הימורי פלייאוף 2023 – תוצאות

הפלייאוף של עונת 2023 הסתיים באופן רשמי עם חגיגות אליפות של דנבר, ועכשיו זה הזמן לפרסם את התוצאות ולגלות מי מבין גולשי האתר יכול לחגוג ניצחון בהימורים. היה לנו השנה פלייאוף מאוד לא צפוי, כשהמועמדת המובילה לפי הבראקטים של הופס הודחה כבר בסיבוב הראשון, ורק אחת מבין 4 הראשונות בכלל העפילה לגמר האזורי.

אלופת המזרח מיאמי קיבלה קול יחיד לעבור את הסיבוב הראשון, וגם הוא שלח את קליבלנד לגמר המזרח על חשבון ההיט ואת האליפות לגולדן סטייט בניצחון על פילדלפיה בגמר, ובכל זאת ברכות ל"סומסום צדק" שהיה היחיד אצלנו שחזה את הסנסציה הגדולה של הפלייאוף הזה.

קודם כל, אנחנו רוצים להודות לכל המשתתפים הרבים בתחרות השנה, כאשר זכינו ללא פחות מ-198 בראקטים שונים במקור, כשהנתונים מולאו על ידי בשלב מוקדם של הפלייאוף. כאן זאת ההזדמנות לציין שבכ-75% מהבראקטים קיבלנו גמר מזרח של מילווקי נגד בוסטון, וכך גם עם פיניקס וגולדן סטייט במערב בקרוב למחצית מהבראקטים. כן נציין לחיוב שרוב הבראקטים חזו לבוסטון הפסד בגמר המזרח, כפי שאכן קרה.

אנחנו נפתח דווקא עם טבלה שתציג בפנינו עבור כל קבוצת פלייאוף כמה אליפויות והופעות בגמר ובגמר האזורי היא קיבלה מהמהמרים שלנו, כשבסוגריים הדירוג שלה על פי "דירוג העוצמה של גולשי הופס", ואחר כך נבדוק את ההצלחה של המהמרים עצמם:

קבוצהאליפותהפסד בגמרהפסד בגמר אזוריסך הכל הופעות
דנבר נאגטס (6)11252561
מיאמי היט (15-16)0000
בוסטון סלטיקס (2)3515101151
לוס אנג'לס לייקרס (5)1331632
פילדלפיה סבנטי סיקסרס (7)7132747
פיניקס סאנס (3)305540125
גולדן סטייט ווריורס (4)223081133
ניו-יורק ניקס (12-14)0011
סקרמנטו קינגס (11)001212
ממפיס גריזליס (9)021921
אטלנטה הוקס (15-16)0000
מילווקי באקס (1)794864191
לוס אנג'לס קליפרס (8)16310
קליבלנד קאבלירס (10)0156
מינסוטה טימברוולבס (12-14)0011
ברוקלין נטס (12-14)0011

אם צריך לסמן הפתעות, אז מיאמי היא כנראה הקבוצה המפתיעה ביותר בתולדות הבראקטים, כשגם דנבר יכולה להיחשב הפתעה, ואילו מילווקי היא המאכזבת הגדולה, כשגם גולדן סטייט ופיניקס מעט מאכזבות.

עכשיו הגיע הזמן להכריז על הזוכים:

במקום השלישי: הבראקט Alono 1 של הגולש Nemo33 עם 230 נקודות.

במקום השני: אחרי קרב צמוד במיוחד, הבראקט Saxmachine 2023 של הגולש Edo עם 255 נקודות.

ועכשיו, הפסקת פרסומות…

(5) כמו שאתם ודאי יודעים, אנחנו משתפים את הכתבות מהאתר ברשתות החברתיות, וכך מגבירים את החשיפה לאתר. כך למשל בדף הפייסבוק שלנו ובערוץ הטלגרם, אליו עולה באופן אוטומטי קישור לכל כתבה בתוך 5 דקות. מוזמנים לעקוב אחרינו גם שם…

(4) האתר תמיד פתוח לקבל הצעות, רעיונות וכותבים חדשים. אם יש לכם רצון לכתוב על כל דבר שנראה לכם מתאים, וכמובן אם אתם זקוקים לעזרה טכנית, פנו אלינו לכתובת המייל hoopsil2020 בג'ימייל.

(3) עונת ה-NBA הסתיימה, אבל יש ענפים אחרים פעילים. עונת הבייסבול זוכה לכתבות של יוני בן ארי וארז שץ, הערב נקבל את משחק 3 המכריע של הכדורסל המקומי לפני שאליפות אירופה לנשים תיפתח ותשוחק בחלקה בארץ, גביע העולם בשחמט ייפתח בהמשך השבוע, וכמובן עוד מגוון רחב של ענפי ספורט. המקום הטוב ביותר לעקוב הוא באירועי דיומא.

(2) בשבוע הבא יתקיים הדראפט ושבוע אחריו ייפתח שוק השחקנים החופשיים. אנחנו נהיה כאן עם החומר הרלוונטי – עדכונים וניתוחים. כמובן שכל מי שרוצה מוזמן לקחת חלק, כמו שהזכרנו בפרסומת קודמת (איפה שכתוב 4).

(1) גם פרוייקט הופס 2023 על הפרק. אנחנו נשב בהקדם ונגבש רעיון מסודר, והשאיפה היא להתחיל מיד אחרי ההחתמות הגדולות של שוק השחקנים החופשיים.

ובמקום הראשון:

במקום הראשון, עם 260 נקודות, אחד מתוך אותם אחד-עשר שהימרו על דנבר ועל אף שהימר על מילווקי כיריבה שתפסיד בגמר יש לנו את הבראקט Zehuze של הגולש wayfarer, אשר עשה את העבודה היטב ברגעי ההכרעה, כמו ההגנה של דנבר לאורך סדרת הגמר – כל הכבוד!

לכל המעוניין, את הטבלה המלאה ניתן לראות כאן.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

    1. תנו כבוד לAlono 1 שהגיע למקום השלישי וכל זה עוד לפני שחגג בר מצווה. ממרום המטר וחצי שלו ועם Handles ששובר הרבה קרסולים בליגה מסתבר שהוא מבין כדורסל הרבה יותר מכל הזקנים שמסביבו.

      ציטוט: דנוור? אתה באמת הולך להמר שדנוור יקחו? (אבא של אלון, אפריל 2023)

        1. כל הכבוד לאלוני. אבל, הוא חייב לסלוח לכל רפי ההבנה שבאתר הם תינוקות שנישבו בתאגיד השקר של השיקוץ או סטף יפה העיניים או האל היווני יאניס המדהים. אלוני כמו הילד בסיפור ידע לזהות שהמלך עירום.
          כל הכבוד אלוני! שתגדל תהה נביא!

      1. לא נראה לי. זה עם מייל.
        אבל זה קשור יותר לאתר, שצריך לא לאפשר יותר מבראקט אחד בכל קבוצה.
        זאת פשוט צריכה להיות הנחייה בפוסט כאן בתחילת כל פלייאוף, ואז לא לספור כאלה שמילאו יותר מאחד.

    1. האמת שהיה מעניין לראות למה אנשים היו מגיעים אם כולם היו ממלאים שלושה…
      לא בתור תחרות, אבל ברגע שיש יחתר אפשרויות אנשים הולכים על הפחות ייאמן.
      לא בטוח שהייתי מביא את מיאמי לסיבוב השני באף אחד מהבראקטים…

    2. הפלופר במקום הראשון כמו הארדן מנצל את גווני האפור בחוקים לעלות כמה מקומות למעלה.
      אבל עדיין הוא נתן את הניחוש הכי מלא ועקף את הנבואה השמיימית שלי בחמש נקודות שלמות.
      מה שאומר שבוסטון הלוזרים לא רק הפסידו במציאות בשבע משחקים הם גם הפסידו כנגד רצון האלים! ולכן על פי ההגיון הישר ניתן להסיק שמזולה הוא השטן בעצמו.

  1. הפעם היתה לי הצלחה יחסית גבוהה עם ההימור על דנבר.
    יכול להיות מעניין שכל אחד ימלא שני בראקטים, אחד לניחוש האלופה ושני "בראקט הפוך", לנסות לקבל אפס נקודות. יהיה משעשע (ולא בלתי סביר) שההימור ההפוך יניב יותר נקודות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט