1.האם לברון ג'יימס לקח את תואר ה-G.O.A.T ממייקל ג'ורדן?
קווין גארנט היה אורח בתכניתו של סטפן סמית', והשיחה גלשה לענייני ה-G.O.A.T – GREATEST OF ALL TIME. "העז".
גארנט טען שלברון הוא ה-GOAT שלו. הקשיבו:
"לברון ג'יימס הוא העז שלי", והוא ממשיך:
“He's my GOAT in all of this: the business, the everything. He's the vision of what every Black man should aspire to be,” Garnett said of the Lakers forward. “Having been a billionaire, having a business, having your own labels, like he's set the tone.”
“Like I get it, I played against bro, I've let it go. It ain't personal with me no more,” Garnett said. “I'm watching him as a fan and I'm giving him flowers and I'm looking at it from a different perspective. We ain't ever seen a 39-year old [James is 38] do this, Bron gotta be on some stuff that ain't came out yet.”
קווין גארנט ממשיך להתפעל מלברון שבגילו קולע 25.7 נק' למשחק עם 8.1 ריב', ו-6.7 אסיסטים, ומוביל את הלייקרס בגיל 38 לרקורד 7-9.
אז אני עונה לקווין גארנט:
בקשר ל-"“Having been a billionaire, having a business, having your own labels, ", אז כך:
- בקשר לביליונר, ברון הגיע העונה לביליון דולאר (מיליארד בשפתכם). למייקל יש, לפי הערכת פורבס מגזין, 3.4 ביליון.
- בקשר לביזנס ולבראנד, כל שחקן NBA נושא על גופייתו את הלוגו של מייקל ג'ורדן המרחף עם כדור, הבראנד שאפילו פוטין מכיר, כמו כל ילד אמריקאי או סיני. עולם העסקים של מייקל ג'ורדן, והבראנד שלו, מכסים את עולם העסקים והבראנד של לברון עשרות פעמים.
- אבל אנא נחזור לעיקר, שהוא כדורסל:
- אליפויות NBA: מייקל 6, לברון 4
- MVP פיינלס: לברון 4, מייקל 6
- SEASON MVP: לברון 4, מייקל 5
- סטטיסטיקה עונה רגילה לקריירה: לברון: 27.4 נק', 7.5 ריב', 7.5 אס'
- סטטיסטיקה עונה רגילה מייקל: 30.1 נק' 6.7 ריב', 5.3 אס'
- סטטיסטיקה פלייאוף לברון: 28.5 נק', 9.0 ריב', 7.2 אס'
- סטטיסטיקה פלייאוף מייקל: 33.4 נק', 6.4 אס', 5.7 אס'
לברון עולה על מייקל בסך הכל בהרבה משתנים אבל רק אלה שהם תוצאה של LONGEVITY – אריכות חיים ב-NBA. לברון 19 עונות, ולא ניגמר. מייקל שיחק 15 עונות.
עכשיו הערכה סובייקטיבית שלי, הערכה שאולי היא לא פיירית, אבל זיכרו שהיא סך הכל הערכה של אדם אחד, קשיש בן 86, שאולי סיבי דימנשיה מתחילים לחדור למוחו: אני ראיתי את מייקל אישית ופיזית כמעט משך כל הקריירה שלו, ואת לברון ראיתי אישית ופיזית בחצי מהקריירה שלו, ואני טוען שמייקל היה עדיף על לברון בהכל: באחד-על-אחד, בהתקפה בכלל, ובהגנה אישית. הם היו שווים בערך בקליעה מרחוק, ואולי לברון התעלה על מייקל בטריי'ז בשנים האחרונות.
לדעתי – אבל אני ס"ה מצביע אחד – מייקל ג'ורדן הוא ה-G.O.A.T לא רק עד עכשיו, אלא לעולם ועד במשחק הכדורסל.
את מי אתה מעדיף כ-G.O.A.T, את לברון או מייקל?
2. אנטוני אדוורדס מדבר על ההפסד לקינגס עם יד על הלב
איזה עולם מוזר הוא העולם בו אנו חיים. אחרי שנים של בינוניות המינסוטה טימברוולבס יושבת בראש הקונפרנס המערבי, ולפתע הם נתקלים ב-SPEEDBUMP – כאלה כמו בשכונות מגורים שקטות – ונופלים שדודים לעוד קבוצה שהיא בעלייה – הסקרמנטו קינגס. הקינגס האלה הגיעו ל-TARGET CENTER ויצאו משם אחרי הלקאה רצינית של הזאבים – 124-111.
הדבר המיוחד בקשר לקינגס היה השטף, הרצף, וה-SMOOTHNESS שהתקפת הקינגס היתה נגד הוולבס. לאנטוני אדווארדס היו רק דברים טובים על הקינגס:
“"They just move the ball, extra pass everytime, put you in rotations. You gotta guard for 24 seconds, ET (Timberwolves assistant coach Elston Turner) told us that, and we just wasn't ready to play today.”
המצ'אפ בין שתי הקבוצות הפגיש את הגארדים הצעירים הטובים ביותר במשחק, ד'ארון פוקס ואנטוני אדווארדס. פוקס סיים עם 36 חיצים ו-12 מתנות, הוכחה לחלוקת הכדור שאנטוני דיבר עליה. אנטוני קלע 35, אבל רובן במבצעים אישיים, ובכמות גבוהה של פאולים.
Edwards has truly blossomed into a bona fide superstar this season. Many projected the Timberwolves star to rise after his performance in the FIBA World Cup this year. It's safe to say that his improvement has translated to this season. Edwards is averaging 26.7 points, six rebounds, and 5.1 assists per game. Ant's game has steadily improved over the years, much to the delight of the Minnesota faithful.
ההפסד מנע מהקינגס להגיע לרבע הגמר של הטורניר. יש להם עוד הזדמנות אחת לעשות זאת.
3. ג'אש גידי קיבל מהליגה רשות לשחק, בזמן שהליגה ממשיכה בחקירה
זה עדיף בהרבה מחקירה של ה-FBI…
4. אתם חייבים לקרוא זאת בעצמכם. אני התפוצצתי מצחוק (על סיפור עצוב!) כשקראתי את הקטע
Donovan Mitchell had to respond to the wild theory that he saw circulating online this weekend.
The Cleveland Cavaliers hosted a game Wednesday against the Miami Heat. During the second quarter of the contest, Heat guard Dru Smith was trying to close out on a corner three-point attempt and stepped on what looked to be a piece of paper underneath the seat of a Cavs assistant coach. Smith slipped on the paper, and it looked like his foot then disappeared below.
The undrafted guard Smith ultimately suffered a third-degree sprain to his right ACL on the play, ending his season. That led to major scrutiny of the incident online. One theory even emerged claiming that the Cavs assistant had supposedly put the piece of paper there on purpose in order to cover a hole in the court.
That theory was resoundingly untrue though, and the Cavs star Mitchell reacted to one post on Instagram that spread the false information.
“Cmon yo there’s not a hole in the court,” he wrote with a facepalm emoji.
The actual explanation was that the Rocket Mortgage FieldHouse court is raised. Smith slipped on the piece of paper, carrying his foot from the raised court down to a lower portion of flooring. You can see the video for yourself here.
The incident was a very unfortunate one for Smith, a player on a minimum-salary deal trying to make a name for himself in the NBA. But as to whether his injury was the result of a sinister hidden hole on the Cavaliers’ court, the answer is an emphatic “no.”
5. סטיב קר "CHALLENGED A CALL" למרות שהיה בטוח שהאיתגור שלו (HIS CHALLENGE) לא יתקבל. ואז, כשהוא התקבל…(ראו את פניו!)
ביום ששי הווריורס שיחקו נגד הספארס במשחק חשוב: אם הם מנצחים הם עולים שלב ב- IN SEASON TOURNAMENT. ברבע השלישי נישרק פאול נגד דריו סאריץ'. סטיב החליט לאתגר את השריקה למרות שהוא לא האמין שהערעור יתקבל.
הוא נשמע ממלמל כמעט לעצמו:
“I know I’m going to lose it,” a mic’d up Kerr could be heard saying, via the in-game camera. “I know I’m gonna lose but I’m going to challenge it
ואז…כשהערעור התקבל…תנו מבט בקר:
— dubs408 (@somedubvids) November 25, 2023
6. היום לפני…ב-NBA
*65 שנה: וילט צ'מברליין קוטף 35 ריבאונדים בנצחון פילדלפיה על הסלטיקס 113-123
*64 שנה: אלג'ין ביילור קולע 61 נגד דטרויט בנצחון הלייקרס 128-141
*50 שנה: קארים עבדול ג'אבר חוסם 11 בנצחון הלייקרס על קנזס סיטי קינגס 110-111
*41 שנה: מג'יק ג'ונסון מחלק 20 אסיסטים בנצחון הלייקרס על הנטס 147-123
7. קטע מהעבר
טורונטו רפטורס פתחו את עונת 2016-17 עם 1-4 סולידי. במשחקים האלה דמאר דרוזן שם כל מיני שיאי נקודות אישיים וקבוצתיים. אחרי ערב מצויין נגד מיאמי היט בו קלע 34 כשהוא משחק 41 דקות הוא נשאל אם הוא DOESN'T RUN OUT OF GAS".
דה רוזן ענה: "לא עייף. אני כמו ה-TESLA החדשה שלי" (המונעת ע"י חשמל)
8. קטע מהטבע: הינתקות קרחונים מאנטרטיקה
קרחון גדול בשטח 1,550 קמ"ר התנתק ממדף הקרח בראנט ביבשת אנטרטיקה. זה בערך 70 על 80 ק"מ, בואו נגיד שטח גדול יותר מעמק יזרעאל.
כך דיווחו אמש (יום ששי) חוקרים הנמצאים בתחנת מחקר הסמוכה לקרחון שהתנתק. הסקר האנטארקטי הבריטי (BAS) הודיע כי הינתקותו של הקרחון החדש – בתהליך טבעי – לא נבע משינויי אקלים, המאיצים את אובדן קרח הים באזור הארקטי ובחלקים של אנטארקטיקה.
מדענים הסבירו כי למדפי קרח, יריעות קרח צפות קבועות המחוברות ליבשה, לוקח אלפי שנים להיווצר. אותם מדפי קרח משמשים "מחסום" לכמויות אדירות של קרח, שלולא המדפים היו זורמים מהיבשה לים וגורמים לעלייה חדה במפלס שלו.
"האירוע הזה היה צפוי והוא חלק מההתנהגות הטבעית של מדף הקרח בראנט", הסביר דומיניק הודג'סון מ-BAS. "זה לא קשור לשינויי האקלים". הוא המשיך שהפשרת הקרחון בעתיד תעלה את מפלס המים באוקיאנוסים ב-4 מ"מ.
הקרחון שהתנתק נמצא סמוך לתחנת המחקר Halley VI הבריטית. אנשי הצוות בתחנה עוקבים מדי יום אחר מצב מדף הקרח הצף העצום. בסיס המחקר הנייד הועבר ליבשה מטעמי בטיחות בשנים 2017-2016, מכיוון שסדקים בקרח איימו לפגוע בו. מאז, אנשי צוות נמצאים בבסיס רק במהלך הקיץ האנטארקטי, בין החודשים נובמבר למרץ. כעת 21 חוקרים נמצאים באתר.
המסת הקרחונים באנטארקטיקה:
בחודשי החורף באנטארקטיקה אין איש בתחנה, והניסויים המדעיים מופעלים מרחוק, בזמן שהטמפרטורה יורדת ל50- מעלות צלזיוס ואפילו פחות מכך.
"הצוותים המדעים והתפעולים שלנו ממשיכים לנטר את מדף הקרח בזמן אמת, כדי להבטיח שהוא בטוח, וכדי לשמור על אספקת המדע שאנו מתחייבים", הוסיף הודג'סון.
בשל משבר האקלים והתחממות כדור הארץ התנתקו בשנים האחרונות לא מעט קרחונים מיבשת אנטרקטיקה.
ג'סטין קייס
26 נוב 2023 02:37:01אני בדרך כלל לא אוהב את הויכוחים האלה אבל רק אציין שלהיות איש עסקים בזמן שאתה שחקן פעיל ולפתח את הבראנד של עצמך זה משהו שג'ורדן המציא. חוץ מזה, מבחינת יופי משחק אין ספק שג'ורדן עולה על לברון. למעט זה אני פשוט שמח שיצא לי לראות את שניהם משחקים (אפילו שאת ג'ורדן רק בשלהי הקריירה)
k_700 the original
26 נוב 2023 02:41:34מעליבה אותי השאלה.
מייקל, קל.
חתום ונצור.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 נוב 2023 03:13:52ברשימה שלי לפני לברון ממוקמים מייקל, קארים וביל ראסל, והוא בערך בדרגה של מג'יק ובירד. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
NBA בדם
26 נוב 2023 04:39:13ראסל לא דומיננטי מספיק כדי להיות מעל לברון.
מג'יק ובירד שיחקו בסך הכל כעשור וגם הוא בתוך סופרטים מתמשך. לברון כבר שני עשורים בטופ. בשיאוסחב 4 נגרים לגמר פעמיים.(07,18)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 נוב 2023 14:58:17ראסל מקבל ציון 11, בסקלה של 13, בסולם הדומיננטיות על שם ראסל.
.
בנוגע למג'יק ולבירד, כמותית יש יתרון ללברון, אבל איכותית לא בהכרח, וזה לא רק עניין כמותי.
NBA בדם
26 נוב 2023 15:29:24בליגה של 10 קבוצות שבוסטון היא האיכותית ביותר בפער עצום מהשאר.
הסגל שהקיף אותו כלל כוכבים כמו קוזי,שרמן,רמזי,היינסון,סם ג'ונס, האבליצ'ק שהשלימו אותו התקפית. (האבליצ'ק היה בנוסף שחקן הגנה משובח).
חלילה, אני לא רוצה לשנמך את ראסל, אבל צריך לזכור שהתקפית אמנם היו לו עונות טובות, אך הן לא היו רבות ולא היו דומיננטיות מספיק. את עיקר פועלו הוא נודע בהגנה הרצחנית שלו ששולבה עם יכולת התקפית לא רעה. (מעבר למנהיגות הבלתי נלאית שלו והווינריות).
אין ספק שבלעדיו בוסטון לא הייתה שושלת מטורפת כזו, אבל צריך לזכור מה היה מאזן הכוחות בליגה, ועד כמה היה דומיננטי התקפית, שכמו שציינתי, לא מספיק.
לגבי מג'יק ובירד, להגיד שהם יותר איכותיים?
לברון סקורר טוב מהם ושחקן הגנה נעלה בהרבה מהם.
הם שיחקו עם סטארים הרבה יותר איכותיים.
לוקח את מקהייל ופאריש ודניס ג'ונסון על קיירי ולאב או בוש וויד. גם לוקח את מקהייל על הגבה הרכרוכית.
אותו דבר מג'יק ששיחק עם קארים וורתי מרבית מהקריירה.
הוא בספירה אחרת מהם.
קארים ומייקל ולברון זה הלבל העליון לטעמי.
כל אחד מהם בעל טיעון מוצק לgoat.
השאר בטיר מתחת או יותר.
גיא הירוק
26 נוב 2023 04:59:02קארים.
לפני ה-nba, ב-nba, אחרי ה-nba.
IDO
26 נוב 2023 05:36:37גם אני עם קארים.
אגדות ילדות לא מחליפים
דן רוזנבלום
26 נוב 2023 06:34:54מייקל. כי למרות כל המספרים, הוא פשוט בסוף ינצח יותר.
שבוע טוב מנחם אחלה מעורב!!
gogo
26 נוב 2023 06:58:09מספיק עם הויכוח מי ה goat
יש מקום לכל העדר
דדי
26 נוב 2023 08:37:12אין ויכוח.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 07:33:31כמו להשוות בין סטייק לכנפיים
thejanitor
26 נוב 2023 09:41:50מעניין. לדעתי אין כמו צלעות טלה על האש, או בייבי ריבס חזיר בבישול איטי. אז עם הסטייק זה מייקל ולברון זה הכנפיים, מי לדעתך הצלעות?
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 10:30:37גם אצלי צלעות טלה לפני סטייק גם חזה אווז.
לגבי שאלתך כמובן שזה קובי.
אצלי זה קל
1. מייקל
2. קובי
3. סטף
הכי מלהיבים הכי איכותיים הכי כשרוניים
כל השאר למטה
אור
26 נוב 2023 12:52:52חחחחחח, קובי זה הנקניקיות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 16:07:22נקניקיות תמיד עדיף מכנפיים😆
NBA בדם
26 נוב 2023 15:38:45הקריטריון למקום 3 זה MVPF בודד מ4 אליפויות ? רף מאוד גבוה שמת פה.
עזוב את לברון שהוא לא כוס התה שלך, בלשון המעטה.
איפה קארים? מתחת לסטף ולקובי? אמא שלהם לא שמה אותם מעליו.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 16:04:31ברור שמתחת. קובי הוא זה שהיה הfmvp בפיינלס האמיתיים שהיו גמר המערב מול הספרס והקינגס.
זה גם כלל יכולות הכדורסל לברון נשען על שיפוט מגושם ומסורבל במשחק שלו
קובי היה אמן אלגנטי אתלט וירטואוז.
אין שחקן בהיסטוריה שנהנה משיפוט יותר מהשקץ ובאף עידן לא היה ככ הרבה קליר פאת כמו בשנים האחרונות שהכדורסל חדל מלהתקיים במהותו
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 16:06:28לגבי קארים אני ראיתי חלק ממשחקיו שהוא כבר היה מעבר לשיאו וואלה זה לא הכוס קפה שלי. לא ראיתי אותו בשיאו וגם אם הייתי רואה הוא לא היה נותן לי את הריגוש וזה,עקב הטייה מובנית של סנטר.
אני יותר איש של גארדים
NBA בדם
26 נוב 2023 16:17:00אין בעיה, שמבחינת ריגוש ויופי אתה מעדיף אותם.
להגיד שקארים מתחתיהם זה לא נכון.
ארבע אליפויות ככוכב עליון (ב87 היה די מעבר לשיא)+6 MVP+ אינספור חמישיות עונה. אריכות קריירה איכותית עד גיל 38+.
קובי וסטף רמה מתחת ואולי אף יותר.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 18:53:44לגבי קארים לגיטימי שישימו אותו שם אני פשוט חושב שהוא גם היה בעידן של 2 קבוצות ובסופר טים והאליפויות שלו בלייקרס שוות פחות. אצלי הוא רביעי כנראה
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 16:10:46אה קלטתי שדיברת על סטף. סטף זה רב אמן שינה את פני הכדורסל לעד. סטף היה mvp ב2 הפיינלס עזוב את רפי ההבנה שנתנו לאיגי שלא ראה,שומר כל הפיינלס כי השחקן שלו היה דבוק לסטף.
חוץ מזה האליפות האחרונה של סטף שווה יותר מכל האליפויות של השקץ ושל קארים. לקח אותה לבד.
השקץ קנה 2 אליפויות כמו סטף במיאמי. ואירגנו לו באבל מיוחד חחחח.
תכלס,רק עם הקאבס זכה באליפות אמיתית. זה 1 מבחינתי.
NBA בדם
26 נוב 2023 16:35:22קודם כל, אם מדברים על גמר 15', כולם הופתעו שזה לא הלך ללברון, שהיה דומיננטי בצורה פסיכית הגנתית והתקפית.
קרי לא היה יציב מספיק בסדרה, ועצם זה שהסדרה לא נגמרה בסוויפ (עקב פציעתם של קיירי ולאב), זה בגלל שסטף היה בינוני ולברון היה דומיננטי.
לגבי האליפויות האחרות:
את מי סטף ניצח ב22' ? ממפיס הצעירים שג'ה נפצע באמצע הסדרה, דאלאס ולוקה בלי הרבה עזרה ובוסטון הלא בשלים שעושים במכנסיים כל שנה. נתן הופעה גדולה בגמר, זכה באליפות, אבל לא עבר טיטאנים בדרך.
לגבי "הקנייה של לברון". כן הוא יצר שושלת במיאמי, קיידי הצטרף לשושלת מוכנה של גולדן וסטף.
לא היה תקדים בהיסטוריית הליגה לשחקן טופ 3 בליגה שהצטרף לשחקן טופ 3 בליגה (למעשה ב3 השנים האחרונות שניהם החזיקו ב3 תארי MVP רצופים (ב14 דוראנט, 15 ו16 סטף), בטח לקבוצה אלופה שזה עתה הפסידה בפוזשן אחד ליריבתה ובאותה עונה שברה את שיא הניצחונות בעונה הסדירה. זה חייה אחרת שלא תשוב לעולם. היה צריך 2 שחקני טופ 3 בליגה באותה קבוצה שכבר הייתה אלופה כדי להכניע את לברון שהיה בשיאו. כמעט ואי אפשר היה לנצח אותה בסדרה של הטוב מ7.
הבאבל חוקי וכל מי שהיה זוכה זה היה נחשב (אשתקד כל הרביעייה שהגיעה לגמרים האיזוריים הופיעה גם בבאבל), מה גם שללייקרס היה את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף שנמחק להם.
השנמוך של לברון לא תופס עם העובדות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 18:51:54עזוב הבאבל אורגן רק למלך כי הליגה דאגה שבטעות לא יתפספס אליפות הוא אימן את שחקני הקבוצה שלו אצלו בבית שהיה מגבלות קורונה חחח.
השחקנים הבכירים גם לא רצו בכלל הלכו על זה רק בשביל הכסף.
נתנו גם לשקץ ודיוויס מלא לנוח. הבאבל היה בדיחה.
ממפיס סבבה המאבס היו חזקים נתנו בראש לסאנס ובוסטון חזקה כבר שנים הוא ניצח לבד עם נגרים אליפות זה שווה יותר מכל האליפויות.
לגבי מעבר דוראנט מסכים וגם סטף קנה 2 אליפויות שם כמו דוראנט והשקץ.
הציפור הנדירה
26 נוב 2023 18:45:16אולי הכשרוניים ביותר אך בשרות כל היכולות שיש בכדורסל מג'ק ובירד עולים על קובי, וגם וילט שהיה לא פחות מעולה בשני צדי המגרש ועם חכמת משחק וראיית משחק לא פחות טובים אם לא יותר שבגלל ששיחק ברוב הקריירה במקביל לסלטיקס של ראסל הגיע רק לשתי אליפויות.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 18:54:35חחח קובי היה מביא 12 אליפויות אם לא היה משחק עם קוואמי וסמושי
דוקטור רזי הופמן
26 נוב 2023 07:56:58the business
אולי KG חושב על השתלבות בתעשיות גיימס בע"ם? התחיל ללקק שם?
ואם מדברים על הערך, איזמעיל הניה מנהיג החמאס (בקרוב שהיד האמן), לפי המקורות, בערך 4 מיליארד אז הוא עבר את מייק בתור ה GOAT לא כל שכן הוא הרבה יותר עז ממייק ומהשקץ לברון.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 08:28:25חחח 4 מיליארד של האמריקאים והקטארים שמועברים " לסיוע לעם הפלסטיני" חחחחח
נראה לך שאנשים כמו הנייה מעוניינים במדינה פלסטינית או שלום חחחח הם מתעשרים בזמן מלחמה
דדי
26 נוב 2023 08:35:541. לא
.
וקארים אהובי שיחק 4 שנים בליגה שבהן עדיין לא חישבו נתוני חסימות. המשחק שאתה מדבר עליו היה בשנה הראשונה שבה היתה סטטיסטיקה של חסימות לדעתי, והחמישית של קארים.
עידו גילרי
26 נוב 2023 09:31:16לא. זה מעונת הרוקי של מג'יק. אנקדוטלית זה גם היה המשחק הראשון של אחד פט ריילי כעוזר מאמן של הקבוצה.
קארים סגר טריפל דאבל של 25-15-11 ומג'יק קלע את הנקודות המכריעות.
מבחינת הספירה של החסימות אפשר להוסיף לקארים איזה 1000 על 4 השנים מה שהיה מציב אותו במקום הראשון בכל הזמנים מצד שני ווילט וביל ראסל כנראה היו נותנים לו תחרות רצינית אם היו סופרים בתקופתם.
דדי
26 נוב 2023 18:12:05אם זה המשחק הזה אז זה לא 50 שנה.
וזה בטח לא היום – זה ביוני…
עידו גילרי
26 נוב 2023 18:26:13לא 50 זה נכון – 44
25.11.1979.
דדי
26 נוב 2023 23:40:34אה, הבנתי אותך לא נכון – לכן התגובה על יוני, אבל כן, 44 זה כבר יותר הגיוני.
Ari
26 נוב 2023 08:51:20מייקל. משתי סיבות עיקריות:
1. 6 מ-6 בגמרים + שנתיים של פרישה בשיא, מול 4 מ-10 של לברון.
2. היופי של המשחק. אין מה להשוות… מייקל זה הפנטזיה.
העובדה שלברון מתחזק קריירה של 19 עונות זה באמת משהו שלא נראה, אבל לי אישית זה לא ממש עושה את זה, עוד מאותו הדבר..
זה יותר עובדה לספר השיאים מאשר לדיוני עז.
thejanitor
26 נוב 2023 09:52:48הכל זה פרספקטיבה. דיוני העז יכולים וראויים לשים לעצמם את המדד של לונגביטי (אריכות ימים) כחלק מהדיון. אני גם רואה הרבה יופי במשחק של לברון והעליונות הפיזית שלו. בדומה לשאק, לראות את שאקיל דורס אנשים בדרך לשבור את הקרש של הסל היה אחד המחזות הכדורסלניים היפים ביותר לדעתי האישית. Finesse זה ביטוי אחד של מהו היפה, ובזה מייקל היה הטוב ביותר ללא ספק. אבל גם Absolute Force זה ביטוי של היופי בעולם הכדורסל. ואם תשאל אותי, הביטויים של חוכמת המשחק הם היפים ביותר בעיניי, החל ממאגיק ובירד, הספרס עם אימי ומאנו, ודרך כל השחקנים המשלימים שהפגינו אינטילגנציית משחק בהגנה הקבוצתית, ובאקסטרא פאס ומהלכים נכונים שמביאים נצחונות. ובימים האלו מחזיק הכתר הוא ללא ספק הגוקר, שמשחק את הכדורסל הכי יפה שראית בחיי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 10:33:46היופי היחיד במשחקו של לברון שהוא על הספסל.
אבל אם אתה אוהב שריקות אוויר בריחת מגינים לצד מרפקים ונגיחות אז זה בשבילך.
טימי היה גם שעמום על חלל.
יוקיץ הרבה יותר מלהיב משניהם
ד"ר פופרס
26 נוב 2023 10:56:47+1965
דוקטור רזי הופמן
26 נוב 2023 11:15:01+1966
דוקטור רזי הופמן
26 נוב 2023 11:15:27בעצם +1966 וזריקת ראש…
אשך טמיר המקורי
26 נוב 2023 19:03:00+1967
האווי לאסוף
26 נוב 2023 09:14:19תודה רבה מנחם
Berch
26 נוב 2023 09:28:33אחלה מעורב לפתוח את השבוע
תימצתת יפה את ההבדל בין הטוענים ל GOAT
בוא נאמר שאם לברון יצליח לעבור את קווין ויליס הוא יהיה ה GOAT של הוותיקים….
🙂
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 נוב 2023 09:40:15בוא נציץ קצת עולמו הרוחני של גארנט, שמשקף השקפת חיים של אמריקאים רבים.
אתה מצפה לקרוא מה יש לבן אדם לחדש לנו . מה אנחנו מקבלים?
.דבר ראשון הוא מדבר על כסף , הוא גם מודד אנשים לפי כסף.הוא גם מציג את אידיאל הכסף כשאיפה עליונה של האדם השחור.חבל שאנו בישראל מעריצים תרבות קלוקלת כזו.אבל אני חייב לציין שמשהו השתנה אצלנו , יש לפחות בינתיים עזרה הדדית,הקרבה למען הכלל.אולי תפיסת העולם שלנו לאור האסון השתנתה.
מעל 80% ממשתפי המשאל בחרו בגורדן נכון לעכשיו. ציון מעולה למגיבי האתר.
thejanitor
26 נוב 2023 09:53:56בשאלון על הארדן האתר נכשל בגדול
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 נוב 2023 11:10:57השאלה היתה מכשילה.האם אתה רוצה בכשלונו של הארדן.עצם השאלה מעוררת רבים מהמשיבים לענות לא. בעקרון אנו לא רוצים בכשלון של אף אחד,מלבד כמובן של אויבים שלנן.
דוקטור רזי הופמן
26 נוב 2023 11:16:15חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
עמיחי קטן
26 נוב 2023 11:06:48תודה מנחם.
אצלי ברשימות, יש עוד כמה "שלבים" בדרך לג'ורדן שלברון לא הגיע אליהם ואחרים כן, ושום דבר לא השתנה מאז הסקר הקודם בנושא
S&M
26 נוב 2023 11:39:08לכל קבוצה שהייתי מקים, הייתי לוקח את מג'יק ראשון. לדעתי הוא עדיף על שניהם. הוא שינה את המשחק, המציא אותו מחדש והנגיש אותו לכולם. הוא הגואט האישי שלי.
אחרי שאמרתי את זה, הייתי בוחר בלברון לפני מייקל ג'ורדן. אמריקאים מודדים אנשים בכסף, וזה מגעיל. קווין גארנט הוא בטח לא מודל שהייתי מקשיב לו בבחירת גואט. לא מתפלא שהוא מודד את לברון בכסף.
אבל יש דבר אחד שגארנט אמר – ועליו צריך להרחיב. לברון הוא מודל לחיקוי לגבר אפרו-אמריקאי. מייקל ג'ורדן לא. לברון עושה ותורם לקהילה יותר מכל הליגה ביחד. לברון מביע דעות פוליטיות וחברתיות בלי פחד, בעוד ג'ורדן אפס ושפן ששותק כי גם רפובליקאים קונים נעליים. ג'ורדן חושב רק על עצמו ועל המורשת שלו, ולברון תורם המון לקהילה השחורה.
על המגרש הניקוד יכול ללכת לכאן או לכאן. כמה אליפויות, כמה גמרים, כמה עונות, כמה נקודות. זה נושא שאפשר להתווכח עליו. אבל הוא לא אומר כלום. יש יותר מדי פרמטרים נוספים לא מדידים. מייקל ג'ורדן עלה פעם לגמר עם רכז כמו דלבדובה? לקח אליפות עם מאמן כמו טיירון לו? הרכיב קבוצות בעצמו כמו ג"מ? ראינו מה הוא שווה מהבחינה הזו בשארלוט.
כן, המשחק של ג'ורדן הרבה יותר יפה לעין, וכן, לברון בנוי גופנית בצורה מדהימה – אבל אני לא הייתי בוחר גואט רק לפי סטטיסטיקה. זה צריך להיות מישהו שיש לו את החבילה השלמה – וזה לברון – גם כדורסל, גם קריירה, גם משפחה למופת, גם עמוד שדרה חברתי וגם תרומה לקהילה.
yaniv
26 נוב 2023 12:26:16אז לפי התיאוריה שלך מראדונה למשל לא צריך בכלל להיות בדיוני העז בכדורגל כי למרות קריירה על הדשא והכישרון המטורף שלו והיישגים הוא נכשל מחוץ למגרש כולל סמים שלקח באופן קבוע ולכן למרות הכישרון האדיר שלו בכדורגל שרק למעטי מעטים היו אז הוא לא רלוונטי?
או בוא נשאל שאלה אחרת שתכלס גם קשורה לכדורגל.היה בעבר שחקן מדהים שקראו לו ראיין גיגס ,אם אני לא טועה הוא לעולם לאקיבל כרטיס צהוב(או לעולם לא הורחק) נחשב לשחקן הוגן וכדרוגלן מדהים,באותה עת גם נחשב למישהו שמחוץ לכדורגל נחשב איש משפחה וגם תורם לחברה ובלה בלה ואז התברר שלמעשה הוא בוגד סדרתי ועושה דברים הזויים.אז מכאן אני מבין שכל עוד הוא לא נתפס במעשים מחוץ למגרש לפי התיאוריה שלך הוא תותח ויכול להיחשב בדיוני עז או כל דיון אחר אבל ברגע שהבינו מיהו מחוץ למגרש אז דינו לצאת מכל דיונים כאלה ואחרים.
הקיצר לטעון שמישהו הוא העז רק בגלל שאתה תופס שיש לו חיים לפי הספר או חיים הגונים מחוץ למגרש היא קצת טיפשית כי עז נמדד לפי הכדורסל שהוא משחק וההישגים שהוא מביא על המגרש ולא מחוצה לו
S&M
26 נוב 2023 14:47:54שמח על הדיון הענייני. אבל נראה לי שאתה טועה לחלוטין בשיפוט שלך אנשים מסוימים.
ריאן גיגס עשה דברים נתעבים. הוא לא יכול להוות "מודל לחיקוי" לאף אחד (תיכף נדבר באותו הקשר על מראדונה). העובדה שהוא הסתיר את זה הרבה שנים לא מעלה ולא מורידה. כי נניח שנתנו לו פרס, אפשר לשלול פרס. ואם לא לשלול, אז לפחות בראש האוהדים לשים כוכבית על הפרס.
זה לא שחיי המשפחה המושלמים של לברון הפכו אותו לראוי לשמש מודל לחיקוי. זה גם חיי משפחה מושלמים, לעומת מייקל ג'ורדן שהיה מהמר מכור, מסובך עם העולם התחתון (תיכף נדבר על מראדונה) עד כדי שמייחסים את רצח/מות אביו להסתבכויות שלו. אני לא יודע מה מתוך זה נכון, אבל כן יכול להגיד בוודאות – שה תמים הוא לא. מהמר, מכור, לא יכול להיות מודל לחיקוי. לברון כל כך קמצן שאין סיכוי שיהיה מהמר.
עכשיו מראדונה, שזה מה שהדליק אותי מלכתחילה. הדימוי שאתה מציג של מראדונה הפוך בעיני לחלוטין.
כן, הוא עארס. כן, הוא השתמש בסמים באופן קבוע כמכור. כן, הוא היה משועבד למאפיה הנפוליטנית ועבד בשבילם. לך תדע, אולי אפילו מכר בשבילם משחקים. לא יודע, אבל לא פוסל את זה על הסף.
אני אמשיך ואלכלך עליו – הוא התחבר ליצורים הכי נאלחים בפוליטיקה – צ'אבז וקסטרו. זה כי היה סוציאליסט, אולי אפילו קומוניסט.
וזה מעביר אותי לכף הזכות – מראדונה עד היום אליל בנאפולי ובכל הדרום מהטעם הזה שהוא זה שהרים אותם מאשפתות. הצמיחה שלו מהמעמד הכי נמוך בארגנטינה, הביאה אותו להתחבר למעמד הכי נמוך באיטליה, ולהפוך להיות לקול שלהם נגד הצפון העשיר של איטליה, שמזלזל ומתעלל בדרום העני.
מי שמבוגר מספיק לזכור מה קרה בחצי גמר המונדיאל ב-1990, לא צריך שאזכיר לו. אעשה את זה לטובת הצעירים. יצא המקרה ואיטליה המועמדת עלתה לחצי הגמר נגד ארגנטינה של מראדונה. רצה הגורל, והמשחק נערך בנאפולי.
מראדונה דיבר להמונים, ואמר להם מה שהמשמעות שלו היא זו – אני הבאתי לדרום כבוד, אני נלחמתי בשבילכם בצפון שרמס אתכם, אני הייתי בעדכם, בעוד שנבחרת איטליה של הצפון לעגה וזלזלה בכם. עד שאני באתי כולם דרכו עליכם. בזכותי כולם נותנים לכם כבוד. אל תעודדו את נבחרת איטליה כי זו לא הנבחרת שלכם, תעודדו אותי, כי אני זה אתם.
אצטדיון כמעט שלם עודד את ארגנטינה נגד איטליה על אדמת איטליה. ארגנטינה עלתה לגמר.
היום האצטדיון קרוי על שם מראדונה, ומי שמסתובב בדרום איטליה, מנאפולי דרך חוף אמלפי ודרומה, יכול לראות שעד היום מראדונה אליל שם.
למה? בגלל שהוא עממי, סוציאליסט, בעד ההמונים ונגד המעמדות השליטים.
מספיק היה לראות אותו ביציעי הבונבוניירה במשחקים של בוקה, בלי חולצה עם כרס בחוץ מנופף ומשתולל כאחרון האוהדים.
וזה גם מה שחיבר אותו לצ'אבז בוונצואלה ולקאסטרו בקובה. זה שהוא טעה בהם זה עניין אחר. זה רק מראה שהאידיאולוגיה שלו קיימת, והוא לא היה מונע משיקולי ניהול קריירה או כסף.
אז האם מראדונה דמות מופת? ממש לא. אבל דמות מופת זה לא רק מסי עם חיי משפחה מושלמים. זה גם לא לדפוק חשבון לכסף, לשם, למעמד, ולעשות מה שאתה מאמין בו. לכן אני לא מוריד למראדונה נקודות אלא שם אותו הרבה הרבה מעל מסי. בטח שמעל פלה, שהוא טפלון שלא הכניס יד לבוץ בשביל אף אחד.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 נוב 2023 15:04:25ניתוח יפה מאד של מראדונה 👍🏼👍🏼👍🏼
yaniv
26 נוב 2023 15:12:45זה בכלל לא קשור לאיך שאני שופט אנשים אחרים.אילו סתם 2 דוגמאות שעלו לי לראש מתוך מטרה להראות לך שיש הבדל גדול מאוד בין מה שעושים במגרש לבין מה שעושים מחוץ למגרש וזה בטח ובטח לא אמור להשפיע על האם שחקן יותר גדול/טוב מX או לא.
אם ניקח את לברון וגורדן אז אתה יכול להגיד למשל שלדעתך לברון הוא העז כי הקריירה הארוכה דלו,כי גם בגיל 40 הוא עדיין אחד הטובים בעולם כי הוא בצמרת כל הנתונים הסטטיסטים הקיימים וכו
ועל זה אפשר להתווכח והטענות הם לגיטימיות אבל להגיד שלברון הוא העז כי הוא איש משפחה יותר טוב מגורדן וכי הוא מביע דיעות פוליטיות אז זה לא קשור.
אני מבין למשל שכתבת שאתה מעדיף לקחת את לברון שאתה מתחיל קבוצה בגלל הדברים האלה כי לדעתך הם יותר חשובים מהיכולת עצמה שזה סבבה אבל שאתה בא לבחון שחקן האם הוא היה יותר טוב/האם ההשפעה שלו הייתה יותר גדולה וכו הדרך להסתכל על זה היא במגרש בלבד ולא מה שהוא עושה מחוץ למגרש.
נ.ב
מסכים איתך לגמרי לגבי הגואט האישי(מג'יק) ולגבי הגואט בכדרוגל
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 16:12:52דייגו היה נרקומן רמאי ונוכל ולקח חומרים בטח כמו שהשקץ קרוב לודאי לוקח.
אנשים חיים על רומנטיזציה. מסי 20 דרגות על מראדונה
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 12:31:43חחחחח לברון מביע את דעתו בחופשיות חחחחח הוא כולו מנוהל והכל אצלו מדוד מפוזיציה.
להשוות את הבידורסל בתקופת לברון לכדורסל של אז בכלל בדיחה. מייקל היה צריך לקבל פצצות מדטרויט ובוסטון עם שומר דבוק לו לתחתונים.
לברון כולו קליר פאת שאסור להתקרב וצריך אזור בטוח ואם הוא מתנגש בך הוא הולך לקו חחחחחח
לברון תורם להאדרת עצמו בלבד והוא איש משפחה למופת כמו גיגס,שזה מעליי ציין חח
S&M
26 נוב 2023 14:55:57לברון מביע דעות נגד הקונצנזוס. הוא דיבר על הרג שחורים כשזה לא היה פופולרי. בפוטבול זרקו שחקן על כך שלא שר את ההמנון וכרע ברך. לברון הוריד את הליגה על הברכיים ובבועה אילץ את הליגה לקבל את זה שלשחקנים מותר להביע דעה לא מקובלת.
איך זה מנוהל ומדוד? הרי אלו דעות שנחשבות פרוגרסיביות / שמאלניות והופכות אותו לדמות שנויה במחלוקת. והוא באמת כזה בעיני רבים.
שחקנים יושבים בשקט. רק פופוביץ' לא דופק חשבון, וצריך להגיע עד לקיצוניות כמו שגולדן סטייט החרימו את טראמפ כדי שמישהו יביע איזושהי דעה שלא בקונצנזוס.
לברון מביע דעות שפוגעות בשם שלו, ולברון נותן כל כך הרבה כסף לחינוך וקידום שחורים עניים. הוא לא חייב לעשות את זה, אבל עושה. מייקל ג'ורדן עושה משהו מזה? אם הוא יעשה, זה באמת יהיה מפוזיציה.
ולגבי העבירות – שטויות. הבנאדם חוטף מכות בלי סוף, ולא שורקים לו אפילו חצי ממה שהיה צריך רק בגלל שהוא כל כך חזק.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 15:00:41לברון לא הביע שום דעה שפגעה בשמו או במותגו. הוא לא הוריד,שום ליגה על הברכיים הליגה ממזמן על הברכיים לפני עם העכוז בולט לגבי הpc.
הדבר היחיד שלברון הוריד את הליגה זה בקליר פאת והורדת משחק ההגנה,לחלוטין לצורך ניפוח מספריו
דה שוט
26 נוב 2023 13:22:49תודה מנחם, אחלה מעורב כמו תמיד
במאמרו "משה" מדבר אחד העם על עובדת קיומו של משה רבנו. לטענתו, השפעתו של משה רבנו על החיים של העם היהודי לדורותיו, ברמה הלאומית וברמה האישית של היהודים – היא כה משמעותית, שרירה וקיימת – עד שאין זה משנה כלל אם האיש אכן היה או לא היה. השפעתו מאשררת בכל העת את קיומו, וזה גם לא משנה איזה"קיום" היה זה – מה היו אופיו ותכונותיו האמיתיות – משנה רק הדימוי שלו לאורך הדורות, שעיצב את דמותם של היהודים והשפיע ישירות על חיי היום יום שלהם.
.
נייק אייר ג'ורדן אורגינליות נמכרות בימינו בכל העולם, בישראל מחירן מתחיל מ-40 ש"ח ומטפס מעלה. את קארים אף אחד לא זוכר, לברון עדיין משחק והמותגים שלו אפילו לא מתקרבים למה שציינתי.
מייקל העז.
קל
דה שוט
26 נוב 2023 13:23:32מתחיל מ-450 ש"ח…
דה שוט
26 נוב 2023 13:25:17כתבתי בתנועה – "את קארים אף אחד לא זוכר" לא התכוונתי להנמיכו, צפיתי בו בזמן אמת, שחקן ענק, התכוונתי לצעירים שקונים נעלי אייר ג'ורדן (כולל בנות עשרה).
את מאמרו של אחד העם הנמכתי מאוד לכדי שני משפטים – זה מאמר מכונן, ההצגה שלי מעט פושעת… מחילה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 נוב 2023 15:52:22לחובבי הז'אנר – גם פרויד עסק במשה והשפעתו
.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Moses_and_Monotheism
etayef
26 נוב 2023 13:52:48אין מה להשוות שחקנים מתקופות שונות. כל אחד צריך להימדד לפי מי ששיחק נגדו באותן שנים.
בקשר לשאלה:
מייקל ה GOAT
לברון מקבל את פרס האזרח הותיק המצטיין, עם הנחה בתחבורה ציבורית.
asaf
26 נוב 2023 14:27:03תודה מנחם. אצלי מייקל ראשון וקארים אחריו יש מצב שבאותה מדרגה אפילו רק אחריהם לברון.
לגבי פינת הטבע.. אנחנו גומרים על הכדור הזה בצורה יסודית.. והולכים לשלם על זה קשות. (האמת שכבר משלמים על זה באזורים מסוימים)
Ogigi
26 נוב 2023 15:02:41זה דיון שלא נגמר ולעולם לא. תשובה קצרה לברון. תשובה ארוכה hell yehh labron !
אני גדלתי על מייקל. be like mike . הוא היה יפה כשכולם היו מכוערים . הוא היה אלגנט כשכולם היו שואבי עצים וחוטבי מים. האיש היה הכל. ולברון טוב ממנו. לברון פשוט לא גבר יפה ונראה מאיים במידות שלו. אבל הוא משהו יוצא דופן כמו בריידי. הוא מהתנל נכון כבר מגיל 15 כשכולם באו לצפות בפלא, ולא נכשל מעולם בהתנהגות שלו ,בדוגמא שהוא משדר בצורה בה הוא משחק. הכל. הוא בעל והורה מצויין וגם בן טוב לאמא שלו. הוא מנומס תמיד לעיתונאים למרות שהם הורגים אותו. הוא תמיד אומר שהוא מבין שהם מפרנסים את המשפחה שלהם ולכן הוא תמיד משיב בנימוס ובסבלנות.
אני ממש לא אחפור על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, אצטרך לכתוב אלף מילים לפחות. אני כן אומר שההשואה בינים לא שייכת היות ולברון בכלל לא משחק את המשחק של מייקל. הוא יותר רכז קלעי פורוורד מאשר מייקל.
השאלה היא לא מי יותר טוב, אלא עם מי היית מעדיף לשחק !
ברור שלברון.
yaniv
26 נוב 2023 15:15:58השאלה שלך לא נכונה.השאלה האמיתית היא מי ינצח לך את המשחק ולא עם מי אתה מעדיף לשחק
ונראה לי שמי שינצח לך את המשחק זה אחד ששיחק בשנות ה-90
ואפרופו כל מה שכתבת על לברון נכון אבל שוב לא קשור ליכולתיו על המגרש ,לא מבין את הקשר לזה שמייקלח היה חרא בן אדם וחרא בעל כנראה לבין יכולתיו על המגרש או שלברון יותר גדול ממנו כי הוא לא היה חרא בן אדם
Ari
26 נוב 2023 15:36:38או אפשר לשאול:
את מי היית בוחר בדראפט?
איזה יכולות כדורסל היית רוצה שיהיו לך? של מייקל או לברון?
Ogigi
27 נוב 2023 06:46:20בוא ניכנס לזה בקצרה.
הייתי לוקח את לברון כי הוא שחקן טוב יותר.
ראשית מייקל לא היה לוקח שיט ללא סקוטי ! שיט !! כשסקוטי הבשיל הם התחילו לקחת לא לפני. בל נשכח את המאמן האלמותי פיל ג'קסון.
מייקל לא היה מתפקד במהירות המשחק של היום. פשוט לא. הוא היה עילוי לזמנו וכמו שאמרתי אין ספור פעמים בשנות ה90 פשוט הרביצו. זה התחיל ב80 ובשנות ה90 לא היה כדורסל היה פשוט מכות. היו שם שחקנים שלא נכנסים למקום 22 בספסל של היום . לא קלעו ממטר.הם היו שם להרביץ. ואז כל משחק ממוצע היה מסתיים ב80 נקודות 90 במקרה הטוב.
מייקל שם 30 כי הוא זורק את הרוב, סקוטי שם 25, ושאר הקבוצה 25 נקודות. והרי לך מתכון לאליפויות. לשאר הקבוצות לא היה את מייקל והם התקשו לשים נקודות קבוע.
תשוו את האחוזים של מייקל ללברון ותראו כמה יעיל לברון. לברון משחק בתקופה אחרת לגמרי. כל קבוצה יכולה לשים 110 נקודות בקלות. מול זה הוא מתמודד בגילו. ריצה והתקפה מהירה של 10 שניות. מייקל היה עם מסיכת חמצן .
אני רק מתחיל ולא מרחיב בכלל .
כמו שאמרתי קשה מאוד להשוות בין 2 תקופות שונות ל2 שחקנים שונים לגמרי בעיר בפיזיות שלהם, והכי חמור יוצא שאני מלכלך על מייקל ואני ממש לא. הייתי מעריץ שלו. אני פשוט חושב שלברון טוב .
Ogigi
27 נוב 2023 07:08:15השאלה שלי הייתה טובה פשוט העדפתי לקצר, כמו שאחי אומר ודיי לחכימה ברמיזה….
אנסח את שאלתי מחדש :
בהנחה והוויכוח מי יותר טוב אזי אנחנו מסכימים ששניהם כמעט באותה קטגוריה של מצוינות , ולכן הייתי לוקח את לברון לשחק איתי.
משחקים של אחד על אחד זה טוב לאגדות לא למציאות. כשיהיה ליגות של 1 על 1 נשוחח. אנחנו מדברים על קבוצה.
לברון יכול לנצח כל קבוצה של שנות – 70-80-90-2000 עד סוף המין האנושי.
מייקל יכול לנצח רק את שנות ה90. ראה הסבר שלי למטה
ד"ר פופרס
26 נוב 2023 15:57:26"מתנהל נכון כבר מגיל 15 כשכולם באו לצפות בפלא, ולא נכשל מעולם בהתנהגות שלו" חחחחחחחח
סרט מדע בדיוני\סנאף לקיצוניים מבית היוצר של אוגיגי,
מומלץ לקחת חומרי הרגעה לפני\גם אובר דוס של הרואין לא יזיק
Ogigi
27 נוב 2023 07:03:14אני מתקשה להבין מה אתה מנסה לומר. אתה עולב בי או בלברון. אתה חושב שלברון לא מלאך ? שווין. אף אחד לא .
אם כן תכתוב. אם לא ……
זאת דוגמא טובה מדוע הוויכוח הנ"ל הינו עקר וסרק. תגובות כאילו.
ידידי, תתנסח טוב ומנומס יותר. ותכתוב. רובינו פה אנשים משכילים ומלומדים ונשמח לשמוע מהגיגך, לא מריפשותך.
קדימה תאתגר אותי במה לברון נכשל ? תן לי חשק לכתוב
ד"ר פופרס
27 נוב 2023 09:45:53אני לא ידידך,ואני ממש לא בויכוח,
נראה לך שאני מנסה לשכנע את המשוכנע חחחח
אני אתנסח איך שמתאים לי, וגם אתה.
אני מאוד נהנה "מהרפש" שלי.
מצחיק אותי בתור "משכיל" כמה שטויות אתה כותב. חחחחחחח
הכתיבה שלך לא מעניינת את השושנה שלי.
עכשיו,שב בשקט תהיה פיל ממושמע ותאכל עוד קג בוטנים.
thetroll
26 נוב 2023 15:17:58מנחם תודה על המעורב. לפני מייקל לברון אני חייב לציין שקצת נלחצתי מזה שבגלל הקרחון הגובה של האוקיינוסים בכל העולם הולך לעלות ב 4 מילימטר אני בודק את הקירבה של הנכסים שלי לים.
לגבי מייקל לברון אני בהחלט מסכים עם אלה שאמרו שלברון הוא העז מהטעם הפשוט שלדעתי זה משהו שאנשים פחות מידי מיחסים לא חשיבות בין כל הסטטיסטיקות שמפרסמים וזה הזכיה בתואר מלך הסלים של הליגה. אני מסתכל על שחקנים דומיננטים בתולדות הזמן החדש של הליגה דוראנט עם 4 זכויות זה המקסימום. שימו לב ללברון רבותי: מתוך 15 שנים ששיחק בליגה הוא זכה 10 פעמים… אני חוזר… 10 פעמים!!! בתואר מלך הסלים של הליגה לעומת השני … נו מייקל שזכה בפעמיים משהו כזה… לא טרחתי לבדוק. אני חטשב,שזה מעיד יותר מכל האליפויות הנצחונות וכ' על מיהו השחקן הטוב ביותר. 10 פעמים !!! בעייני זה מטורף.
אהההה…. זה לא לברון זה גם כן מייקל.
אופס. טעיתי.
דה שוט
26 נוב 2023 15:23:43הערה מעולה – הלכתי להסתכל בעצמי – מדהים איזו נוכחות יש בעשור וחצי האחרונים ליוצאי אוק' סיטי
https://fadeawayworld.net/nba/the-last-40-scoring-leaders-michael-jordan-is-the-best-scorer-in-nba-history
דה שוט
26 נוב 2023 15:25:03והארדן 2019 זה פסיכי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 נוב 2023 18:47:26זה בבידורסל
ד"ר פופרס
27 נוב 2023 11:00:54זה דה שוט, מותר לו.
ווינק ווינק
מנחם לס
26 נוב 2023 18:29:23תודה גדולה לכל מגיב. אחלה תגובות.
Stockton2Malone
26 נוב 2023 22:26:25באמת שאלת ה-GOAT מעניינת – MJ כמעט לא חווה הפסדים בשיאו, לכן אפשר להגיד שהוא ה-GOAT. מצד שני הוא לא חווה הפסדים כי… הוא לא יכול היה להתמודד איתם – הוא פשוט פרש כשראה שקבוצתו לא הולכת לזכות, משהו שלברון כן היה מוכן לעשות.
לכן לבן שלי אני אראה את ההתנהגות של לברון ולא של מייקל. (רק את הקטע הזה, התנהגות שלו מול דויד בלאט לא)
אטאפומה
27 נוב 2023 01:33:19התחממות גלובלית זהסבבה
כמה שנים הכדור קיים ?
כמה שנים יש מדידות ונתונים אחורה …נתונים היסטוריים :
בערך מאה שנות מדידות ועוד קצת
נניל עוד 150 שנה מדידות חובבניות .
אז מכאן מהנתונים האלו לדבר על
התחממות לא ממש דיון רציני .
אטאפומה
27 נוב 2023 01:35:30בקשר למייקל או לברון :
לארי ניצח את מייקל בכל התמודדות ביניהם.
מייקל טוב מלברון .
לי אין ספק מי היה השחקן הקבוצתי הטוב מכולם .
אגב את הסל של לארי מול גורדן
ופיפן על הבאזר ראית ?
ירון, החלום
27 נוב 2023 22:33:40בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח. שמח מאד שפינת הטבע חזרה.
לגבי העז, אני בוחר……. בך. על זה אין ויכוח.
פינגבק: פילוסופיה לעכברים אמיתיים Stockton2Malone – Hoops