מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.ה-CARDIAC ARREST – דום הלב – של ברוני ג'יימס

ברוני ג'יימס, בנו הבכור של לברון ג'יימס, סבל אתמול מ-CARDIAC ARREST ("דום לב"), ועתה הוא נח בבית החולים במצב יציב.

"Yesterday while practicing Bronny James suffered a cardiac arrest," a James family spokesperson said in a statement. "Medical staff was able to treat Bronny and take him to the hospital. He is now in stable condition and no longer in ICU. We ask for respect and privacy for the James family and we will update media when there is more information.

זהו רק מקרה נוסף בשורה של מקרים רבים בהם אתלטים – בעיקר שחורים – סובלים פתאום מהתקף לב המוגדר כדום לב. בעבר היו מקרי מוות רבים יותר מאשר כיום, אבל האתלט שסבל דום לב חייו משתנים לנצח עם צורך קבוע לבדיקות, מעקבים, דיאטה קפדנית, ועוד.

Study: Young black athletes die of hypertrophic cardiomyopathy more than other subgroups

המחקר ארך 30 שנה ותוצאותיו פורסמו ב-THE AMERICAN JOURNAL OF MEDICINE – המגזין המוביל ברפואה. זה לא אם, אולי, ובמקרה. זה הוכח בצורה סטטיסטית שאתלטים שחורים צעירים מגילאי 14 עד 40 סובלים מהיפרטרופיות של הלב שמובילה ל-קרדיומיופתיה ברמה גבוהה יותר מכל אוכלוסייה אחרת שנבדקה במחקר.

המחקר שארך מעל 30 שנה בדק 2,400 מקרי מוות לצעירים בגילאי 14 עד 40, והמסקנה הראשית הייתה:

The study concluded that minorities, mostly African-American athletes, incur sudden death to cardiovascular diseases at a higher rate among other demographic subgroups that have the same outcome,”

כנראה שרג'י לואיס היה האתלט הראשון שניפטר מ-hypertrophic cardiomyopathy שהעלה את החשד שאתלטים שחורים צעירים נוטים יותר להיפגע מהדום לב הזה מאוכלוסיות אחרות. האנק גאת'רס מלויולה מרימאונט יוניברסיטי היה האתלט השני שנפטר על הפארקט. כמובן שהיו אחרים לפניהם אבל אף פעם הפנומנון לא נחשב ל'בעייה'. אח"כ נפטרו ספורטאים שחורים רבים מאותה בעייה כולל פלורנץ גריפית', הכדורגלן האנגלי פבריאס מואמבה, וויל קמבל, אנטוני מייסון, שון ברוקס, דרל דאוקינס, אייזיה אוסטין, ורבים אחרים. לשמות הללו ניתן להוסיף גם את מוזס מלון שניפטר מ-CARDIAC ARREST בגיל 60. כמובן שעל כל אתלט שחור צעיר שניפטר היו עשרות שסבלו מ-CARDIAC ARREST ולא ניפטרו. לדוגמא Buffalo Bills safety Damar Hamlin שרק לפני זמן קצר סבל מ-CARDIAC ARREST

כמובן שבין ה-2,400 במחקר היו אתלטים שחורים צעירים שניפטרו מבעיות לב יותר מאתלטים לבנים, אבל הם לא היו בעלי שם עולם.

בגלל הקידמה הטכנולוגית ברפואה, מקרים רבים כמו זה של ברוני ג'יימס היו כנראה נופחים את נשמתם בעבר. אתמול ברוני ניצל. אבל חייו מעתה והלאה יהיו שונים תוך מעקב ושמירה קפדנית על עיסוקיו, דיאטה, בדיקות רפואיות רבות, ומה לא.

2. עולם הופס מטורף: ג'יילן בראון – $840,000 למשחק

כוכב הבוסטון סלטיקס "AGREED" – הסכים, יעני, כנראה אחרי הרבה היסוסים…- לחתום על החוזה היקר בהסטוריה של ה-NBA – שלוש מאות וארבע מיליון – 304 מיל. – חוזה סופרמקסימלי ל-5 שנים:

הנה, מילה במילה:

Boston Celtics star Jaylen Brown has agreed to sign the richest deal in NBA history — a five-year, $304 million supermax contract extension.

עם חתימה זו הוא שבראת ה-276 מיל. של ניקולה יוקיץ'. התוספת היא בגלל הגידוך ברף המשכורות (SALARY CAP) ורווחי הליגה. חכו עד שג'ייסון טאטום יחתום בשנה הבאה. 400 מיליון ל-5 שנים נראה לי סכום הוגן.

חלוקת המשכורת של בראון תהיה כזו שבשנת 2028-9, שנת החוזה האחרונה הוא ישתכר 69 מיליון ל-82 משחקים. עשו את החשבון ותראו אם זה לא $840,000 למשחק, ואם הוא יישב כמה משחקים לאגור אוויר ולהירגע נוכן לומר שהוא יהיה הראשון ל-"מיליון פר גיים".

עכשיו באנגלית, על 'אזרח העולם' וה'פילנטרופוסט' ג'יילן בראון:

Off the court, Brown is a businessman, fashion aficionado and mentor for countless kids, as well as a philanthropist in Boston and internationally. He currently serves as vice president of the National Basketball Players Association.

The Atlanta native recently attended Paris Fashion Week and spoke at Variety's Sports and Entertainment Summit about off-court success. He has been generating partnerships that build bridges to enable youth of color access to equal education and leadership opportunities through his 7uice Foundation.

Brown is currently hosting his third annual Bridge Program in Boston for 100 Boston public school students. He plans to also go to Kenya this offseason to speak with and mentor over 200 local students. Brown was also among 20 NBA players who took part in the NBPA's "The Sanctuary," a performance retreat for players hosted in Andalucía, Spain.

3. הליינאפ המצופה של הבוסטון סלטיקס העונה

פוינט גארד: דריק ווייט (מחליף מלקולם ברוגטון)
שוטינג גארד: ג'יילן בראון (מחליף סם האוזר)
סמול פורוורד: ג'ייסון טאטום (מחליף ג'ורדן וולש)
פאור פורוורד (קריסטפאס פרוז'ינגיס (מחליף אל הורפורד)
סנטר: רוברט ויליאמס (מחליף לוק קורנט)

4. האם ג'יימס הארדן הזמין 4 המבורגרים לעצמו לארוחת ערב?

האם ארבעת ההמבורגרים לעצמו, או לחבריו. לחבריו? ממתי נעשה ג'יימס הארדן נושא כלים של מישהו.

בסושיאל מדיה לא ציינו בשביל מי ההמבורגרים, והמחשבה נשארה לכל מסתכל להחליט בעצמו. היו שאמרו שהוא משמין בכוונה כדי שהסיקסרס לא יירצו בו, והיו שטענו שזה ג'יימס הארדן: מכונת אכילה.

5. לברון: "כמובן שאשמח להגיע לשחק לשנה ולקבל כסף מהסעודים!"

לברון כנראה סתם התלוצץ. יש לו חוזה של מיליארד דולארים עם נייקי, פלוס כמה וכמה דילים אחרים בכמה עשרות מיליונים כל אחד. הוא לא ישפיל את עצמו שנה בערב הסעודית שבינתיים לא שמה ידה על כדורסל.

6. אוסטין ריברס מבקר את דמיאן לילארד על שהוא 'מסרב' לשחק עבור כל אחרת מאשר מיאמי

הוא אמר בתכנית הטיווי (שכחתי את שמה) לגבי 'סרובו' של דמיאן לילארד לשחק עבור כל קבוצה אחרת,

Regardless of how good of a player you are, the NBA is a privilege,” said Rivers. “If you’re a free agent, then you can choose where you are gonna go. That’s the business. But when you’re not and you sign a deal, man. That’s part of the business, bro. If you get traded somewhere, you’ve got to go play.

הוא הוסיף: "כל העסק הזה התחיל עם ג'יימס הארדן ובן סימונס, והאחרים העושים את השיט הזה

It’s bad for the league. … It’s a scary dynamic when stars start acting like this. I’m not a big fan of it, to be honest with you. And I’m a big fan of Dame.”

מצד שני, דמיאן נתן לפורטלנד את מיטב שנותיו, והם לא הגיעו לשום דבר. עתה הם התחילו בבנייה חדשה מהטפחות. אולי מגיע לו שיקשיבו לו ויעשו כרצונו.

7. דטרויט מחפשת טרייד על בחירת לוטרי שלהם מ-2020 – קיליאן הייז

קיליאן היה בחירה מס' 7 של דטרויט ב-2020. הוא גארד עם גוף אתלטי גדול ומתאים, וקלע העונה לדטרויט 10.3 נק' ו-6.2 אס'. מונטי ויליאמס אמר רק שהוא 'אינו מתאים לתכניות העתיד שלנו'.

8. יאניס לקלוב AL HILAL הסעודי ששילם 332 מיליון עבור Kylian Mbappe: 'קחו גם אותי. אני דומה לו שתי טיפות מים!'

On Monday, Saudi Professional League club Al Hilal made a record $332 million bid for french phenom Kylian Mbappe. The striker’s current club, Paris Saint-Germain,has given Al Hilal permission to negotiate with Mbappe.r.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
151 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ירון, החלום
ירון, החלום
26 ביולי 2023 2:09

בס"ד
תודה מנחם.. מעורב משובח.
לגבי הכסף, ח"כ עד שהסעודים או אילי נפט אחרים ישימו עין על הכדורסל ( שמעון שואל איפה חותמים? ).
מקוה בשביל משפחת ג'י מס שברוני יבריא לגמרי.
ריסס צודק, לדמיאן מגיע טרייס, אבל הוא צריך לכבד את העסק.ה שפורטלנד יקבלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 3:18

אין להם שום סיבה/יכולת להשפיע על הענף הכדורסל, המשכורות שם גם ככה הזויות ואין שום סיבה למשוך שחקני דרג ב.
.
תודה מנחם פנטסטי כרגיל, החוזה של בראון בדיחה ותעודת הפטירה של הסלטיק, איזה ערך בטרייד יש לשחקן בינוני+ על חוזה סופר מקס? בוסטון רצו להבטיח שבראון וטייטום ישארו לעתיד אבל המחיר גבוה מדי, האם הקבוצה בהובלת שניהם יכולה להיות קונטנדרית אני לא חושב, בראון לא מספיק טוב לאופצייה שנייה.
.
700 מליון דולר בשביל עונה (בערך 50 משחקים) זה ההצעה שיש לאמבאפה, הצעת חסרת תקדים גם אני הייתי עובר לסעודיה.
.
הרגלי התזונה הגרועים של הארדן ידועים לכולם, זה שחקן שמגיע שנה אחרי שנה שהוא סובל מעודף משקל משמעותי, בעוד עשור יהפוך לקציצה כמו מג’יק.
.
קיליאן הייז לא מתאים לליגה שחקן עם המוח של ראס בלי הכשרון של ראס, היה לי וויכוח עם התותח עליו, סוף סוף המועדון הרקוב דטרויט עושים משהו נכון. https://hoops.co.il/?p=242296

Smiley
Editor
26 ביולי 2023 3:50

"האם הקבוצה בהובלת שניהם יכולה להיות קונטנדרית"
התעוררת מחלום או משהו?!?! בוסטון בשנים האחרונות בהובלת טאטום ובראון בהחלט קונטנדרית (ואפשר לראות את זה לפי התוצאות)

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 3:57
Reply to  Smiley

לי ולך הגדרות שונות לקונטנדרית, אבל אני אשנה לקונטנדרית בכירה, הם לרגע לא מאיימים על הגביע . ההשגים שלהם ביחד עד היום זה פעם אחת גמר הליגה וגם זה חלק מעובדה שמידלטון היה פצוע באותה סדרה.
.
קבוצה עם באטלר ואדאביו השחקנים המובילים הגיעה יותר רחוק …

The Oak
The Oak
26 ביולי 2023 13:09

בראון בהחלט מספר 2 מתאים בקונטנדרית. העניין שמספר 2 בקבוצה לא אמור לקבל את השכר הגבוה אי פעם

ברבור שחור
ברבור שחור
26 ביולי 2023 19:55

בראון לא פחות טוב מטייטום.
ואפשר להגיד בוודאות שבראון מתאים לשחקן שני בקבוצה לאליפות יותר מאשר טייטום ככוכב בקונטדרית.

הבנאדם לא מגיע לרבע האחרון !..זה משהו באופי !

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה חותמים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 7:01

מצטרף לשאלה ובתנאי שמחתימים חוזה ארוך טווח כביולוג ימי ונותנים גמל במתנה במעמד החתימה ביחד עם למבורגיני.

אלכס דוקורסקי
Editor
26 ביולי 2023 21:16

(:

FAN
FAN
26 ביולי 2023 3:11

שורה תחתונה מצחיק שדווקא בראון מכל הסופרסטארים, ודווקא אחרי הסדרה שלו מול מיאמי מקבל את החוזה המפלצתי הזה…עולם מוזר..
.
הכוכבים בNBA לוטשים עיניים אל הסעודים כאילו הם לא מקבלים ערימות מוטרפות שבקושי קיימים בעולם.. שחקנים עם נקודה וחצי למשחק מקבלים משכורת כמו של דה בריינה..חיים בסרט
.
לא הכרתי ששחורים סובלים הרבה יותר ממחלות לב למינהן. מעניין אם זה רלוונטי לספורטאי כן או לא..
.
שורה תחתונה ראוי לכבד את לילארד כי נתן להם הרבה. במיוחד שאין איזה הצעה מטורפת של קבוצה אחרת ששווה הרבה יותר מבחינת פורטלנד לעומת מיאמי..
.
הסעודים הציעו את הכסף לאמבפה, לא שילמו, ולא ישלמו לאור דבריו של הצרפתי
.
אוהב אותך מנחם היקר. מרתק ומעניין כרגיל

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 3:20
Reply to  FAN

דה ברייאנה היה חולם על משכורות כאלה, אף אחד באירופה לא מקבל שכר שדומה למה שהולך בNBA.
.
מה יש לכבד בלילארד חתם על חוזה קיבל את הכסף ומנסה לדפוק את המועדון על ידי הורדת הערך שלו . יכל לעזוב כשחקן חופשי עונה קודמת אבל ידע שיהיה מובטח לו פחות כסף.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 3:27
Reply to  FAN

לגבי הצרפתי המוכשר הוא עדיין לא אמר כלום, לדעתי הוא יעבור אחרי ה31 ביולי שיקבל בהם 35 מליון דולר בונוס, פריז נחושה למכור אותו עדיף לשחק בסעודיה ולקבל 700 מליון מאשר לשבת על הספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

חיים בסרט טוב הסכומים רק,יעלו ויגדלו. לך תמצא מי יעשה הגנה ב60 מיליון 😂😂😂 גיילן בראון כבר השנה הוריד את רמת ההגנה שלו מה יהיה עוד שנתיים 😂😂😂.
מי לא רוצה בסעודיה כסף קל רמה נמוכה מאמץ נדרש חלש. יסבלו שנה שנתיים במדבר בשביל סכומים כאלה.
בטח לוטשים עיניים גם הם רוצים 700 מיליון😉

אטאפומה
אטאפומה
26 ביולי 2023 3:17

בעניין מחקרים :
מי כתב , מי מימן …
רוקפלר אמר כי.ההשקעה הכי טובה שלו היתה באקדמיה …
יפה ואולי דום הלב של הילד נובע מזריקת הרעל המכונה קורונה ?

trusttheprocess
trusttheprocess
26 ביולי 2023 5:28
Reply to  אטאפומה

ואולי הרעל שאתה מוציא מהפה נובע מזה שאתה מטומטם? הכל יכול לקרות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 7:04

למה לנבל את הפה? הוא עשה לך משהו רע? תקף אותך פעם באופן אישי?
בסך הכל הביע את דעתו, זה לגיטימי למרות שלא אני ולא אתה מקבלים אותה.

אלכס דוקורסקי
Editor
26 ביולי 2023 21:17

חבל. קללות כאלה אינן לעניין. ניתן לא להסכים, לעקוץ, אך לדון לגופו של עניין ולא לאדם. אטאפומה כותב באופן מעניין מאוד על אופניים.

איצקו
איצקו
26 ביולי 2023 6:53
Reply to  אטאפומה

להזכירך כולם יצאו על לברון שהוא לא מתחסן ואומר שקורונה זה שפעת
בלי להיכנס לעניין עצמו כנראה שברוני לא התחסן ועדיין קיבל דם לב…

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 7:03
Reply to  איצקו

לברון והמשפחה שלו התחסנו.
זה ציוץ שעלה אלון מאסק אני חושב שנגענו בנושא מספיק, אבל הגיוני שיעלו תאוריות כאלה ואחרות בכל מקרה כזה.
.
“We cannot ascribe everything to the vaccine, but, by the same token, we cannot ascribe nothing,” he wrote.

“Myocarditis is a known side-effect,” Musk added. “The only question is whether it is rare or common.”

אור
אור
26 ביולי 2023 11:03

אתה חושב שציוץ של אילון מאסק מחזק את הטענה כאילו?

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 12:45
Reply to  אור

באופן אישי אני חושב שזה שטויות להאשים את חיסון הקורונה אוטמטית בכל התקף לב של שחקן X Y, אם זאת זה די צפוי שיעלו את הטענה הזאת בכל פעם.

אור
אור
26 ביולי 2023 12:46

סבבה, סתם אומר שמאסק הוא לא חכם גדול

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 8:02
Reply to  אטאפומה

מדהים לראות את כל מטומטמי הקורונה. כל התקף לב, ישר זה קשור לחיסון, כאילו לפני הקורונה לא היו התקפי לב.
גם פלו ג'ו מתה מהחיסון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 9:51
Reply to  Pistons

למה מטומטמים?

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 10:08

קצרה היריעה מלהסביר אבל:
א. אנשים שקוראים לחיסון רעל.
ב. אנשים שמתנהגים כאילו עד לחיסון אף אחד לא קיבל התקף לב
ג. אולי הנקודה הכי מכוערת – הריקוד על הדם של כל אחד שקיבל התקף לב בשביל להוכיח את התיאוריה שלהם כמו מ"הקבוצה" שהאשך הביא שרצו לומר על מישהי שמתה בישראל שזה בגלל החיסון ובמקום שהמשפחה שלה תהיה באבל, הם עסוקים בלהסביר שהיא בכלל לא התחסנה.
ועוד ועוד
מה עם פלו ג'ו? גם מתה מהחיסון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 11:26
Reply to  Pistons

יש פה לא מעט אנשים מתנגדי חיסונים שבכלל אינם מטומטמים ואתה יודע את זה.
יש לי חור בהשכלה, מי זו פלו ג'ו?
🙂
כפי שציינתי בעבר, חוסנתי ב 3 חיסונים ואני לא ממתנגדיהם.

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 11:49

בכללי, אני לא מכיר כאן את הדעות של הרבה אנשים, אבל ממה שראיתי, מתנגדי הקורונה לא התברכו כאן בחכמה רבה, בין אם זה ההוא שהולך יחף, ההוא שהאמין שראה בסרטוני היוטיוב את מה שעתיד לקרות, או כל מיני אנשים שהולכים בעיניים עצומות אחרי כל מיני ארגונים קיקיוניים שקופצים על כל אירוע לב ומאשימים את החיסונים כך כאשר לא התחסנו.
לעומת זאת, ממה שיצא לי לראות, אלה שמשכילים נטו הרבה יותר להתחסן באתר.
מנסיוני האישי בלבד, זה גם תקף לעולם האמיתי. לא עשיתי מחקר אבל בין האנשים שאני מכיר, ככל שפחות משכילים ו/או יותר דתיים, הסיכוי להאמין בתיאוריות קונספירציה על החיסון גדול יותר (טוב אם חרדים מאמינים שהתפילות שלהם מחזיקות את העולם, מה כבר אפשר לצפות מהם בנושא היגיון?)

פלו ג'ו – הבאתי קישור קצת למטה יותר, אבל אביא שוב:
https://hoops.co.il/?p=47582

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 11:51

* גם כאשר לא התחסנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 12:11

מכיר אותה אבל לא זכרתי שיש לה כינוי.
אני מחזיק מאנשים כמו שי, אינטליגנטים מאד ויצירתיים למרות שדעותיהם שונות ולמרות כל התאוריות שהם מחוברים אליהן. אני מאמין בחיה ותן לחיות, איש באמונתו יחיה.

Avri
Avri
26 ביולי 2023 13:21

אני די בטוח שגם רוב מתנגדי החיסונים כאן באתר יסכימו שלשייך כל אירוע לב לחיסונים זה טמטום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 13:32

ככה הם מאמינים, אני לא רואה בכך טמטום כמו שאני לא ראיתי אף פעם במתנגדי הרפורמה מטומטמים למרות שדעתי שונה. נהפוך הוא, יש לי חברים וידידים מכל הקצוות וכפי שציינתי הכינוי בבונים, שאני לא אוהב, יצא כבר באמצע שנות התשעים על ידי אחד מהחברים האלה, שניהם ממר"ץ ובין היתר גם מדריכי טיולים באפריקה ומשם בא הכינוי.

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 10:13

ובהזדמנות, ממליץ מאוד לצפות ב
The Long Game: Bigger than Basketball
זה לא סדרה שקשורה לקוביד, אבל כדאי לראות איך קבוצה שלמה לא הצליחה להתאושש אחרי שחלו.
זה צולם בזמן אמת, אז אי אפשר לחרטט כאן ולומר שהדברים לא קרו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 12:16
Reply to  Pistons

קשה להאמין שקבוצה שלמה נפגעה כה קשות.
יש לי ידיד טוב שנפגע מהקורונה למרות החיסונים ואכל אותה חזק, היה על סף המוות ויצא נכה ובלי חוש ריח ופגיעה חזקה בחוש הטעם. מצד שני אני מאמין שאני הייתי חולה ואסימפטומטי כמה פעמים, זה אינדבידואלי. לא החסרתי יום אחד באוניברסיטה בזמן הקורונה והיא זכורה לי דיי לטובה, לפחות בכך שלא בלבלו לי את המח ויכלתי לעשות מה שאני אוהב מ א' ועד ת' וגם הכבישים היו פנויים לתפארת…

אלכס דוקורסקי
Editor
26 ביולי 2023 15:19

רזי, מאמין גם ב"חיה ותן לחיות".

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 17:50

מאמין בתנו לחיות לחיות
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26 ביולי 2023 10:14
Reply to  אטאפומה

אני זוכר שמנחם כתב על נושא התקפי לב אצל אתלטים שחורים הרבה לפני הקורונה. נראה שזה לא קשור, אלא אם יש למחלה מכונת זמן

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 10:25

זה הוזכר כאן למשל:
https://hoops.co.il/?p=47582
בשביל זה אני מזכיר אותה. כי אני זוכר שמנחם דיבר עליה בהקשר הזה.
עזוב, אין עם מי לדבר. כל דבר זה המצאה ושקר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 12:17
Reply to  Pistons

אנחנו חיים בעידן הפייק.
יש המון פייק בישראל בפרט.
כשהשקר נהייה לאמת.

אטאפומה
אטאפומה
26 ביולי 2023 12:47

האתלטים השחורים המדוברים הם כאלו שהשתמשו בסמים ממריצים
פלו ג'ו פלורנס גריפית ג'וינר למשל
הציבה תוצאות לא יאמנו ללא כל קשר
ליכולותיה לפני :
כמעט כל האתלטים שמנחם דיבר עליהם היו מבוגרים במקרים נדירים מאד היה דום לב בגיל צעיר.
בקשר לזריקת הקורונה זו לא אטשרה מעולם מעבר לשימוש לחירום בלבד:
עובדה לא דעה!
עובדת כפית הזריקה תו ירוק צו של ביידן האוסר כנעסה לארצות הברית על כל מי שלא הוזרק זו פגיעה בלתי נסבלת בזכויות אדם בסיסיות :
העובדות היום הן הםגיעות החוזרות ונשנות בספורטאים צעירים !
סוני קולברלי אלוף איטליה מנצח הפריז רוביא התמוטט על קו הסיום בוולטה קטלוניה רק חצי שנה אחרי :
כל המתחרים בפריז רוביא נאלצו להזריק או לא להיכנס לצרפת .
סיםור דיוקוביץ ידוע ומוכר לכולם זרקו אותו לכלא האטסטרלי !
בעניין חיסון אין לא היה ולא יהעה לעולם
חיסון לווירוס כל מי שקורא ללוחמי זכויות
אדם מטומטמים אט מתנגדי חיסונים
מן הראוי שיבדק במרכז לבריאות הנפש
הבנתי את זה שימון ?
מיו -רדיטיס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26 ביולי 2023 13:01
Reply to  אטאפומה

תהיה מעודכן!!! החיסון לקורונה אושר בשלב מסוים, לא זוכר מתי, לא רק לשימוש חירום אלא אישור סופי

אטאפומה
אטאפומה
26 ביולי 2023 22:43

בקשר לאישור הסופי :
ובכן כאן לא דייקת כלל.
בתכשיר mrna לחירום בלבד ראה תכתובות ארוכות של סטיב קירש בנושא וכן רוםאים
יוגעי דבר נמצאים חומרים
מסוכנים.כגון פוליאתילן גליקול
Peg .
העלולים לגרום לחלק מהאוכלוסיה להתקפים הדומים מאד למחלת הנפילה
ולכן מחייבים אישםוז מיידי
זו הסיבה כי במרכזי הזריקות נכחו תמיד אמבולנסים .
פייזר ביקשו וקיבלו אישור
לתכשיר דומה ללא החומרים
המדוברים אך מעולם לא ייצרו אותו , זו היתה עחיזת עיניים לשמה ,כל זאת לפני המשפט בו תבעה מנהלת הניסוי את החברה על הסתרת
ראיות :
במהלך המשפט פייזר חויבה לחשוף את.פרוטחקולי הניסוי
להסביר לאן נעלמו אותם 400 נסיינים מתוך 22200,
ולטור המשך המשפט לאחר תביעה ביידן נאלץ לבטל את הצו האוסר על אי כניסת.לא מוזרקים לארצות הברית.
מאחר ואתה קורא הרבה והאינפו נגישה והכל גלוי
אני מופתע מכך שאינך מעורה כלל בעובדות. ובכלל אם מדובר בחיסון איך מחוסנים
חולים ברמה כזו ואפילו נפטרים :
זה חיסון ?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26 ביולי 2023 13:05
Reply to  אטאפומה

בוודאי שיש חיסונים לווירוסים ולהפך, לווירוסים יכולים להיות חיסונים ולא לחיידקים, וכך ישנם חיסונים לנגיפי השפעת.
והמחקר הזה כפי שאתה יכול לראות בכתובים התקיים הרבה לפני הקורונה!!!
אז אתה המטומטם!!?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 13:34

אף אחד לא מטומטם פה.

אטאפומה
אטאפומה
26 ביולי 2023 22:12

בהחלט דייקת :
קוראים להם חיסונים
הם בפועל mrna .
וגרמו מספר עצום של.התקפי לב .
חיסון צריך לעבוד לפחות לעשר שנים אם לא לכל החיים .
מי שלא מבין שאין דבר כזה חיסון כל לצי שנה או שנה .
לא מבין חיסון מהו .
בפועל התכשירים הללו הופכים את המערכת החיסונחת לעצבנית
בזבזנית באנרגיה וחלשה להחריד .
כתוצאה מכך מתעוררות מחלות רדומות.
אגב בדוק שינייד אוקונור בת
56 גם אין קשר לזריקה ?

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 16:48
Reply to  אטאפומה

אני מציע שתבדוק את עצמך במרכז לבריאות הנפש לפני שאתה ממהר לשלוח לשם אחרים. מי יודע 🙂

golan
golan
26 ביולי 2023 11:38
Reply to  אטאפומה

אז איך תסביר את 25 השנים של המחקר לפני הקורונה ?
גילוי נאות – אני מחוסן, אבל לא בטוח שהחיסון אכן עבד
להאשים חיסון במחלות זה בעייתי. בדיוק כמו לטעון שחיסונים גורמים אוטיזם.

אטאפומה
אטאפומה
26 ביולי 2023 12:51
Reply to  golan

אז אתה אומר כי דפי הסטטיסטיקה משקרים :
יכול להיות אך ההתאמה בין רמת ההתחסנות ושכיחות האוטיזם באוכלוסיות מדינות העולם אטמרת דרשני :
ושוב אין חיסון לווירוס לא יכול להיות כזה :
עובדה !

Smiley
Editor
26 ביולי 2023 3:54

REPORT: CBS predicts Shai Gilgeous-Alexander will be the first NBA player to land a $400 million contract.
.
(via NBA Central)

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 4:05

עוד דיווח עצוב, הנכד של מאמן מילווקי נפטר.הפחד הגדול ביותר של הורה זה שיקרה משהו לילד.

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 7:00

בראון זה נטו שאלה של סיטואציה.
אם בוסטון לא משלמים, הוא עוזב תמורת כלום ואז גם טייטום בדרך החוצה.
אז השאלה מסתכמת ב-
האם שווה להמר על המשך של ההרכב הנ"ל בהובלת טייטום ובראון (שיחקה בפיינלס בשנה שעברה)
או ללכת על בנייה מחדש.
השאלה האם הוא "שווה" את הכסף כלל לא רלוונטית.
זה לא כאילו בעלי הסלטיקס הסתובב בשוק ובחר לקנות בראון יקר כאשר על המגף המתין יוקיץ' בהנחה…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 9:08

אם בוסטון לא משלמים יכלו עד אתמול לפני שהחוזה נחתם לבצע טרייד. ללא קשר לחוזה לטעמי היה כדאי לבוסטון לבצע טרייד.בראון וטייטום עושים בערך את אותו תפקיד ולמעשה את אותה עמדה.בראון טוב יותר בעמדה 3 , טייטום שיחק הרבה זמן 4 , עמדה לא טבעית שלו.
ביום טוב שני השחקנים קולעים 50-60 נקודות. הבעיה היא לתת את האפשרות לשחקן נוסף לתפקד כאופציה התקפית רצינית. הבעיה במערך כזה שכל הסיכויים שאחד משני השחקנים ייתן משחק בינוני או גרוע,ואז יש דפיציט של 15-20 נקודות וזה כבר מתכון להפסד.
בנייה מחדש לא בא בחשבון לבוסטון.אבל תמורה הולמת עבור בראון היתה אפשרית.
בוסטון מחזיקים לתקופה ארוכה חוזה רעיל.

Jonathan
Editor
26 ביולי 2023 10:12

ריבוי שחקנים שעושים את מה שבראון וטייטום עושים זה לא דבר רע. תשאל את הבולס, הווריירס ואת ההיט של השנים האחרונות (גם טם לא יצאה מזה אליפות).
לא בטוח מה אני חושב על החוזה ועל בראון

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 12:48
Reply to  Jonathan

נכון לא דבר רע. הסלטיקס כמעט לקחו אליפות.
אני טוען ששניהם ביחד ימשיך להיות כמעט אליפות.חולשה של אחד מהם במשחק נתון מורידה מאוד סיכויי סלטיקס לנצח באותו משחק.
הצמד הזה היה בפיגור 3-0 נגד מיאמי.מיאמי ידעה שגם נטרול חלקי של הצמד הזה יניב פרי למיאמי.

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 10:19

מה בתמורה שניתן לקבל על חוזה בשנתו האחרונה, כאשר הסיכוי להארכת חוזה לא גדולה/לא ברורה?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 12:50

אם לא ניתן לקבל עליו תמורה הולמת.למה הוא שווה יותר מ60 מליון לעונה?
על אנטוני דיוויס בסיטואציה די דומה הלייקרס נתנו הרים וגבעות.

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 13:33

?
דייויס זה שביקש לעבור בטרייד.
ההשוואה כלל לא במקום.
.
תתבונן על קאוויי בשיאו –
תראה איזו תמורה מועטה קיבלו הספרס כאשר נשלח לקבוצה ללא התחייבות לחתימת המשך.
תראה כמה הקליפרס שילמו עבור פול ג'ורג' כאשר הוא רצה להגיע לקבוצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 13:46

משלמים לבראון 60 מליון כדי לא לפרק את הקיים שהיכולת תמרון של בוסטון לפני החוזה בשוק החופשי אפסית, אין לה כסף מתחת לתקרת השכר.
..
בנוסף כמו שגיא ציין הערך שלו בטרייד כשהוא לא מעוניין לחדש חוזה הוא קרוב לאפסי, (למרות שגם בסיטואציה הנוכחית לחוזה שלו אין יותר מדי דרישה, אבל בהחלט יכול להיות שנראה עוד איזה מינסוטה)..

.
דיוויס רצה וביקש להגיע רק לליקרס התחייב על חוזה המשך, והלחץ הפנימי של לברון עשה את ההבדל בעסקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה משווים את דיוויס שהיה עילוי לבראון חחחח לבראון אין חצי מהשפעת המשחק וההגנה של דיוויס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
26 ביולי 2023 11:06

יכלו, אבל היו מקבלים בערך כלום כי יש לו חוזה לשנה + את התגובה של טייטום.

Avri
Avri
26 ביולי 2023 13:28

מהפנט תרנגולות, בסגנון משחק של בוסטון אין שום חשיבות למי מוגדר 3 ומי מוגדר כ4.

Avri
Avri
26 ביולי 2023 13:25

גיא, כתבת פה אחד לאחד את התגובה שלי מאתמול:

'אין כאן שאלה של מגיע או לא מגיע, אפשר ורצוי להוציא את המונח המיותר הזה מהלקסיקון פשוט מאוד כי ככה לא עובד העולם. זה עניין של סיטואציה, של האם שווה למי שמשלם את זה לשלם, ומה האלטרנטיבות. איך שאני מבין את זה, לשלם לו משמע נשארים קונטנדרית לעוד הרבה שנים, ולא לשלם לו משמע הוא חותך וטייטום עושה קולות של מבואס וחותך עוד שנתיים ובוסטון נשארת עם הזין ביד. זה קל להגיד שאפשר להביא במקומו שחקנים אחרים אבל בעולם האמיתי ממש לא קל להנחית כוכבים.'

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 13:48
Reply to  Avri

אברי מי אישר לך לרדת מהצלב?

Avri
Avri
26 ביולי 2023 14:52

צודק, חוזר לשם במיידי.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 13:55
Reply to  Avri

אברי ידידי,אתה מסתכל על הסיטואציה הנוכחית, ומתעלם ממה שקורה לפני.
.
כל הקטע זה להטריד את השחקן לפני שנתיים שהוא על חוזה נוח בעבור כוכב משמעותי לדוגמא לילארד, בוסטון פעם אחר פעם פחדה לעשות טרייד משמעותי

Avri
Avri
26 ביולי 2023 14:58

ברור שאני מסתכל על הסיטואציה הנוכחית, הדיון כאן הוא לא על מה לא עשו לפני שנתיים (וגם כאן אני מאוד לא מסכים עם הניתוח שלך), אלא האם כרגע, בקיץ 2023, נכון להחתים אותו על חוזה כזה. בשביל דיונים על מה יכל היה להיות אם וכאשר יש את הפוסטים של המורה להסטוריה.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 15:20
Reply to  Avri

אבל זה לא נכון, אתה לא יכול להתעלם מצעדי עבר או חוסר בהם וזה בכל תחום.
לפי הקו מחשבה הזו אין חוזים רעים בליגה כיוון שאלטרנטיבה זה לאבד שחקן בחינם ,מצד שני בהארכת הסופר מקס הזאת הם שומרים על הבסיס הקיים + ערך עתידי גם אם נמוך משמעותית ממה שיכלו להשיג. על פי הקו מחשבה הזה לוושינגטון עונה קודמת עם ביל לא היה ברירה, וגם לא לאטלנטה עם קולינס ואפילו לביבי קיץ 2023 לא הייתה ברירה עם החקיקה מהצד שלו (סליחה על ההטרלה).
.

Avri
Avri
26 ביולי 2023 15:44

ממש לא, לא מבין איך הגעת למסקנה שלך, ברור שיש חוזים רעים שלא צריך לחתום. בחלק מהמקרים עדיף לשלם לבנאדם מאשר לשחרר אותו, ובמקרים אחרי ממש לא, גם אם הוא ישוחרר בעבור כלום. לדוגמא, לבוסטון מחד, היה עדיף לשלם לבראון, ומאידך, לאבד את גרנט וויליאמס בשביל לא לשלם לו את ה50 שהוא קיבל מדאלאס.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 16:00

למה לא לשלם לגראנט? הרי הוא שחקן רוטציה טוב שיכולתם להטריד, ואין לכם חלופה בשבילו זה נטו לחסוך בכסף.

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 16:15

כי לא שווה להם לעבור את האפרון השני בשבילו.

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 7:02

כסף, כסף, כסף,
ובסוף האמת הפשוטה –
העיקר הבריאות.
.
תודה, מנחם.
בוקר טוב.

brooklyndror
brooklyndror
26 ביולי 2023 7:15

מצחיק אוסטין ריבס עם הביקורת שלו כשהוא בעצמו סירב לשחק במקומות אחרים חוץ מהלייקרס וביקש מקבוצות שלא יבחרו בו בסיבוב השני של הדראפט. כל הכבוד על האומץ שלו להמר על עצמו אבל איך הרצון שלו לשחק רק בלייקרס שונה מהרצון של לילארד לשחק במיאמי?

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 7:26
Reply to  brooklyndror

בוא לא נבלבל בין ריבס לריברס מה גם שריבס עצמו לא סירב לשחק במקומות אחרים, זה עיוות של הדברים.

איצקו
איצקו
26 ביולי 2023 7:31
Reply to  brooklyndror

לא שמעתי על מה שכתבת אבל אם הבנתי אותך נכון אז הוא לא היה תחת אף חוזה עם אף קבוצה ופשוט ביקש שלא יבחרו בו כי האמין שהוא מספיק טוב ללייקרס
פה זה קצת שונה הבנאדם תחת חוזה עצום שתוקע את כל העסק(אחרי הכל זה עדיין עסק)והוא דורש משו ספציפי בגלל שהוא היה נאמן(בעיה שלו שבחר בזה) שלא בהכרח מתאים לבעל העסק ואני לא חושב שזה הגיוני לבוא בדרישות כאלה 🤷

brooklyndror
brooklyndror
26 ביולי 2023 11:38
Reply to  איצקו

העניין שבשניי המקרים השחקן עושה מה שטוב עבור הקריירה שלו. אז אם רוקי שעוד לא עשה כלום בליגה מתנהל בצורה שמונעת מקבוצות לבחור בו אז הוא לא במקום להעביר ביקורת על שחקן כמו לילארד. בכל אופן שניהם לא ממש צודקים (לילארד יכול לרדוף אחריי טבעת גם במקומות אחרים, גם אם הם פחות שמשיים).

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 11:42
Reply to  brooklyndror

רק שהוא לא מנע מאף אחד לבחור בו

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 11:45

וגם לא העביר ביקורת…

Yinon Yavor
Editor
26 ביולי 2023 11:56
Reply to  brooklyndror

דרור אתה מתעקש לבלבל בין שני שחקנים שונים.
אוסטין ריברס, הבן של דוק, הוא זה שביקר את לילארד.
אוסטין ריבס זה הרוקי המוצלח של הלייקרס, שלא אמר מילה על דמיאן.

yaniv
yaniv
26 ביולי 2023 14:01
Reply to  Yinon Yavor

זה מזכיר לי שהלייקרס הוגיעו על ההחתמה של ריבס אז אוסטין ריברס היה בטוח שהוא עובר בטרייד ללייקרס

brooklyndror
brooklyndror
26 ביולי 2023 14:22
Reply to  Yinon Yavor

נכון. צודק. מצתער על הדיון השגוי שפתחתי פה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
26 ביולי 2023 11:07
Reply to  brooklyndror

לא מכיר את הסיפור אבל באופן כללי בהרבה מקרים עדיף לך לא להיבחר סיבוב שני כי אז כל קבוצה יכולה לצרף אותך בלי בעיה

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 11:13

אמת. מה שכן ה-CBA החדש נגע גם בנקודה הזו כשמעכשיו יש חריגה גם להחתמה של בחירת סיבוב שני. מה שייטה את הכף טיפה חזרה להעדפה להיבחרות בדראפט.

דן רוזנבלום
26 ביולי 2023 7:21

אחלה מעורב. תודה רבה.
מאוד מקווה שברוני יחלים מהר ויחזור לשחק. ממש מפחיד לקבל חדשות כאלה, החיים הם כה שבריריים…אנחנו לוקחים כל כך הרבה כמובן מאליו.

החוזה של בראון מוגזם בעיניי והסכומים מאבדים פרופורציה כמו שאוסטין ריברס אומר.

הארדן אוהב ממריצים. אסקטזי, MDMA, ואחרים…אני בטוח שהוא פירק את ה-4 בורגרים האלה והמשיך לרקוד במסיבה עד הבוקר, אחריי שאת האפטר פרטי הוא עשה במסיבה אחרת במיטה שלו…יש דרכים אחרות לשרוף שומן מאשר על הפרקט…

מה גם שההצעה שאמבפה קיבל אתמול ל-700 מליון לעונה אחת בערב הסעודית הוא בלתי נתפס.
הם הציעו לפריס סן ג'רמיין 300 מליון עבור העברה ועוד 700 מליון לאמבפה לעונה אחת.
אני לא יודע איך ולמה אפשר לסרב לסכומים האלה.

תוספת : ליונל מסי הבקיע עוד 2 במשחק האחרון של מיאמי שניצחה 4-0 את אטלנטה בגביע.
בינתיים הוא עם 3 גולים בשני משחקים ובישול אחד.

FAN
FAN
26 ביולי 2023 12:59

מה יש לאמבפה לעשות עם ככ הרבה כסף, כשגם ככה הוא מרוויח עשרות מליונים בשנה
כשבצד השני הוא זורק את הקריירה המקצועית שלו לפח. הטובים ביותר רוצים הישגים מקצועיים
מה יהיה ההישג שלו? מלך השערים של הליגה הסעודית?

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 13:36
Reply to  FAN

הוא גם ככה הולך לשבת על הספסל בפריז העונה , לפחות שירוויח מאות מליונים על הדרך, יעשה שנת קוואי ויחזור לבמה של הכדורגל העולמי

golan
golan
26 ביולי 2023 14:27

מה יש לבחור כמוהו, רווק, צעיר ועשיר לעשות בסעודיה שנה ?
עדיך לחכות שפריז יפסידו פעם / פעמיים כשהוא מוענש ביציע, והוא מקבל שחרור למדריד.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 14:36
Reply to  golan

באות איתו 20 בחורות וזה רק בערב שבין רביי לחמישי, אם 700 מליון יורו אתה יכול לחגוג ולהיות כמו מלך גם באנטארקטיקה, גם הליגה הצרפתית היא לא פסגת התחרות. 700 מליון או לשבת על הספסל שנה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 13:37
Reply to  FAN

כסף זה כח וכמה שיש יותר זה יותר כח, ככה עובד הטבע, ביא אם אתה חיידק או לוויתן כחול, כולם הולכים לבנק ומשוויצים בצורה כזו או אחרת.

FAN
FAN
26 ביולי 2023 17:07

ברור . אבל גם במצב הנוכחי אנשים נשיא פריז באים להתחנן בפניו שישאר ולא בפעם הראשונה
כסף עצום הוא עושה בכל מקרה
מקצועית זה כשלון אדיר, ובמקום להיחשב מהטובים בעולם הוא ידרדר קשות ואין סיכוי שזה מה שהוא רוצה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 17:54
Reply to  FAN

700 מליון בעונה? הוא רק בן 25, אפילו לא בשיאו. ירוויח בעונה אחת מה שהיה עושה ב 12 שנה… אחרי כן יוכל לעבור לריאל מדריד שתקבלו בידיים פתוחות ושם הוא יכול לתרום כמה שנים טובות כי כישרון יש. אם יש לו שכל הוא יעשה את זה כמו כארים.

John
26 ביולי 2023 7:25

קיונטה ג'ונסון, שהיה אמור להיבחר באמצע הסיבוב הראשון בדראפט 2021 התמוטט על המגרש עם דום לב Sudden Cardiac Death בדרבי של פלורידה מול פלורידה סטייט בנובמבר 2020. לקח לו שנתיים לחזור. עבר לקנזס ונבחר על ידי הת'נדר בסיבוב השני השנה בגיל 23. ברוני יתאושש ואני מניח שאם ירצה יצטרך לעבור המון בדיקות, אך הקריירה לא נגמרת כל כך מהר. גם הבן של שאק שאריף, אובחן עם מום מולד בלב וחזר לשחק.

Berch
26 ביולי 2023 7:31

מקווה שברוני יוכל לחזור תשחק.
ובקשר להארדן, התמונה אמורה להיות יח"צ למסעדת ההמבורגרים שלו ביוסטון, אם הבנתי נכון
🤣

עגל
עגל
26 ביולי 2023 13:50
Reply to  Berch

יח"ץ מטורף, הארדן עשה כאן תרגיל יפה ועל הדרך הראה שוב שהוא עושה מה שב$#$ שלו.
מתאים לאשך להעריץ אותו, לא ברור לי למה זה לא קורה.

yonis
yonis
26 ביולי 2023 8:03

בוקר טוב לכולם,
החלמה מהירה לברוני, לא יודע אם הוא יוכל לחזור לשחק באופן תחרותי.

לגבי דיים, לא מבין למה הרוב פה תמיד מתעצבנים על שחקנים שמבקשים להחליט על עתידם,
וכשבעלי הקבוצות מטרידים שחקן מבלי שהוא יודע על זה כמו במקרה סמארט זה בסדר,
אתם צריכים להבין שהכל זה ביזנס ואנשים עושים מה שיעשה להם טוב ולא מתחשבים באחרים.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 9:14
Reply to  yonis

על מה להתעצבן? פורטלנד פועלים לפי אינטרס האגודה בלבד.לילארד יכול לדבר כמה שירצה.
לילארד מנסה להשפיע על עתידו עד כמה שהוא יכול.
שחקנים תחת חוזה לא יכולים לקבוע את העתיד המיידי שלהם.

yonis
yonis
26 ביולי 2023 10:21

מתעצבנים פה על שחקנים שמבקשים טריידים ומנסים להשפיע על העתיד שלהם.

אור
אור
26 ביולי 2023 10:06
Reply to  yonis

הטענה היא חוזה מובטח מצד אחד ויכולת לשלוח בטרייד מצד שני. אתה לא מסכים?

yonis
yonis
26 ביולי 2023 10:20
Reply to  אור

לא זו לא הטענה,
אם קבוצה מביאה לשחקן חוזה לארבע שנים ואחרי שנתיים היא מעבירה אותו זה שווה בדיוק לשחקן שאחרי שנתיים דורש טרייד,
שניהם לא בסדר מבחינתי אבל שניהם אותו הדבר, בעלי הקבוצות עושים את זה שנים וכולם שותקים.

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 10:26
Reply to  yonis

למה טרייד זה לא בסדר?
השיטה של חוזה מובטח ארוך בו לקבוצה מצד אחד יש יכולת להעביר את השחקן אבל מצד שני היא לא יכולה לפגוע בשכרו למשך כל תקופת החוזה זה רכיב משמעותי בהסכם קיבוצי שהוסכם בין השחקנים לבין הליגה.

John
26 ביולי 2023 10:50
Reply to  אור

ליגת ה-NBA אינה מיקרוקוסמוס של עולם העבודה. בעולם העבודה החברה הכי לא רווחית לא יכולה לבחור ראשון את המנהל בעל הפוטנציאל הכי גבוה ולשלם לו. היא לא מקבלת כסף עודף מחברות מתחרות שביזבזו יותר מדי או דרך שיתוף רווחים. כולם זוכרים את ה national basketball אבל שוכחים את ה association.
.
יש איגוד שמראש מגדיר מטרה בה כל הליגה מאוגדת לטובת מהלכים שיביאו את המותג, משחק, רווחים לאופטימיזציה. אם זה מצריך שינוי חוקים מה טוב, אם צריך לשנות הסכמי שכר מה טוב, אם צריך לחזק קבוצות משווקים חלשים על מנת לשמור על תחרות, מצויין.
.
קבוצה אחת שאוכלת את הכול כמו שעשתה מכבי -26 שנים ברצף בליגה הישראלית כשהיא ממלאת אולם של 10 אלפים והשאר אולמות שבין 500-2000 זו לא ליגה תחרותית. המשמעות היא שהליגה מראש בונה מצבים שקבוצות צריכות לבחור האם לסכן את העתיד בשביל לשמור על סופרסטאר מזדקן או לשלוח אותו בטרייד. זה המנוע הכי השני הכי חשוב ביצירת תחרותיות אחרי השוק החופשי ולפני הדראפט אפילו. קבוצה כמו OKC שאגקו בחירות סיבוב ראשון צריכה השנה לשחרר לפחות 2 שחקנים טובים שיהיה להם ערך במקום אחר, רק כי הם בחרו טוב מדי.
.
אז כן. זה לא הוגן כלפי השחקנים, אך זה יוצר ליגה טובה יותר. השחקן מצד שני שומר על החוזה שלו. זה הבסיס. כי שחקנים המסרבים לשחק באף קבוצה מלבד אחת ספציפית היא אסון ואחד הסיבות שעשו חוזה רוקיז קבועים והחמירו ענישה על שחקן המסרב לשחק. זו הסיבה שקיצרו את החוזים של פעם שהיו גם 8-10 שנים. אבל הכול של השחקן לא אמור להיות ברמה שהוא גם לוקח את החוזה המקסימלי שרק קבוצתו הנוכחית יכולה לשלם לו ככלי שנוצר לשימור סופרסטארים וללכת גם לאן שירצה.

אור
אור
26 ביולי 2023 11:00
Reply to  John

אני מניח שכתבת את זה ליוניס כי אני מסכים

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 10:24
Reply to  yonis

היכולת להעביר שחקנים בטרייד לצד חוזה מובטח מצד שני זה משהו שהוא חלק מההסכם הקיבוצי בין השחקנים לליגה.
חוזה קיבוצי שנחתם על ידי כל השחקנים דרך נציגיהם מול בעלי הקבוצות.
.
שחקן רוצה לשלוט בעתידו?
שיחתום על חוזה קצר (ע"ע לברון וחוזי 1+1 בקליבלנד).
לקחת את כל הכסף ואז לברוח,
זו לטעמי הפרת חוזה.

yonis
yonis
26 ביולי 2023 10:46

שחקן שמבקש טרייד לא בורח עם הכסף ומשאיר את הקבוצה עם התחתונים ביד,
הקבוצה מקבלת על השחקן שחקנים/בחירות/כסף וגם מורידה את המשכורת שלו מהתקרה.

לדוגמא כמו שסטיבנס הטריד את סמארט לטובת הקבוצה ולא משנה מה הסיבה לכך,
עוד שנה בראון יכול לבקש טרייד מבוסטון וכנראה יקבל אותו, מבחינתי זה אותו הדבר,
זה חלק מהביזנס, רק אנחנו האוהדים מכניסים לזה רגש.

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 11:12
Reply to  yonis

שחקן שמבקש טרייד גורם לערך שהקבוצה תקבל להיות נמוך יותר.
בדרך כלל, שחקן שמבקש טרייד גם מסמן את היעד שלו, מה שגורם לתמורה להיות נמוכה אפילו יותר.
.
שוב,
יש הסכם.
יושבים להרגיש ארגון השחקנים שנבחרים על ידי כלל השחקנים ומהצד השני נציגי בעלי הקבוצות (הליגה).
ההסכם שהושג עובר את אישור השחקנים ובעלי הקבוצות.
ההבנה שהתחרותיות היא חלק קריטי להכנסות, ולכן לסכומים שמרוויחים השחקנים היא המנוע המרכזי להסכם כפי שהוא.
ריבוי בקשות הטרייד?
זה אלמנט שמערער את ההסכם,
ואיך לי ספק שזה השפיע על ההסכם הקיבוצי האחרון.
דרך אגב,
בהשוואה לארגוני השחקנים של ענפים אחרים בארה"ב מצב שחקני ה-nba מעורר קנאה.
חוזים מובטחים.
סכומים עצומים.
מינימום גבוה.
מינימום שחקן ותיק גבוה.
חריגות שכר גבוהות.
תקרת שכר גמישה.

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 11:18

גיא אין שום בעיה עם בקשת טרייד לכשעצמה (מה שכן עדיף באמת לא להפוך אותה לפומבית זה מנגנון לחץ לא הוגן). הבעיה מגיעה אם השחקן עושה סבוטג' (ראה ג'ימי באטלר למשל). כל עוד הוא מתנהג כמו מקצוען זה לגיטימי לחלוטין והיו עשרות רבות של מקרים כאלה בהסטוריה של הליגה.

אור
אור
26 ביולי 2023 12:50

יש בעיה כשאתה מקבל לדוגמה סופרמקס מקבוצה שרק ממנה זה אפשרי ואחרי זמן מסוים אתה מכריח אותה להעביר אותך, ובעיה יותר גדולה כשאתה מסרב לעבור לשום קבוצה חוץ מרשימה מצומצמת

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 13:41

בקשת טרייד, כל עוד היא פנימית ולא קרקס זה בסדר גמור.
הבעיה היא שחקנים שמנסים להכתיב היכן לשחק, מתי לעזוב, וגם בעקיפין מה תהיה התמורה.
.
זה שהשחקנים רוצים את היכולת לשלוט בעתידם זה ברור.
בשביל זה יש את הסטטוס "שחקן חופשי",
אז ניתן לנהל משא ונתן לא רק על כמות הכסף אלא גם על משך החוזה.

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 13:45

לילארד אמר מה הוא רוצה. הוא לא בפוזיציה להכתיב וצריך להפסיק להתייחס לזה ככה. זה לא כאילו הוא לא ישחק אם ישלחו אותו לקבוצה אחרת. ושוב זה לא בדיוק שהוא חתם ואז שינה את דעתו – זה גם הקבוצה ששינתה כיוון ואמרה. טוב בעצם אנחנו נעשה סוג של ריבילד וגם הבאנו מישהו ממש על העמדה שלך אז בוא תישאר כי זה ממש מתאים לנו.

גיא הירוק
Admin
26 ביולי 2023 15:36

אני כלל לא התייחסתי ללילארד…
כבר כשפורסם שהוא ביקש טרייד כתבתי שהוא היוצר מן הכלל בעקבות ההחלטה של הקבוצה ללכת על כוכב חדש וצעיר בדראפט האחרון.

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 15:51

התגובה האחרונה הייתה לאור.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
26 ביולי 2023 11:11
Reply to  yonis

העניין הוא שהכוכבים האלה חותמים על חוזה ארוך טווח עם סכומים שרק הקבוצה שלהם יכולה לתת להם, מחכים שנה ואז מבקשים טרייד או שהם יעשו בעיות. כל העניין היה לתת לקבוצות שוק קטן יתרון שיעזור להם בהשראה של הכוכבים. לילארד היה יכול לא לחדש חוזה ולשלוט בגורל שלו.במקום הוא רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

עידו גילרי
Admin
26 ביולי 2023 11:14

הסיפור של לילארד קצת יותר מורכב. הם התחייבו על כיוון מסוים בזמן החתימה ואז החליטו ללכת בכיוון אחר – זה יותר כמו פרידה דו צדדית מהחלטה של צד אחד.

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 8:04

מקרה כל כך עצוב. כל בן אדם שעובר דבר כזה זה עצוב. קל וחומר ספורטאי שעלול להפסיד את הדבר שהוא אוהב. במצב של ברוני זה עוד יותר גרוע. הוא גם לא זכה לטעום מה-nba ובהנחה שלא יוכל לחזור לשחק, ירגיש פספוס כל החיים. ממש מבאס

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 9:16
Reply to  Pistons

לברון כאב נושם לרווחה. הבן שלו בחיים.
לגבי ברוני זה לא סופי.עדיין יוכל לשחק בליגה.

Avri
Avri
26 ביולי 2023 13:30

'לברון כאב נושם לרווחה. הבן שלו בחיים.'
בדיוק. פרופורציות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 9:26

חוזה של בראון,חוזה של אמבפה.מאוד עצוב.
לא מבין את ההתלהבות של הרבה מגיבים פה.מיליארדים מבוזבזים ללא שום תועלת.מכל הבזבוזים האילו כמה הולכים להנות 100 בני אדם?
לא הייתי רוצה לקבל חוזה מהסעודים או מטייקונים אמריקאיים או אירופים. מה בעצם ההבדל בינהם?
בארה"ב יש הומלסים,יש קשי יום. האיזור שלנו מלא פליטים , מלא אנשים שבקושי חיים , שחיים ברעב.
מדובר בכסף מושחת.כסף דמים.
לו ברחבי העולם יחס ההערצה וסגידה להון.היה מתחלף ביחס של בושה ובקורת נוקבת.אולי כל תשלומי הזבל האילו היו מנותבים למקום אחר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 10:02

אז על מה יבזבזו?
הכסף נשפך שם כמו מים אבל הבינו סוף סוף שצריכים לפתח ענפים נוספים בכלכלה כי נפט וגז זמניים…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 13:02

יבזבזו למטרות חברתיות . יצמצמו קצת את העוני הקשה (יש עוני ויש עוני) יחסלו מחנות פליטים.
לא חסר על מה לבזבז.עדיין ישאר להם מספיק כסף לאכול 20 ארוחות ביום.לישון על 3 מיטות.להחזיק הרמון נשים.
הבעיה שמה שאני כותב נשמע כמו בדיחה.אבל קצת מוסר בעיני זה לא בדיחה. לא אעלב אם מגיב יכתוב שאני מנותק לגמרי והוזה הזיות.
לצערי אני מדבר על מציאות.
כשכותרת ראשית בסי בי אס מנסה לנחש מתי נגיע לחוזה של 400 מליון, בא לי להקיא.כולם מעריצים את הסעודים, שבין היתר יזמו רצח מתוכנן של עיתונאי שסתם לא מצא חן בעיני.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 13:40

סתם, זה הזכיר לי שורות מהשיר
The terror of Tiny town של ג'לו ביאפרה

Seize the oil in the Middle East
Kill their ass with fake democracy
Show ’em who's the boss of this town
Magically they will learn to love
Baywatch, burgers and Israel
And the Terror of Tiny Town

Avri
Avri
26 ביולי 2023 18:39

לכל מי שעיינו צרה במשכורות של שחקני הליגה, קבלו כלל בכלכלה ומנהל עסקים: אם מישהו מוכן לשלם 400 מליון זה רק בגלל ש(1) יש לו הרבה יותר מ400 מליון, ו(2) ישתלם לו לשלם 400 מליון. במילים אחרות, יש ה מ ו ן כסף בביזנס הזה ואם לא ישלמו אותו לשחקנים זה ישאר בעיקר בכיסים של הבעלים, שהם הרבה יותר עשירים מהשחקנים.

וכן, מי שממן את כל הטוב הזה הם אנחנו האוהדים. פעם הבאה שאתה עושה ליג-פאס או קונה חולצה מקורית לילד תחשוב על זה. לי, באופן אישי, זה שווה, ואין לי בעיה עם הטרייד-אוף.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 19:21
Reply to  Avri

הכסף הגדול עדיין בא מאולמות, הם הפכו ללא נגישים לרוב האוכלסייה. הNBA נהיה ספורט לעשירים בלבד

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 13:30

זה כל הקטע של הסעודים, לחזק את התדמית שלהם בעולם, זה עובד מצויין לנסיכויות כאלה ואחרות סיטי פריז…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26 ביולי 2023 9:50

רק שם את זה פה כי זה כל כך לא "פייר" עד שזה מצחיק כי זה עצוב.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=301058692301100&set=a.104801095260195

TheMike
TheMike
26 ביולי 2023 10:10

אחלה מעורב. הערה קטנה, המוות של פלורנס גריפית' נבע בעיקר מכמות הסמים שהיא דחפה לגוף כדי לרוץ הכי מהר אי פעם

Jonathan
Editor
26 ביולי 2023 10:12

תודה מנחם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26 ביולי 2023 10:18

אהבתי את התשובה של הארדן לפרסום. נראה לי שיש דברים יותר חשובים מהצלחת שלו. בכל מקרה שיהיה לו בתיאבון.
תודה רבה מנחם

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
26 ביולי 2023 13:04

מה עם הארדן גמר עם חשפניות עבר להמבורגר?
יש לו כבר זקן אחרי קציצות עוד יהיה רבי.

אטאפומה
אטאפומה
26 ביולי 2023 13:04

תרומת מידע לכל מי שאיתרע מזלו
ונאלץ לעבור את הזריקה המכונה חיסון לווירוס:
את האנזים סראפטאז המפרק קרישי דם ניתן להשיג ב אי הרב
למיטב הבנתי וכדאי להשתמש בו כנגד פקקת ורידים הנגרמת מצבירי חלבון
הקוץ .
בקשר לטענה בעניין הקרוי חיסון:
םרופסור רםי קרסו חזר בו מההמלצה על הזריקה ,פרופסור
צביקה גרנות מכה על חטא על ההמלצה על הזריקה הזו אומר כי טעה ועוד כהנה וכהנה .
ככל שעובר הזמו דוגמאות נוספות
יתווספו ,מפני שהגוף מייצר עוד ועוד
חלבוני קוץ.

עגל
עגל
26 ביולי 2023 13:53

תודה מנחם.
מזעזע מה שקרה עם ברוני. בחור צעיר עם דום לב.
קראתי כבר תגובות הזויות של קורונה ומה לא. אנשים בלי שום ידע ספציפי משחררים את מה שעובר להם בראש.
טוב, אני מניח שלברון כבר מבין שהחלום לשחק בנב"א עם או מול הבן שלו די התרחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 14:02
Reply to  עגל

למה בדיוק? התקף לב זה לא סוף החיים, רק העונה נכנס לליגה שחקן שקיבל דום לב לפני שנתיים. גם ככה דיברו על ברוני כבחירת סיבוב ראשון מאוחרת, להמר עליו בבחירה 30 שאתה מקבל את לברון גיימס ואת הרווחים שהוא מביא סביבו זה משתלם לכל קבוצה

עגל
עגל
26 ביולי 2023 14:18

זה חצי נכון. אני מסכים שזה לא סוף החיים, למרות שזה היה די קרוב בשבילו.
צריך לזכור קיונטה היה בחוץ שנתיים אם איני טועה (והפתיל של לברון גם ככה כבר מאוד קצר). היה עוד שחקן ששכחתי את שמו שחזר לשחק. זה מאוד תלוי במקרה הספציפי.

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 14:21
Reply to  עגל

אני לא התייחסתי לשחקן לברון, ברור לכולם שהוא כבר לא מה שהיה אלא כוכב מזדקן אלא לחבילה שלברון מביא סביבו (מרצנדייז כרטיסים) לברון מכניס מאות מיליוני דולרים לעיר ולקבוצה שהוא משחק בא

Pitzo
Pitzo
26 ביולי 2023 15:57

הבן של לברון מסודר כלכלית, למה שיקח סיכון עם כדורסל מקצועני?

ברוך רובין
ברוך רובין
26 ביולי 2023 16:11
Reply to  Pitzo

הוא לא עושה את זה מהבחינה הכלכלית, המשפחה שלו מסודרת עשרות דורות קדימה, הסיבה שהוא משחק כדורסל זה מאהבה למקצוע.

Pitzo
Pitzo
26 ביולי 2023 18:19

הכוונה שאצל שחקנים אחרים שחזרו הכסף הגדול של האנ בי איי הוא שיקול חזק לחזור.
ברוני יכול להרשות לעצמו כלכלית לוותר אם החזרה כרוכה בסיכון

gal
gal
26 ביולי 2023 14:36
Reply to  עגל

איזה יופי, אנזים של גולם של תולעת משי, בטוח יעבוד ובטוח גם יגיע בתור אנזים פעיל למחזור הדם. את המדע הנורמלי אתם לא מקבלים אבל כל שטות שמישהו ממציא אלוהים יודע על בסיס מה אתם מצטטים בלי הפסקה. ממליץ לערבב את זה עם מי כסף ותה ממחטי אורן להגברת האפקט. דש לרוקפלר.

אטאפומה
אטאפומה
26 ביולי 2023 22:58
Reply to  עגל

ובכן צודק אני בוש ונכלם
מעבר לעובדה כי ילדים וצעירים
אינם אמורים לסבול מבעיות לב
כלל איני מכיר את המקרה חוץ
מהסבירות הגבוהה של חוק המספרים הגדולים אך זו כמובן
סטטיסטיקה שאין להשתמש בה !
גם טת המקרה של שינייד אוקונור
איני מכיר רק שתודות לרפואה המודרנית אנשים אמורים לחיות יותר לא?
אגב קיבלה את נזריקה השניה
לפני שנתיים.
בכלל אין לי מידע אך האם
פרופסור רצף לוי מדען בעל שם עולני בתחום הוא חסר מושג ?
האם דר מיכל הרן חסרת מושג ?
האם כתבת הרפואה דר יפה שיר רז
אשר הזהירה עוד בנובמבר מהזאיקה חסרת מושג

דה שוט
דה שוט
26 ביולי 2023 14:16

תודה מנחם, אחלה מעורב
באשר לסכומים המטורפים – כתבתי כאן כבר פעם או פעמיים בעבר – יש בעולם מעמד ביניים שכל הזמן מתחזק וגדל. הוא חוצה מדינות ויבשות. הוא הצרכן העיקרי של כל מוצרי הבידור למיניהם. ספורט, מוזיקה, קולנוע, טלביזיה, תיירות ומרצ'נדייס. הסכומים רק ימשיכו ויעלו. צפייה באירוע חי תהפוך ליותר ויותר נדירה עד כדי בלתי אפשרית

Pitzo
Pitzo
26 ביולי 2023 15:01

תודה מנחם, מעניין,
1. ברוני – אולי שחקן טוב בפני עצמו, אבל ההקשר של אבא מגלומן (השווה את עצמו לשמש בטוויט תגובה לדנבר) וכל הדאווין מסביב הפך את הסיפור שלו ושל האבא למעט מאוס, שיהיה בריא
2. קיליאן הייז רכז נחמד מהספסל, מה הלחץ לקבל בשבילו בחירת דראפט נמוכה? במיוחד כשקייד סופר פציע …
3. ההומור של מולטי מיליונרים כבדים, שמזוהים עם הליגה האמריקאית, כמו לברון (ובמידה פחותה יאניס) בזה שירוצו לשחק במקום אחר מכוער ודוחה מתאוות בצע וזלזול באוהדים

עגל
עגל
26 ביולי 2023 15:07
Reply to  מנחם לס

כשאנחנו לא אזוקים הידיים פנויות לכתוב ולהגיב
🙂

Avri
Avri
26 ביולי 2023 15:49
Reply to  עגל

בקרוב מאוד זה יהיה טיעון מעגלי. ברגע שתכתוב ותגיב, יש מצב שתמצא את עצמך אזוק.

FAN
FAN
26 ביולי 2023 17:10
Reply to  Avri

בינתיים היחידי שנעצר (וגם זה בקושי) זה ההוא שקרא לרצוח את ראש הממשלה
אל תקדים את המאוחר חבר..נבואות שחורות תשאיר לפסימיים

trusttheprocess
trusttheprocess
26 ביולי 2023 18:16
Reply to  FAN

מה עם בן גביר שקרא לרצוח את רבין? נעצר?

Avri
Avri
26 ביולי 2023 18:32
Reply to  FAN

לך תדע, שמעתי שדודי אמסלם אוהד לייקרס. מחר אני כותב משהו על לברון והמשטרה אצלי בבית.

ברצינות יותר, כרגע עוד מותר לכתוב מה שרוצים. כרגע. אבל גם זה יכול לזכות אותך בטייטל הנחשק 'בוגד' ולהתיר את דמך.

אלכס דוקורסקי
Editor
26 ביולי 2023 15:24

מנחם, תודה רבה ורפואה שלמה לבנו של לברון.

Yinon Yavor
Editor
26 ביולי 2023 20:39

בינתיים ישראל עד גיל 18 כנראה עוברת את קרואטיה בשמינית הגמר, ומבטיחה עוד שנה בדרג א.
סביב 20 הפרש 3 דקות לסוף.
בינתיים מתוך 6 משחקים ש(כמעט) הסתיימו, בכולם המדורגת גבוה יותר עברה.
כנראה שגם סרביה תעבור את דנמרק.
אולי רק איטליה תדיח את סלובניה ותמנע עלייה של 8 הראשונות

Yinon Yavor
Editor
26 ביולי 2023 23:28

אכן.
כל המדורגות 1-2 ניצחו את כל המדורגות 3-4 ועלו לרבע הגמר.
יריבת ישראל הבאה היא סרביה הבלתי מנוצחת עד כה.

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 23:34

כן, כתבת הרפואה יפה שיר רז לא מבינה.
https://www.ynet.co.il/news/article/sjpvjta6k
היא רצה לפרסם פייק.
גם הארגון של רצף פירסם את הפייק הזה.
בקיצור, ניתן להבין בנקל מה שווים השמות האלה שלא מסוגלים אפילו לבדוק אם מישהי התחסנה או לא. אם זו הרמה, אז מה אפשר לומר על ה"מסקנות" שלהם.

וכאן אני מפסיק כי הדיון הזה לא ברמה בכלל. הטיעונים מטופשים וחלשים מאוד.

Pistons
Pistons
26 ביולי 2023 23:34
Reply to  Pistons

לא במקום הנכון. צריך להיות למעלה יותר

אטאפומה
אטאפומה
27 ביולי 2023 0:38
Reply to  Pistons

מאחר וחא מדובר בחיסון :
תכשיר שאינו רשום בארץ
לא ניתן להשיג עבורו מרשם
אלא מיובא לארץ תחת תקנה 29
באמצעות טופס 29 ג האמור
בכלל להוות פיקוח של משרד הבריאות על הרופאים לא למטרת
הםיכת משרד הבריאות לגורם מייבא .
העובדה כי תכולת הבקבוקונים
אינה מפוקחת ,העובדה כי מנכל
משרד הבריאות משה בר סימן טוב
פירסם צו המתיר ניסויים בבני אדם
בתקופת חירום,העובדה כי ועדת
הלסינקי העליונה התפטרה בשל כך
מכל אלו המסקנה הפשוטה והמיידית היא כי לא מדובר בחיסון
כלל .
ומאחר ואמינות הצהובון המדובר
שואפת לאפס ,ומאחר ואני נצמד
לעובדות ולא לרכילות אין כלל מקום לתגובה .

Pistons
Pistons
27 ביולי 2023 1:00
Reply to  אטאפומה

למה אתה קופץ לנושא אחר לחלוטין? כי הוכחתי שהחברה שרשמת לא אמינים ונתפסו בצורה מביכה ביותר?