A Kosher Hot Dog: מלפפונים על המשקל / ארז שץ ויוני לב ארי

(מקור: alamy.es)

בעוד שבמערכון האלמותי של הגשש החיוור, "שוק הספרים", מכרו האחים החביבים ספרים לפי משקל, אנחנו פה, ב-A Kosher Hot Dog, נשווק לכם מלפפונים לפי ממוצע חבטות, ERA או למתוחכמים שבקהל אולי אפילו OPS. אז משדר מספר 160 של פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, מוקדש ברובו לרשימת הפרי אייג'נטס שתקשט לנו את עונת המלפפונים הנוכחית.

אבל אם אנחנו כבר במוד של בחירות, מה עם הפרסים שמחולקים בימים אלה? ניסינו לחזות מי יזכה בפרס הסיי יאנג, מי יהיה מנג'ר העונה, ה-MVP או רוקי העונה, בכל אחת מהליגות. התוצאות, אגב, מתחילות לזרום… ובין לבין, כמובן, הפינות הקבועות: מי זכה במה ב-"השבוע לפני", הרכב השבוע, חידת השבוע, ו-"להההה" צבעוני במיוחד.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. אמנם יש את אוטאני, יאמאמוטו (כן יוני הוא צעיר והוא שחקן שחקן.. :)), סנל וכמה בודדים אחרים שהזכרתם אבל בסה"כ זה מחזור פרי אייג'נטס חלש מאוד

    1. האמת שאני פה פישלתי, משומה לא קלטתי שימאמוטו הוא הבחור שאני התעלפתי ממנו בWBC, נדמה לי שמישהו אמר אז שהוא לא יהיה זמין בשנתיים הקרובות, אולי אתה? ולכן חשבתי שזה מישהו אחר. אם הייתי מאופס הייתי הרבה יותר gushing לגביו.

        1. טוב, זה בכלל רוקי סאסאקי ולא ימאמוטו שדיברתי עליו, כל היפנים האלה נראים לי אותו דבר, וזה לא אתה אלא שחר שענה לי (כל המגיבים האלה נראים לי וכו׳)

    1. הם לא רק נשמעים דוק, זה על אמת. אני לפעמים נדהם מהיכולת של שנינו לנהל משדר בלי לאבד את חוט המחשבה מרוב שאנחנו נהנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט