ביל בפיניקס – ניתוח הטרייד / עמיחי קטן

על פי הדיווחים, בראדלי ביל עובר לפיניקס, ולפחות כרגע התמורה שהסאנס שולחים לוושינגטון היא כריס פול, לנדרי שאמט ובחירות סיבוב שני. מכיוון שהפרטים עוד לא סגורים יכולים להיות עוד כל מיני שינויים כמובן, אך זה לא מה שימנע ממני לנסות לנתח את מה שככל הנראה כבר סוכם מנקודות המבט של בראדלי ביל, פיניקס, וושינגטון ודני אבדיה.

1. בראדלי ביל.

ביל הוא המרוויח הגדול באופן אישי, כשהוא ימשיך להרוויח את החוזה הכי מוגזם בליגה וגם עובר לשחק איפה שהוא רצה, אבל עכשיו חובת ההוכחה עליו אחרי שנתיים לא מוצלחות גם בסטטיסטיקה האישית ומלאות בפציעות, ו-6 שנים אחרי הופעת הפלייאוף האחרונה שלא נגמרה ב-5-6 משחקים בסיבוב הראשון. על הנייר, יש לביל את היכולת לנוע בלי הכדור ולבנות קו אחורי התקפי איכותי עם דווין בוקר, אבל הוא יהיה השלישי בהיררכיה, מה שאומר שהוא יצטרך לקבל על עצמו תפקיד משני בחלק מהזמן, וזה כולל יותר מאמץ הגנתי.

2. פיניקס.

הטרייד הזה הוא ההוכחה לכך שפיניקס ניסו לוותר על כריס פול לא רק מסיבות כלכליות, אלא גם מסיבות מקצועיות, מכיוון שהחוזה של ביל בעייתי הרבה יותר מזה של פול. על הנייר, הם יכולים להרגיש שהם הביאו כוכב קרוב לשיא הקריירה שלו במחיר מבצע, אבל עברו כבר כמה שנים מאז שביל הוכיח את עצמו בפלייאוף, ובעיקר, הסאנס ויתרו סופית על האפשרות לצבור עומק משמעותי. במילים אחרות, פיניקס נשארים עם ההימור של העונה שעברה – לשחק רק עם כוכבים ולקוות שהם יסתדרו ביחד ויישארו בריאים – אבל הפעם ההימור בעייתי יותר, כי היו להם יותר אפשרויות אחרות.

3. וושינגטון.

ההנהלה החדשה של וושינגטון שמה לה למטרה להיפטר מהחוזה המעיק של בראדלי ביל בלי לשלם על זה מחיר, ואת זה הם הצליחו לעשות, גם אם בתרחיש אחר הם היו יכולים לקבל יותר נכסים בתמורה לשחקן המוביל שלהם בשנים האחרונות. פורזינגיס וקוזמה יכולים להיות שחקנים חופשיים, וסביר שנראה את שניהם עוברים לקבוצות אחרות, מה שיאפשר לוויזארדס באמת להתחיל בנייה מחדש ולתת הזדמנות לצעירים הרבים שהתקשו למצוא את עצמם. גאפורד הוא היחיד שחתום ליותר משנה, והוא יכול להיות נכס משמעותי עבור קונטנדרית, או גם שחקן משמעותי בבנייה העתידית של וושינגטון, יחד עם הצעירים הרבים שנמצאים שם.

4. דני אבדיה.

היו כבר כמה ששמו את האצבע על כך שהנתונים של אבדיה טובים יותר משמעותית במשחקים בהם ביל לא שיחק, אך הנתון המשמעותי יותר הוא זה שמראה שההיעדרויות של ביל לא פוגעות בכלל ביעילות של אבדיה ששומר על אחוזים זהים כמעט מכל הטווחים, ורק יחס האסיסטים-איבודים שלו נפגע מעט (1.72 לעומת 1.94 לאורך הקריירה).

במובן המהותי יותר מבחינת אבדיה, הוא נמצא בשלב בקריירה שבו הוא צריך כמה שיותר את הכדור ואת קבלת ההחלטות אצלו בידיים, גם כדי לשפר את הביטחון העצמי שלו דרך העובדה שהוא ימשיך לקבל כדורים גם בימים הפחות טובים שלו, וגם כדי לתת לעצמו ולקבוצה מושג יותר ברור לגבי הפוטנציאל שלו, ומתוך כך לתת כיוון לגבי הדרישות שיהיו ממנו בהמשך הקריירה. גם אחרי 3 עונות עם הרבה עליות וירידות, אבדיה הוא עדיין הפרוספקט הכי גדול של וושינגטון, ואולי היחיד שם שיש לו פוטנציאל להתפתח לשחקן שהיה מצדיק בדיעבד בחירה גבוהה מאוד בדראפט.

5. שיר לסיום.

לא היו לו שום חובות
בתור כוכב מוביל
להתאמץ בהגנה הוא לא רצה
הוא היה כוכב פשוט
קראו לו בראדלי ביל
עת ביקש לעזוב את הקבוצה

בראדלי ביל, בראדלי ביל
שחשב את עצמו שחקן מוביל
הוא היה כוכב פשוט
אך רצה רק אליפות
עת ביקש לעזוב את הקבוצה

עם חוזה של מקסימום
ועוד נו-טרייד קטן
הוא רצה שיעזרו לו לעבור
אך איזה מאמן
ואיזה משפטן
את עצמם הם יובילו אל הבור

בראדלי ביל, בראדלי ביל
שחשב את עצמו שחקן מוביל
אך איזה מאמן
יגיד על זה אמן
ויוביל את עצמו כך אל הבור

סופו של הסיפור
כמו כמעט תמיד
שיש שם מישהו נואש יותר
שיש אי שם קבוצה
שכבר ויתרה על העתיד
מוכנה היא לתת לזה היתר

בראדלי ביל, בראדלי ביל
שחשב את עצמו שחקן מוביל
אך יש אי שם קבוצה
שגם אותו רוצה
מוכנה היא לתת לזה היתר

הטרייד עוד יושלם
נגלה מתי ואיך
מי הרוויח מי הפסיד ומה קרה
אך אבדיה עכשיו
יכול קצת לחייך
כי זה בשבילו בכלל לא רע

בראדלי ביל, בראדלי ביל
שחשב את עצמו כוכב מוביל
אך אבדיה עכשיו
עם חיוכו ששב
כי זה בשבילו בכלל לא רע

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 101 תגובות

  1. תודה עמיחי , שוררת לנו חתיכת פוסט…שאלה : מה אתה חושב שאבדיה מעדיף? להעביר 3-4 בקבוצה שעושה בנייה מחדש וטנקינג כל שנה או שיעברו אותו להיות כינור חמישי/שישי בקבוצה מנצחת עם סיכוי לריצת פלייאוף?

  2. הבעיה הגדולה כאן הן המגבלות החדשות שיכו בפניקס החל מיולי, ועוד יותר בשנים הבאות.
    הם כמעט חייבים להטריד את אייטון תמורת עומק עוד החודש, או שכבר לא יוכלו לעשות את זה אף פעם.
    חתיכת הימור לקחו שם.
    החוקים החדשים זה לא צחוק.
    .
    הבעיה השנייה היא שאני לא רואה שום קבוצה, כולל אלה שאני יודע שמעוניינות באייטון – דאלאס ופורטלנד – שיכולה לתת לפניקס את החלקים שהם צריכים.
    מרפרוף זריז נראה לי שרק בוסטון אולי יכולים ריאלית ובכלל לא בטוח שהם ירצו.
    .
    וכדי לסבך את כל העסק אפילו יותר, אני יודע שווגל מאד רוצה את אייטון…
    .
    מי שלדעתי יש לו ערך להרבה קונטנדריות עכשיו גם מבחינת כדורסל ובמיוחד מבחינת חוזה (כולל הלייקרס…) זה גאפורד, אבל מתשאול קצר בוושינגטון נאמר לחבר שלי שבעיקרון הם לא מחפשים להטריד אותו.
    מה שכן – זה היה לפני שבוע אז אולי דברים השתנו…
    .
    בקיצור, אני מקווה שלסאנס יש תכנית לגבי איזון הסגל, כי זה הולך להיות קשה מאד בלי טרייד של אייטון עוד החודש.

    1. לצד רביעייה כמו שיש להם לא ממש צריך איזון. צריך להביא מציאות מיאמי-סטייל משום מקום על חוזי כלום ושום דבר (וזה לא שאני מבין בחוזים/תקרות כלום, אולי גם זה לא אפשרי, לא יודע).

      אמן אמן אמן שאייטון יגיע לסלטיקס בשביל כל מיני שחקני איזון. יאללה שיקחו את סמארט והטיים לורד בעד אייטון, יקבלו הגנה מצויינת ורעל בעיניים.

      1. זה בדיוק סוג הטרייד שחשבתי עליו – טיים לורד + סמארט או ברוגדון, אבל לא יודע אם בוסטון ירצו.
        .
        לא רואה הרבה מציאות פוטנציאליות לסאנס בשוק החופשי, במיוחד בעמדות שהם צריכים, והם אפילו יהיו מוגבלים ביכולת להחתים שחקנים אחרי ביי אאוט, מגבלה שתהיה עוד יותר קשוחה אחרי העונה הבאה.

    2. צריך לתקן – המגבלה הספציפית על טרייד של שחקן אחד תמורת כמה שחקנים נכנסת לתוקף רק בקיץ הבא, אז יש להם שנה לחפש טרייד של אייטון תמורת 2-3 שחקנים אם ירצו.

    3. שתי שאלות:
      טרייד שבסיסו אייטון עבור מיילס טרנר ותוספות – מה דעתך.
      ושאלה לגבי סעיף הנו-טרייד – הוא עובר ביחד עם ביל לפיניקס? או שמתבטל והיה תקף רק כלפי וושינגטון

  3. טרייד גרוע מאוד לדעתי- וושינגטון אמנם היו תקועים עם החוזה הכי גרוע בליגה אבל יכלו להשיג יותר משחקן ספסל ובחירה סיבוב 2 (רוד י גובר מוסר ד"ש).
    פניקס מכמסו לקומה קשה כשלא ראו מה קרה לכשלון המהדהד בברוקלין והלכו בכל הכח על שלישיית גאנרים כשמסביבם שממה ומדבר.
    מקווה שפרוזינגיס ייצא בחוץ ומיאמי תחטוף אותו במחיר מבצע.

  4. לא מדוייק.
    בראדלי ביל הוא כישרון יותר גדול מבוקר וגם שחקן התקפי יותר טוב ממנו.
    הבעיה הכי גדולה של ביל בטרייד הזה שהוא מגיע לקבוצה עם חורים ובעיות שהוא לבדו לא פותר.

    עצם זה שמשחררים את כריס פול מראה בדיוק שלמנהלים בסאנס אין מושג.

      1. הבן אדם 1.83,קצת יותר גבוה מהממוצע העולמי
        למרות זאת,הצליח להיכנס לטופ 10 של הרכזים בהיסטוריה בכל רשימה של אדם הגיוני
        טופ 3 באסיסטים אי פעם
        טופ 3 בחטיפות אי פעם
        האחרון שנשאר לשחק מהדראפט שלו נראלי
        בן 38 ועדיין מצליח להיות רכז פותח בין כל האתלטים הגדולים בעולם
        אבל איתרע מזלו והגוף שלו כל פעם בוגד בו
        איתרע מזלו והוא היחיד בהיסטוריה שהנהלת הנבא מנעו מעבר שלו לקבוצה אחרת
        איתרע מזלו והוא שיחק רוב הקריירה על עלק כוכבים(גריפין בן 34 במעמקי הספסל של בוסטון,דיאנדרה גורדן סנטר שיכול היה להיות כוכב בשנות ה90,לא עם מהפכת השלשות,וכו)
        .
        .
        אבל אספר לך סוד
        לו רק היה לו מספיק שכל/חוצפה כמו קובי לדרוש להיבחר בדראפט רק על ידי לייקרס הוא היה היום עם מלוא החופן טבעות ואנשים עם ראייה צרה כמו שלך היו מעריצים אותו.
        אבל ארי קבע שפול לוזר וקובי ווינר חח

        1. 1. מאיפה הבאת את קובי?
          2. כתבת מלל ארוך שורה תחתונה 0 תארים איך שלא תהפוך את זה, מה שלא עבד 18 שנה לא יעבוד בגיל 38 ו-זה הפוינט שלי- (אתה בעצמך מספר על גוף שבוגד…)
          3. תודה על המחמאות.

  5. דני אבדיה וושינגטון-
    שחקן נבא מקצועני צריך לדעת לשחק עם כל הרכב,
    הדקות הטובות שלו בוושינגטון
    היו כמשלים בחמיישיה הראשונה ליד ביל בהתקפה, ולא כמוביל חמישיה שנייה עם הנגרים בוושינגטון כי אין לו את היכולת כנראה.
    אף אחד לא מבטיח שהוא לא יעבור גם בקרוב בטרייד בעתיד הקרוב,המטרה הראשונה של הוושינגטון מהיום היא להמשיך להפסיד כדי לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט ולמצוא כישרון קצת יותר גדול מדני אבדיה.

    1. אין אף שחקן נבא שיודע לשחק עם כל הרכב. למען האמת אפילו מדובר במצרך נדיר. השחקנים היחידים שאתה תוכל לזרוק לכל הרכב וזה יעבוד בוודאות אלה spotup shooters טהורים, שתמיד יוכלו לייצר לך נקודות מקליעה נטו. דני לא כזה.
      דני הגיע לדראפט כפרוספקט מאירופה עם סקיל סט מאוד מוגדר, ומנגד חולשות שצריך לעבוד עליהן (בינהן – שלשות). כדאי גם לזכור שדובר עליו טרם הדראפט כפרוספקט שהוא פוטנציאל להיבחר במקומות 4-7 בערך. הדראפט כידוע הוא אף פעם לא צפוי, והוא נבחר לוושינגטון לא על סמך התאמה טובה לקבוצה, אלא פשוט כי באותה נקודת זמן הוא היה הפרוספקט הבכיר על הלוח. מה עשתה וושינגטון בשביל לפתח את היכולות שלו? כלום. אם כבר, הוא שיחק בתפקיד שונה לחלוטין מהתפקיד ששיחק בתקופה שלו במכבי ובנבחרת ישראל. את עונת הרוקי שלו הוא בילה כעציץ בפינה בזמן שווסטברוק וביל כדררו. מדובר בשחקן שגם באירופה, לא קלע מעבר ל31-32 אחוזים מהשלשה, הוא מעולם לא היה קלעי.
      סביר מאוד להניח שוושינגטון לא יעבירו אותו בטרייד כרגע, אלא אם תבוא עליו הצעה טובה מאוד שההנהלה הטרייה תאהב. האם יש לו את היכולת לבצע קפיצת מדרגה ולהוביל בקבוצה? רק הזמן יגיד. לא הייתה תקופה משמעותית מדי שבה נתנו לו באמת את המפתח לנהל התקפות ולקבל החלטות בצורה עקבית במשחקים.
      אגב הנתונים מראים תמונה הפוכה ממה שהגבת – הפרודקטיביות שלו עלתה בתקופות בהן ביל היה פצוע. אפשר גם להשליך את זה לכך שוושינגטון באופן כללי שיחקה כדורסל טוב יותר ללא בראדלי ביל, ככה שזה לא מספר את התמונה המלאה, ולכן באמת – רק הזמן יגיד.

  6. לא מבין את פיניקס… הם היו יכולים להשתחרר מהחוזה של פול תמורת 18 מיליון דולר ולחזק את הקבוצה במקומות שבאמת דורשים חיזוק (קודם כל – רכז טבעי שיהיה פחות פציע מפול ויוכל לתת יותר בהגנה). במקום זה הם העמיסו על עצמם את אחד החוזים הרעים בליגה כולל סעיף הטריידים המושמץ – כדי לקבל גרסה פחות יעילה ויותר פציעה של בוקר?! איך שזה נראה לי, ההנהלה שלהם מתנהלת בצורה היסטרית. החל מהטרייד של דוראנט, עובר בפיטורים של וויליאמס וההחלפה שלו בווגל, וכלה בטרייד הגרוע הזה. אני אתפלא אם פיניקס תעבור את הסיבוב השני בשנה הבאה – אלא אם יש להם עוד כמה מהלכים לא צפויים בשרוול…

    1. וויליאמס היה אמור להיות מפוטר כבר שנה שעברה בעיניי. הוא גם לא הצליח לתת למי שלא גארד לבלוט (מיקל ברידג׳ס חגג אחרי המעבר לנוס) וגם לא הצליח לעצור קבוצה של לוקה ושאריות

  7. עוד זווית מעניינת של הטרייד – הטריידים החלופיים על ביל, שלא קרו. אסביר – לביל היה וטו ולכן אי אפשר להטריד אותו לאן שלא רצה (נניח מיניסוטה), סבבה, אבל אני מניח שהיו קבוצות אחרות שאליהן הסכים לעבור, אבל זה לא קרה, וזה כנראה בגלל הקבוצה. למשל, ואני לא יודע אם זה אפשרי חוזית – גולדן סטייט, עבור ג'ורדן פול ועוד כמה חתיכות. לא חושב שוושינגטון היו מסרבים, זה לא פחות מהכלום שקיבלו מפיניקס, אז אני יכול רק להניח, 'אם זה אפשרי כאמור, זה בגלל שגולדן סטייט לא רצתה, ואז זה מעניין למה. כנ"ל, לדעתי, גם בנוגע לשתי הלוס אנג'לסיות. רוצה לומר – שלא מעט קונטנדריות פסחו על בראדלי ביל, ומעניין מדוע דווקא פיניקס לקחה את הסיכון עליו.

    1. לפי השמועות היו עליו הצעות ממילווקי סקרמנטו מיאמי בנוסף. לביל היו דורשים הוא עדיין אחד מהגארדים הטובים בליגה ״אולסטאר״ עדיין לא בן 30. הוא עדיין נכס חיובי למרות החוזה הגבוה. למען השם על גובר קיבלו 7 בחירות דראפט ראשונות.
      .
      המחשבה של ההנהלה החדשה בוושינגטון הייתה להפטר ממנו בכל מצב ולא להתייחס עליו כנכס היחידי שלהם ומכאן הטעות.
      לא היה קורה כלום אם היה הופך למחמם ספסלים והיו נותנים לו אולטימטום או שתגמור ככה את הקריירה ואף אחד לא יזכור ששיחקת בליגה (כמובן שהוא מחוייב לבוא לכל אימון, לא יראה דקת משחק) או שתסכים לטרייד שטוב יותר לקבוצה ויהיה לך סיכוי לטבעת (כמו שקורה אלפי פעמים בכדורגל).
      .
      מהבחינה של פיניקס זה די ברור אול אין גם אם הוא לא ההתאמה האידאלית לקבוצה, אנשים שוכחים אבל ברגעים המועטים ששלושת הדבילים ברוקלין שיחקו ביחד הם נראו נפלא.
      .
      פיניקס מתחשבים בעובדה שכשחקן קטש אנד שוט מ3 הוא קלע 40%. השאלה שנשאלת איך הם מסתדרים אם כדור אחד מי עושה שם הגנה זה מעניין, לדעתי הטרייד הבא זה של העגל אייטון למרות שווגל מת על סנטרים בשביל מגני כנפיים וסנטר הגנתי.
      .
      לגבי גולדן סטייט קר מחפש שחקנים שמתאימים לשיטה שלו ביל לא אחד מביניהם, אין מה להציע את גורדן פול עליו.

    2. בגדול, יש יסוד להניח שהוא רצה דווקא את פיניקס. בכל מקרה, אחד היתרונות של השחקן בסעיף נו-טרייד זה היכולת שלו לגרום לכך שהקבוצה אליה הוא עובר תציע מעט בטרייד, וכנראה שזה המצב כאן.

  8. רגע.. להבין….
    כחלק מהחוזה עכשיו ביל יחליט לאן הוא מוטרד, אם בכלל, מפניקס???
    הוא לא דביל בכלל הבראדלי ביל הזה….
    🤣

  9. לקח לי יממה לצאת מההלם קרב.
    לא זוכר שהייתי כל כך מבואס מטרייד של הקבוצה מאז הטרייד על סטארבורי עם פרוץ הסארבר.
    אישביה לקח קבוצה שרצה יפה יחד שלוש שנים ותוך ארבעה חודשים פירק אותה לגורמים. מהזווית של האוהד זה מבאס לגמרי. קשה נורא להזדהות ככה.
    ברור שהצעד הבא אליו יחתרו בהנהלה יהיה להפוך את אייטון ל-2/3 שחקני רוטציה אמינים.
    בפעם האחרונה שנולדה לנו אלופה אינסטנט זה היה בבועה. מקווה שווגל קוסם (למרות שהוא לא נראה כזה…).

    1. טרנר והילד אמורים לעבוד תמורת אייטון, שני חוזים קצרים יותר (אבל לדעתי יש שם איזה 7 מיל' הפרש במשכורות)
      יותר תופס עשוי להיות טרנר וג'יילן סמית'/אושיי בריסט/ארון נייסמית'
      אני כרגע עוד לא רוצה לוותר על אייזיאה ג'קסון החמוד
      ולא חושב שיש לי גארדים לתת לכם (האליברטון ומקונל אנטאצ'בלס בלבל הגבוה ביותר, וגם על נמבהרד לא אוותר)
      מה שכן, יש לי גם ג'ורג' היל לעניין אתכם

      1. הפייסרס אוהבים לעשות עסקים עם פיניקס וגם האקס ווגל מאמן
        לא אתנגד גם לטי ג'יי וורן תמורת אחד מהחבר'ה המשלימים אצלי (מי שציינתי למעלה, גם דוארטה אופציה)

        1. טרייד מצויין שהבסיס שלו זה טרנר אייטון, למרות שאם אני בסאנס הולך בכלל לכיוון של טרייד עם ניו יורק בשביל רובינסון וברוקס, שני שחקני הגנה מצויינים. שרובינסון זה גם חיית ריבאונד בניגוד לטרנר.

          מוסיף את בברלי לספסל ואת גמייקל גרין אם ירצה להגיע ויש להם מאוזנת מאוד.

      2. יש לך הערכת יתר לשחקנים שלך. הינה טרייד לדעתי יהיה טוב לשתי הקבוצות: פיין ואייטון בעד נמבהארד, טרנר וג'קסון.

    2. זה בדיוק העניין, אתה חושב ומרגיש כמו אוהד, שזה מובן אבל לא רציונלי לחלוטין. בספורט מקצועני, מכל הנוגעים בדבר (שחקנים, הנהלה, אוהדים, ליגה) רק אנחנו האוהדים פועלים ממקום אמוציונלי. בשביל כל השאר זה ביזנס, והבונננזה מגיעה עם אליפויות. במילים אחרות, מישהו עושה עלינו סיבוב. היתה לך קבוצה עם תקרה x, ועכשיו יש לך קבוצה עם תקרה x+3 אז כנראה שמישהו שם פעל נכון.

      1. רק שההנחה שלך לגבי התקרה לגמרי מתנגשת עם כמה הליגה בשנים האחרונות מראה את החשיבות של המשכיות.

        1. לא יודע אם יש קורלציה בין המשכיות להישגים. כלומר, כנראה שהמשכיות עוזרת, אבל לא בטוח שזה תנאי הכרחי או אפילו מאוד חשוב. טורונטו של קוואי וגאסול, הלייקרס של הבועה, שלא לומר מיאמי של לברון, יש גם דוגמאות לאינסטנט שעובד.

            1. לייקרס קליבלנד מיאמי כל אלה אלופות אינסטנט.
              .
              ברוקלין למרות הכשלון הצורב ברגעים הבודדים ש3 הטמבלים שיחקו יחד זה היה בלתי עציר, הם היו מטר מאליפות.

            2. שוב – קליבלנד ומיאמי לא היו אלופות אינסטנט ויש הבדל עצום בין לברון של אמצע קריירה לדורנט בגיל 35.

            3. קליבלנד היו פסע ממרחק אליפות הובילו 2-1 בסדרה ואז הגוף של קיירי ולאב קרס. זה עדיין קבוצה שבקושי רצה ביחד.
              .
              יש הבדל בין דוראנט בין 35 ללברון בשיאו ברור, הסיכון שהסאנס לקחו גבוה משמעותית יותר. בוא נקווה שזה ייגמר באליפות.

            4. נו אז גם אנחנו היינו עם הגרעין שפורק פסע מאליפות. כל שנה יש המון קבוצות פסע מ-.

            5. על טורונטו אפשר להתווכח, אבל אם תלך קצת אחורה יש את ההיט והסלטיקס של גארנט. שורה תחתונה ברור שזה לא מבטיח שום דבר אבל גם אי אפשר לקבוע שזה לא עובד. הייתם בנקודה א, ועכשיו אתם בנקודה ב, שהיא קרובה יותר לאליפות.

            6. לא הייתי מכריז עליכם כגרעין פסע מאליפות לאור הנפילה הדרסטית ביכולת של כריס פול.

            7. 'נקודה קרובה יותר לאליפות' – לדעתך.

            8. אז אני מבין שיתרןן 0-2 בגמר זה לא מספיק קרוב.

    3. טרייד בשביל מיטצל רובינסון וברוקס מהניקס ויש לכם אולי את הקבוצה המאיימת בליגה פלוס כמה ווטרנים כמו בברלי וגרין שילחמו את הספסל ויקבלו דקות בעונה הרגילה. אף אחד לא יודע איך השילוב בין השלושה יעבוד אבל דבר אחד בטוח שהתקפית לא תהיה בעיה.
      .
      לאוהד יש זכרון קצר, ללא הטרייד בשביל דוראנט העונה הקודמת הייתה הולכת לפח, וכנראה שאייטון היה עוזב העונה כיוון שהוא לא רוצה לשחק כדורסל בסאנס (עושה טובה שהוא על המגרש), שיש שחקן בקאליבר של דוראנט בשוק ושהקבוצה בשוקת שבורה צריך לקחת הימור. עונה שעברה לא היה להם מספיק זמן ביחד העונה יש להם את כל הקיץ לבנות כימייה.
      .
      צריך להעריך את אישבייה והרצון שלו ללכת אולאין, מבעלים שלא היה מוכן לעבור את תקרת המס, קיבלתם בעלים שדוחף את היד עמוק לכיסים ואוהד עדיין מתבכיין, חייו של אוהד.
      High-Risk, High-Reward לקבוצה הזאת יש תקרה גבוהה משמעותית מקווה שיגמר באליפות כי בהחלט מגיע לאישיבייה.

      1. לאוהד יש זיכרון קצר…. הלוואי.
        קודם כל ההנחה שהיינו מגיעים פחות רחוק ללא דורנט היא די חסרת ביסוס. לא משנה שזה היה טרייד שקשה להגיד לו לא. אבל החטא הבסיסי היה זה ששילמנו יותר מדי בטרייד הזה (על דורנט) ופגענו אנושות בעומק של הקבוצה וביכולת שלה להתחזק.
        אז אם נסכם – היה לנו גרעין סולידי ויחסית צעיר עם עתיד די מבטיח והמרנו אותו באופציה לאולי אליפות אם כל הכוכבים יתיישרו.

        1. כל טרייד גדול "פוגע אנושות" מחד, ותורם המון מאידך (זו די ההגדרה של טרייד גדול). פגע אנושות בעומק אבל קיבלתם את פאקינג דוראנט. וזה לא שנראיתם בדרך לאנשהו לפני הטרייד ההוא.

          1. את אותו טרייד היה ניתן לבצע בלי להעביר את ברידג'ס וג'ונסון יחד (הנטס גם ככה היו שם בעיקר בשביל הבחירות).

            1. לא בטוח בכלל.

            2. אז יש מחיר שהוא גבוה מדי.

            3. והוא עדיין פאקינג קווין דוראנט.

              בוא, שורה תחתונה נקשרת רגשית לשחקנים שלך שזה הגיוני וצפוי (משום מה רק לי זה לא קורה… מצידי קח את הטיים לורד וסמארט בשביל אייטון).

              יודע מה, כשאני חושב על זה לעומק, בהחלט יכול להיות שאותה חבורה מאז, עם ברידג' ביכולתו הנוכחית, בהחלט שווה אליפות. שיניתי את דעתי.

          2. ופאקינג קווין דוראנט שיחק פאקינג 137 משחקים בפאקינג שלוש שנים האחרונות והוא הולך להיות בן פאקינג 35 בפאקינג עונה הקרובה

            1. התגובה מעל היתה צריכה לבוא כאן. והוא עדיין פאקינג קווין דוראנט.

            2. וכמה אני יכול להיות בטוח שהוא יהיה בפאקינג פלייאוף?

            3. חברים, נא לשמור על פאקינג שפה נאותה

        2. פחות או יותר; רק חסר חלק קטן במשוואה שלך וזה אייטון והסאנס. היחסים פחות או יותר נגמרו עם סארבר, הוא לא מעוניין לשחק שם (מזייף לגמרי בהגנה ובאנרגיות שלו).

            1. זה לפי השמועות+ היכולת והרצון שהוא מפגין במשחק.

            2. שמועות
              יש גם שמועות אחרות.
              הוא הפגין מספיק יכול וגם רצון .

        1. הטרייד הולך ככה, אייטון עובר לניקס, מיטצל רובינסון ודיילון ברוקס עוברים לסאנס. הסאנס מקבלים עומק והגנה + חיית ריבאונד, לדעתי זה win win.
          .
          לגבי אלופת אינסטנט הלייקרס מיאמי קליבלנד זה עובד בעבר ויעבוד בעתיד, גם ברוקלין שהכישלון היה חרוץ היה פסע מאליפות.

          1. מיאמי וקליבלנד לא לקחו אליפות אינסטנט והיו בשני המקרים קשיים רבים בעונה הראשונה. ברוקלין לא היו פסע מאליפות.

            1. פחות ממטר יותר מאצבע של דוראנט בשביל להגיע לגמר, דרך על הקו, וזה שהקבוצה חצי פצועה.

              .
              לא יודע מאיפה הבאתי את דילון ברוקס שכחתי שהוא בממפיס היה.

            2. הוא בעיקר שחקן חופשי.

      2. ולא ברוך אני לא מתבכיין – אני פשוט יודע שקבוצה זה הרבה מעבר לאוסף שחקנים שאתה מוכן לשלם להם הרבה.

        1. בכל מקרה אני איתכם לגמרי על העגלה ובעד אישבייה.מקווה מאוד שזה ייגמר באליפות.

          אליפות תשנה את כל התמונה של הבנייה בליגה ונראה יותר ויותר קבוצות הולכות אול אין מאשר בנייה ארוכה ואיטית.

    4. אל תתבאס חבריקו – תהיה לכם קבוצה נוצצת שיהיה תענוג לראות אותה משחקת. כולם יקומו בשבילכם בלילה. חכה בסבלנות.

  10. דריימונד יצא מהחוזה.
    אם הווריורס יתקמצנו, הזדמנות לקבוצות עם קאפ רום להחתים אותו ולהטריד בדצמבר (והזדמנות לדריימונד להגיע לאן שהוא רוצה…).
    .
    אם התמודדות על תואר לא בעדיפות גבוהה אצלו, המקום הכי מעניין לדעתי יהיה אינדיאנה.
    שמעתי שגם יוסטון אולי יהיו בעניין כדי לפתות את הארדן.

  11. כריס פול אמר היום בראיון שמי שקיבל את ההחלטה על הטרייד היה הבעלים החדש יחד עם היועץ הבכיר שלו שבעצם מתפקד בתור GM
    ובזאת נגיד ברוכים הבאים לבית הקברות פניקס, מה קרה בילי קינג וקולאנג'לו לא היו פנויים?

  12. בס"ד
    תודה רבה.
    עסקה מעניינת.
    להערכתי פיניקס לא יגיעו רחוק.
    אם לא יהיו שינויים משמעותיים בסגל, הם עלולים אפילו שלא להגיע לפלייאוף.
    להערכתי מעט משחקים ישחקו 3 הכוכבים ביחד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט