שני משחקים מוקדמים בליל מוצאי שבת עמוס בכל טוב / מתנאל אלאשבילי

שני משחקים מוקדמים בליל מוצאי שבת עמוס בכל טוב / מתנאל אלאשבילי

לוס אנג'לס קליפרס (10-8) נגד גולדן סטייט ווריורס (10-9), 23:00:

משחק שני ברצף של שתי הקבוצות אחת נגד השנייה, רק שהפעם המשחק בלוס אנג'לס. הווריורס יחסרו את כריס פול ואנדרו וויגינס בסימן שאלה.

מבחינת הקליפרס אין לדעת מה נקבל מהם עדיין, כי עוד לא נראה שהכל התחבר שם אבל יש להם הבלחות. כן הייתי שם לב ליכולת של פול ג'ורג' שירדה במשחקים האחרונים, למרות שהוא היה היציב ביותר בקליפרס עד עתה. אם הוא יצליח לצאת מהמשבר הקטן הזה וקוואי יצליח להיות יציב שני משחקים ברצף הם יוכלו לנצח את הווריורס שנחותים מהם בעמדות הכנף.

הווריורס עם כל התלות בקרי קיבלה את דריימונד גרין בכושר טוב בחזרה מההרחקה ובמשחק נגד הקליפרס בבית הספסל נראה ממש טוב כשפודזמסקי (סליחה אם טעיתי באיות), שאריץ' וקומינגה קולעים יחד 43 נקודות מול 29 של הספסל של הקליפרס.

אני מהמר שהקליפרס ינצחו ב-7 הפרש מאחר שמדובר במשחק בית מול יריבה סבירה במשחקי חוץ.

שארלוט הורנטס (11-6) נגד מינסוטה טימברוולבס (4-14), 0:00:

אצל ההורנטס לאמלו בול לא ישחק וברנדון מילר בספק. אצל מינסוטה ג'יידן מקדניאלס לא ישחק ואנתוני אדוארדס בספק אבל נכון לכתיבת שורות אלו עם נטייה לא לשחק.

שארלוט מגיעה אחרי ניצחון מרשים מול ברוקלין בלי לאמלו עם הופעת ענק של טרי רוזיר. החזרה של מיילס ברידג'ס עשתה מבחינה מקצועית טוב מאוד להורנטס שההתקפה שלה מרווחת באופן משמעותי עם ברידג'ס לעומת וושינגטון וכמובן עם עוד איום קליעה גם בחיתוך לסל וגם משלוש.

מינסוטה, גם בלי אדוארדס, נראית נהדר. הם לא צריכים הופעות ענק כי המערכת פשוט עובדת נהדר וגם כשאין את אדוארדס שיקלע 30 יש את טרוי בראון ג'וניור שיקלע 8 אבל יהיה יעיל בהגנה וייתן לטאונס וגובר מקום לעבוד. נוכל לשים לב במשחק הזה לניקיל אלכסנדר ווקר ששיפר את יכולת הפליימייקינג שלו ברצף המשחקים האחרון, ולמרות שהוא מאבד הרבה, שזה עקב האכילס של מינסוטה העונה, קבלת ההחלטות שלו השתפרה. לאט לאט מספר האסיסטים יהיה 5 סולידי ומספר האיבודים יצטמצם, זו הציפייה ממנו.

אני מהמר שמינסוטה תנצח ב-13 הפרש.

קליבלנד קאבלירס (9-10) נגד דטרויט פיסטונס (17-2), 2:00:

קליבלנד מגיעה אחרי שחטפה הלם מפורטלנד בבית כשנפלה לסגנון המשחק הפזרני ונפלה מול משחק נהדר של שיידון שארפ. ואיזה קבוצה יותר טוב להתאושש מולה מאשר הקבוצה של ניצחה משחק אחד חודש שלם?

אצל הקאבס קאריס לאברט לא ישחק, בדטרויט בויאן בוגדנוביץ' עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו.

מבחינת קליבלנד הם צריכים פשוט לא להרוס את זה, כמו שלא הרסה את זה אף קבוצה (כולל הוויזארדס) בנובמבר. לשחק כדורסל אחראי, לנצל את זה שלדטרויט אין קליעה ולשחק בעיקר על זה שמלבד אוסאר תומפסון אין מי שישמור על הגארדים של הקאבס. אמנם החיסרון של לאברט זה בעייתי כי מדובר במוביל כדור ויוצר מצבים מהספסל אבל גם במצב הזה הם לא אמורים להסתבך.

בדטרויט צריכים פשוט להגיד "מה שלא הלך בנובמבר ילך בדצמבר". אם בוגדנוביץ' באמת ישחק, והסיכוי הגדול שזה יקרה, זה בדיוק השינוי שהם צריכים. לפיסטונס אין קליעה מבחוץ בשום מובן, ובויאן שידוע כקלע שלשות נהדר סיים את העונה שעברה עם 41.4% לשלוש בווליום גבוה של 6 ניסיונות למשחק. האם בויאן יהפוך את דטרויט לקבוצה שתנצח יותר משלושה משחקים בדצמבר? אני לא יודע. האם הוא יכול לעזור לה לנצח את הקאבס שמתקשים להגן על קשת השלוש? למה לא.

אני עדיין הולך על ניצחון של קליבלנד במשחק צמוד – 5 הפרש.

ברוקלין נטס (9-9) נגד אורלנדו מג'יק (5-14), 2:00:

הקבוצה הבינונית בליגה מול הקבוצה הלוהטת בליגה.

למה אני קורא לברוקלין בינונית? כי אני לא רואה העונה ממיקאל ברידג'ס את מה שראיתי ממנו מהחצי השני של העונה שעברה. פוטנציאל האולסטאר שלו העונה הולך ויורד. אבל כמובן "ניתן לו את הפרחים" כי הוא בכל זאת קולע 21.8 למשחק, שזה בעיקרון שיא קריירה. גם לנטס לא חסר כישרון התקפי, קאם תומאס (שאין לי מושג למה הוא עולה מהספסל), קאם ג'ונסון. גם אין להם בעיה משמעותית בהגנה, פשוט נראה שאין שם בעל בית אמיתי שמסוגל לסחוב אותה לניצחונות באופן קבוע. אולי אחרי פגרת האולסטאר ברידג'ס ייזכר שהוא ברמה הזאת, רק שזה יהיה מאוחר מדי.

אורלנדו מצד שני משחקת עם בעלי בית מרכזיים – פרנץ ואגנר ופאולו באנקרו, כשהסגל מסביב משחק איתם כדורסל קבוצתי נהדר בהתקפה וטקטי בהגנה. אורלנדו ברצף של 9 ניצחונות, שזה למעשה הרצף הכי ארוך של המועדון *אי פעם*. מדגיש שזה כבר קרה בעבר, אבל אם אורלנדו תנצח היום הקבוצה הזאת של ג'מאל מוזלי תיזכר בהיסטוריה של המועדון חסר ההיסטוריה הזה כקבוצה שהצליחה לנצח מספר דו ספרתי של משחקים ברצף. עד לפני כמה עונות רק לנצח מספר משחקים דו ספרתי היה הישג מבחינת האוהדים.

אני מהמר שאורלנדו תשבור שיא מועדון למרות משחק קשה ותנצח ב-7 הפרש.

מילווקי באקס (6-13) נגד אטלנטה הוקס (9-9), 3:00:

מילווקי קיבלו קצת הלם במשחק החוץ נגד שיקגו חסרת לאבין ודרוזן כשאלכס קארוסו מנצח אותה במו ידיו, ודווקא כשזה נראה טוב במשחקים האחרונים מגיע ההפסד המוזר הזה. אם נשים את המעידה החד פעמית הזאת בצד, השילוב של לילארד ויאניס מתחיל להיות יותר ברור מבחינת היררכיה, ברוק לופז נמצא ברצף התקפי לא רע וקריס מידלטון שאמור להיות אופציה שלישית קולע סלים חשובים מאוד, גם בדקות הסיום וגם לאורך המשחק כדי לצבור מומנטום. אני צופה משחק התפוצצות של יאניס שכן הצדיק ביי עם כל האהבה אליו הוא שחקן התקפה נהדר אבל הוא נחות מיאניס בטח במימדים הפיזיים וביכולת ההגנתית בהשוואה להתקפה של היווני.

אטלנטה גם מגיעה ממשחק מוזר משהו, כשהתקשתה מול הספרס בחוץ. בסוף עבירות תוקף שסחט טריי יאנג הובילה לניצחון. אטלנטה צריכה לסחוב את המשחק הזה לכמה שיותר נקודות כי אם רבעים יסתיימו כשכל קבוצה קולעת 35 נקודות ומעלה לאטלנטה יש הרבה יותר אופציות קליעה מבחוץ כדי להשאיר את זה בצורה הזאת. ההגנה תהיה דווקא פחות בראש מעייניו של סניידר במשחק הזה כי במשחק שהולך לכיוון של 100 נקודות לכל קבוצה מילווקי יכולה גם לגרום לאטלנטה לקלוע 80. טריי שנמצא בכושר טוב יוכל לתקוף את ההגנה של ביזלי או לילארד וגם יוכל לפנות את ביי או האנטר כשהוא מרכז את ההגנה לכיוונו.

אני מהמר שאטלנטה תרשים בחוץ ותנצח ב-8 הפרש.

שיקגו בולס (14-6) נגד ניו אורלינס פליקנס (9-11), 3:00:

שיקגו תחסר את זאק לאבין, דמאר דרוזן בספק. אצל ניו אורלינס נכון לרגע זה כולם בריאים.

שיקגו השיגה ניצחון הרואי על מילווקי החזקה בהארכה, האם זה ימשיך ככה? אני לא חושב. גם אם לאבין יחזור אין לה שום מאצ'אפ באמת משמעותי מול ניו אורלינס באף עמדה.

לניו אורלינס לעומת זאת יש כל כך הרבה יתרונות על שיקגו, החל מזאיון ואינגרם וכלה בטריי מרפי שהתפוצץ בחזרה שלו עם 18 נקודות. בסגל מלא לניו אורלינס גם בחוץ, וגם בבאק טו באק, לא אמורה להיות בעיה נגד שיקגו החלשה.

אני מהמר על ניצחון של ניו אורלינס ב-14 הפרש.

מיאמי היט (8-11) נגד אינדיאנה פייסרס (8-9), 3:00:

טייריס האליברטון אמר את אחד המשפטים שאם שחקן אומר אותו הוא ירדוף אותו לכל החיים, "נמאס לי להיות לוזר".

ובאמת האליברטון בספק למשחק. במיאמי אדבאיו לא ישחק.

אצל מיאמי יש גיבור חדש, כבכל עונה, והוא – חיימה חאקז ג'וניור. חאקז בחמשת המשחקים האחרונים קולע 18.6 נקודות מהספסל ב-56 אחוז מהשדה ו-47 אחוז לשלוש. מיאמי גם נראית יותר טוב בהתקפה מאשר בפתיחת העונה והיא מצליחה להרים את ממוצע הנקודות שלה למשחק ל-112.3.

את אינדיאנה לעומת זאת ממוצע נקודות לא מפחיד כשהיא קולעת 128 נקודות למשחק. לעומת זאת מה שכן מפחיד אותה זה הקונספט של הגנה כשהיא חוטפת 125.8 נקודות בממוצע למשחק. הבעיה באינדיאנה היא שלא ידוע מי האופציה השנייה אחרי טייריס. האם זה מיילס טרנר? האם זה מת'ורין? למי הכדור אמור ללכת כשהרכז הפנומנלי על הספסל? אלה סימני שאלה שאינדיאנה צריכה לפתור מהר כי למיאמי יש תשובה כשהכוכב שלה על הספסל.

אני מהמר שמיאמי תנצח ב-9 הפרש.

פיניקס סאנס (7-11) נגד ממפיס גריזליס (13-5), 4:00:

נכון לרגע זה לא פורסמה רשימת פצועים למשחק אבל ברמת העיקרון בראדלי ביל לא ישחק ודווין בוקר גם ככל הנראה לא ישחק.

פיניקס מגיעה אחרי משחק טוב שלה אתמול בהתחשב בנסיבות נגד דנבר החזקה, ולמרות רבע ראשון לא טוב היא התאוששה והצליחה לשמור על המשחק צמוד עד לרגעי ההכרעה. היום היא מקבלת יריבה יותר קלה במשחק באק טו באק בדמות ממפיס.

ממפיס ניצחה אתמול בצורה מרשימה ביותר את דאלאס חסרת דונצ'יץ' כשדזמונד ביין קולע 30 נקודות ומאמלל את קיירי בהגנה. עם כל הניצחון המרשים היא מגיעה למשחק חוץ שני ברצף מול קבוצה קשה, ויהיה לה מאוד לא פשוט לשחזר את ההצלחה נגד דאלאס בלי מנוחה.

אני מהמר ששתי הקבוצות יגיעו עם הלשון בחוץ אבל פיניקס תגבור על ממפיס ב-16 הפרש.

דאלאס מאבריקס (7-11) נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-12), 4:00:

נכון לכתיבת שורות אלו דאלאס עוד לא פרסמה דו"ח פצועים רשמי. באוקלהומה הסגל בריא מלבד אוסמן ג'נג.

דאלאס משחקת באק טו באק בבית ודווקא המשחק אתמול היה אמור להיות לה הפשוט מבין השניים, אבל בערב קליעה מזעזע הם קולעים רק 94 נקודות ונראה שבלי לוקה הם מתקשים. לוקה בספק למשחק ואם הוא ישחק דאלאס תנסה להתאושש מהמהלומה שקיבלו מאחת הקבוצות הגרועות בליגה.

אבל תהיה לה משימה לא פשוטה כשאוקלהומה, אחת הקבוצות עם הכושר הטוב בליגה מגיעה בסגל בריא ואחרי מנוחה. קשה להרחיב על אוקייסי כשהכדורסל מדבר בעד עצמו. המון מסירות, קלעים נהדרים מכל טווח, שחקני ספסל כמו אייזאה ג'ו שמתעלים בדקות שלהם. אחרי ניצחון כל כך מרשים על הלייקרס אין סיבה שאוקלהומה לא תמשיך בעלייה שלה.

אני מהמר שהת'אנדר ינצחו ב-9 הפרש.

יוטה ג'אז (13-6) נגד פורטלנד טרייל בלייזרס (12-6), 4:30:

משחק יחסית מעניין למרות היכולת הבינונית ומטה של הקבוצות.

יוטה למזלה מארחת, מאחר שהיא קבוצת החוץ מהרעות בליגה. הבעיה שבסגל הקצר שלה, יהיה לה מאוד קשה. מרקאנן, קלארקסון ודאן בחוץ ואוליניק בספק. הם יצטרכו בעיקר משחק גדול של קיונטה ג'ורג' וג'ון קולינס.

פורטלנד עוד לא פרסמה דו"ח פצועים אבל ככל הנראה כל הקבוצה בריאה וגם מגיעה במומנטום אחרי ניצחון חוץ מרשים מאוד בקליבלנד. אם הם יצליחו לגרום ליוטה לאבד המון כמו שגרמו לקאבס ולשחק כמה שיותר מהר, הם יוכלו לסגור את המשחק מוקדם.

אני מהמר שפורטלנד תנצח ב-14 הפרש.

סקרמנטו קינגס (7-10) נגד דנבר נאגטס (6-13), 5:00:

סקרמנטו מגיעה אחרי שני לילות של מנוחה בהם היה להם המון זמן לחשוב איך הם הפסידו בבית ב-14 הפרש לקליפרס. למרות הופעת ענק של דיארון פוקס עם 40 נקודות, הצוות המסייע היה מזעזע כשסאבוניס עם 11 נקודות (3/12 מהשדה) ו-5 ריבאונדים בלבד. בסקרמנטו יקוו שמול השחקן הטוב בעולם סאבוניס יתעשת וייתן לקינגס אנחת רווחה אחרי ההפסד המבאס.

בדנבר, ג'מאל מארי שלא שיחק אתמול נגד פיניקס ככל הנראה ישחק וזה משמעותי מאוד שכן ידוע איזה אפקט יש לו על המשחק גם במשחקים שהוא לא קולע בהם טוב. דנבר הייתה במשבר אבל יצאה ממנו נהדר עם ארבעה ניצחונות רצופים כשיותר ויותר שחקנים מתחילים להיכנס לעונה כמו מייקל פורטר ג'וניור שקלע לא מזמן 30 ביעילות מצוינת או רג'י ג'קסון שנראה נהדר במשחקים האחרונים בהם עלה בחמישייה.

אני מהמר שסקרמנטו תקטע את רצף הניצחונות של דנבר ותנצח ב-5 הפרש.

לוס אנג'לס לייקרס (9-11) נגד יוסטון רוקטס (8-8), 5:30:

המשחק שיסגור לנו את הלילה הענק הזה מגיע מלוס אנג'לס, אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, שאמורה לקבל שחקן מאוד משמעותי להמשך העונה שלה – ג'ארד ואנדרבילט שחוזר מפציעה. העומס על אנתוני דיוויס אמור לרדת באופן משמעותי עכשיו כשואנדו חוזר ואולי סוף סוף נראה את דיוויס גם מצליח להצטיין בהתקפה כשלברון לא משחק, בגלל שואנדרבילט יכול לקחת ממנו המון עומס בהגנה.

אמרתי קודם שיוטה היא אחת מקבוצות החוץ הרעות בליגה? יש סיבה שאמרתי את זה, כי יוסטון היא קבוצת החוץ הכי רעה בליגה, עם 0 ניצחונות חוץ העונה. כמובן שבכל רגע יכול לבוא ניצחון החוץ הראשון, יוסטון הרי לא קבוצה רעה. גם בהפסד החוץ שלה בדנבר במשחק האחרון כל הסיפור היה בגלל רבע ראשון של חוסר ריכוז. אם יוסטון יצליחו לפתוח את המשחק חזק וללכת על הקליעה של ג'יילן גרין יחד עם ניהול המשחק של שנגון, יש להם את הכלים להתמודד מול הלייקרס.

עם זאת, אני חושב שלמרות שיש להם את הכלים להתמודד עם הלייקרס זה לא אומר שהם ינצחו, אני מהמר עם ניצחון של לוס אנג'לס ב-12 הפרש.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. השאלה המעניינת , האם הפיסטונס יצליחו לקטוע את רצף ההפסדים שלהם?הרי זה צריך לקרות בשלב מסויים.
    ניו אורלינס על צומת דרכים.הפסד והיא קבוצה שנועדה להיות בינונית.נצחון במשחק לא קשה יראה שיש לקבוצה הזאת קצת יומרות.מקולום בהרכב וזה מקום לאופטימיות.
    גם דאלאס בצומת היא צריכה להוכיח שהיא יכולה להתגבר על יריב חזק,ואוק זה אתגר כזה.

    1. קליפרס ב6
      מיני ב16
      קליבלנד ב11
      ברוקלין ב9
      מילווקי ב12
      ניו אורלינס ב8
      מיאמי ב4
      פיניקס ב7
      אוקלוהומה ב11
      פורטלנד ב6
      דנבר ב7
      לייקרס ב13

  2. פינת ג"ס:
    מי מעונין בכריס פול?
    בראנדן (PODZ) פודזמסקי המפתיע מיתר את כריס פול ו 30 מיליון הדולר חוזה שלו כבר השנה. היתרון לקבוצה המקבלת, בחוזה שלו לשנה הבאה לא מובטח. מועמדת אפשרית אחת היא דטרויט. לא יזיק לה מנהל משחק. המאמן מכיר את כריס אבל לא ברור לי אם זה יתרון או חסרון.
    מועמדות נוספות , ניו אורלינס, טורונטו.

  3. תודה על הפריוויו.
    קבלו טרייד WIN WIN לשני הצדדים:
    לייקרס מקבלים את קוון לוני, כריס פול ומוזס מודי.
    גולדן סטייט מקבלים את רוי האצ'מורה, ג'ראד וואנדרווליט ודיאנג'לו ראסל,
    לייקרס מקבלים:
    1. סנטר פותח נהדר שישלים היטב את דיוויס וייסיט אותו לעמדה מס' 4 שהוא הכי מתאים לה. לוני יישמור הרבה יותר טוב על ביגמנים איכותיים וגדולים בצבע (יוקיץ',סאבוניס,אמביד), וודיוויס ייחפה עליו ויבוא לעזרה בצורה יעילה (זוהי המומחיות שלו). שניהם יישלטו בריבאונד בצורה פסיכית ויהיה קשה ביותר לחדור אליהם ולהגיע לצבע.
    2. פול שמשחק עם הרבה רוגע ושכל, מתאים הרבה יותר ללייקרס מדילו חסר המוח והלא יציב בעליל. צריך לזכור, שהחוזה של פול בשנה הבאה מובטח חלקית.
    3. מוזס מודי אחלה שחקן צעיר שקולע ביעילות. הוא שלשן טוב ואמין. בדיוק מה שהקבוצה צריכה.
    גולדן מקבלים:
    1. האצ'ימורה הוא פורוורד שיוצר לעצמו בצורה יעילה. יכול להתאים להרכב מהיר ונפיץ של ווינגים שיכלול את קרי,קליי,האצ'ימורה,וויגנס וגרין.
    2. וואנדו הוא פורוורד הגנתי נהדר שיכול לשמור בצורה מיטבית על פורוורדים ועל גארדים כאחד. (לוני וגרין ביחד היו די כבדים, גרין יכול לשחק את ה5 וג'ארד את ה4).
    3. דילו יתאים יותר למשחק הנפיץ של גולדן וייתן לה סקורינג מהספסל, ואולי גם כמה דקות ליד קרי. הוא הרבה יותר מתאים מפול האיטי שלא מתאים למשחקה המהיר של גולדן.
    בנוסף, יש לו אופציית שחקן בעונה הבאה, בהחלט אפשרות ריאלית שהוא יכול לוותר עליה בשביל חוזה ארוך טווח במקום אחר, ואז הוא יירד לגולדן מהתקרה.

      1. ונדריבלט היחיד שם שיתאים לגולדן לדעתי. ראסל כבר לא הסתדר בשיטה והאצ'ימורה לא יסתדר בכדורסל קבוצתי. הלייקרס ירוויחו 2 שחקנים סולידיים ואת כריס פול, שספק אם יסתדר שם.
        באופן כללי, אני חשבתי בזמן אמת שהווריורס לא צריכים ללכת על כריס פול, אבל אם הם כבר עשו את זה, אז הם צריכים לתת לזה הזדמנות ולא לשנות אחרי רבע עונה כשיש הרבה בעיות אחרות ופול דווקא סבבה

          1. ג"ס סטייט לא עושים עסקאות עם לייקרס.
            .
            מודי ולוני לא הולכים תמורת פחות מאול-סטאר. אין סיבה.
            .
            לאף אחד מהשחקנים שצינת אין את אופי המשחק שמתאים לג"ס, שלא לומר את ה BBIQ שנדרש.

            1. אם אני קרי,הייתי דורש ל]רק ולשלוח אותי.איך יש לו כוח
              לשחק כל לילה עם הקבוצה הגמורה הזאת

            2. צודק דוקי דוק!!!
              כל קבוצה נורמלית שיילך אליה תגיע לגמר. הוא לא נורמלי, שים לידו כוכב שני ויהיה בלתי רוצח

            3. חחחח יהיה רוצח בלי הבלתי

            4. גרייס גוד(נשבע,זה השם שלה)
              עושה הולה הופ בהפסקה חחחחחחחח

        1. במהלך אחרון שאתה במינוס נקודה בלבד, שחקן שמתבסס על זריקה מעבר לקשת תמיד פחות יעיל משחקן של 2 די בטוחות.
          לסטף אין מידריינג' בקלאץ'. אם הוא יברח לשומר, הוא ייגמור אותך מחוץ לקשת, ברגע שתצמד אליו כל ה24 שניות, הוא לא יכול לשחרר זריקה אפקטיבית ולהתנער מהשומר שלו בחצי מרחק. אין לו את זה, במיוחד בקלאץ'.

          1. הוא מכדרר לא רע בכלל…. דיי קשה להיצמד עליו . אפילו אם קוראים לך קוואי.
            עבודת הגנה מצויינת, הייתי אומר. לא ממש השאירו לו ברירה מה לעשות

            1. כן, אבל ברגע שאתה מצליח להיצמד אליו ואתה לא נותן לו חצי שנייה לכוון, הזריקה שהוא לוקח במצב כזה תהיה באחוזים נמוכים.
              (למשל קוואי, או קיירי, שחקני מידריינג' מעולים), גם כששומרים אותם צמוד, ייקלעו את אותה הזריקה באחוזים טובים יותר. יש להם את האקסטרה יכולת לשים את הכדור בטבעת תוך כדי שהמגן חונק אותם עם יד על הפנים.

            2. כן, זה נכון.
              היתה ללוחמים אפשרות יותר טובה?

            3. לא, אין להם מהלך חלופי. בכל אופן, אולי היה עדיף שגרין היה בחוץ וקלעי אחר היה במקומו.

  4. אני רואה הרגע ברוקלין\אורלנדו.
    ילדות בנות 6-10 מפזזות עם נצנצים, פיתוי מהלך.
    איזה פאקינג צבועים האמריקקים.איפה מי 2?

    1. הלו ראש מלוכלך.
      ילדות רוקדות עם נצנצים זה חמוד ומקסים.
      אתמול ראיתי משחק מקומי ובהפסקה שתינו בירות וכמה חברה הלכו מכות. שיביאו לנו את המתנס המקומי, יהיה הרבה פחות בלגן.

  5. אייי סאק סאק, חשבתי שמאזולה גרוע אבל הטיימאאוט הזה של בראון דיי באיחור כי היה פה קיצוץ רציני ביתרון מ 12 לשלוש בילבהההד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט