מעורב הופס ליום ה': 'GAMERS' ינצחו למיאמי את הפיינלס / מנחם לס

1.נקודה אחת להוסיף ל-"5 נגד 5" המצויין של אנשי הצוות: למיאמי יתרון עם ה-"GAMERS"

אני הייתי במספיק משחקי גמר ב-62 שנותי כאן לדעת שמשחקי הגמר הם אופרה שונה מכל דבר אחר. את משחקי הגמר מנצחים עם 'GAMERS'. בעברית אין מילה מתאימה, ואפילו המילה 'גיימר" היא סלאנג אמריקאי ולא מילה כתובה במילון. גיימר הוא שחקן שדווקא בגמר הוא מתנוצץ ומתעלה. אחד שידיו לא רועדות לו מגודל המעמד. להיפך: ככל שהמתח גצדול יותר; ככל שמחיר הפסד הוא גדול יותר; וככל שהסוף מתקרב וחייבים לעשות זאת כאן ועכשיו – הגיימרים מעלים את יכולתם.

גיימר הוא שחקן שבמשחק הגמר במונדיאל, התוצאה 0-0, דקה 90, ונישרק פנדל לטובת קבוצתך – הוא-הוא שחיכה לרגע הזה כל ימי חייו והוא לא יכול לחכות ללטף את הכדור במקודת ה-11, ואז לבעוט את הבעיטה.

ג'ימי באטלר הוא סופר-גיימר. אולי הגיימר מס' 1 בליגה היום. ג'ייסון טאטום – לפחות בינתיים – אינו גיימר. הוא שחקן גדול אבל לא גיימר. סטפן קרי הוא גיימר. לברון ג'יימס היה גיימר. מייקל ג'ורדן היה הגיימר הגדול מכולם. לכן היה גם מהמר ידוע.

מי הוא גיימר ומי לא תלוי כמובן בדאטה אובייקטיבית אבל גם קורטוב של דיעה סובייקטיבית. זוהי לפעמים 'הרגשה' לא פחות מעובדות בשטח. המבט על השחקן…ה'סוואגר' שלו…שפת גופו…מבע פניו. לכן אני – אובייקטיבית וסובייקטיבית – מרגיש שמייקל פורטר ג'וניור, ארון גורדון, KCP, כריסטיאן בראון, ג'ף גרין, ואני מעז להכניס לרשימה גם את ניקולה יוקיץ' – אינם גיימרים. ג'מאל מארי וברוס בראון הם ג'יימרים. ג'מאל אולי מתקרב לבאטלר ב'גיימריות' שלו.

לעומתם רוב שחקני מיאמי – ובראשם ג'ימי באטלר וקאלב מרטין – הם ג'יימרים בנשמה. אני מרגיש שגייב וינסנט, טיילר הירו, הייווד הייסמית', ומקס סטרוס הם גיימרים. קייל לאורי – למרות שנחלש מאד כשחקן! – הוא סופר-ג'יימר. אם תשאלו אותו את מי היה רוצה שייקח את השלשה האחרונה במשחק השביעי כשקבוצתו מפגרת 98-100 , ו-3 שניות לסיום, הוא היה מציע את עצמו לפני מרטין או דנקן רובינסון. דנקן רובינסון אינו גיימר כלל וכלל, ואני לא בטוח בקשר לבאם אדבאיו. הסידרה הזאת תחליט עבורי אם הוא גיימר. למעשה – אני מאמין שבתשובה בקשר ל'גיימריות' של אדאביו תלוי גורל סידרת הגמר.

2. אל הורפורד מציע לכולם להירגע בקשר לעתיד הסלטיקס לפי per Josue Pavón of CLNS media

אל הורפורד אמר ב-CLNS מדיה שעל כולם להירגע. "היינו משך רוב העונה הקבוצה מספר אחת ב-NBA. ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון שיחקו מצויין יחד, היו אול-סטארס, וגו' מזולה עשה עבודה מצויינת בחדר ההלבשה, על מגרש האימונים, וניהול הקבוצה במשחקים. לא היו כל בעיות רציניות מבפנים או מבחוץ. לא היה חסר הרבה שנחזור מ-3-0 לנצח את הסידרה ולהפוך לקבוצה היחידה בליגה אי-פעם לעשות זאת. נקלענו למשחק אחרון חלש וכולם מדברים על הפרדת טאטום ובראון ופיטוריו של מוזולה. אילו ניצחנו הדיבור על טאטום ובראון היה ברמה של הצוות 1-2 בסדר גודל של מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפין, ומוזולה היה מתואר כ'המאמן בן ה-34 הגדול שאי-פעם היה'.

הפסד מאד UNFORTUNATE, אבל הפסד אחד בלבד"

3. לפי ESPN, הניקס לא יחדשו את חוזהו של המנכ"ל סקוט פרי.

Perry, who was on an expiring contract, worked under president Leon Rose and executive vice president William Wesley this season, as the resurgent Knicks qualified for the playoffs and advanced to the second round. Perry had been general manager since 2017-18.

4. ג'ימי באטלר פועל בכל החזיתות

ג'ימי באטלר, דרך עורך-דינו ג'אש גרבן, הגיש שלשום בקשה לאישור TRADEMARK (סימן מסחרי) למותג "HIMMY BUCKETS". באטלר מוכן TO LAUNCH את הברנד החדש למוצרי קפה, בירה, סודה, מים בבקבוקים, ובגדי לבוש.

"JIMMY BUCKETS" ו-"HIMME" הם שני כינויים שנדבקו עליו.

Himmy,” which is a play on the slang term, “I’m him” (a confident way of saying you are that guy).

With his unique personality, competitive fire, unwavering confidence in himself, and his ability to back up that confidence with his play, Butler is one of the most likable guys in the league (unless you are playing against him). Miami’s astonishing Cinderella run from the play-in tournament to this year’s NBA Finals has earned Butler even more respect on top of that.

As for the coffee business, Butler already has plenty of experience with that. He launched his own brand (Big Face Coffee) during the 2020 NBA bubble in Orlando. Now Butler is ready to take the next step by expanding the Big Face brand to include a fitting HIMMY BUCKETS wing.

5. ג'ו לייקוב עומד לתת את תפקיד המנכ"ל שבוב מאיירס פינה, לבנו קירק

את הידיעה פירסמה Kendra Andrews of ESPN,

6. סטיב נאש הוא, אולי, "WASH" בארה"ב, אבל כקנדי הוא לפתע הפך מועמד עיקרי למאמן טורונטו

על תחתמו "מחוסל" לצד שמו של סטיב נאש כמאמן NBA. לפי Online sportsbook SportsBetting.ag סטיב נאש הוא בעל הסיכויים הגדולים ביותר להיות מאמן טורונטו רפטורס הבא.

7. בוב מאיירס הפך ל-COMMODITY אנושי מרתק גם מחוץ לכדורסל

מסתבר שגם מחוץ ל-NBA בוב מאיירס הפך ל-CATCH מעניין ורצוי. אחת נחברות הרצות אחריו היא ESPN. משכורתו בווריורס בת שבע הספרות הרי ידועה היא. אני לא מאמין שישנן משכורות כאלה ב-ESPN אלא במנג'מנט ברמה הגבוהה ביותר. אגב בדקתי ובוב מאיירס אינו יהודי למרות ששמו מצלצל 'יהודי' ויש לו פרצוף יהודי.. סבו יהודי אבל הוריו נוצרים והוא אף פעם לא החשיב את עצמו ליהודי.

8. דטרויט פיסטונס "מעוניינת מאד" במונטי ויליאמס כמאמנה הבא

/

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
יוקיץ' גיימר מהסוג של דאנקן – הוא עובד בשקט, נראה קצת אדיש, ובעיקר נראה תמיד אותו דבר, אבל הוא לגמרי גיימר לדעתי.
.
לא רואה סיבה שמונטי לא יקח את דטרויט כמה רמות למעלה. יהיה מעניין לראות מה הוא יעשה עם וייסמן.
.
אם אכן נאש חוזר לאמן אני שמח על כך מאד, ובטורונטו, צעירה ושפויה, אפשר יהיה לראות איך הוא מתפקד כמאמן ולא כעובד סוציאלי.
.
לא יודע אם מה שהורפורד אמר משקף את כל מה שהוא חושב, אבל מישהו צריך להיות המבוגר האחראי שם, והוא כנראה האיש, אז טוב שאמר את זה. נראה מה יהיה שם בקיץ.
.
נפוטיזם כמעט אף פעם לא נגמר טוב, (עוד לא ממש ראיתי "יורשים", אז בלי ספוילרים בבקשה), וההחלטה הזו, לדעתי, עלולה להתברר כהחלטה היסטורית עבור המועדון, (עלולה, זה כשעומד לקרות משהו רע, בעוד שעשויה, זה כשעומד לקרות משהו טוב).

שלהבת
01/06/2023 6:30:54

יש ללייקוב שני בנים, ושניהם עובדים בארגון. ראיינתי את הצעיר מביניהם ב-2019, שמו קנט, הינה הקישור:
https://hoops.co.il/?p=160847

שלהבת
01/06/2023 6:31:42

דוק לס, מה שכתבת לגבי "גיימרים" מאוד מעניין. אבל לדעתי KCP גם ברשימה.

אשך טמיר המקורי
01/06/2023 7:13:30
Reply to  שלהבת

בהחלט

שלהבת
01/06/2023 6:33:06

והינה עוד כתבה על שני הבנים של לייקוב
https://www.sfchronicle.com/warriors/article/The-family-business-Kent-Lacob-forging-his-own-13839456.php

לירון
לירון
01/06/2023 8:06:12
Reply to  שלהבת

צריך מנוי כדי לקרוא את הכתבה

גיא הירוק
01/06/2023 6:55:39

יוקיץ' לא גיימר?
הכי גיימר בליגה.
השלשה שהוא שם לדייויס על הראש?
הכי גיימר שיש.
לי הוא מרגיש כמו הכלאה לא חוקית בין לארי לג'נד בירד, מג'יק ג'ונסון ואיש המרשמלו.
זה פשוט לא פייר ששחקן גדול כל כך שיודע לנצל את נתוניו הפיזיים ברמה גבוהה כל כך (שחקן הפוסט הטוב בליגה, ובפער עצום) מסוגל להניע התקפת מעבר כמו מג'יק ג'ונסון (אפילו החיוך דומה) והתקפה עומדת כמו לארי בירד (הכי מדהים? הוא קולע באחוזים גבוהים מלארי בירד, ובירד הוא מגדולי הסקוררים שהליגה ראתה).
.
השורה התחתונה?
גיימר, לא גיימר, לא באמת משנה.
השחקן מס' 1 בליגה, ובהפרש.

Dor
Dor
01/06/2023 10:10:59

יוקיץ גיימר מטורף אבל לשלשה שלו נגד הלייקרס לא היה קשר לכלום, היא היתה בשניה האחרונה כשלא היתה לא ברירה אלא להעיף כדור לכיוון הטבעת, קצת כמו הלפרין בזמנו נגד ריאל…

עידו גילרי
01/06/2023 10:14:30
Reply to  Dor

כן רק שהוא כבר הפך את השלשות האלה למנהג (מספיק בשביל שמאלון ייתן להם כינוי – the Sombor sling…)

Dor
Dor
01/06/2023 17:19:30

מה עם ג'יימר פרדיט ?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/06/2023 22:47:17

ברור שיוקיץ' קולע באחוזים גבוהים מבירד כי שחקני פנים קוליים באחוזים גבוהים משחקים אחרים שזורקים יותר ממנו ממרחקים גדולים יותר מאשר אזור הסל.
סביבות 50% שהיו לבירד שווים פחות אור יותר סביבות 55% לשחקן כמו יוקיץ' (לא זוכר כמה ליוקיץ').

אשך טמיר המקורי
01/06/2023 7:09:16

אחלה דוק. הורפורד טועה. זה לא היה משחק אחד. זאת הייתה יכולת ירודה ומאכזבת כל הפלייאוף. הפכו לקבוצה של שטאנץ אחד – השלשות – ובלי ההגנה והעוצמה של עונה שעברה.
הרבה מאוד משחקים פשוט לא הופיעו ובלי מוטיבציה והתקשו יותר מדי נגד קבוצות חלשות כמו ההוקס ופילי, ונכנסו לבור עצום מול מיאמי בינונית.

Don
Don
01/06/2023 7:19:18

בוסטון לא קבוצה להתחרות במיאמי
מיאמי קבוצה חזקה עם מאמן אדיר, משחקת כדורסל חכם, עם תרגילים, עם סוויצים, שניכר שיש לה המון המון שעות תרגול
לבוסטון – חדירה והוצאת הכדור החוצה לקליעה ל3. זה הכדורסל החדש. לא עובד על מיאמי. שום פיק אנד רול, חסימה כפולה, באק דור קאט….כלום! מהומה! אז נכון שמבחינה אישית יש להם כישורים אבל זה ממש לא מספיק.
מיאמי קבוצה בינונית?
אז מי קבוצה טובה? בוסטון? אולי מילווקי? אולי פילי העלובים עם הmvp המצוקמק ביותר שהיה אי פעם.
נו באמת…

FAN
FAN
01/06/2023 12:00:28
Reply to  Don

אז על מה הם מתאמנים כל השנה?? כל פעם שהיה תרגיל בבוסטון (לא משהו ארוך במיוחד) מחאתי כפיים מההפתעה
זאת קבוצה עם בסיס שמשחק ככ הרבה שנים ביחד (מהותיקים בליגה) שזה הזוי שכשגיליין בראון לא מצליח לחדור הכל פשוט נתקע ולא יודעים מה לעשות. אתם ככ הרבה זמן ביחד אתם לא יכולים להריץ משו שעשיתם בשנים קודמות?
גם היום יש ככ תרגילים שמספיק להשתמש ב2-3 שחקנים ולא בכל החמישייה…ממש מוזר כל הסיפור
.
רוברט ווילייאמס היה פשוט נהדר מתחת לסל ועם אחוזים פסיכיים בצבע הוא קלע הרבה נקודות טובות שרובם הגדול הוא לא דאנקים וגם לא לייאפ קל. אי אפשר טיפה יותר למצוא אותו מול הנמוכים של מיאמי?

Don
Don
01/06/2023 12:03:16
Reply to  FAN

לא יודע מה להגיד לך
הם משחקים לא נכון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/06/2023 23:37:04
Reply to  Don

סגל דומה מאוד ניצח את מיאמי שנה שעברה בגמר המזרח…
ואם בוסטון לא קבוצה להתחרות במיאמי, אז איך חזרו לשוויון 3?

אשך טמיר המקורי
01/06/2023 7:10:04

דטרויט ממשיכים לעשות הכל נכון! מונטי התותח יעשה מוייסמן אייטון!

אשך טמיר המקורי
01/06/2023 7:13:00

חחחחחח עכשיו ראיתי כמה כסף הם שופכים על המאמן הבינוני מינוס הזה 😂

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2023 7:14:21

1. גיימר , ווינר – לא משנה איך יקראו לזה . בסוף כדורסל הוא משחק קבוצתי . נכון שיש גם השפעה גדולה לוינריות ברגעים המכריעים. אבל חשוב גם שהידיים של כולם לא רועדות מהמעמד.
לדעתי הג'וקר יחווה סדרה לא פשוטה מול מיאמי . יש לו חיסרון גדול – האיטיות שלו . במיאמי לא יתנו לו את הכבוד ואת השניה הנוספת להחליט מה יעשה עם הכדור בהתקפה כפיבוט ויחטפו ממנו את הכדור לא מעט.
הימרתי על מיאמי בשישה, כי אם זה יילך גם לשביעי , לא מתאים לי , כי יום לפני התאריך של השביעי אני טס לחופשה וכמעט בטוח לא אוכל לצפות שם.
2. טעות ענקית של לייקוב לתת את משרת הג'נרל מנג'ר לבנו. זה פתח להרבה צרות. מקווה שלא יקרה.
3. בוב מאיירס ממוצא יהודי . אם היה רוצה לממש את חוק השבות , הוא היה זכאי לפי חוק הסבא.
4. אל הורפורד ברנש נחמד , אבל הוא מצחיק אותי. הוא זוכר רק את משחק שבע , ושוכח שבוסטון אנדר-פרפורמד לאורך הפלייאןף כולו.

FAN
FAN
01/06/2023 12:07:27

לדעתי סעיף 1 כבר כמעט ולא רלוונטי
בסדרה מול הלייקרס יוקיץ שמר על קצב מסחרר במעבר בין ההגנה להתקפה ולהפך. דיוויס שהוא לא כזה פדלאה פשוט השתרך מאחור ככ הרבה פעמים שזה היה הזוי לראות שזה אשכרה אותו יוקיץ
אני מניח שאדבאיו ינסה לצאת יותר מהר כדי לנסות באמת להרוויח את המקום מהר בהתקפה אבל לא אני לא חושב שזה הולך לקרות הרבה, גם צריך לזכור שגם גורדון יוכל לחפות בשמירה עליו במעבר מהיר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/06/2023 23:41:08

יוקיץ' לא כזה איטי כפי שאתה מציג אותו, גם אם הוא איטי יותר מאחרים. הוא חכם מדי מכדי שיתרחש מה שאמרת ובעבודה קבוצתית דנבר יכולה לעזור ליוקיץ'.

Berch
01/06/2023 7:22:39

אחלה מעורב
יוקיץ' גיימר שקט, דאנקן סטייל.
ומשעשע שהורפורד, ג'ורנימן מדופלם, מדבר על המשכיות
🤣

שי אבן צור
01/06/2023 7:51:55
Reply to  Berch

ג׳רנימן מדופלם זה ג׳ף גרין
נכון שהורפורד היה גם בפילי וב okc אבל אלו היו אפיזודות קצרות ולא משמעותיות
יש לו שתי קבוצות משמעותיות בקריירה – אטלנטה ובוסטון ונראה לי שהוא מחשיב את בוסטון כבית

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  מנחם לס

אין שום בעיה מנחם, ניקח אותך לאיפה ומתי שצריך.

tlv1983
tlv1983
01/06/2023 7:27:52

ג'ימי יכול להיות גיימר או סופר גיימר עד מחר, כך או כך דנבר תעשה מהם קציצות

Jonathan
01/06/2023 7:29:46

אני מקווה שלייקוב יהיה בסדר עם לפטר את הבן שלו במקרה שייכשל.
תודה על המעורב.

Guy d
Guy d
01/06/2023 13:33:10
Reply to  Jonathan

יכול לקדם אותו במקום

האווי לאסוף
האווי לאסוף
01/06/2023 7:42:34

כבר שנים יוקיץ' מתמודד עם אנשים שאומרים לו מה הוא לא יכול לעשות ומה הוא לא יכול להיות, ואיך שהוא הוא יוצא מזה עם תואר MVP ביד אחת ומנה סביח ביד השנייה.
תודה רבה על המעורב מנחם

שי אבן צור
01/06/2023 7:52:39

כמה כמה בדרבי?

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
01/06/2023 9:33:57

אם זו הייתה בדיחה על עובד אז יפה מאד 🙂

Zvika Bar-Lev
01/06/2023 8:12:44

לגמרי עם הסביח!

רן הנרגן
רן הנרגן
01/06/2023 7:57:15

פינת ג"ס:
אני מעתיק את זה לפה. מי שלא קרא את מה שגון כתב בהתיחסויות למעורב של אתמול ממליץ לקרוא. סה"כ הוא הצביע על חלק גדול מהבעיות הגלויות והפחות גלויות השנה. אני אנסה לא לחזור על הנקודות שלו.
.
מי שקובע בנושאים האסטרטגיים תמיד היה וגם בעתיד יהיה זה לייקוב האבא. מיירס היה המוציא לפועל של המהלכים והמתחזק של האגואים. הוא גם בוס תובעני שדורש פול גס 24/7 . תוסיפו למרקחת את שני הבנים שנשפו למיירס בעורך בשנים האחרונות (הפייסקו עם סימליגיץ) ותקבלו תפקיד מהגהנום.
.
בפוד של החברה מהאטלטיק הזכירו כמה תמרונים הוא היה צריך לבצע כדי שיראה שדוראנט פשוט החליק לתוך מקום בתקרת השכר. מיירס תכנן ויצר קשרים שנתיים מראש כדי ליוכל ברגע האמת לתת לבארנס ללכת (וזה יראה כאילו בארנס רצה בזה) ולעשות עסקה על החוזה של בוגוט. בדרך ויתרו על זכויות של עוד כמה שחקנים. לא כל GM בליגה עושה כאלו דברים.
.
קר הוא מלך העקשנים ונראה לי שהיחס שקמינגה ומודי (גם ויסמן) קיבלו השנה היה בעצם FUCK YOU גדול לבעלים שלהערכתי לפחות את וויסמן כפה על כולם (למרות מה שהוא אומר שכולם תמכו בהתלהבות).
.
אבל המהלך שכאב לקר ולמיירס יותר מכל היה שחרור של כל 5 הותיקים משנת האליפות – פורטר, ביאליצה, פייטון, דימיון לי וחואניטו (אני מהמר שיחזור השנה להיות זקן השבט). המהלך הזה יצר פער עצום בין 5 רוקיז ל 3 זקנים כשלוני, אוגואדלה (שיכים בעצם לזקנים), פול (שעבר זובור) ודיוינצנזו (עמל על שיקום היכולת עבור חוזה חדש) לא יכלו לגשר. דמיון לי וחואן אנדרסון שחסרו לקר הומרו בטיי ובלאמב והאצבע משולשת לבוס.
.
שורה תחתונה, קר צריך להחליט, או שגם הוא עוזב או שהוא אוסף את עצמו ומתאים את שיטת המשחק לחומר שיש לו. גם לי נראה שקני אטקינסון על הספסל לא נתן לקר מה שמייק בראון נתן.
.
לייקוב הוציא אמירה תוקפנית מאד בסיגנון של ניצחנו ונמשיך למצוא את הדרך לנצח למרות החוקים החדשים (שלכולם ברור שמיועדים לדפוק את ג"ס). נראה כמה כסף הוא יוציא כדי לשרת את האגו שלו (יש לו שותפים בבעלות והם רוצים רווחים). מינוי של בנו כ GM לא יתקבל טוב לא על ידי התקשורת ולא על ידי האוהדים, ביחס לקרי וגרין? לא ברור. נפוטיזם זה אף פעם כמעט אף פעם לא רעיון טוב.
.
הימור שלי. קלי הולך. גרין נשאר עם פחות כסף אבל ליותר שנים. היעד הוא לרדת מתחת לסינר השני אם לא השנה (179.5 מיליון) אז בשנה הבאה (198) מיליון. בכל מקרה מי שמתכנן עסקאות עבור ג"ס חייב לקחת בחשבון את היעדים האלו. אי אפשר ליהיה לתפעל קבוצה עם הסנקציות של הסינר השני.

אשך טמיר המקורי
01/06/2023 9:15:01

אין שום סיכוי שקר עוזב כרגע. בגדול נראה לי שיישאר עד שסטף יפרוש, אלא אם באמת ייהפך בלתי נסבל בהמשך.
דריי וקיירי לדעתי יגיעו לחיק השיקוץ.
קליי – עדיף לכם שיעזוב, או שיחתום על חוזה שמשקף את יכולתו הנוכחית. (10 מיליון לעונה + 5 בונוס על מה שנתן בעבר – סה"כ 15 לעונה).

FAN
FAN
01/06/2023 12:18:21

תודה
התמרונים שנתיים מראש היו בידיעה שדוראנט יגיע.
.
פורטר היה אחלה אקס פקטור באליפות האחרונה והיה חסר מאוד בספסל שלהם בפלייאוף הזה. כל פעם שקרי ירד לספסל כולם שם חיכו לאסון שיגיע

רן הנרגן
רן הנרגן
01/06/2023 12:43:36
Reply to  FAN

הוא לא ידע שדוראנט יגיע, ודאי לא שנתיים מראש, אבל הוא התכונן לאפשרות הזו וודאי לעוד 10 אחרות. זו רק דוגמא אחת למורכבות של עסקאות. לא נכנסתי לפרטים והם רבים שכוללים הגבלות של תקנות ה CBA למשל.

John
01/06/2023 19:00:21

תודה על התגובה. לא ניסיתי להעליב אף אוהד. ברור שיש מהלכים רבים שהווריורס עשו שהם היסטוריים. יש מעט מאוד קבוצות שיכלו לשקם את התדמית הגמורה של וויגינס. לוויגינס תמיד היו רגליים זריזות ומדי פעם נכנס לזון הגנתי. אבל זה היה כמה דקות פה ושם. אבל כמגן עוזר הוא היה איום. הוא כמעט ולא התחרה על הריב'. הם עשו איתו עבודה נהדרת. זה שהוציאו מג'ורדן פול, אחד הרוקיז הגרועים שאני זוכר, יכולת של שחקן כמעט אול סטאר שנה שעברה, זה מטורף. אותו כנ"ל פייטון ויש רשימה ארוכה. ההתנהגות שלהם כארגון השנה הייתה בעייתית בלשון המעטה בגלל הדברים שציינתי. אני לא אוהד את ג"ס אבל היא סוג של פילגש אחרי לכתה בטרם עת של הסוניקס. אז אני עוקב אחריהם ברמה שאני מכיר כל שחקן עד לסטר קיניונז, ריאן רולינס ופטריק בולדווין. בתחושת הבטן שלי בגלל שאנחנו לפני הסכם שמאוד אכזרי לווריורס, הם יתחילו את העונה עם חיזוק ואם הם לא יגיעו לינואר סופר חזקים הם מפרקים את הכול. זו תחושה לא מבוססת

איצקו
איצקו
01/06/2023 8:10:36

אחלה מעורב.
איפה אתם אבי וכל החברים הנאורים המקהלה של הצ'ופסטיקס
יש לו פרצוף יהודי
אני מזועזע

אשך טמיר המקורי
01/06/2023 8:26:37
Reply to  איצקו

הם כמו סילבר, יודעים עם מי להתעסק ועם מי לא.
לא מתעסקים עם קיובן, דורכים על סטרלינג…

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
01/06/2023 9:35:36
Reply to  איצקו

אתה מזועזע מהפרצוף היהודי שלו?? אנטישמי.

Zivo
01/06/2023 8:17:34

אחלה מעורב והתגובות אליו תענוג. שועלי נ. ב א יקרים הלילה יום חג.

FAN
FAN
01/06/2023 12:19:07
Reply to  Zivo

+100

דוקטור רזי הופמן
01/06/2023 8:25:51

גו' מזולה עשה עבודה מצויינת בחדר ההלבשה ועל מגרש האימונים.
בניהול הקבוצה במשחקים הוא היה חלש עד בינוני, כולנו ראינו את זה. הבעיות הכי גדולות שלו, הפילוסופייה של הבוט ואי לקיחת פסקי זמן מתי שצריך.

FAN
FAN
01/06/2023 12:27:00

אם העבודה במגרש האימונים מצוינת איך ניהול הקבוצה במשחקים ככ חד גוני? זה לא אמור להתבטא במגרש?
ונראלי שלא הייתה לו הרבה עבודה לעשות בחדר הההלבשה. קבוצה עם שחקנים טובים, בלי אגו מטורף למרות הרעש החיובי על המגרש. ברוגגדון וויט נראלי ידורגו בתחתית הליגה כהורסי חדר הלבשה…
תוסיף קבוצה מאוד ותיקה שמשחקת אחד עם השני הרבה שנים. קבוצה שכל שנה משחקת במשחקים הכי קשים ודרמטים בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
01/06/2023 15:18:15
Reply to  FAN

100+

ג'ורג' עובדיה הסקרן

וגם לקיחת פסקי זמן מתי שממש לא צריך 🙁

דוקטור רזי הופמן
01/06/2023 13:28:59

סליחה שאני חי.
🙂
אתה כמובן צודק, זה הקטע שהכי הזכיר לי את הבוט. מאמן שלוקח פס"ז כי פתאום קפץ לו רעיון בראש ובלי קשר למשחק. הייתי משתגע מבראד סטיבנס. כל פעם מחדש.

golan
golan
01/06/2023 8:28:31

תודה על המעורב.
ניקולה אחלה גיימר,
הורפורד מקטין את הבעיות של בוסטון למשחק אחד כשבפועל הם לא שיחקו טוב כל הפלייאוף. ולמרות זאת צודק לדעתי, לא להכנס לפניקה ולפרק הכל.
ג"ס : אני לא אוהב את הנפוטיזם הזה, ואני מעדיף מנהל מקצועי, אבל זכותו של לייקוב, שמשלם את המשכורת להחליט שהבן שלו מספיק טוב לזה. (את זה נראה תוך שנתיים)

Zivo
01/06/2023 8:29:21

לשם הבהרה תגובתי לא קשורה לפוסט על ספו. קורא גם את דן וגם את אבי בהנאה רבה, שני כותבים נהדרים.

Zivo
01/06/2023 8:32:05

נראה לי כקהילת הופס אנחנו יכולים להכיל אי הסכמות.

אהרון שדה
01/06/2023 8:58:15

מנחם תודה רבה אני לגמרי איתך בסעיף הראשון ואנסה להרחיב קצת יש דברים שכבר כתבתי אבל אוסיף עליהם
אדבר על הניסיון הכוכבים והאקס פקטורים

1 הניסיון
נחלק זאת ל 2
ניסיון מערכתי מול ניסיון פרטני
א ניסיון מערכתי
מיאמי מועדון צעיר מדנבר אבל עם 6 גמרים בעברו
לדנבר 0
בראש המערכת במיאמי עומד מישהו שלו זה הגמר ה 19
לדברים הללו יד השפעה עצומה

ב. ניסיון פרטני
בדנבר רק אחד היה במעמד ….מול אותה מיאמי אגב
זה ק.פופ שניצח אותה בגמר 20
במיאמי 2 הכוכבים באטלר ואדאוביו שיחקו בגמר הזה
כמו רובינסון ואולי היירו שהיו שם
אך יותר ללאורי יש טבעת כמו לקווין לאב שעשו זאת כאנדרדוגים מובהקים
ולמאמן זהו גמר 5 לעומת גמר ראשון לבראון

בגמר זה משמעותי מאד
פעם גם היה משפט בנ.ב.א שאמר שאתה לא יכול לנצח גמר לפני שהפסדת אחד כזה….

2 הכוכבים בדנבר יש את יוקיץ ומארי
בצד השני את באטלר ואדאוביו
נתחיל באחרון הוא מאד סולדי בפליאוף לא נתן שום הצגה אבל יציב בסה"כ ועושה את שלו
באטלר נתן סדרת פליאוף מפלצתית בסיבוב 1 ומאז די שמר על מספריו ללא משהו מיוחד אני מאמין שבגמר הוא יוכל להתעלות יותר לכיוון של סיבוב 1
בצד השני מארי נתן 7 משחקים טובים משמעותית ממה שעשה בסדירה
בקיצור 7 מש 30 ומעלה
ליוקיץ 6 מש 30 ומעלה
זה אומר שדנבר יותר תלויה בכוכביה ומספיקה עצירה של אחד מהם אפילו חלקית
ובקשר למה שמנחם אמר אני חש שראינו זאת למשל ביורובסקט האחרון איך סרביה הפסידה פתאום לאיטליה
הפער בין סרביה לאיטליה היה גבוה משמעותית מהפער בין דנבר למיאמי
ולכן בין אם זו הגנה מיוחדת או תפקוד בלחץ יש לכך אינדקציה ולו מסוימת

3 אקס פקטורים
בדקתי השוואה בין עונה סדירה לפליאוף
בדנבר שחקני המשנה יציבים מאד אבל אף אחד לא התעלה ממש
סה"כ 5 התעליות פליאוף
השיא ק.פופ שעלה מ 11 נק בסדירה ל 2 משחקי 21 נק 1 מול פינקס 2 מול ל.א
במיאמי כל אחד מגיע לעבודה ביום אחר
ראיתי 19 התעליות
כמה דוגמאות
מרטין שחקן של 10 נק בסדירה
עשה כאן 4 מש מעל 20 כולל 26 במשחק 7
וינסנט שחקן של 9 בסדירה עשה כאן 4 מש של מעל 20
כולל 29 מול הסלטיקס מש 3

רובינסון שחקן של 6,בסדירה הביא כאן 6 משחקים 14 +
כולל 2 מעל 20 וזה שחקן שכבר קלע 26 נק ו 7 שלשות במשחק גמר נ.ב.א
שחקן כמו סטרוס 12 נק 3 ר בסדירה
התעלה במשחק ההדחה הראשון מול שיקגו עם
31 נק ו 6 ר
גם לאב הוותיק שחקן של 8 נק 6 ר בסדירה
נתן כאן 18 נק ו 8 ר בניצחון במילווקי מש 1
ואז 15 נק ו 12 ר במשחק 5 שסגר הסידרה
לאורי שחקן של 11 נק בסדירה הפציץ 33 בפלי אין שנגמר אמנם בהפסד אבל גם 18 נק בניצחון בניקס

בקיצור סטרוס רובינסון ובוודאי וינסנט ומרטין הביאו כבר ניצחונות כאקס פקטורים
גם לאורי ולאב מנוסים מאד ויכולים לעקוץ ביום נתון
מיאמי יותק קבוצה ויותר מנוסה
גם 3 ימי הפרדה (למעט מש 4 שיבוא אחרי 2 ימים)
נותנים לה יתרון
עדיין לדנבר הביתיות והיא גם מוכשרת יותר
אבל זו סדרה צמודה בהרבה מהתחזיות

The Oak
The Oak
01/06/2023 9:37:19

הורפורד אולי שחקן אהוב ובעל אופי
הכי מחודד הוא לא
בעצם הוא עושה את השגיאה של הרבה אמריקאים
שחושבים שהעונה הסדירה אומרת משהו, והיא לא אומרת הרבה, במיוחד אם מדובר על קבוצה שהיא התקפית בעיקרה כמו בוסטון השנה.
היה נראה כאילו עוד אלף משחקים יעברו ומאזולה לא יסביר לשחקנים איך לפרוץ את הזון של מיאמי.
בארקלי אמר זאת הכי טוב שלשום. קבוצה לא מאומנת שנשענת על כישרון ולכן כל כך תנודתית.

עידו גילרי
01/06/2023 10:13:01
Reply to  The Oak

לא יודע מה אתה רוצה מהורפורד – הוא דיבר בדיוק על זה שהם לא הצליחו להביא את היכולת הרגילה שלהם לפלייאוף.
והאמירה שהעונה הסדירה לא אומרת הרבה היא אמירה שלא אומרת הרבה…מה גם שלסלטיקס הייתה ההגנה מספר 2 העונה כך שקשה לומר שהיא הייתה קבוצה מבוססת התקפה בלבד.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2023 10:38:59

הורפורד אמר שהם נקלעו למשחק חלש במשחק 7 ונתן להבין שכל השאר היה יופי-טופי. הוא התעלם מכל הסדקים האחרים שאפשר היה לראות אצל הקלטים לאורך הפלייאוף ובעונה הרגילה, כולל הנפילה מול מיאמי לבור של פיגור 3:0 אחרי שני הפסדי פתיחה בבית, וכולל הבעיות בעמדת המאמן אותו הוא שיבח.

עידו גילרי
01/06/2023 10:40:47

אההה לא…
זה ממש לא מה שהוא אמר.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2023 10:46:51

לא קראתי במקור , אבל זה מה שכתב מנחם :
"היינו משך רוב העונה הקבוצה מספר אחת ב-NBA. ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון שיחקו מצויין יחד, היו אול-סטארס, וגו' מזולה עשה עבודה מצויינת בחדר ההלבשה, על מגרש האימונים, וניהול הקבוצה במשחקים. לא היו כל בעיות רציניות מבפנים או מבחוץ. לא היה חסר הרבה שנחזור מ-3-0 לנצח את הסידרה ולהפוך לקבוצה היחידה בליגה אי-פעם לעשות זאת. נקלענו למשחק אחרון חלש וכולם מדברים על הפרדת טאטום ובראון ופיטוריו של מוזולה. אילו ניצחנו הדיבור על טאטום ובראון היה ברמה של הצוות 1-2 בסדר גודל של מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפין, ומוזולה היה מתואר כ'המאמן בן ה-34 הגדול שאי-פעם היה'.

אז לי זה נשמע כמו השיר – וחוץ מזה, מרקיז הכל בסדר…

עידו גילרי
01/06/2023 10:50:59

לא יודע מאיפה זה – אבל אני שמעתי את הורפורד בראיון בסוף המשחק (שזו הפעם האחרונה שהוא התראיין לדעתי) וזה נשמע אחרת. אתה מוזמן ללכת להקשיב. אגב אם הוא היה אומר משפט כמו האחרון כאן זה היה עושה הוריקן ויראלי.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2023 10:50:42

מוקדש לסלטיקס מודל 2023 :

הלו! הלו! ז'קלין החמודונת
כאן אדונך, מרקיז דה פנטלון
כמו בכל יום עני לי טלפונית
נו מה חדש שם בארמון?

אין שום חדש מרקיז, הכל בסדר!
כן, באמת, אין שום חדש
חוץ מדבר מה קטן, חסר כל ערך
כן משהו פעוט ממש!

סוסך הטוב והיקר
פשט רגלים ונפטר…
אך חוץ מזה, מרקיז, הכל בסדר!
כן, חוץ מזה אין כל חדש.

הלו! הלו! ז'קלין החמודונת
אני נדהם מצער באמת:
אולם הסבירי לי בטלפון: איך
גווע סוסי הטוב ומת?

אל תתרגש, מרקיז הכל בסדר!
כי, באמת, אין שום חדש
חוץ מדבר מה קטן, חסר כל ערך
כן משהו פעוט ממש!

סוסך הטוב היום גווע
כשנחרבה כל האורווה..
אך חוץ מזה מרקיז, הכל בסדר!
כן, חוץ מזה אין כל חדש.

הלו! הלו! ז'קלין החמודונת
אני עודי המום כל כך
אורווה יפה כמו זו שבארמון איך
הפכה להיות "עורבא פרח"?

אל תתרגש, מרקיז, הכל בסדר!
כי, באמת, אין שום חדש
חוץ מדבר מה קטן, חסר כל ערך
כן משהו פעוט ממש!

כי האורווה פרחה ביעף
כשהארמון כולו נשרף…
אך חוץ מזה, מרקיז, הכל בסדר!
כן, חוץ מזה אין כל חדש!

הלו! הלו! ז'קלין החמודונת
בשם האל עני לי חיש, עני:
מה?
האומנם נשרף כל הארמון? איך
נשרף פתאום כל ארמוני?

– כשאשתך שמעה פתאום
שהתרוששת כך פתאום
ושבתך זו היפה
אתמול עם ערב נחטפה
היא התאבדה ללא מילה
וגם הפילה בנופלה
את הנרות על המרבד…
הארמון מיד נשרף.
קיר האורווה אז התמוטט
וכך סוסך נפל ומת…

אך חוץ מזה, מרקיז, הכל בסדר!
כן, חוץ מזה אין כל חדש.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/06/2023 10:52:33

תיקון – מוקדש לאל הורפורד ספציפית.

עידו גילרי
01/06/2023 10:41:38

הוא כן החמיא לסגל ולצוות האימון על זה שהם לא נשברו למרות הקשיים.

The Oak
The Oak
01/06/2023 17:53:22

הרביעית בטיבה יחד עם טורונטו

Don
Don
01/06/2023 11:47:16
Reply to  The Oak

אבל בן אדם
זה לא רק זה
גם אחד על אחד הם לא הצליחו חוץ מדרק וויט!!! וקליעות מ-3 חופשיות לגמרי גם החטיאו פעם אחר פעם!!!
אז אולי זה כבר לא כישרון?
אולי זו בינוניות?

The Oak
The Oak
01/06/2023 17:54:10
Reply to  Don

בוסטון היו קבוצת הגנה היסטורית בשנה שעברה והפכו להיות הרביעית בטיבה בנ.ב.א.
כשמתבססים על התקפה ולא על הגנה זה יופ עסל יום בסל

yaniv
yaniv
01/06/2023 10:32:03

אם לייקוב מעביר את המושכות לבן שלו אז הדבר אומר שכל אוהדי גולדן סטייט יהנו עכשיו מהכמה שנים האחרונות של סטף וכנראה בלי עוד אליפות ואחרי זה תחזרו למדבר.
איך בסוף כולם נופלים בנפוטיזם יאללה

Pistons
Pistons
01/06/2023 11:49:39

לא כל כך יצא לי לקרוא את התגובות בזמן האחרון. מה שמעון אמר על ההפסד של הלייקרס לדנבר? אני זוכר שהוא רשם שהשופטים יוודאו שהם ינצחו כשלפי תוצאת הסדרה, זה לא כל כך מסתדר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/06/2023 12:21:35
Reply to  Pistons

הוא תמיד ימצא מה להגיד כדי להצדיק את האג'נדה/הנרטיב שלו בלי כל קשר למציאות כמו בזלזול שלו ביכולתו של לברון כשברור שמדובר בכוכב על מהגדולים ביותר וראוי לחמישיית כל הזמנים עם 4 אליפויות כשהוא המצטיין כשבגמר אחד מהם הוביל את שחקני שתי הקבוצות בחמשת הנתונים העיקריים, 13 פעמים נבחר לחמישיות העונה הראשונה וב-4 פעמים מהן היה המצטיין וסה"כ נבחר 18 או 19 פעמים לחמישיות העונה, נבחר חמש פעמים לחמישיית ההגנה הראשונה ופעם אחת לשנייה והיה יכול להגיע ליותר אם היה רוצה.
הוא היחיד בכל הזמנים עם ממוצעים של מעל 27, 7, 7(,1.5).
כל ההישגים והתארים האלו לא היה מגיע אליהם רק בגלל קליר פאת' ושופטים…

Pistons
Pistons
01/06/2023 12:30:27

אתה גורם לי לחייך חיוך מבויש כי אני כן חושב שיאניס לדוגמה מאוד מושפע משיפוט. זה שחקן שבכיף יכל לצאת בכל משחק ב-6 עבירות אם היו שורקים לו על כל הדריסות. הוא שחקן הרבה פחות טכני ומתבסס על האתלטיות והגודל (גם לברון, אבל לברון שחקן הרבה יותר שלם).
אם אני צריך לשים גרף, אז סטף נוטה לצד הטכני באופן מובהק (למרות שהוא גם יחסית זריז) ויאניס נוטה לחלוטין לצד האתלטי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/06/2023 13:59:27
Reply to  Pistons

גם היכולת של יאניס לא מושפעת מהשופטים אלא מהכישרון שלו. אם היו שורקים לו על כל עברה ברורה, אז הוא היה נזהר יותר ולא דורס כפי שהיא דורס עכשיו ונמנע ככל האפשר מלבצע עברות.

Pistons
Pistons
01/06/2023 14:21:34

ואז היה קולע משמעותית פחות. אין לו כדרור טוב, אין לו קליעה טובה, אין לו מסירה טובה. בלי היכולת לעבור דרך שחקנים, יהיה לו קשה הרבה יותר.
בסדרה של מילווקי מול הנטס (נדמה לי שזאת שדוראנט דרך על קו השלוש) בכל כך הרבה התקפות עברה לי המחשבה שבשקט יכלו לשרוק לעבירה של יאניס במקום של המגן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

הוא אמר שהשופטים ניסו ולא הצליחו. דנבר היו גדולים גם על השופטים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/06/2023 12:03:05

גיימרים לא מספיקים צריך איכות, ואם למשל הסלטיקס היו מנצלים את כל האיכות שלהם, לא היו עוזרים הגיימרים למיאמי.
כך גם נגד דנבר, אם מיאמי לא יצליח לעצור במידה משמעותית את התקפה דנבר, לא יעזרו כל הגיימרים של מיאמי. יוקיץ' היה מצוין כל הפלייאוף ועכשיו הוא בגמר הראשון שלו, אז איך אפשר לקבוע שהוא לא גיימר. צריך לראות איך הוא מתפקד בגמר. רוב הסיכויים שיתקפד מצוין. יש לו יותר מדי כישרון וממדים מכדי שלא יצטיין.

FAN
FAN
01/06/2023 12:30:45

תודה רבה מנחם!
מה הקבוצה הכי גיימרית שראית בגמר?
.
מול הלייקרס הצוות המסייע של יוקיץ ומארי נראה גיימר לחלוטין
.
יפה שלבאטלר יש זמן ביום וחצי מנוחה והכנה לקראת הגמר להתעסק בגימי באקסט

Jonathan
01/06/2023 12:44:40
Reply to  FAN

הבנתי שאייטון גיימר. יש שאומרים שהוא אפילו גיימר מכור.
הוא לא היה בגמר.

עידו גילרי
01/06/2023 13:34:08
Reply to  Jonathan

גיימר גיימר, אבל לא כמו קיילר מארי…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
01/06/2023 14:07:56

מה יהיה איתו תגיד לי? ידוע מתי הוא חוזר לשחק? הוא פותח את העונה? אריזונה שוב יבחרו טופ-3 שנה הבאה?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
01/06/2023 14:08:05

'יבחרו'

עידו גילרי
01/06/2023 14:11:58

נראה לך שהוא הפסיק לשחק?
once a gamer always a gamer

עידו גילרי
01/06/2023 14:15:36

בגדול אבל הדיבור תמיד היה שיחמיץ את פתיחת העונה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
01/06/2023 14:24:57

עד מחזור 6? 9? 12?

עידו גילרי
01/06/2023 14:26:27

נקווה ל-6 אבל היי אומרים שהוא מרשים בפילם סשנס…
בערך כמו שבן סימונס מרשים בג'אמפ שלו בקיץ.

Pistons
Pistons
01/06/2023 12:54:13

בנוגע לבאטלר – הסיפור חיים שלו מדהים. הוא מראה שלפעמים צריך רק מישהו אחד שיושיט לך יד לעזרה. כל הכבוד למשפחה שלקחה אותו תחת חסותה.
אני לא יכול לדמיין לעצמי מה הוא היה צריך לעבור בשנות ילדותו. אני גם חושב שכיום היה לו הרבה יותר קשה להסתדר מאשר אי שם בשנות האלפיים (כאשר היום המחיה הרבה יותר קשה ואנשים פחות נוטים להכניס אנשים לביתם. פעם הכל היה יותר פתוח. אולי זה נובע ממחירי הבתים שפעם היו הרבה יותר זולים והיום מוגזמים).
מעניין אם יהיה עליו בעתיד סרט או סדרה. מצד שני יש כבר כאלה שהם בסגנון של מה שקרה בחייו למשל:
הזדמנות שניה (סרט) – שמזכירה את סיפור חייו אבל במקום כדורסל מדובר בפוטבול.
ואם ניקח סדרה שלא קשורה לספורט, אז יש את ה-The O.C

דוקטור רזי הופמן
01/06/2023 13:40:27

אפשר שלא לאהוב אותו?

עגל
01/06/2023 13:53:47

מנחם תודה על עוד מעורב משובח.
אני מקווה שמיאמי ישכילו לעצור את הדהירה של יוקיץ' להתקפה תוך כדי כדרור מגושם קוסט טו קוסט (מה שנקרא קליר פאת').
לא הבנתי איך הלייקרס לא מסוגחים לשים שם יד קטנה ולעצור את המתפרצת. זה קורה 2-3 פעים במשחק ומביא לסלים קלים.

עידו גילרי
01/06/2023 14:21:14
Reply to  עגל

הוראה מלמעלה – אסור לשמור.
https://www.youtube.com/watch?v=qd1Q_B2hTIY

עידו גילרי
01/06/2023 14:30:20
Reply to  עגל

אהה כן כי זה מה שקרה לאחרון שניסה…
https://www.youtube.com/watch?v=Yy8T53X_fx0

FAN
FAN
01/06/2023 14:49:49

גדול! כנראה הדרך היחידה לעצור אותו
זה ממש נכון שהאופי הלא אמריקאי שלו מוביל לזלזול בו
גם אחרי הסלים המטורפים נגד הלייקרס הוא נשאר עם אותם פנים נונשלנטיות שיש לו אחרי לייאפ קל

עגל
01/06/2023 15:16:19

באמת גדול. יש לו יכולת כדרור מרשימה ללא ספק, ועדיין, צריך להאט אותו במתפרצת.
(לא אמרתי כלום על ג"ס-קליר-פאת'-ווריורס)

עידו גילרי
01/06/2023 15:33:40
Reply to  עגל

אם נהיה רציניים לרגע – זה שהוא גמלוני לא אומר שקל לחטוף לו את הכדור. יש לו כדרור טוב ויותר מזה מודעות גבוהה למי נמצא סביבו.זה שהוא גדול אגב רק מקשה כי זה לא שמי שינסה לחטוף נמצא מולו פייס טו פייס.

עגל
01/06/2023 17:34:30

בהחלט יש לו מודעות גבוהה; הייתי מצפה מגרגרים שיגיחו מאחור ויחטפו לו, גם אם לא מצליחים אז לפחות לגרום לו למסור כבר בחצי המגרש של דנבר ולא לתת לו להגיע לחצי השני שם זה צעד וחצי או אסיסט

FAN
FAN
01/06/2023 19:10:16
Reply to  עגל

מאמין שאם כן יש אפשרות לחטוף ליוקיץ זה במסירות שלו.
כשהוא עם הכדור קשה מאוד לעצור את זה וגם דאבל טים (במיוחד עם שחקנים לא כאלה גבוהים) לא נראלי יזיז לו יותר מדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

הגנה מחרידה בסרטונים של גילרי. אם שחקן אתלט כזה זז הצידה ואחד כמו יוקיץ עובר ככה זה על המגן. מה שכן יוקיץ יודע להתנגש במגן ולזרוק ראש אם שומר יבוא קרוב, עשה את זה כמה פעמים. בעיה לשמור בWWE.

דן רוזנבלום
01/06/2023 19:32:13

Find.

The Pro
The Pro
01/06/2023 14:23:06

לא היה בליגה הזאת אף פעם גיימר ברמה של לברון ג'יימס, שגם השנה הדהים והוביל קבוצת פלייאין
לניצחון על סטפן קורי והפייבוריטית לתואר.

ג'יימי באטלר מקבל הזדמנות אחרונה ויודע שהפעם זה עכשיו או לעולם לא.
הבעיה של באטלר היא שמולו קבוצה בלי אגו. בניגוד לחלקים השבורים בבוסטון,הדרך של דנבר מאוד מזכירה את
האליפות הבודדת של יאניס והבאקס.

FAN
FAN
01/06/2023 14:37:53
Reply to  The Pro

כשזה ככ קרוב לגביע אני מניח שגם מארי וגם באטלר יבואו בטירוף וניסו להוביל הרבה יותר מהרגיל

thejanitor
thejanitor
01/06/2023 14:24:08

תודה מנחם כרגיל, אתה משהו משהו.
.
גמאל מארי הכי גיימר מבין כולם. וזה רק בגלל שיוקיץ אפילו לא בקטוגריה, הוא הרחק מעליה ברמת הגיימריות שלו וקשה להשוות אותה בכלל לשחקנים הנוכחים בליגה.
.
גימי גיימר אמיתי, אולי כמו מארי, נמתין לסדרה ונראה מי מכולם הכי גיימר, אך לעניות דעתי, יוקיץ יהיה הגיימר הכי גדול מבלי שהוא בכלל יקבל את האקרדטציות לשם כך.

The Pro
The Pro
01/06/2023 14:31:10
Reply to  thejanitor

הדרך של יוקיץ לגמר הייתה הרבה יותר קלה.
עם כל הכבוד שיש לשמירה של אנטוני דיוויס שכבר מבחינה פיזית לא מסוגל להשלים 2 משחקים ברצף
ורוי השימורה שרק לפני חודשיים היה מועמד לחזור לליגת הכדורעף ביפן.

FAN
FAN
01/06/2023 14:45:47
Reply to  The Pro

מצטער אבל כנראה לא ראית את דיוויס בסיבובים לפניכן…שחקן ההגנה הטוב בפלייאוף בפער.
זה שיוקיץ שמר על ממוצע מדהים ואיכותי מדבר על האיכות של יוקיץ ולא על היכולת של דיוויס. לפניכן גם היה לו את טאונס גובר ואחרי זה איטון שהם מהטובים בליגה
מתי מישהו שהוא לא לברון שמר על ממוצע של טריפל דאבל עם אחוזים מדהימים בפלייאוף ארוך?
וגם הזלזול בהאצימורה מצחיק לאור העובדה שהוא היה אחד השחקנים היותר טובים של הלייקרס בפלייאוף הזה
.
מילא היית מדבר על גמר שבו יוקיץ הולך לפגוש את הורפורד ורוברט ווילאימס אז הייתי מבין קצת את השנמוך.. אבל כשמחכה לו בגמר אדבאיו אז אתה חושב שהוא יצליח פחות ויהיה לו יותר קשר?

אור
אור
01/06/2023 14:29:45

תודה מנחם
.
מעכשיו נאמר חיימי באקטס, נראה אם יתפוס

John
01/06/2023 19:11:28

תודה מנחם!

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דנוור עלתה לגמר לאחר 4-0 על הלייקרס כשכל המשחקים היו צמודים.זה אומר שהם יודעים איך משיגים נצחון.אם משחק יוכרע או יהיה קרוב להכרעה מה תעשה עם כל הגיימרים למינהם.
מבחינתי דנוור פייבוריטית לנצח ואפילו בסוויפ.מה שפועל גם לרעת מיאמי זה העדר יתרון ההפתעה.דנוור למדה שיש להזהר ממיאמי. ותבוא מוכנה לעבודה קשה.שום משחק היא לא תיקח כנצחון מובן מאליו.
אל הורפורד מועמד לזוז וברור שלא ירצה שינוי. איפה יחפש אליפות בשרלוט?אני בבוסטון הייתי משנה את ההרכב מוותר אם יש צורך גם על טאטום.מנסה ליצור קו קדמי נורמלי אם רוצים להתמודד ברצינות עם אמביד, יוקיץ , דיוויס . אייטון, יאניס.אחרת בשנה הבאה באותו זמן מצעד קיטורים חדש.
הרבה רעש עושים מבאטלר. פה ושם עושה משחק גדול. לרוב המקסימום שלו זה הופעה טובה. לא יותר, יכול להיות שינצח משחק לבד.לא מאמין שינצח לבד אפילו שני משחקים.
חילוף מנהלים בג"ס מבשר מדיניות חדשה.אולי שווה לשפוך כסף ללא הגבלה בשביל אליפות.בשביל פחות צריך לבזבז בצורה שפויה.אמי בטוח שיהיו שינויים כואבים בקבוצה.גם מיירס בטוח שיש מדיניות חדשה ומעדיף להיות בחוץ.
טורונטו יעשו טעות גדולה אם יחתימו את נאש. במטס הכוכבים לא הביעו בו אמון.בהמשך הסגל התפרק.
לט יודע למה משמיצים את מונטי ויליאמס הוא לא בפניקס כי הקבוצה עשתה חילוף של רעידת אדמה קצת לפני סיום העונה.בליגה מפטרים בקלות רבה מידי מאמנים.למה לא מתאים לדטרויט?לא מבין.
מוזר מאוד שמספר גדול של כותבים ומגיבים הולכים בבטחון כה נחרץ על מיאמי.

ירון, החלום
ירון, החלום
02/06/2023 0:20:06

בס"ד
תודה מנחם. מעורב משובח.