ההיט והלייקרס בגמרים האיזוריים! / דור בלוך

ההיט והלייקרס בגמרים האיזוריים! / דור בלוך

מיאמי היט 96 (4) – ניו יורק ניקס (2) 92:

במשחק מתוח שבו שתי הקבוצות התקשו לקלוע ההיט מצליחים לשמור על היתרון שלהם, בו החזיקו לאורך כמעט כל המשחק בהפרשים קטנים כדי להבטיח את חזרתם אל הגמר האזורי.

ההפרש כבר הגיע ל-8 6 דקות לסיום הרבע הרביעי עם שלשה של שטרוס וסל ועבירה של באטלר, אבל הניקס לא וויתרו ושלשה של בראנסן 3 דקות לסיום הורידה את הפער ל-3. המשחק היה מתוח ושתי הקבוצות שלחו אחת את השניה לקו, ודקה לסיום 2 של בראנסן מהקו ועוד אסיסט שלו לג'וש הארט הורידו ל-3 בלבד. באטלר החטיא את הזריקה שלו, ובהתקפה הכי גדולה של העונה קייל לאורי עם כל הניסיון חטף את הכדור לבראנסן, באטלר עשה 2 מהקו וזה היה סוף הסיפור של הניקס בעונה הזאת.

ההיט מרוויחים את מקומם בגמר המזרח עם ניצחון על קבוצה מוגבלת בדמות הניקס שיכולה להיות מרוצה מכך שעשתה מהלכים טובים בקיץ, וכעת יש לה הרבה כלים והרבה אפשרויות כדי לקבל החלטות מחורבנות ולהרוס שוב את כל מה שבנו כפי שהפרנצ'ייז הזה נוהג לעשות.

בראנסן במשחק ענק סיים עם 41 נקודות כשהוא כמעט לא יורד מהפרקט. אבל כאשר חבריו לחמישיה קולעים יחד 5 מ-32 מהשדה, הניקס מאוד התקשו לצבור מספיק נקודות כדי לגבור על ההיט שהם בעצמם קבוצה מוגבלת אבל עם ים ניסיון וידע איך לנצח כשזה חשוב באמת.

בצד השני באטלר בערב קליעה חלש סיים עם 7 מ-22 ו-24 נקודות, אדביו הוסיף 23 שטרוס תרם 14 ולאורי עם 11 מהספסל.

לוס אנג'לס לייקרס 122 (4) – גולדן סטייט ווריורס 101 (2):

העונה של הווריורס התחילה עם אגרוף והסתיימה עם סתירה, כאשר שלשה של ריבס מחצי מגרש כדי לסגור את המחצית נתנה ללייקרס יתרון 10 ובעיקר יתרון מוראלי ממנו גולדן סטייט לא הצליחה לחזור.

בכל פעם שהיא התקרבה היה שם את דיוויס בצד ההגנתי, או את לברון בצד ההתקפי ובעיקר הייתה שם קבוצה מאומנת בצורה יוצאת דופן אשר ידעה לנצל את כל החסרונות של הווריורס שנפערו בה לאחר עונת האליפות.

קארי סיים עם 32 אבל זה היה גדול עליו, הלייקרס הבינו שהוא הדבר היחיד שיש לווריורס מולם ופשוט תקפו אותו ללא רחם בשני צידי המגרש. קליי תומפסון עליו דיברנו לפני המשחק היה מחריד עם 3 מ-19 וזה מה שהכריע את המשחק. וויגינס היה נראה פצוע והיה פאסיבי מאוד בהתקפה כשסיים עם 2 מ-8. היחיד שעוד הצליח למצוא משהו בהתקפה היה דיוינצ'נזו עם 16 אבל זה לא היה קרוב ללהספיק.

בצד השני לברון נתן את משחקו הטוב בפלייאוף עם השורה הלברונית הקלאסית – 30 9 ו-9. ריבס היה השחקן המשלים שהתעלה הלילה עם 23 והיה פשוט נפלא עם 4 מ-5 לשלוש והא תגלית העונה הזאת, פשוט שחקן נהדר. דיוויס היה פאסיבי בהתקפה עם 17 אבל מפלצת כהרגלו בהגנה והוסיף 20 ריבאונדים. ראסל הוסיף 19, לוני ווקר היה דומיננטי במחצית הראשונה עם 13 ונעלם בשניה והצ'ימורה ניצל מיס מאצ'ים כדי להגיע ל-9 משלו.

המצלמה התמקדה ברוב פלינקה לקראת סיום המשחק ובצדק. ה-GM המושמץ (וגם כן בצדק) בעקבות עסקת ווסטברוק ידע לבחור בדראפט את אוסטין ריבס ולעשות את מהלך הטרייד דד ליין מהמוצלחים בהיסטוריה, כזה שנתן ללברון ודיוויס מספיק כלים כדי לבנות קבוצה שמזכירה את קבוצת הבועה שלהם, וכעת אף אחד לא יכול לפסול את הלייקרס כקונטנדרים אמיתיים.

הלייקרס ממשיכים הלאה ואם עד כה היה אפשר לדבר על קבוצות שהיו פגומות בהיבטי כדורסל רבים, ושחוו בעיות קשות מחוץ למגרש שפגעו בכימיה ובאמונה העצמית שלהן, הרי שבגמר המערב הלייקרס יפגשו את הקבוצה הטובה ביותר בפלייאוף עד כה ואת השחקן הכי טוב בפלייאוף עד כה, כבר אי אפשר לחכות.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
160 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גיא רוזן
13/05/2023 7:51:04

הוא כבר לא יכול לסחוב לבד קבוצה על הגב,
הוא כבר לא נותן סדרות end-to-end בלתי עצירות.
.
אבל הלילה, כמו במשחק 4 מול ממפיס, במשחק במאניטיים –
לברון נתן הצגה.
שליטה מלאה בקצב המשחק. בלי לכפות זריקות רעות, ניצול כל יתרון על הפרקט, והכי חשוב –
ניהול משחק מופתי.
.
תודה דור, שעון שווייצרי לא נותן יעילות שכזו…

ברוך רובין
13/05/2023 8:03:38
הגב ל  גיא רוזן

לא יאומן לברון תכו בן 39, מה שהוא עושה זה בלתי נתפס, אני בספק אם נראה עוד דבר כזה

MacLeod 1
MacLeod 1
13/05/2023 8:07:18
הגב ל  גיא רוזן

ממש כך.

Zivo
13/05/2023 8:19:26
הגב ל  גיא רוזן

לגמרי

PhillySpecial
13/05/2023 8:36:53
הגב ל  גיא רוזן

ולמרות כל זה הוא היה ונשאר הדושבג הכי גדול ודוחה בהיסטוריה של הספורט, פלופר ובכיין

thetroll
thetroll
13/05/2023 8:39:27
הגב ל  גיא רוזן

אכן מחשב. גם המכה לצלעות של וויגינס במשחק הקודם – השחקן המצטיין של הלוחמים במשחק הקודם וזה שאי אפשר היה בלעדיו לקחת אליפות. זה שהקשה על הלייקרס במימד הפיזי בו להם היה יתרון – גם זה חלק מאותה תוכנה!
מכה "קטנה" לכאורה כחלק מהמאבק על הריבאונד שאפילו השופטים לא ראו חיסלה את השחקן הכי טוב של הלוחמים שהיום נאלץ לשחק דרך הכאב והיה צל של עצמו.
זה היה מתוכנן. אין מצב שלא. מתאים לפלופר.
זה גם חלק מהתוכנת מחשב.
כשהתברר שוויגינס בספק למשחק בגלל מכה בצלעות אני שאלתי את עצמי מה קרה לו. מה זה משהו שקרה באימון? ואז אמרתי לעצמי : בטח לברון נתן לו איזה מכה … מכיר את הנפשות הפועלות.
ופתאום היום מתברר שצדקתי. טוב שהטלוויזיה חשפה את זה בתחילת המשחק היום. הם אמרו שזו מכה קטנה אבל כואבת מאוד.
משום מה המסומאים את הצד הזה באישיות שלו לא רואים.
אין לי כלום נגד הלייקרז זו קבוצה שאהבתי ואוהב אבל נגד לברון יש לי.
בדיוק בגלל הדברים האלה.
אכן תוכנת מחשב. מעניין שלצד הזה בתוכנה אתה אף פעם לא מתייחס.
את דנבר לא תצליחו לנצח היא קבוצה יותר פיזית אולי תוציאו מהם משחק אחד. ולכן אני מתפלל רק לדבר אחד : שכל השחקנים של דנבר ישארו על הרגליים עד סוף הסדרה. מתפלל ומתקשה להאמין בזה. ושהשופטים יתנו לשחק. בלי הטיות.
לא מגיע לטיפוס הזה אליפות חמישית.

ברוך רובין
13/05/2023 8:41:09
הגב ל  thetroll

אתה באמת מאמין לשטות הזאת? וממתי וויגנס השחקן הכי טוב של הלוחמים?

thetroll
thetroll
13/05/2023 8:43:49

איזה שטות ???? ראית את המשחק היום? ראית מה הראו בתחילת המשחק?

ברוך רובין
13/05/2023 8:46:11
הגב ל  thetroll

מגע שקורה תוך כדי משחק איך הגעת לזה שזה היה בכוונה? מתי לברון בהיסטוריה פצע שחקן בכוונה מתי היה לו אופי של שחקן מלוכלך? לא מדובר בגרין

thetroll
thetroll
13/05/2023 8:48:59

גרין מלוכלך. ללברון לא חסר. זוכר שהלך מעליו הראה לו את הביצים גרין לא התאפק והורחק? לברון אלוף בדברים הקטנים והנחשיים האלה.
כן אני מאמין שהוא נתן לו את המכה הזאת בכוונה.
בלי קשר היום ספציפית היה מגיע לכם לנצח. אז תהנה.

ברוך רובין
13/05/2023 9:08:25

איפה לברון פצע שחקן בהיסטוריה? סטייל ברוס בראון גרין… אין מקרים כאלה מסיבה מסויימת. לברון לא שחקן מלוכלך, כל העלילתיות דם האלה הן רק עלילות בלי אחיזה במציאות.
.
צריך להנות מלברון כל עוד נשאר לנו, שחקן חד פעמי

thetroll
thetroll
13/05/2023 9:20:29

סבבה ברוך אז תהנה. יאללה לא נקלקל לך את החגיגה.

גיא רוזן
13/05/2023 9:44:07
הגב ל  thetroll

אם זה מבחן הקבלה לללל,
אז אתה בפנים.

thetroll
thetroll
13/05/2023 10:05:01
הגב ל  גיא רוזן

אני זה,שעושה את המבחני קבלה 🤣

גיא רוזן
13/05/2023 10:06:28
הגב ל  thetroll

זה הזמן לצרף אוואטר (הייסמן, כמובן)

צחי
צחי
13/05/2023 10:46:13
הגב ל  thetroll

אני מקווה שאני עמוק בפנים.

Dipsy
Dipsy
13/05/2023 10:05:42
הגב ל  גיא רוזן

כמה שטויות בתגובה אחת
אני מת על הלוחמים אבל וויגינס יכול להקשות על לברון פיזית כמו שאני יכול להקשות על לברון פיזית.

ובכלל השנאה ללברון היא הדבר הכי דוחה בספורט כיום לדעתי.

הוא לא הרביץ לחברים לקבוצה (גרין, ג'ורדן)
הוא עם אותה אישה מאז התיכון
תורם גדול כספית
מנהיג שאני לא זוכר אף שחקן ששיחק איתו יצא נגדו. לא בפומבי ולא מאחורי הגב
עשה כמה טעויות שיווקיות עם ההחלטות שלו, היה ילד ועשה טעויות – כמו כולנו.
השחקן הזה כל כך מכבד את המשחק, נותן את המספרים שלו ערב ערב, מפרגן לשחקנים שאיתו.

כל השנאה עליו מרגישה משהו שיצא מפרופורציה לחלוטין, אני הייתי משתמש בו כמודל לחיקוי ולא ללעג.

ובחזרה ללוחמים- הגיע להם להפסיד, שמעתי ראיון עם קרי באמצע העונה שבו הוא אמר שהמצב הכי גרוע לקבוצת כדורסל הוא שמתרגלים להפסיד.
שלפעמים מפסידים ורואים שלא קורה שום דבר אז מתחילים לקחת את ההפסדים מובן מאליו.
והם התרגלו להפסיד כל כך הרבה השנה, ולא עשו שום דבר כדי לשנות.
יחד עם זאת מאמין שיחזרו כמו מלוע של תותח שנה הבאה.

צחי
צחי
13/05/2023 10:47:49
הגב ל  Dipsy

צודק פעמיים.
1. הייתה איזו אווירה באוויר של נפילת מתח, שגולדן התרגלה להפסיד, קיבלה אותו בשוויון נפש.
2. גולדן יחזרו עונה הבאה כמו מלוע תותח. לא מקנא במי שיפגוש אותם.

Guy d
Guy d
13/05/2023 14:38:53
הגב ל  thetroll

במשחק שלוני פירק לדייויס את הפנים

עגל
13/05/2023 8:58:26
הגב ל  גיא רוזן

לגמרי

שר להטפשה סביבתית
13/05/2023 10:21:05
הגב ל  גיא רוזן

אף שחקן לא יכול (גם בעתיד) לסחוב קבוצה על הגב.
לברון מציב שיא שגם בעתיד לא ישבר.אף אחד לא יתן יכולת כמו של לברון בגיל 38.
זו תופעה חד פעמית

צחי
צחי
13/05/2023 7:58:08

אפשר רק לדמיין איזו הילולה והאדרה תהיה עם לברון יזכה באליפות כשהוא מגיע מהפלייאין.
וואי בא לי להקיא.
מקווה שדנבר תמנע את תרחיש האימים הזה.

שר להטפשה סביבתית
13/05/2023 10:23:37
הגב ל  צחי

בינתיים בסקרי אינטרנט הרוב חושב שהלייקרס ינצחו. מקווה שהם יטעו. שותף לתקווה שלך.

אור
אור
13/05/2023 14:14:45

בטח חצי מהמצביעים באינטרנט לא ראו את דנבר בלייב מימיהם

צחי
צחי
13/05/2023 7:58:19

אם*

Zivo
13/05/2023 8:05:44

וואוו. לא יאומן. AD בריא, האצ'ימורה עושה 2 גגות, אוסטין ריבס במשחק גדול ולברון מחשב על. מצד שני הגיל והסדרה נגד הקינגס עשו את שלהם. פעם ראשונה קר וסטף הולכים הביתה נגד קבוצה מהמערב מתחילת השושלת. ועכשיו מגיע הג' וקר. טירוף

צחי
צחי
13/05/2023 8:09:07
הגב ל  Zivo

למה פעם ראשונה?
עפנו בפלייאין לפני שנתיים.

bobby
13/05/2023 8:14:21
הגב ל  צחי

כן נו, אבל זה בכל זאת פליאין ולא פלייאוף.

שר להטפשה סביבתית
13/05/2023 10:25:05
הגב ל  bobby

פלייאין חלק מהפלייאוף, ראה לאן הלייקרס כבר הגיעו

עידו גילרי
13/05/2023 11:28:37

לא הוא לא.

IDO
IDO
13/05/2023 8:06:41

לברון היה שם לפני שהלוחמים עלו ולברון שם לסגור את הפרק בהיסטוריה של הלוחמים.
בשיאם אחת הקבוצות המרהיבות שידע המשחק!!
אבל עם היה משהו שיכל להם זה כח ועוצמה. בפעם ההיא שלברון ניצח אותם. בסדרה של קוואי התמנון , ועוד פעם השנה.
.
אני סקרן מאד לגבי הסדרה הבאה. דנבר מול לייקרס. וואו. 2 קבוצות בשיאן.

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 8:07:08

איייייי
הראפטורז מציעים לסקריולו להיות מאמן ראשי בטוללונטו?
יוג'ירי השתנגרלע?
https://www.eurohoops.net/en/nba-news/1501741/raptors-looking-at-sergio-scariolo-for-head-coach-position/?fbclid=IwAR14RLgnfrnrQpELGoi2AldswzH1JzLylIdnwL1F3AMxMPymr3PCEDk65JA

The Oak
The Oak
13/05/2023 11:02:00

עכשיו מיאמי מתפללים שהסיקסרז יעלו…

MBK
MBK
13/05/2023 11:13:17

סקריולו מאמן ראוי

MacLeod 1
MacLeod 1
13/05/2023 8:10:10

מפתיע שהמזרח כל כך חלש,היה נראה במשך העונה שזה הצד החזק יותר.
תכלס מילווקי אולי הכי טובה בליגה, אבל בין ה8 האחרונות ה4 של המערב נראו יותר טוב

שר להטפשה סביבתית
13/05/2023 10:28:18
הגב ל  MacLeod 1

שתי קבוצות מעולות במזרח נלחמות על מקום בגמר. מי שתנצח מספיק חזקה כדי לקחת אליפות. על איזו חולשה אתה מדבר. במערב ממפיס שניה סקרמנטו שלישית בעונה הרגילה.מילווקי נשרה בגלל פציעה של יאניס

MacLeod 1
MacLeod 1
13/05/2023 10:55:50

תקרא שוב, מקווה שתבין הפעם 😉

TRIP
TRIP
13/05/2023 8:18:53

הבלוף של הלוחמים התגלה לקחו אליפות בית חולים בקושי עברו את סקרמנטו ככה נראים אלופים? קיובן צריך למכור את השחקנים כולל קרי וגם הסמוי עם הפודקסאט שעובד אצל לברון, ולהתחיל חילוף דורות לבנות מחדש תוך שנתיים יחזרו להיות רלוונטים. עשו טעות גדולה שוייתרו על וייסמן. לייקרס קיבלו קבוצות בהזמנה והגיעו לגמר מערב אבל ידעו לקחת גם את זה יש על מה לתת קרדיט אבל דנבר זו חיה אחרת לגמרי

Zivo
13/05/2023 8:21:12
הגב ל  TRIP

השאלה אם מנטלית Mpj ומארי ייתנו תפוקה יציבה

thetroll
thetroll
13/05/2023 8:46:49
הגב ל  Zivo

השאלה היא אם הם יגמרו את הסדרה הזאת בריאים.

עגל
13/05/2023 9:06:51
הגב ל  thetroll

את השאלה הזאת כדאי שתפנה ללברון "מחשב על" שכבר מתכנן באיזה סדר צריך לפצוע אותם.
(מטריל קצת את הטרול שעוד לא נרגע מההפסד וכתב בעידנא דריתחא)

thetroll
thetroll
13/05/2023 9:24:58
הגב ל  עגל

זה לא עידנה דה ריתחה. תסתכל על הדברים האלה. בכל מקרה לא זה מה שהפסיד ללוחמים את המשחק היום אלה סטף קליי פול וכ' שלא הגיעו. בזה אני מודה. יאללה תהנו הכל טוב אני מקוה שנראה סדרה אמיתית מול יוקיץ. בלי הדברים שנלוו לסדרה הזאת. יאללה בהצלחה ותהנו מהיום הזה.

עגל
13/05/2023 10:27:39
הגב ל  thetroll

תתעודד. ג"ס עשו את מה שיכלו בנסיבות הקיימות. אם באמצע העונה היו אומרים לך שזה לאן שהם ייעו היית אומר "נשמע סביר".
הכאב שלכם מובן, להפסיד דווקא ללייקרס, המועדון המעצבן בתבל.

שר להטפשה סביבתית
13/05/2023 10:29:47
הגב ל  Zivo

קיובן שייך לדאלאס.לא יכול למכור את קארי.

Avri
Avri
13/05/2023 9:42:36
הגב ל  TRIP

גם אני חושב שכל הטיפול בוייסמן, כולל הטריייד עליו, היו טעות נוראית. איך מכשרון כזה לא מפתחים לפחות מחליף ראוי ללוני. גם ההתפתחות המאוד איטית (אם כי חיובית) של קאמינגה מעוררת שאלות.

עוד לא צריך להספיד את הלוחמים. קארי, למרות הגיל, עדיין שחקן על. בשביל להצליח הם צריכים קליי יציב, פול בכושר טוב, וויגינס בריא, ושקאמינגה ימשיך בעליה שלו. זה הכל דברים שיכולים לקרות, ובסיכוי די סביר.

רפיקי
13/05/2023 8:25:20

שאפו ללייקרס, קבוצה שתפסתי ממנה כבדיחה בתחילת הפלייאוף והתבדתי לגמרי.
בנו סגל חזק ומגוון ושיחקו על החוזקות שלהם.
..
בגזרת הווריורס,
הווריורס בשיא קבוצה טובה מהלייקרס וכמעט מכל קבוצה בליגה.
בפועל,
קליי נותן יותר משחקי נפל ופחות משחקי התפוצצות
דריי מתעסק יותר מדיי בשטויות ופחות בלהגביל את הכוכב של היריבה.
וויגס חזר מחודשיים בלי כדורסל, זה לא אותו שחקן של פלייאוף קודם, וקשה להאשים.
הספסל למעט דיווי לא מספיק איכותי ומובל על ידי שחקן שקיבל חוזה כמעט מקס ומאז לא ממש מעניין אותו כדורסל.
היחידים שאפשר ממש לציין לחיוב אלו לוני שנתן פלייאוף מעולה וכמובן סטף שההחלשות שלו במשחקים האחרונים הייתה הכרחית עם העייפות וכשאף אחד מסביב לא פוגע.

בגזרת העונה הבאה,
חייב לחשוב בראש של לאסט דאנס.
לבנות קבוצה מספיק טובה סביב קרי שיוביל לאליפות.
הדגש:
גבוהים,חזקים שבעיקר יודעים להגן אבל גם לקלוע מבחוץ סביר. (ברור שאין הרבה כאלו בליגה).
אנטצבול:
סטף.
כדיי להשאיר:
קליי, וויגס לוני דיווי ופייטון.
להטריד במידה ומשתלם:
דריי קומינגה ומודי
חייב להטריד:
גורדן פול.

Don
Don
13/05/2023 8:57:45
הגב ל  רפיקי

מהספלאש ברדרס נשאר רק ספלאש ברא…
אחד חסר

צחי
צחי
13/05/2023 9:22:14
הגב ל  Don

צריך להשאיר את סטף קרי כמובן.
ואת ויגינס, לוני ופייטון.
להטריד את קליי, גרין, פול ודיויצנזה.

ועדיין זה הימור גדול.
גולדן זו קבוצה שנבנתה על כימיה גדולה בין השחקנים.
ייתכן שטרייד כזה גדול לא יביא להצלחה, בגלל היעדר כימיה וכעס על הטרייד הנ"ל, על אף שעל הנייר הקבוצה אולי תיראה חזקה יותר בעקבות הטרייד.

רפיקי
13/05/2023 12:32:34
הגב ל  צחי

מסכים.
בגלל זה אני חושב שצריך להטריד גג שלושה שחקנים ולהביא שניים

Om3r
Om3r
13/05/2023 9:35:48
הגב ל  רפיקי

סיכמת את זה מעולה
אם יזדמן להם, מיילס טרנר לגולדן סטייט תמורת פול ועוד משהו. לא חושב שקליי ודריימונד יעברו – סטף לא יתן לזה לקרות והאמת שבתור אוהד הייתי רוצה לראות אותם מסיימים כולם קריירה שם ביחד, בשביל לסגור את הסיפור יפה. אני כן חושב שקליי צריך לקבל את זה שהוא לא בפריים יותר, ושמישהו צריך להכניס לדריימונד לראש שהוא עדיין לא פאנליסט בInside the NBA.

ג'ורדן פול – אכזבה מטורפת. בפלייאוף שעבר היה מצוין, נתן משחקים של 30 נקודות וקלע סלים גדולים. מאז שקיבל את החוזה הוא עושה רק שטויות, וניכר שלא סובלים אותו שם. בעיית אופי חמורה. קיוויתי שתיעלם ושהוא יצא קצת מהתחת של עצמו אבל זה לא קרה וזה היה אחד הגורמים לשטויות שהלכו בעונה הזאת.

צחי
צחי
13/05/2023 9:45:04
הגב ל  Om3r

עומר אני מסכים.
כאוהד גולדן, אני מאוד רוצה לראות את קרי-קליי-גרין מסיימים קריירה ביחד.
מצד שני כואב לי על סטף שיש לו 3-4 עונות מצוינות במחסנית.
לא מגיע לו שלא יאפשרו לו למצות עד תום את השנים האלה.
קליי וגרין, אם נשארים, צריכים להבין שהם עולים מהספסל. תומפסון אולי כשחקן שישי.
אולי אם יכניסו את פול לחמישייה ראשונה לצד קרי, במקום תומפסון, זה יחזק את הברגים בראש שלו ונראה את פול מעונה שעברה?
ויגינס, אין לי ביקורת כלפיו, הוא לא שיחק כחצי עונה, היה צפוי שהוא לא יחזור לשיא כושרו בזמן.
מישהו מוכן להסביר לי מה קרה לו שהוא יצא מהסגל בעונה הרגילה? לא הצלחתי להבין, תמיד אמרו סיבות אישיות.

עגל
13/05/2023 9:51:31
הגב ל  צחי

מחלה של אבא שלו או משהו כזה

Om3r
Om3r
13/05/2023 17:25:02
הגב ל  צחי

במהלך העונה חשבתי שכדאי להחליף בין קליי לפול. פול אמנם לא קולע ברמה של קליי ובווליומים שלו אבל גם קליי הוא לא ממש קליי שלפני האכילס וגם פול מביא למשחק יכולת יצירה שלקליי פחות יש. בנוסף לדעתי פול הכי פורח כשהוא ליד קרי, כי הוא נהנה מהאקסטרה ריווח שקרי נותן למגרש. התקופה אולי הכי טובה שלו בווריורס הייתה בשליש הראשון של העונה שעברה, כשקליי עוד היה פצוע והוא פתח עם סטף.
ככה או ככה, לא נראה לי שקליי ירצה סיטואציה כזאת. בשבילו זה גם קצת עניין של אגו לעלות בחמישייה (לתחושתי).
דריימונד צריך להיות מוסב לספסל במקומו של פול/פייטון בכל מקרה, ולתת לוויגינס ולוני/ביגמן שיגיע בקיץ לשחק 4 ו5 כפותחים. זה עבד טוב בסדרה מול סקרמנטו, וכדאי שזה ימשיך לדעתי. שניהם צריכים להרוויח קצת פחות בחוזים הבאים שלהם, אם הם רוצים שהווריורס באמת תרוץ לעוד עונה כקונטנדרית. חייבים לפתור את עניין הגודל בצבע. לוני נהדר אבל הוא נמוך, ובסוף מול דיוויס (ופוטנציאלית מול יוקיץ' בעתיד) הם צריכים גודל כדי להתחרות במערב.

Smiley
13/05/2023 8:27:58

ברונסון שחקן שחקן, אבל בניקס בארט ורנדל פשוט איומים בקבלת החלטות, במיוחד רנדל, ובארט לא עושה יותר מדי מלבד בדיקה של טור הנקודות שלו.
מיאמי בשקט בשקט, אם ההגנה החונקת שלהם בגמר המזרח.
.
AD בריא זה פשוט game changer. המיסמצ' הכי גרוע שהווריורס יכלו לבקש, ארוך ואתלטי, יודע לשמור, ולקלוע מכל טווח בהתקפה.
הווריורס הפכו למופע הקסמים של קארי ובמצב הנוכחי אפילו הוא לא יכול היה להושיע, בטח שוויגינס חלש ותומפסון איום ונורא, ופול נראה כמו חוזה גרוע ביותר. חסר להם כוח אש והקבוצה פשוט חיה על השלשות.
קיץ מעניין. מקווה בשבילם שגרין לא יממש את האופציה ויצא לשוק. זה יגרום להם לקדם את קומינגה וצעירים אחרים כדי להכניס דם צעיר למערכת.

thetroll
thetroll
13/05/2023 9:01:23
הגב ל  Smiley

אף אחד לא תפקד במאני במשחק הזה חוץ מברונסון סטרוס וג'ימי באופן חלקי. זה היה משחק סבבה הגנות רצחניות פליאוף כמו של פעם.

רפיקי
13/05/2023 8:30:16

שאפו לאוסטין ריבס, לא הכרתי את הילד הזה, מסמל כל מה שיפה בליגה הזו.
שאפו לאנתוני דייויס על סדרה הגנתית הכי טובה שראיתי משחקן, והתקפית מעולה.
שאפו ללברון גיימס שבגיל 38 מצא את המקום המתאים לו,רול פלייר שהופך לכוכב ברגעי האמת.
..
לא חושב שיספיק להם מול דנבר
..
תודה לסטף קרי על עוד פלייאוף גדול מתחיל לספור את הימים עד העונה הבאה
..
בנתיים בטייטום ננוחם,
יאללה בוסטון אם לא עכשיו אז מתי

ברוך רובין
13/05/2023 9:09:58
הגב ל  רפיקי

לברון לא קול פלייר אפילו לא לדקה, הוא פשוט לא לוקח את כל המשחק על עצמו, המנהיגות ההגנה, עושה את התהליך של כוכב מזדקן.

עגל
13/05/2023 9:53:05

מסכים. עדיין לא רול פלייר. הוא עדיין מנהיג אבל ככוכב שני בהתקפה. הוא מארגן את המשחק וושטלט על הקצב, ויודע לשים עוד כמה נקודות כשצריך (רגע לפני שנגמר לו האוויר)

רפיקי
13/05/2023 12:34:30

רול פלייר זאת לא המילה המדוייקת אבל לאורך רוב הסדרה הוא היה אופציה שלישת אחרי דיוויס ו ריבס/ראסל/ווקר/שרודר

ד"ר פופרס
13/05/2023 8:37:04

אימאאאאאאאא אויוויזמיר גוואלד
כל ה-ללל עולה על העגלה של דנבר, רק שלא תתרסק
https://giphy.com/gifs/fail-fall-dirt-14wPFMQBn66xwI

thetroll
thetroll
13/05/2023 8:56:58
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחחח

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 9:05:33
הגב ל  ד"ר פופרס

עופו מהעגלה שלי
לכו לעגלה של הסלטיקס, תעלו עליה מהר.

ד"ר פופרס
13/05/2023 9:27:19

בוגד בירוקים,אנטי קרייסט,קישטה לבלנדר של מוחמד

צחי
צחי
13/05/2023 9:29:29

דוקטור, תעשה מקום.
כולנו קפצנו על דנבר.

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 9:51:29
הגב ל  צחי

אין יותר מקום, תעלו על העגלות האחרות.
אני פה עם סכין בין השיניים ואלה ביד

דה שוט
13/05/2023 11:21:42

מה קרה ל-לום המפורסם?

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 11:48:22
הגב ל  דה שוט

מחליד אצלי בגינה….

דה שוט
13/05/2023 11:04:59
הגב ל  ד"ר פופרס

😂😂😂😂😂😂😂
סוף סוף מישהו כאן מגיב לעניין, כמה מילים שפכו פה על הלוחמים שגנבו אליפות בשנה שעברה בזכות לוקה וליקוי מאורות בפיניקס שפתח להם את הדרך – וסטף הגאון החד פעמי שלקח אליפות לבד (לבד לבד!!!!) בשנה שעברה ועבר סיבוב לבד השנה.

גיא רוזן
13/05/2023 11:21:52
הגב ל  דה שוט

גנבו…
הקבוצה הייתה בטופ כל השנה,
ובפיינלס מול הסלטיקס שם כבר היו בפיגור 1 – 2 לקח גדול הקלעים את המושכות והוביל את גולדן לאליפות אדירה.

גיא רוזן
13/05/2023 11:22:44
הגב ל  דה שוט

לאן דוראנט הוביל את הסאנס השנה?
בקשי ניצחו את הקליפרס שסבלו מנכות מתקדמת.

אור
אור
13/05/2023 14:18:17
הגב ל  דה שוט

היכולת שלך לזלזל בכל אליפות שנלקחה אי פעם (לא כולל סופר טימס) מביכה

MBK
MBK
13/05/2023 11:14:46
הגב ל  ד"ר פופרס

ענק

TRIP
TRIP
13/05/2023 8:37:28

מילה על באטלר לדעתי החוכמת משחק שלו זה החוזקה הכי גדולה גם שקיבל דאבל טים ובליץ ידע למצוא את השחקן הפנוי ולתת את המסירה הנכונה אף פעם לא מתפשר על זריקות קשות ומשפר את השחקנים מסביב. תיבודו מאמן הגנתי שכח מהתקפה , אריק המאמן הכי טוב בליגה לוקח קבוצה מוגבלת לגמר מזרח באק טוב באק על מי עוד אפשר להגיד את זה

Smiley
13/05/2023 8:45:40

ממש game of tears המשחק של הווריורס מול הלייקרס עבור האוהדים (והתירוצים) משתי הקבוצות

הקיפוד
הקיפוד
13/05/2023 8:46:54

אין שמח ממני היום על זה שגולדן הפסידה היום, זו קבוצה שבפוסט סיזן של 2016, היתה צריכה לאבד את מרבית כל אוהדיה כשהפכה לקבוצה הכי בזויה בהיסטוריה, לאחר מכן הקבוצה התאהבה ברעיון שלא קורה טוב והוא קבוצה עכשווית מבוגרת ומוצלחת יחד עם קבוצה צעירה שאמורה להתפתח כך שבמקום קבוצה אחת יש שתיים, ההוכחה לזה היא green punchs poole, וזה התפוצץ לה בפרצוף, ויותר מזה היא סבלה מחטא היוהרה כמו יוסטון דגם הבועה, שבו היא ויתרה על כל הגבוהים שלה עבור שלשות וזה למה היא כיום קבוצת לוטרי.
גולדן סטייט לא הבינה שהשלשות שלה הם רק כלי בשביל הזריקה הכי טובה ויעילה שהיא זריקה מהצבע ועונשין.
ויותר מזה אוהדיה האשימו בהתחלה את השיפוט שהיה ביתי בכל אחד מהמשחקים בדיוק כמו שרשום
מאחל לנו סדרת גמר אזורי מעניינת

thetroll
thetroll
13/05/2023 8:58:15
הגב ל  הקיפוד

גולדן סטייט אולי לא הבינה את כל הדברים האחה אבל זה אחרי 4 אליפויות אז נסלח להם על ה"טמטום"…. חחחח

עגל
13/05/2023 9:16:05
הגב ל  הקיפוד

בתור אוהד יוסטון שהפסידה לג"ס תוך כדי שיפוט שערורייתי (אבל אוהדי יוסטון הם גברים שלא בוכים על שיפוט) אני לא שמח על נפילתה של ג"ס. לא אזיל דמעה, כן? אבל אני דווקא מעריך את המלחמה על כ"ח התקפה וניסיונות חדירה לסל למרות הנחיתות הפיזית היום ובכלל בסדרה. גם הניסיון לבנות שתי קבוצות במקביל היה ניסיון מעניין ובדיעבד כנראה שהוא נכשל. אבל צריך להעריך את הניסיון, זה מקרה קלאסי של צל"ש או טר"ש. חבל לי רק על סטף; במועדון צריכים לחשוב על חיזוק מיידי לקבוצה שתרוץ עוד 2-3 שנים או פירוק והרכבה (הרבה יותר מסוכן לדעתי)

ברוך רובין
13/05/2023 9:20:33
הגב ל  עגל

הבעיה שקר ריסק את כל הצעירים הכשרוניים, הקבוצה הזאת שווה הרבה יותר על הנייר,

Om3r
Om3r
13/05/2023 9:38:42

מודי הראה כמה הבזקים. טרייד של פול והכנסה של מודי לשטף המשחק כשהוא יקבל את הדקות שלו יכולה להתגלות כפתרון מעולה.
גם קומינגה, למרות שהוא יושב על העמדה של וויגינס ושחקן פחות טוב ממנו בכל פרמטר אז זה בעייתי יותר.

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 9:52:26
הגב ל  עגל

כן נכון
ואתה לא בוכה עכשיו על השיפוט…

עגל
13/05/2023 11:22:16

עברו אי אלו שנים. בזמן אמת רתחתי אבל לא אמרתי כלום. להזכיר את זה עכשיו באופן אגבי כתגובה למישהו אחר זו לא ממש בכיה.
.
#אוהדייוסטוןגברים
😂

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 11:51:00
הגב ל  עגל

אתה לא בוכה רק מתבכיין באיחור אופנתי או שמא נגיד הצתה מאוחרת?
תשפוך חביבי, ככתוב, שפוך חמתך על הגויים…

אור
אור
13/05/2023 14:19:34
הגב ל  עגל

1+

ד"ר פופרס
13/05/2023 9:08:12

ה-ללל מצהיר נאמנות לעגלה של דנבר אול דה ווי
דה שוט מנסה לחתוך את התור לתוך העגלה
ומקבל את המושב האחורי בתור עונש
https://giphy.com/gifs/dog-train-zTuLWWjl8VXKo

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 9:54:43
הגב ל  ד"ר פופרס

הצהרות לחוד ומעשים לחוד. אתה יכול לאהוד מחוץ לעגלה.אשקול להכניס אותך עבור סטוק קבוע של טיטולים מגיל 55 ועד לקבר….

אשך טמיר המקורי
13/05/2023 15:00:06
הגב ל  ד"ר פופרס

😄

penny H
penny H
13/05/2023 9:10:19

וואלה מפתיע.
לברון אשכרה היה שם לפני אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה- ושם גם לקבור אותה.
תמה השושלת, אבל לקרי יש עדיין במחסנית.
לא רואה את דנבר מתקשים מול הלייקרס,
יש להם תשובה בכל עמדה…
שבת שקטה לאחינו במרכז בדרום ובעוטף

ד"ר פופרס
13/05/2023 9:10:34

ה-ללל מזמין את כל החברים לשבוע הכנה וחיזוק נפשי לכפר.
צוות רפואי צמוד
גם בכפר דה שוט חותך את התור
https://giphy.com/gifs/qml7DrbfkXPCU

https://giphy.com/gifs/cocaine-vVZJlu7teRbXO

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עגל
13/05/2023 9:18:07

תודה דור על עוד קדימון וסקירה סופר מהירה!
אם לצטט מישהו מהאתר מפעם, "האם התוכי הזה מת"?
לא יודע את התשובה, מקווה שיצליחו לבנות סביב סטף קבוצה סבירה כדי שיהיו לו עוד פלייאופים רבים, הילד כבר לא ילד.
מי אמר סטף לפילי?

עגל
13/05/2023 9:41:06
הגב ל  עגל

עוד משהו קטן – ההרחקה של שרודר על טכנית שניה היתה מוזרה אבל ניתן היה לראות שהוא אומר משהו לגרין. כנראה טראש טוק מוגזם והשופט החליט לעצור את זה

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
13/05/2023 13:54:51
הגב ל  עגל

עגל, זה מה שמכרת לו?
.
https://youtu.be/vZw35VUBdzo

עגל
13/05/2023 16:30:32

כן, אחד הטובים שלהם

ברבור שחור
ברבור שחור
13/05/2023 9:26:00

נראה שלסטף יש במחסנית עוד 3-4 שנים טובות. הווריורס יצטרכו לפרק את הספלאש. למצוא למייקל גורדן פול אכסנייה חדשה ולהביא כבר איזה גבוה דומיננטי נוסף – ברוק לופז פנוי !!

Don
Don
13/05/2023 9:39:46

וואו. ברוק לופז וסטף.

עידו גילרי
13/05/2023 11:26:36

פנוי למי?

Guy d
Guy d
13/05/2023 12:02:18

פנוי אתה לא רואה??? תמסור כבר!

גיא רוזן
13/05/2023 9:58:06

מוקדם מדי לכתוב על עד כמה המאצ' אפ בין הלייקרס והנאגטס מרתק?
מבחינתי זה win win
אם לא הסאנס (זה אף פעם לא הסאנס)
אז לפחות יוקיץ' או לברון. 2 השחקנים הכי חכמים בליגה.
.
(רק שישארו בריאים, משם יהיה רק כיף)

klyaid
klyaid
13/05/2023 10:02:22

רוב פלינקה עשה את עיסקת חייב ונפטר מווסטרבוק ולא מאמין שיש פראיירים בצד השני של הכביש שחטפו אותו

etayef
etayef
13/05/2023 10:50:02

עכשיו כשנגמר, אפשר לתת מחמאות גם לגרין שנתן משחק מעולה עם מלחמה על הריבאונד והגנה בחצי הראשון של המשחק.
הווריורס הפסידו הרבה בגלל שפיספסו ממצבים טובים, דבר שקורה להם במשחקי חוץ. וכשלוקחים להם את הכניסה לסל, אין איך לייצר נקודות.
המאץ' אפ עם דנבר זה משהו אחר לגמרי, מי ישמור על יוקיץ'? אין ללייקרס שחקן רוטציה שיכול לעשות את זה.

MacLeod 1
MacLeod 1
13/05/2023 11:01:12
הגב ל  etayef

אין לאף אחת… אולי למילווקי שתכלס זה היה אמור להיות הגמר האמיתי

NFS
NFS
13/05/2023 10:51:02

הלייקרס היו פשוט יותר טובים מהווריורס.
כל הכבוד על הניצחון בסדרה הזו, מבחינתי הפתעה.
הבכיות על השופטים (והבכיה החדשה הדי מביכה ודבילית שלברון פצע את וויגינס בכוונה) – נו טוף, יתגברו.
.
לייקרס- נאגטס, זמן מצויין לנקמה של יוקיץ' ב-AD.
מזל שפלאמלי רחוק מספסל הקבוצה..

אבג
אבג
13/05/2023 10:53:04

גולדן החטיאו והחטיאו ואז החטיאו עוד קצת. מי שחי עם השלוש הפעם מת עם השלוש, אבל כמו ששנה שעברה הכל נכנס, יכול לחזור שנה הבאה.
סטף בעיני היום טוב יותר מעונות האליםות, פשוט השחקנים לידו לא תורמים.
בגזרת לברון משחק טוב שלו, מול דנבר יצטרך לבוא כל משחק כי קשה לדמיין את דנבר מחטיאים כמו גולדן היום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הלוחמים – לילה היסטורי עבורם? כנראה שכן. בכל מקרה, גם אם זה הסוף, נאמר תודה על כל מה שהיה, והיה מדהים, וניזכור שככה הליגה בנויה – אף אחד לא יכול להיות הכי טוב לאורך תקופות ארוכות.
.
הלייקרס – מברוק, באמת, זה לא היה מובן מאליו, או אפילו סביר, במהלך רוב העונה. הצליחו לצאת מהבוץ של ראסל, גאד נוז איך עשו את זה, ולבנות קבוצה טובה בזמן קצר. ועדיין – סיכון משמעותי לפציעה. קשה לי להאמין שכולם שם ישארו בריאים עד הסוף, וגם אם כן – מהמר על דנבר.
.
ניקס – עונה מצוינת בכלל ויחסית לעצמם בפרט. קיפ ת'ם קאמינג.
.
מיאמי – בצד השני של הגמר האזורי הם יפגשו אחת משתי קבוצות שיש לה יותר כשרון אבל פחות אופי יחסית למיאמי. האם זה יספיק? אם זו פילי – לדעתי כן, אם זו בוסטון – לא בטוח. יהיה מעניין.
.
תודה רבה דור.

D_Wade
D_Wade
13/05/2023 11:02:11

הניקס עשו לג'ימי חיים קשים, למזלנו הוא ידע למסור את הכדור כשצריך ולא הכריח זריקות. לאורי המציא את עצמו מחדש בסדרה הזאת. בצד השני רק ברונסון הגיע, שחקן ענק.

נראה לי שבשלב הזה כבר אי אפשר להספיד את מיאמי. הכל אפשרי.

The Oak
The Oak
13/05/2023 11:05:18

רק שואל, אולי גורדן פול משחק פחות טוב השנה בגלל התקרית עם גרין פלוס שהביאו את דיוינצנזו על העמדה שלו?
מקווה שיעיפו את דראיימונד שיט האווסרי גרין כדי שאפשר יהיה לחבב את הווריוריס שוב

MBK
MBK
13/05/2023 11:17:32
הגב ל  The Oak

הוא כנראה לא שחקן ששווה את הסכומים שהוא לוקח
הוא סיפק עונות נהדרות
אז הייתה לן סידרה נוראית, למי לא הייתה?
זה יחשל אותו לעונות הבאות

דה שוט
13/05/2023 11:20:41

תודה דור שחררת את הסיקור הנהדר כמו שקליי פעם היה משחרר זריקה.
באשר ללוחמים – כמה מילים? הם גנבו אליפות בשנה שעברה בזכות לוקה ובעיקר בזכות הירדמות של פיניקס אחרי 0:2 קל בבית על דאלאס. לוקה הזיז את פיניקס ובוסטון הזיזו את יאניס – ואז סטף ניצח את בוסטון לבד! לגמרי לבד!
גם השנה סטף משחק לבד! לבד לבד!!! זה שפה ושם איזה שחקן מתעלה לא אומר כלום. שחקני אנ בי איי משחקים מיליון משחקים בשנה, אז לפעמים הם מתעלים. אין בגולדן סטייט אף שחקן "מיוחד". קליי וגרין היו כאלה אבל כבר מזמן לא, וויגינס שחקן מספר 4 בחשיבות. שימו בשנה שעברה 4 שחקני חמישייה אקראיים בליגה סביב סטף והוא היה מנצח את הסדרות מול דאלאס ובוסטון המוגבלות. זה הכל סטף. גם במשחק 7 נגד סקרמנטו.
.
לגבי הלייקרס – הם בנויים טוב עם גודל ועומק ויש להם את האופי והניסיון. אני אישית חושב שיוקיץ' השנה בשל לאליפות ומבין שעיקר אבני הנגף הוסרו מהדרך – על ידו (פיניקס) או על ידי אחרים (מילווקי). יש לו הזדמנות אמיתית, יש לו ביתיות במייל-היי ויש לו קבוצה בריאה וחזקה מאוד (טפו טפו). עדיין – יש מצב שתחכה לו בוסטון אימתנית בגמר (טענתי כל העונה טענה ששמעתי מחבר – בוסטון היא קבוצה "שלמה" ואין לה כמעט חולשות. חסר לה רק שחקן יוצר וטייטום משתפר בתחום הזה). את הלייקרס דנבר צריכים לעבור, אבל לא הייתי ממהר להספיד את לברון. הוא למד לקחת צעד אחורה השנה, וכל עוד אין FMVP בסדרות בדרך לגמר – אין לו בעייה עם זה. הכל על אנטוני דיוויס, הבעייה איתו היא לא רק הפציעות אלא יותר חוסר יציבות. הקליעה אבדה לו מזמן ויש לו נטייה לפאסיביות התקפית. בהגנה הוא הטוב בליגה בפער. מעניין איך יתמודד עם הבשר של דנבר (יוקיץ' וגורדון).
.
מילה אחרונה על הגבוהים בליגה – אני חושב שראינו השנה כמה חשוב גבוה טוב. יוקיץ', אמביד, אדבאיו (כן כן, שנתיים רצוף גמר מזרח), דיוויס. אי אפשר לקחת אליפות עם סמול-בול. לוני עשה עבודה טובה ומשמעותית בשנה שעברה וגם השנה נגד סבוניס (גבוה מדרג ב'. לוני בעצמו מדרג ב'). הורפורד נתן תפוקה מדהימה בבוסטון והטיים לורד בהחלט חשוב להם כשהוא משחק (אם תשאלו את אוהדיהם כאן – הוא כמעט הכי חשוב להם). ראינו מה קרה להגנה של פיניקס בלי אייטון וראינו את ההתרסקות של ממפיס בלי אדאמס (גבוה על הגבול שבים דרג ב' לדרג ג').
רוצה לומר: אתה רוצה אליפות? תביא "גודל" לקבוצה. עם כל הכבוד לג'ה, בוקר, יאנג ואפילו לוקה – אליפות לוקחים עם שיערות על האמות וסכין בין השיניים. אלא אם כן אתה סטף…
בדוראנט בשנה הבאה ננוחם
🙂

yaniv
13/05/2023 11:28:03
הגב ל  דה שוט

משנה שעברה יש מצטיין גמר איזורי. ..

דה שוט
13/05/2023 11:49:59
הגב ל  yaniv

חחח נכון צודק שכחתי מזה. לברון לא יתעקש על זה אבל אם זה יילך לדיוויס, זה עלול להלחיץ אותו להמשך

Guy d
Guy d
13/05/2023 12:07:08
הגב ל  דה שוט

קפץ התקליט?

דה שוט
13/05/2023 12:33:04
הגב ל  Guy d

לברון יוותר על התואר האישי בגמר המערב. אני לא יודע אם הוא יוותר עליו בגמר הכללי. זה פירק את הלייקרס פוסט הבועה (כמובן שכל החכמים כאן יגידו לך שזה שטויות) – ואם לברון "יריח דם" (הוא עדיין הקלעי המוביל בקבוצה) יכול להיות שהוא לא יעמוד בפיתוי ויעשה את מה שצריך (למשל לייבש את דיוויס שוב. הוא בחיים לא ייתן לריבס לקחת את התואר החשוב הזה). אבל עזוב, עוד חזון למועד.
נ.ב.
תיאוריית הנעליים אמנם קרסה, אבל רק למראית עין. יש בה רבדים שדורשים הסברים יותר מעמיקים, זה הולך הרבה מעבר לצבעים של הנעליים, אבל נשאר באותו שדה תרבותי. אולי יום אחד יהיה לי כוח להסביר. אני עדיין עומד מאחוריה – כמובן עם שיפוצים משמעותיים.
בשורה התחתונה – מאז הבועה שני כוכבים זכו באליפות ואם תבדוק את "הצבעוניות" שלהם ושל הצוותים המסייעים שלהם – תגלה אפרוריות מרשימה: יאניס וסטף, ואיתם הולידיי, מידלטון, לופז, קליי, גרין, וויגינס ולוני. לא בדיוק עונים להגדה של "נעליים צבעוניות". מציע לספור עד עשר לפני שמגיבים.
ווינק ווינק
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ללברון אין עדיין בקריירה אמויפי של גמר איזורי 🙂 לא בטוח שיוותר על זה

natinati
natinati
13/05/2023 13:45:00
הגב ל  דה שוט

דה שוט התגובה הזו הפילה לי את האסימון:
אתה אבישי בן חיים של הכדורסל😅😉

דה שוט
13/05/2023 13:50:49
הגב ל  דה שוט

וויי וויי נתינתי מילים קשות…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחח אמת

ד"ר פופרס
13/05/2023 11:51:12
הגב ל  דה שוט

הלו הלו דה שוט,
אתה רוצה כיסא טוב בעגלה של דנבר?
תעלה לעגלה של הבבון ותן עבודה, תעשה להם תלמה ולואיז.
https://giphy.com/gifs/falling-cat-funny-unPIeRU1HZM8E

דה שוט
13/05/2023 12:18:13
הגב ל  ד"ר פופרס

דוקי פופרס – אם תרגיז אותי אני עלול להכריז "לייקרס" לפני הסדרה ואז לא תהיה דרך חזרה. ראה הוזהרת.
.
בסרטון למטה – תיעוד עתידי נדיר של דוקי פופרס צופה במשחק מספר 1 בגמר המערב בין דנבר ללייקרס
comment image

ד"ר פופרס
13/05/2023 12:31:07
הגב ל  דה שוט

אני הולך לשריין את הבלנדר למשחק # 1
לא לאיים דה שוטי.
הבבון וחבורתו מהר לשרדר.
😂😂😂 חזק אתה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

תעלה מהר לעגלה של הלייקרס דה שוט. אתה התקווה האחרונה של הללל. השקץ הולך למס 5

דה שוט
13/05/2023 13:05:06

תהיה רגוע חבריקו – זה רשום על בוסטון כל הדרך. אם לא אז דנבר. לטראקרס אין את אורך הנשימה הדרוש. הם יתפרקו במוקדם או במאוחר.
ד"א ראיתי את הסרטונים של ET
1. הוא התקדם מאוד, הזריקה בשטף של התנועה נראית משופרת. גם התנועה עם הכדור נהדרת ויש לו פייקים של בוגר. נהדר. כל הכבוד שימשיך ככה ויעבוד על הכדרור ויד שמאל. זה המפתח להכל. כל הישראלים בטלנים ולאף אחד אין את זה (רק לגל מקל היה ולכן השיג הרבה מעל לפוטנציאל הטבעי שלו).
2. עשה לעצמך ולילד טובה – תוציא את השופטים מהשיח. מניסיון אישי – זה לא מועיל חחחח. מיקי ברקוביץ' בחיים לא התלונן על שיפוט (רק בערוב ימיו כשחקן מזדקן וזה לגיטימי). גם דיוויד בלאט לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחח שופטים רק לי מותר להתלונן לET אני בכלל לא מרשה חחחחח. זה היה מעצבן כי בתקנון הסטריטבול כתוב 12 שניות התקפה ונותנים 2 דק, מה זה הדבר הזה?
לגבי הזריקה הוא מתקשה לייצב רגליים בתנועה לעלייה נכונה (במיוחד על פרקט עושה סקייטים 🙂 ), עובד איתו המון על זה לאחרונה אבל הוא תקוע בהרגלים הישנים עדיין.

ד"ר פופרס
13/05/2023 13:20:53

חייבים עזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחח תלבש צהוב סגול דה שוט ומס 23 יאללה לעבודה

רן הנרגן
13/05/2023 11:57:20
הגב ל  דה שוט

אני מסכים עם מה שכתבת בשתי הפסקאות האחרונות אבל לא עם הראשונה. הקבוצה של ג"ס בשנה שעברה לא היתה אוסף דחלילים סביב סטפ. לא היה שם עוד כוכב על אבל היו שם שחקנים כמו גרין וויגינס שהיו ברמת אול-נבא של הפליאוף והיה ספסל טוב מאד. הרבה יותר טוב ממה שהיה השנה. לו הקבוצה של שנה שעברה היתה במקום זו השנה ג"ס היו עוברים את סקרמנטו ב 5 או 6 משחקים וכנ"ל לגבי הלייקרס. לא יודע לומר לגבי דנבר של השנה אבל סביר להניח שגם אותם היו מנצחים. יש נטיה לזלזל בקבוצה של דנה שעברה ולומר שזכו באליפות מן ההפקר אבל אותו דבר היה נאמר עליהם השנה אם היו מנצחים בקלות את לייקרס.

דה שוט
13/05/2023 12:25:59
הגב ל  רן הנרגן

מקבל רן – ולוקח צעד אחורה. בשנה שעברה הייתה לכם קבוצה מצויינת ומאוזנת שמן הסתם הייתה מצליחה טוב יותר השנה.
אבל,
1. האגרוף של גרין פירק אותכם, כתבתי את זה כאן לפני כולם. בדיעבד (טוב זאת חכמה קטנה מאוד, מודה) – אולי מאיירס היה צריך כבר אז להטריד את גרין וגם את פול. קבוצה לא מתאוששת מאירוע כזה שבו שני השחקנים אשמים במידה זו או אחרת.
2. אתה צודק שהצוות המסייע היה מצויין בשנה שעברה, אבל אני טענתי שהוא לא היה מיוחד. שים סביב סטף את הצוות של יאניס (בלי יאניס כמובן) או למשל תחליף את סטף וטייטום בגמר, או תן לסטף את הצוות של פיניקס מינוס דוראנט/בוקר – ואני חושב שהיית רואה לפחות את אותן התוצאות.

Yinon Yavor
13/05/2023 18:38:51
הגב ל  דה שוט

דה שוט
קראתי רק את השורה הראשונה ואני כבר עם תלונה:
מה זאת אומרת "כמו שפעם קליי היה משחרר זריקה"? הוא *עדיין* משחרר את הזריקה מאוד מהר.
האם היא נכנסת? זו כבר שאלה אחרת…

Yinon Yavor
13/05/2023 18:50:20
הגב ל  Yinon Yavor

אגב, מסכים לגבי בוסטון.
זו הקבוצה הכי שלמה שנשארה, ובכלל רק את מילווקי הייתי מדרג לפניה לפני הפלייאוף.
לא ברורה לי הקריסה שלהם מול פילי, אבל למזלם גם יריבתם משתינה במכנסיים

עידו גילרי
13/05/2023 11:22:05

זה אמנם הלייקרס ואני לא יכול להיות בעדם אבל זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מלראות אותם משחקים.
בסך הכל ניצחה בסדרה הקבוצה הטובה יותר. ואם היינו רגילים לחשוב על קבוצות של לברון כקבוצות כוכבים הלייקרס בשתי הסדרות עד עכשיו מקבלים תרומה משמעותית מכל שחקני הרוטציה ולא מסתמכים על דיוויס ולברון לעשות את הנקודות בעיקר בעצמם.
גם הגנתית הצליחו לשבש לשתי היריבות שהיו להם את המשחק לגמרי. מגיע גם לדארווין האם קרדיט בגזרה. צריך לזכור שהקבוצה הזו בעצם התגבשה אחרי הדדליין (4 מ-8 שחקני הרוטציה).
הווריורס? עונה שהתחילה באגרוף נגמרה באגרוף לבטן המציאות שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דארווין האם כולה עשה לחץ על כל המגרש על סטף ודאבל טימס. משהו שאמור להיות ברור על כוכבים כמו סטף. זה מפתיע רק את המאמנים ששומרים על לברון 🙂

עידו גילרי
13/05/2023 12:54:48

כן נכון… ברור שזה כל מה שהוא עשה. כל אידיוט רואה את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה הוא עוד עשה תחכים אותנו

שייקה
13/05/2023 16:57:07

מה, לא ראית? הייתה לו בובת וודו רצינית של קליי וגם יש לו יוזר בהופס אז הוא ידע בדיוק מאיפה להביא את הדאבל.

רן הנרגן
13/05/2023 11:43:29

קדימה יוקיצ'ים.
.
מי רוצה את קלי ומה מציע בתמורה? שיקגו, רוצים קלי, פול,קמינגה תמורת לוין, קרוסו וויליאמס?

גיא רוזן
13/05/2023 11:57:50

סטפן קרי הוא מגדולי הסקוררים שהמשחק ראה,
ולראייה יש לו הישגים קבוצתיים (4 אליפויות) ואישיים (מקום 11 בנקודות בפלייאוף, מבין השחקנים הפעילים רק ללברון ולדוראנט יותר נקודות),
3,966 נקודות בפלייאוף יש לקרי.
.
מה ששם בפרספקטיבה בלתי נתפסת את מאזנו של לברון:
אחרי הניצחון הלילה (ניצחון 41 בסדרת פלייאוף, השיג הלילה הילד) יש באמתחתו 7,912 נקודות בפלייאוף. זה כמעט כפול (הוא מרחק 20 נקודות מלהיות בדיוק עם כפול נק' פלייאוף מסטפן קרי) מכמות הנקודות שהשיגו קרי במהלך קריירה מפוארת שכוללת 6 פיינלס!
.
עד כמה מה שלברון השיג נראה כמו שיא לשנים על גבי שנים?
סל הנקודות של דוראנט, השחקן הפעיל שבמקום השני +
סך הנקודות של קליי תומפסון (השחקן הפעיל שבמקום ה-5) כמעט ומגיע לזה של לברון (יש להם ביחד 2 נקודות פחות מלברון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זה גם ההבדל בין כמות הקליר פאתס ביניהם לא? להשוות שמירה על לברון לעומת שמירה על סטף ודוראנט זה גניבת דעת

שייקה
13/05/2023 16:58:31

אתה כל הזמן שוכח את הצ׳ופצ׳יק של הפאת׳. חשוב להקפיד.

Jonathan
13/05/2023 11:58:55

תודה על הסיקור.
.
תודה לווריירס על העונה ועל שושלת שאולי באה לקיצה – וזו הייתה השושלת הכי כייפית שחזיתי בה. שינו את המשחק והמנהיג שלהם סטף לא הפסיק לרגש.
.
סחטיין לייקרס – אחרי הויה דה לה רוזה שהם עשו לעצמם מאז הבועה זה בסדר שייהנו קצת. יהיה קרב ענקים בין דייויס ליוקיץ'…

גיא רוזן
13/05/2023 12:03:36
הגב ל  Jonathan

שאלה מעניינת. אם הלייקרס עולים בהרכב גבוה, יש מצב שדייויס לא שומר על יוקיץ' (עדיף אותו מסוגל לעזור בהגנה. את גורדון קל יותר להשאיר בחוץ).

Jonathan
13/05/2023 12:30:08
הגב ל  גיא רוזן

בכדורסל של יהום יש הרבה יותר חילופים, בטח עם סנטרים שנעים הרבה מסביב לצבע כמו יוקיץ' ודייויס… אז יהיו כמה תמונות שלהם יחד. לשתי הקבוצות יהיה הרבה יותר מסובך אחת עם השניה.

דה שוט
13/05/2023 13:08:52

גיא חבריקו – לאור ההצלחה וחצי האחרונות שלי (בירה על פיניקס, אי-בירה על הסירוב האמיץ ללכת עם בוסטון בגמר אשתקד) אני מעז לקרוא עליך תגר!!! (אף אחד כאן באתר כבר לא מעז לצאת נגדך, אתה לברון של האתר חחח).
אני אומר שבוסטון אלופה.
מה דעתך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אני מוכן לצאת נגד גיא. הלייקרס מנצחים את דנבר. יש גיא? (הבירה שאני הכי יהנה להפסיד 🙂 )

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 14:22:22
הגב ל  דה שוט

זו בירה שהייתי שמח מאד להפסיד.
מצד שני אני זוכר כמה דברים שלא אחזור עליהם פה מפאת כבודך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אצלי זה ווין ווין דנבר מנצחים אני ככ שמח שמביא לגיא בירה. דנבר מפסידים אני מטביע יגוני בבירה של גיא 🤣🤣🤣

גיא רוזן
13/05/2023 14:30:26
הגב ל  דה שוט

באמת?
התערבות על סלטיקס אלופים.
סגור.

גיא רוזן
13/05/2023 14:36:38
הגב ל  דה שוט

בשביל לאזן, כך שזה יהיה הוגן –
.
אתה בוחר סלטיקס.
אני לייקרס.
הראש בראש הקלאסי.
.
(איסלנדי, זה בשבילך. סללנו לך את הדרך לאליפות היסטורית)

דה שוט
13/05/2023 15:24:49
הגב ל  גיא רוזן

סגור
חחחח
יש מצב שאתה לא בגמר בכלל
יש מצב שאני אפילו לא בחצי…
😀

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

גיא נו אין התערבות? מה הלכת לפתע על הטראקרס?

אבג
אבג
13/05/2023 15:57:46
הגב ל  גיא רוזן

מה שמדהים שמשחקים עונה שלמה, פלייאוף
ובסוף
אותו גמר כל פעם
סלטיקס לייקרס

דוקטור רזי הופמן
13/05/2023 18:11:59
הגב ל  אבג

אנחנו עוד לא שם
אבל אני רסמי בוגד בירוק ועברתי לעגלה של יוקיץ.

דה שוט
13/05/2023 18:30:50

לא באמת רזיאל… זה כמו שנלך נגד ריאל מדריד, זו כפירה

רן הנרגן
13/05/2023 13:31:30

מה צופן העתיד לג"ס? הכל תלוי במיירס. אם נראה חידוש חוזה מהיר סימן שהוא קיבל את המושכות באופן מלא. במקרה הזה אני צופה שקר ישאר ומיירס יבנה קבוצה סביב קרי וגרין. אם החוזה יתמהמה אני מעריך שהמשמעות שהוא יעזוב (אלו לא פיטורים. החוזה שלו מסתיים בקיץ) ובמקרה הזה אני מסופק אם קר ישאר (לקר יש חוזה לעוד שנתיים אם איני טועה). לקר יש את נבחרת ארהב באליפות העולם השנה ובאולימפיאדה בקיץ הבא.

דן רוזנבלום
13/05/2023 14:46:48

קשה לי מאוד לראות את הלייקרס עוברים את הנאגטס, למרות שהייתי שמח עבור לברון ומאידך עצוב עבור יוקיץ'.
ישנה תחושה שזו העונה של יוקיץ' וכי הגיע הזמן שלו לזרוח ולהניף גביע.
הקבוצה שלו בריאה. יש להם סגל יחסית עמוק, גבוהה ורב גוני יותר משל הלייקרס…
אם דארווין האם לא יצא גאון מוחלט או יקרה משהו ממש יוצא דופן, דנבר תהא בגמר ובתקווה יוקיץ' ייכנס להיכל התהילה עם אליפות ראשונה.

אני ממעריציו של לברון ולראות אותו שוב בגמר ואף זוכה בעוד אליפות יכול להיות דבר מאוד מיוחד, אך אני לא חושב שיש ללייקרס את הכלים או החיבור כדי לעבור את דנבר…
עם זאת, אין לעולם להספיד את לברון והלייקרס.
יהיה מעניין.

בנוגע למזרח, אני כל כך מופתע לראות שם את מיאמי. קבוצה נמוכה שאיבדה את אחד שחקניי הרוטציה החשובים שלה בהירו…
לא חשבתי שיהא להם סיכוי, אך רוח הלחימה שלהם הוא מדהים ואסור להספידם לעולם בשלב כזה.
אני זוכר שבנובמבר ג'ימי באטלר אמר : "כן, אנחנו מפסידים עכשיו, אבל אף אחד לא יזכור את זה שנקח אליפות בסוף העונה…"
ותהיתי מאיפה הבחור הזה מקבל את הבטחון להגיד דבר כזה…כעת אני מבין.

אם מיאמי תעבור את פילי או בוסטון, זה יהיה הקו האחרון. לא יהיה אפשר להמר נגדה בשום סדרת גמר…בין אם אלו הלייקרס או דנבר.
הם למעשה יגיעו לגמר כזה כפייבוריטים, כי הרוח שלהם תפחיד את היריב והם יהיו במקום אחר מכל קבוצה אחרת מבחינת ליכוד תודעתי וקבוצתי. מיאמי עלולה להיות הפתעה בלתי צפויה ומרקידה עולמות בסוף העונה הזו.

בוא נראה. תודה על הפוסט.

Florida man
13/05/2023 15:50:04

היה ממש כיף לצפות במשחק פלייאוף כמו של פעם , קשוח ודגש על הגנות (כי התקפות לא היו שם) של היט/ניקס.

מנחם לס
13/05/2023 17:53:28

תודה דור

trusttheprocess
trusttheprocess
13/05/2023 18:51:15

הזלזול במזרח הוא מצחיק
בוסטון ןפילי הן שתי הקבוצות הכי טובות שנשארו עם ההגנות הכי טובות

הן פשוט משחקות אחת נגד השנייה

Yinon Yavor
13/05/2023 19:53:00

מישהו יודע לומר על מה שרודר קיבל את הטכנית שהעיפה אותו?

natinati
natinati
13/05/2023 22:16:05
הגב ל  Yinon Yavor

אני ראיתי שהוא לא החזיר את הכדור לשופט שהושיט יד לקבל אותו
אבל אני לא יודע להגיד אם זה קרה בעקבות ההרחקה או לא

עגל
13/05/2023 23:05:11
הגב ל  Yinon Yavor

הוא דיבר עם גרין, כנראה קילל אותו