פריוויו למשחקי הפלייאוף של שני / עמיחי קטן

אחרי שהסיבוב הראשון הסתיים באופן רשמי אמש, אנחנו עוברים בכל הכוח לסיבוב השני, על אף ש-2 סדרות שלו כבר נפתחו. הלילה, בוסטון תארח את פילדלפיה למשחק 1 בסדרה שלהן, ואילו פיניקס יקוו להשוות את הסדרה בדנבר לפני הנסיעה למשחקים 3-4 בפיניקס. בגלל הסיטואציה השונה של שני משחקי הלילה (משחק 1 לעומת משחק 2), כל אחד מהם יקבל פורמט קצת שונה הפעם.

2:30 בוסטון סלטיקס – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (0-0 בסדרה):

שיעור היסטוריה – הכי הרבה מפגשי פלייאוף בין 2 מועדונים, למעט המפגש הזה, זה 14. המפגש הזה עומד להתרחש בפעם ה-22, כאשר בוסטון מובילים 14- 7. פילי, שהתחילו את דרכם כסירקיוז נאשיונלס, דווקא התחילו טוב יותר וניצחו 3 מ-4 המפגשים הראשונים, כשהיחיד שבוסטון לקחו היה הראשון שכלל משחק 4 הארכות. עם זאת, אז החל עידן ביל ראסל שגבר עליהם ב-7 מתוך 8 הזדמנויות, כשבין לבין הם עברו לפילדלפיה וקיבלו את שמם הנוכחי ואת ווילט צ'מברליין.

כמה שנות בצורת, בהן הסיקסרס סיימו עונה עם 9 ניצחונות, 59 פחות מבוסטון באותה עונה (1973), הסתיימו כשד"ר ג'יי הגיע לפילי, ובתקופתו המאזן בין הקבוצות היה 3- 2 לסיקסרס (בפעם הראשונה עוד בעידן האבליצ'ק ויתר הפעמים נגד לארי בירד וחבריו). שני מפגשים מקריים קצת התרחשו ב-2002 ו-2012, ובשניהם בוסטון ניצחו, וכך גם בשני המפגשים של העידן הנוכחי – הסגל הנוכחי של בוסטון נגד אמביד.

קליעה מבחוץ – לאורך העונה הסדירה, פילדלפיה הובילו את הליגה באחוזים מחוץ לקשת (38.7%) לעומת 37.7% של בוסטון (מקום 6), אך הסלטיקס דורגו 2 בזריקות ובקליעות מצטברות מבחוץ (אחרי גולדן סטייט). בסיבוב הראשון, שתי הקבוצות דייקו ב-40.6% מבחוץ (פילי עם 40.601% לעומת 40.598% של בוסטון), אבל שוב בוסטון זרקו כמות משמעותית עדיפה של שלשות.

לאור כשירותו של אמביד, שבספק למשחק וכנראה לא ישחק, שווה לשים לב לכך שבדקות שלו על הפרקט הסיקסרס דייקו ב-39.6% לשלוש לעומת 37.5% בדקות בלעדיו, והנתון הזה חופף במעט גם אצל הארדן, מקסי וטאקר. לעומת זאת, בוסטון הסתדרו היטב בעונה הסדירה ללא טייטום (37.7% איתו ו-37.6% בלעדיו) ובראון (37.2% איתו ו-38.3% בלעדיו), ודווקא וויט (38.4% איתו ו-36.6%) והורפורד (38.5% איתו ו-36.9% בלעדיו) היו גורמי המפתח מהבחינה הזאת בעונה הסדירה.

מבט על סדרת הסיבוב הראשון של כל אחת מהן מלמד שמי שהיה איש המפתח של הסיקסרס מחוץ לקשת הוא הארדן, שגם קלע היטב (14/33=42.4%) וגם חילק 8.8 אסיסטים למשחק. בדקות שלו פילי דייקו ב-41.8% לשלוש לעומת 37.1% בדקות בלעדיו. בצד של בוסטון, הורפורד היה הגורם הקריטי עם 43.6% בדקות שלו לעומת 33.8% בלעדיו, למרות שהוא עצמו עמד רק על 36% מחוץ לקשת (רק טייטום וברוגדון קלעו באחוז נמוך יותר אצל בוסטון).

משחק בצבע – בסיבוב הראשון, בוסטון הייתה הקבוצה שהגיעה להכי הרבה זריקות באיזור המוגבל של הצבע (29.2) ודייקה בהן ב-69.1% מרשימים (מקום 3), מה שהוביל לכך שהם קלעו 54.7 נקודות בצבע בממוצע למשחק, ואילו פילדלפיה הגיעו לאיזור המוגבל די הרבה (26.8), אך קלעו באחוזים הכי נמוכים מבין כל קבוצות הפלייאוף (55.1%), ובסך הכל עמדו על 45 נקודות בצבע למשחק, אך ההגנה שלהם התעלתה ואפשרה לברוקלין רק 35.5 נקודות בצבע בממוצע למשחק (וגם עצרה את הנטס על 92.5 נקודות למשחק באופן כללי).

כמה נתונים ששווה לשים לב אליהם – בפסקה זו נביא כמה נתונים מעניינים בלי להתעכב עליהם יותר מדי:

*בוסטון עמדו על 31/49 (63.3%) בשלשות מהפינה בסדרה נגד אטלנטה לעומת 34.8% ביתר השלשות.
*מדובר ב-2 הקבוצות שזרקו הכי מעט מחצי מרחק בסיבוב הראשון מלבד ממפיס – ממפיס עם 6.3 זריקות, פילי עם 7 ובוסטון עם 7.2. בוסטון היו עדיפים משמעותית באחוזים (41.9% – מקום 7) לעומת פילי (35.7% – מקום 14).
*בוסטון הובילו את הסיבוב הראשון באסיסטים (27.3) ודורגו 5-6 במיעוט איבודים (12.8) ו-2 ביחס אסיסטים-איבודים (2.13). פילדלפיה דורגו 14 באסיסטים (21.8), 8 במיעוט איבודים (13.3) ו-12 ביחס אסיסטים-איבודים (1.64).
*פילדלפיה לקחו 59.5% מהריבאונדים (הובילו את הסיבוב הראשון), ואילו בוסטון עמדו על 48.9% בלבד (מקום 10)

הימור: הביתיות בידי הסלטיקס, אמביד חסר, וגם ככה הם נראים לי עדיפים. בוסטון ב-11.

5:00 דנבר נאגטס – פיניקס סאנס (1- 0 לדנבר בסדרה):

מה למדנו על דנבר במשחק הראשון? – ניהול רוטציה בסגל קצר. שתי הקבוצות שיחקו בסיבוב הראשון עם 8 שחקנים ברוטציה (חמישייה, אוקוגי/קרייג, שאמט וביומבו/לנדייל לעומת חמישייה, ברוס וכריסטיאן בראון וג'ף גרין), אבל ההבדל הוא שדנבר מחלקים כוחות בצורה טובה יותר ולא מעמיסים יותר מדי על אף אחד, וגם מצליחים לנצח את דקות המנוחה של אחד הכוכבים לעיתים תכופות יותר (למשל, במשחק 1 יוקיץ' ירד ביתרון 28- 27 וחזר ביתרון 49- 41). מייק מאלון בינתיים מנהל מעולה את הרוטציה ומצא פתרונות לכל מה שזרקו עליו עד כה.

מה למדנו על פיניקס במשחק הראשון? – קבלת החלטות בהתקפה. פיניקס קלעו באחוזים טובים יותר מהשדה (51.2% לעומת 47.5%), אבל הם בחרו זריקות לא טובות (רק 19 זריקות באיזור המוגבל של הצבע ו-23 זריקות לשלוש לעומת 27 ביתר הצבע ו-15 מחצי מרחק, כלומר 50% מהזריקות היו מטווחים שההגנה מרוצה), ובעיקר אפשרו לדנבר לחטוף המון (למשל, בראון עם 7 חטיפות – כריסטיאן עם 4 וברוס עם 3) מה שאפשר להם גם לייצר סלים קלים בצד השני. כדאי לשים לב לכך שכריס פול לקח יותר שלשות מבוקר ודוראנט ביחד, בדיוק הפוך ממה שהסאנס היו רוצים.

שאלת מפתח – כמה ההגנה של דנבר יכולה להחזיק. פיניקס ספגו 115.6 נקודות למשחק נגד הקליפרס, ובכל זאת ניצחו בסוויפ ג'נטלמני בזכות ההתקפה הקטלנית שקלעה 122 נקודות למשחק. דנבר הצליחו לעצור אותם על 107, קצת בדומה לקליפרס שעצרו אותם על 110 במשחק 1 וגנבו את הניצחון, אבל אז הסאנס הגיבו עם 123, 129, 112 ו-136 נקודות ביתר הסדרה, ויהיה מעניין לראות האם ואיך ההתקפה של פיניקס תגבר על ההגנה המפתיעה לטובה של דנבר.

הימור: דוראנט ובוקר יקחו על עצמם יותר וכריס פול יבוא להכריע ברבע האחרון. פיניקס ב-8 בסקור מאוד גבוה.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 247 תגובות

  1. האווי לאסוף

    קיוויתי שהקשיים בסיבוב הראשון יעירו את הסלטיקס, העובדה שאמביד עלול להעדר יכולה שוב להחזיר אותם למצב של זחיחות. נקווה שלא יבואו שאננים.
    תודה רבה על הפריוויו ויאללה סלטיקס

  2. דוקטור רזי הופמן

    רק אוסיף שטייטום צריך להגיע סוף סוף לפלייאוף במוד ג'ימי או סטף אם הוא רוצה שיתיחסו אליו ברצינות. הוא היה פושר בסדרה הראשונה וגיילן בראון היה יותר חשוב ממנו, ושוב, זה לא רק נקודות אלא כל מה שמסביב.

  3. תודה רבה עמיחי.
    אמנם כל הנתונים הסטטיסטיים פחות חשובים, הם תלויים במצ'אפ (מי שמר על אמבדי בנטס ? באיזה קצב שיחקו מול אטלנטה וכ'ו אבל זה בכל זאת מעניין.
    בוסטון ויוקיץ ינצחו, אבל בקושי.
    דנבר משמעותית יותר טובה בבית.

    1. תודה. אתה כמובן צודק שכל הנתונים תלויים הקשר, אבל אני כן חושב שהבאתי נתונים שמאזנים אחד את השני וביחד משקפים תמונה מסוימת – למשל, פילי קלעו טוב לשלוש והתקשו מאוד בצבע, כתוצאה מהגנה שסגרה להם את הצבע והימרה על הקלעים

  4. ג'סטין קייס

    לא אופתע אם הסיקסרס ינצחו גם בלי אמביד (אטלנטה ניצחו בבוסטון לפני פחות משבוע עם סגל הרבה יותר חלש…). הלוואי שבבוסטון היו יודעים לשמר את הרעב משנה שעברה, אבל הם מתנהגים כאילו הם אחרי עשר אליפויות.
    מאמין בדנבר ובלוזריות הנצחית של הסאנס

  5. כשקראתי שהארדן קלע היטב בסיבוב הראשון, חשתי אי נוחות. הלכתי ובדקתי והוא אכן קלע 14/33 מהשלוש, אבל הוא גם קלע 9/34 לזריקות לשתי נקודות, 26.4% איומים. אין לו תקנה.

  6. הייט אשברי

    כשאני מסתכל קדימה , יש כמה אפשרויות לסדרת גמר כללית עם יריבויות סופר מעניינות .
    למשל :
    סלטיקס מול לייקרס , היריבות הקלאסית פעמים רבות כל כך. .
    סלטיקס מול ווריורס , חזרה על השנה שעברה .ורצון של הראשונים לנקמה .
    פילי מול ווריורס , הפרנצ'ייז נגד עצמו ( הוא היה בפילדפיה לפני שעבר למפרץ ).
    מיאמי מול לייקרס – חזרה על גמר הבועה .
    ניקס מול לייקרס – מסע אחורה בזמן 50 שנה לאליפות של הניקס שמנחם אוהב להיזכר בה.

    כמובן שכמה מהאפשרויות פחות ריאליות לאור יחסי הכוחות. ובכל זאת…

  7. תודה עמיחי
    לדעתי אייטון הוא הנקודה החלשה של דנבר, אם הסאנס ישחקו עליו יותר בהתקפה ובמיוחד בפיקאנדרולים דנבר תתפרק בהגנה.
    בתקווה שהסאנס ימשיכו בשלהם ויתעלמו ממנו.
    פילי ודנבר

  8. מבין קטן-בינוני

    זה הזמן של פיניקס להראות אם הם רציניים. השחקנים דיברו יפה אחרי משחק 1 ולקחו אחריות. Cp דיבר על בעיות בקצב המשחק שהוא אחראי עליהם, דוראנט דיבר על האיבודים שלו, ואייטון על זה שהם לא מספיק אגרסיביים. בואו נראה אם הם מגבים את הדיבורים במעשים.

  9. פריוויו מעולה תודה עמיחי איזה הספק יש לך. חבלז.
    בוסטון.
    אם המשחק הקודם לא היה בלואואאוט והשפלה לפיניקס היה קל להמר על דנבר היום אבל הסאנס יבואו להוכיח וזה יהיה קשה.
    דנבר.

  10. תודה עמיחי.
    כמו שאמרו מעלי, פילי בלי אמביד נמצאים בעמדת מחיתות, אז בוסטון ב-9.
    דהבא-םיניקס אני לא יודע, נראה לי שדנבר תיקח אחרי הארכה.

  11. סלטיקס
    דנבר
    נשים מבטחנו בריברס ואבו מנדבושקס וכמובן באמביד"אני פצוע כל פלייאוף"
    נשים מבטחנו בדה שוט שיעשה תלמה ולואיז עם כל טנש בלי כנפיים
    זה דה דה שוט אחרי דרינק בעגלה של טנש
    https://giphy.com/gifs/cats-i-want-like-7-of-them-are-so-dumb-xM9K5ef5Hy3pC
    רגע המעוף בלי מצנח
    https://giphy.com/gifs/afv-funny-cats-xTiTnj8hjcpWrryZQQ

  12. אמביד בחוץ…
    אני מקוה שמביוחד לאור ההבדלים הגדולים בין משחקי העונה הרגילה ובין הפלייאוף שיחליטו סוף סוף לתת מנוחה קצת לכוכבים
    מה רע בפגרה קצרה בין סיום העונה הסדירה לבין הפלייאוף?
    כל שנה יש מלא אולסטארים וסופסטארים שלא רואים אותם בכלל…

  13. ברוך רובין

    מה זה החרא הזה 17-20 מהשדה לבוסטון. ההגנה של פילי בצבע לא קיימת בלי אמביד (זאת של סקרמנטו נראית טובה) , הם יודעים שהם בפלייאוף ? הכל לייאפס ודאנק.
    .
    למה ריד וטאקר משחקים, פול ריד אמור להיות סנטר הגנתי לשניהם אין מושג בשני הצדדים

  14. ברוך רובין

    הגנות פלייאוף עלק , 90% מהשדה לבוסטון , אני במקום אמביד שובר עליהם כיסא על הראש. אץ אחד לא מגן בלעדיו, בהתקפה הוא מיסמאץ אדיר הגנתית בוסטון בחיים לא הייתה מנסה להכנס לצבע שהוא שם

      1. ברוך רובין

        הוא שיחק 3 משחקים, ברוקלין זה לא קבוצה, מול קבוצה טובה אין הגנת צבע ורואים מה קורה, בוסטון 35 נקודות בצבע 80% מהשדה. אני לא מדבר בכלל על הייתרון האדיר בהתקפה וזה שהוא מיסמאץ קבוע (מחייב דאבל טים ומשאיר שלושות חופשיות).

  15. ברוך רובין

    שינוי טוב של ריברס, עבר להגנת זון רק שבוסטון לא יכנסו לצבע (אין לו את אמביד שיכול להגן בדרופ דאון) אם הקליעה מ3 תכנס לבוסטון לפילי אין סיכוי.
    .
    מקסי כל שנה נראה לי שנה מלהיות אולסטאר

  16. ברוך רובין

    אף אחד לא שומר, העיקר כולם נהנים ומקבלים כסף. ההגנה של פילי זה חרפא, טיטום חודר דרך באמצע ואך אחד לא מתאמץ לשמור עליו

  17. ברוך רובין

    הארדן זה קקטוס בהגנה , תנו לבוסטון מטר ותביאו על הקליע מ3, ריד וטאקר נבלות בשני הצדדים. מפתיע שאמביד הופך הגנה כזאת להגנה טוף 10, שחקן על בשני הצדדים

    1. דוקטור רזי הופמן

      מי?
      טייטום?
      הוא נכנס לבלוג הזה והתעצבן כשקרא מה שכתבתי עליו למעלה, בינתיים הוא לא נתן משחק ג'ימי או סטף…

  18. הקטע עם הגנת הצבע של הסיקסרס, שהם אפילו לא ניסו. כלום. פשוט איפשרו לבוסטון להשתולל עם אחוזים חריגים ובסוף, גם השלשות התחילו ליפול.
    ספוילר: המשחק לא ייגמר בהפרש של שלוש נקודות

    1. דוקטור רזי הופמן

      לא ילמד
      גם בעוד 10 שני יהיה אותו הדבר עם 3-6 איבודים למשחק באופן קבוע.
      יש לי הרגשה ואני אומר את זה כבר שנתיים שבראון לא יאריך חוזה בבוסטון.
      אולי אתבדה

      1. Havlicek stole the Ball

        אני מאוד אוהב אותו ורוצה שישאר, אבל רבאק! האיבודים לא מחוייבי ההגנה הורסים לנו מאז הבאבל, הרבה מהם שלו.
        .
        וסמארט צריך ללכת. אם בליצ'ק היה מאמן בסלטיקס הוא היה מטריד אותו אחרי שנה שעברה, כשזכה ב-dpoy.

  19. בוסטון קולעים ב 68% מהשדה, 53% משלוש ו 100% מעוהנשין, מבילים 20-14 בריבאונד ונמצאים בפיגור. זה חייב להיות איזה שיא

  20. איזה רבע הגנתי משופר.
    ועדיין, כדור אחרון, הסיקסרס יודעים שטייטום יילך לסל ולא ימסור והם עדיין לא מסוגלים לדחוף אותו מחוץ לצבע. מדהים

  21. דוקטור רזי הופמן

    תגידו מה שתגידו, דוק ריברס אולי לא מאמן כל כך טוב, כבר אמרתי את זה לא פעם ב 15 השנים האחרונות, אבל לפחות הוא מאמן שיודע להגיב בזמן. על זה אני כן מעריך אותו. בזה הוא אחד המאמנים הטובים יותר בליגה ועולה על ג'ו

  22. ברוך רובין

    וואו הארדן חזר להיות הסקורר העוצמתי מיוסטון, השאיר לבראון אבק. טייטום זורק את הראש בכל כניסה ומבקש זריקה

  23. ברוך רובין

    הארדן רוצח שכיר, שהקליעה מ3 נכנסת. הבעיה אי אפשר להביא עליו גם דאבל הוא מפרק את זה בשנייה, לפילי אין הגנת צבע

    1. ברוך רובין

      את טאקר צריך לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח הוא כבר לא שחקן כדורסל, לקלוע הוא לא מסוגל אבל להגן ולקחת ריבאונד? למה הוא והדביל השני ריד על המגרש. עדיף את מקדניאלס

  24. דוקטור רזי הופמן

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה פחדנים בבוסטון
    אף אחד לא רצה לקחת את הקליעה הזו
    זו לא קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף, פשוט לא!

    1. קל לפנטז, במיוחד אם אמביד יחזור ובוסטון בפורמה פחות טובה מאז שהיא נסעה למשחק החוץ הראשון באטלנטה. משהו התערער בה.
      ועדיין, הוא קבוצה כל כך מוכשרת בשלל עמדות, שקשה לי לראות את פילי מפתיעה שוב. קצת התאמות והיא קבוצה טובה יותר

        1. הורפורד והטיימלורד יכולים בהחלט להאט אותו, הוא לא האקים. ואם מוציאים את אמביד מהמשוואה (והוא כן משחק), פילדלפיה תתקשה.
          ואי אפשר לטעון שאמביד בלתי עציר, תשאל את טורנטו ומארק גאסול שעצרו אותו בפלייאוף 19' ובעונה העוקבת, השאירו אותו לערב אחד עם אפס נקודות. אפס עגול

          1. ברוך רובין

            אמביד 2023 חייב שונה חג רב מאמביד 2019, הוא פיתח מיד ריינג קטלני הוא למד להשתמש בפיזיות שלו יותר. אמביד של השנה הוא שחקן על התקפית עם מיידריינג בלתי עציר, לא הורפורד ולא הטיים לורד יכולים להאט אותו לשנייה הם קטנים מדי (משחק קודם הוריד עליהם 52 נקודות)., (המאצאף שלהם מול האקים למשל היה יותר טוב משמעותית, הם באותו סייז

            1. ברוך רובין

              דרך אגב האחוזים היו 20-25 מהשדה הם קטנים מדי להאט אותו

            2. פיני

              מה אותו סייז? האקים בגובה של אמביד ומוטת הידיים שלו כמעט זהה

            3. ברוך רובין

              פיני צפית בהאקים אם יד על הלב? הוא היה 2.08 עם נעליים, אמביד גבוה ממנו בראש וחצי ושוקל 50-60 פאונד יותר ממנו. גודל שונה לחלוטין של שחקן.

            4. ברוך רובין

              דרך אגב גם במוטת ידיים לא ביד יש יתרון של 10-15 סנטימטר

  25. הופעה אדירה של הארדן. כנגד כל הסיכויים, בלי אמביד, עם הגנת צבע רעועה, הסיקסרס החבולים העלו הילוך הגנתי במחצית השנייה, הארדן נתן גיחה לימי יוסטון העליזים, אבל בגירסה שונה מעט, מקסי חטף כדור קריטי (יותר קיבל אסיסט עצמי מברוגדון) וגם התעלה במחצית השנייה ואיכשהו, פילדלפיה משיגה ניצחון חוץ ראשון בבוסטון בפלייאוף, בערך מאז שהחליטו על המעבר לשעון קיץ

    1. לגמרי.
      מזולה טירון (ראינו את זה גם מול סניידר), וריברס בהחלט נתן יופי של ניהול משחק. שרד יפה את המחצית הראשונה, סיים אותה נהדר והעלה רמה במחצית השנייה. שאפו

    1. דוקטור רזי הופמן

      הוא שיחק נהדר
      אולי סוף סוף התבגר?
      לקח על עצמו אחריות, סידר תרגיל עם שלשה פנוייה לגמרי לטובאייאס שהשוותה את המשחק.
      אני חושב שהוא בהחלט יכול לקחת את פילי לשלב הבא אם יהיה בריא ואם הוא קיבל אופי.

  26. ברוך רובין

    ביומבו לא יכןל לשמור על יוקיץ, דוראנט שובר את הסל סוך סוף קולע…

    גורדןן החתמה אדירה בן השחקנים היחידים בליגה שמתאמצים בהגנה

  27. ברוך רובין

    בוקר אדיר , לשחק מול יוקיץ פשוט מייאש חוסמים לו את המסירה אז הוא קולע עלייך פידוואי סטייל נוביצקי.
    .
    דוראנט לא פוגע בכלום, את יוקיץ צריך לתקןף הגנתית בכל הזדמנות פיניקס לא עושים אצ זה

  28. דוקטור רזי הופמן

    מעניין שהחוזה של בזוקה ג'ו חסוי.
    אני מקווה שהקבוצה תפנה לניק נרס. זה בדיוק המאמן שצריכים בבוסטון כדי שהקבוצה תחזור למקורות כלומר להגנה.

  29. הייט אשברי

    הבעיה של הנאגטס היום שמאריי ופורטר ג'וניור לא פוגעים . אחרת המשחק כבר היה גמור. KCP עשה את זה במקומם בדקות האחרונות והחזיר את היתרון.
    הבעיה של הסאנס – אייטון לא באמת נותן פייט ליוקיץ' , וגם דוראנט לא מעורב מספיק. בוקר מחזיק אותה בתמונה.

  30. ממש מעצבן לראות מסקוט מטופש מנסה לקלוע לסל מהחצי בזריקה אחורה בשביל שמישהו יזכה ב200 דולר קופונים, 3 דקות לסיום, חצי גמר קונפרנס, תנו לראות כדורסל!

    1. הייט אשברי

      זה גמור . הג'וקר , פלוס התעוררות בדקות האחרונות של קלעי דנוור – וזה הספיק . דוראנט לא טוב , ובוקר נחנק בדקות הסיום.

    1. ברוכר טוף רוצח
      נשים מבטחנו בריברס ואבו מנדבושקס וכמובן באמביד"אני פצוע כל פלייאוף"
      נשים מבטחנו בדה שוט שיעשה תלמה ולואיז עם כל טנש בלי כנפיים
      זה דה דה שוט אחרי דרינק בעגלה של טנש
      https://giphy.com/gifs/cats-i-want-like-7-of-them-are-so-dumb-xM9K5ef5Hy3pC
      רגע המעוף בלי מצנח
      https://giphy.com/gifs/afv-funny-cats-xTiTnj8hjcpWrryZQQ

      1. 😂😂😂😂😂😂😂😂
        הרגת אבו פופי
        לא חכמה אני שוכב על הרצפה ומחכה שהשופט יסיים לספור עד 10 ואוכל ללכת למקלחת ולאכול איזה צלחת מרק… אוי אוי

  31. דה שוט ניצח את הטמיר בתחרות הקללה של השנה.
    כל אחד מהצמד לבדו מסוגל לנצח כל קבוצה בליגה ביום נתון (ע"ע הארדן הלילה),
    וכאשר הם ביחד זה כבר ברמה של לרסק מועדונים
    (ע"ע פיינלס ברוקלין – קליפרס)

        1. לא יודע אם יעברו – אבל חייבים לנצח את המשחק הבא. כבר ראינו סדרות של 0:2 שהתהפכו, יש הרבה זמן עד שבת, נראה אם יש למונטי איזה שפן בכובע

    1. האחוזים מהשלוש הם של גבינה שוויצרית וגם מה-2 לא משהו.
      31 שלשות אבל רק 5 זריקות מהקו.
      חייבים שקרייג, ביומבוו פיין יביאו קצת נקודות.

  32. הייט אשברי

    מסתבר שכל המעורבים בעיסקת השנה עשו מקח טעות .
    זה היה צפוי לגבי ברוקלין , שלא היתה לה באמת ברירה.
    דאלאס – עם קיירי המפונק והקפריזי – גם כן.
    הסאנס – על הנייר הרוויחה . אבל מסתבר שלפרק קבוצה בשביל שחקן אחד , ועוד עמוק בתוך העונה לפני שנוצרים כימיה וסגנון משחק , זה לא חכם .
    הגימגומים היו כבר בסדרה מול קליפרס מוחלשים.
    עכשיו זה מקבל חותמת.

    1. יאפ.
      דאלאס עברו מעונה מגמגמת לאסון מתגלגל. נראה לי שיותר ממה שזה קיירי זה דומה למה שתיארת בפניקס – אם יש בעיית כימיה, אז לוותר על כמה שחקנים בשביל כוכב יכול סתם להגדיל את בעית הכימיה, עם כל הכבוד לתרומת הכוכב החדש.
      כך או כך – ברוקלין לא ירדה בהרבה וסיימה את העונה הזו בתוצאה דומה לקודמת (סוויפ כואב בסיבוב הראשון, רק בלי המשקל של הפרימדונות ואפילו לא הייתה צריכה פלייאין).

    2. מסכים, הסאנס מנסים לשבץ את יהלום הכתר וזה לוקח זמן. הם חייבים לבנות שיטה חדשה ואת זה הם לא הספיקו השנה (למרות שיש להם את הרכז החכם בשוק).
      אבל העסק עוד לא גמר.

כתיבת תגובה