איך נפלו גיבורים – דיון הופס / הגולש יעקב אבוחצירא

איך נפלו גיבורים – דיון הופס / הגולש יעקב אבוחצירא

יעקב אבוחצירא, בן 16 וחצי, אוהב מאד כדורסל, במיוחד NBA, וחולם להיות עיתונאי.

כולנו זוכרים את דראפט 2019, דראפט נוצץ בכיכובם של זאיון וויליאמסון וג'ה מוראנט, ששניהם, ובמיוחד זאיון, היו אמורים להיות הפנים של הליגה לשנים הבאות.

ג'ה מוראנט

נדמה לי שכולם ציפו ממוראנט להיות טוב מאד, אבל אף אחד לא חשב שניו אורלינס תתחרט שלא בחרה בו. מוראנט הראה אתלטיות שהרבה זמן לא ראינו מגארד, הזכיר את ראסל ווסטברוק מבחינת הפיזיות והאתלטיות, ורקד בצבע עם מהלכים שכל לילה נכנסים לטופ 10.

מוראנט הוביל את ממפיס לפלייאוף 3 פעמים, כולל פעמיים מהמקום ה-2, וגם לחצי גמר המערב מול גולדן סטייט. אלמלא מוראנט נפצע בסדרה נגד החבורה של סטף, יתכן שהייתה אלופה אחרת בNBA ב-2022.

עד לעונה האחרונה ג'ה נתפס ככוכב שתורם לקבוצה, והיו שראו בו מועמד ל-MVP, אבל הבשנה האחרונה מוראנט הפך משחקן מהנה לצפייה עם פעלולים היפים, לשחקן בעייתי שרב עם נערים, ומתנהל בחוסר זהירות עם נשק.

יתכן שמוראנט נגרר אחרי חברה לא טובה, אבל כך או אחרת לדעתי הוא נמצא כרגע עמוק בתהום, ומי יודע אם עוד שנה שנתיים ישחק כדורסל. יהיה חבל אם מוראנט לא יבין את זה, ימשיך להסתבך, ויהרוס קריירה שיכלה להגיע למקומות גבוהים.

זאיון וויליאמסון

כשזאיון נבחר בדראפט, הבאז היה שדומיננטיות פיזית כזו לא נראתה בליגה, בערך מאז ימי שאקיל אוניל או לברון ג'יימס – והציפיות בהתאם.

אך זאיון נפצע עוד לפני העונה, ומשחק הבכורה שלו בליגה התקיים רק 3 חודשים מאוחר יותר.

מצד שני… זאיון שיחק מדהים – 22 נקודות, כולל 17 נק' ברבע אחד, הנתון הגבוה ביותר לשחקן בהופעת בכורה ב-20 השנים האחרונות, ו-4 שלשות רצופות ב-100 אחוז מהשדה, וכן 7 ריבאונדים, וכל זה ב-18 דקות משחק בלבד. מטורף.

מצד שלישי… זאיון ממשיך להיפצע ולהעדר מהליגה לתקופות ממושכות, ונראה שלפחות עד כה, הפציעות עוצרות את הקריירה שלו.

ב-2 העונות הראשונות שלו בליגה, שיחק זאיון 85 משחקים, כלומר כ-50% בלבד.

סטטיסטיקה

ג'ה מוראנט

בעונה הסדירה:

א. עונת 2019-2020 – (עונת הרוקי), 67 משחקים. 17.8 נקודות, 7.3 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ב. עונת 2020-2021 -63 משחקים. 19.1 נקודות, 4 ריבאונדים, 7.4 אסיסטים.

ג. עונת 2021-2022 (עונת הקפיצה) – 57 משחקים. 27.4 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו6.7 אסיסטים.

ד. עונת 2022-2023 – 61 משחקים. 26.2 נקודות, 5.9 ריבאונדים, 8.1 אסיסטים.

ה. סך הכל בקריירה-248 משחקים. 22.6 נקודות, 4.8 ריבאונדים, 7.3 אסיסטים.

בפלייאוף:

א. עונת 2020-21 – 5 משחקים. 30.2 נקודות, 4.8 ריבאונדים, 8.2 אסיסטים למשחק.

ב. בעונת 2021-22 – 9 משחקים. 27.1 נקודות, 8 ריבאונדים, 9.8 אסיסטים.

ג. בעונת 2022-23 – 5 משחקים. 24.6 נקודות, 6.8 ריבאונדים, ו-7 אסיסטים.

ד. סך הכל בקריירה 19 משחקים. 27.3 נקודות, 6.5 ריבאונדים, 8.3 אסיסטים.

זאיון וויליאמסון

בעונה הסדירה:

א. בעונת 2019-20 – 24 משחקים. 22.5 נקודות, 6.3 ריבאונדים,2.1 אסיסטים למשחק.

ב. בעונת 2020-21 – 61 משחקים. 27 נקודות, 7.2 ריבאונדים, 3.7 אסיסטים למשחק.

ג. בעונת 2022-23 – 29 משחקים. 26 נקודות, 7 ריבאונדים, 4.6 אסיסטים.

ד. סך הכל בקריירה – 114 משחקים. 25.1 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 4.4 אסיסטים.

ה. הופעות בפלייאוף – אין.

למי תהיה קריירה מוצלחת יותר בליגה, למוראנט או לזאיון?

לדעתי, אם מוראנט ימשיך בהתנהלות הלא טובה שלו, תוך שנה או שנתיים יתכן שלא ישחק בליגה.

זאיון, לטעמי, הוא כישרון על, וכאשר הוא כשיר לשחק הוא הפאואר פורוורד הכי טוב בליגה, לכן אני חושב שאם זאיון ישכיל להימנע מפציעות הוא יוכל להיות כוכב על, ואולי גם יביא אליפות.

אני הולך עם זאיון.

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. תודה יעקוב
    זה התוצרת הקלסית של בידור סל,
    וילדי רוחו של "היהודי" סילבר,
    סילבר מדפיס כסף, אבל חיסל את המשחק.
    שניהם מקבלים יותר מידי כסף בלי אחריות,
    צריך לתת לכל אחד מהם 10 מלקות בכיכר הכפר ולקיחת הכסף עד לשינוי.

  2. שניהם באסטים.
    ג'ה גם טיפש כמו ווסטברוק, תוקע את ההתקפה, הולך ראש בקיר לקפוץ מעל מגינים, וקבוצתו טובה יותר בלעדיו (זה כבר מוכח).
    וגם קונוס בהגנה.
    לציון אין שום היתכנות של קריירה ב-NBA.
    הגוף שלו לא עמיד לליגה. ובשילוב עם החוסר מקצוענות שגילה, הוא בדרך לגמור את הקריירה מהר מאוד. כל פעם שייפצע ישמין, והוא ייפתע כל הזמן.
    לכן, ג'ה שהוא דביל רציני ושחקן סוליסט שמספק היילייטס אבל לא יספק אליפויות (ראה ראס), ישרוד יותר מציון, וגם אצלו תהיה נפילה תלולה ביכולת ברגע שהאתלטיות תיפגע.
    אני מאמין שיוריד פרופיל עם השערוריות, לפחות לטווח הקרוב. הוא בכל זאת רוצה את הכסף הגדול, והכסף (הליגה) רוצה אותו.

    1. ראסל ווסברוק לא טיפש, זה שהוא ירד ביכולת בשנים האחרונות לא הופך אותו לטיפש. הוא רכז ענק ששבר שיאים שאני לא חושב שמישהו יוכל לעשות, משחקים של מעל 20 אסיסטים, טריפל דאבלים ועוד. הרבה שחקנים ירצו חצי מהקריירה המדהימה שלו.

      1. כשאתה מעולם לא קלעת במשך עונה שלמה 50 אחוז אפקטיבי ולידך נמצא דוראנט ואתה זורק בכמויות, כנראה שאתה טיפש.

        1. מדוייק חברי, הגדיר מחדש את המושג רודף סטטיסטיקות.
          .
          לגבי זאיון זה כשלון המערכת והליגה, על כל בלון שלא הוכיח כלום זורקים רבע מיליארד

          1. בשיאו הוא לא הצליח לסחוב קבוצה עם פול גורג לידו וסגל מסייע מצויין לעבור סיבוב ראשון, הוא לא היה לעולם טופ 10 בליגה.

            1. בשנים האחרונות עם דוראנט הוא היה טופ 10, לבטח בעונת הmvp.
              גם נאש לכל הדיעות היה mvp ושחקן מהטופ. ולעולם הוא לא הגיע לגמר.
              זה לא אומר שהוא לא היה בזמנו שחקן טופ 10.
              המשחק של קליי באוקלהומה בגיים 6 שינה את פני ההיסטוריה.
              במידה ואוקייסי היו עוברים, ראס וקיידי היו נשארים יחד ובסבירות גבוהה לוקחים אליפות ועוד גמר לפחות.
              דוראנט גם אכל את הדגים המסריחים וגם גורש מהעיר.
              המעבר שלו ייזכר לא רק כפחדני, אלא ככזה שהוכיח שהוא לא יכול לסחוב קבוצה לבדו לאליפות.
              המעבר שלו הרס לו את הקריירה.
              לכל קבוצה שהוא היה עובר הוא היה מתקבל בהבנה.
              רק לא לגולדן המפלצתית.

            2. דוראנט היה הMVP, ראס לא עבר סיבוב ראשון איפה הוא איפה נאש

            3. לא משווה אותו לנאש.
              אתה יכול להיחשב לטופ 10 בליגה, גם אם לא זכית באליפות או הגעת לגמר.
              גארנט היה כזה במיני.
              לילארד בפורטלנד.
              בשנים 14-17 הוא היה לטעמי טופ 10 לגיטימי.

            4. ברוך אתה רפה הבנה ראס היה השחקן הטוב בעולם בשיאו. מזיינים פה את המוח על דוראנט דוראנט מה עשה חוץ מלקנות אליפויות אצל סטף? עשה פחות מראס עם כל הקליעה שלו.

          2. שיגידו שראסל טיפש עד מחר, אני לא חושב כך. ואתה צודק ב100 אחוז שבשיאו הוא לא ראה את מוראנט ועוד הרבה שחקנים, לאנשים יש זיכרון קצר, שכחו איך הוא הוביל את אוקלוהמה למקום הרביעי עם סגל חלש מאד אחרי שדוראנט עזב, ואת סלי הניצחון הקריטיים. את זה שוככחים ואת שלושת העונות שהוא עשה בהם ממוצעים של טריפל דאבל. אין שחקן בהיסטוריה שעשה כזה דבר. ואת ההופעות של 20 אסיסטים בקיצור למי שיש סיכרון ארוך הוא יודע שראסל הוא סופרסטאר ולמי שיש זיכרון קצר ולא באמת מתייחס להופעות גדולות והובלות קבוצות אלא רק להישאר עד גיל 35 בטופ ולחבור לקבוצת כוכבים יחשוב שראסל לא טוב זו דעתי בנושא.

            1. ההיפך ידידי ,רוב האנשים פה שאומרים לך על ראסל יש דווקא זיכרון ארוך מאוד. אף אחד לא מערער על הכישרון של וססטברוק(כמעט אף אחד) אבל חוסר היכולת שלו להשתנות,חוסר היכולת שלו להבין שהוא משחק עם פאקינג קווין דוראנט ,הזריקות בפולו אפ שאף פעם לא נכנסות ועוד ועוד.אתה מתרשם מעונות הטריפל דאבל וזכותך זה באמת מרשים אבל אילו עונות שבהם הוא רדף אחרי הסטטיסטיקה ולא התקרב לזכות בכלום ושום דבר.זה קצת כמו קובי בשנים אחרי שאק שפשוט שיחק על הסטטיסטיקה ואפילו קלע 81 נקודות,אבל אם קובי לא היה מבין שזה טוב ויפה אבל לא מביא אליפויות והוא חייב לשנות את המשחק שלו בקצת בשביל לזכות שוב באליפות הזיכרון שלו היה אחרת לגמרי ואת זה ווסטברוק לא הבין,לא הצליח להבין או מה שתרצה.
              שורה תחתונה כישרון תמיד היה וכן היו תקופות שהוא היה טופ 10 אבל מבחינתי כישרון שהראש שלו גבר על היכולת ולא בצורה טובה

            2. אמת ראס אגדה. סתם ממציאים פה דברים רדף אחרי סטט כאילו אחרים לא רודפים אחרי סטט. הם בכלל לא יודעים כמה קלעו במשחק ומה הממוצע שלהם

    2. שניהם מאכזבים יחסית לציפיות אך ממש לא באסטים ונתוניהם טובים מאוד ולגבי זאיון ישנם נסיבות מאוד מקבילות שהן הפציעות וקשה מאוד עד בלתי אפשרית לממש את הכישרון עשינו פציעות שוב ושוב.

  3. תודה מצויין,זאיון זה תוצר של הנהלות מפגרות שזקוקות כסף בלי הפסקה על שחקן שלא רוצה לשחק כדורסל, ברגע שקיבל את החוזה הראשון הפסיק להתאמן תיאר ב המטומטים זרקו עליו רבע מליארד, אין מפסידים בליגה כולם צוחקים כל הדרך על הבנק.

    זה היה צפוי שזה מה שיקרה.
    https://hoops.co.il/?p=270580
    .
    מוראנט גם דביל מקפץ בלי הגנה אבל יהיה לו קריירה ארוכה יותר מזאיון בניגוד לשמנמן הגוף שלו עמיד יותר.

  4. קווין דוראנט נכנס לספייס בטוויטר,
    בשם 'קווין דוראנט לא טופ 5' והסביר לנוכחים שהדרך בה הם צורכים ותופשים את המשחק היא גרועה.🤣🤣🤣
    ג'ון קרונין ה-GM של פורטלנד אמר "שאין לו שום כוונה להעביר את לילארד בטרייד"
    איך הדבילים הללו לא לומדים, לא יאומן,
    מוכרים בשיא קונים בזול, הבאת את אנדרסון במתנה על חשבון בעלים הדיוט בשם מייקל.
    תעיף את כל הבררה(לילארד בררה) תביא דם חדש גוואלד

  5. זאיון באסט. מעבר לזה שהוא פציע – הוא פשוט לא מקצועי ואין לו את המנטליות כדי להעמיד קריירה ארוכה. קיבל את הכסף שלו ומאז איפה הוא ואיפה כדורסל, ניו אורלינס רוצה להזיז אותו כבר (אבל הוא כבד מדי).
    מוראנט פשוט דביל. באופן כללי ממפיס קבוצת עונה סדירה טובה שבפלייאוף החולשות שלה בהתקפה נחשפות, אבל מוראנט לכשעצמו לא שחקן שבנוי להוביל קבוצה. יש לבחור בעיות קשות והוא מובל ונגרר בקלות. העונש הבדיחתי שקיבל הוא רק בגלל שהוא מכונה לייצור סרטוני היילייט שהופכים לויראלים ברשתות (טוב, תכלס גם עוד סרטונים שלו הופכים לויראלים). כשחקן כדורסל, יש לו הרבה פגמים וממפיס משחקת יותר טוב בלעדייו. זה חתיכת טייק, אבל מסתמן ששחקנים לידו לא מוציאים מעצמם את המיטב כי הוא בול הוגר שנכנס לצבע כל הזמן ולא באמת יכול לזרוק מבחוץ.
    מעבר לכדורסל, עד שמישהו לא יסדר לו את הראש, הוא לא באמת ישיג משהו בקריירה שלו. בבעיות שלו בניגוד לשל זאיון אפשר לטפל, אבל אף אחד לא מבטיח שזה יקרה.

    1. 25 משחקים זה לא עונש בדיחה בטח שהוא לא עשה שום דבר לא חוקי,אלא מטומטם שפוגע בתדמית זה עונש מאוזן.

      לגה אין קליעה והגנה או הבנת משחק , שחקן שתלוי נטו על אתלטיות עליונה בדומה לראס בזמנו. קבוצה חלשה מאוד ממפיס והוא לא אחד שבאמת מעוניין להשתפר אלא עסוק בלהיות עבריין צעצועי.
      .
      זאיון היה צפוי יותר מהזריחה, רשמנו על זה עונה שעברה אבל זה חכמה בדיעבד

      1. הייתי מסכים אם זאת הייתה התקרית הראשונה של מוראנט עם נשק.
        אבל זאת התקרית השנייה, וזה אחרי שהוא כבר קיבל השעיה מהליגה (שצומצמה רטרואקטיבית בגלל העונש שממפיס נתנה לו בזמנו).

        1. תודה יעקב על הפוסט. om3r התחברתי לדעה שלך. אצל זאיון הגישה דפוקה אצל ג'ה הראש, אם ממפיס תמצא לו פסיכולוג טוב יש סיכוי להציל את הקריירה הזו לפני שיגמור כמו ארינאס ודומיו. בקיצור יותר אופטימי על ג'ה מאשר זאיון.

    2. זאיון אולי מאכזב אך עדיין רחוק מלהיות באסט. הסטטיסטיקה שלו נהדרת וממש לא סטטיסטיקה של באסט!!! אמנם סטטיסטיקה אינה הכל אך עדיין מי שבא
      רמה של באסט לא יכול להגיע לנתונים כאלו!!!

      1. עקרון מנחה בסטטיסטיקה – גודל מדגם
        במקרה של זאיון, הוא כל כך מזערי ביחס לכמה שהיה אמור להיות עד כה. זו הייתה העונה הרביעית של זאיון מאז שנבחר בדראפט. עד כה הוא היה חלק מהפליקנס רשמית ב328 משחקים, מתוכם הוא שיחק 114. כלומר זאיון החמיץ עד כה קצת יותר מ65% מהמשחקים בקריירה שלו.
        כשהוא משחק ובכושר משחק הוא דומיננטי ביותר, אבל הוא פשוט כמעט ולא משחק, אז זה בכלל לא רלוונטי. הוא נתן רק עונה אחת של מעל 60 משחקים בקושי, בשתי עונות אחרות הוא לא עבר את ה30, והייתה עונה שבה היה בחוץ לגמרי. קודם כל שישחק, ואז יהיה אפשר לדבר על איך הוא משחק.

  6. אם ג'ה או ממפיס יסדרו לו את הראש הוא יכול להיות כוכב על בטח אם יתחיל להשקיע באמת בהגנה. סגנון המשחק של זאיון בנוי על הגוף שלו וגוף שלו נפצע כל כמה משחקים אז אי אפשר לבנות עליו לטווח ארוך בטח לא להוביל קבוצה. לכן אני לא הייתי בונה על שניהם אבל למוראנט עדיין יש יותר סיכוי להוביל קבוצה לאליפות.

  7. שני שחקנים שהבעיה שלהם מתחילה בראש (אצל זאיון היא קצת יותר כבדת משקל, אם להתבטא בעדינות). משום מה, כולנו מצפים מהנערים הללו להיות אפויים לגמרי, בוגרים ובעלי חוש אחריות, רק בגלל שנולדו עם כישרון רווחי בטירוף. זה שילד יודע לקלוע או לקפוץ מעל המקרר לא אומר שכל הברגים בראש שלו מחוזקים.
    ובכלל, תהיו כנים, כמה קשה אתם הייתם ממשיכים לעבוד אחרי המיליון העשירי? והמאה? עם כאלה סכומים בבנק, אני באופן אישי הייתי שוכר מישהו שישכור מישהו ללכת להתפטר בשמי

    1. האווי צודק כרגיל. בעיקר לגבי ההתפטרות . . .
      הייתי מוסיף שאצל שני השחקנים הבעיה היא כנראה גם בתחת, בעיקר עם תפיסתו.
      הם שניהם לופתי עכוז מדופלמים.

  8. תודה רבה..
    אפרופו הדראפט והבחירה בצרפתי הענק. אמרו עכשיו עליו שלא ראו דבר כמותו מאז לברון
    אבל אם אני לא טועה זה בדיוק (ואפילו יותר) מה שאמרו על ציון..
    .
    27 נק' למשחק, ורק 10 שלשות כל העונה זה מטורף..במיוחד שזאת כמעט עונת הרוקי שלו..

    1. אתה צודק ב100 אחוז FAN, שזאיון הגיע לליגה היה יותר רעש מויקטור וומניאמה, ואמרו עליו שלא ראו כזה גוף מאז לברון או שאק מבחינת העמדה שלו והגובה קק מטר 96 והתלטיות מטורפת, שוככחים מהר. ואם אתה שואל אותי כתבתי פה בטתר פוסט על ויקטור וומבניאמה ובעיני הוא לא הולך להיות שחקן על אלא שחקן טוב למה אתה שואל? תקרא את הפוסט ותבין.

      1. זה פשוט לא נכון.זאיון נחשב כישרון על אבל וזה אני מניח ג'ון יוכל לגבות הוא לא היה בחירה מספר אחת ודאית אלא רק לקראת הדראפט.
        ווומבי שידרו את המשחקים שלו בפאקינג הליגה הצרפתית .אז להגיד שהוא עשה יותר רעש מויקטור זה לשנות את המציאות.היחיד שבסקאלות של הרעש שויקטור עושה היו לברון ושאק לפניו.

          1. אני זוכר שהוא לא היה ודאי.אני זוכר שהתלהבו נורא מדיוק(נדמה לי ששם הוא הם שיחקו) שאמרו ששלישיית 1-3 הולכים לשחק שם והבחירה הראשונה תהיה כנראה בין זאיון לבארט ואז שהתחילה עונת המכללות הוא תפס את המקום הראשון והיה לבחירה וודאית.בכל מקרה לא זוכר הייפ שמתקרב בכלל למה שקורה עם ויקטור

          2. זה מה שג'ון כתב במוק דראפט הראשון של 2019 על בארט :
            "אר ג'יי בארט, SG/SF, פרשמן, אוניברסיטת דוק. 7"6 (2.01) אתלטי ובנוי (210 פאונדס), עם מוטת ידיים של 9"6 (2.07). עד לא מכבר עוד היה נחשב הטופ דוג של המחזור הזה. הקנדי המוכשר הזה היה מנהיג ומוביל בכל מסגרת אליה הגיע. ואז בהחלטה מעניינת החליט להצטרף לציר הרשע של קאוץ' K בקמרון יחד עם מחזור גיוס מדהים ועמוס. בדומה למיאמי ב-2010 לא היה ברור מי ייקח את המושכות בדוק (זאיון הוא או הצלע השלישית שתכף נדבר עליה) ומי יאלץ להתאים את עצמו לשיטה."
            שוב לא טוען לרגע שהוא לא היה בחירה ראשונה וודאית בטח אחרי שהתחילה העונה רק אומר שהוא ממש אבל ממש לא התקרב להייפ של ויקטור/לברון/שאק אולי גם דאנקן

            1. ההייפ של וומבי גדול יותר.

  9. האפסייד של זיון הרבה יותר גבוה.
    אם רק יצליח להשאר בריא לשנתיים – שלוש, הוא לגמרי יכול לקחת קבוצה לגמר.

  10. איך אתה מגדיר הצלחה?
    כסף, בנות עם תחת גדול, בלינג? זאיון מנצח
    כבוד, חברה, כסף, דאחקות, חופש מוראנט מנצח.

    בכדורסל, אולי הם יקבלו עוד חוזה נורמלי וזהו על שניהם אפשר להוריד את המים.

  11. ולא הזכרת את ההסתבכויות של ציון עם הבחורות.
    ישמצב שהוא יאפיל אפילו על מלך האהבלים בנושא – דווייט הווארד, יפסיד את כל הכסף ועוד 3 שנים נראה אותו בדרקוני ז'ינייאנג….
    🤣

  12. הגיע הזמן שהליגה תעבור לחוזים לא מובטחים כמו ב NFL כדי שלבחורינו האמיצים תהייה יותר מוטיבציה להתאמץ או פחות להסתבך. יהיה קשה להעביר את זה מול איגוד השחקנים אז אפשר להתפשר על חוזים שתלויים בהשגים (החוזה של זאיון כן כולל סעיפים כאלו).
    בדיעבד דאריוס גארלנד היה צריך להיבחר ראשון מהמחזור הזה. כמובן שהוא הרבה פחות מוכשר מחובב האקדחים ושחקניות הפורנו. אבל בחירה צריכה להיות שילוב של כישרון, קהוצתיות, ואופי ואת זה יש לגארלנד יותר מהליצנים. מיאמי ודנבר הוכיחו שאופי וקבוצתיות מביא נצחונות גם מול כישרןן יןתר נוצץ.

    1. לדנבר יש את הקבוצה הכשרונית בליגה, שיוקיץ הוא בפער השחקן הטוב בעולם, ולידו יש סופרסטאר בדמות מארי וסגל משלים נפלא.
      .
      מיאמי זה חריגה נדירה שקשה לראות שתחזור. כשרון בליגה מנצח, הפליקאנס מטומטים שלא קלטו את גודל הבלון וזרקו עליו סופר מקס.

      1. איפה היה יוקיץ אם היה לו את מוסר העבודה של זאיון? או להיפך איפה היה זאיון אם היה מתעניין בגידול סוסים במקום שחקניות פורנו?

        כמו שרשמתי זה צריך להיות שילוב של כישרון, אופי, וקבוצתיות. לפני שנותנים לשחקן מוכשר כסף גדול המנהלים בליגה צריכים להתחיל לתת הרבה יותר משקל לאופי ולקבוצתיות שלו.

        1. שאקיל היה לו מוסר עבודה נוראי לקח 3 אליפויות , מג’יק… הארדן עד גיל 32 היה בין הטובים בעולם והיה מבלה את זמנו בחשפניות…

      2. מיאמי עשו שני גמרים ב4 שנים, ושלוש פעמים גמר אזורי ב4 שנים
        חריגה שלא תחזור הם לא, כי הם כבר חזרו (יותר מפעם אחת).
        אם כבר, הם לגמרי מוכיחים שכשרון בליגה לא בהכרח מנצח. בכל אחת מהריצות שלהם הם התמודדו מול בוסטון מספר פעמים, מול מילווקי מספר פעמים וגם מול פילדלפיה – כולן קבוצות הרבה יותר מוכשרות.

      1. לא ברמה מבחינת כישרון. אבל מה עדיף גארלנד ל15 שנה או ג'ה שיגמור את הקריירה אחריי 5 בעיקבות ההסתבכות הבאה? יש היום גנרל מנ'גר שהיה לוקח את זאיון או ג'ה על פני גארלנד (בהנחה שהם לא יצליחו לסדר את הברגים והגישה)

    2. מעניין, אולי אפשר לפתח את עניין החוזה: שהחוזה ישאר אותו דבר, אבל חלק הארי שלו ישולם רק אחרי שהקריירה תיגמר. כמו מה שריבוק עשו עם אלן אייברסון. נראה לי שמבחינה טכנית זו לא הבעיה ליישם זאת.

      1. מי יסכים לדבר כזה, עזוב שזה הלנת שכר, זאיון חתם על חוזה , זה שהפליקכנס פחדו לאבד אותו וניהלו משא ומתן רע זה בעיה שלהם, הוא צריך לקבל כסף עד הפרוטה האחרונה בסכום שנקוב.

        1. לא אמרתי לא לקבל שכר, אלא לפרוס את התשלומים כחלק מהחוזה. אין הבדל עקרוני ממה שכבר נעשה עכשיו, רק "הקצנה" מסוימת.
          לא מדבר על זאיון עכשיו אלא באופן כללי.

          1. ב NFL החוזים לא מובטחים. מי שלא מתאמץ או עושה שטויות מאבד כסף ונחתך מהליגה. הגיע הזמן שהNBA יאמצו מודל אחר של חוזים. אולי לא בדיוק כמו של ה NFL, אבל שבנוי הרבה יותר על בונוסים ועמידה ביעדים מינימליים.

            1. לא. ממש לא הגיע הזמן.

  13. השחקנים האלה צריכים לעבור קבוצה.
    אני מאמין שהם יהיו עוד כוכבים. מיאמי זה יעד טוב לקלוט אחד מהם. יש שם תרבות כדורסל, צוות מעולה.
    זאיון צריך קבוצה רצינית שתחזיק אותו קצר. לו היה בלייקרס הוא היה היום במקום אחר לגמרי.
    בממפיס יצרו חלופה למוראנט. מרכוס סמארט שחקן שונה לגמרי ממוראנט, לא בא לחמם ספסל בתום ההשעיה של מוראנט.סביר להניח שעד פברואר 24 יהיה בקבוצה אחרת.
    מאוד מאוד מוקדם להספיד אותם.שחקנים מעולים שלא שכחו לשחק כדורסל.

    1. +1. מוקדם מדי וכמו שההוא עם השפם (לאסוף) כתב, הם עדיין ילדים לא אפויים.
      עוד שנה אולי נדבר פה אחרת על שניהם. תודה יעקוב

    2. סמארט בא על תקן מחליף לברוקס והוא שדרוג עליו בכמעט כל פרמטר.
      אין שום סיבה שיועבר. אם כבר ממפיס קיבלה מנהיג בחדר הלבשה שגם מתאים לה בגישה ובאופי וגם בוגר מנטלית ובעל ניסיון. סביר להניח שהוא יוכל קצת לחנך את הYoungsters של ממפיס.

  14. ציון בדרך החוצה. ייתן עוד איזה עונה וחצי מרשימות בשנים הקרובות שיגרמו לאנשים לדבר עליו ואז יושבת למלא זמן וידרדר החוצה מהליגה.
    מוראנט דביל אבל עוד יכול לאושש את הקריירה ומקסימום יילך קצת לאיבוד ויחזור בתור וטרן שמוסיף המון אחרי עוד כישלון או שניים מחוץ לממפיס

    1. השמועה לגמרי לא הגיונית כי זה טירוף מבחינת הסאנס, אבל הכתב מוכר ואמין.
      טוען שמחפשים קבוצה שלישית לאייטון.
      נחיה ונראה.

  15. שני מקרים שמוכיחים שגם בוגרים יכולים להתנהל בצורה ילדותית, ושכדי שכישרונות גדולים בספורט כמו כדורסל יממשו את כשרונם הם חייבים להיות בעלי אופי טוב ולהתנהל בצורה בוגרת בהתאם לגילו.

  16. מדובר על 2 שחקנים שהראשון שיחק 4 עונות והשני 3. באו נשים את הרגל על הברייקס. ג'ה ככדורסלן ממש לא טיפש יש לו ראיית משחק מטורפת. מאיפה הרעיון שהוא תוקע את ההתקפה. היה תקופה מאוד מדודה שממפיס רצה עם טיוס ג'ונס אבל כעונה שלמה ללא ג'ה ממפיס לא קבוצה טובה מדי. הוא לקח אותה לגבהים נהדרים לקבוצה שלפני שהוא נבחר הייתה בתחתית. וזה תוך 2 עונות. הוא עשה כמה מעשים דפוקים, אך זה לא קשור לכסף שנזרק עליו. ג'ה לא גדל בשכנות ולא חיטת בפחי אשפה. הוא ילד טוב מעמד ביניים שקצת נמשך לחבורה שגורמת לו להרגיש קצת גנגסטר. יש לו אבא ילדותי שלא שם לו הרבה מעצורים ולדעתי גם הוא לא חשב שהסרטון יתפוס את האקדח שלו מכיוון שזה היה בקושי פריים. הוא הסתיר את זה מחוץ לפריים והמצלמה החליקה. הוא מטומטם שהוא המשיך עם ההתנהגות, אך הוא לא שדד בנק ולא כיסח את אשתו במכות. טוב שחטף קשות. אבל באסט? איפה אתם חיים
    .
    זאיון חי בסרט אבל הוא יתחיל לצאת ממנו מהר. זוהי שנה קריטית. עוד שנה בה לא משחק והנגמר הסיפור של ניו אורלינס איתו. הם ימכרו נמוך. אבל כשהוא משחק מדובר על אחד השחקנים הדומיננטיים בליגה. הפלקינס היו איתו מקום ראשון במערב כששיחק. גם ללא אינגרם. יש לי תחושה טובה לגביו השנה. הוא ספג את כל הכאפות וההשפלות שהיה צריך. מהמדיה, מהסייד פיס שלו ואני בטוח שגם מחברי קבוצתו

    1. ג'ה בול הוג תוקע את ההתקפה מכדרר ומכדרר ואז מכריח חדירה וקופץ על מישהו.
      שחקנים לידו פחות טובים ולא ממצים את הפוטנציאל שלהם.
      הוא מאוד מאוד טיפש ויש לו 0 ראיית משחק.
      בקיצור הוא ראס אבל יותר לאט ופחות מסירה.
      אה כן ואם היו שורקים לו צעדים ומשיכות הוא לא היה קולע חצי מהנקודות שלו.
      תוריד שריקות אוויר ויורד גם החצי השני.

  17. בקשר לזאיון – כשהוא משחק הוא אחלה בחלה
    הבעיה היא שהוא לא משחק…
    אם הוא לא יתחיל לתת עונות של 60 משחקים ומעלה + כשירות לפלייאוף אז הוא האבא של הבאסטים
    סטטיסטיקה של 30 משחקים עד ינואר – מרשימה ככל שתהיה – לא שווה כלום

    בקשר לג'ה – thug

  18. בחרת נושא מסקרן מאוד. כי בשני המקרים הכשרון הוכח לגמרי על מגרשי הנבא, לא רק הפוטנציאל, אבל אנחנו נתקעים על אופי (יש פה איזה הנחה שעבודה סופר אינטנסיבית בחדר כושר תשים את זאיון במקום אחר בנושא העמידות לפציעות, ומה שחסר הוא רק הרצון).
    אז ברור לנו שהם לא באסטים בכשרון, אבל פוטנציאל למחיקת ערך בגלל האופי.

  19. מאמין שג׳ה ישתפר בהתנהגות, מאקדח אמיתי לאקדח צעצוע יש שיפור, והוא גם נפגע מעט בכיס באופן כמעט ישיר – אי בחירה לחמישיית העונה לקחה לו כמה מיליונים (אאלט אפילו עשרות מיליונים) וקל להעניש אותו.
    חלק גדול מהבעיה של זאיון היא מובנית בו – אם הוא יוריד מסה כדי לא להיםצע, הוא כבר לא יהיה זאיון. וסגנון המשחק שלו קרוב ללהיות הכל או כלום – או שחקן מרכזי בקבוצה, או שחקן שולי, לעומת שחקנים כמו סטף שגרסה מוחלשת שלהם (לסטף זה אולי סת׳?) יכולה לקבל מקום בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט