סיקור גמר פלייאוף מערב, משחק 4, מהקריפטו סנטר – סוויפ טיים!!! / אבי טרכטמן

הקטע הזה שמשחקי הגמרים האזוריים בנ.ב.א מתחילים בחמש וחצי, הוא מצד אחד מגניב. כי זה אומר שלא אהיה בבית מאד מאוחר, וכנראה שהאובר יהיה קצת זול יותר מבדרך כלל. אבל מצד שני, קשה להגיע לקריפטו ממקום מגוריי בסנטה מוניקה בחמש וחצי. ואכן, לא הגעתי. הגעתי ב 5:33, מספיק זמן בשביל לתפוס מקום רגע לפני שהמשחק מתחיל, אבל לא מספיק זמן בשביל לאכול. והפסקה הזאת באה בסך הכל ללומר שאני גם רעב וגם עצבני. למרות שמה שעכשיו MPJ עשה ללברון בדרך לדאנק בהחלט השכיח קצת את הרעב.

איך אומרים ביי בסרבית?

לטובה אני חייב לציין את הקריפטו, שהפעם שיחקו אותה לגמרי איתי. לא רק שקיבלתי מקום (לא הצלחתי לקבל אקרדיטציה לסדרת חצי הגמר) אלא שהמושב שלי הוא אפילו לא מעל הנוז-בליד אלא מתחתיו. כלומר מקום לא רע בכלל (או לחילופין, מקום שבשוק החופשי היה עולה 550 דולר, תודה לכם הופס, תודה לך מל) במה שנראה כמו ספסל מאולתר שהוסיפו כדי שיהיה מקום למדיה. באמת שכל הכבוד להם. בכלל, נדמה לי שהלייקרס בנו מתחם עיתונאים שלם נוסף בן כחמישים מקומות, ביציע שהיה יכול להכניס להם הרבה כסף בפלייאוף (מה גם שעיתונאים צריכים מקום לשולחנות, נדמה לי שאפשר היה להכניס למקום הזה, בכיף איזה 150 צופים). והדבר היחיד שאני יכול לומר על זה, הוא שאפו, ממש שאפו.

המושב שלי במבט כלפי מעלה

בשם הסולידריות עם הצ׳ימורה, רק אתמול חזרתי מעשרה ימים מאד כיפיים ביפן (אלוהים, כמה שהאוכל שלהם מוזר, אין ירק באף תפריט ובכל זאת כולם רזים. מזל שיש להם וואגיו במחיר שבארץ לא קונים אפילו פולקע שממנו אכלתי לעייפה ולשבעה) וזה אומר שאני בהחלט בג׳ט לאג (בטח כשהילדה אמש לא עזרה והחליטה לעשות ג׳ט לאג לאבא בדיוק בין חצות ל-4 בבוקר), אבל אעשה את המקסימום על מנת לתת לכם חווית אולם אותנטית. וכן, זה כולל את הדאנס קאם, הקיס קאם, הזריקה מהשלוש של החנון התורן ווואטאבר יהיה המופע במחצית (עדכון, הלכתי להביא לעצמי קולה במחצית, אז שיקרתי קודם).

עם הגב לקיר, אין ספק שאחת השאלות המרכזיות היא האם ללברון הזקן יש עוד משחק אחד באמת גדול במיכל או שזהו? עם 8 נקודות רצופות שמעלות את הלייקרס ליתרון 15-23 זה נראה שיש מצב, אפילו שהשלשה הראשונה מבין השתיים שהוא קלע בריצה הזו, היתה, כך נדמה לי, שלשת הפוקס הראשונה שראיתי בחיים, כשלברון בכלל מנסה למסור להאלי הופ של הצ׳ימורה, אבל איכשהו הכדור נכנס. מצד שני, יוקיץ׳ עושה יוקיץ׳ ולא מפסיק למסור לאסיסטים, כך שהמשחק בסך הכל עדיין צמוד לקראת סוף הרבע הראשון.

טוב, אני לא יודע אם המשחק ימשיך ללכת ככה, אבל לברון נותן את אחד הרבעים הגדולים בקריירה שלו, ובטח ובטח שבמדי הלייקרס עם מיליון שלשות ולא פחות מ 21 נקודות. כן, ברבע אחד. זה נראה כאילו הוא לא מסוגל להחטיא עכשיו השאלה היא האם היה לו מיכל לרבע אחד או למשחק שלם. מספרים חביבים נוספים מרבע הראשון הם 8 ריבאונדים של הגבה (אבל רק ארבע נקודות), שישה אסיסטים של הסרבי (אבל רק שתי נקודות), ולא פחות מ 10 נקודות די מפתיעות של KCP. כך או כך, הלייקרס כמובן מובילים מאחורי לברון, אך דנבר (ושיהיה ברור, אני בעדם במשחק הזה למרות שזה אומר שלא נראה כדורסל הרבה זמן) נמצאים במרחק סביר בסך הכל. אני גם יכול להגיד שאחרי רבע אחד מתפתח משחק ברמה סבירה ומעלה, למרות חששותיי (והעובדה שבדרך כלל לא נהניתי השנה במיוחד מהכדורסל שהוצג במשחקים של הלייקרס). אבל היום השלשות נכנסות לשתי הקבוצות, יש מלחמה ברורה, והקהל עושה יופי של אווירה, אמנם בעד הקבוצה הלא נכונה, ועדיין.

בזבז תחמושת

ברבע השני, יש מצד אחד התעוררות התקפית כלשהי של יוקיץ׳ ומארי, אבל מצד שני, זה גם אומר שיש פחות תנועה במשחק של דנבר, ובשש הדקות הראשונות של הרבע, יוקיץ׳ לא מוסר אף אסיסט אחד לרפואה. בצד השני, לברון ממשיך להיות מעולה, וגם שרודר תורם. הלייקרס ממשיכים להוביל בהפרש, אמנם לא גדול, אך די בטוח. אין, הלייקרס ממש לא רוצים להיות מטואטאים היום ובינתיים זה גם מצליח להם. בכל מקרה, גם ברבע שהוא כמובן הרבה פחות גדול (אל עדיין מוצלח מאד) של לברון, היכולת של שרודר, ריבס ואולי בעיקר הצ׳ימורה להוסיף התקפה היא קריטית עבור הלייקרס.

בכלל, לגבי הצ׳ימורה צריך לומר משהו, האיש פתח בחמישייה היום, וגם אם הוא לא תמיד היה מדויק, הוא לכל הפחות אגרסיבי מאד בשני צדי המגרש. אבל מהצד השני, נדמה שהוא פשוט לקח את המקום של אנתוני דייויס שהוא אנמי לחלוטין בתור האיש השני שמנסה לקלוע. זה אמנם לא פוגם ביכולת של הלייקרס להוביל במחצית, אבל זה כן מוזר שהגבה, מי שאמור להיות השחקן הטוב ביותר בקבוצה, משאיר את הבמה להצ׳ימורה, שהוא אמנם לא שחקן רע אבל בואו, כוכב גדול הוא לא. נדמה שליד ונדרבילט או ליד הרכבים נמוכים יותר (נניח עם לברון כ-4), דייויס אסרטיבי יותר, אבל ליד הצ׳ימורה, זה פשוט לא מעניין אותו אפילו לנסות. עניין של אופי, אבל מוזר.

הרבה עבירות של דנבר (לא בטוח שמוצדקות, אבל קשה לראות מהמגרש כשבניגוד לטלויזיה אין פרשנים ומיליון שידורים חוזרים) בסיום סקראפי של המחצית הראשונה, נותן ללייקרס הובלה נאה בת 15 נקודות. לברון עם 31 וחצי טריפל דאבל (כמעט). בצד השני, ג׳מאל מורי עם 15, וגורדון עם 13. יוקיץ׳ עם 10 ו-8 אסיסטים, אבל בסופו של דבר, אף אחד לא בולט מדי (אולי פרט למורי ברבע השני, נגיד…)

מהלך הגנתי יפה של יוקיץ׳ על הגבה, גורם לי לתהות האם יתכן שיוקיץ׳ שומר על דייויס טוב יותר מאשר דייויס שומר על יוקיץ׳? האמת היא שיש מצב, יוקיץ׳ מאד חכם, ובפוזשנים בהם דייויס מנסה לשים יד, הוא – או מוסר – או זורק סוג של הוק, או אפילו ג׳אמפ לפני שדייויס מצליח להתמקם. מהצד השני, בהגנה יוקיץ׳ תופס לדייויס את המקומות שהוא אוהב, והאתלטיות שלו לא מפריעה לזריזות הידיים ובעיקר לגוף העבה של הסרבי שבניגוד ל 95% מהליגה לא נותן לדייויס להתבריין עליו. לא בדקתי את הנושא סטטיסטית, אבל זה בהחלט נראה כך לעיתים היום.

וכך, לאט לאט דנבר עושים לאבי חם בלב וחוזרים למשחק. אמנם יתכן והלב יחזור להיות קר (וכאמור, רעב) בסוף המשחק, אבל אם לברון לא שמר קצת מהמחסנית, ואם דייויס ימשיך להיות או אנמי, או סתם נותן ליוקיץ׳ להתבריין עליו, אז אולי דנבר כן יעשו סוויפ? נחיה. נראה, ובינתיים נחזור ללבוש את הסוודר, יען לא רק הלב קר, אלא גם הגוף – קר באולם, שבו, כדרך האמריקאים, יש הרבה יותר מדי מיזוג.

הפסקה קטנה לפסק זמן, והמצלמה משוטטת אל עברו של אדם סנדלר (שראיתי משחק כדורסל במגרש הבלטות ליד הבית לפני כמה שבועות, בחיי. הנה תמונה שתוכיח) באולם, גורמת לכולם לפרוץ בתשואות. אחריו מצלמים מישהי שאני מניח שהיא גם מפורסמת, אבל נדמה שגם אני וגם הקהל לא מזהים. דממה.

דנבר כבר מובילים. לברון כאמור בזבז מחסנית ולא קלע נקודות ברבע הזה בינתיים (עם שלוש דקות לסיום הרבע), אבל הוסיף כמה אסיסטים וריבאונדים למה שאולי יהיה טריפל דאבל. אה, וטריפל דאבל? ליוקיץ׳ כבר יש אחד כזה כי הוא מוריד כל ריבאונד שזז משל היה דניס רודמן אבל עם כרס במקום צבע בשיער, ואנחנו עדיין בעיצומו של הרבע השלישי. ובעוד ,אני מדבר לברון קולע את הנקודות הראשונות שלו במחצית, יוקיץ׳ שוב עוצר את הגבה, ובכלל – יוקיץ׳ נותן רבע ענק, וגם פורטר וגורדון מעולים לגמרי, כשהאחרון בכלל מפתיע עם כמה וכמה שלשות מדויקות לאורך המשחק. עוד נקודות לברוס בראון (שמיעט לשחק היום עד כה), עוד ריבאונד ליוקיץ׳ , עוד עבירה של דייויס בניסיון לשמור עליו. ולמרות שלברון כן מסיים את הרבע עם 6 נקודות נוספות דנבר עושה מהפך של 20 נקודות ברבע השלישי, מובילים ב-5, מלאים באנרגיה ומנצחים כל כדור תועה, כשהלייקרס לעומתם נראים חסרי אונים לגמרי, משל היו הבוסטון סלטיקס של אתמול.

עוד סל של יוקיץ׳

יופי.

וזה אומר שהלייקרס צריכים רגליים טריות ברבע הרביעי. הרגליים האלו שייכות לטריסטן תומפסון עם דאנק מהיר ול״מיטסר פורת׳ קוורטר״ לוני ווקר (אמא… יצא לי חרוז)

ברוס בראון שאמנם למד בשנים האחרונות לקלוע מהשלוש, לגמרי עושה את מה שהוא עשה בנטס, ממקם את עצמו ממרומי המטר תשעים ושייבה שלו כסנטר של הקבוצה ואיש מטרה מתחת לסל, ובינתיים זה עוד לו יופי, גם כי יוקיץ׳ נותן לו אסיסטים מדויקים אל המתחת של הסל של הלייקרס. חסימה אימתנית של דייויס בעזרה מאחורה על יוקיץ׳ (כי כבר הסברנו שמקדימה לא כל כך עובד לו) והמשחק בהחלט צמוד ומרתק. אמרנו כבר… יופי של כדורסל.

מאחורה, לפחות חסימה ולא חדירה…

ההתקפות שאני הכי שונא בכדורסל, הן התקפות שבהן שחקן א׳ מנסה לבד במשך שש שניות, ואז מוסר לשחקן ב׳ שמנסה שוב לבד למשך שש שניות, ואז מוסר לשחקן ג׳ שמנסה לעוד שש שניות, ובסוף שחקן ד׳ מנסה שוב שש שניות ומחטיא. כי כל המסירות בין א׳, ב׳, ג׳ ו-ד׳ היו למקום הלא נכון. אז זהו, שבדיוק כזאת נראות יותר מדי התקפות של הלייקרס. ועדיין, בעוד לברון דועך לאיטו, דייויס מתעורר מעט, ויוקיץ׳ חוטף שתי עבירות תוקף מהירות, שהן גם העבירה הרביעית והחמישית. הקהל באקסטזה והדאנק המשווה של דייויס מיד אחר כך, רק מגביר אותה.

הכרוז: Aaron Gordon – 2 shots

הקהל: BOO BOO BOO BOO BOO !!!!!!!!!!!

גורדון: Swish (אבל הוא מחטיא את השניה, וגם שתיים משלוש האחרונות שלו, אבל כאמור, משחק נפלא של גורדון היום).

ההגנה של הלייקרס בדקות הסיום פנומנלית באמת. דנבר לעומתה מתקשה קצת יותר, גם בגלל שיוקיץ׳ מוגבל עם חמש עבירות, ועדיין צמוד צמוד צמוד. המון מתח באוויר, המון רעש באולם, ובלב של אבי – קצת חום, קצת קור.

יאללה, 4 שניות לסיום אחרי החטאה של מארי. שתי נקודות לדנבר, לייקרס חוזרים מטיים אאוט עם הכדור. הכל מתנקז לכאן. והכאן הוא החטאה של לברון וסוויפ!!!

לדנבר: יוקיץ׳ 30 נק׳, 14 ריב׳, 13 אס׳, חמש עבירות, שלוש שלשות, שלוש חסימות. מדהים. מארי היה סביר לאורך כל המשחק אבל לא פנומנלי עם 25. גורדון באחד המשחקים היותר טובים שלו לאחרונה עם 22 נק׳ ו 3 שלשות (וגם חמישה אסיסטים מפתיעים) פורטר ג׳וניור עם 15 ו-10 ריב׳. קלדוול פופ נעלם אחרי הרבע הראשון המצוין וסיים עם 13.

והנה, נותנים את ה MVP של הסדרה ליוקיץ׳, מגיע לו לגמרי, כמובן.

ובלייקרס – לברון עם 40, אבל רק 9 במחצית השניה, היה חסר לו אסיסט אחד בנוסף לעשרת הריבאונדים לטריפל דאבל. דייויס עם 21 ו-14 ריב׳ וגם 3 חסימות. ריבס היה בסדר ויחכה לחוזה הגדול בקיץ עם 17. שרודר סולידי עם 13, והצ׳ימורה עם 10 ו-7 ריבאונדים.

תם ונשלם. הכל (כמעט) מוכן לגמר בין שתי הקבוצות הכי סימפטיות בליגה. יהיה מדהים!

לפוסט הזה יש 158 תגובות

  1. אמרתי לכם שיהיה סוויפ מהדהד.
    איזה אושר!
    התפלצת נתקעה עם 4 אליפויות.
    סטף קרי יזכה בחמישית ויסיים קריירה עם יותר אליפויות מלברון.
    קצת הרגשת פספוס, לדעתי גולדן הייתה עוברת את דנבר ואז מי היה עוצר אותה? מיאמי?!
    חבל.
    בשנה הבאה גולדן תביא אליפות חמישית.

      1. לדעתי קרי ישאר בגולדן עד הפרישה, כפי שראוי שיהיה.
        ועם גולדן הוא מביא אליפות חמישית, אני לא שולל אפשרות שאפילו אליפות שישית.

        1. באיזה שלב?
          כמה שנים אתה חושב שהוא עוד ישחק עד הפרישה?
          אתה חושב שיצליחו לבנות שם סגל לאליפות בזמן הזה?
          בשנתיים הקרובות אני לא רואה את זה קורה כשהם כנראה יהיו בתהליכי התמודדות עם שינויים רציניים בסגל.
          אני לא חושב שהוא יוכל להמשיך להוביל אותם כשחקן המרכזי בגיל 37 ומעלה.
          מי הולך להיות המחליף שלו בתפקיד?

          1. אחרי העונה הזו קשה לנבא דברים לגבי העונה הבאה… וזה נכון לגבי כל הקבוצות.
            לגודלן סטייט יש נכסים שהם "בסדר" לבניה מחדש. בעיקר מתוקף זה שגם בקבוצות אחרות היו שחקנים עם חוזה גבוה שאכזבו העונה אז יש עם מה לעבוד.

            1. לפחות מהבחינה הכלכלית, כמו שהנרגן אוהב לציין, הווריירס כמעט חייבים לעשות קיצוצים משמעותיים שיגרמו לסגל להראות אחרת.
              חומר לבניה מחדש זה דבר אחד. שחקן שיקח את המושכות והעומס זה דבר אחר. נכון לעכשיו פול לא נראה שהולך לעשות זאת וכך גם שאר הפרוספקטים הצעירים בקבוצה.

            2. הסגל יהיה חייב להראות אחרת כי לדעתי יחסי האנוש שם לא היו משהו העונה.
              השחקנים לקחו את האליפות כשהדלק העיקרי הוא כעס על הזלזול של הליגה בהם. כעס זה טוב לקמפיין אחד אבל קשה לנהל איתו מדינה. או לקחת איתו עוד אליפות.
              .
              אז בטוח שיהיו שינויים אבל להספיד את הקבוצה שהיא עדיין האלופה המכהנת ובסך הכל הגיעה לסיבוב השני המכובד גם העונה.. זה נראה לי מוגזם כמו לטעון שהם גם האלופה בעונה הבאה.
              גם מוגזם לטעון שאם ג"ס היו עוברים את הלייקרס (מה שלא קרה) הם היו עוברים את הנאגטס (מה שלא היה קורה ובעיקר לא קרה כי ג"ס, כאמור, לא עברו את הלייקרס). לאיזה שטויות אנחנו מגיעים בהופס. יא אללה.

      2. אהלן אבי, הבאת כבוד רציני לאתר. אנחנו כנראה היינאתר המדחה הישראלי היחיד באולם במשחק הסטורי זה.
        אני שואל: היכן שימון והאשך שטוענים שהליגה "רוצה" את לברון כאלוף? נעלמו ואינם. בפוזשיון האחרון יכולים היו בקלות לשרוק לפאול שג'מאל מורי, ןועוד אחד מהגבוהים עשו נגד לברון, והנה – SURPRISE!!T! – לא הייתה שריקה. אז אולי זה המקום עבור שניהם להפסיק עם זיוני המוח שלנו על "הליגה רוצה את לברון כאלוף" והלוואי שיתחילו להגיב כמו אנשים שיש בהם קצת שכל ויודעים שאין דבר כזה "הליגה רוצה"

          1. מה קרה שאתה צריך צומי דר' נייטרלי שבור? חשבתי שסגרנו את הסיפור? קשה לך עם זה שסוף סוף הבנת בפנים שאתה לא אוהד סלטיקס ואתה לא יודע איך להתמודד עם זה? אני לא הולך לפתור לך את הבעיות האלה. אני לא מוסמך לזה ולא מעוניין בתפקיד.

    1. היי, אבי, הבאת כבוד רציני לאתר. אנחנו כנראה היינאתר המדחה הישראלי היחיד באולם במשחק הסטורי זה.
      אני שואל: היכן שימון והאשך שטוענים שהליגה "רוצה" את לברון כאלוף? נעלמו ואינם. בפוזשיון האחרון יכולים היו בקלות לשרוק לפאול שג'מאל מורי, ןועוד אחד מהגבוהים עשו נגד לברון, והנה – SURPRISE!!T! – לא הייתה שריקה. אז אולי זה המקום עבור שניהם להפסיק עם זיוני המוח שלנו על "הליגה רוצה את לברון כאלוף" והלוואי שיתחילו להגיב כמו אנשים שיש בהם קצת שכל ויודעים שאין דבר כזה "הליגה רוצה"

  2. תודה אבי.
    .
    תואר ה MVP של סדרות הגמר האזורי זה הדבר הכי מונפץ שיש. מי שינצח בגמר יקבל גביע MVP ומי שלא זה יהיה לו מן תזכורת עגומה למה שלא השיג.
    .
    דיוויס בסופה של כל עונה מתגלה כקלוריות ריקות. או שהוא צריך איזה דרימונד גרין שינשך בעקביו.
    .
    בסופם של כל התמרונים של לברון נותר עם 4 אליפויות. הוא שחקן אדיר אבל כל המהלכים העסקניים שהוא מעורב בהם יפגמו בתדמית שלו בעתיד.

    1. דווקא יפה. נותן כבוד למי שסוחב את הקבוצה עד הגמר. כי בגמר מישהו אחר יכול לקטוף את הFMVP (ראה ערך איגי לעומת סטף ב-2015).
      גם השניים שקיבלו עד עכשיו את גביע מג'יק ג'ונסון: הראשון זה סטף שמתחרה איתו על תואר הרכז הגדול של כל הזמנים והשני זה יוקיץ' שהוא אולי לא רכז אבל כל כך מזכיר את מג'יק עצמו.

      1. ה MVP לבגמר 2015 לאיגואדלה ולא לקרי היה טעות של עיתונאים פלצנים מהמזרח. לאורך השנים שמעתי יותר מאחד מהם מכה על חטא.

            1. כן זו טענה שהופרכה כבר

          1. בראייתי סטף קרי היה צריך להיות היום עם 4 FMVP
            באליפות הראשונה שדדו אותו ונתנו לאיגודלה.
            באליפות השנייה שדדו אותו ונתנו לדוראנט.
            באליפות השלישית שדדו אותו ונתנו לדוראנט.

            1. נו באמת
              לא שדדו אותו, לפחות עם דוראנט
              אני בכלל הייתי נותן MVP של הפלייאוף ואז היה מגיע לו בכל אחד מהמקרים הנ"ל אבל הוא לא היה יותר טוב מדוראנט בגמרים

            2. אז ראייתך לא נכונה כי סטף לא היה יותר טוב מדוראנט ואף דוראנט היה יותר טוב בקלאץ', אז איך שדדו?!

            3. חחח… אור, מה קורה לכם היום? יש פה טרול שמחפש תשומת לב, תפסיקו להאכיל אותו 🙊

    1. מצויין אבי, הבאת כבוד רציני לאתר. אנחנו כנראה היינאתר המדחה הישראלי היחיד באולם במשחק הסטורי זה.
      אני שואל: היכן שימון והאשך שטוענים שהליגה "רוצה" את לברון כאלוף? נעלמו ואינם. בפוזשיון האחרון יכולים היו בקלות לשרוק לפאול שג'מאל מורי, ןועוד אחד מהגבוהים עשו נגד לברון, והנה – SURPRISE!!T! – לא הייתה שריקה. אז אולי זה המקום עבור שניהם להפסיק עם זיוני המוח שלנו על "הליגה רוצה את לברון כאלוף" והלוואי שיתחילו להגיב כמו אנשים שיש בהם קצת שכל ויודעים שאין דבר כזה "הליגה רוצה"

  3. סוויפ ג'נטלמני הלייקרס לא שייכים למעמד . צריכים את קיריי שייתן קונטרה למארי וינצח משחקים איו להם אחד כזה. יוקיץ שחקן היסטורי מגיע לו אליפות

  4. ניצחון מוצדק של הקבוצה החזקה בליגה.
    ההבדלים בין קבוצה שנבנתה בסבלנות ורוצה יחד כבר כמה שנים לבין הרכב שחובר יחדיו בדד ליין האחרון ניכר.
    .
    הבחירה של "אוהדי" הופס להתעסק באגודת כדורסל בסוף הקריירה במקום בשחקן הכי טוב בליגה מגיע לפיינלס ראשון מוזרה.
    כנראה זה אני, פשוט לא מצליח להבין הייטריות.
    .
    יוקיץ' אגדה.
    השילוב בין הכוח שלו (סל הניצחון), הקליעה שלו (השלשה הפסיכית לקראת הסיום) וראיית המשחק שלו (הפסקתי לספור אסיסטים) זה שילוב חסר תקדים. לא היה שחקן כזה לפני כן בליגה.

      1. ברור לי שאני במיעוט.
        זה לא משנה את זה שהייטריות פשוט לא מובנת לי.
        .
        במקום להנות ממשהו מיוחד מתמקדים בלשנוא.
        כל עדת המקוננות שהציפו את הבלוג החי הלילה,
        לא ברור.
        במקום להבין שרואים מפגש של דור יוצא מול דור נכנס,
        האחד נתן כל מה שיכל עד טיפת הזיעה האחרונה,
        השני עם 5 עבירות במאני טיים של המאני טיים סל משוגע אחרי סל משוגע הוכיח שהוא השחקן מס' 1 בליגה.
        להתמקד בשטויות במקום במה שעשו השחקנים על הפרקט זה פשוט לא ברור.

            1. גיא, אל תאכיל את הטרול.
              חבל על זמנך.
              פשוט לדלג.

          1. קרי מול הלייקרס:
            26.7 נקודות, 43.9% מהשדה, 34.3% מהשלוש, 5.5 ריבאונדים, 7.5 אסיסטים.
            .
            יוקיץ' מול הלייקרס:
            34.5 נק', 59.4% מהשדה, 44.4% מהשלוש, 13.2 ריבאונדים, 10.3 אסיסטים.
            .
            אין לי בעיה במי שאתה בוחר, קרי שחקן ענק.
            הניסיון לשנמך את יוקיץ' הוא במיטבו משעשע.

            1. תענה לי בפשטות – יוקיץ' לא משחק עם הגב והתחת לסל?
              נתוני סטטיסטיקה זה כדורסל ללא לב.

            2. אופס, אלו הנתונים מול הסאנס.
              .
              27.8 נק' 50.6% מהשדה 47.1% מהשלוש 14.5 רב' 11.8 אס'

            3. יוקיץ' משחק עם הגב לסל כאשר צריך.
              מהמרפק כאשר צריך.
              קולע פלוטרים כאשר צריך.
              קולע שלשות כאשר צריך.
              מוסר כאשר צריך.
              .
              את כל אלו הוא עושה ביעילות פסיכית.
              .
              השחקן הטוב הליגה,
              זה לא ממש קרוב.

            4. יוקיץ בעיני השחקן שהכי כיף לראות בליגה והוא נותן פלייאוף פסיכי.
              אבל יאניס וסטף (ואולי לוקה) ברמה דומה.

            5. אך ליוקיץ' יש לב גדול והנתונים שלו הם נתונים גדולים לא פחות משל קארי ואף יותר עם יכולת מסירה גדולה תא פחות וחכמת משחק וראיתי משחק נפלאים לא פחות.

            6. *יכולת מסירה גדולה לא פחות… וראיית משחק…

              והנתונים שלמיקיץ' כאמור באים עם לב גדול והנתונים של יוקיץ' נגד הסאנס והלייקרס הם נתונים אדירים יותר ממה שהשיגו קארי בסדרת פלייאוף כל שהיא ונתוניו בעונות האחרונות בעונה הסדירה הם סה"כ יותר טובים ממה שהשיגו קארי בעונותיו הטובות ביותר.

            7. צודק גיא. מת על קארי, הוא שחקן היסטורי מבחינת זה שהוא מיחידי הסגולה ששינו את המשחק במובן של חשיבות השלשה אבל אין בזה מילימטר של הצדקה לשנמך את יוקיץ' שהוא שחקן היסטורי לא פחות בעזרת מה שהביא לליגה זה סנטר עם נשמה של פוינט גארד. הנתונים שלו בפלייאוף הזה פסיכיים, לא חפרתי בנתונים איפה זה עומד היסטורית אבל מהמר שדי גבוה.

          2. שחקן של ממוצע של ט"ד בסדרות פלייאוף והיכולת שהביאה לו זכייה כפולה בתור ה-MVP של העונה, הוא הרבה משמן שמשחק עם הגב לסל.
            היכולת והנתונים שלו בשנים האחרונות הם טובים משל קארי והוא בבירור השחקן הטוב בליגה ויותר טוב מקארי, ויש לו יכולת מסירה נפלאה לא פחות מקארי ומבירות מבריקות לא פחות משל קארי וראיתי. משחק וחכמת משחק לא פחות משל קארי

            1. *ומסירות מבריקות… וראיית משחק

          3. קרי – שחקן התקפה מדהים
            לא שווה כלום בהגנה
            מסוגל לקלוע 50 במשחק, ויקלעו עליו 40
            אז מה זה שווה?
            שחקן חייב להיות טוב בשני הצדדים

        1. אני איתך לגבי ההייטריות כלפי לברון. מיותרת, מוגזמת ומתעלמת מהכישרון הענק שלו – גם אם לא מחבבים את האיש/המותג.
          ויוקיץ' צריך לקבל הרבה יותר תשומת לב. הבנאדם תופעה. אני כל הזמן מציין כמה הוא מזכיר לי את מג'יק ג'ונסון אבל הנה עוד משהו: מג'יק ניצח את האייטיז. כולם מעדיפים לדבר על הטראש טוק של בירד, על הופעות הענק של ג'ורדן הצעיר שעוד לא הייתה לו קבוצה ועל הקשיחות של הפיסטונס – הכל טוב ויפה אבל מי שלקח חצי מהאליפויות של העשור והיה כמעט כל שנה בגמר נדחק החוצה.
          .
          אנשים מעדיפים מרושע ואפילו כושל על נחמד. נותן יותר על מה לדבר.

          1. לא ברור על מה אתה מדבר!!!
            מדברים לא פחות על הקסם והשואו טיים של הלייקרס בהובלת מג'יק שמדברים עליו כרכז הגדול ביותר בכל הזמנים ולדתי ולדעת רבים זה עדיין כך וקארי יכול להיחשב לרכז-קלע הגדול ביותר ולקלעי הטהור הגדול ביותר אך לא לרכז הגדול ביותר.

    1. גיא אתה מנחס את יוקיץ ללא הרף. תן לו לזכות באליפות קודם.אחרצכך תרעיף שבחים. רוצה רק להזכיר שאני מנהל קמפיין נמרץ בתחומי אתר הופס שתארי העונה יכללו את הסיבוב הראשון בפליאוף. אחרי יוקיץ היה מקבל את ה MVP השנה . מצד שני אני לא בטוח לגבי שנה שעברה.

  5. תודה רבה אבי
    כל הסדרה זלזלו בנאגטס ואחרי כל משחק דיברו בעיקר על הלייקרס ואיך שזה ניצחון מורלי ללייקרס כי הם הבינו איך לנצח את דנבר(האצימורה היוקיץ סטאפר פחחח),אין ראוי מהסוויפ כנגד כל הבבל״ת הזה.
    יוקיץ משחק ברמה הסטורית לאורך כל הפלייאוף ובאופן הכי עקבי שאפשר. שפכו עליו ככ הרבה רעל לאורך העונה האחרונה ומשמח לראות את כל הכתבים האלה מתחבאים בחורים שלהם עכשיו.הוא שחקן מדהים ואדם עוד יותר מדהים,מגיע לו ללכת עד הסוף העונה ולהתחיל לקבל סוף סוף הכרה.
    דנבר קבוצה שלמה שיוקיץ עובד שם בשביל השחקנים בניגוד לכוכבים אחרים שאצלם זה הפוך,רואים אצלו את זה בכל דיבור ובכל מהלך וזה מה שהופך אותם לכאלה טובים.
    https://twitter.com/coachporter8/status/1660757303346491392
    איפה אפשר לראות הורה של שחקן מקצועי מפרגן ככה לכוכב של הקבוצה.

            1. בבקשה תפסיק, אתה הולך להרוג אותי

            2. אשכרה – אני ממש שמח בשבילך אבל בבקשה, תיכף תביא את סטיבן איי בתור דוגמה.
              הוא בפריים טיים בשביל לצעוק ולהביא רייטינג.

            3. ראה דיון מטה על שחקנים שמנצחים לעומת מה שמביא רייטינג.
              זה אותו הדבר עם עיתונות/פרשנות.

            4. חחח מה אני אעשה,אלה האנשים שמופיעים לי בפיד ושנמאס לי כבר לשמוע אותם

            5. בעצם מעלה ולא מטה. איבדתי אוריינטציה בשרשורים…

            6. אז תפסיק לשמוע אותם (לא סתם נמאס לך…)

          1. זה "כל הסדרה". ועוד תאכלס במשחק הראשון הלייקרס חזרו מאיזה 20 נפרש לפוזשן אחד בסוף אז האופטימיות בייחוד מאוהד מובנת

            1. הם כולם שם הרימו חוץ מאחד שהתייסר,לא?

            2. והאמת שאין לי מושג מי האנשים האלה בכלל

            3. אם אין לך מושג מי הם אז מאיפה אתה מחליט אם הם רציניים או לא?

            4. אלה הסרטונים שתופסים נפח תקשורתי לפחות אצלי.
              לגבי מידת הרצינות לא החלטתי ואין לי מושג ולא חושב שזה משנה

            5. זה כמו שתלך כל הזמן למסעדות ג'אנק פוד ותתלונן על כך שהאוכל לא טוב אבל אתה ממשיך ללכת אליהן כי הן בכל מקום ויש להן שלטים בולטים

            6. לא חושב שזה אותו דבר כי לא מדובר פה בצריכה פרטית שלי אלא בתקשורת שמשפיעה על דעת הקהל

  6. וויי וויי איזה משחק לברון מדהים מארי ויוקיץ מדהימים דנבר שיחקו אותה סגרו את הסדרה כמו אלופים הלייקרס הוציאו מעצמם הרבה מאוד – לברון בגילו זה סנסציה. וראינו בסוף שוב למה לא ללכת לסל – שופטים לא מצילים בכניסה במהלך האחרון.

    1. זה היה מוזר, לכאורה הדבר החכם הוא ללכת לסל ולקלוע או לסחוט עבירה.
      אבל לברון אפילו לא התלונן שלא היתה שריקה אז כנראה שהכל היה שם נקי.
      לברון היה ענק, אין מה לבקש יותר בגילו.

  7. יהיו עוד המון הזדמנויות לפאר את יוקיץ' והנאגטס,
    בפיינלס לפנינו והם פייבוריטים ברורים עם יתרון מאצ' אפ אדיר מול כל קבוצה (מילווקי בריאים היו המאצ' אפ הקשה ביותר עבורם).
    .
    מה שלברון עשה הלילה, חסר תקדים.
    בגיל 38 ג'ורדן שיחק בוושינגטון (לא צריך להרחיב על יכולתו או הישגי קבוצתו).
    בגיל 38 (קצת לפני) קובי שיחק את עונת הברבור שלו.
    היחיד שבגיל הזה עדיין היה משמעותי זה קארים עבדול ג'אבר.
    למעשה, הם היחידים לקלוע יותר מ-35 נק' אחרי גיל 36 (לברון עם 40 הלילה, קארים עם 36 במשחק 6 בפיינלס מול הסלטיקס ב-85').
    .
    משום מה זה לא הוזכר –
    לברון לא נח אפילו לרגע הלילה. שיחק 48 דקות.
    .
    אין לי מושג אם שוב נראה אותו משחק בפלייאוף.
    או משחק בפלייאוף ברמה הזו.
    אבל הלילה זה היה מאסטרפיס.

    1. 'הבחירה של "אוהדי" הופס להתעסק באגודת כדורסל בסוף הקריירה במקום בשחקן הכי טוב בליגה מגיע לפיינלס ראשון מוזרה.'

      ווישפול
      אתה לא יכול לעשות את זה במרחק של 4 תגובות ופחות משעה

    2. הוא היה מדהים – לגילו! ואת זה צריך לזכור.
      עבר שתי קבוצות שבורות וכאשר נתקל בקבוצה אמיתית הפסיד 4:0
      בהשוואה לכוכב ראשי – קלע לא טוב ושמר בינוני. ב-6 הדקות המכריעות הערב קלע סל אחד.
      אז כן – הוא היה מדהים בפלייאוף הזה – אבל בעיקר בהתחשב בגילו. מה שכן – הוא הצליח בגילו המופלג להדיר שינה מעיניהם של חברי ה-ללל חחחחחח

    3. נכון לשחק ברמה הזאת בגיל 38 זה משהו שלא ראינו לפני.
      אבל האם זו גדולה או גנטיקה? (ברור שצריך להשקיע בשמירה על הכושר, אבל גם אתלטים שהיו ידועים באובססיביות שלהם לכושר והשקיעו לא פחות מלברון בשמירה על הגוף שלהם נפלו מהרגליים בסופו של דבר בגיל הזה)
      .
      בכל מקרה לברון פספס הזדמנות היסטורית לטבעת חמישית, עם כל הכבוד לדנבר ומיאמי אלו קבוצות שהלייקרס בהחלט יכלו לנצח, אנחנו לא מדברים כאן על ג"ס/ספרס הגדולה או מיאמי/קליבלנד של לברון ויעידו על כך המשחקים הצמודים בסדרה, קצת פוש מצד דייויס ולברון והם מנצחים.

      לא חושב שמייקל או קובי היו משאירים טיפה אחת של דם על הפרקט בכזה מצב (ולא נזכרים לשחק 48 דקות במשחק הרביעי…ב3-0), אה, גם לא ג'ימי באטלר.

      1. קובי בגילו? פרש. לפני כן לא שיחק כדורסל תחרותי (העונה האחרונה של קובי הלייקרס הייתה הכל חוץ מכדורסל תחרותי)
        ג'ורדן בגילו?
        שיחק בוושינגטון.
        הם לא העפילו לפלייאוף.
        .
        אז לא ממש הייתה להם הזדמנות להשאיר טיפת זיעה או דם בזירה התחרותית שהיא הפלייאוף.
        .
        להזכיר –
        זה גמר המערב.
        אתה מוזמן לזלזל בדנבר אם אתה רוצה, אני חושב שזו קבוצה אדירה.
        להזכיר –
        הלייקרס הדיחו את האלופה המכהנת.
        ללברון היה חלק לא קטן בהצלחה.
        להזכיר –
        הלייקרס הדיחו את מקום 2
        ללברון היה חלק עצום בכך.

        1. זה שקובי וג'ורדן לא היו בכושר גופני עליון בגיל 38 זה ידוע. ואין בכך כל פגם.
          אני דיברתי על מצב נתון שבו מה שמפריד אותך כשחקן בין טבעת חמישית (מה שיכול לשים אותך כמספר 1 בכל הזמנים בהתחשב בשיא הנקודות) זו דנוור ומיאמי,
          ואתה בכושר גופני מעולה, אז תקרע את הפרקט מקסימום תפצע.. מה יש לך להפסיד??, לא ראיתי שלברון עשה את זה, אפילו לא קרוב, למעט במשחק האחרון.
          באופן היפותטי במצב דומה אפשר רק לדמיין איך היו משחקים קובי ג'ורדן או כל שחקן אחר עם אופי תחרותי ו-ווינרי.
          לברון הוכיח לטעמי, פעם נוספת שהחוזקה הכי גדולה שלו כשחקן זה הנתונים הפיזיים. כח, אתלטיות, מהירות וכו' בצד המנטלי הוא לא ברמות הכי גבוהות.

          (ואגב, לא זלזלתי לרגע בדנוור או מיאמי,
          אבל לדעתי הם לא היו מנצחות בסדרה אף אחת מ- ג"ס/ספרס/מיאמי/קליבלד בעונות החזקות שלהם בעשור האחרון בהתאמה.
          אז כן, זו הזדמנות פז לקחת אליפות כשבדרך יש את שתי הקבוצות האלו)

          1. ?
            לברון לא הרבה לפני הפלייאוף חזר מפציעה ממנה לא החלים עד הסוף –
            דורבן בעקב.
            בקיץ הוא צפוי לעבור ניתוח.
            במשחק האחרון?
            שיחק 48 דקות.
            את הסדרה הוא סיים עם 171 דקות, יותר מכל שחקן אחר.
            גם את הסדרה מול גולדן סטייט הוא סיים עם יותר דקות מכל שחקן אחר.
            בסדרה מול ממפיס היה שני רק לדזמונד ביין.
            רק להזכיר –
            לברון בן 38.5
            וזו עונתו ה-20 בליגה.

            1. המשחק האחרון לא רלוונטי, זה היה נסיון מאוחר מידי לצאת מההשפלה של לעוף בסוויפ.
              ודקות זה לא המודד לכמה שחקן מתאמץ או -מתעלה-, אפשר לשחק את אותן הדקות במאמץ X או Y.

    4. אני מסכים כמובן שהסטטיסטיקה של לברון היתה טובה בגמר המערב. אפילו טובה מאד. אבל אי אפשר להתעלם מהנתונים שלו ברבעים הרביעיים בסדרה: 23 נקודות על 23 זריקות מהן הוא קלע 7 זריקות בלבד; ו-8-12 בקו העונשין. סך הנקודות הוא לא מרשים כמובן אבל מה שבמיוחד בולט, כלא אופייני לו, זו היעילות ההתקפית המאד נמוכה לבטח בסטנדרטים שלו וביחס למה שנתן בשלושת הרבעים האחרים. דווקא העובדה שהוא חכם ושכלתן מאד היתה אמורה להוביל אותו לשמר כוחות לטובת הרבע החשוב במשחק. זאת בהנחה שאפיסת כוחות היתה הסיבה העיקרית ליעילות ההתקפית הנמוכה הנ"ל. (אי אפשר להתעלם מכך שההגנה מתהדקת גם יותר ברבע הזה.) הנתונים ההתקפיים הנ"ל מצביעים על כך שהסטטיסטיקה הכללית שלו משקרת מבחינת השפעתה על המשחק. במובן מסוים, היא משקפת (לפחות חלקית) stat padding. (והעניין הזה הכי בולט כמובן במשחק הרביעי, בו לברון היה 1 מ-6 מהשדה עם 3 נקודות בלבד ברבע האחרון כאשר יש לו 37 נקודות בשלושת הרבעים האחרים ב-14-19 מהשדה.) נניח שלברון יודע שיש בכושרו לספק 12 חדירות מבוססות כח שיתנו סלי צבע בהסתברות גבוהה. למה לא להקצות הכח בשבילן בצורה שתמקסם הסיכוי לנצח? הרי ברור שקל יותר לעשות נקודות בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק (במיוחד בבולי בול משם מגיעים כל סלי השתיים שלו למעשה) ושמשקלן לכן נמוך יותר. האם זה בכדי לנפח את הסטטיסטיקה באופן מודע? זו השערה שיש בה הגיון בעיניי במיוחד עבור המשחק האחרון. בכל מקרה, לסיכום, הפער בין הססטיסטיקה ההתקפית של הרבע החשוב ביותר וזו של האחרים במהלך הסדרה (ובמיוחד במשחק האחרון) מפריע ומהותי.

  8. יופי של סיקור, תודה אבי.
    הלייקרס ראויים למחמאות על ריצת פלייאוף מעבר לציפיות, גם אם תמיד אפשר למצוא מה הם היו יכולים לעשות טוב יותר ולקחת לפחות משחק אחד.
    יוקיץ' שחקן מיוחד וכנראה השחקן הכי טוב בליגה בפלייאוף השנה (ג'ימי באטלר נותן פייט)

  9. הסיפור של השנה היא הורדת הקוף מהגב של יוקיץ'.
    כבר שנים ברור שהוא שחקן על. הזכייה שלו ב- MVP פעמיים ברציפות היתה בזכות ולא בחסד.
    ועדיין, גם לאחר שהביא את הקבוצה שלו למאזן הטוב בליגה ערב הפליאוף, בכלל לא היה ברור אם הוא יצליח לתרגם את היכולות שלו להצלחה קבוצתית.
    אני מאלו שחשב שגם הפעם הוא ייפול בסיבוב השני, ואני שמח להודות שטעיתי.
    כי 2 הקבוצות שאמורות להגיע לגמר, הן קבוצות שדוגלות במשחק קבוצתי, חכם ואנטי הירו בול שהליגה והכוכבים שלה כל כך אוהבים.
    איפה הוא ואיפה "לוקה וויטנס" ודומיו.
    לגבי ההיטריות ללברון, זה טבעי וזה מובן מאליו. לברון שחקן אגדי, הסטורי, שנתן פליאוף מרשים מאד, חסר תקדים לגילו. אבל זה כל כך ברור שבזמן שמציירים את יוקיץ כמלך החדש (ג'וקר מנצח מלך, גורל הסדרה היה ברור), צריך לצייר את הנבל בצד השני.
    ולברון עם כל המניירות שלו, הפלופים, המדיה, החשיבות העצמית המוגזמת (והגוף הבנוי והשורד בצורה מעוררת חשד), הוא נבל נפלא (ומעורר הערכה).

        1. אהה ברור. מניח שקנית את משקפי האשך שמפענחים את האישיות תוך עיבוד של פחות מ10 שניות
          מה לגבי הקוף?

          1. זה לא לקח 10 שניות , אנחנו חוזים כבר 3 שנים בערך בבעיית האישיות שלו ….הבעיה קיימת פשוט רק צריך לראות איזה מניירות ואיזו בכיינות הוא סיגל בזמן ככ קצר. השתן עלה לו מהר מאוד לראש ללוקה.

      1. הדברים שהופכים את לברון לשיקוץ זה בין השאר סוג התגובות הללו (אם זה באמת מה שהוא אמר לא הלכתי לבדוק מבפנים) כזה מכור לצומי ולנראות ושיגידו לו אל תפרוש ותשאר חיים שלנו אתה הדבר הכי טוב שקרה לנו אי פעם. איזה יפרוש מה יפרוש, הרגע הגיע לגמר המערב יש לו עוד כמה שנים טובות בקנה שיפסיק לבלבל תמוח. מי ישמע מה מחכה לו בחוץ

          1. אם הכוונה לדיבור פה של שמעון אז כן
            .
            חגי, דווקא זה די סטנדרטי לספורטאי מבוגר אחרי הדחה, יש איזה מאה דברים יותר שיקוציים שהוא אומר או עושה מאשר זה..

            1. הוא על חוזה ואמר שהוא רוצה לשחק עם הבן שלו. נו בחיית על מי הוא עובד. ואני מתקשה להאמין שזה בלהט הרגע – בעיניי הוא אדם די מחושב שיודע בדיוק מה יוצא לו מהפה

            2. זה שיקוצי
              התכוונתי לעניין השוקל פרישה

            3. אני די בטוח שמנחם כתב על זה בעבר כמעט פוסט שלם.
              על לברון שבונה את עצמו לנשיאות ארה"ב.

            4. יכול להיות, זה לא אומר שזה מחובר למציאות

  10. שאפו לנאגטס , כנראה שזאת שנת נגיסי העוף
    .
    אם ללברון יזכרו שהודח בגמר המערב, גם יזכירו שהוא בדרך לשם הדיח את קארי והווריורס…

  11. האתר שוב פועל.תודה למי שאיפשר זאת.
    הלייקרס מחוץ לאליפות כשונא לייקרס כמובן שאני מרוצה.
    אבל בוא לא נשכח את לברון , לכל אורך הסדרה הופעה הירואית שלו 40 נקודות כמעט טריפל דאבל. חבל שבחר לגמור בלייקרס את הקריירה.הוא לא גמר קריירה . קשה לי לכתוב את זה אבל בשלב מסויים נרגיש את החוסר שלו.שחקן ברמות שלו לא נראה יותר.הוא תופעה חד פעמית . אין שום שחקן שאני יכול להצביע עליו ולהגיד זה יורש של לברון , גם לא יהיה.
    הגבה לא קלוריות ריקות, פציעות מאוד מגבילות את הכושר שלו.במיטבו הוא פנומנלי השחקן הכי טוב אחרי יוקיץ.
    ועוד הערה שחקנים נראים נהדר ליד לברון. כל מי שרוצה להשקיע ב"פליטי" לייקרס .שישמור טוב טוב על המליונים שלו.
    תוציא את לברון והחברה הנחמדים האילו לא עושים כלום.

  12. כל הכבוד לדנבר, כל הכבוד ללייקרס, היה משחק ממש טוב. חבל שהלייקרס לא ניצחו כי היינו מקבלים עוד משחק להנות ממנו.
    לברון היה מעולה; עם זאת, התפוקה ההתקפית שלו הלכה וירדה מרבע לרבע (עייפות אלא מה).
    יוקיץ' מדהים ואין מי שמגיע לו יותר לקחת אליפות, אולי רק ג'ימי.
    🙂

  13. בס"ד
    תודה רבה.
    היתה סדרה מעניינת.
    המשחקים היו צמודים, אבל בדקות האחרונות הוכח מי הקבוצה הטובה יותר.

  14. בעבר היתה בקורת לא קלה על יוקיץ. שוכחים שדנוור פעם ראשונה מזה זמן רב דנוור משחקת בהרכב מלא . גמאל מארי ופורטר תרמו תרומה רבה לאליפות המערב.
    מעט מאוד דברו על גורדון.אין לו מספרים מרשימים.אבל הוא עושה הכל למען הנצחון , הרבה עבודה שחורה.המון הגנה. אתלט יוצא דופן.הגנה נותן תמיד כשצריך עזרה בהתקפה הוא שם.
    יש לדנבר חמישיה מעולה, הטובה בליגה.ספסל בינוני.בובי בראון תורם המון.יש ברזרבה שחקנים לא רעים שתורמים מעט.
    רגי גקסון,גף גרין,כריסטיאן בראון.תומס בריינט.
    האם מיאמי תהווה מכשול?ללא ספק

    1. בהחלט(רק לקטנוניות זה ברוס בראון, או שבובי זה כינוי חיבה), מארי היה פנטסטי בסדרה הזאת(וגם מול פיניקס), מדובר בקבוצה מאוד מוכשרת עם השחקן הטוב בליגה, מספר שניים מצויין ברמות, ועוד שחקנים מסייעים טובים, יאללה עוד 4 לאליפות.

    2. הביקורת על יוקיץ' לפחות לדעתי הייתה מגוחכת. הבנאדם סחב קבוצה לבד. מי שרוצה להתמקד ב10% הכוס הריקה שהוא לא הצליח להדיח את פיניקס לבד שיבושם שלו (אני לא מתכוון לאף אחד חס וחלילה וגם אם כן מה אנשים טועים מה קרה?) אבל הבנאדם כל השנים מאז שהוא שם רגל בפלייאוף מוכיח פעם אחר פעם שהוא על אמת.

  15. יוקיץ אגדה.
    השחקן הטוב בליגה כבר שנתיים או שלוש.
    שמח בשביל דנבר מגיע להם, מאמין שזה סגור שהשנה זה שלהם עכשיו שהסלטיקס שבקו חיים.

  16. נראה מרוב אושר מנחם ישן את השינה הכי עמוקה שישן כבר שנים. אחרת איני מבין איך עד עכשיו עוד לא הוציא מעורב שחוגג את ההדחה של הלייקרס…

  17. בחגיגות בכפר למיגור אחשוורוש בעל הבולבוס, ה-ללל אנו מבקשים מכולם ללבוש לבן.
    הערב,לאחר האורגיה, נקיים טקס הצגת פסל דה שוט, שוחט השיקוצים.
    https://giphy.com/gifs/statue-liberty-EFJ1O1plZZOBW
    עכשיו אפשר לגלות, שדה שוט קיבל שחפץ אישי בעיצוב אישי במלחמה שלו בכוחות השחור.
    פה דה שוט מודד את הדגם האחרון,לפני העלייה לעגלת השיקוצים
    https://giphy.com/gifs/kitten-cat-wyoUdfhunrDZ6
    ולסיום אנו מציגים בפעם הראשונה צילומים נדירים של דה שוט באימונים מפרכים לפני היציאה לקרב
    https://giphy.com/gifs/dog-baby-plays-S5eApICuGcSWs

  18. שני דברים קטנים ששכחתי –
    – לברון ומארי חברים? ראיתי במהלך הסדרה כמה קטעים של דאגה של מארי ללברון וההיפך אחרי איזו התנגשות או דריכה. קל לראות שינה בינהם הערכה הדדית.
    – כשיוקיץ מקבל כדור מתחת לסל של דנבר ושועט להתקפת מעבר, הוא מקפיץ בגמלוניות כמעט לאורך כל המגרש. למה אף אחד לא מנסה להוציא לו את הכדור מהיד? הוא מקפיץ מצוין ביחס לגובהו ובכל זאת. כזה קליר פאת' מוזר.

  19. שאפו לדנבריה ובמיוחד ליוקיץ' שהוא שחקן שאין דברים כאלה. ההגדרה המילונית לmvp.

    גם לברון הביא שירת ברבור אדירה וראוי להרבה מחמאות.

    הנושא של ניהול דקות המשחק שיחק תפקיד במשחק הזה מאוד. יוקיץ' רצה לסגור עניין היום (וסגר…) אז לא נח בחצי השני במה שגרם לי תמיהות במהלך המשחק אבל הוא ידע מה הוא עושה… לגבי לברון, הוא נתן את הכל בחצי הראשון ואני לא בטוח אם לא כדאי היה לתת לו מנוחה. כי בסוף זה היה בעוכריו.

  20. תודה אבי על הסיקור המהנה ועל זה שהיו סיבות מוצדקות מאוד לכך לא הלכת על המגמה בליגה ונמנעת מלואדמנג'מנט🤣 עבורנו הקוראים. דווקא כאוהד לייקרס אין לי מה להגיד מלבד זה שהקבוצה הטובה יותר לקחה את הסדרה , לפרקים הלייקרס נתנו פייט נאה , עשו את המקסימום, יוקיץ', מארי והחבורה הנפלאה סביבם פשוט גדולים עליהם.

  21. אחלה סיקור תודה רבה אבי.
    .
    היה משחק אדיר ומותח.
    .
    כל הכבוד ללייקרס, על כל העונה הזו, ממש לא ראיתי את זה בא, הם היו רלבנטים שבועות ארוכים אחרי שאמור היה לפוג תוקפם.
    .
    דקות מצוינות של טריסטן תומפסון, לא חשבתי שאפשר יהיה להגיד את זה. ב-2023, אבל הוא היה מעולה. חבל שדיאנדרה ג'ורדן לא עלה בצד השני לדו קרב דינוזאורים קשישים.
    .
    לברון היה ענק, גם אם עייף בסוף, אבל לקח אחריות במהלך האחרון, לא "ברח" לשלשה אלא נכנס לצבע, ואפילו לא ניסה לסחוט עבירה. עלתה לי אהדה כלפיו בסוף. פשוט יצא גבר.
    .
    דנבר הראו הרבה אופי כשחזרו מפיגור כזה במשחק שאף אחד לא היה מאשים אותם אם היו מפסידים. כל הכבוד להם, הרוויחו את הפיינלז הראשון שלהם ביושר.

        1. הלו! ההיט עוד לא עלו לגמר! 🙂 סתם, ברור שיעלו, אני רק מקווה שבוסטון ימצאו את הכבוד האבוד שלהם ויקחו שני משחקים לפני הסוף.

  22. אבי, הבאת כבוד רציני לאתר. אנחנו כנראה היינאתר המדחה הישראלי היחיד באולם במשחק הסטורי זה.
    אני שואל: היכן שימון והאשך שטוענים שהליגה "רוצה" את לברון כאלוף? נעלמו ואינם. בפוזשיון האחרון יכולים היו בקלות לשרוק לפאול שג'מאל מורי, ןועוד אחד מהגבוהים עשו נגד לברון, והנה – SURPRISE!!T! – לא הייתה שריקה. אז אולי זה המקום עבור שניהם להפסיק עם זיוני המוח שלנו על "הליגה רוצה את לברון כאלוף" והלוואי שיתחילו להגיב כמו אנשים שיש בהם קצת שכל ויודעים שאין דבר כזה "הליגה רוצה"

  23. אני לא כתבתי כי הייתה אצלנו הפסקת חשדמל ומיהרתי לספורט באר קרוב לראות את המשחק והיה שם צפוף ובלתי אפשרי לכתוב. עד שחזרתי למרכז שלנו כבר היה חשמל אבל מאוחר מדי להתחיל לכתוב

  24. אני נזכר כמה חסרי הבנה חשבו שפיניקס כבר תדיח את דנבר,
    בסוף הם מצאו את שנבר כפייבוריטים בגמר, מה לא היה ברור בזה?

  25. כל הכבוד לדנבר, אם אנחנו לא עולים (וזה די בטוח לצערי) אני אעודד אותם. מגיע לכל אחד ואחד מהם ובמיוחד אחרי השנתיים האחרונות עם כל הפציעות.
    סחטיין ללייקרס על הלחימה אבל גם אם היו לוקחים ביום הם לא היו לוקחים את הסדרה במיוחד אחרי כל האנרגיה שהם השקיעו.

  26. תודה אבי, איזה כיף לך גם על המשחק וגם על יפן!!!
    עונה שנגמרת עם קצת עלבון ותחושה רעה למרות שמי שצפה בסדרה ראה שזה לא סוויפ קלאסי של קבוצה אחת חזקה מאוד וקבוצה שניה חלשה ממש.
    צריך לזכור (ולהזכיר לעצמי) כל הזמן כמה לייקרס היו נוראיים בתחילת העונה ולהיות מרוצים מגמר מערב גם אם בסופו ארון גורדון עובר את לברון ג'יימס בדרך לגמר (מביך.).

    תודה ויאללה שדנבר יקחו אליפות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט