הניקס ינסו להשוות את הסדרה מול ההיט, הלוחמים והלייקרס יתחילו להתכתש בקרבות יום שלישי / אהרן ברלין

היום נחגוג עם יצירת המופת של הקיור – disintegration

02:30     ניו יורק ניקס (0) – מיאמי היט (1)

הביתית

ברונסון בספק למשחק הערב, כך גם רנדל ובאטלר, מה שאומר שיש סיכוי קטן שנראה את משחק 2 בין שתי הקבוצות בלי השחקנים שהביאו אותן עד הלום. הניקס מגיעים למשחק הזה כשהם חייבים לנצח לאחר תצוגה התקפית נפלאה של בארט ותרומה מועטה מדי מהספסל ויכולת חלשה של קוויקלי שעוד לא ממש הגיע לפלייאוף האחרון ויהיה חשוב במשחק הקרוב וככל שהקבוצה תתקדם. הקבוצה רושמת הכי מעט אסיסטים למשחק בפלייאוף הנוכחי (18.5) ומסתמכת באופן כמעט מוחלט על היכולת של השחקנים שלה לייצר לעצמם נקודות. ברונסון היה אחראי ל 7 מתוך 20 האסיסטים של הקבוצה במשחק הראשון מול מיאמי כך שהיעדרות שלו תשים את כל המשקל על בארט הנהדר ותחייב את ג'וש הארט לקחת על עצמו יותר בניהול המשחק. הניקס אמנם ניצחו במשחק הראשון בקרב על הריבאונד (48-35) אבל איבדו יותר כדורים ולצד יום מזעזע מחוץ לקשת היא מצאה את עצמה חסרת כלים מול הקבוצה המוגבלת ממילא של מיאמי. בהנחה סבירה שניו יורק לא תהפוך בן לילה לקבוצת שלשות אימתנית (מקום אחרון בפלייאוף עם 26.8%, סקרמנטו שלפניה עם 30.6%) היא תצטרך להמשיך לחפש דרכים לייצר עוד פוזשנים ולחפות על הקליעה הגרועה שלה.

האורחת

אחת ההפתעות הגדולות של מיאמי מהסיבוב הראשון הייתה היכולת שלה לשחק בקצב משחק מהיר. במפגש מול מילווקי המהירה (יחסית לפלייאוף) היה אפשר לחשוב שהקבוצה תנסה להאט קצת את הבאקס ותשלח אותה לקרב חפירות בו יש למיאמי ייתרון קטן. התוצאה הייתה הפוכה לחלוטין והקבוצה הצליחה לנצח את הראשונה בליגה דווקא במגרש הביתי שלה, במשחק שנע מהר ממקום למקום ומתבסס על הרבה זריקות וגם לא מעט איבודים (שוב, הכל יחסי לפלייאוף). במפגש שלה מול ניו יורק היא חזרה לגודלה הטבעי אבל המשיכה להניע את הכדור וחילקה 26 אסיסטים בין החברים. המשחק הקבוצתי הזה שכמעט ולא היה לו זכר בעונה הרגילה התקיים דווקא ללא מנהל משחק אחד בולט. הקבוצה יכולה לנהל את ההתקפה דרך כמה שחקנים שונים וכך לייצר לא פעם מאצ'אפים נוחים יותר, בעיקר לבאטלר. אם בעונה הקודמת היה צורך בלאורי כמנהל משחק מרכזי, הפעם הכדור נמצא לא פחות בידיים של וינסנט, אדבאיו (בפלייאוף נהדר) וג'ימי מיודענו. כל זה לצד קליעה יציבה עד פסיכית לשלוש מקשה מאוד על היריבות שלה לייצר עצירות חשובות. האחוזים הנפלאים לשלוש לא כוללים את דנקן רובינסון שהיה חושך במשחק 1 ושהתפוצצות אפשרית שלו עלולה לסבך עוד יותר את ההגנה הטובה של הניקס.

ייעדרו: ברונסון ורנדל בספק אצל הניקס. באטלר בספק אצל מיאמי.

עוצרים בווגאס: בלי הכוכבים (או חלקם) קשה מאוד לדעת מה יהיה הלילה אבל הניקס לא אמורים לצאת מהבית בידיים ריקות. ניקס ב 9.

05:00     גולדן סטייט ווריירס (0) – לוס אנג'לס לייקרס (0)

הביתית

מספיק להציץ בתגובות לפריוויו המעולה של אבי כדי להבין עד כמה הסדרה הזאת הולכת להיות לא צפויה. שתי קבוצות שבמקרה משחקות את אותו המשחק ייפגשו הלילה בצ'ייס סנטר כאשר האלופה הצליחה בדרך נס להשיג ייתרון ביתיות בפלייאוף מהמקום השישי. הבית של האלופה הוא השחקן השישי והחשוב שלה שהופך בן רגע את כל שחקני המשנה של הקבוצה מסימני שאלה גדולים לסימני קריאה מהדהדים. בסדרה שבה הכל יכול לקרות ייתרון הביתיות הוא אלמנט קריטי שיכול להיות אחד האקס פקטורים בהתמודדות המרתקת הזאת. מלבד חשיבותו של הצ'ייס צריך לשאול בכנות איך תוקפים סדרה שכזאת ומה כותבים עליה. לא אחזור על הניתוח המפורט והמקיף של אבי, רק אוסיף שבניגוד למצב של לברון בלייקרס (אליו נגיע מייד) הסדרה הזאת תלויה כמעט לחלוטין על כתפיו הצנומות של סטף קרי. בהנחה סבירה שלוני לא הולך לחגוג בצבע מול דייויס האימתני הדבר היציב היחיד שנשאר לקבוצה מהמפרץ הוא מספר 30. עם כל הכבוד להגנה של סקרמנטו מפגש מול הלייקרס הוא אופרה אחרת וסטף יהיה חייב למצוא את הדרך אל הסל גם כשהיא חסומה על ידי טיטאן אתלטי כמו דייויס, אחרת כל ההתקפה של הלוחמים עלולה להיתקע. כשהחגיגה בצבע כבר לא באה בחשבון הלוחמים צריכים לשים את יהבם על הקליעה משלוש ועל ניצול מקסימלי של איבודים והתקפות מעבר ולחילופין למנוע מהלייקרס את הריצות שעבדו להם נפלא מול ממפיס. שתי הקבוצות שיחקו מהר מאוד בעונה הרגילה וזאת שתצליח למקסם את היכולות שלה בסגנון הזה של המשחק עשויה להיות זאת שתיקח את הסדרה. במידה והשלשות ייכנסו ההגנה של הלייקרס תהיה חייבת לצאת החוצה ולאפשר קצת יותר חדירות שבתורן יכולות להוביל לתנועה בלתי פוסקת בלי הכדור ולמציאת מצבי קליעה נוחים. בהגנה המשימה תהיה לעצור את נתיבי המסירה של לברון והחברים היות והקליעה לא הייתה הצד החזק של הלייקרס בסיבוב הראשון. משימה לא פשוטה.

האורחת

לראשונה מזה שני עשורים אפשר לומר בזהירות שזאת הקבוצה הראשונה של לברון שלא תלויה בו באופן מוחלט. הלייקרס עשו הכל במהלך הטרייד דד ליין כדי לייצר קבוצה מאוזנת וגמישה שלא צריכה 30 נקודות בכל משחק ממספר 6 שלה. הסיטואציה הזאת נוחה מאוד עבור לברון שיכול בסיטואציה הנתונה לקחת על עצמו פחות בהתקפה ולהחביא את עצמו בהגנה. לברון היה חלש בסדרה הקודמת במושגים שלו ועדיין הקבוצה לא ממש הייתה בסכנה מול ממפיס ההגנתית הודות ליכולת של כמה שחקנים שונים במדים הסגולים-זהובים לייצר עבור עצמם ועבור אחרים מצבי קליעה נוחים. הלייקרס מחזיקים בספסל בעל פוטציאל גבוה בהרבה מזה של הווריירס והדקות בהן סטף ינוח יכולות להיות קריטיות עבור הסדרה. החולשה העיקרית של הקבוצה נמצאת בקליעה לשלוש שלא ממש נכנסה בסדרה מול ממפיס ועלולה להפוך את המשימה ההגנתית של הלוחמים לקלה יותר. במידה והקליעה מבחוץ לא מתייצבת הדבר יאפשר להגנה של הווריירס לצופף את הצבע ולנסות להצר את צעדיו של דייויס בשמירה כפולה ובעיקר בניסיונות שלו למסור (הבחור לא טוב בזה) גם במחיר של שחקנים לא יציבים פנויים על קשת השלוש. אם הקבוצה תמצא דרך להעניש מחוץ לקשת ולמצוא מבטים פנויים עבור הקלעים היציבים שלה (בעיקר האצ'ימורה, ראסל ולפעמים ריבס) תהיה ליריבה שלה הלילה משימה הגנתית קשה יותר. בצד ההגנתי דייויס יצטרך בעיקר לחנות בצבע ולא לאפשר ריבאונד התקפה בשום מצב ושאר השחקנים ינסו להיצמד לגופיות כדי להכריח כמה שיותר כניסות לסל ובידודים. הקשר בין הנעת הכדור של הלוחמים לבין ההצלחה שלהם יקבל משמעות מיוחדת במאצ'אפ המרתק הזה שלא מן הנמנע שיגיע למחוזות המשחק השישי והשביעי. נקווה.

ייעדרו: במבה בספק אצל הלייקרס.

לפוסט הזה יש 281 תגובות

  1. משחקים אשש, פלייאוף קטלני עד כה וגם היום יהיו משחקים טובים.
    דנבר נראים הכי טוב עד עכשיו, לא שזה מבטיח משהו…
    קראתי משהו מעניין, נשארו 8 קבוצות שהדירוג שלהן 1-8, פעם ראשונה שזה קורה שיש קבוצה אחת מכל דירוג

  2. לדעתי אם יש משחק שאפשר לקחת מגולדן סטייט בבית שלהם זה המשחק הראשון.נקווה שהשלשות ייכנסו ושנקבל את דיאנגלו ולא את ראסל..

  3. תודה אהרון על פריוויו משובח כהרגלך, להקת הקיור אפילו ותיקה בעיני זקן כמוני , מדהים שזו המוזיקה שאתה שומע (מי שלא יודע אהרון הוא פחות מ30) בשלב הזה אני יכול לגלות שאתה גבוה למעלה בטבלת חוזי הפלייאוף של חל"ב, אז שיהיה לך גם הצלחה בהמשך. נתון סטטיסטי נחמד על סטף קרי בסדרה מול הקינגס – בסה"כ בסדרה הוא קלט 34 ריבאונדים, קלע 34 שלשות, מסר 34 אסיסטים, קלע 34 נקודות מהקו, וסיים עם ממוצע של 34 נקודות…מתוך הפודקסט המעולה של עידו גור

  4. מאמין שנראה את קליי בשיאו בסדרה הזאת, הלייקרס נראו מעולה ומקצועית אני חושב שיש להם מאצ אפ מעולה מול גולדן.

    הבעיה של הלייקרס היא מנטלית, אני מאמין שהם יפסידו את המשחק היום וזה יכול למוטט אותם כי הם באים עם האף למעלה

  5. תודה רבה
    אני חובב קיור מושבע אבל של התקופה בין 78 ל 85. בעיקר התקופה בה הלהקה כללה רק 3 אנשים סמית, גאלופ ולול טולהארסט.
    אפילו יצא לי לראות את רוברט סמית מנגן עבור סוזי והבאנשיז באוגוסט 1984 בקולנוע דן. קצת אחרי כן סמית, שהחליף את הגיטריסט הענק הקודם גון מק-ג'וך, התפטר מהבאנשיז.

  6. ההימור שלי הוא שמתישהו במחצית הראשונה דריימונד יכניס אצבע לעין של אנתוני דייויס. נשאר רק להמר לאיזו עין

  7. תודה רבה אהרן.
    משחקי הלילה מאוד קשים לחיזוי. הניקס במצב גרוע מאוד אם גם ברונסון לא משחק (?) ובכל זאת אהמר עליהם בגלל אפקט הנואשות שאמור לפעול כאן.
    לייקרס – ג"ס יהיה מאבק בין שני סגנונות שונים לגמרי. ג"ס מגיעים עם השוונג ובכושר מעולה ואני גם חושב שהם נושמים לרווחה שהם עברו את המשוכה הגבוהה של סקרמנטו (אני מחזיק מהם וצפיתי שהסדרה תגיע ל-7 משחקים). מצד שני הלייקרס נחו.
    מהמר על נצחון דחוק של הלייקרס.
    בהמשך הסדרה הרבה יוכרע על השאלה אם אחוזי השלשות שלהם ימשיכו להיות גרועים או שישתפרו.

      1. 33% מהשלוש בסדרה מול הקינגס לעומת כמעט 39% בעונה הרגילה (36% ממוצע הליגה)….וזה עוד לפני שאמרנו ווליום.

  8. תודה רבה פריוויו מעולה מוסיקה מעולה
    אי אפשר להמר על הניקס כשהם בלי רנדל ועל אחת כמה וכמה בלי ברונסון (מה קרה להם ? הייתי מופתע במשחק הקודם כשרנדל לא שיחק ועכשיו גם ברונסון?
    מיאמי
    לוחמים.

    1. כשמגיע מגיע. כבר 3 שנים יוקיץ מתעלל בו עם מספרים חולניים והוא לא ויתר ונתן כל שנה עוד…זה מתנה על כל ה3 שנים האלה

  9. מילה לגבי לברון שהזכרת..מכל הסדרה מול ממפיס לי זה היה נראה שהגיל עושה את שלו
    למרות המספרים ממה שראיתי הוא רחוק מלהיות קשור למה שהיה אפילו בפליאוף האחרון שלו
    הוא נגע הרבה פחות בכדור ונח לא מעט על המגרש. וחגג סלים מוקדם ממה שאנחנו רגילים..בקיצור נדע בקרוב אם זה נכון אבל לא חושב שהוא יהיה אקס פקטור
    דווקא בסדרה מול ממפיס הייתה כמות גדולה וקצת מוזרה של שחקנים שונים שכל פעם מישהו אחר התעלה על עצמו ולקח את הקבוצה על הגב
    .
    אם כבר אקס פקטור אז יש רק אחד כזה ובלעדיו הם לא ינצחו בחיים וזה דיוויס
    והוא ממש לא יוקיץ משנה שעברה. כמות הנזק שהשחקן הזה יכול לעשות לווריוס היא כנראה מהגבוהות ביותר שחשקן אחד יכול להציע..
    גם ההגנה על הטבעת, גם הגנה בפיק אנד רול עם הידיים העצומות, גם עם ריבאונדים שיכולים לתסכל קבוצה שלמה כמו שלוני עשה לסבוניס, ובכלל עם התקפה שקשה לראות מי יכול לעצור אותה אם הוא לא יתעסק בלפצוע את עצמו כמובן.
    .
    ומסכים עם המחמאות ללוני! בשנים האחרונות היה לו מאצפים עם חיות טרף בצבע וגם מחוץ לצבע ואני לא חושב שיש הרבה סנטרים טבעיים שיכולים להגן על ככ הרבה סוגי שחקנים
    דיוויס זה עולם אחר ולא יודע מי ישמור עליו אבל אין ספק מבחינתי שלוני הוא אחד השחקנים הכי חשובים שגולדן סטייט צריכה בסדרה הזאת

    1. הכנה מצויינת של מאמן
      שימוש במחליפים כראוי
      אחריות של המחליפים
      ספולסטרה אחד מ 5 המאמנים הטובים כיום בליגה

  10. שיפוט תמוה משהו. שלשה מפוקפקת של ברונסון, והניקס מכסחים בלי חשבון. קשה למיאמי בלי באטלר, ועוד יותר קשה נגד השופטים

  11. סקוט פוסטר חייב בדיקת עיניים דחוף. שלשה של ברונסון אושרה כשהכדור בידיים של ברונסון כשבאם דוחף…. חוצזמה רנדל מרביץ חופשי כל פוזישן. משחק הקרבה מצוין של מיאמי ללא באטל למרות שברונסון התחמם בסוף וניצח לניקס משחק שנראה אבוד.

  12. השופטים אחלה, ההבדלים בכמות הזריקות מהקו זה נטו בגלל שהלייקרס נכנסים לצבע וגודלן סטייט הולכת על זריקות מהפרימטר (אמביד בצבע מובן )

  13. כן קר נותן ללברון לנצח גם קרי, שהביס אותו 4 פעמים כולל סוויף משפיל… אל תדאגו אני פה בשביל להסביר לכם כדורסל לא רק ליופי (:

  14. פולללללל…. עוד שלשלה ואנד וואן . איזה שחקן רבאק הוא מסוגל לשים 60 – 70 נק במשחק אם פעם הניצרה במוח שלו תשתחרר עד הסוף . חוזה כמעט מקס מהמוצדקים בהיסטוריה חחחח !!

  15. בלוכר זרוקר טוב
    יואל אמביד עשה היסטוריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    השחקן היחידי ביקום שזכה ב MVP והוא חולה במחלת הנפילה.
    🙂

  16. הגנת הצבע של הלייקרס היא אחת הטובות בליגה, בעוד שלגולדן סטייט הצבע כמו תחנה מרכזית, מצד שנים הם הרבה יותר זריזים ומשחקים על קליעת פרימטר, אני אוהב איך שהסדרה הזאת מתפתחת

    1. צחצחת שיניים לפני, או שישר באת לשפוך את האג'נדה הילדותית וההזויה שלך?
      ניגבנו אותך כבר מספיק פעמים עם ההסבר על הדאבל טים, חשבתי בטעות שהבנת את זה

        1. לא לא
          אתה נוגבת ואפילו הסכמת לתלות טת הסמרטוט לייבוש.
          קיבלת הסבר וסרטונים ונותרת ללא מילים.
          אם יהיה צורך נסביר לך שוב עם הסרטונים והציטוטים והכל, הפעם לאט לאט שאולי תצליח להבין. את הסמרטוט תתלה לבד בסיום.

            1. היה צליל ניגוב

  17. דייויס בקושי נח יפגע בלייקרס בהמשך לא יחזיק מעמד על המאבק עם לוניי. התורפה של גולדן הם נגד גארדים זריזים כמו בסקרמנטו לכן יצטרכו שחקן כמו קיריי אין להם מאצאפ מולו

  18. דיוויס ואמביד הם שני שחקני ההגנה הטובים בליגה לטעמי, אני אתמקד בדיוויס התזמון שלו לחסימות זה משהו שאני לא זוכר הוא בין השחקנים היחידים בליגה שיכול להגן גם על שחקני פרימטר כי הוא זריז וארוך, החולשה היחידה שלו הגנתית זה מול סנטרים מסיביים אחד כזה הוא יפגוש כנראה סיבוב הבא, והשני לקח את הMVP

  19. לתקוף את קרי בכל מהלך לעייף אותו , הייתי רוצה לראות יותר מהלכי פוסט ללברון הוא הרבה יותר פיזי מוויגנס אבל חוץ מזה אחלה שיטת משחק. תנו לכולם לנצח רק לא קרי

    1. זה השיטת משחק של הלייקרס לעצור אותו בכל מחיר ולתת לאחרים לנצח, הוא מקבל כיסוי כפול כשהוא מנסה להכנס לצבע ויש שם גם את דיוויס, זה נותן לשאר שלושות פנויות, הקינגס אם היו משחקים ככה הגנתית משחק קודם יכול להיות שהתוצאה הייתה שונה אבל הדביל נתן לקרי לקבור אותו.
      .

  20. הלייקרס התאהבו בשלושה הם חייבים להכנס לצבע יותר כמו בחצי הראשון, אין לגולדן סטייט אף אחד שהתמודד עם הפיזיות שלהם שם, בנוסף להלחם בשחקנים פיזיים ממך גומר את הרגליים

    1. שטויות בקושי נכנסים לצבע, קליי לא קיבל שריקות פול… אתה משחק מהפרימטר הסיכוי שתקבל שריקות נמוך יותר מאשר שחקנים פיזיים שנכנסים לצבע

  21. ג"ס מסתמכים על שלשות, ולא יקבלו זריקות מהקו. הלייקרס חייבים לשחק פנימה כמו בהתחלה, היו להם כמה פוקסים מהשלוש אבל זה לא ימשיך.
    ככה תהיה כל הסדרה?

    1. זה התוכנית של הלייקרס ההגנה הזאת עבדה ב2016 נגדם וגם ב2015 יש לציין (עד שקליבלנד איבדה את כל השחקנים שלהם). זה היה ברור שהלייקרס תשחק ככה

    1. לברון בגיל 38 . . .
      רק לחשוב מה לברון הצעיר היה עושה לג"ס הנוכחית.
      אגב, לא רק הוא, כל שחקן חזק ואתלטי היה מחורר להם את ההגנה

  22. זה מה שלברון צריך לעשות להכנס על וויגנס בכל הזדמנות יש לו ייצרון פיזי אדיר עליו, וויגנס הוא SG בגודל שלו.

    קר שינה את השיטת משחק במהלכים האחרונים ובדומה למשחק מול הקינגס וללוחמים גרסת 2014 הוא נותן לקרי לשחק כפוינט גארד שמובית כדור בוא נראה אית זה יעבוד

  23. ברוך לא עזבתי אותך אני פה אבל באימון . ברור לחלוטין איזה נרטיב הליגה החליטה לחזק 25 זריקות מהקו לכוחות האופל לעומת 5 בלבד לכוחות האור. שוקל פרישה מצפייה בסדרה המשחק מכור. בחיים לא ראיתי שיפוט כל כך מזעזע נגד קבוצה ביתית ועוד אלוךה . פיכסאאאא
    wwe

    1. טרולי אתה מדבר שטויות. שיפוט בסדר גמור. הלייקרס פשוט טוחנים את הצבע בזמן שהלוחמים זורקים רק מחוץ לצבע, בנוסף הלוחמים עושים פאולים מפגרים.

    2. שוב עם השטויות, נטו לא לצפות במשחק ולבוא עם שריקה מבית הלייקרס נכנסו רוב המשחק לצבע גולדן בטייט הימרו על הקליעה מ3 בגלל שדיוויס בצבע וכמעט כל כדור נחסם.
      .
      לייקרס הפסיקו לשחק התקפית

  24. גולדן לקחו את החוברת של ריברס מאתמול עברו להגנת זון בדומה לפילי אתמול והפכו את קרי להארדן כמוביל כדור מרכזי

  25. העונה הווריירס בלי ביאליצה ופורטר ג'וניור – וזה אומר שהם עוד יותר קטנים ורזים ממה שהם היו. לא שומרי על השניים האלה אבל למרפקים שלהם הייתה משמעות.

      1. אני לא חושב שמישהו יכול לנעול את אמביד או את יוקיץ'. ראינו מה שיוקיץ' עשה לאייטון אתמול (ואייטון סנטר הרבה מעל הממוצע, עם כל הביקורת על החוזה שלו) ולגובר ולKAT.
        דייויס פשוט הרבה יותר מגוון מכל אלה הגנתית.

  26. אי אפשר להכנס לצבע מול דיוויס, למה לברון לא עושה את זה כל המשחק לא מובן לי. הוא הרבה יותר פיזי מכל גולדן סטייט, יכול להיות הגיל תפס אותו סוף סןף

  27. מסיר את הכובע בפני AD
    21-6 לגודלן סטייט בשלשות
    בלי זה זאת שחיטה של הלייקרס
    ההגנה של הלייקרס זה יחידת קומנדו של דיוויס את ואנדרבליט ופה ושם לברון כשהוא מתאמץ

  28. איזה נצחון חשוב, גייטס שחקן ההגנה הטוב בעולם. לברון במשחק מחריד התקפית הגנתית הוא היה טוב כמו כל הלייקרס.

    1. חחחחחחחח אתה משעשע אותי. 29 זריקות מהקו ללייקרס. 6 זריקות מה2ו כל המשחק ללוחמים וזה ביום שהלייקרז מכסחים בהגנה. בני שפטוטים wwe בדיחה לצפות בזה ולצפות להאמין בזה.
      השמים כחולים והיום יפה.
      בריאות. חחחח

      1. הלייקרס קיבלו שריקות מוצדקות כי הלוחמים די שלחו אותם לקו.
        היו כמה מקרים שבהחלט היה אפשר לשרוק גם עבירות לטובת גולדן סטייט, אבל קשה לי להיות חד משמעי. הגנה רעה, אין מה לעשות

  29. 3 שחקני גולדן סטייט עם 6 שלשות כל אחד
    6 שלשות בלבד לליקרס
    אני יוצא מעודד מהמשחק הזה
    רק צריך לשמור שגרין לא יפצע את AD ואפשר לגמור אותם

  30. הווריורס קלעו 21 שלשות ב40% (לעומת 6 שלשות בלבד של הלייקרס ב25%), ועדיין הפסידו. הליגה לא משקרת ויש להם הגנת צבע לא טובה ובכללי, הגנה לא טובה.
    דייויס מפלצת, היה השחקן הכי טוב היום בשני צדי המגרש. כשהוא בכושר ובריא, הוא בלתי ניתן לעצירה.
    דווקא לברון היה די טוב היום (חוץ מידוי האבנים לשלוש)

  31. טוב ללייקרס, ריצת ה-14 של גולדן בסיום.
    צריכים להבין שזו קבוצה שלא מאפשרת רגע של חוסר ריכוז.
    .
    שיפוט?
    גולדן זרקו 53 פעמים מטווח ה-3 הלילה. הלייקרס באו בהחלטה (לטעמי נכונה) שעדיף לקבל על הראש 20+ שלשות (קלעו אותן ב-40% מכובדים) מאשר לתת לקרי לרקוד בצבע. זו הסיבה לפער בזריקות העונשין, או לצורך העניין ההבדל בין המשחק הזה לניצחון של גולדן בסקרמנטו.

      1. ראית את משחק 7 מול הקינגס? ה-50 נקודות הגיעו ברובן בחירות לסל כאשר פלואטר רדף פלואטר וקרי הראה (לא בפעם הראשונה) עד כמה אנדרייטד היא יכולתו לסיים לעד הטבעת.

        1. ברור שראיתי
          אבל אתה לא מצפה מקארי לרקוד בצבע מול דוויס ולברון
          גולדן סטייט השיגו את המקסימום במשחק הזה
          הלייקרס עם 24 אחוז מדאון טאון עם ניצחון ענק
          במשחקים שהשלשות יכנסו יהיה קל יותר
          קארי מיעט למסור היום
          3 אסיסטים, 2 מתוכם ב 3 הדקות האחרנות

      1. אני מתנצל אבל 12 עבירות לקבוצה שמשחקת אגרסיבי כל כך ומרביצה בערך כל המשחק ללא הפסקה, לא ממש משנה מאיפה לקחו את הזריקות, זה לא שיפוט מדויק.

      2. שיבוא…
        הרי לטעון שזה מכור ואז לראות שריקה לצעדים של לברון כאשר הלייקרס ביתרון 3 וגולדן המומנטום מטורף (שנייה אחר כך הגיעה שלשת השוויון של קרי) זה דיכוטומי משהו…

    1. השיפוט היה די בסדר (ככל שניתן). לאוהדים, קשה לראות ים שריקות נגד הקבוצה שלהם, גם אם זה נובע מסגנון המשחק (שרודר, לברון, ואנדרבילט ודייויס, שחקנים שנשלחו לקו במקום להשיג נקודות קלות או בשביל שלא יבזבזו פוזשן).
      הלייקרס מנצחים את המשחק בצדק: הם היו יותר טובים, גרמו לקרי להיות אנמי יחסית, נעלו את הצבע וכמובן דייויס

  32. ג"ס תמיד יזרקו יותר מהליקרס ל 3 אבל הסיבה שהם פחות נכנסו לצבע נבעה ישירות מהעובדה שלא קיבלו שריקות. מצד שני על כל לטיפה הליקרס קיבלו שריקה.

    1. שטויות כרגיל הסיבה שלא נכנסו לצבע זה שדיוויס שם, הוא משנה כל זריקה הבחור בסוף רואים את הפנים של קרי של ייאוש

    2. לגולדן סייט קשה לפעול מהצבע בגלל שדיוויס הוא ענק עם מטות ידיים ארוכות ארוכות והוא פשוט מטרייה שחוסמת להם את המבט לטבעת.

    3. אולי הסיבה שגולדן זרקה רק שלוש היא שהיא זרקה אותה כמות זריקות לשתיים אבל קלעה רק אחד יותר והרי ידוע ש3 שווה יותר מ2
      לגבי עבירות, ברור שעבירות בצבע הן יותר נפוצות וגם שעבירות לשלוש לא שוות את הסיכון של העשייה שלהם, למרות התוצאה היום עדיין גולדן פייבוריטית וגם היא תנצח את המשחק הבא

  33. כמה חשובה המנוחה והעובדה שהלייקרס הגיעו רעננים? דייויס שיחק יותר מ43 דקות (לדעתי שיחק כל המחצית השנייה) ולברון 40 דקות. במשחק הבא, הם ינוחו הרבה יותר אחרי שהם העבירו את הביתיות

  34. אני חוזר בי. חרא של שיפוט. הכל רק לא לקפוץ ראש לתוך מחילת הארנב שהיא התנצחות אינסופית…
    .
    (כאוהד סאנס יש לי מספיק צרות, כמו למשל לקוות שילמדו לשחק שוב כמו קבוצה ב-24 שעות הקרובות)

  35. אני לא ראיתי כדורסל היום. אני ראיתי שערוריית שיפוט מהגדולות בתולדות הספורט. זה מה שהיה היום. נקודה. יום אחד יתגלה שהמשחק הזה היה מכור. נקודה. אין מצב שלא. ואם לא אז כל מיני אינטרסים אחרים.
    wwe

    1. צודק
      זה שגרין לא הורחק ויצא ב 6 עבירות זאת בושה
      הגיעה קבוצה אחת שלא מסוגלת לשמור אז פוצצו ועשו פאולים
      הלייקרס לא היו זקוקים לעבירות, הם פשוט חסמו כל מה שעבר ליד הטבעת
      רפאל צריכה לגייס את AD לפיתוח של הדור הבא של כיפת ברזל

      1. לא נכנס איתך לויכוח על השטויות האלה. אובייקטיבית AD היה ענק היום. חסם לסטף הרבה פלואטרים שנכנסו מול סקרמנטו.
        אובייקטיבית – השופטים ראו את כל הפאולים שהלוחמים עשו. הרבה מהפאולים של הלייקרז נעלמו מעינהם. זה משחק nba זה לא הליגה למקומות עבודה. זה לא שיש כזה פער רמות. כל השריקות שהם פיפטי פיפטי הלכו לטובת צד אחד וזה היה מאוס. שורה תחתונה? מה שחשוב לי היום זה שדפקתי אימון של שעתיים שהשמים כחולים והיום יפה.
        מי מנצח בין המליונרים האלה שם לא ממש מזיז לי את הישבן הכל זה שטויות. יאללה שיהיה יום יפה נקוה שתהיה סדרת כדורסל ואם באמת הטענה שלך מוצדקת אז קר יעשה את ההתאמות. סומך עליו. יאללה יום טוב.

  36. משחק טוב של מיאמי למרות ההפסד. לחזור מה-MSG עם ניצחון אחד זה בסדר גמור. עכשיו צריך לקוות שבאטלר יחזור למשחק 3, בלעדיו אין סיכוי ממשי לעשות משהו בסדרה הזאת.

      1. חחח בשביל שהאשך יאהב בחורה היא צריכה כל הזמן לרגש אותו. אם היא לא תבוא לו טוב בעין הוא יזרוק אותה
        🙂
        סליחה גננת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט