מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.זאיון ויליאמסון: "אני יודע שאני ווינר. עכשיו כל מה שנותר לי לעשות זה להוכיח לעולם שאני כזה"

זאיון בתיכון

זאיון ויליאמסון יודע שעליו לעבוד קשה מאד עד שישנה את הנרטיב השלילי עליו. הוא היה אול בסטאר עם הפליקנס בעונתו בשנייה בליגה. באותה עונה הוא קלע בממוצע 27.2 נק', קטף 7.2, וחילק 3.7. זה היה ב-2021. הוא היה דומיננטי, RIM PROTECTOR כמו הטובים שבהם, והיה כל מה שחשבו שיהיה.

אז באה פציעת כף הרגח שעלתה לו בכל עונת 2922. יחד עם הפציעה החלו הזמירות על חיי ההוללות שלו באכילה. מה שהארדן עושה במכוני מסאז', זאיון עשה במשתי אכילה וזלילה. הוא השמין. הוא נראה מצולם עם שלוש קופסאות פיצה EXTRA LARGE כשהוא מחייך מפה לפה.

עם גובה של 1.96 מ' ומשקל 129 ק"ג הוא יכול לשחק טאקל' שמאלי ב-NFL. ל-NBA זה משקל קצת כבד לגובהו אבל הוא מבטיח שדזה משקלו היעיל ביותר, ואם עליו להוריד 10 ק"ג, "אעשה זאת ללא בעייה".

המצב של זאיון פשוט: אנשים מעדיפים איתו לשכוח על שתי עונותיו הראשונות ב-NBA והעונה המצויינת בדוק, כי הם רוצים לדעת, "מה עשית עבורינו לאחרונה?" הייתה גם בעייה כשאף אחד לא ידע אם הוא מעדיף, באמת, להישאר בפליקנס.

היו שתי שאלות:

"IS HE A REAL WINNER?"

"DOES HE REALLY WANT TO STAY IN NEW ORLEANS"?

החוזה שהוא קיבל ל-5 שנים על מקסימום 231 מיליון עונה בחלקית על שתי השאלות. כלומר, ברור שהוא רוצה להישדאר בניו אורלינמס, ואולי אפילו לכל הקריירה. בקשר לשאלה הראשונה לא נדע עד שהוא יהיה המגדל עליו נשענת הפליקנס בחדירה עמוקה לפלייאוף כבר בעונה הבאה עלינו לטובה. הפרונט אופיס בוודאי מאמין שהוא האיש או שלא היו נותנים לו חוזה מקסימלי כזה.

בקשר לפציעות זה נושא שאין ברירה אלא לשים אותו עתה על ה-BACK BURNER, כמו שדאומרים החברים שלי מרחוב החלוץ בחיפה. הווה אומר 'נחיה ונראה'. הוא נפצע, נכון. אבל גם מייקל ג'ורדן נפצע בעונת הסופומור שלו. מפציעות נרפאים ואני לא מאמין בביטוי 'נוטה להיפצע'. אתה נפצע או לא נפצע. יש לך מזל טוב או מזל רע.

אין כאן כל 'נטיות' לפציעות. זה MISCONCEPTION בספורט (או בחיים בכלל)

איון אמר:

"I want to prove that I'm a winner," Williamson said after signing his new contract, per Andrew Lopez of ESPN. "It's as simple as that. I want to win with coach. As well as with my teammates. The ultimate goal is to win the championship. I feel like that's what we're all striving for."

ואז זיון מסיים: I"M GOING TO SHOCK THE WORLD!

לזאיון יש את זה. הוא הוכיח זאת בעבר. אני לא יודע בנוגע ל'אליפות'. זה משחק קבוצתי. גם צ'ארלס בארקלי לא זכה באליפות. אבל בארקלי בהיכל התהילה, וגם זאיון ויליאמסון יהיה בהיכל התהילה – עם טבעת(ות) או בלי.

2. בינתיים אין לקווין דוראנט קונים. ז"א יש, אבל התמורה לא שם

חברתו האחרונה של דוראנט

הנטס מקבלים הצעות טרייד על דוראנט אבל בינתיים לא הייתה אף אחת שעניינה אותם. קיימות שתי בעיות: (א)הנטס יודעים שיוטה קיבלה עבור רודי גובר את מליק ביזלי, פטריק בברלי, וולקר קסלר, ג'רד וונדרבילט, וארבע בחירות דראפט סיבוב ראשון, ו-(ב) הנטס יודעת שקווין דוראנט שווה הרבה, הרבה יותר מרודי גובר.

הווה אומר? כמו שאומרים החברות שלי מאשדוד. הווה אומר שעל קווין צריך לקבל הרבה יותר.

בינתיים כל ההצעות שקיבלו הנטס היו הרבה פחות ולא הרבה יותר. הנטס יודעת שמינסוטה יצאה מדעתה כשהסכימה לתת כה הרבה עבור גובר, אבל מצד שני מה שמינסוטה עשתה משמש כעת כאמת פתיחה.

אז הקשיבו לזה, וזאת האמת לאמיתה: הנטס חשבו שמינסוטה הם הפראיירים של העונה ומיד אחרי שנודע הדיל שיוטה קיבלה עבור רודי גובר, הנטס פנתה למינסוטה עם הצעת דיל של קווין דוראנט עבור KAT, אנטוני אדווארדס, וארבעה בחירות דראפט לשנים 2027 עד 2031 ( Nets asked Wolves for enormous Kevin Durant trade return, including Anthony Edwards and KAT (msn.com)

כשמציעים לנטס שחקן ושתי בחירות דראפט ראשונות על קווין, הפרונט אופיס מרגיש שפגעו בכבודו והם אפילו לא עונים.

בריאן וינדהורסט אמר היום ב-"GET UP" של ESPN שהנטס לא רואים בינתיים כל BIDDING WAR על דוראנט (https://www.youtube.com/watch?v=m9m2joASs9A). הקבוצות הציעו מה שהציעו ולא מוכנות לזוז מהצעתם. הנטס חשבו שתהיה על דוראנט TREMENDOUS BIDDING WAS ואז ערכו יעלה כמו דירה ששה חדרים עם מעלית וחנייה בצפון ת"א, וראה זה פלא: הכל שקט מהצד הזה של נהר ההודסון. נו בידינג ולא בטיח.

עתה הפחד של הנטס הוא שהם יישארו עם a disgruntled superstar לארבע השנים הבאות!

3. ישנו סכוי שהניקס יצטרכו לוותר על אחד משחקניו הפייבוריטיים של תום ת'יבודו

איין בגלי מ-SportsNet New York reported this week שהניקס יצטרכו קרוב לוודאי לוותר על שרותיו של אחד מהשחקנים הפייבוריטים של המאמן ת'יבודו טאז' גיבסון. הוא על חוזה NON-GUARANTEE לעונה הבאה וכנר אה יצטרכו להשתמש בכסף בדיל של ג'יילן ברונסון.

4. צוות המומחים של FANSIDED (שכולל גם את NYLON CALCULUS) בחר את "25 הטובים תחת גיל 25"

אני מכניקס 5 עד 1. מי שמעוניין 25 עד 5 שייכנס ל-https://fansided.com/nba/25-under-25/

5

SHAIGILGEOUS-ALEXANDERWing

Los Angeles Clippers

READ MORE

4

TRAEYOUNGGuard

Atlanta Hawks

READ MORE

3

ZIONWILLIAMSONForward

New Orleans Pelicans

READ MORE

2

JAYSONTATUMWing

Boston Celtics

READ MORE

1

LUKADONCICWing

5. הסיקסרס החליטו לסטור לבן סימונס בפנים עכשיו, כמה שיותר מהר

איש לא ציפה מהסיקסרס לתלות את מס' הגופייה של בן סימונס – 25 – על תיקרת האולם. אבל לא לתת לגופייה לנוח אפילו עונה אחת? זה – ברור כשמש – סטירה לסימונס על כל הצרות שעשה לסיקסרס כשהם נתנו לדניאל האוס את מס' 25 שהוא ילבד כבר בליגת הקיץ!

6. הקשיבו לדין ודברים בין חניך בקמפ הכדורסל של זאיון ויליאמסון, ובעל הקמפ זאיון בכבודו ובעצמו

7. ג'ה מוראנט ראה מה עשה קני לוטון ג'וניור (הרוקי של ממפיס שלא ניבחר בדראפט) לצ'ט הולמגרן, והיה חייב להטוויט

מה שעשה קני לופטון – 2.03 מ', 127 ק"ג מלואיזיאנה סטייט שלא ניבחר בדראפט אבל ממפיס החתימה אותו ל-'TWO-WAY' – לצ'ט הולמגרן, 2.16 מ', 88.6 ק"ג, היה דבר שבאוקלהומה סיטי לא רוצים לדעת. הטנק הזה פשוט שם את גופו על צ'ט וקלע סלים בקלות מפתיעה נגד הענק שרזותו הייתה לעוכריו אחרי שבבמשחק הראשון הוא כה הלהיב. אני שראיתי כרבע משחק לא רציתי לראות יותר את לופטון DRIVES BY CHET בקלות. קצת התביישתי עבורו.

הנה דוגמא אחת מכמה:

ג'ה מוראנט לא יכול היה להתאפק, וטוויטר:

אני, שכה התלהבתי מצ'ט שלשום, נאלץ עכשיו להירגע: אם המשחק אמש היווה איזו שהיא דוגמא לחיים של צ'ט נגד סנטרים של 130 ק"ג ויותר, הוא בבעייה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 190 תגובות

  1. בס"ד
    תודה מנחם על מעורב נהדר.
    ציון, עם גוף מועד יותר לפציעות, והעיקר, הוא לא מטפל בעצמו, אז לא להשוות למקצוען כמו ג'ורדן.
    סימונס, גם ככה שנה שלמה לא שיחק, אז הגיע הזמן שמישהו ילבש את הגופיה הזו.
    צ'ט יצטרך להעמיס שרירים, nba זו לא ליגת המכללות.

    1. להעמיס שרירים על 216 ס"מ זה לא פשוט. השלד שלו יתקשה לסחוב את עודף המשקל. הבעיות והפציעות יגיעו מהר מאוד.

      1. המשפט הראשון שלך נכון השני והשלישי לא.
        שרירים לא מהווים שום עומס על השלד להיפך הם מחזיקים את השלד וככל שיהיו חזקים יותר כדי להחזיק ולהניע את השלד נכון, ככה ימנעו הפציעות.
        שומן לעומת זאת מעמיס על השלד.

        1. בהתחשב בכך שניתן לקרוא את המשפט הראשון ביותר ממובן אחד – לדוגמה כמו שאתה פירשת אותו שזה פשוט משהו שלא קל לעשות בפועל או כך שהמשפטים הבאים הם בעצם נימוק של המשפט הראשון, כלומר זה לא פשוט במובן של בעייתי לבריאות הגוף – אז יכול להיות שגם המשפט הראשון לא נכון.
          אבל אתה בגדול מדייק כאן. (אני מניח שאם ממש ממש מתאמצים ניתן לגדל מספיק שרירים כך שיהוו מעמסה מיותרת כלשהי על הגוף אבל זה לא סביר במיוחד)

  2. תודה מנחם.
    .
    אני סקפטי בקשר לציון. צט לעומת זאת יתחזק. גם דוראנט (שלא היה כזה שרוך) התחזק אחרי שנכנס לליגה.

    מסתבר שלליגה יש קשר לעזיבה של גארי פיטון ואוטו פורטר. מופעלים לחצים על הבעלים לצמצם את הוצאות השכר של הקבוצה. ראו בציוץ של טים קווקאמי מראיון שערך עם ליקוב:
    .
    https://twitter.com/timkawakami/status/1545210711449542658?s=20&t=Uo5SVXk18XEoHDY9P2QtGw
    .
    כרגע יש לג"ס 12 חוזים. היא חייבת לתת לפחות עוד אחד ולאייש גם את המקום ה 14 בעזרת כל מיני חוזים קצרי טווח. זה יהיא אותה להוצעה כוללת בטווח של 350 – 360 מיליון. משמעותית פחות ממה שהערכתי שתוציא.

    1. הם לא גם בלי הכביכול לחץ מהליגה (שאני מנחש שהוא התכוון שהוא קיבל תלונות מבעלים אחרים שלא רוצים להוציא כל כך הרבה על הקבוצה שלהם) לא ממש יכלו לתת להם מה שהם קיבלו מהרפטורס והבלייזרס?

          1. אתה לא חייב לאף אחד כלום אבל לדעתי חבל להדביק לעצמך כינוי כזה רק כי מישהו רמז את זה לגבייך.
            חוץ מזה, מבאס לגלול בתגובות ולראות את המילה הזאת חוזרת על עצמה שוב ושוב. אם הייתי גולש או גולשת חדש שנכנס לאתר לראשונה זה היה משאיר עליי רושם לא טוב.

            1. מה רע בלהיות שמוק? סתם עשו מוניטין רע לשמוקים, בסך הכל אנשים חיוניים ונחוצים לחברה.

            2. הנה חזרתי לעצמי. אבל כולנו יודעים את האמת.

            3. ואני אומר חגי, אם אתה שמוק, אז לך על זה. בגאווה ובראש מורם. אמץ את השמוק הפנימי שבך ואל תיתן לאחרים להגדיר אותך. קדימה חגי, צא מהארון, תהיה שמוק גאה. אני ואתה אפילו נקים ביחד מועדון חדש – אלטרנטיבה שתתחרה בשבר/טנש – מועדון הש"ג (השמוקים הגאים). אני מצרף אלינו גם שמוקים אחרים – ת'וג ויניב עולים לי בראש ישר כשמוקים ברורים, אבל בטוח יש גם אחרים. שמוקי העולם, קדימה, התאחדו.

            4. השמוקיות הינה משנית לצביעות שבי.

            5. רעיון רע. בתור ש"גים יפילו עליכם דברים שאתם לא קשורים ו/או אשמים בהם

            6. צודק, חיזלשתי.

            1. אני מבין שאתה ציני שיבומי?
              האמת,כן אני מעדיף ככה, SMOOTH OR NOT

            2. מה שאני מנסה להגיד, דוקטור פופרז אקא יואל, הוא שהכינוי הנוכחי שלך מייצר אווירה רעילה באתר. אולי אמרו לך דברים שפגעו בך במסגרת ויכוח ואתה מרגיש צורך להחזיר, אבל ברגע שהשם משתמש שלך מטרגט אחד מאנשי האתר באופן פוגעני, שוב ושוב, אתה חוצה את הקו למקום של ביריונות. בבקשה שחרר אותנו מהמקום הזה, מגיע לכולם פה יותר, וזה כולל אותך

            3. עניתי למטה,ביום שאור יפסיק אני אשנה את הכינוי,עד אז הוא נשאר

          1. לכל "הנאורים" הוא נשאר עד שאור יפסיק לזרוק עלי רפש פה.
            "מה יש לבנאדם בחיים? קקי פיפי כינויים בהופס ולהיות מעודדת של משתמש באינטרנט המכונה אשך. עצוב"
            זה מהיום,

            1. תאמינו לי הכינוי שלי עוד עדין,
              לאור אם לא תפסיק עם הרפש,הכינויים יקצינו(יודע שזה לא מזיז לך)
              שאף אחד לא יבוא בטענות

            2. מסכים עם הסיפא, אור הוא אכן פוק מהלך, אבל לא בתור כינוי (לא לגיטימי).
              אתה משחק לידיים שלו ומוציא את עצמך הרע, אפשר פשוט להתעלם כשלא מתחשק לעלוב חזרה.

            3. לא הבנתי, מפריע לך שהוא אומר שאתה כותב פיפי וקקי כל הזמן? או שאתה חבר של האשך?
              אם לא רוצה שתהיה לך תדמית של אחד שמתעסק בפיפי וקקי כל הזמן אולי כדאי שתעסןק קצת פחות בנושאים האלה. אבל אם בחרת שזה יהיה הסיגניצ'ר מוב שלך באתר, ונראה לי שאתה בוחר את זה מחדש מדי יום אז אין לך מה להתלונן

            4. אני גאה להיות חבר של יואל באתר, קקי ופיפי זה החיים.
              תודה אור
              .
              גם קראו לי לאחרונה מיזנטרופ, אין מחמאה גדולה מזו 🙏
              אנשים זה זבל
              .
              מרוב תודות התחלתי להרגיש כמו האסטבן, כנראה תופעת לוואי של הטיפול העמוק בכפר

            5. אתה גם מתחיל להישמע כמו האסטבן
              בוא לטיפול חוזר,הראשון נכשל

            6. לגבי הכינוי לא מפריע לי אבל לא ממש מוסיף לכבוד שלך
              .
              אני עוד מחכה לשמוע מתי קיללתי אותך או זרקתי רפש, כל הנ"ל זה דברים שאתה מתגאה בהם אז שוב אתה סתם מתקרבן? ולא, בכיין וצבוע זה לא קללות

            7. בכלל בכיין וצבוע היה רק אחרי שהתלוננת שמקללים אותך אחרי כל הדברים שרשמת, אז בבקשה על איזה קללות מדובר?

            8. חחחחח דוקטור פופר עם חליפה ועניבה בצבע חרדל
              😂😂😂😂

  3. תודה רבה דוק
    ==
    התחזית לציון שלילית
    גם בסרטון הוא נראה כבד, עם 10-15 ק"ג עודפים
    הגוף שלו לא יעמוד בעומס ולחלוטין יהיה פציע יותר מאחרים.
    נקווה שיש לו אופי וידע לשמור על משקל אופטימלי.

  4. זאיון הוא האניגמה הכי גדולה בליגה כרגע לדעתי.
    אם הוא מממש אפילו רק 75% מהציפיות, מחכה לנו כוכב גדול. מצד שני האם כל כך גדול שכרגע אף אחת לא מאמינה.
    אני דווקא כן.
    .
    צ'ט הוא עוד אניגמה גם אם שונה ונראה שגם אצלו הרבה יותר יהיה תלוי בכמה הוא יכול להישאר על המגרש מאשר כמה הוא טוב כשהוא עליו. מעניין, כבר אמרתי?
    .
    תודה על מעורב מצויין מנחם

  5. הפליקנס אכלו אותה.
    אבל כולם מרוצים.
    אין מפסידים ב-NBA, גם לא המפגרים עם הכסף בכיסים שנהנים לשלם מחיר מופקע על שטויות בעגלות.
    הכסף מסתובב וזה מה שחשוב.
    ספורט? הישגיות? אלא מושגים ארכאיים.

    1. מה זה אכלו אותה חחחחח
      את כל השטרונגול ציון הביא להם(אוקיי הם לעצמם)
      ביל ניצח את ציון בתחרות "איזה חוזה מקולל נחתם ב 2022"

    1. החוזה של ציון כמובן כנראה ללא דרישה לשחק כלל נראה – הוא מגוחך. אין לזה הגדרה אחרת. קבוצות בוחרות בדראפט על בסיס הבטחה אבל אחר כך מתגלות הבעיות והן מתעלמות ממנה זה שחקן שיש פוטנציאל שלא ישחק כלל.
      הקטע של לופטון מול צ'ט – מביך.
      דוראנט מקבל AAA לא בזכותו… בזכותה.
      🙂

  6. נכנסתי לרשימה של ה25, יש שם כמה שנכנסו ללא סיבה..
    שג'ה יעבוד על ההגנה שלו במקום לתת בראש בטוויטר
    וציון מספיק שייתן שואו עונה- שתיים כדי להחזיר את ההשקעה בו, לגמרי שווה את הכסף בעיני..
    תודה מנחם על המעורב!

  7. תודה על המעורב מנחם.
    הקטע עם הקצאת גופיה 25 בסיקסרס להאוס הוא גדול 😂
    ושלא יהיה לאף אחד ספק – אין כאן מקריות, זה שלא שלהאוס יש זיקה למסםר הזה. הוא היה ביוסטון מספר 4, ולא היה מוכן לוותר על גופיה 4 גם לג׳יילן גרין, שהיה אמנם רוקי אבל בכל זאת בחירה 2 בדראפט עם ציפיה להיות כוכב. בסוף גרין לבש 0 שנה שעברה אבל בעונה הקרובה ילבש את 4 עכשיו כשהאוס לא שם.

      1. נו בשביל מה הם הביאו אותו? ועוד שחקן בשם האוס, שכידוע זה כינוי לעג לסימונס כי הוא לא זורק לסל (האוס… ולא אל תנסו למצוא באמת קשר כי אין)

  8. הפתרון הטוב ביותר לnba יהיה לתת להולמגרן ולזיון ללכת יחד למסעדות, ושכל אחד יאכל את מה שהשני מזמין.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  9. תודה מנחם מצויין כרגיל, לפי השמועות הדרישה של ברוקלין על דוראנט הייתה קאט אנתוני אדוארדס ו4 בחירות דראפט ראשונות, אני בטוח שלכל GM בליגה יש רשימה של הקבוצות המפגרות שהוא מתקשר אליהם (מינסוטה, וושינגטון, דטרויט, סקרמנטו ניקס פליקאנס…) והוא מתחיל בשיחות איתם, בטוח אחת תגיד כן.
    .
    כמו שחברי אשך ציין למעלה הפליקאנס פשוט מפגרים עם תעודות אבל אין מפסידים בNBA; איך נכנסים לשיחות מקס בכלל עם שחקן שלא שיחק שנה שלא שומר על עצמו גרם להחמרת הפציעה (לא רק אכל ללא הפסקה, גם לא הגיע לאימוני שיקום שהיה צריך) ולא מעוניין לשחק כדורסל ״לא צפיתי בכדורסל אחרי שהפליאקנס הודחו…״ שחקן שעונה אחר עונה מגיע בעודף משקל חמור לליגה מאז שקיבל את החוזה הראשון שלו,.
    .
    אז לשחקן כזה כשרוני ככל שיהיה אתה סוגר חוזה מקס במקום שיוכיח את עצמו?
    אני מסכים עם זאיון הוא וווינר שהוציא מהטיפשים חוזה כזה, לגבי הכדרוסל אנחנו חלוקים (ולשמנמן יש פוטנציאל להיות בין הגדולים על הפארקט אם יוכל להיות, יש לו פיזיות שמגיע פעם בעשור לליגה).

    1. זה לא פשוט.
      אם לא מעריכים לו חוזה עכשיו מגיעים למצב כמו עם איטון. אתה עלול להפסיד כוכב בגלל שהוא נפגע ולא יהיה מוכן לחתום על הערכה או שאתה לא מחתים והערך שלו יורד. לכן כלכלית שווה לפליקונס להחתים את זאיון עכשיו ולהתפלל שהגוף שלו יסחוב

      1. איזה כוכב ? על סמך מה קוראים לכלום הזה שלא עשה כלום בנתיים בליגה כוכב ?
        הוא כלום – הוא שם על דף נייר והחוזה הכי גרוע בתולדות הליגה – אם הוא קיבל פרס כזה על הכלום שהוא מה בדיוק ידרבן אותו להתאמץ עכשיו ?
        ליגה של אידיוטים אחד אחד

      2. מדוייק, זאיון צריך להוכיח את עצמו להראות שהוא בכלל יכול גופנית (אפשר לשכוח מהשמן במשקל 330 פאונד שישחק בלי שיפצע) ורוצה לשחק ברמות הגבוהות, אתה לא מביא לאחד כזה מקס ישר בטח שהוא הוכיח אפס מקצוענות

  10. בקיצור, צ'ט וזאיון צריכים לעשות קומבינה שעל כל קילו שהשני מוריד, הראשון מעלה. זה טרייד ששני הצדדים מנצחים.
    תודה דוק.

    1. אדוארדס לבד שווה יותר מדוראנט בגילו ובמצבו הרפואי.
      גם את טאונס לא בטוח שאני נותן עליו.
      שחקן בגיל הזה שמועד לפציעות חוזרות לא שווה לבזבז עליו את העתיד גם עם קוראים לו קווין דוראנט.
      ברוקלין העלתה את השוק על דוראנט לגבהים פסיכיים הרבה בגלל הטרייד של גובר.
      אני מסכים שהמחיר של גובר היה די מוגזם, אבל בניגוד לדוראנט גובר הוא צעיר יותר ובריא הרבה יותר מדוראנט, וגם הצורך לחפות על קאט היה בחישוב כמובן.
      בנוסף ההימור על הרכב גבוהים מסקרן כזה לא בטוח שיצליח, אבל הוא מרים את התקרה של מיני במקרה שהכל מתחבר לפחות לגמר מערב, וזה כוונתם העיקרית להרים את התקרה ובזה הם הצליחו מאוד.

      1. טאונס אני בועט בלי דפיקת הלב הבאה על דוראנט, גובר בן 31 ונגר בלי כישורי כדורסל (כדרור קליעה) על חוזה מקס שהוא לא שווה, המפגרים ממינסוטה שילמו עליו 4 בחירות דראפט ראשונות עליו (+ הבחירה של השנה ושנה שעברה ).

        1. דוראנט במצבו מסוכן לקחת עליו הימור, בטח הימור של שחקן כמו קאט שהוא אמנם פריך, אבל עדיין טופ 25 בליגה מינימום שבא כל יום לעבוד. (שוב אמרתי שאני לא שולל דבר כזה, אבל לא מאשר בלי לחשוב לעומק).
          אני לא מצדיק את הטרייד, אני פשוט מבין מאיפה זה נובע, וזה בעיקר נובע מהרצון לבנות צמד מגדלים מסקרן שישלימו אחד את השני התקפית והגנתית יחד, ובמידה שזה יצליח הם כבר יהיו הרבה יותר טובים משנה שעברה וגמר מערב זה לא מילה גסה במקרה שזה יעבוד.

    2. אדוארדס שווה לבדו היום יותר מדוראנט.
      דוראנט בן 34 ועם ברוקלין וקיירי קיבל סוויפ בסיבוב הראשון.
      אדוארדס בקיץ הבא כבר ידורג טופ 10בליגה לדעתי ועוד שנתיים 3 הוא יהיה טופ 5.
      על טאונס הייתי עושה טרייד אבל לא על אדוארדס שרק בן 20-21

      1. מסכים על אדוארדס, אבל בגלל מה שאתה אומר על אדוראדס, דווקא צריך אולי להשאיר את קאט שהוא יהיה עדיין בשיאו מתי שאדוארדס יהפוך לכוכב גדול ולא דוראנט שנשאר לו עוד שנתיים- שלוש גדולות במקרה הטוב.

    3. אדוארדס שחקן פרנצייז, אין מצב. בטח לא בשביל הרכיכה דוראנט.
      מצד שני, הייתי מחליף את החתלתול בדוראנט בלי להסס. גם בגלל יכןלת וגם בגלל התאמה. גובר וקאט נראה לי שילןב נוראי.

  11. תודה מנחם
    וויי וויי אנשים פה נכנסו לסרטים מי שישמע מה מיני נתנה בשביל גובר? קיבלה כוכב מוכח שחקן הגנה מעולה ונתנה כלום, 4 גופות ו-4 בחירות מקבוצה שתהיה בפלייאוף בשנים הבאות. נשארה עם כל הכוכבים שלה. חחחח איך כולם נפלו בנירטיב.
    ואף מילה על החברה של קיידי? אנשים פוחדים מהתנפלויות בדרכים… חחח

    1. ולגבי ציון.
      1. המוב שהוא נותן במחנה אימון מראה כמה הכדורסל התקדם. איזה גבוה פעם היה מסוגל לכדרר מאחורי הגב עם קרוסים כאלה ומהירות כזאת? מדהים!
      2. אבל. התחת שלו מאוד שמן. לא בצחוק. זה מראה על בעייה אמיתית. מזכיר את בארקלי בסוף ימיו כשחקן ואת דיוויס בעונה האחרונה.

            1. אם אחרי מס אז בסדר

    2. מסכים.
      אולי כמות הבחירות קצת מציקה בעין, אבל אין שום נכס מוכח שעבר לצד השני (שחקנים עם פוטנציאל גבוה ובחירות גבוהות).
      אדוארדס, קאט, גובר זה שלישייה שלבד שווה פלייאוף. השאלה מה נקבל מראסל שעדיף שיתרכז יותר במסירות לגובר ופחות בקליעה.
      בנוסף מקדניאלס שחקן שחקן ואם יש דרך לשים אותו בסמול פוורוורד זה ייצור חמישייה חזקה ביותר.

            1. נותנים 5 בחירות סיב 1 בשביל טבעת לא בשביל לעבור סיבוב בפליאוף

            2. מיני לא יהיו בלוטרי אלה בחירות נמוכות גובר כוכב דרג שני וחצי, שווה לנסות. לאן היו מגיעים עם מה שיש להם היום?

      1. תודה ידידי, כמות הבחירות מציקה בעין מאוד, וזה על שחקן שלא היה לו שוק בNBA שגם ככה לא שווה או מתקרב לחוזה מקס וערך שלו נמוך מתמיד אחרי הריב המתוקשר עם מיטצל. יכלו להשיג אותו כמעט בחינם אבל הדביל החליט לשלם מחיר של סופרסטאר,גם את העגל אייטון יכלו להשיג בהרבה פחות ואז זה קבוצה מאיימת בהרבה ליד טאונס . אני גם חושב שהם יתחזקו בהגנה בעונה הסדירה עדיין יש להגנה כזאת המון חולשות אני חושב שזה הקבוצה הכבדה ואיטית בליגה, הליגה מלאה בגארדים ופווארדים אקפלוסיבים ולא מעט קסוצות מחזיקות בהרכב קלעים, איך ההגנה הזאת מתמודדת מול גולדן סטייט?

        1. כמו מסננת.
          היו ונשארו קבוצת סיבוב ראשון, שני זה יהיה הישג שיא.
          השתגעו לגמרי שם.
          וחבל, דווקא כשהתחילו להיראות כמו קבוצה.
          ככה זה כשאי אפשר להפסיד, הז'יטונים עוברים מיד ליד והכסף נשאר בקופה, גם על המגרש אי אפשר להפסיד, אין יורדות ואתה רק מרוויח ככל שתפסיד יותר.
          אבל חוכמת בדיעבד זו חוכמה קטנה מאוד, נחכה שנה-שנתיים כדי שנוכל להגיד את זה.

            1. זה הארדן בלי זקן חחח

            2. ראיתי את דוראנט לפני 5-6 שנים בקאבוס, בוא נגיד שלא סתם הוא נקרא דוראנטלה, 10 חברות זה רק בימי חמישי שמעון מה לגבי שישי ושבת?

            3. למה לא הצטלמת איתו? איזה מחדל

            4. שנינו הלכנו לדוג פשוט דברים אחרים (: דה שוט בוא נגיד שבאותו חופשה הוא עבד על החדירות שלו ועל השלישיות, לדעתי אפילו דוראנט עשה שם מהלך של 4

            5. דוראנט חוגג כמו הארדן הוא כל היום עם שחקניות פורנו זה די ידוע

            6. חחחחחחחח הרגתם
              ברוך בפעם הבאה נסה להכנס לפמליה של קיידי לא תצטער

  12. אם כבר חולצות ומספרים, השמועות אומרות שכרמלו אנתוני מתחיל לדחוף שיפרישו את החולצה והמספר שלו, 15, בדנבר.
    אני מציע שיחכה איזה עשור פלוס. מבטיח שיפרישו את המספר אז. אולי השם יהיה שונה.

  13. התברר לי שקארל אנתוני טאונס חבר בהופס והוא שלח תגובה נחרצת ועצבנית לכל המזלזלים בו ובחברו החדש גובר: "קאט דה בולשיט"😡😡😡😡😡😼😼😼😼😼😼

      1. נכון, כPF הוא יכול להיות מושלם ליד גובר.
        המערב השנה יהיה לדעתי יותר חזק עם קבוצות שיהיו בריאות יותר, אבל מיני יהיו טופ 4 לטעמי.

        1. בהתחשב בעובדה שאף קבוצה לא רוצה לתת את הפרנצייז פלייר שלה על דוראנט זה הופך את הווריירס לקבוצה עם החבילה הטובה ביותר.
          אני מאד אבל מאד מקווה שמאיירס לא יעשה טעות וישלח את וויגינס (כן אני יודע שהוא לא יכול לשחק עם סימונס אבל ברוקלין יכולה להטריד את סימונס) פול קומינגה וויזמן.
          הכי טוב לליגה שדוראנט וקיירי ישארו בברוקלין.
          יש ליגה ממש מאוזנת ומעניינת בלי פייבוריטית אמיתית לזכיה עם מלא קבוצות טובות

          1. שני הצדדים לא רוצים בזה.
            הם ראו שהרומן הקודם ביניהם אולי היה חוקי אבל אף אחד מהצדדים לא הרוויח ממנו כבוד מיוחד.
            דוראנט עד היום משווע להכרה למרות 2 האליפויות שלו ותארי הגמר.
            קרי קיבל משהו קרוב לזה השנה בהופעה מרשימה מול בוסטון (למרות שהיא לא היוותה יריבה איכותית במיוחד אבל עדיין הופעה מרשימה שלו בהנהגתו בלבד).

          2. האליפות של הלוחמים פגעה בשם של דוראנט בדירוג ההיסטורי של הליגה, דוראנט רוצה לנצח את הלוחמים, אין סיכוי שהוא יצטרף אליהם שוב כמו טטאלא, יש רצוי ויש מצוי תמיד אתה מתחיל טרייד/עסקה מגבוה כיוון שאתה לא יודע מי הדביל שיגיד לך כן על מחיר מופקע (מינסוטה דוגמה טובה) תמיד אפשר לרדת בדרישות.

            1. נכון, גם לבוסטון לא יעבור מאותה סיבה, לא יחזור על ההשפלה של לעבור לקבוצה שניצחה אותו.
              הוא רוצה קבוצה חזקה לנצח את הלוחמים, מאמין שיגיע לפיניקס.

            2. שניכם צודקים.
              שאדו – סטף לקח את הגמר הזה לבד. בתור כוכב יחיד. עשה נוביצקי

      2. מבחינה התקפית אני רואה התאמה לא רעה בכלל
        בין קאט לגובר. אבל מי אמור לצאת החילוף על קלעים? רק מקדניאלס וקצת אנט הם שומרי פרימטר נורמאליים ראסל והחתול הם אוויר בהגנה.

      3. אל תגזים דה שוט, קרי היה מעולה בגמר.
        אבל מפה ולהגיד "עשה נוביצקי" זה מוגזם.
        לא פגש יריבה אחת חזקה, כולל בוסטון שלא הייתה יריבה ברמה גבוהה כלל.
        גולדן נכנסה לוואקום במערב הפצוע וקיבלה בגמר קבוצה בלי כוכב אמיתי.

        1. סטף.לקח אליפות לבד השנה אבל זה לא קרוב ללבד של דירק.
          דירק ניגב את קובי דוראנט ולברון בדרך וקבוצות חזקות. סטף חגג על דנבר בלי מורי ממפיס בלי גה מאבס ובוסטון שהן קבוצות מאד בינוניות.
          אבל בהחלט אליפות שהיא לבד ולכן סטף קפץ אצלי ל3 בראשמור

          1. אתה קצת סותר את עצמך. אתה טוען שהאליפות שהוא לקח לא הייתה קשה כלל, אז איך אתה מקפיץ אותו למקום 3 בראשמור?
            לפני האליפות הזו איזה מקום הוא היה אצלך שהוא קפץ אחריה לטופ 3?
            אפילו בבועה המושמצת היה לך את יוקיץ' ומארי שהם היו משוכה קשה הרבה יותר ממה שגולדן פגשה כל הפלייאוף.

            1. ממש קרוב אלי
              אצלי זה
              מייקל
              סטף
              קארים
              גם לגבי קובי אין לי בעיה למרות שבירד מג'יק טימי יכולים להיות גם בסביבה הזאת. אבל מסכים שהוא אנדר אסטימייט כמו סטף

          2. אני איתך שמעון לגבי סטף למרות שטופ 3 בראשמור זה קצת מוגזם. לברון עם אותו מספר טבעות, 2 של סטף זה עם קיידי. כמו כן מסכים שלא עשה נוביצקי, נוביצקי עבר דרך יותר קשה. אבל כן אחרי השנה אין יותר מה להגיד נגדו. השנה שיחק עם מדבר סביבו. תוציא אותו מכל הוויגינסים והלונים והפולים והם לוטרי.
            מסכים עם שאדו בעניין הדרך – בוסטון פינאליסטית חלשה, למשל ביחס למילווקי. הדבר העיקרי לדעתי היה ההדחה של פיניקס. היא פתחה לגולדנים את הדרך וגם נתנה להם ביתיות.

            1. השקץ לקח אותם עם סופרטימס ואין לו אליפות כזאת לבד כמו שסטף לקח אז הוא נופל מול סטף. שלא נדבר שסטף שינה את המשחק לגמרי יש עידן לפני סטף ואחריו ושלא נדבר על הנאה מהמשחק סטף זה מסי רונלדיניו זה אומנות, ריגוש, קסם השתאות של וואו. השקץ? שעמום למוות דחיפות בחסות השיפוט קליר פאת

            2. אגב אם מישהו ישים את קארים לפני סטף אז אני בסדר עם זה גם אבל אצלי זה קל הראשמור שלי

              1. מייק
              2. קובי
              3. סטף
              4. קארים

            3. הכי כיף זה כשאני יכול לעודד את שמעון מהיציע

            4. כתבת מעולה עד הדירוג בסוף, יש לך שם טעות הדפסה, יצא לך במקום השני "קובי"
              🙂
              1. מייקל
              2. קארים
              3. לברון (היו תקופות שהאתלטיות חיפתה על זה שהוא אכן לא נעים לצפייה מבחינת כדורסל נטו).
              4. סטף
              5. לארי/מג'יק/קובי/טימי/ווילט/ראסל…(ווסטברוק?) וכו'

  14. תודה על המעורב המצוין.
    כשדוראנט הודיע שהוא רוצה טרייד, חשבתי ישר שטאונס + בחירות דראפט שווב את דוראנט.
    גם אדוארדס + בחירות דראפט (עניין של מעמד עכשווי לא של פוטנציאל עתידי) שווה את זה, אבל זו תהיה טעות מצד מינסוטה לוותר עליו.
    כל אחד מהם בנפרד בטוח שווה יותר מהמסטיקים שדבוקים לספסל שהסאנס היו רוצים לתת עבור KD. ביחד? הם שווים הרבה יותר ממנו.
    שKD יעשה סולחה עם ההנהלה, שקיירי יעשה סולחה עם המציאות ושיתחילו להנות מהקבוצה שבנו לפי המיפרט שלהם.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חלק 3
      יששמועה שברוקלין הציעו לבוסטון את דורנטולה עבור חחחחחחחחחחחחחחחחחח + חחחחחחחחחחחחחחחחחח + טייטום, סמארט, וויט ו. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 4 בחירות דראפט.
      הסלטיקס כמובן שדחו את ההצעה!

      1. תשמע, הם מנסים את המזל שלהם. אבל הסלטיקס צריכים עוד קצת עומק של רולפליירז ורכז שלא ייפגע בהם בהגנה (השיגו!). בערך הקבוצה האחרונה בליגה שצריכה לעשות טרייד גדול על דוראנט.

            1. הנטס מן הסתם לא יזרקו הצעה שאפילו לא אפשרית טכנית.
              אנשים סתם זורקים לאויר כל רעיון שעולה להם לראש.

            2. זה מבלי להתייחס בכלל למובן מאליו שטייטום אנטצ'אבל והנטס מבינים את זה.

            3. זה קשוח. מה שטוענים שהנטס ביקשו ממינסוטה הוא מספיק מוגזם כדי שנצטרך לעשות פאקט-צ'ק לכל מה שעולה לאוויר עכשיו…

            4. אתה מתכוון עוד 'בקשה'.
              בוא נתחיל דברים שאפשר לעשות ואז נדבר.
              כל עוד ההצעה שלך לא מטפלת במה עושים עם סימונס אז זה סתם בדיחה.

            5. מבלי להתעסק בסלטיקס ספציפית. יש מצב שהצעה שבה הסלטיקס מבקשים שחקן שלא יכול להגיע בגלל סימונס כוללת גם לשלוח את סימונס יחד עם דוראנט לקבוצה שהשחקן מגיע ממנה?
              כי אז זה יכול להסביר חלק מההצעות לעסקאות ענק כשפשוט לא מציינים שדוראנט הוא לא השחקן היחיד שעובר…

            6. יש מצב להכל.
              בוא נשאל מה הכי סביר.
              בעיני זה שהנטס יפיצו כל שמועה אפשרית כדי לנפח את ההחזר שיקבלו על דוראנט.
              ויותר מזה – במדיה משוועים לחומר מאז שדוראנט ייבש להם את השוק.

            7. התכוונתי להאם זה אפשרי חוזית.
              נראה סביר שכן אבל אולי יש סעיף כלשהו כדי למנוע משהו במקרה של איכשהו…
              כרגע המצב בעיקר הופך את הנטס, דוראנט ואת מי שיעשו איתם טרייד לגרוטסקה… גם אם מישהו יישבט את דוראנט והם יחליפו ביניהם דוראנטים ייטענו שכל הצדדים אכלו אותה…

            8. חוזית אפשר להחליף את כל הקבוצה.

            9. דוראנט ישאר בנטס.
              לפי מה שהבנתי אין שם שום לחץ להענות לבקשת הטרייד שלו וברור שבלי לקבל קבוצה שלמה עליו פלוס 4 בחירות סיב 1 פלוס 4 סיב 2 הוא לא יזוז לשום מקום.
              בקיצור יהיה ממורמר אבל ישחק. כנראה שגם החבר הדפוק שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט