על תקן המושיע של הקינגס, ואם מצבם יהיה קשה, בטמן יבוא להצלה. 🙂

 איזה כיף להיות אוהד ספורט ולאפשר לעצמנו דברים כמו חולצת/מכנסי/תחתוני מזל, הרגלים שונים ומשונים שבזכותם קבוצתנו האהודה מנצחת, ולהיות – ולו בדמיוננו – חלק מעולם מרתק וסוחף כל כך. תמיד הפתיע אותי שבחורות אומרות שהן לא מבינות מה אנחנו מוצאים בספורט (הכללה, הכללה, יודע… ובכל זאת, אמיתית). איכשהו כשזה מגיע לספורט, הן – המחוברות לרגש (הכללה…) – רואות רק כמה אנשים רצים אחרי כדור, ואחנו, הלא מחוברים לרגש, יודעים שהספורט סוחף ושובה אותנו בגלל הרגשות מעל לכל. 

כן, יש בזה עניין אינטלקטואלי כמובן, ובכדורסל – ועל אחת כמה וכמה אמריקאי – יש סטטיסטיקות, ניתוחים ועוד שלל דברים שמחברים לפחות את חלקנו עוד יותר לכל העניין. ועדיין – רק תראו את הקהל, את החברים שלכם ואת הגוף שלכם במשחק מותח, תשמעו את השדרים מתארים מהלך מדהים… 

החיבור לספורט כל כך עמוק וחזק בגלל הרגש, מעל לכל. לא סתם אומרים שאישה מחליפים אבל קבוצה לא… ואולי פה טמון חלק לא קטן מהבעיה של חלק לא מבוטל מהנשים לחיבור בין הגבר "שלהן" לספורט.

טוב, עד כאן בנושא – מזומנים ומוזמנות להגיב ולפתח את הדיון על זה בתגובות. מקוה שאף אחת לא נעלבה, אני בהחלט אוהב נשים חוץ מאשר את גרושתי, הכל בטוב וחלק מהמשחק הלא פחות מעניין של מערכות יחסים… וכמובן בהכללה 😉

 חזרה לדנבר.

האלופה המכהנת יוצרת באז חיובי פה בבירת קליפורניה וכמובן שהרבה עניין, ומרגישים את האווירה כבר מהרגע שיצאתי מהחניה לאולם. בהליכה לאולם, בכניסה לאולם, בשיחות עם העובדים בגולדן וואן סנטר, עם העיתונאים, וכמובן – הקהל. פשוט מרגישים את זה באוויר, וזה כנראה המטען שקבוצה שהיא גם מסקרנת וגם האלופה מביאה איתה. 

דנבר אולי לא נצצה בעיני רבים עד שזכתה בטבעת, אבל הדרך בה היא זכתה בה לא השאירה מקום לספק או לדיון. עם מקום ראשון במערב בעונה הרגילה ועם 4-1 על מינסוטה,  4-2 על הסאנס, סוויפ על הלייקרס בגמר המערב וכמעט סוויפ גם בגמר, הדומיננטיות שלהם הייתה מרשימה, ולמרות שתמיד אפשר לשאול מה היה קורה אם היו פוגשים את בוסטון בגמר במקום את מיאמי, הם בהחלט נתנו פלייאוף מרשים. כששאלתי את קואץ מאלון האם הוא מרגיש שהפתגם הידוע על כך שיותר קשה לשמור על האליפות מאשר לזכות בה נכון עבורם ומה ע=הוא עושה כדי להתמודד עם זה, הוא ענה ש… – טוב, ניתן לכם לשמוע את תשובתו עוד מעט, בידאו שצילמתי ממסיבת העיתונאים.

העונה הם אומנם לא דורסים את הליגה אבל הם במקום השני במערב, כשמארי רואה הרבה מהמשחקים מהצד. הם באים אחרי 4 נצחונות רצופים, כולל תצוגה מרשימה באל.איי ללא יוקיץ ומארי, כשהם מנצחים את אותה קליפרס שבאו לגולדן וואן ארנה והביסו את הקינגס במשחקם האחרון. דנבר ניצחו אותם בשני, את יוסטון ברביעי ואתמול את פיניקס, אבל כדאי לקינגס לא לבנות על עייפות של בק-טו-בק אצל האלופה, ולמרות שמארי לא ישחק גם היום, הם באים בכושר טוב.

ראיונות מאמנים

בראון דיבר על מארי של הקינגס שחוזר – לא אמרו לי על מגבלות שלו אז אני אשחק איתו בלי להזהר יתר על המידה;

וגם על המאמן שמולו, ואמר שמאלון עובד חזק, שולט בפרטים, רוצה לנצח וציין לטובה את הבעלים של דנבר, שעם אמון וסבלנות דבק בו בעליות ובירידות ובא על שכרו בעונה השמינית עם אליפות.

שאלתי אותו מה האתגרים שדנבר כקבוצה – מעבר לשחקנים המוכשרים שלה – מציבה להם ואיך הוא מתכנן להתגבר על האתגרים הללו. הנה וידאו עם תשובתו  – הודיאו אומנם נקטע ממש לקרא סוף תשובתו בשל תקלה טכנית אבל הוא לא הוסיף משהו משמעותי בחלק שנקטע. וכן, הוא לא ענה על החלק השני של השאלה (איך הוא מתכנן להתגבר על האתגרים שדנבר מציבה)… לפחות לא בראיון. 

מאלון, שהיה עוזרו של בראון 5 שנים בקליבלד, אמר על בראון שהוא מאמן בלי אגו שרק רוצה לנצח, כשהוא היה עוזרו בראון נתן לו לתכנן תרגילים בלי להתערב מאותן סיבות בדיוק, ושהוא זכה בתואר מאמן השנה בצדק.

הוא ענה לשאלה על כמות זריקות העונשים הנמוכה שהם מקבלים שכן, הוא חושב שמגיעות להם יותר שריקות, ושזה מוזר כי הם דומיננטיים בצבע, אבל זה לא מאוד מפריע להם כי ניצחו ב- 4 המשחקים האחרונים ויש להם את ההצקפה הטובה בליגה ב-4 האחרונים, מעט איבודים, וכל זה יותר חשוב לו, אבל הוא בכל זאת ישמח לקבל יותר זריקות עונשין. 

ולשאלתי, כאמור לעיל, הוא ענה כפי שתראו בוידאו הזה:

החמישיות

הקינגס פותחים עם בארנס, מארי שחוזר מפציעה, סאבוניס, הרטר ופוקס. לן ומיטשל פצועים.

האלופה פותחת עם הג'וקר, פורטר, גורדון, KCP, וג'קסון, וכאמור מארי ברשימת הפצועים שכוללת גם את ולטקו.

להערכתי, הקינגס לא רק מסוגלים לנצח אלא גם ינצחו.

רבע 1

סאבוניס מנסה להראות דומיננטיות בצבע בפתיחה, במה שיהיה כנראה ערב קשה מבחינתו, עם מאבק על ריבאונד התקפה וסחיטת עבירה מיוקיץ בשתי ההתקפות הראשונות של הקינגס. אחרי שני משחקים לא טובים, ולמרות שהוא ניסה להראות דומיננטיות בפתיחה גם מול הקליפרס, יש הרבה סימני שאלה לגביו ויוקיץ הוא כנראה המאצאפ הכי קשה לחזרה לכושר טוב מבחינתו. ואכן, כבר בהתקפה הבאה יוקיץ חוסם אותו. 

הרטר ופוקס עשים את העבודה, אבל יוקיץ עם אסיסט גדול ודנבר מצמקת ל 7-6, 9:20 לסיום

נראה שרמת האנרגיה והמחוייבות של הקינגס בהגנה גבוהים בהרבה מאשר מול הקליפרס, אבל יוקיץ פשוט מדהים כבר מההתחלה – אססיטים, נקודות, ראיית משחק, הגנה, שחקן מדהים שנראה גדול על המשחק ורק התחלנו

5 דקות מהפתיחה ויש לו 7 מה-14 של דנבר, אסיסט, חסימה, ובעיקר – הוא הציר המרכזי של המשחק של דנבר בכל מהלך, פשוט כיף לראות שחקן ברמה הזו מהמגרש עצמו. בראון פחות נהנה ולוקח טיים אאוט, 14-9 לדנבר

הקינגס חוזרים עם אנרגיות ונחישות, ולמרות כמה החטאות של לייאפים, 16-16 גם בזכות אפס מ-4 לשלוש של האורחים,  והפעם מאלון הוא זה שמחליט לכנס את כוחותיו כדי לשנות דברים. 

נראה שמאז פסק הזמן דנבר שינו אסטרטגיה והם הולכים על מה שהיה ברור מראש כמצאפ בעייתי עבור הקינגס – יוקיץ בצבע מול סאבוניס, והוא קולע ב- 4 התקפות רצופות.

ביניהן סאבוניס דופק שלשה ואז חוטף גג בצבע, 25-19, 2 דק לסוף, ומקגי מחליף את סאבוניס, וגם יוקיץ יורד לנוח. מונק מספק את האנרגיה שלו, ושתי שלשות רצפות, ובשלישית סוחט עבירה – מאלון עונה בצאלנג. בזמן שהוא מתברר אוסיף שבהתקפה מאלון ישמח כי דנבר כבר בזריקות עונשין (רפרנס לדבריו בראיון לפני המשחק). הצאלנג מוצלח ולמאלון יש עוד סיבה לשמוח

סוף הרבע, 30-25 לדנבר, למרות 0 מ-5 לשלוש ו-50% משלוש לקינגס, כשהם מובילים 18-8 בצבע ו- 4-1 בחסימות 

רבע 2

מקגי מראה מאמץ הגנתי שסבוניס לא הראה (אם כי יש לציין שיוקיץ עדיין בחוץ), ווזניקוב שהופך לאחד מחביבי הקהל דופק שלשה וסוחט עבירה ל- 3 שמסתיימת ב- 1 בלבד מהקו, קינגס ביתרון 1

דנבר בהחלט קבוצה אחרת בלי יוקיץ (ומארי) , לקינגס הרבה יותר קל בהתקפה ובהגנה, 35-32, טיים אאוט מאלון, 9:34 לסיום. לדנבר, חוץ מגקסון עם 6 ויוקיץ עם 16, שאר השחקים עם לא יותר מ-2 נקודות

הקהל פה מרשים ביותר, רמות הרעש מרגשות ודוחפות את הקינגס בלי צל של ספק. אוהדת של סקרמטו 40 שנה (בערך, כי הם קיימים "רק" 38) שהפכה לאחרונה לעיתונאית מרוגשת מספרת לי שיש להם את הקהל הנאמן בליגה ואני לא מתפלא, ואומר לה שאם הם נשארו נאמנים בכל שנות השיממון, הם באמת נאמנים מאוד.

הקינגס מנצלים כל רגע שהגוקר נח, רצים ומלהיבים, מקגי דופק דאנקים, ו- 42 -34 לקינגס, 7:17 לסיום, ריצה של 18-4 מסוף הרבע הראשון, ושימו לב, רק 20-18 לדנבר בנקודות בצבע פתאום. הפער בין דנבר עם ובלי יוקיץ הוא מעבר לתיאור כרגע, אבל הסטטיסטיקה עוזרת להבין חלק מהתמונה. טיים אאוט דנבר ומעניין כמה זמן יוקיץ עוד ינוח. אני מניח שהוא יחזור עכשיו

ואכן אני רואה אותו חוזר למגרש, ומרתק יהיה לראות את ההשפעה כשהקינגס בריצה שכזו ואנרגיה שכזו

ההתקפה הראשונה הולכת ליוקיץ שסוחט עבירה ממקגי, שמוסיף עוד גג על בראון, והקינגס במתפרצת עם עוד 2. שוב מקגי והוא השחקן החם כרגע עם עוד 2 בצבע

יוקיץ באסיסט אדיר לגורדון ומקגי לא עוצר, משחק טוב מאוד לסנטר המחליף שבעיני הוא החתמה טובה כסנטר מחליף, שני או שלישי ברוטציה, לקבוצה כמו סקרמנטו, ועוד עדות שבסקרמנטו עושים מהלכים די חכמים בסה"כ. כרגע בשמונה וחצי דקות הוא עם 4 מ-  4 מהשדה, 3 חסימות ו-4 ריאונדים וביקר הרבה אנרגיה חיובית ולחימה, אך סאבוניס עולה במקומו וייתכן שהחיים של דנבר יהיו יותר קלים

עם חזרתו של יוקיץ סקרמנטו עוברים להנעת כדור מהירה בהתפקה ובינתיים זה מצליח עם שלשות, חדירות וקליעות מחצי מרחק, 55-44 2:24 לסיום וכדורסל כייפי ומהנה באחוזי קליעה מרשימים, וריבאונדים בהגנה שהופכים למתפרצות (11 נק)

הרבע השני מסתיים ב 39-20 נהדר וסוחף, גם חזרתו של יוקיץ לא עצרה את הקינגס, 64-50 במחצית ומעניין מאוד איזה קינגס, ואיזה דנבר, נקבל בחצי השני.  האם דנבר מותשים מדי מהבק טו בק? האם חסרונו של מארי בנוסף על העייפות, מול הרעננות של הקינגס, מתחבר לערב מהנה מדי עבור הקינגס? בקרוב נדע… 

מה שכן, הקהל שממלא פה את האולם שמח וצורח, קהל נהדר לקבוצה שבנויה על אנרגיה וכדורסל התקפי ושמח

יוקיץ הוסיף רק 2 ברבע הזה, ומסיים את החצי עם 8 מ-13 ל-18 נקודות, 6 ריבאונדים ו- 4 אסיסטים, כששאר הקבוצה הרבה מאחוריו (פורטר וגורדון עם 8 כ"א, גקסון עם 6 ו-4 אסיסטים)

לקינגס 6 שחקנים בין 7 ל- 11 נקודות, פוקס עם 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, הקבוצה עם 53% מהשדה וגם ספציפית מה-3, יתרון באסיסטים, ריבאונדים, חטיפות, נקודות במתפרצת (11 מול 5), מאיבודי כדור (10 מול 3) ובצבע (34 מול 28). די מרשים ושוב, יותר מבסטטיסטיקה, מרשים באנרגיה ובשליטה במשחק.

רבע 3 

יוקיץ חודר ודנבר פותחת עם מה שעבד לה טוב ברבע ראשון, גם גורדון  וגקסון נכנסים לצבע ו- 6-0 לדנבר בפתיחת הרבע. 

בארנס לוקח אחריות, קולע ואז סוחט פאול מיוקיץ, ובעיקר מעיר את ההתקפה של הקינגס. מורי בשלשה עם נקודות ראשנות מאז הפציעה , ומייד שלשה נוספת, 72-58, 3 דקות בתוך הרבע

יוקיץ לא מושיע את דנבר בינתיים, וגם החטאות שלו מהקו לא עוזרות, והרבע השלישי מרגיש יותר כמו השני מאשר הראשון, כשהקינגס מגישים כדורסל קצבי, מחוייב ומהנה, עם לחימה על כל ריבאונד בשני צידי המגרש, כשייתכן שכל זה משחק מאוד על עייפות של דנבר אחרי המשחק אתמול, ומובילים 81-65 4:39 לסיום.

אבל פתאום הכדורים מספיקים להכנס, ודנבר בכל זאת לא פראיירים, אסור להפסיק לקלוע מולם, 81-74 וריצה של 9-0 מאז הטיים אאוט. מקגי נכנס ונראה אם הוא שוב ישפיע על המשחק, כשהפעם יוקיץ מולו על המגרש

מונק בשלשה גדולה אולי שובר את המומנטום של דנבר? כן, כי פוקס חוטף וחודר, ודנבר שצמצמה ל- 5 פתאום תוך 10 שניות בפיגור 10 בסוף הרבע, 88-78. הקינגס התעוררו בדיוק ברגע הנכון כדי להציל את הרבע, שיכל בקלות להגמר עם 2-3 הפרש במקום. 

אגדת העבר מייק ביבי מקבל קלוז אפ במצלמת האצטדיון ואהבה מהקהל, ועבדכם הנאמן יושב מאחריו ומקבל גם בוא קלואז אפ וזמן מסך ברקע 🙂. ייאמר לזכותו (של ביבי, לא של עבדכם הנאמן) שכל המשחק אנשים עוברים ומבקשים ממנו חתימות ותמונות והוא משתף פעולה עם כולם.

רבע 4

יוקיץ יורד לנוח וזה הצאנס של הקינגס לפתוח פער שיהיה לדנבר קשה לחור ממנו, אבל שלשה מרחוק של גקסון ואיבוד של ווזנקוב שהופך לעוד 2 של גקסון יקשו עליהם לעשות זאת . שוב רק 5 הפרש, 90-85, 10:27 לסיום וטיים אאוט בראון

גקסון עם עוד חדירה ועם אסיסט, אבל מונק ובארנס שומרים את הקינגס במרחק 8 ויש לנו משחק מותח ומהנה 

מונק וברנס ממשיכים לקחת אחריות ולגלות מנהיגות ,סאבוניס ממשיך לאכזב אבל פוקס עם עוד חטיפה קוטע מפרצת ודופק שלשה, הקינגס ביתרון 11, 8:49 לסיום, טיים אאוט –  ומתי יחזור הגוקר?

חזר. וקלע על הדאבל טים. אבל סאבוניס לשם שינוי עושה עליו נקודות בצד השני. יוקיץ ממשיך לקחת את הזריקות, מחטיא שלשה אבל אח"כ סל ועבירה,  ויש דו קרב עם סאבוניס ששוב קולע עליו ואולי התעורר בדיוק בזמן.

דנבר לא מצליחים לייצר עצירות , 106-93 6:30 לסיום, סאבוניס התחיל להרשים ממש בהתקפה ואולי בכל זאת הוא מסוגל, כשהוא מוסיף עוד 2 נקודות על יוקיץ. 

מהצד השני גקסון וגורדון ממשיכים להיות דומיננטיים, ובסדרת פעולות משני צידי המגרש דווקא הם ולא יוקיץ מורידים את ההפרש ל-3 בלבד, 108-105 4:09 לסיום. האם הקינגס ישמטו משחק שהיה בשליטתם מאז תחילת הרבע השני?

מונק שוב לוקח אחריות וקולע בחזרה מהטיים אאוט, יוקיץ הולך לקו והקהל מרעיש. הוא כבר עם טריפל דאבל נוסף, 31-11-12, ושתי הקליעות שלו הולכות פנימה. 

גם פוקס מראה מנהיגות וקולע אבל בדנבר זה ג'וקר טיים, שלשה שלו  ו-2 הפרש בלבד!

פוקס מחזיר בסל גדול אחרי כמעט איבוד והסתבכות, 4 הפרש. בארנס חוטף, 2:25 לסיום, שתי הקבוצות בסדרת החטאות שנעצרת בשלשה אדירה של מונק, 117-110, 1:11 לסיום. טיים אאוט ורעש לא נורמאלי של הקהל הנפלא הזה

גורדון מחטיא אבל גם סאבוניס שיכל לגמור את המשחק, גורדון בחדירה קולע אבל הרטר בשלשה אדירה גומר עניין! 120-112 18.5 לסיום, חשמל בהיכל וכיף גדול להיות פה הערב

פוקס הולך לקו לאור קריאות MVP קצת מוגזמות אבל פנאן, לא נהרוס את המסיבה 😆

המשחק מסתיים עם 123-117 למלכים על האלופים, 

ומצד אחד דנבר בבק טו בק, ובלי מארי,
אבל מצד שני זה עדיין נצחון יפה וחשוב על האלופה שבאה בכושר טוב, לא נפלה מהרגליים מעייפות, לא נכנעה בקלות, יוקיץ דפק עוד טריפל דאבל, והחשיבות גדולה עוד יותר אחרי תצוגת הנפל של הקינגס מול הקליפרס והנסיונות החוזרים ונשנים של דנבר לחזור, שהביאן אותה עד ל-2 נקודות בלבד מהקינגס, אבל הקינגס הראו חוסן מנטאלי ויצאו מנצחים.

סאבוניס נבחר להדליק את האלומה, אולי בגלל שהלילה הגיע ל-5000 ריבאונדים, ושמי סקרמנטו נצבעים בסגול שוב. אז כן, בסדרה דנבר ינצחו את סקרמנטו, אבל יש חשיבות למשחק הזה. כמו שאמר קואץ בראון במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, זה חשוב לנו ומראה את הפוטנציאל הגדול שלנו שהצלחנו להדוף את כל נסיונות הקאמבק שלהם. 

לדעתי (זה כבר לא הקואץ אלא אני), עם טריידים נכונים, ובהחלט יש דיבורים על טריידים, ועם קצת מזל, הקינגס מסוגלים לקפוץ מדרגה השנה ולבנות מומנטום של קבוצה שאולי יום אחד, כמו דנבר, תביא אליפות לקהל הנאמן והמצויין שלה. 

המשחק נגמר עם 47% לשלוש של הקינגס לעומת 24% (6/25 בלבד), 19-11 בנקודות פאסט ברייק לקינגס, יותר זריקו עונשין לדנבר אבל באחוזים פחות טובים (ביקשת וקיבלת, מאלון, וצדקת שזה לא הכי חשוב) ושוויון או כמעט שוויון בפרמטרים האחרים בסופו של דבר.

יוקיץ עם טריפל של 36-13-14, גקסון 20 ו-8 אסיסטים, גורדון 17 ו-8 ריבאונדים.

לקינגס מונק ופוקס עם 26, סאבוניס 17, הרטר 16, 15 קרשים לסאבוניס ופוקס מוסיף 16(!) אסיסטים ו-3 חטיפות..

והכי חשוב, הבן שלי יצא גאון. ילד בן 4.5 שלא יודע כלום על המשחק, ולא על זה שיש ג'וקר בכדורסל ולא רק בסרטי באטמן, שנקרע מצחוק שסיפרתי לו על זה מיד כשהמשחק נגמר, איכשהו ידע איזה חולצה אנחנו צריכים ללבוש היום כדי לנצח – כי כמו בכדורסל, כשאתה מחובר לדברים שגדולים ממך, ובעיקר כשאתה מלא באהבה, לפעמים אתה פשוט יודע.

וכן, אני אבא מאוהב מעל הראש ולא אובייקטיבי ואין לכם שמץ של מושג עד כמה 🤣🤣🤣

Eldad Ben-Moshe

נדבקתי בחיידק בתקופת השואו טיים של הלייקרס של מג'יק, קארים ושות'. חי בצפון קליפורניה, ועובד כ- coach - אבל מסוג אחר... (https://www.betterlifeawareness.com)

לפוסט הזה יש 12 תגובות

    1. תודה לך 🙏
      לצערי בלי הילד, הקטע עם החולצות היה בכלל ליום כולו, לא למשחק, וזה היה חלק מהיופי של מה שקרה – שלא היה לו מושג כמה הוא פגע בול (סיפרתי לו אחרי המשחק והוא נקרע מצחוק שיש שחקן שהכינוי שלו הוא הגוקר). אני מבין כעת שניתן היה להבין אחרת ממה שכתבתי.
      מקוה שיצטרף אלי ביום אחר, למרות שנראה לי שלא אוכל לצרפו ביום שבו אני מופיע ככתב (מקוה שאני טועה)

  1. האווי לאסוף

    אם יש משהו שבאטמן לימד אותנו, זה שאולי אפשר לנצח את הג'וקר, אבל אי אפשר להיפטר ממנו. הוא עוד ישוב לסאק'.
    תודה רבה אלדד, כיף לקרוא

  2. הי אלדד. נהניתי לקרוא אותך. רק הצעה: בעתיד לכתוב מעט על האווירה, ודברים שאתה קולט לפני המשחק כשאתה מורשה לרדת לפארקט ולצלם מקרוב (צילומים מצויינים אגב). ודבר נוסף אאחד שעשה זאת 50 שנה: כשאתלה על הפארקט לפני המשחק ורואה שחקן נתיישב, התקרב אליו ותציד את עצמך כ-ELDAD FROM ISRAEL, THE HOLY LAND", ומידג תראה שישמחן לקשקש אתך כמה מילים. ואז בעתיד הכל יהיה יותר קל כשיתחילו להכיר אותך.
    תודה

    1. תודה רבה מנחם יקר, וגם על ההצעות לשיפור
      ציינתי את האווירה לפני ותוך כדי המשחק אבל אקח מדבריך שאפשר לשפר את האספקט הזה
      לגבי לדבר עם שחקנים, לדעתי לא מרשים לנו. אם אני מבין נכון אז מאז הקורונה עשו הבדל בין ערוצי מדיה שונים ויש הרשאות שונות. אבל אני כן מדבר עם אנשי האולם, עיתונאים אחרים וכו', ואכן גם הזווית הישראלית עוזרת עם חלקם. וייתכן שבגלל הראסטות קל להם לזכור אותי, כי יש כאלה שכבר ניגשים אלי, מדברים איתי, ונוצרים קשרים חבריים. האמת זה חלק מאוד מהנה מההגעה למגרש – היחסים הבין אישיים הללו, "אפילו" שזה לא עם השחקנים עצמם. תודה לך ולהופס על הזכות הזאת, ואני מקווה שתמשיך להנות לקרוא

  3. תודה על הכתבה. שאלות יפות למאמנים וכתיבה קולחת. הקינגס קצת חשים עצמם על סמך ההצלחה של שנה שעברה וזה יעלה להם בהמשך ההתקדמות. מאצ'אפ בעייתי בסיבוב הראשון והעונה תגמר באכזבה.
    זה מועדון שחייב להתנהג כאנדר דוג בכל רגע נתון.

    1. תודה רבה!
      ואני לגמרי מסכים איתך. לדעתי זה חלק מהעניין המטאלי שאני מתייחס אליו בכתבות, למשל בקודמת מול הקליפרס – מול הקבוצות הנוצצות יותר הם מצליחים יותר. כתבת זאת יפה, ממש כאילו הם מרגשים שהם "מעל" קבוצות מסויימות בגלל שנה שעברה, אבל הם עוד לא שם ופה יהיה מבחן חשוב השנה עבורם, לעשות את קפיצת המדרגה קדימה גם במובן הזה.

כתיבת תגובה