1.אז מה? פתאום ג'ון מזולה גאון ואריק ספואלטרה גרוטאה?
*"כל מה שאנחנו רוצים זה לנצח משחק אחד" אמר טאטום בטוויטר (ראו למטה)
*"נצחון אחד . תן לנו מחר רק אחד" אמר ג'יילן בראון יום לפני המשחק (ראו למטה).
*למה הם רצו אחד? כי מחרתיים (מחר) הם משחקים בבית, ועתה הסיכויים שלהם לנצח את השני גדולים.
*מה שיעשה את המשחק הששי במיאמי משחק על כל הקופה.
*עולם כדורסל משונה. משך שלושה משחקים הסלטיקס לא מצאו את הידיים והרגליים והאצבע המאשימה הייתה כלפי ג'ון מזולה. "צעיר מדי; עוזר של עוזר מאמן".
*אריק ספואלטרה היה "גאון. איזה תרגילים…איזה החלפת מקומות…איזו קבוצה חכמה המאומנת ע"י מאמן גאון".
*אתם יוודעים מה? הכל כנראה בולשיט. הכל תלוי באיזה היי נמצאת הקבוצה.
ה-18 מ-45 מהטריי של הסלטיקס (42.2%) נגד ה-8 מ-32 מהשלוש של ההיט – עשר שלשות הבדל – עשה את כל ההבדל (כמובן שהיתרון בריבאונדים לא הזיק, ואיבוד הכדורים הקטן יותר של בוסטון עזר גם הוא.|
*כשמיאמי עלתה מיד נתקפתי חרדה. לא הייתה בשחקנים כל שמחת חיים. לא הייתה בהם כל חדווה ועליצות. במקום להרגיש כמו נמרים רעבים הבאים לחסל את עדר הכבשים הפגוע ולחתום עניין, הם נראו עצורים, הססנים, ואמרתי לאשתי גייל, "יקירתי, מיאמי היט עולים לא להפסיד את המשחק. הם לא עולים עם גישה לחסל את הבוסטון הפצועה". וזה בדיוק מה שקרה. בוסטון באה לנצח רק משחק אחד ונתנה את הכל – בהנהגת ה-34 של טאטום אבל על החמישייה בספרות כפולות כמו גרנט ויליאמס, השחקן הששי. היא לא רק ניצחה: היא פיצחה את מיאמי. בוסטון חוזרת הביתה בהיי עצום בעוד מיאמי מלקקת את פצעיה, ומגיעה לבוסטון כאנדרדוג גדול מאד.
*אני חייב לומר כמחה מילים על ג'ימי באטלר: כשהוא טוב, הוא מצויין. אין טוב ממנו. אבל כשהוא רע – הוא רע מאד כפי שהיה ברבע הרביעי. הוא הכריח זריקות אבודות, הסתבך כמעט בכל דבר, וסיים כ-POOR MAN לכל דבר.
*איזה מטומטמים האמריקאים יכולים להיות: בוסטון מובילה 103-86. תן לג'ימי לנוח. שחקני מיאמי נראים מתים, ואין סכוי לחזור למשחק, אז מה אתה רוצה? להפסיד בפחות מ-15 ולכן ג'ימי משחק? לא הייתי רוצה להיות ג'ימי הלילה.
*או דנקן רובינסון. ב-112-97 ו-55.1 שניות לסוף, מה אתה עושה פאול מכוון? כדי שיהיה 114-97 עם 53 שניות? (ניגמר 116-99)
*אריק ספואלסטרה נתן הלילה לקייל לאורי 24 דקות משחק. הבנאדם ג-מ-ר. הוא קלע 5 נקודות (אני חושב 2 בפאולים), איבד כדורים. הוא נמוך מדי ושמן מדי. גמרנו, זה לא טורונטו. סתם בזבוז ואחד מגורמי ההפסד.
*היי. הישנם ביניכם אוהדי בוסטון רד סוקס בבייסבול? אולי אתם זוכרים את ה- 3-0 נגד הניו יורק יאנקיס וניגמר 3-4 לבוסטון רד סוקס? הסלטיקס חושבים על אותו דבר.
2. שחקני בוסטון מזהירים את שחקני מיאמי
Marcus Smart: “Don’t let us get one.”
— Jay King (@ByJayKing) May 23, 2023
Jaylen Brown: “Don’t let us win tonight.”
— Jay King (@ByJayKing) May 23, 2023
3. היום נודע שהלייקרס דיסקסו ברצינות טרייד שיביא להם את טריי יאנג
למזלם הם לא ביצעו את הטרייד כי ג'מאל מארי היה קולע נגדו 50+ בכל אחד מארבעת המשחקים
4. לברון מחמיא למנצחים
LeBron James says this Nuggets team is the best team he and Anthony Davis faced in the playoffs during their four-year tenure.
— Jovan Buha (@jovanbuha) May 23, 2023
5. ניקולה יוקיץ' עם משפט המחץ אחרי המשחק
NIKOLA JOKIC 🤯
— NBA (@NBA) May 23, 2023
WILD FINISH IN LOS ANGELES.
Get to ESPN for the final 2:01… Denver leads by 3! pic.twitter.com/NWTGIROfNE
ניקולה נוביצקי. עשה אחת כזאת גם ללברון במשחק הזה
ההפסד של מיאמי אסון מבחינתי באמת בבוסטון המומנטום יכול להשתנות מה גם שיתכן שוינסנט נקע את הרגל.
בזה שלברון מעצים את הנאגטס הוא מקטין את הכישלון שלו של דיוויס ושל הלייקרס. הם לא לקחו משחק אחד לא שיחקו חכם ונגררו לכדורסל של הנאגטס.
תנוח דעתך, בוסטון אולי ישרטו קצת אבל מיאמי-דנבר זה הגמר.
לא צריך להתייאש. עדיין מרב הסיכויים למיאמי. אך עכשיו מתייחסים לכל משחק כמו המשחק המכריע, ובמשחק נתון הסלטיקס יכולים לנצח. הסיכוי היחיד שלהם להמשיך לנצח הוא להמשיך ביכולת קליעה נהדרת מכל הטווחים ולשחק משחק קבוצתי עם כמה שפחות טעויות ואי' וההגנה הטובה ביותר שהם יכולים לשחק.
בלי אחד מהדברים לא יהיה סיכוי לנצח.
מדויק
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
קשה לי להאמין שבוסטון יצאו מזה, אבל הלילה, לפחות חלק מהזמן, הם אשכרה נראו כמו קבוצה ולא סתם חבורה של שחקנים שהתאספה לה במגרש.
.
אני מסכים עם לברון בעניין הנאגטס – ניקולה בשיאו, כולם בריאים, ויש להם יותר סייז מב-2020. קבוצה אדירה.
אחלה מעורב
הלייקרס מדסקסים ברצינות טרייד שיביא להם את טריי יאנג לעונה הבאה
בלשון הווה\עתיד, לא עבר
חחחחחחחחחחח מת שזה יקרה, גם שיקוץ וגם עכברוש.
טריי והבבון יחנקו אחד את השני תוך חודש
גן חיות שלם
מיאמי עלתה זחוחה ושילמה ביוקר. במקום להעלות הילוך כשהיא הובילה ב-6 או 7 היא הורידה את הרגל מהגז. אני עדיין חושב שלא יהיה פה מהפך, אבל חבל, זה יכל לסדר לשחקנים 8 ימי מנוחה שלא היו מזיקים להם.
תודה דוק
https://hoops.co.il/?p=292103
תגובה 5
אני גם מהמר על בוסטון בסדרה הזאת מתחילתה ואמשיך ככה עד הסוף (שהולך להיות מר ויתכן שאף נמהר). בנתיים לא הייתי מציע לך להתהדר בנצחון הבודד הזה כי אין פה במה להתגאות. תכלס בנתיים יצאנו פיתה. תכלס בנתיים יצאנו רפי הבנה. וכנראה שגם נצא ככה בסוף. במיוחד אני. אתה בטח המרת על ההיט פה ושם. רפה הבנה. פיתה.
תודה מנחם.
אחרי משחק 3 בו בוסטון קלעו רע מבחוץ בצורה קיצונית, הפעם היה זה תור מיאמי שלא הניעו כדור והחטיאו זריקות קשות (4/10 ברבע הראשון ו-4/22 בכל שאר המשחק)
יאללה, רק עוד שלושה נצחונות…
תודה רבה על המעורב המעולה
טריי יאנג ולברון באותה קבוצה?
הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר בחדר ההלבשה…
🤣
מיאמי יקחו בסופו של דבר את הסדרה.הם רק צריכים לשנות גישה.הנצחון לא יגיע בבונבוניירה.
לברון משבח בצדק את דנוור.יש לציין שבכל הסדרה היו משחקים צמודים כך ש 4-0 זה הפסד תוך כדי קרב עיקש ממש לא תבוסה.
אוף טופיק: ראיתי בימי חלדי הרבה ניקים משעשעים (ואפילו זוכר את הנונסנסי שקרע אותי שנים בשם "דוחף לויתן"). זה שלך כבש את הבכורה 😉
4:0 זו תבוסה מהדהדת.
סתם סתם…
תודה דוק.
ידענו שאם הכל מסתדר להם בוסטון קבוצה טובה, הבעיה שזה לא מסתדר כל יום.
לא נראה לי שינצחו יותר בסדרה הזאת.
לייקרס – מה תעשו עם יאנג ? הוא לא יוביל כדור כשלברון שם. לא עושה הגנה, לא קלעי קצ' אנד שוט טוב מ3
מרגיש כמו ראס 2
שאלה על החוקים. הסל של יוקיץ' לקראת סוף המשחק, למה הוא שתי נקודות ולא שלוש? האם שתי הרגליים צריכות לדרוך מחוץ לקשת לפני הזריקה?
בהתחלה נדמה היה שהרגל השנייה עדיין דרכה בתוך הקשת בזמן הזריקה, אבל בדקו את זה בהילוך חוזר ושינו את זה לשלשה
תודה לעונים
זו אכן נקודה מעניינת והתשובה היא לא – מספיקה רגל אחת.
https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=572&GameID=0042200314&Season=2022-23&flag=1&title=Jokic%2025%27%203PT%20Fadeaway%20Jumper%20(28%20PTS)
הוא 3 נק
הסלטיקס לא עשו שום שינוי במשחק שלהם. הם פשוט קלעו מבחוץ סוף סוף. וזה הספיק נגד מיאמי היום שחזרו לימי הנגרות שלהם. הפסד רע למיאמי שהיו צריכים לסגור את הסדרה ולנוח שבוע נגד דנבר. עכשיו הם יכולים להפסיד עוד אחד בבוסטון. סתם בזבוז זמן נגד קבוצת סלטיקס שלא הציגו כלום בפלייאוף הזה ולא שווים בזבוז זמן.
נכון.
זה גם יפגע בסלטיקס שיפספסו את נרס.
אתמול כתבתי שאמן בוסטון יקחו שני משחקים בסדרה הזאת. זה אולי לא יעלה אותם לגמר אבל יוסיף נסיון לכל הנוגעים בדבר, יתן לגמור את העונה בהרגשה בסך הכל טובה, ימנע כל מיני מהפכות פניקה ועריפות ראשים אינסטנט. יאללה עוד משחק אחד (או אפילו שניים!).
+1
תודה דוק
למרות שזה מוסיף לנרטיב של לברון, אכן דנבר קבוצה חזקה מאוד, נראים מגובשים , מאומנים וראויים.
בוסטון הוסיפו עניין עכשיו, יש למה לצפות
בכל מחמאה של לברון מסתתרת מחמאה לעצמו.
והפעם:
להוריד את גובה הלהבות מהסוויפ, מהעונה הכושלת כולה (עד לפלייאוף), ולהאדיר את יכולתו בגיל 38 ("שיחקתי מול הקבוצה הטובה ביותר!").
אבל דנבר היא באמת הקבוצה הטובה ביותר
חירטוט של לברון, הקבוצה הטובה ביותר ב 4 השנים שלו ביחד עם דייויס בפלייאוף. אם מורידים את הסיבוב הראשון פגש את הלוחמים ואת דנבר שאין ספק שטובים יותר. שנה שעברה בכלל לא היו בפלייאוף, שנה לפני כן עפו בסיבוב הראשון ושנה לפני( הבועה), פגשו את דנבר שהוציאו להם את המיץ
דנבר לפני שלוש שנים לא הייתה כזאת טובה, יוקיץ באותה תקופה עדיין לא היה השחקן הטוב בעולם, הוא עשה קפיצת מדרגה שהפכה אותו להיות מספר אחת בקילומטרים, הרבה בגלל עבודה קשה קליעה זה אימון.
לפי מה שהבנתי הוא לא כל כך עובד קשה באימונים. קראתי את זה באיזה שהוא מקום במאמר ביקורתי עליו שחזה שהוא לא יגיע לכלום.
לא יודע מה קראת אבל אני יודע מה אני רואה. כשיוקיץ הגיע לליגה וגם אחרי שהוא כבר נכנס לאור הזרקורים כולם דיברו על הכושר הגופני שלו. לקח לו עונה-שתיים ועכשיו הוא רץ קואסט טו קןאסט ודוחף את ההתקפות כמו סטיב נאש בפיניקס. הוא עשה שינוי לא פחות ממדהים למרות שהגוף שלו לא משקף את זה.
אי אפשר לנסח את זה מדויק יותר.
בעעעהההה
תודה דוקטור
אני תוהה אם אתה עדיין בדעה שאדביו>אמביד
ברור, תמיד חשבתי כך.
ברור שביכולת אישית אמביד > אדבאיו.
אבל כדורסל זה משחק קבוצתי, ובשילוב אופי, יכולת אישית ויכולת קבוצתית אדבאיו > מאמביד, והייתי לוקח אותו קודם לקבוצתי.
אופי כן, אבל מי יקלע?
כך הסלטיקס צריכים לשחק: 18 שלשות ב-40%, 25 קליעות משתיים ב-64%, 28 אס' ו-8 חט' לעומת עשרה אי', והגנה נהדרת.
למיאמי עשר שלשות ו-15% פחות, קליעה אחת יותר משתיים אך 7.5% פחות, שמונה-עשר אס' ו-3 חט' על חמישה-עשר אי'
https://www.nba.com/game/bos-vs-mia-0042200304/box-score
בכ"ח דווקא למיאמי היה יתרון של חמישה כ"ח בהתקפה (7-12) כשבהגנה היה שיוויון 32.
זה מה שכתבתי שלסלטיקס יותר כישרון ועומק ואם היא משחקת ביכולת הטובה שלה בשני צדי המגרש היא תנצח כי יש לה את היכולת לעצור את מיאמי יותר ממה שיש למיאמי לעצור את הסלטיקס והסדרה הזאת מלכתחילה תלויה בסלטיקס, אך הסלטיקס לא נכנסו טוב לסדרה ולא שיחקו באופי המתאים למועדון הסלטיקס ולא בגישה ובצורה המתאימה לפלייאוף ולא התעלו בדקות המכריעות, ולא השתפרו במשך שלושה משחקים.
עכשיו הדברים תלויים יותר במיאמי ולסלטיקס יהיה קשה מאוד לחזור על משחק כזה 4 פעמים ברציפות.
הסיכוי היחיד של הסלטיקס הוא אם ישחקו במשחק הבא כאילו זה המשחק האחרון שלהם ויבואו בטירוף כי גם באטלר יכול לבוא כך אף שהמשחק בבוסטון.
אחת הסיבות למה אין אף פעם חזרה מ 3-0 ולמה באופן יחסי הסיכוי הפעם הוא הגבוה יותר הוא כזה
מתוך 149 סדרות שהגיעו ל 3-0 הרי שרק 20 מהם המדורגת גבוהה יותר פיגרה 3-0 (ותודה לעידו )
מסופקני האם אי פעם הייתה קבוצה שמדורגת ב 6 מקומות (או 5 תלוי איך סופרים את מיאמי) גבוה יותר מיריבתה ועדיין פיגרה 3-0
אם כן יש לנו כאן את הסיכוי הקלאסי
קבוצה הרבה יותר טובה על הנייר שבפיגור
שעוד חוזרת לניצחון חוץ מרשים
ועד סוף הסדרה תצטרך לשחק לכל היותר משחק חוץ בודד
אז שלא יובן לא נכון לא אמרתי שבוסטון פייבוריטית (בטח שבצד השני יש אם ה"ווינר" הגדול ביותר כיום )
אבל יש כאן הזדמנות יוצאת דופן באופן יחסי
זה יכול לקרות רק עם פציעות (חס וחלילה)
לא רואה מצב שבו קבוצה משתפרת במהלך סדרה עד כדי לנצח 4 רצוף אחרי שלא הצליחה לנצח אף אחד מה3 הראשונים.
במקרה דנן, ג'ימי וספו לא יפסידו 4 רצוף לבוסטון
מן הסתם זה באמת נדיר כי מדורגות 6-8 התקדמו מעט פעמים וגם בחלק מהמקרים זה לא היה טוב מ-7.
בכל מקרה הדוגמה שעולה לראש זה הרוקטס ממקום 6 מול אורלנדו בגמר 1995
בוסטון היא לא קבוצה הרבה יותר טובה. אחרת היתה מנצחת בקלות. לפי הפלייאוף הנוכחי, היא הקבוצה הפחות טובה
אהרון אתה צודק. איכשהו כל הסיפור הוא רק מנטלי. בוסטון נקלעה לסלאמפ מנטלי, בזכות העבודה המעולה של מיאמי, וקשה לראות שבאמת יוכלו להפוך את זה, ועדיין הם אכן נמצאים במקום מוצלח יחסית כדי לעשות זאת. משחק הבא בבית, הם ממש נלחמים על המורשת שלהם, לא פחות מבאטלר, ואחרי הניצחון אמש, הם לא יחששו גם במשחק 6, אם יגיע, לנצח שוב במיאמי, ואז במשחק 7 כמובן הכל פתוח.
עדיין אני מהמר על מיאמי, כי הם יגיעו מוכנים, וספולסטרה טוב בהרבה ממזולה, ובאטלר טוב בהרבה מטייטום (כן כן, בלי בעיה אני מוכן להגן על האמירה הזאת).
תודה לכולם
אגב
נראה שגייב וינסנט די גמר את הסדרה לא?
וואחאד נקע
נספחת קצת לא?
הוא חזר לשחק אחרי זה.
זה בטח יציק לו אבל הוא ישחק.
ניסחפתי לגמרי סורי
זה בגלל שראיתי בבוקר 3 רבעים
ורק לפני רבע שעה ראיתי 10 דק אחרונות
אז זה היה נראה רציני
שמח שלא
במשחק נתון, קליעות של קבוצה זו או אחרת יכולות ליפול פנימה והיא תנצח. אבל בסדרה של הטוב מ- 7, רואים מי הקבוצה הטובה יותר.
השחקנים של בוסטון די מטומטמים
הדיבורים האלה של אל תתנו לנו לנצח משחק אחד מזכירים לי את כל העברייני צעצוע האלה שצועקים תחזיקו אותי או אני משתולל, כמו בעצם כל ארוע מכות ב NBA
+1
כפר הללל לאחר הצפייה המשותפת בניגוב וביעור השקץ
https://images.app.goo.gl/1GdTJxL1ZSW4Escv9
חחחחחח חזק
ביעור שקץ 😄
בס"ד
תודה רבה.
דנבר באמת נראים נהדר.
כל הכבוד לבוסטון.
כל מי 'חושב שמיאמי יהיו שטיח של החטיפים – אני בכלל לא בטוח. יכולים לתת פייט קשוח.
שחושב