הלייקרס יגיעו לפילדלפיה, הקליפרס יארחו את הנאגטס ושלושה משחקים נוספים בפריוויו ליל שני קצר ולעניין / רותם אלרן

מנת השף

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (5-11) VS לוס אנג'לס לייקרס (7-10)

המשחק המעניין ביותר של הערב יגיע אלינו מעיר אחוות האחים, שם הסיקסרס, המגיעים מהמקום הרביעי במזרח, יארחו את הלייקרס, אשר ינסו להמשיך להעלות מהמקום השביעי במערב אל עבר ראש הטבלה.

אחרי שפתחו את העונה ביכולת עולה ויורדת, הלייקרס מתחילים למצוא את עצמם לאחרונה, כאשר הם מנצחים ב-7 מ-9 משחקיהם האחרונים, לא מעט בזכות הגנה מצוינת אשר מדורגת במקום הרביעי בליגה במהלך רצף המשחקים הנ"ל. ההתקפה אמנם מעט משתרכת מאחור וממוקמת רק במקום ה-15 בליגה במהלך פרק הזמן הזה, אך הרייטינג ההתקפי של הקבוצה נמצא במרחק 0.3 נקודות ל-100 פוזשנים מברוקלין במקום ה-12. הלילה לוס אנג'לס תגיע כאשר לברון ג'יימס בספק למשחק ואנתוני דיוויס מוגדר כ-Probable, כאשר מעבר אליהם גם ג'ארד ואנדרבילט, גייב וינסנט ורוי האצ'ימורה לא יתלבשו מול הסיקסרס.

למרות החיסורים הצפויים עבור הלייקרס, יש סיכוי טוב שהם מסוגלים להכניע את פילדלפיה בביתה הלילה – במידה ושני הכוכבים הראשיים של L.A ישחקו, יש לקבוצה צמד מוביל אשר ללא ספק שקול לצמד המוביל של הסיקסרס, והם מחזיקים בסגל ארוך משמעותית מזה של פילי, מה שעשוי לייצר יתרון משמעותי עבורם. בנוסף, ללייקרס יש את דיוויס, אחד מהגבוהים ההגנתיים הטובים ביותר בליגה (אם לא הטוב שבהם), כך שההתמודדות עם ג'ואל אמביד עשויה להיות הצלחה במידה כזו או אחרת.

למרות יתרונות מסוימים של הלייקרס על פניהם, הסיקסרס עדיין מגיעים למשחק כפייבוריטים. יתרון הביתיות יהיה משמעותי הלילה, במיוחד לאור כך שהלייקרס הצליחו לנצח רק ב-3 מ-8 משחקי החוץ שלהם העונה, ושילוב של יתרון הביתיות עם עצם העובדה שלסיקסרס יהיה את השחקן הכי טוב על הפארקט עשוי ליצור פער מסוים לטובתם. פילי אמנם מציגה הגנה חלשה באופן ניכר מזו של הלייקרס בתקופה האחרונה, אבל עם ההתקפה השלישית בטיבה בליגה יש סיכוי טוב שנקבל כאן קרב מרתק בין שני ניגודים.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פילדלפיה ב-7.

שאר המשחקים

2:00 – וושינגטון וויזארדס (14-2) VS דטרויט פיסטונס (14-2)

משחק נוסף שיתחיל ב-2:00 יגיע אלינו ממישיגן, שם הפיסטונס והוויזארדס ייאבקו במשחק בין שתי קבוצות החלשות ביותר ב-NBA כרגע.

דטרויט מגיעה למשחק כאשר בויאן בוגדנוביץ' אלק ברקס ומונטה מוריס ימשיכו להיעדר, בעוד אצל הוויזארדס דלון רייט יחמיץ את המשחק וג'ורדן פול נמצא בספק אליו. שתי הקבוצות הוכיחו את עצמן כמזעזעות בשני צידי המגרש, כאשר וושינגטון מחזיקה בנט רייטינג ה-29 בטיבו בליגה ודטרויט נמצאת במקום ה-25 במדד.

מדובר בשתי קבוצות מאוד צעירות, אך בניגוד ליתר הסגלים הצעירים בליגה, קשה לומר שהן מבטיחות במיוחד – דרך ההתנהלות של שתי הקבוצות בעונות האחרונות היא מחפירה והביאה את הסגל של השתיים למצב בעייתי, כאשר הן מדגימות זאת עם 2 ניצחונות ב-16 משחקים לכל אחת מהשתיים. הלילה המצב לא צפוי להיות שונה, כאשר אף אחת מהן לא צפויה להפגין יכולת מרשימה במיוחד, כך שקשה לקבוע מי מהקבוצות מחזיקה ביתרון כלשהו על פני האחרת, מאחר ואף אחת מהן לא מחזיקה ביתרון כלשהו.

מאחר וצריך לבחור באחת מהן כעדיפה, אהמר על ניצחון של וושינגטון ב-9 אשר יאריך את רצף ההפסדים של דטרויט.

2:00 – אינדיאנה פייסרס (6-9) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (12-4)

המשחק השלישי של הלילה יגיע אלינו מאינדיאנפוליס, כאשר הפייסרס המפתיעים יארחו את הטרייל בלייזרס אשר יגיעו למשחק שני בבק טו בק לאחר שהפסידו למילווקי אמש.

הפייסרס מחזיקים בהתקפה הטובה ביותר בליגה עד כה העונה, כאשר בהובלת טייריס האליברטון הקבוצה מציגה יכולת התקפית טובה באופן משמעותי מזו של כל קבוצה אחרת ב-NBA (ולראיה, הפער בין הרייטינג ההתקפי שלה לבין זה של אטלנטה השנייה גדול מהפער שבין אטלנטה לדנבר העשירית). הלילה ארון ניסמית' נמצא בספק למשחק, אך אני בספק שהיעדרותו תשפיע באופן ניכר על היכולת של אינדיאנה, במיוחד לאור כך שהיא פוגשת בפורטלנד, קבוצה בוסרית למדי שאיבדה יתרון עצום מול מילווקי במשחקם האחרון.

הטרייל בלייזרס מדורגים במקום ה-13 במערב עד כה העונה, ולא בכדי – הקבוצה מתקשה להראות יכולת מרשימה מדי, כאשר למרות הימצאותם של צעירים מבטיחים דוגמת סקוט הנדרסון, אנפרני סיימונס ושיידון שארפ הקבוצה מדשדשת בתחתית הליגה ומתקשה להראות רמה גבוהה במיוחד. הלילה היא מגיעה למשחקה השני ביומיים האחרונים, ולאחר שמילווקי שברה את רוחה אתמול קשה לי להאמין שהיא תצליח להתאושש כראוי מול ההתקפה הנפלאה של הפייסרס.

ההימור שלי הוא על ניצחון של אינדיאנה ב-21.

4:00 – יוטה ג'אז (11-5) VS ניו אורלינס פליקנס (8-9)

הג'אז מגיעים למשחק עם מומנטום מפוקפק כשהם מחזיקים ב-4 הפסדים בחמשת משחקיהם האחרונים, כאשר הקבוצה מתקשה להתרומם במהלך פתיחת העונה ולהציג את אותה היכולת שהראתה בעונה הקודמת, בה ניצחה ב-37 משחקים וסיימה במקום ה-12 במערב. מרקנן מספק יכולת נפלאה עד כה השנה עם 23.7 נקודות ו-8.7 ריבאונדים למשחק, אך הקבוצה מדשדשת בשני צידי המגרש, כאשר היא מחזיקה ברייטינג ההתקפי ה-21 בטיבו בליגה וברייטינג ההגנתי ה-26 בטיבו. הלילה מרקנן וג'ורדן קלארקסון נמצאים בספק למשחק, בעוד הפליקנס ימשיכו לשחק ללא מקולום וטריי מרפי הפצועים.

ניו אורלינס מציגה יכולת נפלאה לאחרונה, ואף על פי שספגה הפסד לג'אז עצמם במשחקה האחרון, לפני משחק זה היא ניצחה ב-5 מ-6 המשחקים האחרונה שלה. ההגנה של הקבוצה העלתה הילוך והתמקמה במקום השישי בליגה ב-7 המשחקים האחרונים, בעוד גם הרייטינג ההתקפי נמצא במקום התשיעי במהלך פרק הזמן הזה. הפליקנס מגיעים כפייבוריטים למשחק זה לאור היכולת הטובה שהם מציגים ולאור מצב הפציעות ביוטה, אך אני מאמין שבין כה וכה נקבל כאן משחק צמוד ומהנה למדי.

ההימור שלי הוא על ניצחון של ניו אורלינס ב-5.

5:30 – לוס אנג'לס קליפרס (8-7) VS דנבר נאגטס (6-11)

המשחק האחרון של ליל המשחקים יגיע אלינו מעיר המלאכים, שם הקליפרס המאכזבים יארחו את הנאגטס נטולי ג'מאל מארי.

הקליפרס יבואו למשחק בסגל כמעט מלא, כאשר רק מייסון פלאמלי וברנדון בוסטון ג'וניור ייעדרו הלילה, אך לא בטוח שמצב הסגל בהכרח מציב אותם בנקודת עדיפות – מאז ההגעה של הארדן הקבוצה ניצחה רק ב-4 מ-10 משחקיה, כאשר הארדן מציג יכולת לא מרשימה (14.4 נקודות, 6.4 אסיסטים ו-4.9 ריבאונדים למשחק) ומתקשה לסייע לקבוצה להשתפר באופן ניכר, כאשר היא נראית אף פחות טובה ביחס ליכולת שלה טרם הטרייד. קוואי לנארד נותן את העונה החלשה ביותר שלו ככוכב מוביל, ובשילוב עם היכולת המאכזבת של הארדן וסגל קצר להחריד הקליפרס מתקשים להציג רמה גבוהה, מה שעשוי להציב את דנבר כפייבוריטית למשחק הלילה.

מנגד, הנאגטס מגיעים עם לא מעט בעיות משל עצמם, כאשר בראשן עומדת הפציעה של ג'מאל מארי, אשר יחמיץ גם את המשחק מול הקליפרס הלילה. למרות הפציעה, הנאגטס עדיין מציגים יכולת מרשימה בהרבה מזו של הקליפרס, ומול L.A אחת מהבעיות הגדולות ביותר של הקבוצה עשויה להיות לא רלוונטית – בתקופה האחרונה ראינו את דנבר מתקשה מול קבוצות גדולות ובעלות משחק צבע דומיננטי, כאשר הדוגמאות הבולטות לכך הן ניו אורלינס וקליבלנד, אך מול הקליפרס הבעיה הזו לא צפויה לצוץ לאור המחסור של הקבוצה מעיר המלאכים בגבוהים משמעותיים מעבר לאיביצה זובאץ. שום דבר לא מובטח כאן, בוודאי לאור כך שהקליפרס מחזיקים ביתרון הביתיות, אך הנאגטס נראים כטובים משני המועדונים, במיוחד לאור כך שהם מובלים ע"י ניקולה יוקיץ'.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של דנבר ב-13.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. מאחל הצלחה בהימור של מנת השף.תמיד זה טוב לראות את הלייקרס מפסידים.
    מעניין ששיבצו גם משחק מהליגה האדריאטית , הקוסמים מול הפיסטונס.רוח של קסם תנשוב במשחק הזה.הזדמנות נדירה לכל אחת מהקבוצות לשפר מאזן.
    דנבר ללא מאריי , ספק עם ההימור שלך יצליח, בפרט שלאט לאט הקליפרס משתפרים.
    תודה

  2. קרב המתנגשים טמביד מול הגבבון הפריך והשקץ באמצע נוגח מערכות מעיל רוח וכיפת ברזל הוצבו סביבם. פילי מתרגלים בריחה לצדדים בדהירת השקץ לפני שינגחו ויקבלו אנד וואן
    Wwe מהטוב שיש לליגה להציע.
    ניכנס בבוקר לplay by play לראות את ההילייטס השיפוטי

    1. השופטים היום בדילמה, זה לא השחיתות של מילווקי-פורטלנד של דרג מול זרג.
      אני מאמין שיעשו עץ או פלי בכל פוזשן, מי יילך לקו העונשין בכל פעם.
      השופטים כבר הצטיידו עם קסדות ואפודים קרמיים לקראת המשחק.

  3. לא מרחם על שחקני ווש ודטרויט היום. בכל בוקר הם קמים בידיעה שהם הולכים לחטוף בערב. גשם, שמש, מטר מטאורים מהשמיים? הם מפסידות. נכון, פעם בירח כחול מתפלק לו ניצחון, אבל זה לא במתכוון, ובטח לא בגלל ההכנה.
    והיום? היום רחמנא ליצלן הם סוג של פייבוריטים, שתיהן! אתם יודעים איזה לחץ זה? איך אפשר לשנו'צ ככה כמו בנאדם, כשכל הזמן מאיים עלייך הסיוט הזה של הצלחה? איך אפשר לחזור אחר כך לחיי היום יום?
    תודה רבה רותם

  4. אבדיה יתפוצץ היום עם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 (!) אסיסטים.
    פול יחזור מהפציעה עם משחק סולידי של 4/18 מהשדה ל-11 נקודות.

  5. תודה על הפרוויו
    אני לא מבין למה הקליפרס לא מנסים 2 חמישיות.
    אחת בהובלת הארדן וקוואי
    שניה בהובלת ווסטברוק וג'ורג'
    ושלום על ישראל
    ובא לציון גואל
    🤣

    1. כמעט לגמרי איתך
      חןץ.מ :
      אני בעד.קאוואי ראסל ןגורג
      והשניה הארדן עם סגל
      מחליפים לוחם ולוחץ על.כל המגרש.
      סגל זריז רץ מעלה משאיר
      את הארדן בחוץ למשחק פנימה החוצה משנה את התמונה לחלוטין
      אך המאמן שלהם לא חכם במיוחד.
      מכניס מוטיווציה לחימה
      אך.לא חכם לא מוכשר.
      לו להבנתי אחת הבעיות הגדולות של הקליפרס הם צריכים
      מאמן שתי דרגות מעליו .
      כל עוד הוא שם שינוי משמעותי
      לא יקרה.
      ספולטורה נרס יודוקה יכולים
      להשיג תוצאות טובות בהרבה מהסגל הזה .
      קאוואי פשוט לא אוהב להתאמץ
      כל ערב התרגל לנוח בין משחקים
      זה נגמר אז נח על המגרש.
      בעניין וושינגטון קבוצות יכולות להתחזק דרך אימון גיבוש סגלים
      כפי שמיאמי מציגה
      ההתנהלות של וושינגטון
      פשוט מחפירה .

  6. בב, בבבבבבב, בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
    בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב בברלי משפיל את השקץ.
    לייקרס לא באו לשחק. מקסי מקסים מקסאונדמוריץ.

  7. עד כמה הסקוט הנדרסון הזה שזיינו לי ב׳מוח שהוא אתלט על חלל לפני הדראפט הוא כלום מ0 ועד 0 בריבוע?

    עוד 4 שנים יעשה סיבוב לטיוואן כל הדרך לטורקיה.

    פשוט מדהים כמה זבל טהור איגנייט בחסות הליגה מייצרים לך.

        1. ההוא שפורטלנד בסך הכל עשתה בשכל שפינתה את לילארד כי יהיה לו זמן ל״התבשל״.
          בינתיים הוא יכול מקסימום להחזיק את הכיס של ברונגדון. בבסט קייס סנריו הוא יוכל לחמם אותו מהספסל עוד שנתיים.

          1. אוקיי
            עם יד על הלב, אני לא מאלה שעוקבים אחרי רוקיז, אלא עם כן הם בבוסטון, קצת במנצסטר, באיירן, ריאל מילאן מכבי תל אביב וכאלה.

            1. אם כבר רוקיז במנצ׳סטר- קובי מאיינו.
              ואם כבר מוק דראפט במנצ׳סטר(יונייטד)- אז שי לייסי, תזכור את השם.

  8. מדהים אגב שלאנשים בעולם הזה היתה המחשבה שבכלל יהיה פה מאצ׳ אפ בין פילי בבית ללייקרס בלי ואנדרוילט(שזה בגדול 80 אחוז מההגנה), ואןוילט, רדיש והאצ׳ימורה.
    היום הכי קל במשרד המטונף של אמביד.

    אם וושינגטון מצליחה לחרב את היתרון שלה בכניסה לרבע הרביעי היא לא תנצח עוד משחק אחד העונה.
    דני מצוין.

  9. השקץ והגבבון מפסידים הפסד מכפיר מהקו
    הפלופ ודייוויס עם רק 6 ביקורים בקו לעומת 19 של אמביד-מקסי. בקיץ', פי 3333333

  10. מסכן לא חוזה מקס, רוצה כדור ופשוט לא נותנים לו…
    גרמי גראנט זורק בלי סוף והמטאטא לא מקבל אפילו פירורי לחם.

  11. Never one to hold back, Philadelphia 76ers' backup center Paul Reed simplified how he's going to guard Anthony Davis ahead of Monday night's matchup against the Los Angeles Lakers.

    Stay out of foul trouble.
    .
    "You know that he's a big flopper," Reed said via The Philadelphia Inquirer's Keith Pompey "So make sure that I don't get in foul trouble early. Can't be too aggressive with him. You know, he's going to be flailing. So you got to make sure that I stay out of foul trouble."
    .
    And while it appears that Reed is calling out the eight-time All-Star—typically not a wise move ahead of a marquee matchup—it was actually a pretty fair comment considering both his and Davis' tendencies.
    .
    https://bleacherreport.com/articles/10098872-lakers-anthony-davis-called-a-big-flopper-by-76ers-paul-reed-ahead-of-matchup

  12. ברוגדון מנצח את המשחק הזה אבל הכוכב היה ג'רמי גראנט שנתן אולי את המשחק הכי טוב שלו העונה.

  13. קיונטה ג׳ורג׳ אתלט נהדר, קפיצים ברגליים, יכולת לשלוט בגוף באוויר.
    הרבה יותר מרשים אותי מסקוט הנדרסון.

    גם הוקינס של הפליקנס שמגיע כקלעי מוכן ומוכוון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט