הסאנס נ' הלייקרס, הקינגס נ' הת'אנדר, הסלטיקס נ' הנטס וגם אמביד, דני, ציון וומבי ביום שישי הגדול של טורניר אמצע העונה! / דור בלוך

הסאנס נ' הלייקרס, הקינגס נ' הת'אנדר, הסלטיקס נ' הנטס וגם אמביד, דני, ציון וומבי ביום שישי הגדול של טורניר אמצע העונה! / דור בלוך

תשומת ליבכם שגם הלילה המשחקים ייספרו הן למאזן העונה הרגילה והן לטורניר אמצע העונה.

2:00 דטרויט פיסטונס (7-2) – פילדלפיה 76'ס (1-6):

addition by substruction היא קלישאת כדורסל החביבה על פרשני ה-NBA בימים אלו, ואין קבוצה שלגביה זה נראה כנכון יותר מאשר הפילדלפיה 76'ס.

שני שינויים גדולים עשו הסיקסרס לקראת העונה הנוכחית או בראשיתה – הראשון היה הפרידה מדוק ריברס, המאמן הכי מוערך ביתר בהיסטוריה של המשחק, ובפער לא קטן, והחלפתו בניק נרס מהמאמנים המוערכים בליגה. השני היה הפרידה מג'יימס הארדן. היו לכך שתי השלכות משמעותיות – הראשונה היא שכמות הרעש והסחות הדעת פחתה משמעותית, השנייה שהיכולת של פילי לשחק כדורסל משוחרר וגמיש בהתקפה, ויציב בהגנה עלתה פלאים עם הדואו נארס ואף אחד לעומת הדואו ריברס והארדן.

התופעה הזאת קיבלה ביטוי וחותמת כשרות בנצחון על בוסטון בו טייריס מקסי, המרוויח הגדול מהפרידה מהארדן קלע 25 נקודות ויחד עם אמביד הוביל את הסיקסרס וממשיך להוביל אותם למאזן 1-6 מעולה בתחילת העונה. אם תשאלו אותי פילי עדיין צריכה עוד שחקן או שניים בכנפיים כי הספסל שלה לא מספיק טוב, ואוברה צריך חלופה אמינה, אבל האוהדים בפנסילבניה צריכים להיות מאוד אופטימיים כרגע.

האוהדים במישיגן, ובכן, לא.

הימור: פילי ב-20

2:00 וושינגטון וויזארדס (5-2) – שארלוט הורנטס (5-2):

אחרי שדיברנו על אחת מ-3 הקבוצות החלשות בליגה כעת נדבר, בקצרה במחילה מכם, על השתיים האחרות.

שתי הקבוצות נראות מחריד וערב שבו הן סופגות פחות מ-120 נקודות הוא תופעה נדירה יותר מאשר משחק חלש של לברון ג'יימס. למעשה הרגע הטוב היחיד של וושינגטון העונה הגיע בנצחון על אותה שארלוט במפגש הקודם בין השתיים, שם שינויי ציוותים ורוטציות ובעיקר ספסול ארוך של ג'ורדן פול, אולי השחקן שבמונחי שכר לתרומה הוא המעמסה הגדולה בליגה כיום (הפרס על שם ראסל ווסטברוק).

אם בכל זאת מתעקשים על משהו להיות מעודדים ממנו זו העובדה שדני אבדיה ובליל קוליבלי מצליחים לקבל דקות מאוד משמעותיות ולהתפתח, תוך כדי שהקבוצה עורמת הפסד אחרי הפסד בדרך לעוד בחירת דראפט גבוהה בקיץ.

הימור: וושינגטון ב-7

2:30 בוסטון סלטיקס (2-5) – ברוקלין נטס (4-4):

הסלטיקס הם המועמדת מספר 2 לזכיה כמעט של כולם, אבל שווה להסתכל במבט מעמיק יותר על הקבוצה הזאת לפני ששמים עליה את הז'יטונים במזרח. הסלטיקס פתחו את העונה עם 5 נצחונות רצופים כאשר התוספות של הולידיי ופורזינגס נראות בול בפוני, אבל אז הגיעו שני הפסדים רצופים במשחקים צמודים מול פילי ומיניסוטה וגילו לנו דברים חדשים.

ראשית שבעוד הסלטיקס יעמדו היטב בהגנה מול כל קבוצה, בהתקפה הם בהחלט יכולים להיתקע, בערבים שבהם הולידיי ופורזינגס לא מוצאים את המיקום הנכון עבורם כדי לזרוח, מול מיניסוטה הם קלעו 9 מ-30 ביחד. שאין איזון מספק בין הרביעיה המובילה לכל היתר. באותו המשחק הרביעיה זרקה 73 מתוך 92 הזריקות שהקבוצה כולה זרקה. זה קשור מאוד לעובדה שדריק וייט לא שיחק, ועדיין גם אם מוסיפים אותו ואת אל הורפורד למיקס 6 שחקנים זה לא מספיק, ואני לא בטוח שאני סומך על קורנט, פריצ'ארט או האוזר להשלים לשמיניה, ועוד יותר מכך אני לא בטוח שמזולה סומך עליהם.

הנטס הם כמובן אותה נטס שאנחנו מכירים מאחרי פירוק הסופר טים – סימפטיים, משחקים כדורסל מהנה, מציגים כמה שחקנים שעושים קפיצת מדרגה, אבל לא באמת איום על שום דבר.

הימור: בוסטון ב-8

3:00 יוסטון רוקטס (3-4) – ניו אורלינס פליקנס (4-4):

אל תישנו על יוסטון.

הקבוצה מטקסס עשתה כמה מהלכים בקיץ שהופכים אותה לקבוצה שיכולה להתחרות מיידית. החל מההחתמה של אימה אודוקה, דרך ההחתמה של שני הוותיקים – ואן וליט ודילן ברוקס, ועד העובדה ששנגון קפץ בשני אינצ'ים בגובה ומתחיל לממש את ההבטחה הגלומה בו, יחד עם ים הכישרון הצעיר שיש שם – ג'יילן גרין, ג'בארי סמית', טרי איסון ואיימן תומפסון, ביוסטון יש במקביל הבטחה לקבוצה שיכולה לעשות פלייאין העונה, עם קבוצה שיכולה לעשות דברים גדולים הרבה יותר בעתיד.

מולם תעמוד הלילה קבוצה שאני לפחות איבדתי בה כל תקווה, והדבר הכי טוב שיכול לקרות לטובת כל הצדדים הוא שציון יתחיל מחדש ממקום אחר, שיעזור לו להתבגר, למצוא את המיקוד שלו ובעיקר למצוא את המיקום הנכון לו על מגרש כדורסל.

הימור: יוסטון ב-8

3:00 ממפיס גריזליס (7-1) – יוטה ג'אז (7-3):

מי שחשב שהנצחון הראשון של ממפיס העונה ישנה את הגל עבורם, טעה טעות מרה, וההפסד למיאמי מוכיח שממפיס ללא ג'ה בתצורתה הנוכחית היא פשוט לא פטור. זה קורה לקבוצות לעיתים, שמצליחות להתגבר על הרבה פציעות ובעיות עם גל בלתי נגמר, או כך נדמה, של שחקנים משלימים שמתעלים כאשר הם מקבלים את ההזדמנות אבל כנראה שלכל דבר טוב יש סוף, וכאשר ג'ה יחזור, אלא אם ממפיס תיכנס לריצה היסטורית, לא בטוח שיהיה לו על מה להילחם, וזה מבלי לדבר על חוסר הוודאות לגבי המצב הפיזי והנפשי שבו יחזור.

יוטה ממשיכה להפסיד לפי התכנית של איינג', ולמרות המהלך הדיי מוזר של ההבאה של ג'ון קולינס, נראה שלא יהיה סיבה טובה לדבר עליהם עד עוד שנה וחצי לפחות.

הימור: ממפיס ב-8

3:00 סן אנטוניו ספרס (5-3) – מיניסוטה טימברוולבס (2-5):

האם מיניסוטה היא קונטנדרית?

זה הדיון הדומיננטי כעת לגבי הקבוצה שהייתה הבדיחה של הליגה אחרי שעשתה את הטרייד השנוי במחלוקת על רודי גובר. שנה מאוחר יותר, ואחרי 4 נצחונות רצופים כולל על שתי הקונטנדריות המובילות, העתיד של מיניסוטה נראה ורוד. אנטוני אדווארדס נראה כמו טופ טופ טופ של שחקני הליגה בשני צידי המגרש, עם מנהיגות ואופי נהדר, הוא אמור להיות עוגן שאפשר לבנות מסביבות קבוצה אלופה. גובר מזכיר לנו שהוא הופך את הקבוצה שלו אוטומטית לקבוצה טופ 10 הגנה בליגה מעצם היותו, ומסביב לשניים האלה יש שלל כישרון ארוך, חכם ושיודע להגן.

סימן השאלה הגדול מסביב לקבוצה הזאת הוא קארל אנטוני טאונס, סימן שאלה שמתעצב סביב הנקודה הממוקדת הבאה: האם הוא יכול ורוצה להיות השחקן השני הכי טוב בקונטנדרית.

בסן אנטוניו לעומת זאת יש דבר אחד מעניין, והוא עונה לשם ויקטור וומבניאמה.

הימור: מיניסוטה ב-12

3:30 דאלאס מאבריקס (2-6) – לוס אנג'לס קליפרס (4-3):

אם דנבר וגולדן סטייט, שתי האלופות האחרונות של הליגה, מסמלות בנייה נכונה וסבלנית של סגל איכותי שמשחק כדורסל אסתטי שמשוחק בדרך הנכונה, הרי ששתי הקבוצות שבפנינו הן ההפך הגמור ומספיק להגיד את השמות: קיירי ארווינג, ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, ולוקה דונצ'יץ'.

לוקה דונצ'יץ'?

כן, צריך לזכור שלמרות כמה שהוא מפזר קסם, כמה שהוא דמות שמעוררת משיכה והתלהבות, בסופו של דבר לוקה הוא כיום השחקן שמייצר את הכדורסל הכי דומה לכדורסל של הארדן ביוסטון – כדורסל היליוסנטרי לחלוטין שסובב סביב שחקן אחד, אולי פיל ג'קסון רוצה לחזור מפרישה ולעשות עם זה משהו?

כרגע זה עובד לא רע, דאלאס עם מאזן טוב לוקה ממשיך להיוח מועמד לא מבוטל ל-MVP, טימי הרדוואי מועמד רציני לשחקן השישי של השנה, דריק לייבלי נראה כמו גניבת דראפט וגורם למהלך הלוזרי של טנקינג סוף השנה שעברה (זוכרים?) להיראות הרבה יותר טוב בדיעבד וגראנט וויליאמס משתלב נהדר.

כמה רחוק זה יכול ללכת? סיבוב שני.

על הקליפרס קשה להגיד אפילו את זה, הכל שם מסריח מרוח רעה, היעדר שיתוף פעולה, אגו שלא יכול לעבוד אחד לצד השני וכל מה שרע בכדורסל ב-NBA. אני לא מקנא בטיירון לו בימים אלו, אחד המאמנים המוערכים בליגה, צריך למצוא לעצמו מקום אחר, ורצוי בקרוב, כי האתגר שם גדול אפילו עליו.

הימור: דאלאס ב-10

5:00 פיניקס סאנס (4-4) – לוס אנג'לס לייקרס (5-3):

בד"כ משחקי עונה סדירה בשלב הזה הם לא יותר מגישושים ראשוניים, וכל מי שמייחס חשיבות גדולה מדי למשחק אחד עושה את זה על אחריותו. המשחק הזה עשוי להיות מעט שונה.

שתי הקבוצות הגיעו לעונה הזאת עם ציפיות גבוהות ולאחר שמשכנו פחות או יותר את כל עתידן על מזבח ההימור שלברון-דיוויס שווים עוד אליפות בצד אחד ושדוראנט – בוקר וביל שווים לפחות 2 גמרים ב-3 השנים הקרובות. בעוד ההימור הראשון היה גם סביר וגם כזה שלא היה ברירה אלא לקחת בצד השני ההימור מורכב יותר.

הפציעות של דוראנט והעובדה שביל אינו שחקן מוביל מוכח לקבוצה מנצחת, הופכת את ההימור שפיניקס לקחה לכזה שנראה שנישען על בוס חדש, שאפתן ודומיננטי שאף אחד בהיררכיה מתחתיו לא ממש ידע או יכל להגיד לו לא.

פיניקס מתעוררת בבוקר שאחרי המהלכים שעשתה בקיץ כאשר היא מסתמכת, נשענת ותלויה בבריאות, בכושר וביכולת של יוסוף נורקיץ' להתמודד ערב ערב עם הסנטרים הכי דומיננטיים בליגה בעידן שבו מרכז הכובד בין שחקני חוץ לפנים הפך למאוזן שוב.

הלייקרס מסתמכים על כך שאחד משני דברים הוא נכון: או שהשחקנים המשלימים יכולים לקחת אותם למאזן סביר כשלברון ודיוויס נחים הרבה, או שהשניים האלה מסוגלים לשחק 80 משחקים כפול 40 דקות באינטנסיביות מטורפת כי זו הדרך היחידה שהם יכולים לנצח.

בשלב הזה שבו דיוויס כבר נפצע קלות, המאזן של הקבוצה נראה רע, וגם בנצחונות הם צריכים את לברון 40 דקות במאה אחוז אינטנסיביות, העתיד לא מבשר טובות.

הימור: לייקרס ב-5

5:00 סקרמנטו קינגס (4-3) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-5):

הקבוצה הצעירה והלוהטת של השנה שעברה, פוגשת הקבוצה הצעירה והלוהטת של השנה הנוכחית (או כך לפחות נדמה).

הקינגס פתחו את העונה קטסטרופה זה לא מילה והם היו רחוקים שתי הארכות מוצלחות מלעמוד עכשיו על מאזן של 6-1, עם שני הפסדים לרוקטס ושלושה הפסדים רצופים בהם לא קלעו יותר מ-101 נקודות, בקצב המשחק של היום זה פשוט לא מספיק, והקינגס מאוד מאוד מתקשים בלי פוקס (ייעדר גם הערב) כאשר קיגן מארי וסבוניס לא מספיקים כדי לסכום אותם כשלשחקנים שלצידם קוראים הורטר (שדווקא נראה לא רע) ודוויון מיטשל (שנראה רע זה לא מילה). פתיחת עונה מאכזבת גם להאריסון בארנס שמול הרוקטס קלע 1 מ-6 מהשדה.

אוקלהומה לעומת זאת עם מאזן לא רע בינתיים אבל כזה שלא מספר את כל הסיפור, והסיפור של אוקלהומה הוא צאט הולגרם. בכל עונה אחרת היינו מדברים כל היום וכל הלילה על הולגרם, הרוקי המדהים שחזר מפציעה של שנה, גארד בגוף של סנטר שעושה דברים שלא ראינו אף אחד עושה בגודל שלו עד היום, כלומר, אם לא היה קיים וומבניאמה בעולם. אבל הסטת תשומת הלב הזאת עשויה להיות דווקא יתרון עבור הולגרם התחרותי ללא גבול, ולאוקלהומה שתחת הנהגתו של פרסטי יש את הזמן כדי להתפתח בצורה אורגנית ומבלי שעומס הציפיות יפגע בשחקנים הצעירים, נראה כעת עתיד ורוד עם הולגרם, SGAוייליאמס, דורט וגידי, ואני רק מאוכזב מכך שמיצ'יץ' עד כה לא מקבל הזדמנות של ממש.

הימור: אוקלהומה ב-8

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. תודה דור. למי שמעוניין היום לצפות תנסו אולי משקפי אולטרה-סגול כדי לא להסתנוור מהמגרשים ולהסתכן בנזק בלתי הפיך

  2. כמובן שפילי לא תתקשה מול הבוכנות וייגמר 17 קל
    ווש כבר ניצחה פעם אחת בקרב המחרידות של המזרח אז הפעם תור שארלוט לקחת ב3
    בוסטון כבר נפלה מול מיני ולא תרשה לזה לקרות שוב והנטס לא יעמדו בדרכם ויחטפו 13 על הראש
    הפליקנס אמורים לקחת בקטנה אבל אם מקולום וזאיון ממשיכים להיעדר אז יוסטון ינצחו ב8
    ממפיס רעים אבל יוטה להוטים להפסיד אז הפעם הדובים ינצחו ב4
    מיני טובה יותר אבל מרגיש לי שהריצה שלהם צריכה לעצור והחייזר צריך לחזור לעניינים אחרי שני משחקי נפל אז הפעם זה יהיה הספרס ב9
    דאלאס בפורמה יפה והקליפרס בבלגן של הארדן אבל התישהו הדברים צריכים להתחבר והלילה מרגיש כמו לילה נכון בשביל שהארדן יזרח וקיירי יסרח אז הקליפרס ב7
    בפיניקס החלקים מתחילים ליפול במקום ובלייקרס מנסים להבין איך לשחק בלי דיוויס/לברון אז זה אמור ללכת לסאנס ב12
    הרעמים מרשימים בניגוד למלכים שבלי ראש השועלים נראים רע ומר, 17 לשגא וחבורתו

  3. אחלה פרוויו לאחלה משחקים
    מקווה שפילי תנצח, יש לנו נטיה להפסיד לנמודות בשלב הזה.
    וחושב שגם הקליפרס ינצחו. יש לי אמונה שהכוכבים שם כבר לא ילדים ומבינים אולי דברים אחרת(הארדן… אני מסתכל עליך). והנוכחות של ווסטברוק בחדר ההלבשה חיובית, מה שמאזן במעט את חוסר היעילות שלו
    🤣

  4. הטיימלורד סיים את העונה לפי אדריאן ברזנייבסקי מהפוליטביורו, צריך לעבור ניתוח בקרוב.
    בקיצור, הסטיבוט מצטייר כדני איינג' מספר 2.
    אברי, הבייבי שלך התחיל ולא יסיים עונה. מצטער בשבילו אבל לא בשביל הסלטיקס. היה ברור ישר על ההתחלה שהבחור הצעיר ומאד מפוזר הוא אינג'ר פרון. לפחות עשה קופה לפני שיירד מהבמה. מניח שהערך שלו בסיום החוזה יהיה 20 אולי 25 מליון, זה יפה מאד. לא חושב שיוחתם על עוד חוזה ואם כן, חוזה מינימום.

    1. הסיבה היחידה לראות את הקליפרס
      1.לאסוף חומר איכותי ללוח חדשות.
      2.אתה בודק את גבולות הנפש שלך
      3.אתה מזוכיסטי אמיתי

  5. לא יכול לחכות כבר לרגע שיגמר הירח דבש הדביק הזה וביל יתחיל לזיין לדוראנט משחקים.

    מרחם על הטוויטר וכמות הבוטים שיווצרו באיזור חיוג פמליית דוראנט על שאר גרורותיה כדי להביע את המחאה הצודקת הזאת.

    בזבוז זמן כמובן לראות את המשחק הזה. דרבי הגופות המתות.

    אוקייסי אומנם רעים מאוד היום, אבל זה עדיין המשחק לראות.

  6. יש 5 קבוצות של שיקוצי על בWWE כרגע,
    הסאנס-דה שוט מחסל, צ'ק.
    קליפרס-כולם מחסלים,צ'ק.
    לייקרז-הבבון והגבה מחסלים,צ'ק.
    דאלאס-קיירי הדפקט 100% מחסל,צ'ק.
    מילווקי-הגמד של פורטלנד מחסל,צ'ק.
    פילי-על הגבול,תלוי בבכיין טמביד.(קבוצה סבבה חוץ מהשיקוץ טמביד)
    כל הפסד של אחת מהרשימה,זאת סיבה למסיבה.

      1. אולי נוציא את דה שוט לאפטר מהצנטרישוט, לחיסול ממוקד של טמביד.
        היה מה זה עונג לתעב אותם עם ריברס הבולע ואבו מנדבושקס
        העכברוש גם ברשימה

  7. מתי יוצא פורים?
    עוד מעט נחגוג את חג המכבים ואחרי זה חג הפרסים.
    חבל שאין גם חג הורים והצידונים, אולי מהשנה?

            1. השארת אותי חסר מילים,
              חדר זוגי עם דה שוט,מי נהג?

            2. לא
              אבל דוייט היה איתנו לב ונפש.
              גם ביבי היה

            3. אהה, הייתם בבונקר האטומי.
              שלישייה עם שרה.
              ביבי צפה ונאנח מהנאה שזה לא הוא.

            4. ביבי דוויט ודה שוט
              אני חסר מילים

            5. ביבי מוסר ד"ש מהצנטרישוט.
              שוקל לעניין משקיעים. יואל יקנו את הסטארט אפ שלך, תעשה אקזיט ותחייה על הריבית.

  8. חבל על הזמן עם המוצר הזה,
    אסור לעשות הגנה.
    ואם בכל זאת אתה עושה,
    תחטוף עונשים בלי סוף בתור קבוצה.
    מדהים איזה גוואלד הWWE

      1. אני מנסה לראות את קינגס-אוק
        התייבשתי כמו דג בשמש.
        20,000 ריוויוז, כל 2 דקות המשחק נעצר.
        בואנה להשוות את הגועל הזה לשנות ה80\90 זאת בדיחה עצובה.
        כדי להנות מהזבלה הזאת אתה חייב להיות סנילי או בן 15

  9. מקסי מקסי מקסי

    דריל מורי הגאון בבחירה ה 21 בדראפט הביא סופרסטאר
    29 נק, 10 אסיסטים,6 ריבאונדים,4 חטיפות ו 0 אפס 0 אפס איבודי כדור

    אני אומר את זה כבר שנים גארדים מקנטקי הם משום מה סופר אנדרייטד , וכולם נהיים שחקנים טובים עד מצוינים ב NBA

  10. הקינגס מצאו פתרון להעדרות דל פוקס עם קיון אליס. שחקן שנה שניה שלא נבחר בדראפט ועל חוזה דו צדדי. הוא טו ווי פלייר וזה אחלה.

      1. במשחק הראשון הם היו יותר טובים. במשחק השני הם די גנבו את המשחק אבל קליי זה קליי. אני חושב שגם השנה הקינגס יסימו במקום הראשון בפסיפי.

  11. לוס אנג'לס נגד קבוצה בלתי נראית. מידי פעם הכדור זה ממקום למקום במגרש. רוחות רפאים. עד שהצלחתי להתפרס השחקן מסר מה שנראה לי כמסירת אוויר.

    בכל אופן פיניקס נכנסה לרבע האחרון עם +10 ואז דוראנט יצא וביל נכנס. שהוא חזר בפיניקס היו ב 6- .

    לברון שיחק מושלם, שזה כל מה שזה משנה.
    הלוח התוצאות נרשם שדוראנט שם ארבעים נקודות פלוס מינוס. לא הצלחתי לזהות אותו על הרקע של הפרקט.
    בכלל שחקנים שחורים עם מדים סגולים על פרקט סגול יותר קשה לראות משחקים לבנים עם מדים סגולים. רק אומר עם אתם נותנים להם פרקט סגול מודים סגולים. תעלו עם החמישיה היותר בהירה.
    הולך לשים טיפות עיניים

  12. אני אכתוב את זה גם פה קיסון וואלאס הולך להיות כוכב כוכב. משחק כזה שלם מרוקי זה נדיר. אוקלהומה בונים משהו מאד יפה

  13. פינת ג"ס:
    לוח המשחקים שסילבר סידר לג"ס כלל 9 משחקים ב 9 ערים שונות (שני משחקי בית אבל לא ברציפות). זה הסתיים במאזן 3:6. עכשו יש רצף של 6 משחקי בית בהם 2 צמדי גב לגב עם מינסוטה ואוקלהומה. זה לא הולך להיות קל אבל אם המאזן יהיה 1:5 או אפילו 2:4 זו תהיה הצלחה.
    .
    גורדן פול הלך וכריס פול הגיע.
    כמות הליכלוכים שנשפכים על פול גדולה, החל מאנדרה שאמר עלי את המשפט האלמותי "התאמץ להראות לא מתאמץ" עבור דרך עיתונאי החצר וכלה בגרין. בעיני גורדן היה קריטי בשנת האליפות ונותר עד עכשו השחקן היחיד בג"ס שיכול היה לקחת עליו את המשחק אבל האגו שלו והג'ורה בצורת פה שלו סללו את דרכו החוצה. יכול להיות שאם אחרי הזכיה באליפות קלי היה מוחלף וגורדן היה מקבל את המקום שלו בחמישיה הדברים היו מתנהלים אחרת אבל זה דבר שלא היה סיכוי שיקרה אצל מיירס.
    .
    כריס פול בג"ס זה זהב פרווים למי שמכיר את הביטוי משיר המעיל של קדיה מולודובקי (מי שלא שיחפש במרשתת:-). החמישיה השניה של ג"ס בהרכב: פול, GP2, מודי קמימינגה וסאריץ עושה שמות ביריבות. גם הגרסה של כריס והגנון: פול, פוד, מודי, קמינגה ו TJD היתה טובה מהחמישיה השניה של דנבר.
    .
    אבל ופה אני מגיע לנקודת החולשה של ג"ס השנה, החמישיה הראשונה: קרי,קלי,וויגינס,גרין ולון לא משחקת טוב. בניגוד לשנה שעברה שהיא הובילה את הליגה השנה זה כנראה הפוך. צמד שחקני הכנף קלי את וויגינס נותנים תפוקה של 5 מעשר לכל היותר. קלי אמנם שומר טוב על מספרי 4 אבל הוא לא שיפר את הובלת הכדור, ההגנה בקו השלוש איטית להחריד, כושר הקליעה ירד והוא לא לוקח כמעט ריבאונדים. הוא משתלב טוב בהגנה הקבוצתית ולוקח פחות זריקות אבל הוא צל לא השחקן שהיה.
    וויגינס חביבנו חזר לגרסת מינסוטה של עצמו – קראתי תחחזית שהוא יחזור לעצמו במשחק הקרוב מול מינסוטה. הוא אנמי, קולע רע מהשלוש וממעט בכניסות החלטיות לסל. ההגנה שלו סבירה אבל זה לא השחקן של שנתיים אחורה. לא ברור מה עבר עליו בשנה שעברה אבל הוא לא חזר לעצמו.
    .
    הבעיה הגדולה ביותר עם קלי וויגינס שאי אפשר להבצע עליהם עסקה סבירה (קחו את וויגינס ושלוש בחירות סיבוב ראשון עבור אנאנובי אינה עסקה סבירה מבחינת ג"ס). דנלווי כ GM משדר וויב שונה מזה של מיירס ולהערכתי אין לו סנתימנטים לא לקלי וודאי שלא לוויגינס. הוא רוצה אליפויות (ברבים) העלות של אנאנובי (שאין לי מושג אם הוא מתאים לשיטה של קר מבחינת יכולת ואופי) אינה רק התשלום של בחירות סיבוב ראשון לטורנטו אלא גם חוזה מקס שהוא דורש להמשך. אני לא חושב שהוא שווה חוזה כזה.
    ץ
    בקיצור, פול עושה מה שפול לא הצליח לעשוות בשנה שעברה להפוך את החמישיה השניה ל מנצחת אבל הקבוצה חסרה את השחקן השני שיכול לקחת עליו את הקבוצה לנצחון דבר שפול ידע לעשות. הכדור במגרש של דנלווי.

  14. אביגדור פלדמן
    https://www.haaretz.co.il/magazine/2023-11-08/ty-article/.highlight/0000018b-af37-d3c1-a39b-bff794160000?172
    באחד הימים קיבל נתניהו טלפון מנשיא ארה"ב שהודיע כי יגיע אליו סוכן מיוחד שיזהה את עצמו בשם גוג, ויש להורות ליוסי שלי להכניס אותו מיד ללשכה. נתניהו סילק מן השולחן את מגשי פיצת עזריאלי וטמן אותם בפח שסומן באותיות אדומות "סודי ביותר". פיסת פפרוני התגלגלה מתחת לשולחן, נתניהו ניסה לזחול מתחת לשולחן ולחלץ אותה. גוג, שנכנס בינתיים ללשכה, אמר: "אין צורך".
    .
    נתניהו יצא מתחת לשולחן, יישר את העניבה, גילה שאין לו עניבה אלא חולצת טי־שירט שחורה וניגב את פיו משומן ופירור בצק. "אני גוג מיחידת מחריבי העולמות", אמר גוג. "שמעתי עליך", אמר נתניהו.
    .

    "באתי לברך אותך וגם להודיע לך כי רשמנו את שמך על קיר התהילה", אמר גוג, "מתחת להמן הרשע, אנטיוכוס ואטילה מלך ההונים, ומעל לבנו של סם, הלוא הוא דיוויד ברקוביץ, ברשותך רשמנו אותך בשמך הסודי מגוג, אבל זה רק בינינו".
    .
    "על מה ולמה", היתמם מגוג.
    .
    "אתה יודע כמה זמן לקח לנו להחריב את העולם בפעם הקודמת?" שאל גוג, "מה לא ניסינו — מבול, רעידת אדמה, זרקנו אלפי סטרואידים בכדור הקטן שהסתחרר סביב עצמו בחלל התכלכל, עד שאחד פגע, האבק שהשתחרר החשיך את השמים ואז הפעלנו את מאווררי הענק מתוצרת גרמניה, האחרונים שניסו ולא הצליחו להחריב את העולם, אבל השאירו מאחור את המאווררים, שהקפיאו את הכדור והרגו את כל הדינוזאורים. אבל אתה גדול מכולם, פחות משנה לקח לך להחריב את כל מה שנוצר אחרי תקופת הקרח, איך עשית את זה?"
    .

    מגוג ציחקק, "על עילת הסבירות שמעת?"
    .
    "מה זה?" שאל גוג, "גז רעיל במיוחד, מגפה, התפרצות אדירה של הר געש?"
    .
    "ממש לא", השיב מגוג־נתניהו, "על שמעון הצדיק שמעת?"
    .
    "זה משיירי כנסת הגדולה", השיב גוג והוכיח שלא שכח את תלמודו כשעוד שהה על פני כדור הארץ, תחת השם יענקלה.
    .
    "זה האיש", אמר מגוג, "שאמר שעל שלושה דברים העולם עומד — על התורה על העבודה ועל גמילות חסדים".
    .
    "ואת שלושתם קיימת?" שאל גוג בהתפעלות.
    .
    "חס וחלילה", אמר מגוג, "מה לי תורה, מה לי עבודה, אני ועבודה, הצחקת אותי".
    .
    "ואולי גמילות חסדים?" שאל גוג, ושניהם פרצו בצחוק רם שהזעיק פנימה אל הלשכה את יוסי שלי. מגוג סימן לו לצאת החוצה.
    .
    "תכניסי את הבן יקיר לי אפרים", קרא מגוג למזכירה. תוך דקות ספורות נקש בדלת הבן יקיר. "תיכנס, תיכנס", אמר מגוג, ולחדר נכנס השר עמיחי אליהו. "תכירו", אמר מגוג, "שר המורשת אליהו האטומי"
    .
    "אז שמעון הצדיק טעה", אמר גוג, "העולם עומד על הסבירות, שהיא עצם קטנה בגופו של בן האדם, הקבועה בין המנהרה הטארסלית ובין עצם העקב, שספרי האנטומיה מכנים אותה עצם הפטישון, אבל למעשה היא עצם הסבירות. ויום אחד עלה על דעתי לעקור את עצם הסבירות ולראות מה יקרה".
    .

    "הבנתי", אמר גוג.
    .
    "כשנעלמה הסבירות", המשיך מגוג, "איש לא חשש להפקיר את הגדר, להפקיר אלפי אנשים לחיות טרף שיצאו מן הגיהנום. היו להם טנדרים ואופנועים וטרקטורונים מעופפים. זה אמנם כלום לעומת מדינה חמושה בכלי הנשק החדישים ביותר המונהגים על ידי הבינה המלאכותית מתוצרת יחידת הסייבר ששמה יצא למרחקים, אבל כשהסבירות נעלמת גם איש מצויד במקל הליכה עשוי ענף עץ, בלי קרני לייזר, בלי אמצעי חישה, חוצה בצליעה את הגדר המוטלת על הרצפה, הגדר שחצצה בינינו ובין תהום של שנאה. האיש המצויד במקל ממהר להרוג, אולי יצליח גם לבזוז קומקום חשמלי".
    .
    "אבל זה לא החריב את העולם", אמר גוג.
    .
    "חכה חכה", אמר מגוג, "זו רק ההתחלה". הוא הרים את קולו כך שיגיע לציפי המזכירה שאוזנה היתה צמודה לדלת, "תכניסי את הבן יקיר לי אפרים". תוך דקות ספורות נקש בדלת הבן יקיר. "תיכנס, תיכנס", אמר מגוג, ולחדר נכנס השר עמיחי אליהו. "תכירו", אמר מגוג, "שר המורשת אליהו האטומי". גוג לחץ את ידו, "שמענו עליך ויש מקום פנוי בקיר התהילה לרשום את שמך, אולי על יד חמלניצקי".
    .
    "אשאיר את שניכם לבד", אמר מגוג, "יש לי ראיון בטלוויזיה של בוסניה והרצגובינה".
    .
    "לפני שאתה הולך יש לי שאלה אליך", אמר לו גוג, "איך זה שאתה יושב בחדר שהדלת אליו אומרת לשכת ראש הממשלה ולא בכלא, למה אין אפר על ראשך במקום משחת שעווה בצבע כסף לעיצוב השיער?
    .
    "זה העם שלי", אמר מגוג, "הם אוהבים אותי, הם לא יכולים בלעדיי, הם מייחלים שאקח אחריות, שאגיד אשמתי, בלי זה הם לא מצליחים להירדם. וזה יבוא אני מבטיח לך, אבל קודם ניתן לאליהו האטומי להשלים את המלאכה. נתתי לו את הכפתור האדום, אל דאגה הוא מחזיק אותו בכיס מיוחד, מוגן בריצ'רץ' חסין מחלודה, וחוץ מזה גם לאיתמר בן גביר נתתי כפתור דומה, ורק אם שניהם לוחצים יחד — יום הדין מגיע, וידוע שהם אף פעם לא מסכימים בכלום", אמר מגוג וציחקק.

    1. רמה ירודה מאוד, שמח שלא אתה כתבת את זה כי אני מחזיק ממך כותב פי עשר מהשטויות הילדותיות והנדושות האלה, מדהים שהארץ מפרסמים את זה,

כתיבת תגובה

סגירת תפריט