הניקס והווריורס בדרך הביתה? – פריוויו לצמד משחקי 5 של רביעי / עמיחי קטן

שני משחקי 5 מצפים לנו הלילה, כאשר בשתי הסדרות ניצחון החוץ היחיד היה במשחק 1, ועכשיו המדורגת הנמוכה יותר נמצאת במרחק ניצחון בודד מהעפלה לגמר האזורי. היום, נבחר בנתון אחד עבור כל קבוצה ונתון כללי, וננסה להסיק מהם מסקנות, יחד עם דבר ההיסטוריון.

2:30 ניו-יורק ניקס – מיאמי היט (3- 1 למיאמי בסדרה):

נתון על הניקס – ההתקפה קורסת בלי השחקנים המובילים. נדגים את זה בטבלה של נתוני רייטינג התקפי של כמה מהשחקנים המובילים של הניקס, בדקות שלהם על הפרקט ובדקות בלעדיהם:

בסדרה נגד מיאמיאיתובלעדיוהפרש
ג'יילן ברונסון110.380.729.6
ג'וליוס רנדל115.59223.5
ג'וש הארט11091.918.1
מיטשל רובינסון110.998.912
אר ג'יי בארט103.71106.3+

אפשר לראות את הירידה ברמה ההתקפית, בעיקר בדקות המנוחה של ברונסון, אבל גם אצל רנדל, הארט ואפילו מיטשל רובינסון. בצד השני, זה שמקבל את עיקר האחריות בדקות המנוחה של האחרים זה אר ג'יי בארט, ובאופן אישי הוא דווקא נותן סדרה יעילה עם 22 נקודות למשחק ב-54.3% אפקטיבי (שני רק למיטשל רובינסון), אבל הוא לא מייצר לאחרים. בגדול, לניקס אין רכז מחליף שמקבל דקות, וקיצור הרוטציה שהוכיח את עצמו במקרים קודמים טעון שינוי, גם במחיר של הגנה קצת פחות טובה.

נתון על מיאמי – קודי זלר כמקרה בוחן. זלר מקבל 7-12 דקות למשחק בסדרה הזאת, ועומד על ממוצעים של 2.8 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-5/9 מהשדה ו-1/4 מהקו, יחד עם 0.3 אסיסטים על איבוד בממוצע. לעומת היכולת האישית הלא מאוד מרשימה הזאת, בדקות של זלר על הפרקט ההיט קולעים ב-69.3% אפקטיבי לעומת 46.7% בדקות בלעדיו, והנט רייטינג שלהם עומד על 28.8 בדקות איתו (רק חמישיית זמן הזבל של בוסטון עם נתון טוב יותר בסיבוב השני) לעומת 1.2 בדקות בלעדיו. אני יכול לנסות למצוא לזה כל מיני הסברים, אבל האמת היא שזלר פשוט נמצא במקום הנכון בזמן הנכון. עושה את המעט שלו ומקבל הרבה מחבריו לקבוצה.

נתון כללי – הניקס עם 43.6% מהשדה לעומת 43.2% של מיאמי, ואילו ההיט עם 31.4% לשלוש לעומת 28.2% של הניקס, ובשני המקרים מדובר ב-2 הנתונים הרעים ביותר בחצאי הגמר האזוריים. מיאמי זוכים ליתרון על קו העונשין (79.8% לעומת 69.8%) ובכמות האיבודים של היריבה (13.5 לעומת 10.8), וזה מה שמעניק להם את השליטה בסדרה, אבל יום קליעה טוב של אחת הקבוצות יכול לשנות מאוד את הסדרה.

דבר ההיסטוריון – מאז 1984, היו 28 סדרות שבהן הביתיות "נלקחה" במשחק 1, ואחרי זה נרשמו 3 ניצחונות בית רצופים. הניקס היו מעורבים ב-6 מקרים, והפסידו בכולם למעט השנה בניצחון 4- 1 על קליבלנד, כשבסיבוב השני של 1997 הם איבדו יתרון 3- 1 נגד מיאמי, בסיבוב הראשון של 2021 הם הפסידו את משחק 5 והודחו נגד אטלנטה, נגד שיקגו ב-1989 ונגד אינדיאנה ב-2013 הביתיות נשמרה והניקס הפסידו 4- 2, בשני המקרים בסיבוב השני, ובסיבוב השני של 1995 נגד אינדיאנה הם חזרו ל-3-3, רק כדי להפסיד במשחק 7 ביתי. במקרה של מיאמי, מלבד הקאמבק נגד הניקס שהוזכר, הם גם שמרו על ביתיות וניצחו 4- 2 את דטרויט ב-2006 וניצחו השנה את מילווקי 4- 1.

הימור: אין לי העדפה ברורה בסדרה הזאת, אז אני אלך עם הרצון לכמה שיותר משחקים. הניקס ב-3 (שלשת ניצחון של ברונסון נותנת לי בונוס).

5:00 גולדן סטייט ווריורס – לוס אנג'לס לייקרס (3- 1 ללייקרס בסדרה):

נתון על גולדן סטייט – 44.2% לשלוש (42/95) בצמד משחקי הבית לעומת 29.4% (25/85) בצמד משחקי החוץ. במשחקי הבית 4 שחקני גולדן סטייט קלעו היטב לשלוש, גם אם נוריד את קומינגה עם 1/1 ומודי עם 2/3 – קליי עם 51.9%, סטף וג'מייקל גרין עם 50% ופול עם 46.2%. לעומת זאת, במשחקי החוץ, אם נוריד את קומינגה ומודי שעשו אותו דבר, ואת לאמב שנתן 1/2, אז וויגינס עם 40% הוא היחיד שקלע יותר משליש מהזריקות שלו, ואילו סטף עם 7/24 מבחוץ (29.2%).

נתון על הלייקרס – הרבעים האחרונים. מבט כללי על נתוני הסדרה מראה שהווריורס ניצחו את רבעים 1-3 והלייקרס רק את הרביעי, אבל הם מנצחים אותו בהפרש ממוצע של 5.5 נקודות, מורידים את הווריורס ל-36.9% מהשדה וכופים עליהם 4 איבודים בממוצע לרבע רביעי בסדרה הזאת. את משחקים 1 ו-4 הצמודים הם הכריעו כשההתקפה של גולדן סטייט לא תפקדה ברגעי ההכרעה, והתחושה הכללית היא שהלייקרס ימצאו את הדרך לנצח כל משחק צמוד, לפחות נגד האלופה המכהנת (עדיין).

נתון כללי – 22.8 עבירות נשרקו לחובת הווריורס לעומת 15.8 שנשרקו לחובת הלייקרס בממוצע למשחק. מדובר בפער הכי גדול בסדרה מאז 2020, וכזה שמועצם עוד יותר כשהלייקרס מדייקים ב-80.6% מהקו (84/104) לעומת 70.6% של גולדן סטייט (36/51). הקליעה של הווריורס מחוץ לקשת לא יציבה כמו בעבר, כפי שהראינו קודם, ובצבע הם מתמודדים נגד הגנה טובה מאוד, כך שהם יהיו חייבים לנסות לצמצם את הפער על הקו, כלומר לשחק יותר אגרסיבי בהתקפה ויותר חכם בהגנה, ובעיקר לקלוע עונשין.

דבר ההיסטוריון – מאז 1984, היו 28 סדרות שבהן הביתיות "נלקחה" במשחק 1, ואחרי זה נרשמו 3 ניצחונות בית רצופים. הלייקרס היו מעורבים ב-4 מקרים כאלה, כאשר ב-1990 הם הפסידו את משחק 5 ואת הסדרה בסיבוב השני נגד פיניקס, ובשני גמרי מערב, ב-1991 נגד פורטלנד וב-2004 נגד מינסוטה, הביתיות נשמרה והם העפילו לגמר אחרי 6 משחקים (והפסידו), כמו גם בסיבוב הראשון השנה נגד ממפיס. במקרה של גולדן סטייט, הם ניצחו בכל 3 המקרים הרלוונטיים, כשנגד דאלאס ב-2007 ונגד ממפיס בעונה שעברה הביתיות נשמרה והם ניצחו 4- 2, ואילו נגד אוקלהומה ב-2016 הם חזרו מפיגור 3- 1 לניצחון בסדרה.

הימור: קאמבק לא יהיה כאן, אבל ייתכן שהלייקרס יורידו הילוך אם זה יהיה צמוד אני מהמר על הלייקרס, אבל כרגע ההימור הוא גולדן סטייט ב-20.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 186 תגובות

  1. תודה עמיחי
    ניקס – מיאמי צמוד
    אני הולך על מיאמי בנקודה בבזאר או בבאטלר
    ג.ס ינצחו 23
    קלייי יפציץ היום 9 שלשות
    ולברון ישמור כוחות למשחק 6

  2. תודה עמיחי. אני מאוד אוהב את הניתוחים שלך. אתה מאיר נקודות מעניינות.
    חלק מהנתונים, עם זאת, משקפים משהו לא ברור. יכול להיות שהנט רייטינג המצוין של קודי זלר הוא מיקרי ונובע ממיעוט דקות המשחק שלו (?).
    האחוזים הזוועתיים של סטף מהשלוש הם דווקא במשחקי חוץ, מה זה אומר? היית מצפה שתופעה כזו תקרה אצל שחקנים צעירים ולא אצל השחקן הטוב בליגה. רוצה לומר, זה נובע ממערך המשחק הכללי של ג"ס וההגנה של הלייקרס.
    ג"ס אכן צריכים – חייבים! – לקלוע יותר טוב מהקו. אבל לשחק יותר אגרסיבי אני לא חושב שהם יכולים, הם במקסימום שלהם.
    .
    הימורים:
    ניקס
    לייקרס

      1. מה שהבאת על זלר זה בעיקר מעיד על הגדולה של ספולסטרה שיודע בין השאר להתאים את ההרכבים הנכונים בזמן נתון, בכלל יש תחושה בעונות האחרונות שלא משנה מי תלביש בגופיה של ההיט והאיש יוציא ממנו את המקסימום.
        תודה על הפריוויו, הולך עם שתי הביתיות הלילה, ניקס בצמוד 5 ומטה, גולדן סטייט בדו-ספרתי אזור ה-15.

  3. עמיחי תודה לכל דבר יש סטף (ט=ו) אבל אני מאמין שהעייפות תכריע את לברון היום. דייויס נח במשחק הקודם לכן סביר שהיום הוא יופיע לביקור ויקשה על הלוחמים אני בכל זאת מאמין שהלוחמים ינצחו ויהיה משחק 7 במשחק התעחות של ג'ורדן פול (מה שאומר שכנראה הלוחמים יפסידו כי מתחילת הפליאוף הזה אני רק טועה אבל נעזוב את זה בצד כרגע). (ואם כבר צד… אז אני טועה כי בחרתי צד. אני חסר אובייקטיביות לחלוטין מה שנקרא כושר שיפוט לקוי כמו השפטוטים בסדרה הזאת).
    לגבי המשחק השני אני אמשיך ללכת עם הניקס למרות שעד עכשיו אפשר לאמר שההליכה הזאת איתם לא ממש הלכה (למעשה).
    לגבי פול – מצד אחד הוא מליונר כולל הילדים של הילדים של הילדים שלו.
    מצד שני הוא ההדגמה הכימטובה לכמה קשה להפוך להיות כוכב אמיתי בליגה הזאת כשאתה לא בא מגיע עם הטיקט של בחירה מספר 1-5.
    אנשים ירדו עליך יהיו מגעילים. אני רואה את השיימינג שעושים לילד בכל אתר ואתר מאז הזריקה ה (לא) אומללה ההיא (בעייני היא היתה זריקה לגיטימית). רוצחים את הילד. מי יכול לתפקד ככה.
    אני בכל זאת מאמין שקר לקח את הילד הצידה ביומיים האחרונים ונסך בו קורטוב של בטחון עצמי שקצת נעלם. הוא צריך לבטא את זה גם בדקות שהוא נותן לו.
    אני איתו.

    1. ברוך רובין

      חברי לא מסכים איתך לגבי החלק של כוכב, יוקיץ יאניס באטלר כל אלא לא בחירה 5 אלילו לא קרוב, למי שיש את היכולת הוא ייקבל הזדמנות. יתרה מכך גורדן פול מקבל קרדיט בלתי נגמר מקר בעוד שאת הצעירים האחרים הוא זורק לספסל על כל טעות ומקפיא אותם בפריזר.
      .
      ביקורות תמיד יש, הביקורות שהוא מקבל היא אפסית לעומת מה שעשו ללברון יאניס יוקיץ …

      1. ברוך היקר מה שאמרתי (ואולי לא הסברתי טוב) זה כמה קשה להפוך לכוכב בליגה כשאתה מגיע מבחירה נמוכה – בוא נגיד לצורך העניין כדי לפדט בחירה שהיא לא לוטרי. לכן אני מעריך מאוד שחקנים כמו באטלר יוקיץ וכ'. העניין עם פטל זה שהוא חלק מקבוצה אלופה שיש עליה המון לחץ ואז זה עוד יוצר קשה כי זה מוציא הרבה אמוציות מהבטן ראה תגובתו של צחי יקירינו למטה. שניה אני ניגש לשם. נדבר

    2. נו באמת.
      תעשה לי טובה.
      הילד כבר שיחק בגמר פלייאוף, וזכה באליפות, והיה חלק פעיל ומשמעותי בזכייה הזו.
      לקרוא לו ילד זה לעשות לו שיימינג.
      ההיעלמות שלו וחוסר התפקוד שלו העונה היא ביזיון מדרגה ראשונה.
      לחשוב שעונה שעברה היו כאלה (לפרקים גם אני) שחשבו שצריך להעלות אותו על חשבון ספסול של תומפסון.
      משחק שעבר פול קלע 0 נקודות. קיבינימט, אתה במשחק פלייאוף קריטי להמשך הדרך של הקבוצה שלך.
      שתיים שלוש קליעות שלך וייתכן והמאזן היה היום 3:2. ואתה קולע 0 נקודות?!
      זה יותר חמור מהאריסון בארנס. והעפנו אותו בבעיטה חזקה לתחת.
      ג'ורדן פול צריך להיכנס לבידוד לסשן עם פסיכולוג קליני.
      או טיפול בנזעי חשמל.

      1. צחי מסכים עם כל מה שאמרת (חוץ מזה שאני שלא כמוך לרגע לא המלצתי להחליף את קליי הגבר בפול – פול עוד צריך לאכול חצץ בטון חול וביצות כמובן כדי להתקרב לציפורן של האצבע של קליי למרות המקס שקיבל).
        יש לזכור ששנה שעברה בפליאוף לא היה שום לחץ על הלוחמים אף אחד לא ציפה מהם לקחת אליפות ולכן הילד (ברשותך אמשיך לקרוא לו כך ואזכיר שהוא עדין משחק על חוזה הרוקי שלו המקס עוד לא בתוקף) עמד תחת רמת ציפיות אחרת לחלוטין ממה שמצופה מאלופה הבאה להגן על תוארה.
        פול הוא ילד בן 23 או 4 או 5 זה לא משנה אני לא טורח לבדוק ויש לו גם אופי קצת ילדותי אבל זה לא עושה ממנו לרגע שחקן כדורסל פחות טוב. קשה בגולדן סטייט. נותנים הזדמנות אבל יש גם ציפיות.
        אני באופן אישי סולח לו למרות שההופעות הבזיוניות שלו so far מקלקלות לי את הבראקט.
        נו שווין ורק בריאות.

        1. איזה ילד זה גורדן פול? ילד זה בן 18-21. אחכ זהו נגמר. הוא שחקן חד גוני שחש את עצמו, המוב היחיד שלו זה אין אן אאוט ואז עלייה לזריקה או חדירה. הכל בקליר פאת מול מחליפים או שלא שומרים עליו, אף אחד לא שם עליו דגש ושומר אותו ברצינות והוא עדיין לא מצליח לקלוע אפילו מול הטראקרס. היו שומרים אותו כמו סטף היה קולע 5 נק. חוגג כל סל כמו גול. בהגנה משמש על תקן קונוס בחוסר רצון ונותן לשחקנים לעבור, חרפה.
          לא הוכיח או הראה משהו בליגה וקיבל מקס כי איזה רפה הבנה התלהב ממנו, בחייאת קאם תומאס הראה את מה שהוא הראה בפחות משחקים.
          היו מחתימים כבר את קלרקסון היה נותן בודאות יותר בסידרה.

          1. תגיד שמעון אתה באמת חושב שלפול יש מהלך אחד? מוב אחד? אתה אומר את זה ברצינות? לאורך העונה הזאת היה רצף של משחקים שסטף לא שיחק והבטחת שאם פול יתן הופעה טובה אז תשנה את דעתך. הוא נתן משחק אחרי משחק החזיק את הלוחמים בעצמו במשך תקופה ארוכה אמרת שאתה מבין שהוא אחךה שחקן ועכשיו אתה חוזר למנטרות הישנות חחחחחחח . תסכים איתי שיש בזה משהו משעשע 🙃🙃🙃🙃🙃

      2. העניין הוא אחר.
        קשה לא להתבלבל באיכות שחקנים שמשחקים בגולדן סטייט. בגלל השיטה, יכול מאד להיות שאם תיקח שחקן מצליח של גולדן ותתקע בקבוצה אחרת – הוא יכשל. נראה לי שזה המקרה עם גורדן פול. אולי ברגעי לחץ אמיתיים הוא לא שווה?

        1. הוא אחלה שחקן דוקא בקלאץ' נתן כמה הופעות מעולות השנה. במיוחד כשסטף היה חסר. כרגע הוא בסלאמפ אין ספק וזה התחיל במיוחד מאותה זריקה לשלוש במשחק הראשון ירדו עליו במדיה ובכל מקום. השפיע עליו. בן אדם. הוריד לו מהבטחון.

  4. ג'ורדן פול הוא גירסה מוחצנת של קלי אוברה . ראש בקיר , אילתורים לא קשורים , איבודי כדור כתחביב ופרצופים אינפנטיליים לקהל אחרי כל סל או נפילה לפרקט .
    המערכת בגולדן סטייט כשלה בניסוי .
    ואחרי ניחוס כזה הוא בטח יככב היום . ..

  5. עידו גילרי

    מדברים כאן הרבה על ג'ורדן פול אבל זה לא רק הוא. זה מרגיש לי מהתגובות של השחקנים בראיונות וגם קצת מתגובות בזמן המגרש (שלפעמים מקבלות קצת יותר מדי תהודה) שהאגרוף של גרין במחנה האימונים היה רק ההתחלה. יש כאן שתי קבוצות של שחקנים עם אג'נדות ושאיפות שונות וזה מקשה על הקבוצה לתפקד כ… קבוצה. מצד אחד הצעירים (פול, קומינגה, מודי) רוצים זמן משחק ויותר כדורים בידיים שלהם ולא מקבלים אותם אז הם ממורמרים. מצד שני יש את הוותיקים (סטף,קליי,גרין, וויגינס, לוני) שמצפים מהצעירים להביא יותר תוצרת ולקבל את המקום שלהם בהיררכיה הקבוצתית ומכיוון שזה לא קורה אז גם הם מתוסכלים.
    בקיצור ככה קשה להגיע רחוק.
    כאמור זו התרשמות כללית שקשה באמת לדעת עד כמה היא באמת נכונה אבל אם וכשהווריורס יודחו כנראה נוכל לשמוע יותר ממה קרה בתוך הקבוצה העונה(או שפשוט נחכה שמישהו ידליף לשאמס…)

    1. זה נכון וזה אכן הדיבור.
      מי שהיה אמטר לפתור את הבעיה הזו זה קר.
      בנתיים… טוב הם עדין בפליאוף לפחות עד מחר בבוקר.
      לך תדע.

    2. עידו לך לא מתאים לדבר על תחושות ואווירה ודברים חמקמקים כאלה שלא ניתן למדוד.
      אז או שהתרככת או שמה שדיברת עליו הוא מאוד בולט
      (בגלל שאני לא עוקב מה קורה במדיה מה קורה מאחורי הקלעים באמת שאין לי מושג)

  6. ברוך רובין

    לגבי הלייקרס כבר הרבה שנים שלא נהנתי מהקבוצה ככה, הכדורסל לא בדיוק יפה אבל בכל ערב יד שחקן אלמוני שמתעלה עם זה וונדברלנט והגנה המופלאה שלו ריבס ולוני וולקר, מלחמה על כל פושיזון (הלייקרס קבוצות ההגנה הטובה בליגה; למרות שהגארדים ומגני הפרימטר שלה די בינוניים), כוכב מזדקן שיעביר את השרביט לכוכב הצעיר ויודע לקחת את הרבעים שלו. לדעתי פה זה נגמר כי מול דנבר אין לנו באמת סיכוי (יוקיץ יקבור את דיוויס ).

  7. תודה על הפריוויו!
    אני אומר שבסוף הלילה הזה, בסדרה אחת נקבל הכרעה, ובסדרה אחרת נלך למשחק 6, אבל באמת שאין לי מושג איך לייחס את התרחישים לכל אחת מהסדרות.

  8. הקבוצה של לוני ווקר 4 נגד הקבוצה של קרי.
    ווקר יקבל עזרה משחקני המשנה, ולכן יהיה משחק צמוד עם סיכוי טוב לניצחון של הלייקרס.

  9. ניקס מפתיעים ומנצחים
    לייקרס יבואו להשמיד משחק אי זוגי צריך להיות משחק שיא של דייוייס
    אז לייקרס
    אגב דריימונד אמר בפודקאסט שלו שמיאמי לוקחים היום ושקליבלנד טיפשים שלא הצליחו לנצח את ניקס

  10. פרסמו עכשיו את חמישיות העונה
    חמישיה ראשונה יאניס אמביד טייטום שגא חוקה
    חמישיה שניה סטף גיילן בראון יוקיץ באטלר מיצ'ל
    חמישיה שלישית סבוניס לברון ליליארד פוקס רנדל

  11. פעם ראשונה מאז ימי הלינסניטי החלטתי לראות משחק של הניקס אבל יש בעיה בממיר: תקוע לי על קרב חפירות ממלחמת העולם הראשונה

  12. דוקטור רזי הופמן

    בלוכר טוף
    נראה שאני שוב גלמוד
    בדאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאדדדדדד
    אני מרגיש כמו זוהר המלך ארגוף כששר שירי דיכאון

  13. דוקטור רזי הופמן

    עוד מעט לייקרס יחרטשו את ג"ס וקר שנותן קליר פאת' למלך ולא עושה עליו דאבל ואפילו לא טריפל.
    כולם מלווים אותו בדרך לנקודה מספר 1,980,634. שיא שעוד ידובר בו רבות וישמש לוויכוחים הבלתי נגמרים מי העיזה האמיתיתי. מייק או קובי ברייאנט?

  14. ליגה הזויה ובזויה, שחקנים מלטפים שחקן בכוונה ושורקים לפאול כי זה לא בשתי הדקות האחרונות. יש חוקים שונים בדקות שונות, באיזה עוד ספורט זה קיים ?

  15. ינון אמר – ג"ס משחקים כמו בפלייאוף, הלייקרס משחקים כמו בעונה הרגילה.
    מרוב האסל של ג"ס לברון ודיוויס יותר מדי מוותרים על הצבע.
    הן חייבים להשתלט עליו ולגרום לג"ס לשלם. יותר לחפור, יותר זריקות עונשין.
    דריימונד גרין במשחק ענק, מה אומר שמעון?

  16. בלתי נסבל לראות את הסדרה הזאת ברמת השריקות זהו. הלייקרז משחקים מלוכלך והשופטים משתפים עם המשחק הזה אי אפשר לנצח ככה. הלוחמים לא יכולים לעשות הגנה כל איזה שהוא מגע בצד אחד יש שריקה בצד השני כלום. פה ושם נותנים.
    למרות שהלוחמים מובילים ב 8 אני פורש הם לא ינצחו את המשחק הזה. שונא את הפוזיציה הזאת אבל זה מה שאני רואה. פלופים. קר אמר לא אני.

    1. דוקטור רזי הופמן

      אשף, ראית את הקטע שהשקץ מכתיר את עצמו בסואו מו?
      אני חושב שזה זמין ברשת וטוב ליומן הבא. אפשר לעשות מהקטע הזה מטעמים.
      הזבללה כל כך נרקיסיסט שאין דברים כאלה.

  17. דיוויס בכמה פעולות רעות מאוד בסוף החצי:
    גם פספס ריבאונד ללוני, ובאותה התקפה לא יצא לשלשה של קליי, וישר אחר כך איבוד כדור שהוביל לעוד שלשה של קרי

  18. מי שראה אתמול את המשחק והסידרה של מכבי מונאקו בניגוד לwwe מונאקו לחצה את לורנזו כל הסידרה כל משחק כל המגרש וגמרה אותו. קטש בצד השני נתן למייק גיימס מה בא לו לבידודים בלי לחץ ובלי דאבל טים. רק חצי שני עשו עליו לחץ וסיים אותו עם 0 נק אתמול.

  19. הציטוט של האם פרייסלס "אנחנו לא מלמדים לעשות פלופים" … אותו מאמן שבקבוצה שלו משחק שחקן שכינויו לה פלופ, שחקן נוסף שטוען שהגיבורים שלו הם הארדן וטריי בזכות היכולת לסחיטת עבירות, שחקן נוסף עם מעיל הרוח שצועק בכל הליכה לסל, ועוד אחד גרמני שמעיף את הידיים והראש לכל הכיוונים ..

  20. 70 נקודות בחצי זה ממש לא בדי אן איי של הלייקרס, בטח לא בקלות שבה זה קורה.
    מנטלית, הם לקחו יום חופש כשגם לברון זורק הרבה יותר מבחוץ ולא מכריח מגע בצבע. הסיבה שזה עדיין לא בלו אאוט זה שלברון משום מה קולע טוב מבחוץ, וגם הרבה איבודים של הווריורס.
    רבע שלישי מסורתית בסן פרנסיסקו הוא רבע של בריחה. אם הוא מתחיל בפלוס 11 מי יודע איפה הוא ייגמר, וכמה מהר נראה כאן חמישיות שניות מתרוצצות על הפרקט

    1. דוקטור רזי הופמן

      אהה, אתה פה?
      ראית את הקטע שהשקץ מכתיר את עצמו בסואו מו?
      אני חושב שזה זמין ברשת וטוב ליומן הבא. אפשר לעשות מהקטע הזה מטעמים.
      הזבללה כל כך נרקיסיסט שאין דברים כאלה.

            1. דוקטור רזי הופמן

              🙂

  21. ברוך רובין

    הרמה ההתקפית של הלייקרס כל כך נמוכה, גם אם כנראה נעבור את הסדרה הזאת מול דנבר זה גנטלמני מהיר, ההבדלים ביכולת הביצוע עצומים

  22. גם קרי מבין את זה ומשחק באינטנסיביות מאוד נמוכה, כי הוא יודע שהיום יש אחרים שייקחו אותו לניצחון.
    ממש רואים איך הכוכבים הגדולים מבינים שהמשחק הבא הוא החשוב ביותר ולכן משחקים בהילוך ראשון.
    האמת שהייתי נותן לשחקני משנה לשחק יותר כבר מוקדם הרבה יותר, בטח אם לברון ודיוויס במיינד סט כזה

  23. כם כל המרפקים לפרצופים של דיוויס ווולקר,
    הלייקרס יעלו להרביץ במשחק הבא,
    והשופטים יעצרו את נשימתם באותם הרגעים.

    הלוחמים ינצחו, אבל ההפרש של ה-10-14 נקודות, הוא רק הפרש של ביתיות,
    במשחק הבא יהיה הרבה הרבה הרבה יותר צמוד.

  24. אני חייב לציין שאני ממש מאוכזב מהמשחק של הווריורס. במשחק הדחה, למעט קרי, גרין (שהיה ענק, אבל ישמר הרבה יותר חזק בל.א.) ואנדרו וויגינס, די רעדו להם הידיים, תומפסון וגם פול היו רעים.
    הגנה קצת יותר טובה של הלייקרס, קצת יותר רצון בהתקפה ודייויס כשיר בשלהי המשחק, והם היו יכולים לגמור את זה פה.
    אני לא אופטימי למשחק הבא

      1. זה לא הווריירס – הלייקרס יצרו יופי של קבוצת הגנה. צריך לפרגן להם על זה. לא רואים את זה בתוצאה היום אבל יש שחקנים של הווריירס שממש מתקשים מול הלייקרס.
        והלייקרס עשו את זה עם שחקני הגנה סולידיים, לא יותר – אבל כאלה שהם גם סולידיים בהתקפה.
        יש כאן גם איזשהו מסר נגד המירדף אחרי כוכבים במקום עומק (אההמממ – דאלאס) אבל לא משנה….

כתיבת תגובה