מוקדמות ליגת האלופות / עמיחי קטן
סיבוב ראשון – גומלין
20:00 מכבי חיפה – חאמרון ספארטס (4- 0 במשחק הראשון):
בכל הנוגע לכדורגל, אלופת ישראל צלחה בקלילות את המכשול הראשון בשבוע שעבר עם צמד של פיירו ושערים של דין דוד וענאן חלאיילי הצעיר, ומסאי דגו יוכל לאפשר לעצמו לשלב מחליפים ולעשות כל מיני ניסויים על המגרש. מה שכן צריך להטריד את הנהלת הירוקים זה אירועי המשחק הקודם ביציע, שכללו זריקת אבוקות על אופן עונש על תנאי שעומד נגד חיפה וכנראה יוחל, ובהמשך גם התגרות של הקהל הביתי וכנראה גם ניסיון שלהם לפרוץ ליציע של הישראלים במלטה, שהוביל למהומות שעצרו את המשחק לכחצי שעה והובילו גם ל-6 עצורים ישראלים, ששוחרו די מיד.
הקבוצה ממלטה בינתיים העבירה דרישה לאופ"א לקיים את משחק הגומלין במגרש ניטרלי, הן בשל הפחד שלהם מהקהל והן מדרישות פוליטיות חסרות היגיון, וזה כנראה עזר להם לקבל עוד כותרת לקבוצה שמעטים בעולם שמעו עליה קודם לכן, כמו האגדה הטורקית העתיקה, על פיה "מלטה יוק" (אין מלטה בטורקית), כשלפי האגדה הלא ממש מדויקת מקור ההכרזה היא באדמירל הצי העות'מאני שנשלח לכבוש את האי ולא מצא אותו. בכל מקרה, דיון משמעתי באירועי המשחק הראשון צפוי להתקיים אחרי הגומלין.
אופניים / דוד "פאקו" סעדה
הטור דה פראנס – קטע 16
קטע 15 של שלפני יום המנוחה היה קטע הטיפוס הקשה השני שקיבלנו באלפים. בחזית התגבשה קבוצת בריחה אימתנית עם כמעט 40 רוכבים, ביניהם חברים כמו מיקל לאנדה, וואוט ואן ארט, וואוט פולס, ג'וליו צ'יקונה, נילסון פאולס, מגנוס קורט, מארק סולר, תיבו פינו, מתיאס סקלמוס, וורן בארגי וגם ארבעה רוכבים מ-IPT – מייקל וודס, דילן טיונס, הוגו הול וקריסטס ניילאנדס. בדבוקה קיבלנו התרסקות המונית (שנבעה כפי שקורה הרבה מחוסר זהירות של אחד הצופים), שהורידה לקרקע חברים כואן הוידונק, קוס, גירמאי וברנאל. בהמשך, בפסגות המוקדמות ראינו את צ'יקונה מקדים את פאולס במאבק על נקודות המטפסים, ומשתווה לאמריקני בסופו של היום בקטגוריה. לפני הטיפוס המסיים ראינו בריחה של סולר, שאליו הצטרפו ואן ארט, פולס וניילאנדס. אלא שלא הרבה לאחר מכן הלטבי של IPT איבד שליטה לאחר שניסה לקחת בקבוק מאופנוע והתרסק (אם כי חזר אח"כ לאופניו). בשיפועים ההתחלתיים והבלתי אפשריים לפני הטיפוס המסיים פולס ניצל את העדיפות המובנה שלו על ואן ארט שרכב לידו, וברח לבלגי. ההולנדי המשיך קדימה במעלה הטיפוס האכזרי, בלי שואן ארט או אף אחד אחר מסוגל להדביקו. זה נגמר לבסוף בניצחון שלו, כשואן ארט מגיע שתי דקות אחר כך ומתיו בורגודו מגיע דקה נוספת לאחר מכן. פולס בן ה-35 זכור בעיקר כאחד הדומסטיקים הטובים ביותר שראינו בשנים האחרונות בהרים, ובנוסף הוא אוחז גם בנצחונות במירוצים כמו ליאז'-בסטון-ליאז' או הטור של אנדלוסיה, אך זהו לו קטע הגראנד טור הראשון בו הוא זוכה. בכל הקשור ל-GC, קיבלנו תסריט שהזכיר בחלקים מסויימים את זה של הקטע הקודם. גם הפעם הגענו לטיפוס המסיים לאחר נשירה רבתי של רוב המתחרים, כשהפעם הקבוצה בחזית הייתה האמירויות. בחמשת הקילומטרים האחרונים שוב קיבלנו את התסריט שבו אדם ייטס מוליך את טאדיי פוגאצ'אר ואת יונאס וינגגור. אלא שהפעם ייטס דווקא קפץ קדימה והותיר את שני הניצים להסתדר לבד. השניים רכבו בקצב מתון, ששוב הביא אליהם את קרלוס רודריגז, עד שהחבורה פגשה מלפנים את ייטס ואת סולר שירד מהבריחה. כל החבורה המשיכה יחדיו עד חצי הק"מ האחרון, שם פוג העלה הילוך כדרכו, וניסה לברוח לוינגו. אלא שהדני נותר דבוק לגבו של הסלובני כל הדרך עד לקו, והשניים חצו יחדיו את הקו. כך שלפחות בכל הקשור לדו קרב הנ"ל קיבלנו סטטוס קוו, ו-וינגגור ממשיך להוביל במירוץ, כשאחריו פוגאצ'אר (10+), רודריגז (5:21+), אדם ייטס (5:40+), הינדלי (6:38+), קוס (9:16+), בילבאו (10:11+), סיימון ייטס (10:48+), גודו (14:07+) ומרטאן (14:18+).
קטע 16 של היום, המותיר את המירוץ באיזור האלפים, הוא קטע הנג"ש היחיד שלו. זהו קטע של 22 ק"מ, שמלבד טיפוס קצרצר ותלול בתחילתו, כולל ברבע האחרון טיפוס קשה למדי. מטבע הדברים, הפוקוס כאן ימשיך להיות על הדו קרב בין פוגאצ'אר לוינגגור, שניים שמלבד הפער באיכויות הטיפוס שלהם על שאר החברים, הם גם שעני על, כך שכל תוצאה מלבד ניצחון בקטע של מי מהם תהיה הפתעה מרעישה במיוחד. היות ונותרו לנו בדיוק שני קטעי טיפוס במירוץ לאחר קטע זה (הראשון שביניהם רצחני במיוחד מחר), הרי שהיום אמור להיות קטע מושלם לשבירת הסטטוס קוו בין השניים, והשאלה היא אם אכן זה יקרה – ואם כן לטובת מי. שידור ביורוספורט 1 מ-12:45.
roz
18 יול 2023 07:31:54תודה פאקו.
השלישייה המובילה יוצאת כמה דקות לפני 17 (וינגו ב17).
יהיה נחמד אם הפער בינהם יהיה פחות מ3 שניות 🙂
roz
18 יול 2023 07:33:05סליחה 18.
Tom
18 יול 2023 08:19:49תודה פאקו.
.
ביום ראשון היה נראה שפוג כבר עייף.
האמירויות דווקא הפתיעו לטובה (גם בשבת אגב). בטח לא הזיק להם ששני פועלים משמעותיים של יומבו נפלו ב-opi omi גרסת 2023.
רודריגז נותן הופעה סופר מרשימה, ונראה שאינאוס מצאו לעצמם עתיד – אלא שהבנתי שהוא עובר למוביסטאר בעונה הבאה?
.
נג"ש:
ברור לכולנו שנג"ש אחד בלבד, וכזה המסתיים בעליה משמעותית, נועד לצמצם במשהו את היתרון האדיר שיש לפוג ויונאס על פני מתמודדי GC אחרים.
כמו הרבה דברים בענף האופניים זה היה נראה הגיוני על הנייר, אבל במציאות הם כל כך הרבה יותר טובים שאי אפשר היה לייצר נג"ש בו מישהו מהם יפסיד זמן משמעותי ליריבים – אפילו מצב שבו הם לא ירוויחו זמן הוא כמעט דמיוני.
לדעתי אחד מהם יקח על השני כ-20 שניות, כלומר או שיונאס יהיה ביתרון חצי דקה או שפוג יעבור לצהובה עם יתרון מינימלי.
אני מאוד מקווה שהמתח ביניהם יישמר גם להמשך השבוע, כי כמובן שנרצה להמשיך לראות פיצוצים בהרים.
פאקו
18 יול 2023 09:34:30גם לי פוג היה נראה עייף, אבל זה השאיר לו מספיק אקסטרה בשביל הפריצה בסוף (מה שלא עזר במקרה הזה).
רודריגז אכן עובר למוביסטאר. לא רשמי, אבל זה יהיה רשמי ב-1.8, שזה תחילת תקופת ההעברות הרשמית. הפסד ענק לאינאוס (אולי גם לו). יחד עם מרטינז, גגן הארט וסיבאקוב שגם עוזבים, הם מפסידים המון כח אש ב-GC.
Tom
18 יול 2023 09:45:51מה זה ממש מכירת חיסול.
מילא סיבאקוב שלא לגמרי הצליח/קיבל הזדמנות להתרומם, ומרטינז שדובר ספרדית – אבל גגן הארט הוא ממש בד.נ.א שלהם, וגם היה המוביל בג'ירו (התרסק מהר אמנם..).
פאקו
18 יול 2023 10:52:49אכן מכירת חיסול. הקטע שמי שאמור להחליף אותם (הכל לפי שמועות כמובן) לא ממש בקליבר – ויקטור לאפאי, טוביאס פוס, קרלוס ורונה ומיקל לאנדה שחוזר אליהם (שזה אני באמת לא מבין).
אור
18 יול 2023 14:25:33אם לאנדה חוזר אולי גם פרום על הבלוק 🙂
פאקו
18 יול 2023 15:27:32🙂
עידו גילרי
18 יול 2023 16:09:34אני מהמר על שם אחר שיגיע…
אהרון שדה
18 יול 2023 09:22:23תודה פאקו .
אני מבין שקודם פוג יוצא לדרך ואז וינ.
איך זה הולך בפועל האם הם יודעים בכל רגע נתון מה ההפרש ביניהם ?
ובכלל איך רוכב אמור לפעול בקטע שכזה מבחינת הטקטיקה
אני מניח ש 22 ק"מ טיפוס לא מאפשרים לתת "ספרינט" צריך לבנות איזו שהיא תכנית
וזה קצת קשה שאין אינדקציה של יריב
אשמח לקצת תובנות.
פאקו
18 יול 2023 09:28:49הם בהחלט יודעים את הפער ביניהם, מה שכמובן נותן יתרון לרוכב שיצא אחר כך (שאותו הוא הרוויח ביושר כיוון שהמאזן שלו יותר טוב). בגדול זה לא משהו שאמור להשפיע, כי הם אמורים לעשות חלוקת עומסים לאורך הקטע. יש יוצאי דופן – בנג"ש המפורסם שבו פוג לקח את רוגליץ' לפני שלוש שנים, פוג יצא לדרך בלי ציוד קשר, מד מהירות או מד כח. פשוט הלך ופוצץ לגמרי את הקטע. מעניין אם יעשה את זה גם היום – בהחלט מתאים לו לעשות כזה דבר.
Tom
18 יול 2023 09:48:53כמובן שאי אפשר 22 קמ ספרינט. גם במישור אגב…
בכל מקרה לכל רוכב יש תוכנית בדיוק כמה ללחוץ ובאיזה שלב, וצריך לזכור שהתוכנית היא בסיס לשינויים. מי שירגיש טוב יגביר, בתקווה שההרגשה מגובה ביכולת והוא לא יישרף.
תמיד משמעותי היכן קטע הנג"ש בתוך המרוץ כולו – הפעם זה לא הקטע האחרון, אז מי שיהיה אול-אאוט בהחלט עלול להישאר ריק למחר. ומחר קשה מאוד..הזמן שאפשר להפסיד על עליה אלפינית הרבה יותר גדול ממה שאפשר לקחת בכזה נג"ש.
.
פוג תמיד נותן הצגה, ותמיד עם חיוך שובב.
מתן גילור
18 יול 2023 10:48:10אזא"מ (ואשמח לתיקון מהמומחים), אף אחד מהם לא ידוע כנג"שים פיצול שלילי מדופלם (כמו פרום למשל), כי זה קטע שתפור על מומחה נג"ש שהוא גם מטפס טוב וגם מעדיף פיצול שלילי.
פאקו
18 יול 2023 10:56:41אז זהו, פיצול שלילי זה משהו שהוא יותר רלוונטי לקטע שהוא אחיד מבחינת המאפיינים (נגיד הכל מישור). פה זה שונה, מה שהופך את כל עניין הפיצול השלילי פה לקשה להגדרה (וגם הופך את חלוקת העומסים ליותר מסובכת).
אלכס דוקורסקי
18 יול 2023 15:24:59תוואי הקטע אינו מאפשר בשום אופן פיצול שלילי.
פאקו
18 יול 2023 16:00:16לא חושב שמתן התכוון שיהיה כאן פיצול שלילי, אלא שאל אם הוא מתאים לרוכבים שבד"כ עושים את זה על תוואי אחיד. אני עדיין חושב שזה משהו שקשה לגזור ממנו מתוואי אחיד לתוואי כזה, כי מדובר בסט אחר של מאמצים.
אלכס דוקורסקי
18 יול 2023 16:39:55צודק.
Tom
18 יול 2023 11:05:03לא מחשיב עצמי כמומחה לנושא, אבל מסכים עם פאקו.
מה גם שקשה לומר על פוג שהוא לא יודע לתת ביצוע טוב בנג"ש שמסתיים בעליה…
אטאפומה
18 יול 2023 11:24:49בסיום ווינוגראד ישב מאחורי ייטס ופוגגאצר חסך 40.אחוז אנרגיה
וניצח את הספרינט בסוף ,כך רוכבים נכון בניצול כוח היריב.
בכניין הנג"ש היום :
לפוג יש נטיה להתפוצץ בקטעים כאלו .
ווינוגראד הוכיח בטור הקודם יכולת
להחזיק מעמד
כך שצפוי להיות מעניין .
יהלי אולמר
18 יול 2023 11:41:48תודה פאקו
תוכל להסביר לאנשים שפחות יודעים מה שונה בקטע נג"ש בהשוואה לרגיל? חוץ מזה שהוא קצר בהרבה.
פאקו
18 יול 2023 12:05:03הוא בעלייה (לפחות בחלק האחרון שלו) ולא במישור. זה לא דבר נדיר, אבל בד"כ במירוצים נותנים לפחות קטע אחד שהוא מישורי, כדי להוסיף עוד פן בתחרות בין חברי ה-GC. כאן למעשה הפכו את התחרות לכזאת שפחות או יותר כוללת רק כישורי טיפוס, מה שמעקר במידה מסויימת את היבט הנג"ש "הרגיל" מהתחרות.
פאקו
18 יול 2023 12:07:29סליחה חשבתי ששאלת מה ההבדל בקטע הנג"ש הזה. אז כמו שעמיחי אמר למטה – כל רוכב רוכב לבד ולא כחלק מקבוצה\דבוקה. זה בודק כישורים אחרים לגמרי מאשר קטע רגיל, כמו היכולת לייצר מהירות לבד ללא עזרה מהקבוצה. זה גם דורש אופניים אחרים וביגוד אחר שמותאם לזה, שמתאים לרכיבה מול הרוח.
אטאפומה
18 יול 2023 12:10:46לא פאקו אך אנסה :
קטע נגד שעון דומה לתחרות שלשות :
תחרות שלשות.לא באמת נותנת סיכוי שווה לכולם אלא ענין של מזל .
תיתכן תוצאה מצוינת במוקדמות
אשר תגרום לשחקן לעלות לגמר
אך לשבת בצד לחכות לתורו ולהתקרר בינתיים ,מה שיפגע בסיכוייו לנצח .
בנג"ש יש הפרשי זמן ביציאה
המדורגים ראשונים יוצאים אחרונים ,תנאי מזג האוויר גשם ורוח עשויים
להשתנות משמעותית במהלך הקטע.
בקטע רגיל מותר דראפטינג,
בקטע נג"ש אין מצב כזה.
האופניים בקטע רגיל ובקטע שעון
שונים לחלוטין :
הטכנולוגיה המיוחדת לנג'ש משחקת תפקיד מאד משמעותי .
האופניים ותנוחת הישיבה עליהם
ובמיוחד האירובאר בנויים
כדי לשבור את הרוח .
אעלה קישור בתגובה הבאה .
Tom
18 יול 2023 12:12:33ברשותכם, אעתיק לכאן הסבר שכתבתי הבוקר לחבר'ה בעבודה:
.
בקטע כזה הרוכבים מוזנקים אחד אחד, בסדר הפוך למיקום בדירוג הכללי (כלומר לובש החולצה הצהובה מזנק אחרון).
ההפרשים בזינוק הם דקה, כשה-15 או ה-20 האחרונים בפער של 2 או 3 ד' (לא זוכר בדיוק), אך לא נדיר לראות עקיפות.
אתם תראו ציוד שונה – אופניים במבנה אחר, אירו-בר (הכידון, שימו לב למבנה הצר והמוארך שלו), קסדות מוזרות וגם הביגוד יותר צמוד והרבה פעמים הוא חלק אחד ולא מכנסיים וחולצה בנפרד. הכל בשביל אוירודינמיות.
עוד בשונה מקטעים אחרים אסור דראפטינג – כל רוכב לעצמו, מההתחלה ועד הסוף.
.
בד"כ קטעי נג"ש הם שטוחים, והפייבוריטים הם רוכבים המסוגלים:
(1) להפיק הרבה ואטים, אבסולוטית. כלומר לרוב רוכבים כבדים יחסית.
(2) להיות מאוד אוירודינמיים.
(3) לסבול אפילו יותר מהרגיל. התנוחה לא נוחה, נמצאים מעבר לסף האנאירובי כ-50% מהזמן, סבל טהור…
.
קטעי נג"ש הם גם קצרים.
אין חוקים או משהו, אבל זה נע בין 4 ק"מ לקצרים מאוד ל-30 וקצת ק"מ לארוכים (באולימפיאדה היה 44, שזה ממש ארוך).
המהירות הממוצעת מן הסתם תלויה בפרופיל ובתנאי מזג האויר (רוח, גשם, שמש) אבל בהחלט ניתן לצפות שבמישור הם יהיו על 55-60 קמ"ש.
.
בנג"ש יכולים להיפתח פערים מאוד משמעותיים, ולרוכב GC שטוב בדיספלינה זה לגמרי חלק מהאסטרטגיה למרוץ כולו.
הוא יכול להרשות לעצמו לרכוב הגנתי, ואפילו להפסיד זמן בהרים, כי יש לו יתרון בנג"ש.
מקובל לחשב את הפער בשניות פר ק"מ. בין שני רוכבים בעלי יכולת דומה ההפרש יכול להיות עד 1 ש/קמ, ולרוכבים בולטים היתרון יכול להיות גם 3-4 ש/קמ.
הענין המרכזי הוא שזה מאוד מאוד תלוי ביום נתון – על הנייר זה דבר אחד, אבל בגלל שאין את האפשרות להיצמד לגלגל שלפניך הפערים יכולים להיות אדירים.
.
וספציפית להיום:
היום הוא קטע הנג"ש היחיד במרוץ של השנה, באורך 22 ק"מ.
בד"כ יש 2 או אפילו 3 קטעים כאלו. לא תופתעו לשמוע ששני המובילים הם גם שעני על, ולכן (לדעתי) עשו השנה רק קטע אחד כדי לצמצם מעט את היתרון שלהם.
כדי לנסות לצמצם את היתרון שלהם אפילו עוד יותר הפרופיל (ראו תמונה) הוא עם עליה יחסית רצינית ב-7 הק"מ האחרונים.
ועדיין, התסריט הצפוי הוא שפוג ויונאס יגיעו בשני המקומות הראשונים, כשהשאלה הגדולה היא באיזה פער.
להערכתי לא יהיה פער גדול – עד 20 ש' לטובת אחד מהם.
onetwo3
19 יול 2023 00:15:00פנטסטי תום
תודה
עמיחי קטן
18 יול 2023 11:58:17בקטע רגיל כולם יוצאים ביחד. בנג"ש כל אחד יוצא בזמן אחר, ומודדים כמה זמן לקח לו
הציפור הנדירה
18 יול 2023 12:39:59נראה דהמנצח יוכרע בין שני הראשונים והשלישי כבר בפער על מעל 5:10 דקה אחריהם שנראה בלתי מחיק, 6 קטעים לסיום.
אלכס דוקורסקי
18 יול 2023 12:21:58פאקו ועמיחי, תודה רבה. צפוי אכן להיות קטע מאוד מעניין.
The Oak
18 יול 2023 12:34:00תודה לפאקו ולכל המגיבים.
הימור שלי 2 המובילים לא יסיימו 1,2 אלא יהיה מישהו אחר שיפתיע.
פוגאצאר ממש מתגעגע לחברה שלו מסתבר. זה הדבר היחיד שהוא מדבר עליו.
פאקו
18 יול 2023 15:29:54חתיכת הימור. לא כל כך רואה מי יכול לעשות את זה. אולי אולי רודריגז או מישהו מהייטסים.
אטאפומה
18 יול 2023 13:27:03מי ינצח …
ובכן זה שיחליף אופניים בזמן …
או שלא יחליף…
יש כמה דברים מקצועיים שחשטב לדבר עליהם בקטע כזה אך באתר הזה הדברים לא יענינו אז
נכתוב כי רוגליץ נואה להחליף אופניים .מוריאתלון לרגילים לםני הטיםוס .
נכתוב כי לווט ואן וכן ליוון איזאגיר ,קוויטובסקי ועטג
סיכוי טוב להתברג גבוה .
נכתוב כי ידיעת הזמנים של הרוכבים המובילים בכל נק מדידה
נותנת לאחרונים יתרון .
נכתוב כי מה שקובע הוא מזג האוויר
אותו לא בדקתי הפעם .
ונשאלכדי שיהיה מעניין למה להחליף אופניים בטיםוס ,כמה זמן
לוקח להחליף,ולמה לרוגליץ נפלה השרשרת….
הצלבות ?
רפיקי
18 יול 2023 13:38:58תודה פאקו
לדעתי פוגאצר משלים את המהפך הערב וילבש צהוב
עידו גילרי
18 יול 2023 16:10:09קאבניה ינוח הרבה זמן על הכסא החם.
פאקו
18 יול 2023 16:18:23כמו שמשה גרטל אמר פעם לצופים בסיום יום שידורים – "נוחו בשלום על משכבכם".
עידו גילרי
18 יול 2023 17:23:36בוא נראה אם לון ארט יש עוד דלק לעשות כאן משהו.
פאקו
18 יול 2023 17:35:41בינתיים נראה לא רע ב-T1, השאלה מה יקרה בטיפוס.
עידו גילרי
18 יול 2023 17:41:12כן זה כבר לא יקרה היום
עידו גילרי
18 יול 2023 17:41:36התחת של רמי ישאר דבוק לכסא עד לשני הגדולים.
פאקו
18 יול 2023 17:48:29ואן ארט הביא טרפנטין בשביל זה.
עידו גילרי
18 יול 2023 17:49:52🙂
עידו גילרי
18 יול 2023 17:47:52הדנים מפציצים כאן היום. חבל שאין באליפות העולם נג"ש קבוצתי – היה ממש ממש מעניין לראותו אותם שם.
עידו גילרי
18 יול 2023 17:48:43בינתיים ווט עוד יאכיל אותי בכובע.
פאקו
18 יול 2023 17:55:46בתיאבון.
עידו גילרי
18 יול 2023 17:56:26הםםםם, יאמי, טעים.
רפיקי
18 יול 2023 18:01:34אני צודק שהיה בעבר בטור נגש קבוצתי או שחלמתי?
פאקו
18 יול 2023 18:04:04יש מדי פעם.
פאקו
18 יול 2023 18:06:49מצחיקים בטלויזיה, משווים את פוג לואן ארט ואת וינגו לואן ארט, אבל לא אחד לשני.
עידו גילרי
18 יול 2023 18:09:22תכונה לא טרנזיטיבית…
פאקו
18 יול 2023 18:09:54פוג כצפוי מרסק את T1. השאלה מה עם וינגו (נראה שדומה).
עידו גילרי
18 יול 2023 18:10:17פוג מפציץ.
פאקו
18 יול 2023 18:12:53וואו וינגו.
פאקו
18 יול 2023 18:15:57בינתיים וינגו לגמרי מרסק את הזמן של פוג. השאלה מה יקרה בטיפוס.
11
18 יול 2023 18:17:03מלחיץ…כל סיבוב אני מפחדת שמישהו מהם יחליק
פאקו
18 יול 2023 18:19:34אוי לא. מכנית לפוג.
aki
18 יול 2023 18:20:01אם יש משהו שהוא ההישג הכי גדול של וינגו הוא שהוא גורם לפוגי להראות אינושי. איזו פתיחה מטורפת
עידו גילרי
18 יול 2023 18:34:49תובנה יפה.
פאקו
18 יול 2023 18:23:4950 שניות לוינגו על פוג. נראה כמו תחילת הסוף.
פאקו
18 יול 2023 18:27:10ווא מה שוינגו עושה פה. נראה לגמרי כמו מה שינצח לו את הטור.
11
18 יול 2023 18:34:30מטורף
aki
18 יול 2023 18:29:08מה
הוא
אכל
הבוקר
פאקו
18 יול 2023 18:29:29סלובנים.
פאקו
18 יול 2023 18:33:53וואו 1:38 לוינגו על פוג. צריך לקרות הרבה מאד כדי שהוא לא ייקח את הטור עכשיו.
עידו גילרי
18 יול 2023 18:34:26ווואי וואי וואי
שח-מט
aki
18 יול 2023 18:34:51אחת ההופעות הגדולות שראיתי
עידו גילרי
18 יול 2023 18:35:53זה מדהים איך שניהם בלבל אחר לגמרי.
aki
18 יול 2023 18:39:37זה מה שהופך את ההופעה הזאת לאחת הגדולות שראיתי. בכל טיים צ'ק פוגאצ'ר פשוט דרס, ואז וינגו הגיע והעלים אותו
פאקו
18 יול 2023 18:42:28מזכיר את מה שפוג עשה לרוג, רק בהפוכה.
aki
18 יול 2023 18:45:34המעגלים תמיד נסגרים..
aki
18 יול 2023 18:42:04ושוב שלב חומק לואוט. למרות שבסוף הוא לא באמת היה באיזור
מתן גילור
18 יול 2023 18:47:01רק עכשיו ראיתי (ביציע). ואו. וינגו סותר עם הצד המעליב לכל מי שפקפק בו. שניהם עצומים, אבל וינגו שם וואחד ברקס למחשבה שלי שפוג הולך על העז.
פאקו
18 יול 2023 18:47:46וינגו עשה גבינת עיזים.
מתן גילור
18 יול 2023 18:50:57*סוטר
עידו גילרי
18 יול 2023 18:57:25אני מזכיר לך שהוא עדיין לובש את החולצה הלבנה.
פאקו
18 יול 2023 19:04:40מניח שהכוונה פה היא שהטור הקודם לא היה צירוף של נסיבות.
עידו גילרי
18 יול 2023 19:22:21לא רק צירוף של נסיבות.
מתן גילור
18 יול 2023 19:34:20אפילו הייתי אומר חיזק את אחיזתו בלבנה. חחח
עידו גילרי
18 יול 2023 19:41:43חחח
פאקו
18 יול 2023 19:44:26🙂
יש מצב שהם מחר יתחרו על המנוקדת.
אור
18 יול 2023 19:57:21הפער נוצר מהתקלה של פוג או שאין ממש קשר?
עידו גילרי
18 יול 2023 20:06:59אם לתקלה של פוג קוראים יונאס אז כן.
אור
18 יול 2023 20:12:29חחח
התכוונתי ל"מכנית של פוג" למרות שבטח הבנת
פאקו
18 יול 2023 20:27:56לא הייתה מכנית, טעות שלי – הוא החליף אופניים לפני העלייה.
אור
18 יול 2023 20:29:07👌
אטאפומה
18 יול 2023 23:28:31סיכום.הקטע שלי :
שומר על זכות השתיקה…
ירון, החלום
20 יול 2023 19:54:32בס"ד
תודה רבה