מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

  1. חשוב לחזור ולהזכיר מה פורטלנד דורשת עבור דמיאן לילארד ומה הקושי בלמלא את רצונם
דמיאן מבקר את בית ספרו בתיכון

חשוב לחזור ולהזכיר שלדמיאן לילארד אין קטע של "NO-TRADE" בחוזה ועל אף שנשארו לו 4 שנים בחוזהו, לו אין כל אפשרות למנוע טרייד לאן שפורטלנד ישלחו אותו. במקרה הגרוע ביותר הוא יהיה "שחקן לא מאושר" אם יישלח לקבוצה שאינה מיאמי.

מצד שני למיאמי אין את הדרישה של פורטלנד עבורו: 4 בחירות דראפט סיבוב ראשון, ושני 'QUALITY PLAYERS'. פורטלנד היא-היא שתחליט אם שני ה-'QUALITY PLAYERS' שהקבוצה המטרידה מציעה הם 'QUALITY' מספיק עבורה. בינתיים מיאמי הציעה את טיילר הירו ושורה של שחקנים שפורטלנד לא מחשיבה כ-'QUALITY'.

בינתיים אף קבוצה אחרת לא מציעה את 4 הבחירות ושני 'שחקנים בעלי ערך' שפורטלנד מבקשת. זאת הפכה לבעייה שתיקח הרבה זמן לפתור אותה. פורטלנד הודיעה אתמול שהיא "תחכה עד שהדיל יבוצע". אפילו אם ייקח את כל העונה? "אפילו אם זה ייקח הרבה-הרבה זמן" ענה המנכ"ל של הבלייזרס.

הקינגס החליטו לא לתקן את מה שלא שבור

סאשה ווזנקוב יושב בלבן

אחרי עונה מוצלחת כפי שהייתה לקינגס, היא מודיעה בראש חוצות שהיא נשארת כפי שהיא "כי אין לתקן דבר שאינו שבור".

לפני יומיים קיגן מוריי בן ה-22 הראה את כל מה שבארסנל שלו בשעה שהוא קלע 41 נקודות (כולל שלושה טריפלים): יש לצעיר הזה הכל. הארסנל שלו מלא בכל MOVE וכל קליעה שישנה בסל של ה-NBA. הוא דוגמא למה שעשתה הקינגס העונה: INTERNAL DEVELOPMENT?

לקחת את מה שהיה, ולצרף צעירים שלא ניתנה להם אפשרות לככב בעונה שעברה אבל היום הכל פתוח לכל צעיר להראות את מה שיש לו.

בנוסף למורייהקינגס צירפה צלף אירופאי מהיורוליג ה-MVP סאשה ווזנקוב, והגארד כריס דוארטה. אלה תוספות למערכת מצויינת שהייתה אחת הבריאות והמוצלחות ביותר ב-NBA. כל החמישייה חוזרת, וזאת חמישייה ששיחקה יחד יותר מ-900 דקות – יותר מכל חמישייה אחרת, ומונטה מקניר – בוס הכדורסל של הקבוצה (EXECUTIVE VICE PRESIDENT) שם יהבו על החמישייה, הרוטציה, והספסל לחזורהעונה עם שנת נסיון באמתחתם ולהיות טובים אף יותר מהפסד סיבוב ראשון לווריורס – הקבוצה הנסיונית והמבוגרת יותר.

הקבוצה כפי שהיא, והתוספות שהזכרתh, היא אחת המועמדות המערביות לתואר.

To the frustration of some fans, who wanted to see Sacramento go for a wing upgrade, free agent Harrison Barnes was brought back on a three-year, $54 million deal. Power forward Trey Lyles will be back at two years and $16 million. And then there was the biggest news: that the club and All-NBA center Domantas Sabonis agreed to an extension of four years worth up to $195 million in new money, bringing the potential value of his contract to five years and $217 million. (Kevin Huerter’s current deal is up in 2026, as is All-NBA guard De’Aaron Fox’s.)

אני מאמין שהקינגס הלכה בכיוון הנכון עם צעדים קטנים בלבד, והיא מוכנה לקרב הארוך.

3. בינתיים נודע שהסלטיקס והקליפרס "מביעות עניין" בטרייד של דמיאן לילארד (צ'ארנייה, THE ATHLETIC)

4. אנטוני דייויס החל הקיץ להתאמן באגרוף לשיפור שיוויט משקלו ומהירות האינסטינקטים שלו

The Los Angeles Lakers big man Davis has apparently taken up the sport of boxing this offseason. Professional boxer Jalen Walker shared several videos to Instagram on Monday of him and Davis sparring in the ring (at Churchill Boxing Club in Santa Monica, Calif.)

הוא נראה כלל לא רע בזירקה. עבודת הרגליים שלו השתפרה ותעזור לו מאד כשעונת הכדורסל תיפתח. הוא החליט על אגרוף גם כי הספורט מפתח מאד את אזור המותניים והרגליים, נקודות התורפה של AD.

5. גלן רובינסון III – הבן של גלן רובינסון – הוזמן להתאמן עם מילווקי

גלן רובינסון III הוא בנו של גלן רובינסון, שכיכב ב-NBA בשנות ה-90. בנו ניסה את ה-NBA ונודע בעיקר בגלל ניתורו הנפלא. הוא התאמן שנה שלמה עם מאמן פרטי ועתה מנסה את הסיבוב השני שלו ב-NBA אחרי שהנסיון הראשון לפני כ-5 שנים לא עבר בהצלחה.

Robinson III hasn’t played in the NBA since the 2020-21 season when he averaged 5.3 points per game in 23 appearances for the Sacramento Kings. But he previously made a name for himself as a double-digit scorer for the Warriors in 2019-20 as well as the NBA’s Dunk Contest champion in 2017.

6. התגובות של מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן לרומן של בנו של מייקל מרכוס בן ה-33, ולריסה ה-X של פיפין בת ה-49

Michael Jordan went viral last week for a one-word response he gave when asked about his son’s relationship with Scottie Pippen’s ex-wife, and we now know how the couple reacted.

Jordan’s 32-year-old son Marcus has been dating Larsa Pippen, who is the 48-year-old ex-wife of Scottie. MJ was leaving a restaurant in Paris last week when a gossip reporter asked him if he approves of Marcus dating Larsa. Jordan let out a big laugh before shouting “no!” You can see the video here.

Marcus and Larsa recently launched a podcast together called “Separation Anxiety.” During the latest episode, they discussed the media storm that was created when Michael indicated he did not approve of the relationship. Marcus said he found it “hilarious.”

“I know my dad and my whole family. Obviously we’re all competitive. The Jordan part of our DNA is to talk s—. It gets us going and gets us motivated,” the younger Jordan said. “When I saw it I thought immediately that he’s playing and joking and laughing and just being playful.”

It would be an understatement to say Larsa had a different reaction. She said she was “traumatized” because she thought people were going to think she lied when she previously claimed Jordan’s family had been supportive of her and Marcus dating.

“I think in the beginning there was a lot of shock value to it. Our families, in the beginning, would have rathered us not be together. … I think people were starting to think that I was lying and that I lied and said, ‘You know, our parents are fine (with it).’ … I do understand that it’s not awkward for us to be together because it’s us, but it probably is awkward for my ex and your dad,” Larsa said.

Marcus said his father reached out multiple times after the story became a big deal. Marcus also insisted last week that MJ is cool with everything.

It is impossible to think of Michael being perfectly fine with his son dating his longtime teammate’s ex-wife, even if the 16-year age difference was overlooked. Scottie has also been critical of MJ in recent years, which might add another element of awkwardness to the situation. Even if MJ was joking in Paris, there was probably some truth to his response

לארי נאנס מגן על זאיון ויליאמסון

לאחרונה התפרסמו כמה קטעים כאילו זאיון ויליאמסון ממשיך לאכול פיצות ולשתות קולה ולהשמין, במקום להתאמן.

בן קבוצתו לארי נאנס יצא אתמול עם הטוויטר הזה:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
59 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
אור
12/07/2023 4:44:53

תודה מנחם
.
הבן של ג'ורדן יוצא עם האקסית של פיפן זה אחד הדברים ההזויים ששמעתי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/07/2023 12:52:22
Reply to  אור

ביחד עם זה שהיא גדולה ממנו ב-16 שנים… כך שזה הזוי ברמה כפולה ומכופלת!!!

golan
golan
12/07/2023 4:53:45

תודה על המעורב.
דיים יעבור למיאמי, כי לא יתנו לו להתייבש על הספסל ב50 מיל'. זה יגרום בעיות. זה גם לא מסר טוב להעביר לשחקנים שלך.
דייויס ואיגרוף נשמע הכי לא קשור. אבל אם זה יעזור לו להתחזק אז אולי ישרוד פלייאוף
ציון- הבחור כישרוני אבל כנראה צעיר שרוצה להנות מהחיים. אורח החיים שלו לא ספורטיבי בכלל והוא יהיה בבעיה אם ימשיך ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  golan

מקווה בשביל פורטלנד שלא. יש להם 4 שנים בכיף לחכות לקבוצות לחוצות ויהיו כאלה עוד 3 חודשים מספיק. לתת אותו למיאמי בחינם זה בדיחה או לעשות ווש

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2023 6:48:36

מסכים, עדיף לתת ללילארד להתייבש על הספסל ולהסביר לו שזה או שישכחו אותו או שיהיה לו סיכוי לקבל טבעת אבל שהקבוצה תקבל תמורה הולמת. לא יקרה כלום אם יישב חצי שנה על הספסל הקבוצה לא ממהרת לכלום. עזבו שהוא דפק את הGM המטומטם עם החוזה לגראנט.
.
אני עדיין לא מבין את הקטע ההזוי שהולך בליגה בשנים האחרונות לחתום על חוזה ארוך טווח ולבקש טרייד שנה אחרי השחקנים נורא חוצפנים וזה הכל קורה מסיבה שGM מאפשרים להם.

אשך טמיר המקורי
12/07/2023 9:19:04

אמת

עידו גילרי
12/07/2023 6:08:50

בפגישת הבעלים הלילה הליגה אישרה את שני השינויים הצפויים שיהיה מעניין לראות איך ייושמו בפועל.
1. ניתן יהיה לשרוק פאול טכני על פלופ במהלך המשחק.
2. מאמנים שהצ'לנג שלהם הצליח יזכו לצ'לנג שני בהמשך המשחק.

nadav
nadav
12/07/2023 6:26:07

לא מת על השני.
במקום להוסיף צ'אלנג' זה עלול להוריד

עידו גילרי
12/07/2023 6:58:36
Reply to  nadav

מה הכוונה?

nadav
nadav
12/07/2023 7:50:09

שמרוב פחד לאבד את השני הוא לא ייקח את הראשון

עידו גילרי
12/07/2023 7:55:27
Reply to  nadav

מה זה ל'אבד' את השני? כרגע הסיטואציה היא שמאמנים רבים לא לוקחים צ'לנג' ברור בחצי הראשון או אפילו ברבע השלישי כדי חא לאבד את האפשרות לעשות צ'לנג' ברגעים הקריטיים.
אז לא רואה איך מה שאתה מתאר קורה.

Avri
Avri
12/07/2023 9:24:31
Reply to  nadav

הרעיון עם הצ'אלנג' השני הוא מצויין. אם צדקת ואכן הראשון היתה שריקה מוטעת, אין שום סיבה להעניש אותך ולשלול ממך את האפשרות לתקן את השופטים בשנית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם עובדים על אנשים בפועל ישרקו עבירת מגן שיקפצו על המגן כמו תמיד. או שהכוכבים יבכו כמו שנה שעברה והכל יחסור לקדמותו

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
12/07/2023 6:40:58

בסוף הכל תלוי בשופט …..אם נותנים לג'ימי באטלר עברת מגן במקום תוקף בזריקת שלוש קריטית בפלייאוף וגם אחרי 200 ריוויו לא משנה השופט את ההחלטה אז רק סנקציות נגד שופטים כושלים יכול לעזור. פלופ זה דבר סובייקטיבי , מי שמטעה את השופט צריך לקבל כרטיס צהוב כמו בכדורגל.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2023 6:51:08

מדוייק שמעון, הקטע הכי מצחיק שלא מעט פעמים רואים שהשופט טעה והוא עדיין לא משנה את ההחלטה. יותר נקודות שווה יותר סטטיסטיקות שווה יותר כסף לליגה. גם ככה הקהל הצעיר בקושי צופה במוצר הנחות שהליגה מספקת.

FAN
FAN
12/07/2023 17:23:47

ראוי לפוסט נפרד

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2023 7:16:10

תודה מנחם הקליפרס לא יגיעו לכלום והGM שלהם מנסה לזרוק אל מארי הם לילארד. קוואי גמור כשהוא משחק הוא עדיין אחד הטובים בעולם אבל הגוף שלו לא בנוי למשחק בטח לא ל4 סדרות פלייאוף.
הפציעות שנגרמו לו בגלל ההתנהלות הפושעת של הספרס קיצרו לו את הקריירה משמעותית ובעצם גמרו לו אותה.
.
סקרמנטו עוד ארגון כושל שאולי יגיעו לגמר מערב, בארנס וסבאוניס זה שחקנים שלא בנויים לפלייאוף אם החוזה של בארנס עוד סביר החוזה של סבאוניס נוראי, יגעו לחצי גמר/ גמר מערב ויעופו.
.
הפליאקנס עוד ארגון שצריך להוריד אותו ליגה הרי היה ברור שברגע שהשמן יקבל סופר מקס הוא יזלזל

https://hoops.co.il/?p=270580
עכשיו אברי יבוא ויגיד שזה חכמה בדיעבד ומי יכל לדעת? ליגת מונופול

Avri
Avri
12/07/2023 9:31:58

למה ככה ללכלך ברוך? על הבוקר? נו טוב. לגבי זאיון ברור לכולם שהוא היה (ושהוא עדיין) היי ריסק היי ריוורד בגלל המבנה גוף שלו. זה ידוע מהיום בוא הוא נבחר, אין כאן שום חדש. לפעמים צריך לקחת הימור, ולמועדון כמו הפליקנס האלטרנטיבה של לקחת את ההימור הזה היתה לאבד אותו ולחזור בוודאות למרתפי הליגה לאי אילו שנים.

אשך טמיר המקורי
12/07/2023 11:23:35
Reply to  Avri

הבחירה שלו זה דבר אחד. אבל ברוך מדבר על הארכת החוזה המקסימלית.
אחרי שהוא כבר הוכיח שהוא סופר פציע ובעל התנהגות לא מקצועית.
היו צריכים להטרידו ולקבל מלא נכסים! ממש לא לאבד ולהיחלש.

Avri
Avri
12/07/2023 19:02:48

ברור שכרגע יחס ההיי ריסק היי ריוורד הוא הרבה יותר קיצוני, אחרי שהוא הראה שכל מה שחשבו עליו – שחקן עצום מחד, פציע בטירוף מאידך – נכון. הימור עצום, ועדיין אני לא חושב שהאלטרנטיבה של לקבל עליו מלא נכסים באמת היתה על השולחן.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2023 19:10:27
Reply to  Avri

איך בדיוק? רק עונה שעברה שילמו 7 בחירות דראפט על גובר, היה טרייד בומבסטי נוסף על מיטצל ודוראנט

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2023 16:25:44
Reply to  Avri

מדוייק אשך, אני אשים את אחת התגובות שלי מהפוסט, התגובה שלך באותו פוסט לקחה את הMVP.

״ כמו שחברי אשך ציין למעלה הפליקאנס פשוט מפגרים עם תעודות אבל אין מפסידים בNBA; איך נכנסים לשיחות מקס בכלל עם שחקן שלא שיחק שנה שלא שומר על עצמו גרם להחמרת הפציעה (לא רק אכל ללא הפסקה, גם לא הגיע לאימוני שיקום שהיה צריך) ולא מעוניין לשחק כדורסל ״לא צפיתי בכדורסל אחרי שהפליאקנס הודחו…״ שחקן שעונה אחר עונה מגיע בעודף משקל חמור לליגה מאז שקיבל את החוזה הראשון שלו,.
.
אז לשחקן כזה כשרוני ככל שיהיה אתה סוגר חוזה מקס במקום שיוכיח את עצמו?״
.

אשך ״ ב-2024 נגיד, "לא ניתן היה לדעת בדיעבד"

The Oak
The Oak
12/07/2023 14:28:25

אודה על לינק שמספר על "ההתנהגות הפושעת" של הספארס. במיוחד שאחרי הספארס הוא לקח אליפות אז מה הקטע?

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2023 16:11:29
Reply to  The Oak

לא אבחנו לו נכון את הלציעות, טענו שהוא משקר הכפישו את שמו.
הספרס הביאו את הדביל פארקר שטען שהוא חזר מהר יותר מפציעה דומה קשה פי מאה .הכריחו אותו לשחק וזה גרם לו לדלקת כרונית בשני הרגליים (דרך אגב הרופאים של הספרס גם פספסו את הפציעה של גרין).
https://www.si.com/.amp/nba/2018/07/24/danny-green-groin-injury-spurs-medical-staff

Amitlahev
12/07/2023 7:39:49

תודה מנחם.
סקרמנטו נתנו אחלה עונה, אבל להשתפר עוד יותר יהיה להם הרבה יותר קשה.
אם לילארד במיאמי הם חתיכת קונטנדרים. בהנחה שג'ימי לא הולך ונהיה צעיר, זו אולי ההזדמנות האחרונה שלו לתואר.

nadav
nadav
12/07/2023 7:51:57
Reply to  Amitlahev

חתיכת הנחה הנחת פה על ג'ימי 😁

Berch
12/07/2023 7:45:50

מעורב מעולה
אחרי שכארים שידרג את עצמו עם קראטה ושיעורי בלט מה זה קצת איגדוף….
🤣

yaniv
yaniv
12/07/2023 7:59:48

תודה מנחם.קודם כל כל ידיעה שמערבת דיוויס ואיזה ספורט ישר מעלה בי חשש אמיתי וכנה שזה ייגמר שוב בפציעה…
לגבי סקרמנטו אני אוהב מה שהם עשו,יש להם שלד צעיר שצבר ניסיון שנה שעברה ונראה טוב מאוד.לא מבין את הירידות על סבוניס ועל שהוא לא מופיע לפליאוף כאילו כבר כמה ניסינות אמיתיים היו לו בפליאוף.שיש לך שחקן חכם(והוא שחקן חכם) הוא יידע לתרום טוב מאוד גם בפליאוף.סקרנטו הוספיו חיזוקים נקודתיים ששוב נראים טוב מאוד,וזנקוב זה שיחוק אמיתי,יתרום להם כבר מההתחלה,דוארטה הראה דברים יפים באינידי.בסופו של עניין הכל יהיה תלוי בפוקס,אם הוא ימישך ביכולת שלו ולא יחווה נסיגה אז סקרמנטו תהיה בצמרת לא מעט שנים.

Avri
Avri
12/07/2023 9:34:32
Reply to  yaniv

אני מסכים עם כל מה שיניב כתב. לא יודע איך זה קרה, מסתובב לי קצת הראש.

עידו גילרי
12/07/2023 9:44:38
Reply to  Avri

??!!! $$??!!!

yaniv
yaniv
12/07/2023 9:56:00
Reply to  Avri

תכלס גם לי עכשיו

אור
אור
12/07/2023 10:35:13
Reply to  yaniv

comment image

Avri
Avri
12/07/2023 19:04:11
Reply to  אור

חכה עם זה, אני בטוח שהוא עוד יחזור לעצמו 😉

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
12/07/2023 16:30:23
Reply to  yaniv

כי סבוניס היה חלש מאוד בפליאוף הזה…בכל המשחקים גילה יכולת רעה. פשוט אכזבה עצומה.

FAN
FAN
12/07/2023 17:27:32

יכול להיות. אבל בסוף זה קבוצה צעירה עם אפס נסיון בפלליאוף ככה שלא צריך על סמך סדרה אחת שהגיעה בסוף ל7 משחקים מול קבוצה ממש לא פשוטה לחתוך ראשים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לפורטלנד יש חוזה יקר וגרוע עם לילארד.הוא יקבל הרבה כסף דווקא לעת "זקנה".לדעתי ההצהרה שהם יכולים לסחוב משא ומתן חודשים לא באמת רצינית ונועדה לסחוט כמה שיותר תמורה גבוהה.
4 שחקנים ובחירות דראפט זה מתאים לקבוצה נואשת , זה לא רציני.השוק למספרי 1 חלש ועדיין ניתן לבצע עיסקה הרבה יותר זולה עם הארדן.למה לשלם פרמיה כל כך גבוהה.
הקינגס , נו באמת איזה אופציה אחרת יש להם? אגב שמעתי שיוקיץ מבקש טרייד כדי לעבור לסקרמנטו.
הם לקחו שחקן כמו דוארטה שיעשה המון עבודה שחורה בשביל פוקס וגם יודע לקלוע. וזנקוב אני מעתיק מתגובה של יניב שמתלהב מהשחקן.
הקליפרס למה לרוץ אחרי לילארד? יש להם את ווסטברוק. הם מסוגלים להחזיק את הכוכבים שלהם בריאים? על מה השגעון?הסלטיקס ילכו רק במחיר מציאה, אין להם את הסחורה המבוקשת לטרייד.
לגבי הבן של גורדן . יש לו את הכושר של פיפן? פיפן עשה סקס עם לארסה 4 פעמים בלילה יום אחרי יום. את הכושר של גורדן בטוח אין לו.
לניו אורלינס היתה הזדמנות מצויינת לקבל ביום הדראפט בחירה גבוהה עבור ויליאמסון.זה היה יכול לעבוד טוב לכל הצדדים.ויליאמסון צריך קבוצה רצינית שתדע לטפל בו. חבל לכל צופי הליגה אסור לבזבז שחקן כזה.

אשך טמיר המקורי
12/07/2023 9:24:15

תודה דוק.
לילארד הודיע מצידו שהוא לא מעוניין בקליפרס ובבוסטון.
רק מיאמי!
איזה נאמנות למועדון. (ההיט)
פליקנס אכלו אותה חזק עם הדפקט זאיון.
אני קורא להקמת תנועה חדשה – "מ.לס" – "מתנדנדים למען סקרמנטו" – כל האוהדים הנייטרלים וכאלה שהיו במיוחד למען ג"ס צריכים לעבור לעודד את סקרמנטו – הגולדן החדשה והנקייה בלי כל הלכלוכים, ובלי כריס פול.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
12/07/2023 10:26:03

+1. וכל אלו שמבקרים את זה שסקרמנטו לא עשתה מהפיכת אול אין בסגל אמרו את אותו דבר על דנבר… גם ס"א לקחו את ה-5 אליפויות שלהם על אינטרוול של 15 שנה, כולל הדחות בסיבוב הראשון בין לבין. לא שאני אומר שמה שיש לסקרמנטו זו אותה איכות, אבל אם הם ממשיכים להתחבר אז הכל יכול להיות.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
12/07/2023 10:27:43

הכל יכול להיות = הגעה לפיינלס, לא 5 אליפויות ב-15 שנה

bobby
bobby
12/07/2023 12:16:25

מסכים. בטח ובטח לקבוצות שהן משוק פחות נחשק.

אור
אור
12/07/2023 18:29:08

אהבתי את בדיחת המטא

אור
אור
12/07/2023 18:31:47

מה לגבי הקמת אש"ך – אוהדים שאוהבים כדורסל? (בניגוד לבידורסל כמובן)

The Oak
The Oak
12/07/2023 14:29:36

סאבוניס יהיה בחמישיית העונה וסקרמנטו יהיו בשלושת המקומות הראשונים במערב אך לא יעברו חצי גמר אזורי

רן הנרגן
רן הנרגן
12/07/2023 16:04:46

כתבתי בתגובות למעורב של ראשון מאוחר אז ששם את זה פה שוב.
.
מזמן לא קדחתי לחברים פה על ג"ס:
.
ראשית למי שעקב בתחילת הקיץ כתבתי שאני חושב שהם צריכים לותר על קלי ולהשאיר את פול. חלק מהנימוקים תקציבים. בהמשך כהתחילו לזרום חומרים וביחוד אחרי הופעת האורח של קר בפודקסט של גרין הבנתי שהיה לא תהיה. הותיקים צופפו רווחים וקר נעמד לצידם. התוצאה:
.
עגלקטיקוס. הצעירים בראשות פול נשלחו לארוז – לא ממש כולם. קמינגה נשאר TBD, מודי נשאר ונוספו שני רוקיז שמבינים דבר על משחק הכדורסל (הויתור על PBJ כאב לי במיוחד) . אבל את הקבוצה יובילו בחור נמרץ בן 35 יחד עם חבריו בני ה 33 ולתגבור הגיע כריס פול בן ה 38.
.
אז למה אני אופטימי? ראשית, כמו שג'ון אמר, אני אוהד. אני עוקב אחרי הקבוצה מראשית שנות ה 90 כשלא היה אינטרנט ומידי פעם הייתי מצליח להתארגן על עותק של THE SPORTING NEW שהועיל בטובו להקדיש פסקה או שתים ל ג"ס. אז לא אכזבה מכך שההנהלה בחרה בקרי ולא בגורדן תשבור אותי.
.
שנית, בהנתן הניסים הרפואיים של ריק סלבריני לגבי כריס פול ועונה טובה של וויגינס וקמינגה יש לנו קבוצה מבטיחה. נשארה בעיה קטנה לגבי האגו של כריס פול אבל אני מקווה שקר יצליח לשכנע אותו לעלות מהספסל. כריס פול הוא די תמונת ראי של קרי כ PG כולל היכולת לגדל שחקנים צעירים לידו. 6 הדקות בתחילת הרבעים השני והרביעי שבהם נראה את פול-GP2-מודי-קמינגה-סאריץ הם המפתח להצלחה העונה. זו חמישיה נמוכה שקולעת בצורה סבירה בהחלט מהשלוש עם יכולות חדירה לסל וקבלת מסירות פנימה ותהיה חזקה מאד בהגנה. משחק בין 2 של פול עם סאריץ וקמינגה יניבו הרבה נקודות.
.
בקיצור, נמתין ליחס ההימורים של וגאס.

FAN
FAN
12/07/2023 17:32:30

מעניין תודה
החמישייה השנייה זה כנראה מה שיכריע את הסיפור אבל לא יודע כמה זה יעבוד
דווקא מה שהיה נראה שהולך להשאיר את הריצה של גולדן סטייט בחיים זה דווקא פול שמבחינתי לפחות הגיע משום מקום לגבהים מטורפים ממש מוקדם והיה אחד מהברגים המשמעותיים בזכייה האליפות האחרונה (נראלי בורג שלישי אחרי קרי וויגינס)
לא חשבתי שנראה משו דומה לספלאש ברדרס ככ מהר ובאותה קבוצה איתם
.
לא רואה איך החלפתו בפול השני הולכת לעזור להם להגיע לאליפות
או שהחדר הלבשה גרוע או שפול הגיע לשיא מוקדם מדי.. משו שם הפסיק לעבוד ולא ממש הבנתי למה…אולי סיפור האגרוף ההזוי
גם באליפות האחרונה היה להם הרבה חלקי פאזל קטניים שעשו עבודה סולידית פלוס ככה שלא רואה עתיד ורוד בסגל הקיים

רן הנרגן
רן הנרגן
12/07/2023 18:33:33
Reply to  FAN

גורדן הביא את עצמו לגבהים אבל פחות את החמישיה השניה. התקוה שלי שכריס פול יצליח יותר בחמישיה השני וילגרום לאחרים להתרומם. במובן מסוים גורדן היה האויב של עצמו כי הוא מתגלה כיצרן טראש טוק בלתי נסבל. למשל ראיתי קטע של ליליארד עליו

FAN
FAN
12/07/2023 18:49:07

לילארד מדבר עליו? או על המגרש?
.
זה היה התפקיד של קר למצוא לו מקום ראוי ואולי באמת להעלות את קליי מהספסל ולא לתת לפול דק' שיוצר כמעט בודד
לדעתי זה קצת כשלון כשיש לך כשרון כזה שכבר הוכיח עצמו שנה לפני וככ מהר הכל נפל..
אולי זה קצת פחות קר ויותר גרין אבל בשביל זה צריך מידע פנימי

רן הנרגן
רן הנרגן
12/07/2023 19:49:17
Reply to  FAN

לילארד סיפר אנקדוטה ממשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2023 22:07:36

רן יקירי הקבוצה הזאת רחוקה מלהיות מאוזנת, בשביל להגיע לגמר דרך המערב כיום חייב פתרון לגבוהיים וזה לגולדן סטייט אין. איך הם מתמודדים עם דנבר? סאנס ואפילו הלייקרס

The Oak
The Oak
12/07/2023 18:25:08

לדעתי גולדן שוברים שיא נ.ב.א השנה…
בתשלומים לביטוח פציעות.
יכולים לפתוח סניף של אחוזת השרון
ולהביא זמרים כמו ג'קי מייקה, ישראל גוריון, ואילן ואילנית להופעות מרגשות במחנה האימונים.

FAN
FAN
12/07/2023 17:35:28

תודה רבה מנחם!!
אם יש משו שדיוויס *לא* צריך לעשות זה לשפר את האינסטיקטים שלו… בינתיים הם הובילו ליותר מדי פלופים שהובילו לפציעות שלו.

אם הוא רוצה שימשיך עם הצעקות ההזויות על המגרש(הייתי מצרף את הצרחות האלה לחוק הפלופים החדש!!), זה לא יגרום לפציעה
אבל שיפסיק עם פתיחת רגליים המוגזמת בכל נגיעה כאילו הוא בחוג בלט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

צריך לדעת מתי להיוולד – סאבוניס הבן, שאני מחזיק ממנו, ירוויח בטח פי עשר מאבא שלו, שהיה שחקן טוב ממנו בהרבה. 🤷🏼

עידו גילרי
12/07/2023 19:57:33

שנתחיל לספור כמה שחקנים של ימינו עשו בקריירה יותר מג'ורדן?
מקארים?
מווילט?

אשך טמיר המקורי
12/07/2023 19:49:35

גילרי ראית את השורה של מלאכי מהלילה?

עידו גילרי
12/07/2023 19:52:58

כמו שאמרתי – שיט האפנס.

עגל
12/07/2023 20:04:56

תודה מנחם.
סקרמנטו היו נפלאים השנה בפלייאוף ומאוד הרשימו אותי. הם צריכים חיזוקים קטנים ולהמשיך קדימה.
AD ואגרוף, סיריאוסלי?! הוא הרי יפצע תוך שניה ואז תידפק לו העונ. איזו חברת ביטוח תרשה את זה?
יאללה שתגמר כבר הסאגה עם לילארד, זה נמאס.
לארי נאנס צודק, כל הזמן מצייצים על ציון כדי להשיג חשיפה, גם זה נמאס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי שלא ראה עכשיו סיימתי לראות ש.ח של ישראל ספרד. נצחון אדיר של הנבחרת איזה הגנה נתנו ונעם יעקב שלט עליהם בסוף

ירון, החלום
ירון, החלום
14/07/2023 5:18:50

בס"ד
תודה מנחם. מעורב משובח ללא ספק.
לא מבין את הירידות על סקרמנטו, מועדון ש 16 שנה לא הגיע לפלייאוף, ופתאום בצמרת המערב,
למה לעשות זעזוע. בעיניי עשו בחכמה.
לגבי ליליארד. פורטלנד יחכו, עד שיקבלו עסקה שמתאימה להם.