מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.ג'יימס הארדן, פטריק בברלי, טייריס מקסי. הבקורט הטוב בליגה?

אתמול קווין מקונל היה 'THE SPEAKER OF THE HOUSE'. היום הוא לא, בגלל איזה קונגרסמן דפוק מפלורידה בשם Matt Gaetz שהחליט שהוא עושה הכל לגרום להחלטה ההסטורית: אף פעם, בכל ההסטוריה של ארה"ב, לא ניזרק דובר ההאוז, מעמדתו. הסיבה? שהוא הצטרף לדמוקרטים (וקומץ רפובליקנים) להעביר את הבאדג'ט הזמני (45 יום) ולמנוע את GOVERNMENT SHOTDOWN.

בעולם ה-NBA נגרמים זעזועים לא פחות קטנים כשיום אחד דמיאן לילארד חותם עם מילווקי באקס, יום שני דרו הולידיי חותם עם הבוסטון סלטיקס, ויום שלישי ג'יימס הארדן חוזר לשחק עם פילדלפיה.

יום אחד הבק-קורט של הבאקס הפך לשיחת היום ב-NBA. יום אחריו הבק-קורט של הסלטיקס הפך לשיחת היום עם הצטרפותו של הולידיי, ולפני דקות ספורות נודע שג'יימס הארדן חוזר לפילי, ופטריק בברלי כבר הצהיר על הבק-קורט שלו – עם הארדן וטייריס מקסי – כ"שליט של ה-NBA".

2 .חמישה – חמישי – מי יודע?

לפתע פתאום, OUT OF NOWHERE, העונה שעומדת להיפתח בשער, הפכה להיות אחת המעניינות, מסקרנות, ובומבסטיות מכל העונות בשנים האחרונות.

ישנם באתר כמה מוקיונים הממשיכים לתאר את ה-NBA כקרקס שהגיע לשוק הכרמל, או אליפות ה-WWE שהגיעה לשוק בצלאל, אבל האמת לאמיתה היא שכל המוקיונים האלה (הם יודעים למי אני מתכוון אז אחסוך מילים באזכרת שמם) רעבים לכל מילה שלי, הולכים לישון עם מחשבות של "דיים" או "ויקטור", ומתכננים את יום הבר-מצווה של בנם על פי לוח המשחקים של ה-NBA שמא, חלילה, יפסידו את משחק הסיקסרס בבאקס.

מה שקרה הוא שבגלל שמות כויקטור, דמיאן לילארד, ג'יימס הארדן, לברון ג'יימס, ואפילו Jeremy SochanDevin Vassell and Keldon Johnson מהספארס, הליגה העונה הופכת להיות פיצוץ שלא היה כמוהו כבר שנים.

לפתע שאלות כמו "מי יהיה החמישי לצד ג'יאניס, דיים, ברוק לופז, וקריס מידלטון?" מדירות שינה מעיני המוקיונים שהזכרתי – שלפי תגובותיהם באתר אז היורוליג נמצא שתי דרגות ורבע מעל ה-NBA – בשעה שהם לא יכולים לדקלם שמות של יותר מ-6 שחקנים בכל היורוליג. לפתע הם מתגלגלים המיטה מימין לשמאל ומשמאל לימין מנסים להכניס שם חמישי לחמישייה של המילווקי באקס.

מה קרה פתאום? דמיאן בבאקס…הולידיי בסלטיקס…הארדן הוא 'כן' בפילדלפיה…לברון מכין את רוי הצ'ימורה להיות 'יורש המלוכה'…הספארס, בשקט, מתכוננים לפוצץ את ה-NBA עם צעירים שלא שמענו את שמם, ואפילו אינדיאנה פייסרס מדברת 'אליפות'. ואני, עם כל בעיות הלב שלי, לא שם קצוץ על הוראות הרופאים וממשיך לשבת ליד הטיווי אל תוך הלילה לקלוט כל חדשה מהליגה הפנטסטית הזאת.

וממש הרגע נודע שהארדן חוזר לפילדלפיה!

אז בחרתי כמה קבוצות מה-MEDIA DAY, בעזרת הפוסטים שהתפרסמו ב-ESPN היום:

3. מילווקי באקס

Less than a week after being traded for the first time in his 11-year NBA career, reality was still setting in for Damian Lillard, the Milwaukee Buck.

But it was easy for him to get excited about his new running mate, two-time MVP and 2021 Finals MVP Giannis Antetokounmpo, and all the ways they would make life easier for each other on the court. It's the first time either player, both named to the NBA's list of the top 75 players of all time, will play alongside another superstar.

לילארד אמר על הטרייד: "משך כל הקריירה שלי זה היה "OFF-THE-DRIBBLE-3" ו-ROLL-PULL-UP 3" שתמיד היה 'CONTESTED'. תמיד נגד שמירה צמודה כי אני הייתי הנשק המסוכן ביותר בקבוצה. לא יכולתי לזוז ללא 'DOUBLE-TEAM' עלי. כל חיי חלמתי איך זה יהיה לשחק בקבוצה שאני לא השחקן הדומיננטי ביותר בה. לפתע זה…לפתע Antetokounmpo הוא חוד החנית של ההתקפה והשחקן המסוכן ביותר שבה. אני מתרגש מהמצב החדש. אני לא יכול לחכות לשחק איתו ולפתע להיות משוחרר מדאבל-טים. לפתע יהיה לי SPACE. זה תענוג שאף פעם לא היה לי".

לילארד וג'יאניס תמיד העריצו אחד את השני, ממרחק. ג'יאניס בחר בלילארד ראשון בדראפט של האול-סטאר, אבל ההערצה של אחד את השני נראתה אפילו יותר בשיחת הטלפון בין השניים מיד אחרי שנודע על הטרייד.

Antetokounmpo said it was like they were both the same person, if different sizes

ג'יאניס אומר:

"We got to stay locked in," Antetokounmpo said. "There's going to be so much hype around us, lot more TV games, lot of conversation about us. But at the end of the day, you don't win a championship by making a move."

לילארד מוסיף:

"It made me feel good to see that he thinks that way."

4. בוסטון סלטיקס

A summer of change for revamped Celtics

הסלטיקס הייתה תמיד הקבוצה הזהירה ביותר ב-NBA. קבוצה שמרנית. בשנות ה-80 יכולת לדקלם את החמישייה שלה כמו 'אברהם-יצחק-יעקב': דניס ג'ונסון, דני איינג', לארי בירד, קווין מקהייל, רוברט פריש.

זה היה די נכון עד לאחרונה, פחות או יותר. לפתע מרכוס סמארט עובר בטרייד יחד עם גראנט ויליאמס. ג'ו מזולה המאמן, מחליף את כל צוות האימון שלו. קריסטפאס פורזינג'יס הובא כדי שלסלטיקס יהיו שני ביג-מן תחת הסל.

פתאום בום. דרו הולידיי הובא. רוברט ויליאמס הוגלה, וזה היה אחרי שבועיים שפרוז'ינגיס התאמן יום-יום עם רוברט ויליאמס כשהם מתכוננים לשחק כשני מגדלי תאומים.

סם קוסל, האסיסטנט קוץ' החדש בילה הקיץ חודש שלם עם דריק ווייט, להכינו להיות הפוינט גארד הפותח של הסלטיקס, ולפתע מגיע דרו הולידיי.

.הראש מסוחרר. כל יום רעידת אדמה חדשה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. בס"ד
    תודה מנחם.
    מעורב משובח.
    בהחלט הרבה זעזועים.
    יאניס ודיים, נקוה שיעבוד טוב ביחד, לא בטוח.
    הסלטיקס הרגישו שהם צריכים עוד צעד קדימה לאליפות, בדומה לטרייד שהביא את הולידיי לבאקס.

  2. חחחח מנחם הגיע חם משום מה. מי עצבן אותו?.
    .
    לפילי ובאקס נראה שיש עוד אפשרות לערבב קלפים מספסל. בבוסטון הכל נראה מתוח עד הקצה והעונה עוד לא התחילה

  3. אל תתרגש… כלום לא סגור. עוד צריכות למצוא את מקומן כמה חתיכות של שחקנים משלימים.
    גם טרייד על הארדן לא יפתיע אותך או את מישהו אחר. השאלה מה מורי יתן בתמורה.
    תודה שאכפת לך כ"כ…

  4. פטריק בברלי דפוק, אבל הוא יודע דבר אחד לזרוק הצהרות לא עולה כסף , מקסי השחקן היחיד שטוב בבקורט הזה, את הארדן ובברלי הייתי זורק לפח לא זה של המחזור זה של הזבל שטוחנים את הארדן והחולה כלבת השני. הארדן כבר לא שחקן כדורסל אלא קובה בורגול שמרעילה את חדר הלבשה.
    .
    2. הליגה היא הרבה יותר מרק כדורסל, זה מכונת שיווק ענקית שנועדה לתת שואו לקהל ולמכור כמה שיותר מרצנדייז, אני לא אומר שהליגה מכורה אבל המשחק שהכרנו הפך למשחק שמתעדת התקפות באופן ברור על חשבון הגנות ואיזון.
    .
    3. לילארד צודק הוא אף פעם לא שיחק אם משהו שקרוב אפילו למפלצת היוונית, הקטע שהם גם מתאימים אחד לשני אחד יקבור אותך מ3 והשני בצבע, איך בדיוק בונים חומה נגד יאניס כשלילארד ומידלטון על ה3.
    .
    4 . לבוסטון גם לה יש קבוצה פנטסטית, הם קבוצה הרבה יותר מאיימת ומסוכנת מהקבוצה החד ממדית של עונה קודמת, הם הפכו את סמארט להולידיי (שהוא שדרוג אדיר עליו בניהול משחק וביכולת לקבור את העור מ3) וזה יפתח את הצבע לחדירות של טייטום, בנוסף והביאו את פורזינגס הרכיכה שנותן להם עוד אלמנט של פוסט .
    .
    הבעיה שלה זה חולשה יחסית בקו הקדמי. הבריאות של פורזינגס וזה שהורפורד יכול להפוך לחלב שנשכח במקרר יותר מדי זמן, אף אחד לא יודע מה התאריך תפוגה שלו, בכל מקרה המהלך של האול אין ראוי להערכה הם אצלי מספר 3 בספר ממש טיפונת מתחת לדנבר ומילווקי ולא אופתע אם יקחו אליפות.

  5. מצוין מנחם, אין כמוך.
    הארדן בחיים לא יחזור לפילי. גם ל-NBA רוב הסיכויים שכבר לא.
    הוא פשוט לא רוצה לקבל את הקנסות כמו סימונס, אז יופיע לעשות טריקים ושטיקים, לחרב ולהרוס.
    היה להם כבר אחד כזה – סימונס – והם נתנו נכסים כדי לקבל אחד יותר גרוע ויותר רעיל.
    במקום לבנות מחדש עם גרעין בריא, אחרי שהקבוצה בלי סימונס סוף סוף התחילה להבריא.
    .
    דיים מגעיל אותי. כזה בכיין דו פרצופי. כל הקריירה הוא זרק זריקות קשות אוף דה דריבל כי הוא ר-צ-ה לזרוק את הזריקות האלה.
    לשחק את ההירו בול הדפוק שלו בשביל האדרה אישית ולא להתפתח כשחקן ולא לעזור לקבוצה להיות טובה יותר.
    יאניס הולך לקבל את החרא הזה לפרצוף במקום הולידיי – הטים מייט המושלם.
    באקס נחלשה! אפילו ג'ורג' קארל אומר את זה.
    https://www.opencourt-basketball.com/george-karl-doesnt-see-damian-lillard-as-a-better-option-than-jrue-holiday/

    1. חלק ראשון מסכים, חלק שני לילארד באמת רצה לשחק לבד אבל לא היה לו קבוצה סביבו, לילארד טוב מהולידיי בכמה מונים בטח כיום

      1. נכון לגבי לילארד; אני גם חושב שהמשחק של לילארד זה פשוט מה שהוא יודע לעשות. לא ניסה משהו אחר כי זה מה שהוא מכיר והוא טוב בזה.

      2. לא מסכים עם הכל (הזקן אמנם מגדל כרס וויסקי ועסוק בשיגולים במקום בכדורסל הבעיה היא שהבית שימוש עוד יותר גרוע הוא אפילו לא מגלה עניין בהופס). אבל מסכים עם היתר ואוהב את החד משמעיות שלך. זו תחזית מאוד מאוד מאוד אגרסיבית ולא more of the same להגיד שהבאקס הולכים להתרסק איפה שהוא בפליי עוף ושלילארד הוא תכלס לא יותר מקלוריות ריקות. וואו. אני דרך אגב מסכים. אני גם אוהב את לילארד אבל בגדול חושב שהוא אכן דו פרצופי. אני מהמר על בוסטון רק שכולם יהיו בריאים. ג'רו זה הדבר האמיתי זה לא חרטא.

  6. "עבדתי על המנטליות בקיץ. אני עוגן הגנתי"🤣🤣🤣
    צפו בדני אבדיה בראיון. העבודה האישית בפגרה ("זרקתי נגד עצמי, זאת התחרות הקשה ביותר"), הפרידה מפורזינגיס ("הוא כמו אח גדול בשבילי") והקשר עם קוזמה ("אכפת לנו אחד מהשני")
    אוי גוואלד, במקום לברוח בכוח מוושינטון, דנילה למד מהטובים של הWWE איך לחרטט בלי בסיס.
    איכס, אשכרה דיבור של זאיון וסימונס.

    1. דני יודע איך צריך להתנהג ולדבר עם הוא רוצה חוזה גדול. וזה בסדר גמור, בשביל להגיד מה שאתה באמת חושב יש חברה והורים. לתקשורת מזמרים את מה שצריך.

  7. חחח מנחם גוד וואן. הwwe זה בידור ובזה הם טובים כל יום רעידת אדמה חדשה כמו הריבים בין שון מייקלס לרייזר ראמון ודיזל.
    אין ספק שכותרות הם יודעים ולדחוף את זה כפרומושן של איזה סרט מהאגדות.

    בכדורסל קצת פחות… ( כאילו הם טובים בiso וכשרון וזה אבל שכחו כדורסל אמיתי)

  8. אני אוהב את האידיליה של תחילת עונה
    כולם יתנו 120%
    הסינרגיה פורחת
    כולם תופרים חליפות
    מקסים
    בתסריטי תחילת עונה אצלי והייפ פניקס כבר בטריפיט
    🤣

  9. לטובת אוהדי הספרס – המבנה של החוזה של דווין ואסל מעניין ומתכתב עם הארכת המקס הצפויה (אך עדיין רחוקה) לוומביניאמה
    שנה 1 – 29 מיליון
    שנה 2: 27 מיליון
    שנה 3: 27 מיליון
    שנה 4: 25 מיליון
    שנה 5: 27 מיליון
    (זה לא כולל את התמריצים שיהיו זהים כל שנה)

      1. הפואנטה היא שהסכום השנתי בעונה 4 נמוך יותר אפילו בהשוואה לעונה הקרובה ובוודאי בהשוואה לתקרת השכר שצפוייה לטפס בעקביות. השרוך הצרפתי (טפו, טפו, טפו) יקבל מקסימום לחוזה ראשון אחרי חוזה רוקי (25% או 30% מתקרת השכר הצפויה בתום חוזה הרוקי),
        החוזה של ואסל יתפוס באותו מועד 25 מיליון מתוך 164 (הערכה שמרנית לגובה תקרת השכר), שזה 15% מתקשרת השכר באותה עונה. זה אומר שהצרפתי + האיש של טמיר תופסים ביחד גג 45% מתקרת השכר של הספרס בזמן המדובר, שזו סיטואציה לא רעה בכלל. זה מאפשר להם להגיע לאותה שנת חוזה אם מרווח תמרון מרשים (כולל החוזה של ג'ונסון שיסתיים באותה עונה, אבל "סוחב" קאפ הולד לא נורא בכלל)

          1. חוזים ותקרות שכר זה כמו הסרטים בסדרת המטריקס בשבילי, לא יעזור כמה ינסו להסביר לי זה פשוט לא נכנס. הלקח שהייתי צריך ללמוד כבר לפני שנים: אם גילרי אמר משהו על תקרת שכר, הנהן בהסכמה ועשה עצמך כאילו הבנת במה מדובר. ברצינות גילרי, הידע שלך באיזורים האלו זה חתיכת אדד-ווליו לאתר.

      1. שוטינג גארד חמוד של הספרס עשה אחלה קפיצה עונה שעברה, במשכורת שמתרוצצות בשוק זה חוזה מצויין כמו ששמעון ציין אתמול 30 זה ה15 החדש (או 27).

  10. מנחם, הלגאסי שלך זה אנחנו. האתר, הקהילה, התגובות הטובות (והפחות). לפחות לגביי יכול לומר שאתה חלק גדול ממה ששינה את מסלול החיים לכיוון ה NBA, עוד כילד. המעורבים האלה והתשוקה לליגה אחרי כל השנים האלה – השראה.

    דברים תמיד נראים מעניין בעונת המלפפונים, השנה במיוחד. אני עדיין עם דנבר לריפיט בטופ סיד, יותר מדי שינויים משמעותיים בשאר הקונטדריות (למה אף אחד לא מדבר על המאמן של הבאקס? איך ההגנה של בוסטון תיראה בלי גבוהים? פיניקס כסימולציית 2k שיצאה משליטה)

    ודני… חבל. באמת חבל. עם פול וקוזמה בקבוצה כל כך בינונית, הוא לא יראה זריקות בכלל. 2 ראשונות בחוץ והוא שוב ישתבלל/ישובלל מהמאמן ויחזור למסור ולרוץ לריבאונד. בלי זינגיס שם יהיה לו אפילו קשה יותר. סיטואציה פח.

        1. לא יענישו, אבל לדעתי החוסר ביטחון מהמערכת מביא לזה שהוא מצנזר את עצמו. העונה זה עליו לגדל ביצים כי כאמור הסיטואציה פח ולא יעזרו לו שם להרים את עצמו.
          ההשוואה לקיספרט וליפני לא אידיאלית. האחד צלף בהגדרה והשני לא שמע על למסור. פול מקביל להאצ'ימורה בקטע הזה, אז אין ממש שינוי. אבדיה אמור להיה היות יותר אול אראונד, אבל בינתיים לא מראה את זה

          1. האמת שהוא נגר, מדבר על הגנה. הוא לא זורק לסל כיוון שהוא לא מסוגל זה ההבדל בין קוזמה שמקבל 100 מליון ודני שיגרד מינימום

            1. דני לא יקבל 100 מליון ובצדק. הוא גם לא יקבל מינימום, ובצדק. יקבל חוזה חביב שיסדר אותו ואת אבא שלו לכל החיים.

            2. אם דני יקבל 15 וצפונה לעונה אני אופתע מאד. בליגה של היום זה כמעט כמו המינימום. אם יקבל 6 מיליון או משהו כזה הוא נדפק חזק וזה לדעתי מה שיקבל שהמקסימום שאני חוזה לו זה 40 מיליון ל4 שנים. מאחל לו הרבה יותר מזה שופכים שם כסף חינם אין כסף רק לאסוף מהריצפה.
              הדבר החשוב ביותר זה סטט זה מראה על בטחון סוואג ורעב צריך לקלוע 17 20 נק שזה מכוונן אותך בליגה הזאת לחוזים שמנים מדושנים ומעלה. בשביל לקלוע 20 צריך לזרוק 18 20 זריקות לפחות כל משחק. עם 6 7 זריקות לא מגיעים לסטט הנדרש. המתמטיקה היא פשוטה.
              נצחונות וכו זה בכלל לא מעניין צריך להתכוונן לזריקות בלי מצפון לסטט ולכסף עם סווג שאגות דיבורים בתקשורת של אני מנהיג משני צידי המגרש והאסל והרבה הרבה לזרוק.
              שוט דני בוי שוט

          2. לא רואה אותו מקבל מעל למינימום, 9.2 נקודות באחוזים עלובים ולא מדובר באיזה מגן על. אין לוושינגטון/ לכל קבוצה אחת שום סיבה אחרת להביא לו חוזה חביב. 2-4 מליון לעונה זה המקסימום שלו

            1. אל תגזים ברוך 2 4 מיליון משלמים למשלימי גי ליג. לדני ישלמו יותר בגלל ה"פוטנציאל" בגלל שהוא צעיר אבל אני מאמין שלכל היותר 10 מיליון זה תקרת הוואו שיביאו לו.

              פול וקוזמה כבר יתחילו לעבוד על המקס החדש 😁

            2. עוגנים הגנתיים מקבלים 6 מיליון עד 10 מיליון תשאלו את סמארט וקראודר😁
              אם יש גם פה גדול ואתה מוכר את עצמך בסגנון בלעדיי אין קוזמה וגורדן פול אני המנהיג הלב והמנוע ואני צריך להיות אולסטאר לא מעריכים הגנה בליגה הזאת אפשר לעקוץ 20 עד 40 מיליון (לפרטים לפנות לד"ר דריי והבאגט גוברט)

            3. שוב מדוייק שמעון

  11. תודה רבה מנחם
    הארדן שחקן גמור, לא הייתי נוגע בו עם עמוד של ריקודי חשפנות
    משהו שלא מדברים עליו מספיק בטרייד של לילארד הוא נושא העמידות שלו
    האם הוא ישחק 60 משחקים? 50? ואיך הוא יגיע לפלייאוף
    בשילוב של מידלטון הדועך
    מילווקי צפויים להיות בבעיה

  12. שני הסנט שלי.
    "הדבקת" כוכבים ביחד לא עובדת מיד. לוקח זמן, אם בכלל זה עובד.
    היוצאים מהכלל הם כוכבים שמצטרפים לקבוצה מוכנה.
    מילווקי קבוצה מוכנה. בוסטון קבוצה מוכנה. לכן שתי ההדבקות האלה יצליחו. להערכתי, בבוסטון זה יצליח יותר והם יגיעו לגמר הנבא.
    פילדלפיה תתפורר. אף אחד שם לא מרוצה.
    מיאמי לא עברה רענון. פגעו בטיילר הירו כשדיברו עליו כמועמד לטרייד. לא ברור איך זה ישפיע עליו. ניראה שהם הלכו אחורה.
    במערב אין לי מושג מי יצליח יותר מהעונה שעברה. ניראה לי שהלייקרס יידבקו יותר טוב אחרי שנת הרצה, ויגיעו לגמר הנבא.

    1. מה הכוונה מוכנה..? בבוסטון חצי מהסגל של הפלייאוף עזב ונשארו רק 40 שחקנים כשהורפורד גדל בעוד שנה
      ..
      המערב פשוט מטורף כל שנה.. אם המזרח נשאר טופ 4 זהה כבר הרבה שנים, המערב פשוט מעורבב כל שנה מחדש

  13. אם למוקיונים היתה קצת מודעות עצמית ואיזו תחושת כבוד לוותק ולנסיון , אז לפחות בתגובות של המעורב הזה היינו זוכים קצת לשקט מהם….לא הצליח לך מנחם

  14. אף אחד לא מדבר יותר על דאלאס ולדעתי הם עובדים בשקט בשקט על קבוצה שתפתיע רבים מעבר לזה למרות התופעה של איחודי "כוכבים" נראה העונה לדעתי משחקים מאוזנים יותר דווקא בגלל שהקבוצות עצמן פחות מאוזנות בספסלים ובעמדות השונות.

  15. צריך לדבר על ההטרלה של ג'יימי באטלר. כבר שנה שנייה שהוא ממציא תסרוקת מפגרת בשביל יום הצילומים, ואחר כך אנחנו צריכים לסבול את התמונה הזו שנה שלמה. איפה הימים של שטרן וקוד הלבוש?
    תודה רבה מנחם

  16. הבעיה היא שלא למדת מחכמת החיים של הזקנים בכל הנוגע ליום הצילומים –
    .
    לא סופרים את היום הזה,
    פשוט במקום לבזבז זמן יקר הולכים למועדון חשפנות…
    .
    (הזקן הוא זקנו הארוך של הארגון, כן?)

  17. האמירה של בברלי והבק קורט של פילדלפיה הזכירו לי משהו שראיתי ברשת:

    Sixers offseasons are undefeated.
    2013: traded 21 y/o all-star point guard to tank. 2014: drafted two players who wouldn't play. 2015: drafted their 3rd straight center.
    2016: hired their advisors son to run the team.
    2017: #1 pick loses the ability to shoot a basketball.
    2018: gm trashed star player on twitter under burner accounts.
    hired a new GM with no experience. 2019: traded Jimmy Butler.
    2020: fired coach, hired new coach, THEN hired new GM.
    2021: star point guard demands trade.
    2022: investigated for tampering.
    2023: star point guard demands trade.

  18. תודה מנחם. כמה בעיות פיזיות שיש לך הראש נשאר חזק והמקלדת מצליפה כמו תמיד.
    מעניין מי המוקיונים האלה, באמת שאין לי מושג?
    🙂
    חגגת קצת מוקדם על יחזרתו של הארדן לשחק; זה כנראה לא יקרה, הוא רק רוצה להימנע מקנסות.
    פטריק בברלי מקשקש כמו תמיד לפני העונה.
    מקווה בשביל מילווקי שהם ישארו בריאים כל העונה ואז נדע מה דיים שווה.
    אבדיה יצטרך ללמוד לחיות – שוב – עם שני סקוררים חסרי מצפון. פול זה בכלל זרקן על חלל טורבו. ואבדיה עוד בעונת חוזה. האם פול יקבל אגרוף מאבדיה?
    העונה יהיה מעניין לצפות בו.

  19. תודה על המעורב מנחם, צחקתי המון מכל הקונטנדריות. הקבוצה הראשונה בפנקסי ובראשו של כל בר דעת היא הקבוצה עם השחקן הטוב ביותר- בפער- בליגה, הקבוצה שזכתה באליפות בצורה מעוררת הערכה, בלי כוכביות, בלי הנחות ובלי קשקושים, הקבוצה שאלמלא מה שניתן להגדיר רק כליקוי מאורות קוסמי היתה אמורה להיות מובלת על ידי זוכה טריפיט בmvp- דנבר נאגטס וניקולה יוקיץ, המלך האמיתי של הכדורסל בעשור הקרוב.
    כל השאר יכולים לעשות כותרות ולצאת בהצהרות בומבסטיות, ניקולה נח, שר, שותה, מאכיל את הסוסים ויחזור כמו הג'וקר שהוא לאכול את הליגה בלי מלח.

    1. וזה באמת עם כל הכבוד לאלוף גוררי הרגליים ג'יימס הארדן, המשאית שנתקעת בהילוך ראשון ברגע שמתחיל הפלייאוף מר ג'ואל אמביד, מלך המה היה אילו דיים ליליארד וכמובן אלוף הצעדים של כל הזמנים, האיש שהגדיר מחדש את הצעד וחצי, רגל ציר ושאר מושגים מיושנים שפעם שופטים היו שורקים עליהם- יאניס אנטקמפופו

          1. לא רק שיצטרף, הוא יגרום לזה להיראות ממש הירואי ומנהיגותי וכמובן פטריוטי, ובנוסף הוא עושה לכולם טובה שהוא מסכים

  20. אני לא מבין מאיפה הירידות האלה על לילארד , אני לא אוהב שחקנים שמוותרים על הקבוצות שלהם ובורחים לקבוצה הבאה בשביל טבעת כמו דוראנט אבל לילארד נתן מעל עשור לפורטלנד הוא נשאר שם בכל מיני וריאציות של הקבוצה והיה נשאר אם היו מראים לו רצון לבנות לו קבוצה לפלייאוף ולהטריד את הבחירת דראפט שלהם , הוא אפילו לא דרש עוד כוכב לידו רק צעד של רצון טוב מצד פורטלנד אבל הם בחרו אחרת וזכותו המלאה לעזוב , גם לפני לברון שחקנים עזבו קבוצות בשביל לנסות להשיג אליפות כמו בארקלי וזה בסדר גמור . זה נהיה בעייתי כשהם נהיים נוטשים סדרתיים כמו דוראנט או הארדן , אז אני הופך למלא בוז כלפיהם.
    בוסטון עשתה הימור משוגע הקיץ, לא מושכל בעיניי ובטח בדיעבד כשמילווקי השיגה את לילארד . הם היו צריכים להישאר בקו ההגנתי כי התקפית הם לא יוכלו לנצח את מילווקי והוויתור על סמארט תמורת פרוזינגיס הוא טעות גדולה, גם ההבאה של רכז איכותי תמורת אחד מהמגנים הטובים בקבוצה לא מוסיף. בראד סטיבנס הצליח עד הקיץ הנוכחי כ gm כי הוא הביא או החזיר שחקנים שהתאימו לדנא של הקבוצה תייס , הורפורד ,וויט . הקבוצה הייתה צריכה יותר נוכחות בצבע אחרי הפלייאוף האחרון לא רק רכז , ובזה לא השתפרנו ועם המאמן הנוכחי בפלייאוף הקרוב ימשיכו עם הזריקות האינסופיות מהשלוש ללא הגנה שתחפה על זה .

    1. גרו שומר לפחות ברמה של סמארט וטוב ממנו בכל פרמטר אחר.
      ויליאמס לא שמר על יאניס ולא על אמביד – הורפורד שמר עליהם.
      הם איבדו קצת עומק, אבל הסגל עדיין לא סגור ויביאו מחליפים לשני הויליאמסים.
      קיץ מעולה של בוסטון

  21. כמו שרשמת בפרויוי – פשוט עומדים במקום, הולכים אחורה אם ג'ה ילך אחורה בגלל הפרשות.
    סקרמנטו החליפה אותם כקבוצת העתיד במערב

  22. לדנוור יהיה קשה לשמור על האליפות.יותר מידי קבוצות התחזקו משמעותית.המהלכים האחרונים מבשרים אולי את תחילת
    הכשלון לאליפות חוזרת.
    הלייקרס עיבו את עצמם, ויש להם במתנה את היכולת שרק תשתפר של ריבס.
    פניקס הוסיפו את ברדלי נפטרו מאייטון, ושפרו קצת את הספסל.
    דאלאס החתימו את קיירי
    קליפרס מתעוררת מתרדמת חורף.
    אם זה לא מספיק "מצפון תבוא הרעה"
    יאניס וליארד ומידלטון מחכים בפינה.
    הסלטיקס לאחר החתמת הולידיי הפכו למסוכנים עוד יותר.

    1. פיניקס גמורים
      קליפרס גופות גמורים
      דאלאס זה הנטס 2
      הלייקרס באמת מסוכנים אבל רק בגלל השופטים לא בגלל כדורסל בזה הם חלשים אבל השופטים יסדרו קליר פאת ככל הניתן.

      רק הבאקס התחזקו. דנבר לדעתי יטחנו את בוסטון. ודנבר גם יביאו שחקנים לקראת הפלייאוף.
      תכלס חוץ משופטי הלייקרס אין קבוצה שתדגדג אותם במערב.

      1. פיניקס יהיו אלופים – ביל בוקר וקיידי זה כוח אש מכת האש שהחבר׳ה נתנו על הג׳ונגל בטורף 1 – חכה לזה…
        🙂

  23. מנחם מעורב מעולה מלא נשמה
    ואני חייב להגיב :
    ראשית לילארד ושמירה כפולה :
    טוב אז חתיכת זבל אתה לא מוסר כמעט אף פעם ,וכדאתה כבר מוסר אז ידוע מראש למי תמסור …
    מסרת לסת קרי בפליי אוף …רוצה לראות
    סירטון , מסרת או למקולום או בהמשך הסכמת למסר לג'רמי גראנט .
    בעיקרון אף פעם לא בנית שחקנים
    ותמיד הלכת ראש בקיר סליחה על הבוטות.
    מתי מסרת לאולדריג' תזכיר לי …?
    זוכר את החגיגות.כשעלית מול שלושה שומרים
    כן קלעת ואחר כך שאגת תוך שאולדרידג'
    שלא מסרת לו מחבק אותך למרות שהתעלמת
    מהעובדה שהיה חופשי .
    לפורטלנד לא הלך והסיבה ברורה לא נתת
    לזה לקרות ,מי אמר שבמילווקי תנהג אחרת .
    בקשר לליצני האתר …לא יודע בקשר לליצנים
    האחרים ,אני אידית נהנה לקרוא אותך
    המעורבים שלך הרבה יותר טובים מהשעמום של הליגה .
    קשר לציטוט שמות ,לצערי אני כבר לא שולט בזמות כל רוכבי האופניים עג כמה שהענף מדהים כעת.
    אז לשלוט בשמות שחקני ההחאבקות.כדורסל עטד יןצר קשה לי .
    ולכן אני קורא בשקיקה את המעורבים שכן מהם אני לומד את שמות השחקנים.
    חושב שמצפיה בתקצירים כי לא ראיתיאף משחק מהשעמום העונתי הזה :
    חמדתי את שמות השחקנים בשלוש קבוצו.ת
    מיאמי סקרמנטו ודנבר כי באלו שווה לצפות.
    עקבתי אחרי מעקבדחה מביבות.פטריוטיות
    לא מעבר לזה .
    אבדיה. סלמד אותנו שניתן להיות שחקן לא רע ב ליגת השעמום למרות שבקושי יש לו מקום בהרכב בקבוצה מובילה בליגה אירופית .
    חןץ.מזה אחלה מעורב תטדה מנחם כיף לראות שטתה מתלהב,אני מתלהב גם לפעמים
    שלשום התלהבתי לראות גלים יפהפיים
    בחוף הכרמל ממש שני מטר פלטס פתיחה גל ארוך ,תענוג חבל שלא היו גולשי גלים ,
    אולי גלשו ברשת לך תדע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט