אירועי דיומא – 14.11.2023 – כדורסל, טניס ושחמט

יורוליג / עמיחי קטן

21:05 מכבי תל-אביב (4- 2) – אולימפיאקוס (3- 4):

מכבי מגיעים אחרי 2 ניצחונות רצופים, כולל במשחק הבכורה ה"ביתי" בבלגרד בשבוע שעבר, והם יארחו השבוע פעמיים בבלגרד, את אולימפיאקוס היום ואת פנרבחצ'ה מחרתיים, אחרי שהקבוצות החליפו ביתיות בגלל אזהרת המסע לטורקיה שפרסם משרד החוץ. היוונים מגיעים אחרי הפסד דרמטי לבאסקוניה בשבוע שעבר, ובכלל, סגנית אלופת אירופה לא פתחה טוב את העונה.

יורוקאפ / עמיחי קטן

19:00 פרומיטי (2- 4) – הפועל תל-אביב (4- 1):

בשבוע שעבר, ספגה סגנית האלופה הישראלית הפסד בכורה בתבוסה 114- 87 בפריס, והפעם מצפה להם משחק קשה מכפי שהמאזן מלמד, גם בשל המפגש עם ננו גינזבורג המאמן הישראלי המנוסה וגם בגלל היעדרותו של תומר גינת הפצוע, כשגם ג'ייקובן בראון בספק למשחק. לאחרונה הוכרז שגם הפועל תארח בבלגרד, באותו אולם בו מכבי והפועל ירושלים בחרו לארח, ובשבוע הבא הם ישחקו שם לראשונה.

ליגת האלופות בכדורסל / עמיחי קטן

19:00 הפועל חולון (1- 0) – ריו בראוגן (1- 1):

בניגוד ל-3 הנציגות הישראליות האחרות, הפועל חולון לא תארח בבלגרד, אלא בריגה, לטביה, שם היא תארח היום את ריו בראוגן הספרדית במשחק השלמה מהמחזור השני. החולונים ניצחו בחוץ את האלופה המכהנת, טלקום בון, במחזור הפתיחה אותו הם שיחקו לפני שבועיים, והם יקוו להמשיך במומנטום במשחק שאמור להיות קצת יותר נוח על הנייר.

גמר הסבב בטניס / עמיחי קטן

הטורניר החל ביום ראשון, כך שאלו שמשחקים היום שיחקו את המשחק הראשון שלהם שלשום ומחרתיים ישלימו את שלב הבתים.

15:30 סטפאנוס ציציפאס – הולגר רונה:

שני המפסידים של היום הראשון ייאבקו על הסיכוי לחזור לתמונת המאבק על המקום בחצי הגמר, כאשר נדמה שרונה בכושר טוב יותר, לאור ההפסד הדרמטי שלו נגד דג'וקוביץ', אך ציציפאס מנוסה יותר ואף זכה בתואר הזה ב-2019, כך שגם ההפסד שלו נגד רובלב לא בהכרח אומר הרבה.

22:00 נובאק דג'וקוביץ' – יאניק סינר:

דג'וקוביץ' הבטיח שיסיים עוד שנה בפסגה העולמית אחרי הניצחון שלו על רונה שלשום, אך סינר מגיע בכושר מרשים יותר ויכול לתת לו פייט, אם כי בסבב בלי פדרר שפרש ונדאל שפצוע, היחיד שיכול לטעון ליחסי כוחות הוגנים נגד דג'וקוביץ' הוא קרלוס אלקרז. במילים אחרות, סינר יוכל להפתיע ביום פחות טוב של דג'וקוביץ', אך הסרבי תלוי רק בעצמו.

אליפות אירופה לנבחרות בשחמט / עמיחי קטן

היום יתקיים הסיבוב הרביעי של התחרות, כאשר בסבב הפתוח ישראל גברו על הנבחרת הצעירה של מונטנגרו 4- 0 בסיבוב הראשון ו-2.5- 1.5 על ספרד בסיבוב השני, ואחר כך התחרו נגד הולנד וסיימו בתיקו 2 בסיבוב השלישי. בסיבוב הרביעי, הנבחרת תתחרה נגד ארמניה.
נבחרת הנשים של ישראל פתחה בהפסד לגיאורגיה החזקה בסיבוב הראשון ואחר כך סיימה בתיקו 2 עם אוסטריה, ובסיבוב השלישי ניצחו את נורבגיה 4- 0 חלק. בסיבוב הרביעי, הנבחרת תתחרה נגד אנגליה.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. מכבי הצליחו לצרף משחק שבו בראון וקולסון לא קלעו כלום, בולדווין לא שיחק, השלשות לא נכנסו וההגנה לא הייתה טובה במשך מחצית פלוס, ועדיין הפסידו רק בקושי. שתי קבוצות שעוד ידברו חזק העונה…

  2. אולימפיאקוס קבוצת פח, מכבי היתה טוחנת אותם ביד אליהו דק דק. בלי השחקן ה12 למכבי אין מה למכור באירופה. למה לא מוכרים כרטיסים? איך שימון מוותר על כמה שקלים נוספים?
    כל פעם שלורנזו עלה ל3 היו לי פלאשבקים מהמשחק 0מ14 של טום צ'יימברס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט