You are currently viewing פריוויו 2023/4: ממפיס גריזליז – דונט טוק / פתיבר

פריוויו 2023/4: ממפיס גריזליז – דונט טוק / פתיבר

כחלק מהיציבות, שיש שיקראו לה עמידה במקום, לא הרבה השתנה בשנה שעברה הן מבחינת המערכת והן מבחינת ההשגים של הגריזליז. בעיקר גדלנו בשנה. האם השנה זה יספיק?

תעודת זהות (פשוט העתקתי משנה שעברה)

שם הקבוצה: ממפיס גריזליז, טנסי

אולם: פדקס-פורום, נו אתם יודעים חברת השליחויות עם האשליה האופטית. 18,119 מקומות.

מאזן בעונה האחרונה: 56-26 51-31, המאזן הטוב בהיסטוריית הפרנצ'ייז והשני בליגה במערב!.

מאמן: טיילור ג'נקניס בן 38 (128-99 179-130, %576 הצלחה כולם בגריזליז, כן ירבו). טיילור הוא מאמן שמאמין בהנעת כדור, בקצב גבוה ולפי דבריו בכדורסל "מהנה". הוא הראה יכולת מרשימה להעניק ביטחון לקבוצה שלו וללכד אותה בשלושת בארבעת העונות שלו במועדון. גם כשיוצאים מגבולות הפרקט מדובר בממזר כדורסל מהמעלה הראשונה .חוסר ההתאמה בין היכולת של שחקני הגריזליז וההיסטוריה שלהם לפני שהגיעו למועדון (בין אם מיקום הבחירה ובין אם בסטטיסטיקות לפני שהגיעו לקבוצה), מעידות על יכולת פיתוח שחקנים שמזכירה מועדון אחר שמשחק בבית הדרום מערבי (או מאחורי החומה). נאחל לטיילור המאמן הצעיר עתיד כשל מאמנם. ג'נקינס נשכר ב2019 ע"י…

GM: זאק קליימן בן 354. המנהל הצעיר בהיסטוריה של הליגה, זאק נשכר ב2018 ע"י…

בעלים: רוברט פארה, בן 454. הבעלים הצעיר בליגה, רכש את הגריזליז לפני 110 שנים!. היה בזמנו כחלק מעשרת המיליארדרים הצעירים בעולם. למרות שממפיס שוק די דובי, כסף לא חסר.

לא רק הקבוצה צעירה ובועטת אלא גם האנשים הבכירים בדרג הניהולי הם צעירים בועטים. אני שותף לפרצופים המופתעים בקהל, כי דווקא מבחינת אופן ההתנהלות, המועדון פועל בצורה מאוד מסורתית. מסתמך על בחירות דראפט, ממעט בהחתמות וטריידים פזיזים, מחליף יכולת בכישרון, ומשפר את העמדה של המועדון לאט לאט, אולי לאט מדי.

זה היה בכלל רובה צעצוע של הכלב

העונה שהייתה

אם העונה הייתה משודרת כדוקו בנטפליקס: נישאים על אדי האופטימיות של העונה שעברה, הגיעו הדובונים החמודים ל19 באוקטובר 2022 במטרה לתת בראש, אבל האדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק. ג'ראן ג'קסון נעדר מ14 המשחקים הראשונים, דזמונד ביין רק חיכה שג'קסון יחזור אבל אפילו לזה הוא לא יכל להתאפק ויום לפני שטריפל J חזר הוא נפצע ל17 משחקים. בהתחלה התוצאות היו בהתאם, ואחרי חודש מגומגם של הפסד פה ניצחון שם הגריזליז הפסידו ב30 בנובמבר לטימברוולבס מה שהעמיד את מאזנם על 12-9. לא ברור אם זה היה נאום משלהב במיוחד של ג'נקינס, חזרתו של זאיר ווילאמס כמה משחקים אחרי זה או הפרצוף המעצבן והזחוח של אנתוני אדוורדס אבל משהו השתנה באותו הערב ולאחריו הגריזליז יצאו כמו קליע מתותח לחודש וחצי מטורף שבמהלכו הם שכחו לרגע מה זה להפסיד. מתוך 23 משחקים הם ניצחו 19.

דווקא אחרי שכל הכוכבים סוףסוף הבריאו והקבוצה נכנסה לפורמה דברים התחילו להתפרק. הקבוצה הפסידה בנקודה ללייקרס כאקדח שמופיע במערכה הראשונה. ההפסד הפך להפסדיים הפעם לפיניקס, שבמהלכו נפצע גם אדאמס ולא חזר. ב4 במרץ לאחר ההפסד לנאגטס האלופה שבדרך, עם התרבות הארגונית המרשימה והבגרות המרשימה עוד יותר של כוכביה, ג'ה מוראנט נתפס מנופף בנשק והושעה בעקבות המקרה לשמונה משחקים. הוא התנצל כמו ילד אחראי, פנה לעזרה וטען שיקח את הזמן להרהר. 20 משחקים לסוף העונה ברנדון קלארק קרע רצועה וסיים את העונה, כמה משחקים אחרכך זאיר ווילאמס התגעגע לנטפליקס וסיים את העונה גם הוא. לכולם יש פציעות והעדרויות אז זה לא תירוץ אבל הקבוצה דשדשה וסיימה את התקופה ב20-18. (אם ממש חשוב לכם לפני האולסטרס הם היו טובים ואחרי הם היו גרועים)

בפלייאוף הוגרלו הגריזליז מול הלייקרס המתקבמקים, שאחרי שכבר הריחו את רצפת הטבלה במערב, עשו את אחד הטרייד דדליינים האפקטיבים בהיסטוריה ורצו כל הדרך למקום השביעי. הלייקרס החדשים היו מלאי מוטיבציה, מחוסרי ווסטבריק ובעיקר מאוד גדולים, מה שהקשה על ממפיס חסרי הקו הקדמי.

ממפיס הימרו שאוסטין ריבס והאצ'ימורה לא ינצחו אותם בקרב יריות, הם ניצחו אותם בקרב יריות. אנתוני דיוויס נתן תצוגה הגנתית פנומנלית שהפכה את הצבע של הלייקרס למבצר על הראש של שחקן ההגנה של העונה. ג'ה וטריפל J היו לא אחידים ברמתם. ביין וברוקס היו אחידים ברמתם לטובה (למרות שהוא היה טוב סטטיסטית לא הורגש בהרבה מהמשחקים) ולרעה (מה אתה עושה טראש טוק עם לברון יא לוזר). ולמרות שאקסבייר טילמן קנה את עולמו ממפיס הפסידו 4-2 כשבסוף עוד התבזו ב40 הפרש והתבזו עוד יותר כי מי שפתח את ההפרש היה דיאנג'לו ראסל. ב14 במאי מוראנט כבר היה אחרי תקופת האבל וחגג עם חבר באוטו עם נפנופי אקדח, מה שהוביל לזעם של אבא סילבר והשעייה של 25 המשחקים הראשונים של העונה.

אם העונה הייתה משודרת בלשכת הלמס: בגדול ממפיס העונה עשו כל מה שהם עשו שנה שעברה רק ברוב הפרמטרים קצת פחות. ראן-אנד-גאן-אנד-מיס-אנד-ריבאונד-הכיחשוב-גארד. כראוי לקבוצתו של שחקן ההגנה של העונה, בכל מה שקשור להגנה הגריזליז מעולים. דיפנסיב רייטינג, חסימות וחטיפות שלשיים בליגה, מובילים את הליגה בפער בין זריקות שהם שמרו עליהם לזריקות שחופשיות שכנראה גם אומר שהם שומרים טוב ויהיו בריאים האמריקאים. גם בריבאונד, ארסנל הנשקים של הקבוצה מגוון ואיכותי והתוצאה בהתאם, שנייה בליגה בריבאונדים, רביעית הן בריבאונדים בהתקפה והן בהגנה. בשליש הגבוה בנקודות, בקצב באסיסטים ואיבודים (ותודה לטיוס ג'ונס המלך אנחנו כבר מתגעגעים).

אבל הקליעה אוי הקליעה. בחציון הליגה באחוזים, 23 בליגה באחוזים לשלוש אבל 11 בהטחתם (דילון ברוקס אנחנו לא מתגעגעים), אחרונים באחוזי עונשין אבל באמצע הליגה בכמות הזריקות, מקום 25 בטרו שוטינג. נגרים. כל הנתונים האלו לא חדשים ואלו היו בערך נקודות החוזק והתורפה של הקבוצה גם בשנה שעברה, קצת יותר חוזק קצת פחות תורפה.

בסדרה מול הלייקרס הפער העיקרי מהעונה היה צניחה חופשית באחוזים (דווקא בעונשין הגריזליז הבינו את גודל המעמד).

אם נסתכל על השחקנים המובילים נוכל לראות שביין כיאה לשחקן שנה שלישית שיפר בערך כל פרמטר במשחק שלו, והתפוצץ בפלייאוף כאמור. טריפל J השתפר מעט בפרמטרים של קליעה וחסימה ובעיקר נהיה קליני בפרמטרים הגנתיים מה שהביא לו את שחקן ההגנה של העונה. ג'ה השתפר במסירת אסיסטים אבל חווה רגרסיה קלה בשאר הפרמטרים, שהדגש הוא במשחק ההגנתי שלו והקליעה לשלוש. טיוס ג'ונס המשיך להחזיק ביחס האסיסטים/איבודים הטוב בליגה עבור שחקנים משמעותיים ודילון ברוקס רביעי מהסוף באחוזים אפקטיביים עבור שחקנים שפתחו בליגה וששיחקו מעל 20 משחקים.

אם העונה הייתה משודרת בTMZ: כל הכדורים והסלים ושחקנים האלה שרצים מצד לצד, את מי זה מעניין תגיד לי?, אנחנו רוצים אקשן, ושקרים, ורובים. אחרי הפסד לנאגטס ב4 במרץ ג'ה מוראנט הלך לפרוק קצת עצבים במועדון חשפנות shotgun willie's (נשבע שלא המצאתי את זה). הוא נכנס לחדר הVIP ששריין מראש בלפחות 900$, והתחיל לרקוד ולחגוג שם עם חברים וחברות. כל אמריקאי יודע שרק במסיבות פח אין אקדח, אז מוראנט הוציא אקדח והתחיל לעשות פוזות של גאנגסטר, והוא לא רק אמריקאי, הוא גם דור Z, אז הוא העלה תיעוד של המסיבה הזו לאינסטגרם.

משם הכל הדרדר, אדם סילבר שלמד משטרן דבר או שתיים על החשיבות של תמימות המותג והסכנה הכלכלית כמובן שטמונה בכך שזה יפסיק להיות משחק לכל המשפחה, הגיב בחומרה והחליט להעניש את מוראנט ב8 ימי הרחקה. מוראנט הגיב לפרשה בצורה הכי טובה שאפשר, הוא נכנס לתוכנית שיקום שאחריה התבטא כך: "אני במקום שאני מרגיש בו בנוח, אני דיברתי באופן שוטף עם תרפיסטים, עשיתי טיפולי רייקי, טיפולי נשימוץ, דברים שונים שעזרו לי לשחרר את הדברים האלה מהגוף שלי…האקדח לא היה שלי, זה לא מי שאני, אני מגנה כל סוג של אלימות אבל לוקח אחריות על מעשים שלי ואני יכול לראות את התמונה שציירתי על עצמי עם התקרית, אבל בעתיד אני עומד להראות לכולם מי ג'ה מוראנט באמת, אני עומד לשנות את הנראטיב".

Few weeks later

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הפעם אני באמת אעשה שיעורי בית/אעשה כלים/אזרוק את הזבל, אני נשבע אמא, באמת

חודשיים לקח לאהבל הזה להופיע בסרטון של חבר באוטו עם שירי ראפ עושה פלקסים עם אקדח. פול מי וואנס שיים און יו, פול מי טוויס שיים און מי. הפעם סילבר היה פחות נחמד: "ההתנהגות של ג'ה הייתה חסרת אחריות, פזיזה ועלולה להיות מסוכנת מאוד, יש לזה גם השלכות חמורות לאור המעקב וההשפעה העצומה שלו, במיוחד בקרב מעריצים צעירים שמסתכלים עליו". 25 יום השעייה. זה המינימום בתנאי שיעמוד בתנאים שהליגה דורשת.

תקריות אלו הן רק השיא של מגוון סיפורים מפוקפקים של מוראנט ואלימות, למשל שאיים על מאבטח כחלק מקטטה שלו עם תשעה חברים, איים על מישהו שרב איתו על בחורה בטוויטר שיחורר אותו, נאשם בהכאת קטין שהציק לו, ואפילו אנשי הפייסרס טוענים שאחרי משחק הוא כיוון עליהם כוונת ליזר של רובה מתוך מכונית.

וזה נושא מעניין להתדיין עליו, האם מגיע למוראנט עונש כזה כבד במדינה שבא נשיאת נשק היא חוקית. אבל אותי מעניינת הקבוצה, והשאלה הכי בוערת שלה, האם ג'ה קורץ מהחומר המתאים והבגרות המנטלית כדי להוביל אותה להישגים?, האם מדובר במנהיג או בהדקייס או בשניהם?.

טוב בואו נחזור קצת לכדורסל. איך שלא מסתכלים על זה ולמרות ההשיגים המרשימים, לעונה שעברה יש צבעים של אכזבה. הרי כבר היינו בסרט הזה עם הגריט אנד גריינד, של קבוצה הגנתית טובה, עם כישרון מוגבל, בטח בקליעה. קבוצה שמנצחת מעל המצופה ממנה אבל בפלייאוף כולם יודעים שהיא תפסיד בין אם בסיבוב הראשון ובין אם בשני. הפעם חשבנו שזה יהיה שונה. דאמט אפילו האד קייס מטורלל כבר היה לנו שאייברסון בא לביקור. ממפיס היא קבוצת העתיד כבר תקופה אבל העתיד ממאן להגיע. טריפל ג', ג'ה וביין פותחים עונה 6-5-4 בהתאמה, אבל הגעה אפילו לגמר המערב לא נראית באופק. לשמרנות יש מחיר ומי שמפחד ללחוץ על ההדק שלא יתפלא שהוא לא פוגע בסוף.

מישהו יכול להטריד את הארדן לממפיס דחוף? ג'ה זקוק למנטור

קיץ מוזר

משמעותיים שנוספו לארסנל: מרכוס סמארט,דריק רוז, ג'וש כריסטופר

משמעותיים שנורו מהקבוצה: טיוס ג'ונס (אוף), דילון ברוקס (הובהר לו בתחילת הקיץ שחוזהו לא יוארך no matter what),

משמעותיים שהתחמשו בדולרים: דזמונד ביין (חוזה ראשון בהיסטוריה של הגריז מעל 200 מיליון).

למרות שהקיץ התחיל בכל מני שמועות דריימונד גריניות, בסופו של דבר הקיץ לא היה דראסטי במיוחד. בעיקר שמו בקיץ דגש על למצוא חיזוק איכותי בעמדת הרכז לקראת ההשעייה של מוראנט. הקיץ היווה עוד דוגמה מצויינת לאג'נדת ההנהלה של הגריזליז. לשפר לאט, לבנות על שיפור מבפנים ולהחליף יכולת והתאמה (טיוס ג'ונס), בכישרון (כי מה שממפיס הייתה צריכה זה עוד שחקן ששומר עם קליעה מפוקפקת). למרות שבמובן המקצועי ההתאמה לקבוצה חשודה, במובן האופי יתכן שיש כאן התאמה מעולה, לממפיס חסר וטרן, שיסדר קצת את הראש לילדים ויוסיף רוע למשחקם (ולא במובן הדילון ברוקסי של פשוט להיות גרוע), פטריק בברלי לוולבס או גרין לווריוורס. לפחות סמארט לא התמרמר יותר מדי על הסכין בגב השנתי של הסלטיקס ונשמע שיש בו מוטיבציה לצאת למלחמה ואולי גם לצבוע את השיער לכחול. דרק רוז בא להסביר למוראנט שגארדים קפיציים נוטים להיפצע, ולהוות מוטיבציה בשר ודם למוראנט שכדאי לו להשאר בריא.

כבר אמרתי לכם שנפטרנו מדילון ברוקס? כןכן, הבחור המעצבן עם הצמות שמשום מה חושב שמטרת המשחק זה לפגוע בקרש ולא ברשת?, נו זה שזורק שלשות במתפרצת, לא סטף, סטף זה הזה שקולע אותם. לכל דור יש רודי גיי משלו, אם מישהו יוכל להוסיף מעצם העדרו מהקבוצה, זה פאקינג דילון ברוקס.

that awful sound bang bang

אז מה יהיה העונה/ הכל מן ג'ה

חמישייה צפוייה: ג'ה מוראנט/מרכוס סמארט, דזמונד ביין, לוק קנארד, טריפל J, סטיבן אדאמס

תחפו עלי בזמן שאני יורה (ספסל): דרק רוז, בראנדון קלארק, ג'ון קונצ'אר, קיליאן טילי, סאנטי אלדאמה,אקסביר טילמן,קני לופטון, ג'ק לארוויה,דיוויד רודי, זאיר וויליאמס.

לא סתם פצלתי את תיאור העונה לכל מני זוויות. אני חושב שאיך שלא מסתכלים על זה, ממפיס יגיעו לאן שג'ה יקח אותם. עם כל הכבוד לטריפל J לביין האלוף שרק ממשיך להשתפר, לג'נקינס הנפלא ולהגנה הקבוצתית הקשוחה, רואים סטיסטית ותקשרותית ופשוט כשרואים את הגריזליז משחקים, שהפוטנציאל של ג'ה הוא הוא למעשה הפוטנציאל של הקבוצה

עכשיו זו שאלה של אופי וזו שאלה של יכולת. האם ג'ה יהיה מספיק חזק מנטלית להתגבר על ההשעייה להמשיך להתאמן ולהתחיל להמנע מצרות? או שהוא מעדיף להיות גאנגסטר צעצוע. האם הוא ילמד להיות מנהיג?. האם הוא ידע שהשחקנים הגדולים באמת כל שנה משתפרים עוד קצת ויסגל עוד יכולות (שלשות/הגנה/עונשין)?. האם הוא ידע להתמיד ולהיות מנייה בטוחה גם בפלייאוף, או לפחות לצמצם מאוד את ההעלמויות? יצליח, השמיים הם הגבול (כלומר גמר מערב כשהמערב פרוע ומבולבל). יכשל, ונשאר עם עוד קבוצה חמודה בממפיס ונחכה לגלגול הבא, גריט אנד גריינד

אמא תראי אני גנגסטר

קורא בקלפים

האקדח מת מצחוק – ביין מנצל את ההעדרות של ג'ה להפוך לבאטמן זמני ומצדיק כל דולר בחוזה שלו עם 28 נק' ו6 אסיסטים למשחק. טריפל J מסתפק ב20 נק ו6, לא ריבאונדים, את זה הוא משאיר לקיווי המשופם, חסימות. סמארט מוצא את הקוסם מארץ עוץ הלוא הוא אלוויס בממפיס ומרוב השראה מגדל קצת מוח, 12 נק' ו12 אסיסטים למשחק. את 25 המשחקים הראשונים ממפיס מסיימים בהפתעה עם מאזן מכובד של 16-9. בינתיים ג'ה מוראנט ראה כל ההשעייה הטוב הרע והמכוער והוא מפנים שאם הוא רוצה לירות, שירה, לא ידבר. אז הוא משפר את הקליעה לשלוש וחוזר מהיר כקליע. יחד הקבוצה יורה לכל עבר ומגיעה שוב פעם למקום השני בקונפרנס אבל הפעם משפרים את המאזן ההיסטורי עוד טיפה עם 58 נצחונות. בסיבוב הראשון הם פוגשים את הרוקטס המפתיעים ומטאטאים אותם כשדילון ברוקס קולע בממוצע טריפל דאבל, 10 נקודות , 11 אחוזים משלוש ו14 אחוזים מהשדה. בסיבוב השני הם פוגשים את הלייקרס. במצב של 2-2 במשחק אצל הגריזליז ממפיס מנצחים משלשת ניצחון של מוראנט, כשהמשחק השישי הוא כבר בלואוט של 50 הפרש. בגמר המערב הם פוגשים את הווריוורס שהפתיעו את דנבר שוב כעבור עשור. הפעם כל הגבוהים משחקים וגם מצליחים להישאר על המגרש ולא נותנים ללוני לקחת עליהם 10 ריבאונד התקפה. בעקבות הפרש של 30 ריבאונדים לטובת ממפיס הסדרה מוכנעת די בקלות 4-1 כשסמארט מתברר כג'ק פוט שמשאיר את קרי על 15 נק' למשחק באחוזים רעים. בגמר הם פוגשים את מילווקי אבל לרוע מזלם מילווקי פוגשים בג'ה מוראנט. ממוצעים של 48 נק' למשחק בסדרה של שישה משחקים מעניקים לממפיס את האליפות הראשונה בתולדותיה, סטיבן אדאמס מפיק דוקו על העונה המופלאה, קיווי טיים – קבוצה מנצחת.

רובה צעצוע: כבר בהשעייה מוראנט שוכח שהמצלמה בטלפון שלו מעלה לייב לטיקטוק או משהו כשהוא מגרש יונים מהגינה באמצעות יריות לצלילי מיגוס ותולה על העץ שרשראות זהב. סילבר מגרש אותו מהליגה לצמיתות, ומחייב כל רוקי לעבור סדנא סביב המקרה של מוראנט כדי ללמוד מה לא לעשות. טריפל J שוכח שהוא משחק בחוקים אמריקאיים ולא מצליח לא לעשות עבירות ונמצא על הפרקט 15 דקות בממוצע, ביין מראה שאין ואקום בכדורסל ומחליט להיות ברוקס ולקלוע 20 נקודות ב40 זריקות. סמארט זורק יותר שלשות מקליעות לשתיים. דרק רוז שוב נפצע. הקבוצה מסיימת במקום ה8, ומפסידה ליוסטון בפלייאין כשברוקס קולע 30 נקודות למשחק ב90 אחוז אפקטיבי. סטיבן אדאמס מבקש טרייד ומוציא סרט על העונה של הקבוצה, הריקוד האחרון: העונה האחרונה של ממפיס לפני שהם עוברים לנאשוויל.

רולטה רוסית: האמת שהתרחיש הריאלי הוא שאין לי מושג. תלוי כמה הכוכבים של הקבוצה משתפרים, כמה המערב השתפר בפועל. אני יכול לראות מצד אחד עוד עונה טובה של העונה הסדירה, חזרה חלקה של מוראנט ומקום 3-4 בליגה עם סיבוב שני, וגם יכול לראות קריסה קולוסאלית מנטלית של ג'ה ועמידה במקום של השאר כשחסרונו של טיוס ג'ונס יורגש ( הוא בטוח יורגש השאלה כמה), מה שיוביל לפלייאין או אפילו מחוץ לפלייאוף. אני אלך על משהו באמצע. פתיחת עונה בינונית שתשפר שמוראנט יחזור, אבל לא מאה אחוז, מקום שישי במערב הפרוע והדחה נוספת בסיבוב הראשון על ידי קבוצה מקליפורניה. כרגע מה שיש זה לא מספיק.

נסיים בטוב בקצת כדורסל
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הרגת. הנאום הזה שכתבו לגה אחרי המקרה הראשון אין מצב שהוא ראה אותו בכלל חחח זה איזה איש pr העיף את זה לתקשורת בחרטוט הרגיל.
גה גם עכשיו עשה את זה כל הקיץ מה שצריך זה כמו ניימר הוא לוקח פלאפונים לפני כל מסיבה שלו לכל האורחים 🤣🤣🤣

כמו שאמרת אם גה יתאפס על עצמו הוא התקרה של ממפיס. בלעדיו הם די גמורים מלאיים להיות קונטנדרית בשנים הקרובות.
הבעיה שלא נראה לי שגה עבד על קליעה בקיץ (אולי קליעה למטרה) ולא נראה לי שהוא הולך לזרוק זין בהגנה יחזור כמו שהיה שזה גם כוכב על אבל לא יספיק לשלבי ההכרעה המאוחרים בפלייאוף.

בתכלס בקו האחורי הם סגורים גה וביין אחלה שחקנים וגם טריפל גיי שיניתי את דעתי עליו שחקן מצויין. השאלה מה יביאו במסביב ושם עוד נדרשים חיזוקים. אסור להם להיתקע במחשבה של שמירת הסגל וזה.
גה בחוץ לרבע עונה זה יפגע בהם אבל יתגברו אם ישמרו חזק.
מאמין שיסיימו בטופ 5 בעונה הסדירה

Berch
7 months ago

אכן קבוצה קיצונית לתחזית
מה שבטוח, עם ג'ה לא יהיה משעמם
🤣

חגי "התותח" ניסני
Editor

יופי של פרוייו תודה רבה
.
אני חושב שהציפייה להגעה להישגים (מעבר לחצי גמר איזורי נגיד) היא מוגזמנת. מצד אחד הליגה כל כך עמוקה ומצד שני בניה איטית לא מאפשרת הרבה יותר.
.
מת על ביין נראה כמו וורסיה של קליי לפני הפציעה.

רן הנרגן
רן הנרגן
7 months ago

ההשעיה של ג'ה מסמנת דפוס של שחקנים שהסביבה שלהם במקום לסיע להם בהתמודדות מול השפע הפיננסי שנשפך לכיסם מאיצה את ההתדרדרות. כל אחד כזה רק מעצים את ההשג של לברון שהשכיל לבנות לעצמו סביבה חיובית ותומכת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פוסט מצויין, פתיבר, תודה רבה. לנוכח הג'ה-פקטור הייתי אפילו אומר "פוסט יותר מדי טוב" – בסוף, כמו שכתבת בסוף, זה בעיקר תלוי במתרחש בין שתי האוזניים של בחור צעיר ולא יציב. מקווה שזה יסתדר להם, כי שאר הקבוצה מקסימה, אבל לא יודע אם זה יקרה.
.
בנקודת הזמן הנוכחית שתי הבחירות הראשונות בדראפט 2019 על חוזים בשווי מצרפי של כחצי מיליארד דולר אבל משחקות מעט ולא מביאות להצלחת הקבוצה. תקלה גדולה.
.
נכון לעכשיו זה גם דראפט מזעזע עם קומץ של שחקנים טובים – הירו, קמרון ג'ונסון, קלדון ג'ונסון, גארלנד, ג'ורדן פול, ואולי גם גראנט וויליאמס וברנדון קלארק. וזהו. תמונות קשות
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2019_NBA_draft

Smiley
Editor
7 months ago

העונה שעברה רק מוכיחה כמה חשוב הקיווי הגדול.
בלעדיו לא היה מבוגר אחראי בחדר ההלבשה ועל המגרש לא היה שחקן שעובד עבור הקבוצה.
🥝🥝🥝
יש יופי של סגל, אבל מוראנט יצטרך לעשות קפיצת מדרגה, אבל לא בטוח שהוא יתחיל לקלוע מרחוק…
ביין ו-JJJ יכולים להיות 2 ו-3, ויחד עם סמארט ואדמס זאת אחלה חמישייה. מוראנט צריך להוכיח שהוא מסוגל להיות 1

IDO
IDO
7 months ago

קבוצת ליגה סדירה בלי מהלך פלייאוף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
7 months ago

יה אללה, כמה צחקתי
הפעם אני באמת אעשה שיעורי בית/אעשה כלים/אזרוק את הזבל, אני נשבע אמא, באמת. באמת?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הארדן לגריז זה וין לוז סיטואיישיאון. וין של ממפיס לוז של הגריזליס.
תנו אבו זקן קבלו דזמונד ביין…
וברצינות, אני מאמין שהגיע האיש של ג'ה. הוא קיבל את סמארט כמנטור, אין יותר טוב מהמשוגע עם האפרו הירוק.
58 נצחונות? קצת קפצת, 52 או 53 אפשרי.

עמיחי קטן
Admin
7 months ago

פריוויו מצוין, כיף לקרוא.
אני מחזיק מכל מה שיש לממפיס מסביב למוראנט, ולפחות מקצועית אני גם מחזיק ממוראנט עצמו. אני מהמר על קבוצת פלייאוף שתודח בסיבוב השני או הראשון

asaf
7 months ago

פריוויו מצוין פתיבר. בלי ספק הכל תלוי בסוף במה קורה בראש של ג'ה. לטעמי סמארט זה חיזוק חשוב וגם הניסיון של רוז מאמין שיחפה על עזיבתו של ג'ונס שהוא מבחינתי הרכז המחליף האידאלי. ההגנה תהיה רצחנית , סמארט-טריפל J-ביין ואדאמס זה שילוב מעניין מהבחינה הזו.
הכל מן ג'ה ולך תהמר במקרה הזה… נותן להם קפיצת מדרגה לסיבוב שני בפלייאוף.

NBA בדם
Editor
7 months ago

אף פעם לא חשבתי שאני אודה לביסקוויט, אבל תודה רבה פתיבר, פריוויו נפלא!!!
הסגל המשלים נראה נהדר, אבל הכוכב הראשי מאוד פציע, דפוק במוח, מלא אגו ולא נראה לעת עתה שבנוי להוביל קבוצה לגדולות.
עדיין זו קבוצה סופר קשוחה שבנוייה נהדר שתהיה בפלייאוף די בוודאות.
למעלה מכך זה רק יהיה תוצאה של בגרות של הכוכב שלה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
7 months ago

תושה רבה על הסיקור. מסכים אתך ועם בערך כל אחד אחר שכתב פה שבסוף הם יגיעו לאיפה שמוראנט יקח אותם. הערה קטנה: קנארד הוא מכונת קליעה אבל הוא לא יכול לשמור על אף אחד, בטח לא בעמדה 3. אני לא רואה אותו פותח במשחקים שביין כשיר.

Stockton2Malone
7 months ago

אם העונה של ממפיס הייתה סרט הודי

אחרי ההפסד המאכזב לנאגטס, ג'ה רצה רק ללכת לשתות תה בבית קפה השכונתי, בטעות זה היה מועדון חשפנות, אבל הוא לא הסתכל.
הוא התגעגע לבתו הקטנה והתחיל לשיר כמה הוא רוצה להיות שחקן כדורסל טוב וכמה הקבוצה שלו חשובה לו, הוא והקבוצה הם כמו כדורים במחסנית של אקדח, כולם ביחד.

אבל, אדמו סילבר, המלך הרשע, לא הבין את זה והרחיק אותו מהחברים שלו ל-8 משחקים, בהם ג'ה מאוד התגעגע. אחרי שהוא חזר, בגלל שהיה לו אסור לשיר, לא הייתה לו שמחת חיים וכך הם הפסידו. בקיץ, כשהוא נוסע עם חבר לקנות מתנות לבת שלו ולהורים הוא שוב נזכר בשיר ההוא מבית קפה … המועדון והוא שוב התחיל לשיר אותו …

דינג דינג דונג ….

פריוויו מצוין!

חגי "התותח" ניסני
Editor

הרגת

Wave Bull
7 months ago

נפלא פתי בר. כתוב לעילא ולעילא ובעיקר מצחיק ומבדר. הנאה צרופה, שאפו

אשך טמיר המקורי

תודה רבה על הפריוויו המושקע.
הבעיות על השטח עם ג'ה הן שהוא פרחח מטומטם.
אבל ג'ה הוא בעיה גדולה מכך לממפיס. ציינת שהמאמן אוהב שהכדור נע והמשחק "מהנה".
וזה אכן איך שהם שיחקו כשג'ה היה פצוע.
אבל כשג'ה נוכח, הטמטום שלו מחוץ למגרש נראה היטב גם על המגרש.
הוא מחזיק בכדור ומייבש את ההתקפה.
ואז הוא חודר בפראות בלי שום שכל או תכנון.
הוא פשוט חושב שהוא יכול לקפוץ מעל אנשים ולהיתקע בהם.
0 IQ.
זה כ"כ בלט נגד הלייקרס.
https://www.youtube.com/watch?v=f-HZ7ljMciQ
ביחד עם זה מגיע 0% נטילת אחריות על פעולותיו (רואים את זה גם על המגרש וגם מחוצה לו, וגם בריאיונות).
בקיצור הבחור רע מאוד עבורם מקצועית, פויזן-פיל שמפתה אותך ליטול אותו בגלל הכישרון והאתלטיות, אבל זה פשוט לא שווה את זה!
הסיכוי היחיד שהיה לממפיס מול הלייקרס היה במידה ולא היה משחק!
ברגע שחזר לסדרה ידעתי שהלייקרס עוברים, וג'ה פשוט חיסל את ממפיס בצורה מרהיבה.
אתם חייבים להיפטר ממנו, ויפה שעה אחת קודם.
בקרת נזקים לפחות לחצי עונה, להעלות קצת את המנייה החבוטה, ואז להעיף אותו לפראיירית הראשונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח איך הוא קפץ על שחקני הטראקרס קומדיה במיטבה

ברוך רובין
ברוך רובין
7 months ago

למרות שגב מטומטם רציני והשחקן ההגנה הגרוע ביותר שראיתי בחיי זה הכשרון היחיד שיש להם בקבוצה, אם הם מטרידים אותו הם הולכים לבנייה מחדש ועוד כמה שנים ללא פלייאוף, כמו שלמדנו עם תקופת הגריט & גרינד שנמתחה הרבה מעבר לזמן הרצוי לממפיס חשוב יוצר להיות קבוצה בפלייאוף במשך שנים מאשר להתמודד באמת על אליפות, וגה נותן להם בדיוק את זה.
.
מבחינת כישרון מדובר בכישרון על, אבל הוא דפוק רציני בראש

אשך טמיר המקורי

יש להם קבוצה נחמדה מאוד. הם לא צריכים בנייה מחדש אלא רכז חכם קבוצתי. ככל שימתחו איתו את התקופה כך באמת יצטרכו להגיע לבנייה מחדש.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 months ago

הבעיה שבלעדיו הקבוצה הזאת לא שווה פלייאוף, כמה שהוא אדיוט צריך מי שיקלע ולו יש את הכשרון לזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך ראינו בפלייאוף שמוראנט לא שיחק והמשחק צמוד 5 דקות קלאץ לא הצליחו לזרוק לסל😂😂
מי יקלע שם בקלאץ סמארט?

ברוך רובין
ברוך רובין
7 months ago

כן המאמן תכו התקשר אליי שיעלה במקום הנכים האלו דה שוט היה בשווקים, צריך מי שיקלע נקודות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח דה שוט היה קולע שם 😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
7 months ago

קבוצה סבבה,
קבעו לעצמם את התקרה עם הטרייד המחריד עם "טריידרדן"
חייבים מנהיג רציני,טאונס ילדון והאנט אהבל מוכשר.
היום המנהיג שלהם יכול להיות אחלה מנטור למנהיג הבא שאין להם🤣🤣🤣

מנחם לס
Admin
7 months ago

פוסט מעולה פתיבר. לידיעת כולם – דריק רוז הודיע אתמול שג'ה מוראנט הוא "פרוייקט שלי". אין מה לדאוג. אני אטפל בו, כך אחר

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
7 months ago

סיימו שנה שעברה 2 במערב.השנה בחירה מס 1 שלי לאכזבת העונה.איך מחברים בין סמארט למוראנט?כל אחד מייצג גישה שונה למשחק.כיגיע מוראנט מהשהיה מה יעשו עם סמארט? יעשו ממנו שחקן ספסל?
מה יש לנו בסופו של דבר?
מוראנט שספק אם יחזור למה שהיה.
ביין שחקן טוב , שאני לא רואה בו בעתיד מגה סטאר.
סמארט יעד לטרייד בדד ליין .(או מוראנט)
בעמדה 3 כלום.
גקסון לא מספיק משכנע התקפית.
אדמס- בינוני
ספסל לא רע.
אל תשכחו השנה דאלאס יהיו שונים,סקרמנטו עם שלד יציב.הלייקרס לא יהיו בפליי אין, קליפרסלא פצועה בהרבה יותר טובה.הלוחמים הוסיפו את פול. דנוור זו האלופה.פניקס בריאה קבוצה מאוד חזקה. איפה תשימו את ממפיס בכל החבורה הזו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפכו פה את מוראנט למושון יעקוסי כאילו הוא בן 35 ולפני פרישה….
הבן אדם סוס צעיר אתלט מפלצתי ויתן את הנקודות שלו גם בעשור הקרוב אל תדאג בקטע הזה.
פשוט יש דברים אחרים כמו לזוז בהגנה וקליעה שהוא צריך לשפר.
להטביע הוא עדיין יטביע על שחקנים אל תדאג לו

ברוך רובין
ברוך רובין
7 months ago

מדוייק

ברוך רובין
ברוך רובין
7 months ago

מוראנט בן 24 אתלט על השיא עוד לפניו, הוא עדיין יחורר רשתות בליגה.

מוראנט לא נפצע הוא רק הושעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי מצחיק אם יתפסו אותו עם הארדן בסטריפ קלאב 🤣🤣

thetroll
thetroll
7 months ago

ממפיס מלאה בכשרון והפריוויו הזה לא פחות. ממש נהנתי לקרוא כל מילה זרם בכייף עם המון אינפורמציה. תודה רבה פתי בר.
"האמת שהתרחיש הריאלי הוא שאין לי מושג. תלוי כמה הכוכבים של הקבוצה משתפרים, כמה המערב השתפר בפועל. אני יכול לראות מצד אחד עוד עונה טובה של העונה הסדירה, חזרה חלקה של מוראנט ומקום 3-4 בליגה עם סיבוב שני, וגם יכול לראות קריסה קולוסאלית מנטלית של ג'ה ועמידה במקום של השאר מה שיוביל לפלייאין או אפילו מחוץ לפלייאוף".
צדקת. אני חושב שזו הקבוצה הכי לא ברורה בליגה. הכל יכול לקרות אבל בתרחיש הראלי שלי – אם ג'ה לא יאושפז לנצח בקומה אחר קרב יריות עם חבורת גנגסטרים – יתכן שהוא בסוף יעשה את מה שאני מצפה ממנו מאז עונת הרוקי (כשלא האמנתי שאני חוזה ביצור הזה באמת – הוא באמת פריק אתלטי מטורף גם בליגה המטורפת הזו) ופשוט אחת מהכניסות המטורפות שלו לדאנק על המוח של איזה 2.20 תסתיים בנחיתה מסיימת קריירה. כל פעם שהוא נופל אני שואל את עצמי אם הוא קם עד כדי כך מדובר בדרק רוז פרק ב' (והראשון ידוע לנו איך הסתיים). בכל מקרה זה כבר 4 א 5 שנים כמו שכתבת ובנתיים הוא מאכזב אותי לטובה ומסרב להיפצע אבל… כל הבלגאן מסביב. מעייף. באמת לא ברור מה יקרה עם הקבוצה הזאת. ההימור שלי הוא שיגיע רגע שהם יצטרכו ללכת אול אין … השנה הם קיבלו חופשה בזכות ג'ה אף אחד לא מצפה מהם לשום דבר משמעותי. גם אני. לפחות כרגע.

וניל טרופי
וניל טרופי
7 months ago

יופי של פריוויו ליופי של קבוצה. הספל מאוד עמוק וכשרוני. מרכוס סמארט יביא את כל הנסיון וטריפל ג' ימשיך להשתפר. גנה ילמד לקלוע מרחוק וכבר הראה ניצוצות בעונה החולפת. פלייאוף עם יתרון ביתיות.