דני נ' המג'יק, הסלטיקס נגד פילי, ציון נ' וומבי והסאנס נגד הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

דני נ' המג'יק, הסלטיקס נגד פילי, ציון נ' וומבי והסאנס נגד הנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (5-13) – וושינגטון וויזארדס (15-3):

כשדובר על כך שהמג'יק יהיו המרענן הרשמי של המזרח, שהסגל הצעיר שבנו על בסיס שנים של כשלונות יכול להתחבר, והאמיצים אף צפו להם מקום בפלייאוף, אני לא חושב שמישהו צפה שהעוצמות של החיבור יהיו כאלה.

המג'יק עומדים כרגע במקום ה-2 במזרח, כשגם אם נניח שבסופו של דבר בוסטון, מילווקי ופילי יהיו 3 הגדולות (רחוק מלהיות מובטח לאור היכולת ההגנתית של מילווקי, ופוטנציאל הפציעות בבוסטון), הרי שהתמקמות במקום ה-4 המובהק מעל קבוצות כמו ניו יורק, מיאמי וקליבלנד הוא בהחלט הפתעה משמחת בפלורידה.

קפיצת המדרגה של פרנץ ווגנר, הקלע הבולט של הקבוצה השנה, לצד המשך ההתקדמות העקבית של פאולו בנקרו, מייצרים פוטנציאל מאוד מאוד מעניין לקבוצה הזאת, שמורכבת רובה ככולה כשחקנים צעירים, ארוכים וקולעים מעל 35% משלוש, מתכון טוב להצלחה בליגה של היום.

הלילה הם יפגשו את אחת הקבוצות המדכאות בהיסטוריה של הליגה, כזאת שכבר באמת רק מחכה שתיגמר העונה, רחמיי על דני.

הימור: אורלנדו ב-15

2:30 בוסטון סלטיקס (4-14) – פילדלפיה 76'ס (6-12):

במה שיכול וצריך להפוך להיות יריבות של ממש במזרח, בין בוסטון ופילדלפיה, יפגשו הקבוצות הלילה בפעם השלישית העונה, כאשר הקבוצות חילקו את המשחקים ביניהן, וכעת סדרת העונה הסדירה הזאת עוברת לבוסטון לשני משחקים באולמם של השדונים.

הסלטיקס מסתדרים לא רע בלי פורזינגס וסופרים כבר 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים שלהם כשהם ממשיכים להוביל את המזרח, בעוד פילי התאוששה מרצף הפסדים עם שני נצחונות רצופים, על אוקלהומה והלייקרס, לפני שהפסידו לפליקנס במשחק שבו התקשו למצוא את ההגנה שלהם ללא אמביד, כאשר לדעתי מבין הקבוצות בעלות השאיפות בליגה, פילדלפיה היא הקבוצה שהכי תלויה בשחקן אחד, ובלעדיו הם פשוט חסרים עוגן התקפי והגנתי בצבע, עם כל הכבוד למו במבה ומרקיף מוריס שניסו למלא במידה מסוימת את החלל לצד באטום והאריס בעמדת הפורוורד.

הסלטיקס מוצאים פתרון לחסרון הגבוה הדומיננטי שלהם עם דקות רבות יותר להורפורד, שלפחות מול הבולס וההוקס הסתדר מצוין (לא ממש מדד), כמו גם יותר דקות לקורנט מהספסל כאשר הסלטיקס עדיין מחפשים ללא הצלחה את המפתחות לעומק שלהם כאשר האוזר ופריטשרד נראים כבחירות מפוקפקות מדי.

הסלטיקס סופרים 8 נצחנוות ב-8 משחקי בית, וללא אמביד (דווח כחולה) היא אמורה להמשיך את הרצף.

הימור: בוסטון ב-8

2:30 טורונטו רפטורס (10-9) – ניו יורק ניקס (7-11):

ניו יורק מנצחת משחק כן משחק לא, והלילה?

42 נקודות של בראנסן סידרו לניקס ניצחון על שארלוט, לאחר הפסדים לפיניקס ומיניסוטה ונצחונות על מיניסוטה (במשחק מרשים) ואותה שארלוט, כאשר הם נראים כמו הקבוצה הקלאסית שמנצחת את הקטנות ומפסידה לגדולות, כמו גם כזאת שמאזן הבית שלה פחות או יותר שווה למאזן החוץ שלה.

הדבר נכונים גם לגבי הרפטורס עם מאזן טוב מעט פחות, ושתי הקבוצות נראות ככאלה שמעבירות את הזמן עד שיחליטו האם הן מפוצצות את העסק או מנסות להשתדרג באמצעות מהלכים בשוליים.

הימור: הרפטורס ב-5

2:30 דאלאס מאבריקס (6-11) – ממפיס גריזליס (13-4):

הגריזליס עצרו את רצף ההפסדים שלהם עם נצחון על יוטה, אבל העונה שלהם נראית כבר אבודה לחלוטין אלא עם חזרתו של ג'ה מוראנט תלווה ביכולת של MVP.

יכולת כזאת מאפיינת באחרונה את לוקה דונצ'יץ', המאבריקס לא מציגים יציבות מרשימה במיוחד אבל הם יוצאים מרצף משחקים קשים עם מאזן סביר, ונצחונות על יריבות מערביות מהטיר השני בדמות הלייקרס ויוסטון.

דונצ'יץ' קולע 31 לערב, ועם ה-25 לערב של ארווינג, כל עוד השניים בריאים ועם הראש במקום הנכון, השניים מבטיחים לדאלאס יכולת התקפית קומפיטנטית בכל ערב. עם התוספת של גרנט וויליאמס שכרגע נראית כמו בול פגיעה נוצר גם איזון הגנה-התקפה סביר. כמה רחוק התקפה הליוסנטרית מהסוג הזה, של התור שלי-התור שלך יכולה ללכת? אני לא מאמין שרחוק מדי, אבל לבינתיים זה מספיק לצעצוע החדש של מרים אדלסון.

הימור: דאלאס ב-12

3:00 ניו אורלינס פליקנס (9-10) – סן אנטוניו ספרס (15-3):

במשחק בין וומבי, לקושנרי טייל של וומבי, יהיה מעניין להשוות ולצפות באיך שתי הקבוצות משתמשות בשחקן הדורי שלהן, או במקרה של ציון הדורי לשעבר.

הספרס הולכים לטנקינג אף בוטה יותר של השנה שעברה, ויש בכך היגיון, אין בקבוצה כרגע כמעט כלום שיכול להשלים את וומבי לקבוצה מנצחת, ולכן הניסיון לנסות את כל הכלים כדי להבין יותר טוב מה יש לך ביד ולפתח את השחקנים שמסביבו, וכן להרוויח עוד נכס בדמות בחירה גבוהה הוא הגיוני לחלוטין. הספרס רק יצטרכו לקוות שהם לא מקלקלים את התרבות שלהם בתוך התהליך הזה.

הפליקנס מנגד נראים כמי שפגשו את התקרה שלהם, קבוצת סיבוב ראשון שלפרקים מראה ניצוצות, בעיקר בהתקפה, אבל לא כזאת שיכולה ממש לאתגר את הדנבריות של העולם.

הימור: ניו אורלינס ב-8

5:00 פיניקס סאנס (7-11) – דנבר נאגטס (6-13):

המשחק המרכזי של הערב מגיע אלינו מפיניקס, שם הקבוצה המקומית, שספגה קטיעה לרצף הנצחנות שלהם עם הפסד מפתיע בטורונטו תפגוש את דנבר, שראתה את כל הסגל שלה יחד לראשונה מזה זמןן והאריכה את רצף הנצחונות הרצופים שלה ל-3.

בפלייאוף זאת לא הייתה תחרות של ממש, וכל המהלכים של פיניקס בקיץ נעשו במגמה ומטרה לאתגר את דנבר בפלייאוף. הנחת המוצא הייתה שהסנטר של פיניקס, כבר לא יוכל להגשים את הפוטנציאל שלו שם ועדיף לקבוצה להחליף אותו, ולצאת לדרך חדשה. היא בחרה לצאת לדרך הזאת ביל ונרקיץ', לצד הצמד המוכח של דוראנט ובוקר. יחד עם התוספת של אריק גורדון וגרייסון אלן, שנראים טוב בשיטה שבה ההגנה מתמקדת בשני הכוכבים ונותנת דיי הרבה ספייס לשחקנים המשלימים, מספיקים לפיניקס כדי להתייצב בצמרת המערב.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה אחרי לילה של מנוחה כך שיתכן ובאמת נקבל כאן את המיטב של השתיים, אם זה יקרה, אני לא מצליח לראות מעבר לדנבר וליוקיץ', שצפוי להתעלל בנורקיץ', במפגש הראשון בין השניים במדים הנוכחיים של האחרון.

הימור: דנבר ב-5

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. תודה רבה דור
    רק אתקן שהניקס לא ניצחו את מינסוטה ובטח לא בצורה מרשימה(אולי הכוונה למיאמי)
    אבל כן מסכים איתך בכל ההימורים
    אורלנדו
    בוסטון
    טורונטו
    דאלאס
    ניו אורלינס
    דנבר
    שבת שלום!!

  2. תודה דור
    אני שמח שדנבר בהרכב מלא, מקווה שדוראנט ובוקר ישחקו, יהיה אחלה משחק. פיניקס מתחברים לאט לאט, בטורונטו הייתה תקלה, ערב קליעה נוראי של שני הגדולים, לא שכיח בכלל. אני חושש מההגנה של גורדון על דוראנט, הוא צעיר ממנו וחזק בהרבה, נקווה שדוראנט לא ינסה להוכיח וייתן לבוקר ולאחרים להוביל את הכדור.

  3. אחלה פריוויו. אורלנדו מצאה פשוט את "ההוא שהיה במכבי" אנטוני פרקר זה כנראה חלק גדול מהסיפור שם. אינטליגנט אחד בים של…
    ניחושים:
    אורלנדו פיניקס פליקנס מאבס ניקס בוסטון.
    אחלה משחקים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט