בוסטון נגד פילדלפיה ודנבר נגד פיניקס בשלישי / רועי ויינברג

משחקי חמש הם אולי המשחקים הכי טובים שאפשר לבקש מסדרת פלייאוף. מצד אחד הם תחרותיים (בטח במצב של 2:2), מצד שני הידיים לא רועדות לכולם כמו במשחק שבע. כשמשלבים בין איכות הכדורסל לבין הדרמה, הם המשחקים הכי טובים שיש. לכן אפשר וצריך להתלהב במיוחד מהלילה הזה, בו קיבלנו שניים כאלה – בוסטון מארחת את פילדלפיה ודנבר את הסאנס. בואו נתחיל.

02:30: בוסטון סלטיקס – פילדלפיה 76'

מצב הסדרה: 2:2

המשחק הרביעי של הסדרה הזאת היה מעולה. ג'יימס הארדן היה אדיר, ג'ייסון טייטום לא קלע אבל עשה הגנה נהדרת, ג'ואל אמביד שיחק ועשה פעולות טובות בהארכה, ואחרי שתי החלטות לא מדהימות בלשון המעטה של ג'ו מאזולה, מאמן בוסטון שבאופן אישי לא מרשים אותי בפלייאוף, הסלטיקס לא הצליחו לשחרר זריקה במצב של 116:115 לסיקסרס והפסידו. זה מרגיש כאילו בוסטון טובה יותר בסדרה הזאת, בפרט במשחקים 2-4, וגם במשחק הרביעי הם הצליחו לצאת מרצף זריקות רע ומפיגור גדול. אבל אנחנו ב-2:2.

ולכן השאלה היא מה עכשיו, ובפרט איך הסיקסרס יעלו למשחק הזה. יכול להיות שזאת הייתה קפיצת האמונה שלהם, איזה רגע קירקגוריאני שבו הם עשו את הקפיצה מקבוצה טובה לקונטנדרית, אחרי שאמביד עשה מהלכים חכמים בהארכה בסיום רבע רביעי בו היה רחוק מלהיות שחקן כדורסל טוב וג'יימס הארדן קלע שלשה בקאץ'-אנד-שוט (!) ובקלאץ' (!!). פילי כבר ניצחה בבוסטון בסדרה הזאת, אמביד בכל זאת קלע 34 נקודות והארדן נתן משחק מדהים. אם הם מצליחים לעשות גמר אזורי מול הקבוצה הכי טובה שנשארה במזרח, השמיים פתוחים.

מצד שני, לא עבר הרבה זמן ממשחק 3. אמביד הפצוע שיחק 46 דקות, הארדן שיחק 47:24 ולאורך כל הסדרה הזאת עובר בין משחקים מדהימים לכאלה שהוא נראה בהם חסר אנרגיה. העייפות הזאת משפיעה (כשבצד השני טייטום הבריא עם 47 דקות ובראון עם 44). תוסיפו לזה את העניין של ההתאמות שהסלטיקס יכולים לעשות, את העדר הביתיות ואת זה שהסלטיקס לא הפסידו שני משחקים ברצף במזרח בכל הפלייאוף הקודם, ויכול להיות שהם הפייבוריטים.

לכן, בעיניי, המחצית הראשונה תהיה חשובה יותר מבד"כ במשחקים כאלה. הסלטיקס יכולה לעלות בהרכבים פיזיים יותר ואולי לעשות כמה שינויים, כמו יותר דקות למקולם ברוגדון ואולי גם לרוברט וויליאמס. אפשר לצפות לזה שטייטום לא יפתח הפעם ב-0 מ-8 מהשדה, לזה שבראון יהיה יותר טוב בחצי השני ושלא ישאיר את הארדן פנוי. הסלטיקס קבוצה טובה, בטח בגארדן, ולכן אני מאמין שהם ינצחו הפעם ובצורה משכנעת. בין אם בגלל שהקליעות יכנסו, בגלל התאמות של מאזולה (פחות סביר בעיניי) או בגלל שהארדן ואמביד יפלו מהרגליים. יותר מזה, אני חושב שהסיקסרס לא ינצחו משחק נוסף בסדרה. בוסטון ב-27.

05:00: דנבר נאגטס – פיניקס סאנס

מצב הסדרה: 2:2.

הקלישאה אומרת שסדרה נפתחת ברגע שקבוצה מנצחת בחוץ, אבל כאן כל אחת ניצחה בבית. פיניקס ניצחה בשני המשחקים האחרונים בזכות דווין בוקר (34 מ-43 מהשדה בשני המשחקים האלה), קווין דוראנט (75 נקודות בשני המשחקים האלה) ושחקני המשנה. ג'וק לנדייל, לנדרי שאמט וטי ג'יי וורן נראו לא רע בכלל, בפרט במשחק הרביעי בו פיניקס התפוצצה מחוץ לקשת.

אבל כאן נכנס יתרון הביתיות. פיניקס קלעה 107 ו-87 נקודות בדנבר (בזמן שדנבר עם 114 ו-124 בפיניקס, אבל עוד נגיע לזה), וההתקפה נראית פחות טוב. יכול להיות שהעדרו של כריס פול דווקא הופך את ההתקפה של הסאנס לזורמת יותר, אבל קשה לדעת אם השחקנים יקלעו באותם אחוזים גם בחוץ. בוקר ודוראנט נתנו שני משחקים בלתי אפשריים כמעט, אבל אני יותר מודאג בקשר לשחקני המשנה. קשה לי לראות את לנדרי שאמט נותן 5 מ-8 מהשלוש בדנבר, או את ג'וק לנדייל משפיע לטובה באותה רמה בחוץ.

כאן מרחפת אותה שאלה שמרחפת מעל הסאנס מהרגע שבו ראינו את רוטציית ה-44 דקות למשחק של מונטי וויליאמס: מתי הם יתעייפו? כמה זמן קווין דוראנט ודווין בוקר יכולים להמשיך ככה? ככל שהסדרה מתארכת, בטח כשמשחקים יום כן-יום לא, הם הופכים לעייפים יותר. הטיסה הקצרה, הפרש הגבהים וההגנה של דנבר יקשו עליהם גם הערב.

עכשיו הגיע הזמן לדבר על הנאגטס. בזמן שתהינו אם בוקר ודוראנט יכולים להמשיך ככה, יוקיץ' נראה כאילו הוא כן יכול להמשיך ככה. הוא זרק 19 זריקות בלבד במשחק השלישי (30/17/17) ו-30 במשחק הרביעי, בו קלע 53 נקודות, ובבית יכול להיות שהוא ילך קצת אחורה. הגדולה של יוקיץ', בין היתר, היא לדעת לעבור להיות פליימייקר בזמן שהקבוצה מנצחת. במשחק הראשון, למשל, ג'מאל מארי זרק יותר ממנו.

השאלה היא אם זה בהכרח יספיק. במשחקים 2-4 יוקיץ' היה עצום (39, 30 ו-50 נקודות), אבל הוא צריך יותר מהשחקנים מסביבו. בפרט גמאל מארי, שהיה טוב רק במשחק אחד, ומייקל פורטר ג'וניור שקולע 12 נקודות ב-42% מהשדה. זה פשוט לא מספיק מול קבוצה עם כוח האש של הסאנס, ולכן הוא קלע 53 נקודות ולא ניצח במשחק הרביעי.

כאן אני חושב שזה יהיה איפשהו באמצע. הסקור יהיה יותר נמוך מ-114:121 או 124:129, יוקיץ' יקלע פחות ודנבר עדיין תנצח. העייפות על בוקר ו-KD תשפיע, הביתיות גם כן ואולי יש לדנבר עוד יום קליעה משמעותי. בשונה מבוסטון-פילי, כאן אני חושב שכל קבוצה תנצח את משחקי הבית שלה עד שהנאגטס יעלו לגמר המדינה. דנבר ב-12.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 232 תגובות

  1. תודה רבה.
    בוסטון מנצחים 100%
    לגבי המשחק השני המעניין יותר – פיניקס מנצחים 100% וגם לוקחים את הסדרה (ווינק ווינק, מה עוד נשאר לעשות חוץ מזה?).

    1. פאני, תגיד לו שלא יפה שהוא בא רק אצלך בחלום.
      תגיד לו שיבוא גם אצלי.
      מה יש לכם אתם עם הווינק הזה. חזיר לא עושה ווינק, עושה אויינק

      1. זה ניסיון לאנטי ניחוס לניחוס הכבד שמופגז מכיוונו של גיא.
        ניסיון כי גיא מנחס עם רזומה מאחוריו ואני ללא שום הישגים בנושא בעברי.

  2. והשופטים הולכים לדפוק את דנבר כי בסטטיטסטיקה המדומיינת בראשו של שמעון מול פיניקס לברון מקבל 3.2 יותר קליר פאת מאשר מול דנבר, ובסופו של דבר כל הקבוצות, השחקנים, המאמנים, השופטים, הקומישנר ואיש המשק של שארלוט בובקאטס רוצים שלברון יקח עוד אליפות ואולי אז הוא יתקרב לציפורן בזרת של קובי.

  3. בזמנו ב2019 בגמר המזרח, הבאקס הובילו 2-0 בסדרה ובשביל להשיג את הניצחון הראשון בסדרה בבית, הראפטורס נזקקו להארכה וניצחו בשיניים ממש (גם אז ברוגדון היה בצד המפסיד). משם קוואי לנארד והחברים עברו טרנספורמציה לקבוצה אלופה, ניצחו את כל המשחקים הבאים בסדרה, ניצחו בגמר את האלופה דאז (ועכשיו) וזכו באליפות. משהו נברא שם.
    זה לא יקרה הפעם. בוסטון. בדו ספרתי.
    לא יקרה גם בדנבר שתנצח להערכתח, אבל במשחק צמוד יותר ממה שראינו עד עכשיו בקולורדו

    1. אחלה דוגמה, טורונטו.
      .
      גם אני חושב שהדבר לוקחת את הסדרה.
      .
      ועדיין –
      משהו קרה במחצית משחק 3. קודם כל אצל דוראנט, אחר כך אצל מונטי, ולבסוף אצל בוקר.
      .
      דוראנט סוף סוף מצא את אזור הנוחות בהתמודדות מול גורדון.
      הוא התקשה לתפוס מולו עמדה, והתקשה מול הפיזיות. ברגע בו החליט לנצל כמה שיותר את יתרון המהירות והזריזות, השתחרר המשחק והכל הפך לקל יותר.
      ברמת האימון, התקבלה ההחלטה שלעזאזל ההגנה, הסאנס עולים לשחק עם קלעים ועוד קלעים. קרייג ואוקוגי יצאו מהרוטציה,
      רוס, וורן ושאמט נכנסו.
      השינוי הוא ריווח שהופך את המשימה של למצוא נקודה בזמן שדאבל טים עובד מול ההרכב הזה למשימה בלתי אפשרית.
      השינוי האחרון הוא חזרתו של בוקר לתפקיד ה-פוינט בוק.
      אתו במקום פול הסאנס לחצו על הגז ולא הרפו לרגע. קצב קבלת ההחלטות וניצול ההגנה של דנבר לפני שזו מתארגנת תרמו משמעותית להצלחה ההתקפית.
      זה אולי הדבר המרשים ביותר –
      היכולת של הסאנס לנצל במהירות כל שינוי בהגנה –
      ברבע האחרון אחרי שבוקר חזר (ירד לספסל בגלל עבירות) הסאנס לא הזדקקו לנקודות שלו –
      הנעת כדור החלטית עשתה את העבודה.
      .
      השאלות שצריכות להישאל הן האם הסאנס יכולים שוב לקלוע בכאלו אחוזים?
      מה גדול יותר –
      הסיכוי שיוקיץ' ימשיך לשחק ברמת סופר דופר MVP או שדוראנט + בוקר שוב יחצו את רף 70 הנקודות?
      והאם דנבר ימצאו את הגרוב גם כאשר יש אחד על אחד בלבד על יוקיץ'?

        1. אני מסכים.
          לדעתי המנצחת (כאמור, דנבר) ממשיכה כל הדרך עד לאליפות.
          יוקיץ' נתן השנה את הקפיצה לדרגת השחקן הכי טוב בליגה.
          מורי נהדר,
          והצוות המסייע שמסביב תפורים לתת מקסימום לצדו של יוקיץ'.

          1. תודה גיא מצויין כרגיל, אני מסכים איתך ברוב התגובה ההבדל היחיד שלדעתי זהות המנצחת בסדרה היא הסאנס.
            שני הקבוצות האלו משחקות בקצב וברמה שונה לחלוטין מהשאר, גם לגבי יוקיץ הוא השחקן הטוב בליגה.
            .
            במשחק 4 ראינו סוף סוף משחק קבוצתי ואת בוקר ודוראנט מוצאים את התיאום ההתקפי ביניהם. ולדנבר לא היו פתרונות כמו שלכל הליגה.
            .
            יוקיץ אדיר עם זאת הקפיצה שבוקר עשה בפלייאוף היא מדהימה (סופר MVP לכל דבר בדומה ליוקיץ ) לא רק ביכולת הקליעה, אלא בניהול המשחק שעלה אצלו כמה רמות הוא קלט את קצב המשחק וכבר לא מתעקש ללכת ראש בקיר מול דאבל אלא מוצא את השחקנים בספוט הנכונים ומוסר להם.

            1. כבר אי אפשר להתווכח עם אף אחד (חוץ משמעון) כי אתה לא יודע מי סתם מנחס

            2. עם שמעון אין ויכוח..

            3. אין לי רגש לסדרה הזאת, ולצערי אני גם לא אופטימי שני הקבוצות ידרסו את הלייקרס בגנטלמני , שתי הקבוצות היו גומרות את המשחק של אתמול עוד במחצית.

  4. רועי תודה לילה קל מאוד לניחוש בוסטון ודנבר. דנבר ינצחו בזכות התרומה של מייקל פורטר. דוראנט ובוקר יהיו בחרופ (יחסית להם עייפות החומר).
    אי אפשר בלי להגיד מילה קטנה על אתמול בערב:
    מילה קטנה.

  5. דקות G4 G3 G2 G1 ממוצע
    ג'וקר 39 42 41 33 38.8
    מורי 42 41 39 36 39.5
    גורדון 36 39 39 38 38.0
    פורטר 39 36 23 30 32.0

    בוקי 40 41 44 40 41.3
    KD 44 43 44 36 41.8
    אייטון 27 25 33 30 28.8

    הפער בדקות של האולסטארים בקבוצות לא כזה משמעותי. מחכים לקמרון פיין שיוכיח שהא הGOAT…
    אשרי המאמין

  6. תודה
    אני לא אגיד מי תנצח הלילה ולא מפאת נחסנות אלא בגלל שארבעת הקבוצות מצוינות וקשה לדעת.

  7. אני לא בטוח שעייפות היא פקטור בסדרה המזרחית זה לא הפלייאוף הראשון של החברה..אני מאמין שה76 ייקחו את המשחק הזה אבל לא בטוח שאת הסדרה . דנבר יירדו כאסח על הסאנס ויקחו את הקרוב לדעתי

  8. תודה רבה,
    לדעתי דוראנט הוא הסופר סטאר היחיד בסדרה שעוד לא נתן signiture game ויש לו עוד הילוך לעלות. יוקיץ' נתן שניים כאלה, ובוקר ברמת על בכל הסדרה, אבל במשחק 3 במיוחד.
    בניגוד אליהם, דוראנט לא נתן את משחק חייו בפלייאוף הזה, וקל לטעון שמשחק 5 מול מילווקי בפלייאוף 2021 או משחק 3 מול לברון בפלייאוף 18 היו טובים יותר.
    אני משער שדוראנט יתעלה וייתן משחק כזה או היום או במשחק 7 אם יהיה והסדרה של פיניקס.

  9. אני עם בוסטון במאה אחוז, למרות שבינתיים הם מנצחים גג 70 אחוז מהמשחקים שהם אמורים לנצח, אז כנראה שאני צריך להיות עם איתם גג ב-70 אחוז…
    😉
    בכל מקרה – בוסטון
    .
    גם עם דנבר אני במאה אחוז, כי, כמו שהערכתי בתחילת הסדרה, שני שחקנים, מוכשרים ככל שיהיו, לא יכולים לנצח קבוצה שלמה. אבל מתברר ששני שחקנים, מוכשרים ככל שיהיו, דווקא כן ניצחו קבוצה שלמה כבר פעמיים, ולכן עכשיו 2-2 בסדרה, ולא 0-4. אז עכשיו אפשר לטעון שזה לא יכול להימשך ככה, אבל יש איזה ציטוט יפה של שיין באטייה, שמתייחס לפיינלז נגד הספרס ב-2014, ואומר משהו בסגנון של "במשחק השלישי הם קלעו באיזה מיליון אחוז מהשדה. היה ברור לנו שהסטטיסטיקה הזו תתיישר בהמשך הסדרה, אבל זה פשוט לא קרה". נותר לי רק לקוות שבוקר ודוראנט לא מכירים את הסיפור הזה
    😉
    בכל מקרה – דנבר.
    .
    תודה רבה רועי, פריוויו מ-ע-ו-ל-ה.

  10. שאלה: בהנחה (הגיונית) שהלייקרס עולים, את מי עדיף לה לקבל?
    את פיניקס כי למרות הנפיצות של הסקוררים הכי טהורים בעולם, הקבוצתיות של הלייקרס תנצח את האחד על אחד שלהם?
    או את דנבר שלמרות שיוקיץ' האומן ביכולת פסיכית ואין מי שישמור אותו(דיוויס לא מספיק טוב נגד סנטרים בפוסט), אבל מצד שני הוא מגן טבעת חלש ובתוספת mpj הלייקרס יכולים לחגוג התקפית עליהם?

      1. בהשוואה לסינרגיה הנדירה של יוקיץ ודנבר והקבוצתיות שלהם, פיניקס היא יותר אינדיבידואלית ממנה.(גם אם היא מצליחה לשלב באופן לא רע את שחקני המשנה).
        זו גם דרך לנצח, לסמוך על הסקוררים שלך שעל הדרך מייצרים מצבים לשחקני משנה שנהנים מפיחות תשומת לב אליהם.
        מי עדיף ללייקרס לדעתך?

        1. שלא יהיה ספק, אני חושב שהדבר משחקת כדורסל נפלא.
          הפואנטה שלי אחרת –
          הסאנס במשחקים האחרון חזרו להנאת הכדור החדה שאפיינה אותם בעבר.
          רוס, וורן ושאמט הגיעו למצבים מצוינים אחרי הנעת כדור חדה ומהירה בעיקר מצידו של "פוינט בוק".
          שונה לגמרי ממה שראינו בצמד המשחקים הראשונים בסדרה.
          .
          מי "עדיפה" ללייקרס?
          אני חושב שהמנצחת בסדרה בין הסאנס לדנבר תזכה באליפות (טפו, טפו, טפו – בהינתן היעדר פציעות).
          לדעתי אין ללייקרס את הכלים להתמודד עם יוקיץ' בגלל שהוא יודע לשחק היטב מחוץ לצבע (מה שמנטרל את דייויס ויכולתו לעזור בהגנה), ועם הקלעים שמסביב.
          מהצד השני, גורדן תפור להאט את לברון (להבדיל מדוראנט, לברון השנה לא פוגע מבחוץ).
          .
          סאנס?
          לצערי הם כנראה לא מנצחים.
          במאצ' אפ אפשרי מול הלייקרס אין ללייקרס תשובה לעובדה שהסאנס לא צריכים להגיע לטבעת בשביל להיות אפקטיביים.
          .
          השורה התחתונה?
          אחרי השנה שעברה על הלייקרס,
          גמר מערב זה הישג מרשים (אם וכאשר)

          1. תודה על תשובה מנומקת מאוד.
            אני לא הייתי פוסל את הלייקרס.
            אמרו שהיא לא תגיע אפילו לפלייאין- הגיעה לפלייאוף ממקום 7.
            אמרו שממפיס תנצח- עברו אותם.
            אמרו שגולדן תנצח- רחוקים משחק מניצחון.
            הלייקרס מאז הטרייד (מי זוכר מתי זה היה), מתחברים יותר ויותר, הכימייה והחיבור האנושי בין כולם מדבקת ומוציאה מהם את המקסימום.
            האצ'ימורה קילר בפלייאוף, ריבס מתבגר מיום ליום, ואנדרווילט מומחה הגנה, שרודר אחלה גארד מחליף (השתפר פלאים בהגנה), הכישרון של דילו איתנו גם בפלייאוף(רוב הזמן)
            ווקר יצא מהמקפיא וקלע 15 נק ברבע אחרון קריטי.
            תוסיף לכל זה את דיוויס שלא גדול בהתקפה, אבל הגנתית הוא מפלץ שמשנה זריקות בצורה אבסולוטית.
            ואת לברון שלא יכול להשתמש באתלטיות כמו פעם (וגם לא פוגע ל3), אבל יציב,מכניס את כולם לעניינים והכי חשוב מנהיג חבורה מגובשת ומוציא ממנה את המיטב כמו שרק הוא יודע.
            לא אפול מהכיסא אם הם יילכו עד הסוף, למרות שהדרך ארוכה ולא פשוטה כלל. (כמו שציינת).

    1. אם הטראקרס מקבלים את דנבר השקץ מביא עוד אליפות אנחנו בללל חרדים. הם ינגבו את דנבר וירקדו על יוקיץ הרך הזה חוץ מזה יקבלו מלא שריקות אוויר אם יאתגרו.
      אנחנו בללל מאמינים בני מאמינים בננוחם המקורי ויודעים כי הוא המעוז האחרון לפני סיפורי האדרה של השקץ. הסאנס גם בנויים היטב להכות בטראקרס. גו סאנס גו דוראנט יושיענו ויצילנו מידו

  11. תודה על פרוויו משובח
    כמו איצקו מעלי…. הספידונו כל הסדרה, צפו להפתעות.
    שום דבר לא נגמר עד ש….

    ודנבר, אנקת הגבהים
    🤣

  12. לא יודע מה נהיה מבוסטון. היו מדהימים בשני צידי המגרש רוב העונה ועם סגל כזה מצופה מהם לקחת אליפות.
    ההגנה שלהם מאוד פגיעה והם עושים המון שטויות בהתקפה. אם פילי מעיפים אותם אז בזוקה ג'ו לא שורד דקה בפוסט סיזן

  13. בוסטון צריכים את קיריי אין להם סיכוי לנצח ככה. סמארט אפילו לא נכנס לאף חמישיית הגנה העונה אין לו מקום בקונטרדית

  14. בוסטון פשוט זוועה. לא מסוגלים לקלוע ממטר.
    מהצד השני גם משחק חסר שכל – האופציה ההתקפית היא אמביד. פעם אחר פעם ובזוקה לא מסוגל להכניס שינוי.

  15. תמ"א טקס של הסלטיקס. לא יהיה גמר סלטיקס מול הנגט. סוף האביב וצריך להגיד תודה לבזוקה על שהיה פלסטר ומיד אחרי הפיטורים להחתים את ניק נרס. לא לחכות אפילו דקה. ג'ו מזולה בחור טוב אבל לא מאמן ראשי באין BA.
    דברים צריכים להיאמר. כשאין פלאן B. כשמייבשים את הספסל ואין פתרונות לכל מיני מצבים, זה כישלון של מאמן שיש לו את הדואו הכי טוב בליגה ועוד ערימה של כישרון מסביבם ובספסל. הקבוצה הזו שווה עוד גמרים ולא תגיע לשם עד שיגיע מאמן מתאים! אנחנו משלמים את מחיר הטפשות של החתמת מאמן כזה רוקי לקבוצה בשלה (נרס יוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל).

      1. עם כל חוסר הכבוד לריברס, יש לי הרבה פחות כבוד לבזוקה.
        אני חושב שמסטיק בזוקה לא לעסתי מאז תחילת שנות התשעים, זה לא חסר לי.

  16. חטף 2 מהקו ואחרי כן שלשה ודוק ריברס לוקח טיימאאוט.
    זה הניסיון רבותי. ריברס לא מאמן טוב אבל הוא מבין בדינאמיקה של המשחק וזה מה שעושה מאמן. הוא מזהה מגמה וירצח אותה בעודה באיבה. זה התפקיד שלו. מאזולה צריך היה לדעת את זה ולא לחשוב שהוא ממציא את הגלגל….

  17. גיילן בראון עם 2 מ 6 מהקו. זו נקודת התורפה שלו.
    הסלטיקס לא יחזרו מהפסד כזה. זו מכה מנטאלית.

  18. בוסטון חנקו את הסדרה במו ידיהם במשחק 4 שהפסידו בהארכה ומשלמים עכשיו בריבית על הפסד משפיל במשחק 5. סגל עמוק ומוכשר והמאמן שלהם לא מנצל 40% ממה שיש לו. רק נס חנוכה יציל את הירוקים מהדחה מבישה

  19. אני במקום ויליאמס שובר על אייטון כיסא על הראש ומנסה להוציא כסף מהביטוח, זה חוזה מקס, אין לו מושג מה הוא עושה

  20. לא ייאמן, מונטי ווילאמס הלך על ההצקפה אבל הקבוצה אפס הגנתית שום חיפויים, ירידה סופר איטית בהתקפת מעבר

  21. דוראנט ברבע הכי גרוע שראיתי ממנו
    אולי החסימה והסל בסוף הרבע ישנו את המומנטום שלו ושל הסאנס

  22. כל מה שאמרתי על מאזולה מהמשחק השני מול אורלאנדו היה נכון, ואני אומר את זה גם אם בדרך נס הסלטיקס ינצחו את שני המשחקים הבאים, עם ביקורת ראשונה רצינית שלי מיד אחרי משחק הבית השני ברצף שהסלטיקס הפסידו מול אורלנדו. האיש פשוט לא מתאים לרמות הגבוהות. השחקנים לוקחים את האשמה על עצמם (בראון וטייטום) אבל מי שאחראי מאחור יש לו חלק בלתי נפרד מהכישלון של העונה הזו והוא לא לקח אחריות ישר בסוף המשחק הקודם אלא נתן לבראון לקחת אותה.
    הוא צריך ללכת כי עכשיו הטיימליין של טייטום ובראון. אין מקום לניסויים נוסח סטיבנס מאזולה ושות….

  23. הגנה חזקה של הסאנס ויופי שלי מלחמה. בוקר יעיל שוב.
    השאלה למה דוראנט לא נח אפילו שניה, זה קצת מלחיץ

      1. וואלה לא בטוח מלחיץ הניסוח הנכון, אבל אני לא אוהב את זה שדוראנט נכנס למשחק כשהוא מוביל את הפלייאוף בדקות למשחק (43), ואז לא נח שניה כל החצי. כנראה מונטי שמע את דה שוט שככל שהוא משחק יותר הרגליים שלו מתחזקות…

      2. שחקני כדורסל לא בכושר של השחקני כדורגל אםד וריאנט היה משחק כמו ויניסיוס היה נושרת לו הרגל במחצית

        1. בכדורגל המאמן והקבוצה גדולים מהשחקן, שחקן שלא יתן את ה120% אחוז יעוף לספסל לא משנה בכמה נקנה, יש תחרות על כל עמדה. תעיף כוכב לספסל בNBA והמאמן יפוטר

      3. אך 75 דק' בכדורגל הם באמת 75 דק', לכל הוץיותר יש להוסיף כעשר דק' תוספת.
        אך 48' דק' בכדורסל הם למעשה שעה וחצי עד שעתיים…

    1. בעצם אני על העגלה של יוקיץ.
      שחקן שתענוג לראות.
      שמח שהסקביאס לא החליט להשעות אותו מהמשחק.

  24. בוקר טוב הופלה אני רואה שהזקן ופילי ניצחו.
    נכריז על הפליאוף?
    למה לא:
    פליאוף השיקוצים/הפליאוף המשוקץ.
    בעעעעהההה.
    אני רואה היחיד שמתפקד זה מייקל פורטר בא לתת אם המשחק שלו וללכת.

  25. חתיכת עצלן העיקר להלחם על חוזה מקס הוא ידע ולקפוץ לריבאונד אין לו כוח , פיניקס חייבת להפטר מהדביל הזה.

  26. ילה שיגמר
    אני רוצה צלאת לקטוף 250 גרם פיטאנגו.
    הפסקתי לקנות תפוחים, לא צריך אם יש כל כך הרבה פיטנגו איכותי.
    אני מועשר בוויטמינים ושאר מינרלים.

  27. לגבי יוקיץ אי אפשר לעצור אותו יש לו כל סקיל של כדורסל, לדעתי הוא 300 פאונד צפונה הוא הרבה יותר חזק מכל שחקן שלא עונה לשם אמביד, קליעה משחק פוסט מסירה הכל ברמה הכי גבוהה שאפשרית, תוסיפו לזה חכמת משחק ותנועה ללא כדור, ותקבלי את השחקן הטוב בעולם, אני חושב איך אפשר לעצור אותו וצערי אני חוזר אליכם בידיים ריקות.

  28. פיניקס לא צריכים להתייאש
    זה קשה ללכת רחוק אחרי טרייד כזה באמצע העונה,אין להם ספסל
    הם צריכים יותר קשיחות והם יעשו את המהלכים הנכונים באוף סיזן
    שיעשו סיין אנד טרייד עם מילווקי אייטון תמורת ברוק לופז

  29. בוקר נחת לקרקע אחרי סדרה מושלמת עד כה והחטיא המון גם מבטים פנויים. נראה אם לפיניקס נשאר למכור משהו…

  30. מאלון התעורר כמו ריברס לפניו, רואה שינוי מגמהההההההההההההההההההההההההה?
    CUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
    ככה פועל מאמן אמיתי. לא מחכה שהשחקנים יתקנו כי I TRUST DEMMMMMM?
    שיסמוך עליהם אחרי שיביאו את גביע לארי אובריאן.

  31. אני חייב להגיד שמצדי זה נחמד לראות שוב שחקנים בעמדת הסנטר כשחקנים הטובים בעולם, העמדה עשתה אבולציה אדירה.

      1. יוקיץ ואמביד שניהם שחקנים מאוד מיוחדים. וזה יפה לראות ששניהם שכל כך שונים הטופ 2 בעולם. ההבדל בינהם זה באיי קיו כדורסל וחוכמת כללית. אם ליוקיץ היו הנתונים הפיזיים של אמביד זה כמו הסבתא שלי שהפכה לאוטובוס בזכות ה״אם״. וזה מה כל כך שיפה ביוקיץ. הוא הפך את האם למציאות.

        1. אמביד חכם באופן מדיר , אין לו את היכולת מסירה של יוקיץ אבל חכמת משחק אם זה הגנתית והתקפית (הוא יודע לשבור דאבל, ובגללו פילי קבוצת השלושות הטובה בליגה). יוקיץ יש לו נתונים פיזיים שלא נופלים מאמביד הוא חיה פיזית ומשתמש בחכמה בייתרון הזה אתלטיותזה לא רק ניתור

          1. אתלטיות זה הרבה יותר מרק ניתור, ויותר ממהירות ויותר מכל הקונבציות. לדוגמא היכולת לשנות קצב ולשוט בקצב איטי זה גם דודמא לאתלטיות לא קונבציונאלית. יחד עם זה, אמביד פי אלף יותר אתלט מיוקיץ. ליוקיץ יש טאץ ביד הרבה יותר טוב מכמעט כל שחקן בליגה, אבל טאץ זה יותר סקיל מאשר אתלטיות.

            1. אתה צריך לראות את המיד ריינג של אמביד

            2. המיד ריינג של אמביד סבבה אפילו מרשים ביחס לזה שהוא ענק ובריון. הטאץ של יוקיץ בסיומת סביב ומחוץ לטבעת לא היה מבייש אף גארד בליגה, למעשה, במבחן העין שלי, הוא הכי טוב בליגה בהרבה במובן הזה. שלא לדבר על היכולת שלו לראות שחקן חותך להשחיל מסירה, והיכולת שלו להבחין מתי הוא צריך למסור ומתי הוא צריך לחפור. לאמביד אין את זה, אם לאמביד היה את זה, הוא היה ברמה של שאקיל.

            3. לאמביד לא רק שאין את יכולת ההבחנה, גם לשאקיל לקח זמן ללמוד ומעולם לא הצליח לפצח את זה לגמרי, לאמביד גם אין את המוטיבציה והרצון פשוט לחפור ולעשות בולי בול בצבע. ברגע שהוא יבין ששם אין לאף אחד יכולת לעצור אותו, ויפסיק לשחק מבחוץ ולחשוב שהוא צריך לזרוק שלשות, זה יקפיץ אותו בלגאסי בכמה מונים.

  32. אי רואה שמונטי וויליאמס נופל באותן טעויות שנפל נאש בנטס עם קווין דוראנט, כשהוא נותן לו להוביל כדור. אולי בגלל שדוראנט מוסר מצוין, נופלים בזה, אבל דוראנט לא יכול להיות מוביל כדור, זה לא בשבילו והוא מאבד המון בגלל דברים כאלה

    1. 108 – 93 לנאגטס בניסיונות מקו העונשין בסדרה.
      רק להזכיר, לא מעט מהרבע האחרון של המשחק הקודם התנהל כאשר בוקר בחוץ בגלל עבירות (סיים עם 5)
      .
      אבל לכל מקרה שלא יהיה,
      ולאור האינפלציה הבוערת –
      יש מבצע על קלינקס בסניף אוי-אוי-אוי ברמת הבוכה.

  33. יצאתי לכבישים במחצית עקבתי בחרדה איזו קריסה ברבע השלישי אוי אוי
    ובצד השני כפי שהזהרתי את ההופמנים – מקסי גם מסוגל להתפוצץ לפעמים. וויי וויי

      1. לא זוכר שאמרתי שהם קבוצה פחות טובה. אם כן אז כנראה קצת טעיתי. הם קבוצה יותר טובה אבל פיניקס יכולים לנצח את משחק 6 ולכפות משחק 7, ואז זה יקום וייפול בעיקר על הביתיות. מציע לחכות עוד יומיים
        🙂

    1. איווררנו את הצנטרישוט לכבודך דה שוט.
      תעלה לעגלה של הלייקרז ותטביע את הספינה ותקבל אפטר ועוזרת בית.
      תן עבודה

  34. דנבר קבוצה מצויינת –
    יש להם את כל המרכיבים הנדרשים בשביל ללכת עד הסוף.
    אם מישהו חושב שכתבתי שדנבר פייבוריטים מכל סיבה אחרת למעט שזו דעתי, הוא טועה.
    קיוויתי להפתעה.
    שמחתי לראות את הסאנס חוזרים לשיוויון.
    אבל האמת היא שמה שיש כרגע פשוט לא מספיק.

  35. כשקולעים בבית פחות מ-40% מהשדה טפחות מ-47% משתיים ו-32% מהשלוש, לא מגיע וא"א לנצח.
    טאטום צריך להתחיל להתעלות כמו בפלייאוף הקודם.

  36. אחרי הנפילות של בוסטון (לא רק מול פילי עם המאצ'אפ הנחות, אלא גם ההוקס החלשים), ברור שדנבר היא הקבוצה הכי טובה והכי חזקה שיש. הפייבוריטית העיקרית

  37. מדהים בעיני ש538 נותנים את הסיכויים לפילדלפיה לפני דנבר. למרות שהסיקסרס סיימו לפניהם בטבלה ותהיה להם הביתיות

  38. סתם משהו מצחיק שעבר לי בראש אם יהיה גמר פילי טראקרס איזה צחוקים יהיה אמביד ודיוויס שניהם עם מערכת מעיל הרוח 😂😂😂😂😂
    למי ישרקו? יפלו אחד על השני ויתנו צעקה 🤣🤣🤣 הארדן יזרק על שרודר שילחץ אותו כל המגרש זה יכול להיות גמר wwe לפנתיאון. אשך ישב בשורה הראשונה על הפרקט

  39. יש אפשרות לחסום משתמשים כאן כדי לא לראות את התגובות שלהם? כי יש כמה שלא מפסיקים להציף את האתר בתגובות ממש מטומטמות.

    1. יש פיצר כזה במכונה הכי מופלאה שהומצאה אי פעם, קוראים לה המוח האנושי, ולפיצ׳ר הזה קוראים פשוט להתעלם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט