חם מהתנור: הארכת חוזה לדווין ואסל

הסן אנטוניו ספרס ודווין ואסל סיכמו על הארכת חוזה רוקי לחמש שנים בשווי של 146 מיליון דולר. מתוך הסכום הנ"ל 135 מיליון דולר מובטחים ועוד 11 מגיעים בצורה של תמריצים שעדיין לא פורטו. כמו כן אין בחוזה שנות אופציה לא לשחקן ולא לקבוצה. כמו תמיד עם הארכות מסוג זה החוזה יתחיל אחרי העונה הקרובה במקום שואסל יהפוך לשחקן חופשי מוגבל.

ואסל שהיה הבחירה ה-11 בדראפו 2020 הראה שיפור מתמיד מעונה לעונה כשהוא רושם בעונה האחרונה 18.5 נקודות עם 38.7% לשלוש (אם כי ב-38 משחקים בלבד). יחד עם קלדון ג'ונסון זה החוזה ארוך הטווח היחיד שעש לספרס והשניים כנראה יחד עם בחירת הדראפט הראשונה – ויקטור וומבניאמה יהוו את הגרעין של הספרס בשנים הקרובות.

ואסל הוא השחקן השישי ממחזור הדראפט של 2020 החותם על הארכה לאחר שמוקדם יותר הקיץ חתמו כבר על הארכות: אנתוני אדווארדס, דזמונד ביין, לאמלו בול, טייריס האלבירטון ואייזאה סטיוארט. בין אלה שיכולים עדיין לחתום על הארכה עד תחילת השנה נמצאים גם דני אבדיה, טייריס מקסי וסאדיק ביי.

*

רג'י בולוק שנחתך מהספרס (אחרי שהועבר לקבוצה בסיין אנד טרייד של דאלאס על גרנט וויליאמס) יחתום על חוזה ברוקטס.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. אם הוא שומר על בריאות אז החוזה הזה סביר לחלוטין. סך הכל שומר טוב עם קליעה סבבה לגמרי. אולי טיפלה אוברפאיי אבל זה לגמרי מתקזז עם הפוטנציאל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט