חם מהתנור: גרנט וויליאמס עובר לדאלאס, אנתוני פארקר מונה לג'נרל מנג'ר אורלנדו מג'יק

גרנט ווילאמס שסיים את חוזה הרוקי שלו בבוסטון סלטיקס יעבור בסיין אנד טרייד לדאלאס מאבריקס וירוויח 53 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות. העסקה מערבת גם את הסן אנטוניו ספרס שיקבלו את רג'י בולוק מהמאבס לצד החלפת בחירת סיבוב ראשון עם המאבס ב-2030 ובחירת סיבוב שני. הסלטיקס מצידם יקבלו שתי בחירות סיבוב שני עתידיות.

*

המאבריקס גם הגישו לשחקנה של הפורטלנד טרייל בלייזרס בשנה שעברה, מאתיס תייבול הצעה חוזה רשמית בגובה 33 מיליון דולר לשלוש שנים. תייבול יחתום על ההצעה היום. מכייוון שהוא שחקן חופשי מוגבל (ולכן הגשת ההצעה) לבלייזרס יש הזדמנות להשוות והם ינצלו אותה כדי להשאיר אותו בקבוצה.

*

מו במבה שסיים את העונה האחרונה בלוס אנג'לס לייקרס, חתם על חוזה מינימום לעונה בפילדלפיה סבנטי סיקסרס.

*

אנתוני פארקר מונה היום (רביעי) לתפקיד מנכ"ל (GM) של אורלנדו מג'יק, לאחר שבילה בשורה של תפקידים ניהוליים בארגון מ-2012 (כולל תפקיד ה-GM בקבוצת הבת – לייקלנד מג'יק).

כזכור, פארקר נחשב לאחד הזרים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי (נבחר לאחד מ-50 השחקנים הגדולים בהיסטוריה) לאחר קריירה במכבי תל אביב, בה זכה בשלושה תארי יורוליג, בעוד הוא נבחר לתואר ה-MVP של הליגה פעמיים ופעם נוספת לתואר ה-MVP של הפיינל פור. לאחר חזרתו ל-NBA שיחק עוד שבע שנים בטורנטו וקליבלנד לפני שפרש וקיבל את תפקיד כסקואט במג'יק, בשורותיה שיחק עונה אחת בטרם עבר לאירופה. פארקר הוא גם אחיה של שחקנית ה-WNBA קנדיס פארקר.

"אנתוני מביא זווית ייחודית בהיותו שחקן עבר, והיה נהדר לראות את ההתקדמות שלו משחקן, לסקאוט, לג'נרל מנג'ר בליגת הפיתוח ולעוזר GM במג'יק. אנתוני הוא השחקן הקבוצתי האולטימטיבי ואנו מלאי ציפייה למנהיגות, הניסיון והאנרגיות שלו" אמר נשיא הקבוצה ג'ף ולטמן.

המג'יק סיימו את העונה החולפת במאזן 48-34, ה-24 בטיבו בליגה, ובחרו בדראפט האחרון את הגארד אנתוני בלאק במקום השישי.

*

בחדשות נוספות, אורלנדו הודיעו אתמול (שלישי) כי הם משחררים את השחקן בול בול לאחר עונה אחת.

לפוסט הזה יש 70 תגובות

  1. עושה רושם שהקריירה שלו פוסט המשחק קצת יותר טובה משל חברו לקבוצה האגדית, ניקולה 'קיבלתי מרצדס ואני מחזיר טויוטה יד שנייה' ווייציץ'.
    תמיד נראה כמו הבחור החכם בחבורה חכמה גם ככה, הרבה בהצלחה לו

    1. ווייצ׳יץ׳ היה איום. קיבל מרצדס, השנה שחלפה היתה הראשונה שלא הוא בנה את הסגל, ועוד פעם היה מרצדס. האווי לאסוף נתן לו מחמאה אדירה עם הטויוטה יד שנייה.

  2. היתה לי שותפה כשהייתי סטונדט בתקופה שלו במכבי שלא פספסה אף משחק של מכבי למעט הדקות שפארקר לא שיחק. היא פשוט הייתה בוהה בו ואומרת: "הוא כזה מהמם… איך הוא מפרגן לכולם.. וואו, איזה חיוך". כמו ילדה מאוהבת במלך השכבה. אבל ברצינות, לבחור יש כריזמה וראש נהדר על הכתפיים. סיים תואר ראשון לפני שהגיע ל-NBA. מפרגן לו מכול הלב.

  3. גם בתור אוהד שרוף של חולוניה אני מת עליו.
    מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם.
    שחקן מחונן ואישיות מקסימה.
    האיש שלקח את משבצת "האח של האחות המפורסמת" מרג'י האליל מילר
    🤣

  4. מסתמן שמקבלי ההחלטות בדאלאס ואני לא רואים עין בעין 🤷🏼 לא חושב שגרנט ויליאמס, שאני מחבב, יעשה שם הבדל. לדעתי הספינה של לוקה עומדת לשקוע והוא יגמור כמו מוטי בננה בציריך, סליחה, כמו לברון הצעיר ודיים המבוגר. חבל.

    1. דווקא רואה את ההחתמה של וויליאמס ככיוון נכון.
      עדיין חייבים להעיף את קיירי תמורת נכסים.

      עד כה נראה שהבחירה שלכם בספרס בגוליין שמפיין הצליחה. נותן בראש.

        1. בוא, כמו שכתבתי למטה בהחלט שחקן חביב אבל מה עשית ממנו כאן. כמוהו הלכו לפניו כל מיני ג'יי קראודרים וקלי אוליניקים ואייברי בראדלים – כולם חביבים ויקרים – והעולם איכשהו המשיך להסתובב. ובמילים פחות יפות, שחקנים בדרג הזה זה חלקי חילוף ואפשר לסוע למוסך בג'נין ולהביא אחרים שיעשו את העבודה אבל בהרבה יותר זול.

            1. +1966

  5. ויתרו עליו כי פורטלנד לא רצתה אותו כחלק מעסקת לילארד. בשלב הזה בוסטון החליטה שלעזאזל הכל והיא צריכה להביא אותו לא משנה מה, אז היא ציידה את עצמה בעוד בחירות דראפט והיא תלך על הקו של להציע טונות של בחירות סיבוב ראשון ושני. בנתיים פורטלנד לא ממהרת להטריד

  6. קצת חבל לי על גרנט, הוא היה סוג של קשוח כמו סמארט (וגם קצת טמבל כמו סמארט) שלא פחד ללכלך את הידיים. בוסטון קצת משנה כיוון/דנ"א, נראה לאן זה הולך.

        1. אמת. גאון כדורסל זה לאו-דווקא שחקן פלאשי ומרהיב. זה אחד שיודע לעשות את כל הפעולות הקטנות והנכונות.
          לעמוד במקום הנכון. לקחת תוקף. לקחת את הריבאונד. לקלוע את השלשה. לסגור את כוכב היריב.
          וזה הבחור

            1. חחח

            2. בהחלט מעריך, אבל בוא, כולה גרנט וויליאמס, אפשר לחשוב.

            1. דריימונד זה רק פקה-פקה כבר שנים רבות.
              והוא גם עושה נזקים אדירים.

            2. חחח, כרגיל:
              אפס-אחד

          1. גאון כדורסל חחח
            גם אני מעריך את התכונות האלה, הן בהחלט חשובות, אבל לא הייתי קורא לו גאון.
            בדברים האלה יש הבדל דק – נדב הנפלד עשה את כל מה שאתה מציין *וכן* היה גאון (בעיני).

      1. טייבול גם ככה לא קלע מדהים וויליאמס יחכה למסירה בפינה. יופי של מהלך לדלאס, במידה ופורטלנד לא תשווה על מטיס

  7. אני מבין את ההחתמה של דאלאס. היא מעוניינת בווינגים גבוהים ונמוכים סביב לוקה וקיירי שיפתח את הרחברות עם קליעות, יוכלו להוריד כדור ולתקוף סגירות והכי חשוב לתת גוף בהגנה מול הווינגים החזקים בליגה. הם בונים על קפיצה נוספת של ג'וש גרין התקפית, ומאחור קפיצה של ג'יידן הארדי מהספסל כסקורר יחד עם סת' קרי. יהיו הרכבים בהם ישחקו עם לוקה וקיירי יחד עם קרי, גרנט ומקסי בסוג של five out. נכון שדאלאס הם לא קונטדרית רשמית אבל אני חושב ששווה להסתכל על כך שאחד המאפיינים הבולטים של זוכות בעשור האחרון וזה רב גוניות. המאבס יכולים להעמיד כמעט כל סוג של חמישייה. יש להם מגדלים כמו דרק לייבלי, קלבה יותר מסיבי, רשון הולמס יותר נייד להגנת חילופים. יש להם ווינגים רבים בין 5'6 – 8'6 יש להם קליעה מבחוץ. נכון שהסגל לא כישרוני כמו הסאנס, הנגטס, הלייקרס או הווריורס. אבל לדעתי הם עשו כמה מהלכים מאוד טובים שיגרמו לה לקפוץ חזרה לאזור הטופ 3-5 במערב. על הנייר כמובן

    1. כל המסביב זה יפה ונחמד והתיאוריות והאסטרטגיות שציינת נשמעות נפלא. בפועל יש שם את קיירי ולוקה שיכדררו את עצמם לדעת והאחרים צריכים לעמוד על ה3 ולקוות שאולי במקרה איזה כדור תועה יעוף לכיוונם. זה לא אומר שהם לא ינצחו, או אפילו יגיעו למקומות 3-5 כמו שאתה צופה. אבל אלוהים עדי זה יהיה מכאיב לצפייה.

  8. אז לילארד במיאמי זה סגור.
    ועוד אחרי ששתי קבוצות הציעו הרבה יותר ממה שהציעו מיאמי אבל פורטנלד החליטו לכבד את רצונו של דיימ ולתת לו לבחור.
    עוד לא ידוע מה החבילה אבל אם מיאמי יצליחו להשאיר את באטלר ואדבאיו , היא הפכה לteam to beat
    בנבא ולמועמדת הבחירה לזכות

  9. איך תיעבתי את אנטוני פארקר וכל הקבוצה המגעילה ההיא בשנות ה-2004-2006
    זכור לי משחק שהייתי ביד אליהו מול ריטאס וילנה (2005), קיבלתי כרטיס ממנוי ותיק שלא הלך למשחק, ישבתי מאחורי אבא וסבא של כספי שלכלכו על שמעון מזרחי, ובסוף ריטאס ניצחו בהארכה.
    מרוב שמחה הלכתי ברגל מיד אליהו עד הדירה של אז חברה שלי והיום אשתי ביהושע בן נון.

  10. מזדהה מאוד אבל זו לא חוכמה במקרה שלי בתור אוהד הפועל. בינתיים פורטלנד השוותה את ההצעה על תייבול שישאר אצלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט