You are currently viewing מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1."זוהי רק ההתחלה" – לדברי הארדן, המתכונן לחרבן לסיקסרס את מחנה האימונים

(האיור מקלאץ' פוינט)

Somebody told me yesterday that this is just the beginning of what James Harden is going to do to "make life very uncomfortable" for the Philadelphia 76ers going into training camp,” ESPN's Ramona Shelburne said on Tuesday's edition of NBA Today.

לפי כמה וכמה אתרים ג'יימס הארדן מתכונן להופיע למחנה האימונים של הסיקסרס כפי שדורשים ממנו, ובהתאם לחוזה החתום בין הקבוצה לבינו, אבל כשיגיע הוא "מתכונן לגרום למהומות". במקור אחר כתוב שהארדן יופיע במטרה "להפריע לתחילת האימונים"

מה אני אומר? שאם אני מאמן בסיקסרס והוא מופיע למחנה האימונים ועושה את הדבר הראשון 'להפריע', אני קורא לשלושה אנשי בטחון, שניים יחזיקו אותו והשלישי יגזור לו את הזקן.

2. ג'מאל מוריי החליט היום להוציא את עצמו מ-TEAM CANADA לאליפות העולם

הנה ההצהרה ש לו:

"When I came into training camp, I wanted to see how my body would respond after a long and demanding season and if I would be physically able to compete at the highest level required for the World Cup," Murray said in a statement. "In consultation with medical staff and the team, it is clear that additional recovery is required, and I have made the difficult decision to not participate in the tournament."

כלומר הוא הופיע למחנה האימון בכוונה להתאמן ולשחק אבל לא לקח לו הרבה זמן להרגיש שאין לו את זה. עייפות פיזית, מנטלית, ונפשית. הוא אמור גם לחתום עם הנאגטס על הארכת חוזה בשלוש שנים בסך 144 מיליון, וכנראה הוא החליט שמוטב לוותר על האליפות.

אבל הוא הוסיף: "באולימפיאדה בפאריז בטוח שאהיה אם קנדה תהיה אחת הקבוצות באולימפיאדה". אחת הדרכים להבטיח את מקומה של קנדה היא לסיים בין שתי האמריקאיות הראשונות (מתוך 7) באליפות העולם. קנדה תצטרך להבטיח את מקומה באולימפיאדה במשחקי מבחן. "אשתתף בכל המשחקים הנדרשים כדי להבטיח את מיקומה של קנדה באולימפיאדה" הוא אמר.

3. גם קריסטפאס פורז'ינגיס נחליט להוציא את עצמו מנבחרת לטביה

הוא הודיע בסושיאל מדיה בטוויטר בלטבית שבדיקת MRI השבוע גילתה 'פלנטר פאסייטיס' בכף רגלו (posted on social media). ולמרות שהוא מסוגל לנוע ולנתר, אחרי שיחות עם הצוות הרפואי של לטביה הוחלט שהוא יפרוש מהנבחרת כדי לא לסכן את עתידו. ה-2.20 מ' שלו יחסרו מאד ללטביה.

(פלנטר פסיליטיס היא הפרעה בכף הרגל ב-CONNECTIVE TISSUE של תחתית כף הרגל. ההפרעה יכולה להיות בגלל מבנה כף הרגל כגון חוסר קימור, או 'כף רגל שטוחה', קרע ב-TISSUE, או שימוש מירבי – נחיתות מניתורים כשמשקל המנתר גדול יחסית עבור הטישו הרך)

4. ראה הוזהרתם: לוקה חדש – מרוענן ואתלטי – יגיע לפתיחת העונה של דאלאס

(האיור מקלאץ' פוינט)

לפי הטריינר של נבחרת סלובניה Macek, לוקה דונקיץ' שיופיע לאליפות העולם הוא לוקה דונקיץ' חדש שלא הכרנו. "הוא לא הוריד הרבה משקל אבל הרבה מהשומן שהיה לו הפך לשרירים, והוא רוצה – ומוכן פיזית ונפשית – "to take a step forward in his sports journey". הוא אמר זאת למגזין הסלובני SportKlub.

הוא הוסיף: "הרשו לי לומר זאת שנית: לוקה החליט לעשות את הצעד הבא במסעו הספורטיבי, ואני בטוח דשכבר תראו זאת באליפות העולם ואחרי זה ב-NBA"

תמונות של לוקה היותר שרירי עם פנים מאושרות התגלגלו בסושיאל מדיה כל הקיץ עם מסרים ללא סוף מאוהדיו בכל רחבי העולם השולחים קיטונות של 'תודות' לגבורם, אך זה לא נעצר שם. לוקה מבטיח ב-SPORTKLUB שהשיפור הוא לא רק בגופו אלא במשחקו. "תראו זאת כבר באליפות העולם ואח"כ בעונתי ב-NBA"" הוא מבטיח.

5. דרווין האם לא חושש להושיט את צווארו קדימה ומדבר 'אליפות'

Darvin Ham explains why Lakers can finally win the NBA championship

ההתחלה עבור דרווין האם הייתה קשה. לא היה לו את החומר הדרוש, כמו שאומרים החברים שלי מאשדוד. אבל כש'החומר' החל להגיע הוא כמעט הגיע לגמר ה-NBA. דרווין האם מאמין שעתה יש לו את השחקנים לנצח איתם את אליפות ה-NBA.

Darvin Ham says depth could be key for the Lakers

"יש לנו את ה-LEADERSHIP עם לברון ג'יימס ואנטוני דייויד", אומר האם. "את הטלנט שרציתי להביא חזרה הבאתי – רוי הצ'ימורה, אוסטין ריבס, וד'אנג'לו ראסל". עכשיו הוא נושם עמוקות ואומר: "תראה את הבחורים שהוספנו: גייס וינסנט, טאורין פרינץ, קאם רדיק, וג'קסון הייז".

הוא מסכם:

“. I think the sky is the limit for what we will be able to do. I think we added a lot of depth, a lot of guys" that have skill, size and athleticism, so I look forward to all of that coming together.”

6. קליי תומפסון חדש: אנשים המומים מה-WORKOUT שלו

הרוב התפעלו מהחזרה של קליי תומפסון מפציעותיו בצורה שהוא חזר – תפס מקום בחמישייה של הווריורס, ובמשחקים שונים הוא אפילו הזכיר את יכולתו מלפני הפציעה. כולם היללו את "תומפסון אחרי הפציעה". היחיד שלא השלים עם ה"אחרי הפציעה" היה קליי עצמו.

הוא החליט הקיץ שאין יותר "אחרי הפציעה". הוא רוצה להיות הקליי תומפסון לפני הפציעה, כמובן עם נסיונו שהעשיר מאז. הוא החליט הקיץ לעשות מטמורפוזה של גופו, כושרו הגופני, וכושר המשחק שלו.

כל מה שיש לי לומר אחרי הסרטון הזה הוא שתומפסון לא יכול להחמיץ אפילו אם הוא רוצה ב-WORKOUT החדש שלו. מדהים!

7. סטיב קאר: "להתרגל לחוקים בינלאומיים קשה הרבה יותר מאשר חושבים

With a variety of differences between NBA and FIBA rules, Team USA is adjusting to a ‘totally different’ style of play as they prep for the World Cup

מי שחושב שההבדל בין חוקי הכדורסל הבינלאומי וחוקי הכדורסל ב-NBA אינו משמעותי טועה בגדול. מיקל ברידג'ס אומר: "אני עדיין לא משחק בטבעיות. אני חושב על כל כך הרבה הבדלים בין הכדורסל כאן לבין הכדורסל ב-NBA. אני חושב על פאולים…אני חושב מהיכן להוציא כדור, מתחת לסל או מהצד. הכל נראה עדיין מוזר. דברתי עם שאר השחקנים וכולם טוענים שהמשחק שלהם עדיין אינו טבעי כי השיפוט אחר, השריקות לפאולים הן אחרות לחלוטין, ואפילו הכדור עדיין אינו 'מרגיש' טבעי.

הנה דוגמא מאבו דאבי על השפעת ההבדל אפילו על המאמנים:

 There were 1.4 seconds left in the first half of USA Basketball’s first exhibition game of its pre-World Cup tour this summer, with the Americans taking the ball out on the far end of the floor. U.S. coach Steve Kerr signaled for a quick inbounds pass and desperation heave.

If he was coaching such a game in San Francisco, or any other NBA city, Kerr probably would never call timeout in that situation. Only this summer, he’s coaching under FIBA rules. And after getting a bit of an education on how timeouts don’t carry over into the second half under FIBA rules, Kerr realized he could have called one to set up a better play.

All this stuff comes into play now,” said Kerr, coach of the Golden State Warriors. “That’s what these exhibition games are for — for players and coaches.”

המשחק הוא, בגדול, אותו משחק. הסלים הם 10 רגלים מהפארקט, וקוטר בטבעת שווה. אך עדיין ההבדלים הקטנים וההבדלים בשיפוט עושה מהמשחק הבינלאומי והכדורסל האמריקאי שונה לחלוטין. הקשיבו לבובי פורטיס:

“The games,” said U.S. forward Bobby Portis of the Milwaukee Bucks, “are two totally different games.”

הנה כמה הבדלים קטנים שעושים מהמשחק שונה בהרבה (בעיקר ה-45 ס"מ הבדל בקשת ה-3 בראש הקשת)

The games are shorter at the FIBA level — 10-minute quarters as opposed to 12 in the NBA — and so is the 3-point line, from a couple of inches in the corners to about 18 inches at its deepest points. Players foul out on their fifth foul in FIBA, not their sixth like in the NBA. There’s no defensive 3-second rule in FIBA. Players can’t call timeout to avoid a jump ball or held-ball situation, and once a ball touches the rim it’s fair game for the offense and the defense; it’s not goaltending or basket interference if someone strikes the ball after it hits the rim

ההבדלים הקטנים האלה הופכים לבעייתיים ביותר כשאתה חייב לחשוב עליהם. וכמובן ההבדלים בשיפוט:

The physicality is different,” U.S. forward Paolo Banchero of the Orlando Magic said. “You can be physical on defense in terms of redirecting your man, the way you can guard. That’s the biggest thing that stands out. And a 40-minute game, it goes by quicker. In the NBA, you can be down 20 in the first quarter and not be worried because you’ve got time. You can ease into the game a little bit. Not here; you want to be going 100 mph from the jump.”

8. ג'ואל אמביד פוזל לעבר יוסטון. האם יאמר "גם אני רוצה OUT"???

קלי איקו – אף הוא עם שורשים בקמרון הופיע השבוע בתכנית “The Athletic NBA Show” והוא מציע לשים לב לפזילה של ג'ואל אמביד לעבר יוסטון בעיקר בגלל הקשר החזק שבינו לבין IME UDOKA. "אולי לא העונה, אבל אני מציע לשים לב לעונה הבאה, במיוחד כשג'יימס הארדן יסתדר (האם הוא באמת יסתדר? מ.ל) בקבוצה אחרת ע"י ש'הכריח' את הטרייד שלו (שבינתיים לא עובד!)

9. התסרוקת החדשה של ויקטור הולכת ויירל

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
Editor
17 באוגוסט 2023 4:58

לדעתי במידה והארדן מתכנן לעשות שביתה איטלקית וכל זה הוא רק פוגע בעצמו.
לא רואה מישהו נותן לו את המקס שהוא כל כך רוצה, בטח בשילוב של מה שמגיע איתן לקבוצה שלא ממש שווה להתעסק עם זה.
.
קראתי איפשהו שמארי סוחב איזו פציעה שמצריכה עוד מנוחה וזמן התאוששות.
.
וומבניאמה קיבל את הטיפול מסוהאן בגזרת התספורות
https://youtube.com/shorts/kuWTJ3PHOlE?feature=share
למרות שזה נראה טיפה כמו אפקט של המצלמה

רן הנרגן
רן הנרגן
17 באוגוסט 2023 7:42
Reply to  Smiley

אני מעריך שאחרי התגובה של סילבר ללילארד הוא לא ימתין יותר מידי לפני דהוא יוריד להארדן את הראש.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 5:05

ענק מנחם, פילי חייבת להפטר מהמחלה הארדן הוא יגיע עם הכרית למחנה אימונים ויהרוס את הכימיה מבפנים, עדיף להפטר ממנו כמה שיותר מהר הוא הרעל הגדול בליגה, עדיף להם שלא יבוא לאימון (להגלות את הנבלה לדטרויט המפגרת זה גם אופציה).
.
2. גאמל מארי מצחיק הרי דנבר מעומדת עיקרית לאליפות גם העונה, מה סוף עונה הזאת לא יהיה לו עייפות פיזית? שיגיד את האמת הרוב לא רוצים לשחק בטורניר לא אטרקטיבי).
.
3. לטביה בניגוד לקנדה לא יכלה לעשות כלום בטורניר ופורזינגס זה לא מארי, קו אחורי של sga ומארי היה מתעלל לצערי בנבחרת.
.
6 קליי תומפסון לא יחזור להיות מה שהיה לפני הפציעות הרפואה המודרנית אפשרה לו להמשיך לשחק בליגה והוא צריך להודות לזה. גולדן סטייט לא תראה אליפות נוספת בגלל התנהלות נוראית של קר. מה שהפתיע אותי זה האופי של קליי שנהיה סוליסטי הרבה יותר.
.
7. כדורסל זה כדורסל רק שבNBA הפסיקו לשחק כדורסל במיוחד בגלל שיפוט עלוב שהרס את ההגנה, למרות הצפיפות בצבע הקשת הקטנה אמורה לאפשר לשחקני NBA לקלוע שלושות באחוזים טובים יותר.
.
8. גואל אמביד הוריד את הקשרים לפילי ברשתות החברתיות, בכל מקרה ליוסטון הוא לא יגיע. אברי לפני כמה ימים העלה באתר רעיון מצויין טרייד עם אוקלוהמה, הקטע שGMשיוותר על אמביד כרגע בשביל ריבילד יפוטר לאלתר. בכללי דריל מארי הוא אוברייטד וGM חלש שמקבל הרבה יותר קרדיט מהשגים שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קשה להתרגל לחוקים הבינלאומים…….🤣🤣🤣🤣
מתכוון שאין שופטים שעובדים עבור הכוכבים שריקות אוויר זריקות ראש וכל מיני תועבה (לוקה התחיל לקבל קצת כאלה גם בפיבא כבר) להאדיר את הכוכב לנפח לו סטט שימכור מותגים וישמור את הליגה השיחה.
כדורסל זה כדורסל אם הוא אמיתי ולא בידורסל. באמריקאים ככ התרגלו לשריקות אוויר לצעדים ולכל הזבל מהליגה שלהם ששכחנו מה חוקי המשחק.

את הארדן הייתי שולח להתאמן עם הגי ליג על הספסל הכוונה בלהתאמן. כמו שסימונס עלה להתאמן עם הטרנינג והפלאפון בכיס זוכרים 😂😂😂 הארדן יביא את הכרית לבטן יאכל ארוחה דשנה לנפח אותה ויעשה זריקות ראש על מורי.

אמביד הוא אותו תועבה כמו הארדן וייתכן כי הם רוצים להנות יחד במקום אחר.

לא הבנתי למה גיילן מקבל 60 מיליון לעונה 5 שנים ומורי רק 48 מיליון וחוזה קצר 3 שנים. מורי שחקן ב20 רמות על גיילן בראון.
מה שכן הוא חרטטן כמו כולם שיגיד בא לי לנוח. מה מחרטט על עייפות וסיפורי סבתא למה שנה הבאה הוא לא יהיה עייף 😁 בטח מתפלל שקנדה לא יגיעו לאולימפיאדה.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 6:55

מארי קיבל חוזה מקס בתקופתו, החוזים קפצו חוזה הבא שלו במידה ויבחר לאחת מחמישיית העונה (אין שום סיבה שלא יקרה) יהיה סופר מקס גבוה מזה של בראון (בתנאי שתקרת השכר תמשיך לעלות).

חגי "התותח" ניסני
Editor
17 באוגוסט 2023 7:06

קליי לא השתנה. מה שהשתנה הוא הצורך שלך לרצות את האשך ולהנהן לכל מה שהוא אומר. זה הכל.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 7:55

אני וחברי לא מסכימים להכל, ראה מקרה וושינגטון שאנו חלוקים בו, האשך מבין בכדורסל

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 8:00

אתה צודק שפילוח הזריקות שלו לא השתנה (הוא זרק יותר פול אפס השנה אבל זה הפרשים זניחים) . הוא ירד ביכולת בגלל הפציעה, לי באופן אישי נוצרה הרגשה שהוא יותר שחצני אבל בהחלט טעיתי לגבי הסולסיטי לפי פילוח הזריקות. https://www.nba.com/stats/player/202691/shots-dash?Season=2018-19

חגי "התותח" ניסני
Editor
17 באוגוסט 2023 8:15

קליי הוא אותו קליי. כן יש לו ירידה הגנתיתרצינית, הוא כבר לא אותו שומר אדיר שהוא היה אבל זה ממש לא מה שהפכת אותו להיות כשחקן גמור.
ולגבי קר לא יודע איזו התנהלות נוראית. אף אחד לא נתן לווריורס צ'אנס לאליפות של לפני שנה בכלל. ההחייאה של וויגינס הפריחה של פול והשחקן שאתם כל כך אוהבים להשמיץ ושהוא רק תלוי בסטף באו לידי ביטוי לא מעט בזכות ההתנהלות הנוראית של קר אז בחיית. זה לא שחור לבן כמו שאתה מציג את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 9:25

ההתנהלות הנוראית של קר עם הצעירים והמחנות בין הוותיקים לצעירים, לגבי צ’אנס אתה מדבר על קבוצה שרק עונה לפני לקחה אליפות סופר מרשימה היו קונטנדרים ברורים בתחילת עונה

חגי "התותח" ניסני
Editor
17 באוגוסט 2023 11:56

אהה כן. הנה הדברים שכתכת בפריוויו.
.
.
תודה מצוייי , אני מצטער להיות משבית שמחות אבל לדעתי קליי לא יהיה השחקן שהיה הוא עדיין יהיה שחקן חמישייה טוב אבל רחוק מאולסטאר שהיה, קלי תומפסון הוא הרבה יותר מקלעי קטש אנד שוט, הוא היה יוצא ורץ בין חסימות והשנייה שאיבד עם הרצועות ואכילס באתלטיות זה מה שהבדיל בינו לבין השומר, לצערו אין לו את הגובה ואורך של דוראנט שגם בלי רגל ברגע שהוא עולה לקליעה אין מה לעשות (זה למה ידעתי שדוראנט יחזור כל כך טוב)
https://youtu.be/RdDvVXpO3BA
.
אני מאוד אוהב את מה שגודלן סטייט עשו, אני עדיין חושב שקר הוא מאמן בינוני במקרה הטוב שרחוק מלהוציא את המקסימום מהשחקנים ויודע לאמן רק בשיטת משחק 1 בדומה לדאונתני. אני מאוד אוהב את קומינגה אני מקווה שקר ישתמש בו למרות שהקליעה לא יציבה ויתן גם לוויסמן ללמוד במקום הנסיון להפוך אותו לנגר.
.
לגבי התחזית אני לא מסכים גם אם קליי חוזר ביכולת של העבר גולדן סטייט לא קונטנדרית או יכולה לנצח כל קבוצה במערב, אין לה פתרון לא לדיוויס ולא ליוקיץ, ואני לא מדבר בכלל על המזרח.
.
כשאני מסתכל על הסגל לקבוצה הזאת יש סופרסטאר בשיא עומק צעירים כישרוניים ולמרות שקר מאמן אותם הם אמורים לעשות פלייאוף (4-6) וסיבוב שני זה בהחלט תחזית ריאלית.

חגי "התותח" ניסני
Editor
17 באוגוסט 2023 11:57

מקווה שעכשיו לא תסתתר מאחורי התירוץ של "דבריי הוצאו מהקשרם"

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 15:02

התחזית שלי הייתה ריאלית, התחזיות בווגאס/ פרשנים אמרו אחרת, מה אני אעשה שאני מבין יותר מהפס (:

חגי "התותח" ניסני
Editor
17 באוגוסט 2023 16:41

לא מצחיקול..זו התחזית שלך לעונת האליפות..

חגי "התותח" ניסני
Editor
17 באוגוסט 2023 16:42
Reply to  מנחם לס

לא מנחם. אני כיוונתי לברוך

אשך טמיר המקורי
17 באוגוסט 2023 6:13

תודה רבה דוק.
הבדיחה עם שומרי הראש מצוינת.
דריל מורי סוף סוף למד, שמי שהולך לישון עם הזקן קם עם פרעושים.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 6:28

דריל מורי זה GM כושל, עשור פלוס ביוסטון לא השיג כלום פרט לפעם אחת גמר אזורי + הרס את היחסים עם הסינים והטרייד תמורת ראס היה במשמרת שלו.
.
שנתיים בפילי הפעולות של האסון הם ההחתמה של ריברס כמאמן חוזה מקס לסימונס, לא לבעוט את הנבלה בזמן ולחכות לבלגן איתו, טרייד תמורת הארדן תוך כדי הבטחת מקס, ואז סירוב לתת לו חוזה כזה (מבחינה מקצועית בצדק אבל אל תבצע טרייד כזה ותבטיח הבטחות שלא תקיים), ארגון רקוב פילי.

אשך טמיר המקורי
17 באוגוסט 2023 6:40

דריל מורי הוא הוזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בליגה הוא נחשב גאון….

אשך טמיר המקורי
17 באוגוסט 2023 6:15

"זה שני משחקים שונים לגמרי"
נכון, זה כדורסל ואצלכם זה בידורסל. ברוכים הבאים למציאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣 בדיוק

אשך טמיר המקורי
17 באוגוסט 2023 6:38

דוקטור יש יומולדת היום? מזל טוב!

אשך טמיר המקורי
17 באוגוסט 2023 16:23
Reply to  מנחם לס

כבוד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באוגוסט 2023 18:50
Reply to  מנחם לס

מזל טוב, עד 120 עם מרץ נעורים ועוד אלפי מעורבבים…

חתוליו
חתוליו
17 באוגוסט 2023 21:32
Reply to  מנחם לס

מזל טוב דוק 🏝️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הרבה מזל טוב מנחם הרבה בריאות ואושר ואריכות ימים

sroni741
sroni741
17 באוגוסט 2023 6:40

מעורב שחושף כמה מהדברים הכי בזויים בליגה הזו. סיפור הארדן שחקן בחוזה מאיים לפגוע בקבוצתו אם לא יעשו את מה שהוא רוצה, "כוכבי העל" האלה שלא רואים את המועדון והאוהדים שולטים בנעשה בליגה וקובעים איך ישחקו, עם מי ומתי שמתחשק להם. אח"כ מארי מרגיש שהוא לא יכול לשחק באליפות העולם בגלל פגיעה בשריר החשק, כל הלואדים למינהם באים לידי ביטוי גם כאן, פשוט לא אכפת כל כך מאליפות העולם אז לא עושים את מרבית המאמצים להגיע.

דומה קצת עם ההבדלים כמובן לשחקני נבחרת ישראל שקיבלו פטורים רפואיים ממשחקי הטרום אולימפי – האינדבידואליזם והחשיבה המרוכזת בעצמם שולטת וזו תופעה שרק הולכת ומחריפה לא רק בספורט אלא בהכל…

ןכמובן הבכי והנהי מחוקי פיב"א , כן מה לעשות החוקים קצת פחות מאפשרים את ליגת ה WWA. אי אפשר לקחת פסק זמן במצוקה, לא מקבלים המון שריקות אוויר, יש פחות אפשרות לדרוס שחקנים עם המרפק ולא לקבל עבירת תוקף, היד יותר קלה על ההדק כאשר הולכים ולא מכדררים, אין משחק באורך 48 דק' שנמשך עד אין קץ עם המון פסקי זמן וציפיה למהלך אחרון מכריע (כן עושים עבירה למנוע שלשה מכריעה וכאלה), אפשר להעיף את הכדור מהטבעת אם יש החטאה, שורקים לעבירות מכוונות שנועדו למנוע סל במתפרצת או לעצור שעון בבוטות.. באמת רחמנות על השחקנים והמאמנים האלה שרגילים לספורט שונה לחלוטין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  sroni741

בדיוק!!!

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 14:54
Reply to  sroni741

מה כולכם נפלתם על מארי, כולה הבריז מטורניר כדורסל מי ישמע. הבנאדם מחלים מפציעה, שינוח, ייקח את הזמן ושיהיה לו לבריאות.

The Oak
The Oak
17 באוגוסט 2023 23:59
Reply to  מנחם לס

בדיוק מה שחשבתי. קצת יותר כבוד לנ.ב.א. לא יזיק בתגובות כאן.
יחד עם זאת, באמת צריך להגיד שהעונה הסדירה בנ.ב.א. ירדה מאוד ברמת העניין והתחרותיות בעשר-עשרים שנה האחרונות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באוגוסט 2023 18:57
Reply to  sroni741

+1966
מעניין מתי גיילן בראון ימצא את התירוץ לדרוש את המעבר מהסלטיקס לקבוצה אחרת?
מתישהו זה צריך לקרות.
שימון, לוקח בראון על אמביד? ניתן לך גם 2 בחירות סיבוב שני.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חחח. בראון זה אופי יותר חרא מאמביד ושחקן הרבה פחות טוב חחחח

Berch
17 באוגוסט 2023 7:41

אחלה מעורב מנחם
ההבדלים בחוקים זה באמת משעשע אבל מקל על האמריקאים.
משחק יותר קצר, שלשות יותר מקרוב
ממש… צרות….
🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
17 באוגוסט 2023 7:51

למיטב ידיעתי הכדורסל הוא ענף הספורט היחיד בו יש שתי שיטות שיפוט. תתארו לעצמכם שבכדורגל חלק ישחקו עם נבדל חלק לא.במקום אליפות עולם שהוא סתם טורניר , היה עדיף להקים פורום בינלאומי שיחוקק חוקי כדורסל אחידים לכל העולם.או שארה"ב לא תשתתף באולימפיאדה או טורנירים אחרים, כי היא משחקת כדורסל עם חוקים אחרים.
מוריי הוא הבעיה של פילי.לא יפטרו אותו אז השנה הבאה עונה אבודה, ואולי גם שלוש השנים הבאות.
הבן אדם אכול באגו אישי מנופח.
שום ארגון בריא לא יזמין עובד שלא רוצה לעבוד בארגון. מי שעושה את זה לא ראוי להיות מנהל.

jefffoster10
Editor
17 באוגוסט 2023 10:05

היו שנים שגם לכדורגל האמריקאי היו חוקים משלו, כמו שעון שיורד אחורה במקום קדימה ופנדלים בסגנון הוקי במקום הפנדלים שאנחנו מכירים (בדו קרב פנדלים). בסוף ארה"ב התיישרה לעולם, אבל נראה שבגלל הכוח של ה-NBA העולם יתיישר לארה"ב. זה באמת מצב הזוי, שתי מערכות חוקים שונות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
17 באוגוסט 2023 11:14

כל מילה על השיפוט. אירוע מוזר ולא ברור. מצד שני טענתי ככה בזמנו גם בנוגע להבדלים בין הנ.ב.א לבין המכללות וציינו סיבות טובות לשוני הזה (לא זוכר כבר מה הם היו), אז אולי גם כאן יש הסבר שאנחנו לא מכירים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההבדל ברור חוקי הwweנועדו לפנק להאדיר ולהעצים סטט וכוכבים זה המהות. כוכב קולע הרבה=הרבה כסף לליגה דרך מיתוג שלו. כל החוקים שם נועדו אך ורק לדבר הזה וזוהי מטרת הליגה. מטרת הwwe זה לא כדורסל אמיתי תחרותי שהטוב ינצח (יכול לקרות אבל צריך להילחם מול הרבה גופים בדרך) אלא העצמת והאדרת הכוכב שידברו כל הזמן לכן הם גם מכורים ברמה פסיכוטית לסטט וכל הזמן מציינים כמה זה קולע ובלה בלה בלה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
17 באוגוסט 2023 7:57

אמביד יכול להיות רק בפילי.מחיר הטרייד שלו הוא גבוה מאוד.מבחינה מקצועית זה לא משתלם לו.הוא יגיע לקבוצה מפורקת ללא בחירות דראפט להמון שנים. נכון יש קבוצות כמו אוקלהומה ויוטה עם מלאי דראפט ענק. אבל מי רוצה להגיע לשם אם הוא לא מוכרח.

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 10:07

יש לו טרייד בלוקר בחוזה? לדעתי לא. מה רע בלשחק עם שרגא דורט וצ'ט? אגב, אוקלהומה, יוטה, מלווקי מינסוטה, קליבלנד, וכל המקומות המושמצים האלו כבר מזמן לא כאלה נוראים. בכל עיר גדולה יש מה לעשות היום. בטח ובטח אם יש לך המון כסף וכל ההומיז באים איתך לשם.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 10:40
Reply to  Avri

מתי פעם אחרונה קבוצה הטרידה שחקן בקאליבר של אמביד שלא ביקש טרייד?? GM שיעשה את זה יפוטר מיידית גם אם זה המהלך המתבקש.

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 12:53

הטענה שעלתה כאן היא שזה הזמן לשלוח את אמביד, לא האם למארי יש את הבייצים אכן לעשות את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף יטרידו את אמביד שיודיע שהוא לא מרוצה ולא רוצה להיות פה חחח יקח אבל עוד עונה 😁

MBK
Editor
MBK
17 באוגוסט 2023 8:15

סטיב קר עוד לא התחיל דקה אחת של משחק וכבר מתחיל להתבכיין
איזה מסר הוא מעביר לשחקנים?
מסר של לוזר
מזל טוב מנחם! עד 120 בריאות ואושר! 120 קטן עלייך
צריך לחשוב על ברכה חדשה עבורך

עידו גילרי
Admin
17 באוגוסט 2023 9:10
Reply to  MBK

הוא לא מתבכיין ובגדול הוא מאמין במסרים חיוביים. אבל גם לו מתפלק לפעמים (לא הפעם).

eliko3rd
eliko3rd
17 באוגוסט 2023 8:58

תודה!
מלא מזל טוב מנחם!!

שי אבן צור
17 באוגוסט 2023 9:28

המון מזל טוב מנחם!!!
מאחל לך עוד המון שנים של בריאות איתנה ועשיה מבורכת 🙏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17 באוגוסט 2023 9:31

תודהרבה על המעורב המעולה, והרבה מזל טוב מנחם!

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 10:03

מזל טוב מנחם!!

שלוקה לא ידפוק לעצמו את הגב עם כל המשקולות האלו.

אם הארדן עושה בעיות שיקחו עורך דין ויתבעו לו את הצורה. לאור תקדים סימונס אני אופתע מאוד אם אכן כל זה יקרה. אני צופה שהוא יתייצב ויעשה את המינימום הנחוץ בשביל שלא ינקו לו שכר. צפו לעונה עם ממוצעי 10 ו5. הארדן מבחינתו צריך לתבוע את הסוכן שלו (ז"א אם כל הספקולציות שהעלנו כאן נכונות).

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 10:43
Reply to  Avri

אי אפשר לתבוע שחקן אישית, אין חוק בליגה שאומר שאסור להרוס חדרי הלבשה (הארדן עשה את זה כבר ביוסטון) וכנראה ישחזר את זה בפילי (בטח שהמצב של פילי הרבה יותר לחיץ בגלל אמביד).

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 14:46

מנחם כתב יגרום למהומות ויפריע לתחילת האימונים, נשמע קצת יותר מסתם להיות אישיות שלילית בחדר ההלבשה.

לגבי לתבוע אותו, אני בטוח שאפשר למצוא על מה. בגדול ומבלי לדעת מה כתוב בחוזה שלו, יש את העניין שחוזים צריך למלא בתום לב ושביתה איטלקית זה הכל חוץ מזה. אפשר גם לנסות את הצד הנזיקי.

ברוך רובין
ברוך רובין
17 באוגוסט 2023 15:12
Reply to  Avri

וינס קארטר, סימונס הארדן… אף אחד לא יכול להעניש שחקן שלא מתאמץ ומפזר רעל בכל מקום… אפשר לשים אותו על הספסל לא לתבוע אותו.

עגל
עגל
17 באוגוסט 2023 15:18

הארדן לא יפזר רעל, והוא מעולם לא עשה את זה.
הוא טיפוס די חביב שהשחקנים שסביבו דווקא אוהבים. גם אם הוא ינסה "להמריד" אותם נגד המערכת לא נראה לי שהם יקחו את זה ברצינות וילכוו אחריו. מילא אם היה מנהיג כריזמטי, אבל הוא לא . . .

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 16:45

יש ממש מעט דוגמאות לשחקנים שעשו שביתות איטלקיות ככה שכנראה שלא כל כך קל לעשות את זה. מה גם שזה ממש לא נכון שאין שום סנקציה מול ההתנהגות הפסולה הזאת, בין אם אלו סנקציות חברתיות, תקשורתיות/ציבוריות או משפטיות. הבאת את סימונס כדוגמא, הוא בפירוש הבין שיש סנקציה וניסה לכסות את עצמו (בעצת עורכי דין, אני די בטוח) עם הטיעון של הפגיעה הנפשית כהגנה להפרת החוזה שלו. וגם כאן לא שילמו לו משכורת בדיוק בגלל זה – הוא לא קיים את החוזה שלו.

בגלל זה כתבתי שהוא יעשה את המינימום הנדרש שלא יוכלו לטעון שהוא מפר חוזה. אם זה יתגלגל לשם אני צופה לו את איזור ה10 נקודות ו5 אסיסטים למשחק. וגם את זה הוא לא יכול לעשות במופגן. אם כל מה שהוא רוצה זה פשוט לעשות טנטרום אז עדיף לו כבר פשוט לא להתייצב.

אני בספק אם אכן משהו מזה יקרה. כמו שעגל כתב, הארדן הוא לא טיפוס מרעיל חדרי הלבשה. והוא גם לא עד כדי כך מטומטם, הוא ראה את תקדים סימונס והוא יודע שמי שיפגע מזה כלכלית זה הוא.

אם אמביד רוצה לבסס את עצמו כדמות מובילה בפילי (ובכלל לא בטוח שהוא רוצה), הוא מתייצב ליד הארדן מבלי לטנף על מארי, אומר ציבורית איזו שטות על כמה שהארדן הוא אח גדול וכמה שהבראדרס מהקבוצה צריכים אותו בלה בלה בלה, ונותן להארדן סולם לרדת מהעץ המאוד גבוה שהוא טיפס עליו.

אם מארי רוצה לצאת מזה איכשהו (ולדעתי הוא די שרוף בליגה גם ככה), שיסגור את זה עם הארדן בשקט מהר מאוד, כולל התנצלות על אי הבנות שקוראות בתוך המשפחה בלה בלה בלה, למרות שזה יעלה לו הרבה מאוד כסף.

עגל
עגל
17 באוגוסט 2023 17:03
Reply to  Avri

צודק לגבי אמביד, הוא יכול לצאת מאוד גדול במועדון על ידי הרגעת וקרור הסכסוך הזה.
למה מורי שרוף? אני מנחש שכל המהלכים הם בידיעת וגיבוי הבעלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אמביד עוד שנה גג יבקש טרייד

jefffoster10
Editor
17 באוגוסט 2023 10:06

מזל טוב מנחם, לעוד הרבה שנים טובות, בריאות, חדות וצלולות מחשבה!!

דה שוט
דה שוט
17 באוגוסט 2023 10:13

תודה מנחם אחלה מעורב, שיהיה מזל טוב עד מאה כעשרים.
לגבי "שני המשחקים השונים"
שטויות!
1. ראינו שלדוראנט, טייטום והולידיי זה לא הפריע. דוראנט וטייטום חגגו בהתקפה, הולידיי היכה בהגנה. האמריקאים רק צריכים להתרגל ולא לנסות להתבכיין (קר, לילארד…)
2. כשהאמריקאים יגלו שמותר להגן – אף אחד לא יקלע עליהם סל. רק גבוהים וחזקים כמו יוקיץ', יאניס ולוקה. אם האמריקאים יוותרו קצת על האגו והכבוד ויסכימו לעשות דאבל טים (לא יקרה, לא בכבוד שלהם) – אז גם לוקה לא יקלע ויאניס יקלע רק במעבר. את יקויץ' אין להם איך לעצור אבל ראינו באליפות אירופה שהנבחרת שלו חלשה.
3. מבחינת כושר גופני ועומק – משחק מהיר שלא עוצר עובד לטובת האמריקאים.
הדבר היחידי באליפות הזאת שיכול לעזור לנבחרות העולם הוא שארה"ב שלחה את הנבחרת השנייה שלה.
חמישייה: סטף, טייטום, דוראנט, איידי, באם.
ספסל : אדוארדס, בוקר, הארדן, הולידיי, קאוואי, לברון, JJJ, ברוק לופז
כל משחק נגד כל נבחרת יסתיים במחצית (ולא משנה מה יהיה האורך שלה)
🙂

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 14:55
Reply to  דה שוט

צודק, ברור שה'שני משחקים שונים' זה די שטויות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באוגוסט 2023 19:02
Reply to  דה שוט

מה זה יקוייץ? מילה חדשה ביידיש?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
17 באוגוסט 2023 10:58

מנחם המון מזל טוב ולחיי עוד מעורבים רבים!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
17 באוגוסט 2023 11:15

תודה רבה מנחם אחלה מעורב, והמון מזל טוב ליומולדת. שתהיה לך שנה נפלאה.

אלכס דוקורסקי
Editor
17 באוגוסט 2023 12:13

מנחם, הרבה מזל טוב ליום ההולדת! מאחל בריאות איתנה ורק טוב. תודה רבה על המעורב המעניין.

Lior
Lior
17 באוגוסט 2023 12:17

מזל טוב מנחם,
אני מאחל לך ולנו שתמשיך לכתוב עוד מעורבים רבים לאורך שנים רבות (מופלא מבינתי איך אתה מצליח למלא מעורבים בתוכן בימים יבשים וחמים אלה).
תודה

דדי
דדי
17 באוגוסט 2023 12:33

מנסה את מזלי, אולי מישהו יצליח לעזור –
.
מידת הנעליים שלי היא 16 אמריקאי.
ובכל זאת, איך שהוא שני זוגות שהזמנתי מחו״ל וקיבלתי עכשיו קצת גדולים עלי.
מדובר בסקצ׳רס – נעליים סופר נוחות וגם יפות מאד.
.
בקיצור, חשבתי שאולי כאן יהיה מקום טוב לנסות לשאול אם מישהו מכיר דרך הכדורסל, קבוצות, וכו׳ – מישהו שנועל מידה 16.5-17 ? או אולי אפילו אחד הגולשים ?
.
זה אפילו לא בשביל הכסף, אמכור אותם בפחות ממחיר עלות, אבל סתם חבל שלא יהיה להם שימוש אם יש מישהו שיוכל להנות מהן…
.
תודה מראש.

עידו גילרי
Admin
17 באוגוסט 2023 12:39
Reply to  דדי

wtf?
מהיום יהיה שמו בישראל ביגפוט.

דדי
דדי
17 באוגוסט 2023 12:54

comment image

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 14:57
Reply to  דדי

רק בשביל פרופורציות, ולהבין את גודל הרגל של דדי, מנוט בול לבש מידה 16.5.

דדי
דדי
17 באוגוסט 2023 15:05
Reply to  Avri

וואללה ? לא ידעתי.
אבל זה באמת לא גדול לגובה שלו.
יש/היו שחקנים ״הרבה״ יותר נמוכים (אזור ה 2.13) עם נעליים יותר גדולות.

דדי
דדי
17 באוגוסט 2023 12:34

אה, ואיך פספסתי – המון המון מזל טוב ליום ההולדת מנחם !
מאד מאד שמח שנולדת !

עגל
עגל
17 באוגוסט 2023 13:07

תודה מנחם ומזל טוב. תהה בריא לעוד הרבה זמן.
.
קשה לי להאמין שהארדן יעשה משהו דראסטי. כמו שאברי אמר, הוא יגיע למחנה האימונים ויעשה את המינימום שהוא חייב כדי לא לקבל קנס.
.
ג'מאל מורי מצחיק, בחור נחמד. מה שהוא עשה זה לבוא למחנה בידיעה ברורה שהוא לא הולך לשחק השנה כי אין לו כוח, הוא צריך לנוח, לא רוצה להיפצע, הטורניר לא מספיק חשוב, אבל ברור שלאולימפיאדה הוא כן יבוא (כי זה יותר יוקרתי).
אז הוא התייצב כדי לא להיראות כמי ששם קצוץ וגם התראיין יפה.
.
קליי עדיין שחקן טוב מאוד, גם אם לא כמו בעבר. רק הייתי רוצה שהוא ידבר פחות וישקול ויתורים לטובת הקבוצה במקום להראות בהתרסה את 4 האצבעות שלו לשחקן ששכחתי את שמו.

עידו גילרי
Admin
17 באוגוסט 2023 13:12
Reply to  עגל

בוקר . זה לא מסובך – בוקר: בית וו קוף ריש.. בוקקקרררר.
(והוא כבר אמר שזה היה לא לעניין ושהוא מתחרט על זה).

עגל
עגל
17 באוגוסט 2023 13:40

וואלה נכון, הזכרת לי שזה היה בוקר, ועכשיו נזכרתי שהוא גם התנצל על זה.
בוקר טוב (חחח), באמת תודה שאתה מתנצל חודשים אחרי המקרה על משהו שלא היה צריך בכלל לקרות, בטח לא ממישהו שחשבנו שיש לו קלאסץ
הבעיה היא שכנראה הוא באמת מרגיש שנעשה לו עוול ומזלזלים במה שהוא השיג בעבר, בעוד, לדעתי, זה לא נכון.

דה שוט
דה שוט
17 באוגוסט 2023 14:09
Reply to  עגל

קליי AKA המאמי הלאומי (אצל גילרי זה מישהו אחר) תמיד היה "שובב" לא קטן אבל איכשהו תמיד החליקו לו את זה. בתור אוהד יוסטון אתה כמובן יכול לאהוב אותו (קשה לא לאהוב שחקנים כאלה טובים ומחוייבים) אבל לפחות אל תשכח איך הוא עשה הכל כדי לעשות פאצ'וליה להארדן… היו ימים
https://youtu.be/NJeTReo8xhI?t=85

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 14:59
Reply to  דה שוט

קליי נראה בחור חמוד לאללה, אחד היחידים בליגה שהייתי שמח לשבת איתו על בירה. גם מהסיפור עם בוקר הוא יצא טוב והודה בפתיחות מאיפה זה הגיע.

דה שוט
דה שוט
17 באוגוסט 2023 16:31
Reply to  Avri

אני בטוח שיהיה לכם כיף לשבת על בירה, רק תיזהר כשאתה קם לשירותים אחרי כמה כוסות, שהוא לא ישים לך איזה רגל ככה בקטנה… אתה יודע, כוחו של הרגל… ווינק ווינק

Avri
Avri
17 באוגוסט 2023 16:47
Reply to  Avri

חחח… אני בטוח שאתה אף פעם לא תקעת איזו ברך עץ תוך כדי חסימה, ככה בטעות… 🙂

דה שוט
דה שוט
17 באוגוסט 2023 17:03
Reply to  Avri

חחחחח מעולה – ברור, וגם חטפתי לא פחות, זה חלק מהמשחק, אי אפשר בלי זה (היום עם כל המצלמות כבר הרבה יותר קשה)

דה שוט
דה שוט
17 באוגוסט 2023 13:49

שמעון וברוך – ניימאר אמר בראיון שהוא מתרגש לכתוב פרק חדש בהיסטוריה שלו…
חחחח… הוא התכוון להגיד שהוא מתרגש להרוויח בשנה עמו סטף, דוראנט ולברון ביחד
🙂
GROT

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 כל דולר מרגש אותו. מודע להעריך כסף הבחור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח רוצה לעשות סעודיה בסין 🤣🤣🤣🤣 אם יציאו לו 250 ל5 שנים הוא טס לשם. זה כולל חבילת סיניות 🤣🤣🤣

פאקו
Admin
17 באוגוסט 2023 14:55

מזל טוב דוק!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
17 באוגוסט 2023 15:27

מזל טוב מנחם אבי הקהילה הנהדרת.
.

עידו ואנשי האלגוריתם – אני מנסה להיזכר בציטוט שljos הביא פה פעם, של אנטול פראנס, שלצערי אני לא זוכר אף מילה ממנו, אבל הוא היה פסוק מלא אירוניה על הפריבילגיה של צרות של עשירים. יש למישהו כיוון?….

ארבל חילבה
ארבל חילבה
17 באוגוסט 2023 15:34
עגל
עגל
17 באוגוסט 2023 17:05

🙂

אוהד ס"א
17 באוגוסט 2023 17:37

אני מת שישלחו את הארדן לסעודיה בתור עונש. שמעתי שממופעי החשפנות שם זה משהו.
עוד יזהו אותו בטעות בתור שיעי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

הארדן מת לקבל הצעה מסעודיה ולבוא תוך כדי למשחקים של ניימר וכריסטיאנו .
מועדון חשפנות יבנו לו באחוזה שלו

historyteacher
17 באוגוסט 2023 18:39

מזל טוב, מנחם ותודה על הכל! הרבה בריאות ושמחה.
הסיפור של פילדלפיה הוא ספק קומי ספק טראגי – היה להם את ג'ימי באטלר המלך שלוקח שוב ושוב לגמר ערימת שחקנים דרג ב' – אבל הם העדיפו לישאר עם הריקבון של אמביד הבכיין וערימת הליצנים שלצדו.
פעם בצבא, אחרי כמה ימים בשטח שתפסנו כוננות ולא חלצנו נעליים לדקה, המ"כ עמד מולנו ואמר שהגיע אישור מיוחד לחלוץ נעליים לחמש דקות ולהחליף גרביים. כשאחד החבר'ה העז להעלות את הנקודה שכל הציוד (כולל הגרביים להחלפה) נמצא בבסיס ולא בשטח , הוא ענה (בהיגיון של מ"כים בצבא)
'אז תחליפו גרביים אחד עם השני'

זאת פילדלפיה – להחליף את סימונס בהארדן . גרב מסריחה נטולת התקפה בגרב מסריחה נטולת הגנה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 באוגוסט 2023 19:08
Reply to  historyteacher

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד הגדולים ביותר שלך
וכמה נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  historyteacher

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
חזק!!!

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באוגוסט 2023 18:44

אני שמעתי משהו, נכון או לא אני לא יודע ,
כל הסיפור עם הארדן והשטויות שלו זה משהו עסקי עם סין , כולם יודעים שמורי הוא שנוא נפשם של אנשי הכדורסל הממשלתיים של סין , להארדן יש הרבה עסקים בסין והוא קיבל רמזים שאם הוא ילכלך על מורי(במערכת יחסים שכבר איננה) הוא יקבל הרבה נקודות טובות אצל הסינים וכסף.
קחו לדוגמא את זה , הארדן מוכר בסין איזה יין שהטעם שלו זה כמו היין שהאסירים מכינים בשירותים בכלא, אחרי מה שהוא אמר על מורי הוא מכר 50 אלף בקבוקים ב 10 שניות , זה מספר אמיתי , ברור שיש פה משהו ממשלתי.
הארדן גם יודע שאין יותר כסף בשבילו ב NBA ואף אחד לא ממש רוצה אותו לתפקיד מרכזי, הוא מכין את הקרקע לעבור לשחק בסין תמורת הון עתק כאילו הוא באיזה מסע צלב נגד מנהלים ובעלי קבוצות ב NBA ונאלץ להגלות את עצמו לסין.
בשורה התחתונה כמו ששמעון אוהב לאמר הכל כסף

trusttheprocess
trusttheprocess
17 באוגוסט 2023 18:50

סליחה 10,000 בקבוקים ב 10 שניות
עדיין מספר לא הגיוני ליין שווה לתחת
היין של הארדן נמכר בארה"ב ב 20 דולר
תעשו את החשבון לבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיכוי טוב שהארדן עושה רונלדו ופותח עוגיית מזל סינית לשאר השחקנים😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
18 באוגוסט 2023 17:47

זה לא כסף, 10 אלף בקבוקים כפול 20 דולר זה 200 אלף דןלר פחות זה ההכנות לפני ההוצאות וזה פחות ממה שהארדן מרוויח למשחק.

יש עוד דפוקים בליגה שיזרקו על השמנמן הארדן כסף

חתוליו
חתוליו
17 באוגוסט 2023 21:41

לא ברור מה הקלפים של הארדן בסיטואציה הזאת. הוא אחד השחקנים הפחות-אטרקטיביים בליגה עם חוזה מנופח שתוקע כל נסיון לסובב את הספינה.
הוא נכשל באוק, נכשל ביוסטון, נכשל בנטס ובפילי ותוך כדי הביא את אמנות הפלופ לשלמות. למה שאוקלהומה (או כל קבוצה אחרת) תוותר על פרוספקטים מבטיחים או מוכחים בשביל הגיבנת הזאת?
כל מלח מתחיל יודע שאסור לנענע את הספינה אם אין לך חוף מבטחים.

Jhonny B
Jhonny B
18 באוגוסט 2023 22:35

לטעמי מורי נוקט עמדה אמיצה ועושה משהו שרוב המנהלים בליגה היו רוצים לעשות אבל מפחדים (באופן שמזכיר קצת את הביקורת שלו על סין שחשפה את הצביעות הענקית של שאר הליגה בנושא).הוא שוכב פה על הגדר בשביל הרבה GM אחרים שנאלצים לחלק חוזים מופרכים לשחקנים שפשוט לא שווים אותם, ומראה שאפשר גם אחרת. אני מקווה שהמהלך הזה יצליח לו, כי הארדן כנראה לא סחורה מבוקשת במיוחד כרגע, והוא רק יפגע בקבוצה

ירון, החלום
ירון, החלום
21 באוגוסט 2023 0:40

בס"ד
תודה מנחם.
לגבי אמביד אולי הוא רוצה ל wnba, שם הוא ההרבה יותר מתאים.
הגישה שלו סופר בעייתית. אם יגיע לאימונים במטר. לחרב אותם,
נותן לו לשחק 5 על 5, כשהוא מקבל דאבל וטריפל טים כל התקפה, עם שיפוט אירופאי.
מצדי שיחזור עם מכות יבשות אחרי כל אימון.