פילי השלימו סוויפ, פיניקס עלתה ל3-1 ותנסה לסגור את העניינים בבית, מיאמי גם עלתה ליתרון מול הבאקס נטולי יאניס, וחזרתו של מוראנט לא מנעה תבוסה בחוץ / אור ילובצקי

ברוקלין נטס 88 – (4-0) פילדלפיה 76ארס

למרות חסרונו של ג'ואל אמביד שנפצע בברך (וגם היה אמור להיות מורחק..) פילדלפיה עשתה את העבודה ורשמה סוויפ על החבורה העיקשת של ג'ק וון. ברוקלין פתחה יותר טוב את המשחק ועלתה כבר ליתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, בדרך למחצית של 40-48 לטובתה. המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר לגמרי, כאשר ברוקלין נתקעה על 15 נקודות בלבד ברבע השלישי. טייריס מקסי התעורר וקלע 10 נקודות ברבע הזה, דיאנתוני מלטון צלף את כל 15 הנקודות שלו ברבע האחרון ועזר לפילי לצאת עם נצחון צמוד במשחק בו שתי הקבוצות הרבו להחטיא.

הקלע המוביל אצל פילי היה טוביאס האריס עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, ג'יימס הארדן הוסיף 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-11 אסיסטים (באחוזים רעים מהשדה – 4 מ-18) וטייריס מקסי קלע 16 נקודות.

את ברוקלין הוביל ספנסר דינווידי עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים, ניק קלקסטון הוסיף דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, ומיקאל ברידג'ס סיים עם 17 נקודות. ברוקלין קיבלה תמורה מינימאלית מהספסל של 13 נקודות בלבד (5 מ19 מהשדה).

לוס אנג'לס קליפרס 100 (3-1) פיניקס סאנס 112

קוואי לנארד שוב לא שיחק בגלל הפציעה, ולקליפרס אין יותר מדי מה להציע לעומת האיכות של הסאנס, שניצחו בשלושת הרבעים האחרונים אחרי שירדו בפיגור 7 נקודות ברבע הראשון. הקליפרס כבר הספיקו להוביל ב-13 נקודות בתחילת הרבע השני, איבדו את היתרון, שוב עלו ליתרון בתחילת הרבע השלישי, אך ריצת 7-20 לטובת הסאנס הקנתה לה יתרון נוח לקראת הרבע הרביעי, ולא איבדה אותו עד לסיום.

קווין דוראנט הוביל את האורחת עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים, דווין בוקר הוסיף 30 נקודות, 9 רביאונדים ו-7 אסיסטים, כריס פול סיים משחק הגנתי מעולה של 19 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 חטיפות ולא פחות מ-3 חסימות.

מיאמי היט 121 (1-2) מילווקי באקס 99

אחרי שהפסידה את משחק 2, מיאמי ידעה שהפסד במשחק 3 ככל הנראה יסגור את הסיפור. למזלה (ולצערנו) יאניס אנטטוקמפו עדיין פצוע, והפעם הבאקס לא הצליחו להסתדר בלעדיו. הבאקס ניסו לייצר ממונטום בהתחלה ושמרו על יתרון יציב בתחילת הרבע הראשון, אך בפועל הם הפסידו אותו יחד עם כל שלושת הרבעים האחרונים בדרך לתבוסה, כאשר ההיט כבר עולים ליתרון שיא של 29 נקודות לקראת סיום המשחק.

ג'ימי באטלר שוב היה האיש של מיאמי עם 30 נקודות, אך נפצע לקראת הסיום. דאנקן רובינסון נתן הופעת שלשות אדירה וסיים עם 20 נקודות (5 מ-6 מהשלוש) קייל לאורי סיים עם 15 נקודות (שניהם עלו מהספסל).

אצל הבאקס, קריס מידלטון סיים עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים, ג'רו הולידיי הוסיף 19 נקודות וגרייסון אלן סיים עם 14.

לוס אנג'לס לייקרס 111 (1-2) ממפיס גריזליס 101

ג'ה מוראנט חזר מהפציעה שספג במשחק הראשון ונראה טוב, אך אנתוני דייויס הגיע להראות מי השחקן הטוב בסדרה, ובעזרת סיוע של דיאנג'לו ראסל ורוי האצ'ימורה (ומהמלך, כמובן), ממפיס קלעו 9 נקודות ברבע הראשון בלבד, לעומת 35 של הלייקרס! והמשחק היה בשליטת המארחת לכל אורכו. הגריזליס התחילו לאותת קולות של קאמבק ברבע האחרון, אך בסופו של דבר אזל להם הזמן והלייקרס החזירו את היתרון לידיהם.

אנתוני דייויס סיים עם דאבל-דאבל מעולה של 31 נקודות ו-17 ריבאונדים, יחד עם 3 חסימות, לברון ג'יימס הוסיף 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, ודיאנג'לו ראסל סיים עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים.

ג'ה מוראנט ניסה לעשות הכל אצל הגריזליס עם כמעט טריפל דאבל של 45 נקודות, 9 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, אך רק עוד שני שחקנים קלעו בדאבל פיגרס – דזמונד ביין 18 נקודות וג'ארן ג'קסון ג'וניור עם 13 נקודות בלבד.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. האווי לאסוף

    מי שקונה את עולמו מחדש בפלייאוף הזה הוא ווסטברוק, שנראה אתמול בכלל לא רע. בטח אם משווים אותו להארדן. קשה לדמיין שהוא אותו השחקן שקלע 50 נק' עם טריפל דאבל רק לפני שנתיים שלוש.
    תודה רבה על הסיקור אור

    1. בחצי הראשון הם היו זוועה, בחצי השני נראו הרבה יותר טוב גם הגנתית. בלי קשר ונמאס להגיד את זה כבר, ריברס פשוט מאמן נוראי וחוץ מלחלק היי-פייב לשחקנים הוא לא שווה כלום

  2. יהלי אולמר

    תודה אור, סיקור נהדר
    מדהים לראות את האופי של הקליפרס בשני משחקי הבית שלהם ללא צמד הכוכבים ודווקא עם ווסטברוק לעומת האופי של אותה הקבוצה עם המדדה וPG. אפקט יואינג במיטבו.
    וואלה לא ציפיתי ממיאמי שתיקח עוד אחד אבל מצד שני יאניס יחזור די מהר, הוא מתאושש מפציעות חבלז והבאקס יעברו. יש מצב שזה יהיה קריטי להמשך, כי הצוות המסייע שלו יגיע עייף יותר לסדרה המסתמנת מול הניקס. גם בסדרה הזאת התסריט אמור להיות זהה: ניו יורק תגנוב משחק אחד או מקסימום שתיים אבל ככל שמילווקי תמשיך לחצוב לעצמה מיני בורות, שלא תתפלא למה היא תשפוך לאגר בסוף הסדרה מול בוסטון. כמובן שיאניס יכול לחזור מחרתיים ולגרום לכל מה שאמרתי להיראות כמו שטות.
    תקעתי לעצמי מזלגות בעיניים כשראיתי פילי ברוקלין. זה היה מועיל יותר מלצפות במשחק הזה.

    1. עידו גילרי

      יש בתאוריית יואינג גם את הקטע הזה של לנצח…
      והם נראים הרבה פחות טוב כרגע – זה פשוט ראס שמתעלל בבוקר, קרייג וכל מי ששמים עליו.

      1. יהלי אולמר

        אז תיאוריית יואינג של האופי. זה לא מנצח משחקים, אבל לפחות נותן לאוהדים תחושת הזדהות כלשהי, שזה הדבר שהכי חסר לקליפרס.
        אף אחד לא ציפה מהם לנצח את הסדרה בהרכב הזה, אז בהצלחה לכם בחצי הגמר האיזורי.

  3. כמו שרשמו מעלי
    ווסטברוק חוזר חמש שנים אחורה.
    כמו אז זה עדיין לא מספיק.בלי קוואי ופול גורג זה פשוט לא מספיק.
    ממפיס פשוט נחנקו. דייויס ולברון היו סבירים אבל לא גדולים. ואוסטין ריבס שחקן. אצל ממפיס גם גה הגיע מאוחר מידי והשאר פשוט חושך.
    חוץ מזה בסיקור חייבים להזכיר את האגרוף לביצים וההרחקה של ברוקס

  4. זו הייתה הסדרה האחרונה שפילי תנצח העונה.
    Enjoy it while you can
    .
    אם יאניס חוזר – מילווקי, אם לא – זה לא ממש יעזור למיאמי, כי בוסטון.
    .
    באסה על הקליפרס, מעניין אם באלמר יתייאש בקיץ או שימשיך עם מה שיש. לא יודע מה נכון. פיניקס, מצידם, לא צריכים לשמוח יותר מדי, קיבלו סדרה בהזמנה אבל זה לא מעיד על העתיד לבוא ולא אומר שהם בכושר.
    .
    ממפיס – 35-9???? סירייסלי? יאללה, לנצח את המשחק הבא ולצמצם טווחים לסיבוב הבא. אם ג'ה בריא אין שום הצדקה להפסיד לזקנים האלה.
    .
    תודה רבה אור, קצר וקולע.

    1. האופטימיות שלך (לגבי ממפיס) נוגעת ללב. המאצ'אפ שלהם מול הלייקרס רע. דייויס כשהוא בשיאו, הוא מיסמאצ' מהלך מול הקבוצה הזאת

  5. להזכיר שמיאמי הגיעו שנה שעברה מרחק זריקה מגמר הליגה, יש מצב הם זורקים את מילווקי גם אם יאניס חוזר, במיוחד שהמומנטום אצלם.
    ברוקס שחקן חושך ואנטי כדורסל מוחלט.

    1. מיאמי בהחלט לא יריב פשוט לקבל ממקום 8. הם בוודאות עדיפים על ברוקלין ועל אטלנטה (עא״פ ההפסד שלהם מולם בפלייאין). כלומר פרט אולי לניקס, מיאמי היא יריבת חוץ קשה לסיבוב הראשון. תוסיפו על זה כמובן את הפציעה של יאניס, והתוצאה היא סדרה שקולה עם סכנת הדחה. נראה מה יתפתח מכאן, עכשיו שדווקא מיאמי חווים פציעות ויאניס מנגד אמור לחזור.

  6. תודה אור, ראיתי אתמול את המשחקים המוקדמים.
    פילי חזקים, הם נגררו לרמה של הנטס, הם יתנו פייט טוב לבוסטון (בהינתן בריאות). הארדן גרוטאה אבל יודע את מגבלותיו. אני בעדו.
    פיניקס התעללו בקליפס כמו חתול שמתעלל בג'וק. ראס נהדר אבל פיניקס לא באמת שמרו עליו. השמאליות שלו עדיין יפות. קאוואי וג'ורג' זה בדיחה. כואב לי עליהם – אבל אני לא מבין מי עוד מעז להמר עליהם. הם לא השלימו עונה כבר חמש שנים.
    פיניקס יתחזקו ויתחזקו, דוראנט עדיין סוציאליסט, זה יעבור לו. בוקר זורם איתו נהדר וגם כריס פול. האחרים חוגגים מסביבם – אייטון כל המשחק זורק פנוי, קרייג כנ"ל. פיניקס דנבר תהיה סדרה נהדרת.
    .
    לא ראיתי את הלייקרס אבל אני שמח שהם ניצחו והלוואי שיעיפו את ממפיס – חבורת ילדים שחצנים שמונהגים על ידי שני פרחחים שלאחד לפחות יש רמה שמצדיקה את השחצנות (מוראנט) והשני סתם טאמבל. חבל לי על JJJ שתקוע איתם. יאללה לייקרס – לדרוס לדרוס לדרוס

  7. תודה אור!

    דוראנט הרוצח השקט והמדהים, יחד עם בוקר, הורגים ברכות אופיינית עם מידרינג' רך ומלטף לכל המשפחה, ישר לתוך הסל.
    כשkd עולה למידריינג' שלו אתה יודע שזה יכנס, הוא עושה את זה כל כך טוב ונכון, שאין את המתח המוכר מרגע הזריקה עד רגע הקליעה. כמו שתפוח נופל לריצפה אם לא עוצרים, כך זריקה של דוראנט הולכת לסל אם לא חוסמים, חוק טבע.
    דוראנו צריך לזכות באליפות, כל אליפות. עם הצוות המסייע המפנק, למה לא??

    לעומתו בולט הטורנדו על שם ווסטברוק,עולה בלי שום סיכוי, כל הכוכבים פצועים, כל הכוכבים הסתדרו נגדו, מעיף כדורים, רץ, מזיע, מתלהב, מקלל, שניה הוא פה, שניה אחרי הוא כבר שם,
    דאנק מהדהד, ואז אסיסט מדהים ואיבוד ב7 שניות, כולו בלהט של המשחק, הנה הוא מתקרב, רק 7!, יאללה, רוץ, ראס, רוץ, עוד שלשה! רק חמש! והנה הוא מקלל חודר לייאפ קל, רק 3, רץ כל הדרך בטירוף להגנה עד קיידי שבחצי חיוך המסויים שולף את הזריקה בניחותא , קולע, כמובן, אלא מה?! רצים לצד השני, קליפרס מחטיאים, משהו באברים של ווסטברוק מתחיל להתרפות, הוא מבין שזהו, עוד פעם זה נגמר, הנסיך שוב ניצח, דוראנט, פול בוקר, סוויש, רק רשת. סוף.

    1. הציפור הנדירה

      זו לא חוכמה נגד סגל לא שני השחקנים הטובים ביותר, אך שחקני השמשות כמובן לא אשמים וזו לא בעיה שלהם.

  8. תודה אור.
    כמה לואד שתעשה לא יבטיח שבאינטנסיביות של הפלייאוף לא תיפצע.
    מעבר לכך יש שחקנים פגומים כמו אמביד ובמיוחד קוואי שקשה להם לסחוב סדרה בקושי.
    פיניקס לא מרשימה כלל ומול דנבר זה יהיה עולם אחר.
    בוסטון רואה את שני כוכבי היריבות שלה ומחייכת.
    יאניס עם המשחק האגרסיבי והמסוכן שלו לא ישרוד הרבה עונות.
    יש הזדמנות ללייקרס לעבור את ממפיס הקשוחים, אך הלא מרשימים יתר על המידה, ואולי אם קצת מזל לקבל את המלכים שידיחו את גולדן.
    מי האמין איך שפתחו את העונה קטסטרופה ואיפה הם היום. יש להם הזדמנות פז והם חייבים לנצל אותה, הם מסוף העונה הסדירה במומנטום נהדר.

    1. אתה מודע לכך שלא רק שסקרמנטו סיימו שלישים בליגה אלא על פי הסנריו שלך הם גם עוברים את האלופה המכהנת ותוסיף לזה רצון חזק לנקום בלייקרס על 2002 ותקבל קבוצה שלא נראה לי שהלייקרס כל כך ישמחו לקבל

      1. יש בהם משהו רך כזה.
        מעבר לפוקס אין להם מנייה בטוחה.
        לברון ודיוויס ישלטו בצבע, זו לא קבוצה שמגנה טוב בצבע כלל.
        גולדן הרבה יותר מאיימת.

        1. עידו גילרי

          חחח, ללא ספק "אני אובייקטיבי" ו"איזה קשקוש" זו הדרך הטובה ביותר כדי להשרות תחושת אובייקטיביות על הדברים שלך. שכחת רק להוסיף "בושה" ו"בזיון".

          1. בויכוח שלמישהו אין מה להגיד או לנמק הוא פשוט יגיד משו שיוכיח שהצד השני מראש לא בוויכוח כי הוא נגוע וברגע שאתה אוהד הלייקרס אתה לא אובייקטיבי וככה הכי קל לנצח ויכוח פשוט להוכיח שאתה טועה כי מראש אתה לא בסדר
            בגדול אני לא חושב שזה היה אגרוף מכוון אבל הוא לא ניסה להיזהר מזה מה גם שכל שחקן שעושה אתזה גם אם זה לא בכוונה הוא מורחק אני לא חושב אבל שצריך להרחיק אותו מעוד משחק

            1. אור

              תגיד איצקו, האפליקציה הזו שרשמת צריך להירשם בשביל לצפות במשחקים? ואיפה לוחצים בשביל לצפות? (כרגע לא מופיעים לינקים מן הסתם)

            2. איצקו

              לא נתן לי להגיב לך ישירות אז מגיב על שלי…
              צריך להירשם בצד ימין למעלה ההרשמה חינם והוא לא שולח מיילים וכאלה אחרי שתירשם תפתח לך בצד שמאל לשונית שנקראת navi ושם יהיה המשחקים

            3. אור

              אחלה תודה רבה! אנסה הערב

            4. אור

              נראה לי עדיף לך לא לפרסם את המייל ככה ברשת, אם יש פה אדמין אולי כדאי למחוק לו את המייל מהתגובה

            5. איצקו

              חח תודה על הדאגה אבל זה לא המייל שאני משתמש בו אלא מייל שמשמש בדיוק בשביל דברים כאלה…

            6. אור

              אהה סורי

            7. nissim

              איפה לינק איצקו?
              לראות nba

    1. כשמנסים לחטוף כדור, נהוג לעשות את זה עם היד שקרובה לכדור, ולא עם זו שקרובה לאשכיו של התוקף.
      ברוקס איגרף בצורה הכי ברורה שאפשר, ללא אגרוף מקצועי.
      במקום לאפשר לשחקנים לפצוע מישהו ואז להעיף אותם, טוב שעושים את זה לפני הפגיעה.

  9. בוקר טוב לכולם . שמח לראות שכל הותיקים עדיין כאן.
    יש לי כמה שאלות לאוהדי פניקס ( מן הסתם גיא ועידו ) :
    1.מה פשר ניהול הדקות של הקבוצה ?
    2.ממה שראיתי דוראנט הוא אופציה רביעית בהתקפה אחרי בוקר , CP3 ואייטון . זה נראה לחלוטין חלק מתכנית המשחק . איך צוות האימון מנמק את זה ?

    1. חגי "התותח" ניסני

      לא הייתי אומר "כל". בכל זאת. קצת קשה לקיים דיון כפוסטים כל כך הרבה תגובות שהייתי רוצה לתייג אותן כספאם. אבל ברוך שובך

    2. עידו גילרי

      היי welcome aboard our humble bandwagon.
      ניהול הדקות זה מונטי – הוא תמיד עובר לרוטציה צרה והפעם אין לנו ספסל כי הוא בברוקלין…
      מה שכן מצפה שזה ירד מתחת ל-40 דקות כשקאמפיין יחזור (הוא יקבל איזה 20+ שכולן ירדו מבוקר,דורנט ופול).
      אני חושב שאתם מגזים עם אופציה רביעית – הוא אופציה שניה כרגע הרבה בגלל שהוא מקבל גם תשומת לב מוגברת מהקליפרס. בכל מקרה אתה מכולם צריך להכיר את זה אצלו הוא נוהג לזוז הצידה בהתחלה כשהוא מגיע לקבוצה חדשה כדי לא לדרוך על האצבעות של בעלי הבית.

      1. הי עידו וחגי
        האמת,האהדה שלי מחולקת . אני עדיין אוהד את ברוקלין ועדיין אוהד את דוראנט . כמה טוב שלא צפוי מפגש .
        לפי מה שראיתי , זו לא ההתחבאות הרגילה של דוראנט . נראה שהם משתמשים בו בתור פתיון ( מנחם הסביר יפה את המהלך לפני כמה חודשים בקשר לסטף ) ומשחקים התקפה של 4×4 . זה גם מתבטא בכמות הזריקות שיותר קטנה משמעותית מאשר בכל הקבוצות הקודמות ( בפלייאוף ) . נראה מה יהיה בהמשך , כנראה שהמדגם הנוכחי קטן מדי.
        לגבי ברוקלין , מסתובבת שמועה על טרייד עם פורטלנד שיביא את לילארד ונורקיץ . יהיה פוסט סיזון מרתק .
        אגב,לא הפסקתי לגלוש באתר אפילו ליום אחד , רק צמצמתי את התגובות שלי.

  10. תודה אור.
    פילי עשו את שלהם, ובסך הכל עשו את זה בסדר, כמובן בתקווה שאמביד יהיה בריא לתחילת הסדרה הבאה (ויהיה לו כנראה שבוע+ מנוחה מאז משחק 3).
    לתת לדוראנט רק 4 דקות מנוחה זה מוגזם, לא משנה כמה הרוטציה קצרה. מונטי וויליאמס כנראה בונה על זה שהסדרה הזאת תיגמר במשחק הבא, אבל אז הוא יקבל את דנבר שיכולים לגמור את הסדרה שלהם עוד קודם, ויהיה לו עוד יותר קשה למצוא לדוראנט מנוחה.
    הסדרה של מילווקי ומיאמי בינתיים מוכרעת על שלשות, וזה סימן רע למילווקי שיש להם עוד אפשרויות לא מספיק יציבות – מידלטון, הולידיי ולופז – גם בלי יאניס.
    בין ממפיס ללייקרס, דווקא הגריזליס נראים לי כמו הקבוצה הטובה יותר רוב הזמן, כשהלייקרס מצליחים לייצר יותר ריצות פתאומיות ולפתוח פערים. ריצות כאלה הכריעו 2 משחקים לטובתם, והשאלה היא האם ממפיס ידעו להכיל ריצות כאלה טוב יותר בהמשך (כלומר, להקטין אותן) או לייצר ריצות בסדר גודל משמעותי בעצמן

    1. הוסבר למעלה ובצדק. כשקמרון פיין יחזור העומס ירד. לפי הבנתי זה לא פציעה קשה מידי יתכן ויחזור במשחק הבא מקסימום לסדרה הבאה.

  11. אגב
    השיפוט בסדרה של הסאנס-קליפרס מוטה בצורה חדה לסאנס, אני לא קונספירטור גדול מידי , אבל היו כמה החלטות שיפוט הזויות שממש ניצחו לסאנס את המשחק, אתן 2 לדוגמא.
    1. ההחלטה בסוף משחק 3 לא לשרוק עבירה ואולי אפילו לא ספורטיבית בעבירה של בוקר על ווסטברוק, במקום זה היה איבוד כדור וזה גמר את המשחק שהיה ממש צמוד בסופו.

    2.אתמול חסימה של ראס על דוראנט, נקיה לחלוטין, אי אפשר לטעות בכך, שרקו עבירה לראס.
    תהיו אנשים טובים, תעזרו עם הקונספירציות…

  12. תודה אור,
    אחלה סיקור.
    יום ראשון נפתח באופן סופר עמוס. ועדיין צריך רגע לעצור כי יש לי תחושה מוזרה. מעין עיקצוץ שלא הרגשתי כבר המון זמן. לפחות 15 שנים:
    מתחשק לי שהלייקרס יינצחו.
    אני אפילו ממש מרוצה כשהם מנצחים וממש אשמח אם הם יעברו סיבוב. ואני לא בטוח שזה מחוסר חיבה לממפיס (קבוצה שקשה לחבב אבל באמת שאין לי משהו אישי נגדם, JJJ אחלה, דילון ברוקס זה דריימונד בהזמנה מאלי-אקספרס, הכל טוב).
    .
    גם לא זוכר שפירגנתי ככה ללברון כולל כשהוא היה במיאמי.
    .
    בסיבוב הבא, אני לא יודע איך ארגיש לגבי הלייקרס. גולדן סטייט זה בדם אז הלייקרס יהיו האויב. אם הקינגס יעלו חלילה – אז בכלל זה יהיה מבלבל כי אני לא זוכר איך זה מרגיש כשהקינגס מנצחים (וכך גם הקינגס עצמם). עד אז – גו לייקרס.
    .
    בכל מקרה, מה יש לי? ואצל איזה רופא מומלץ להיבדק?

  13. כנראה שג'ימס הארדן מקבל פטור משמירות בהגנה. שמתי לב שהוא לא שומר בכלל.
    ראסל וסטברוק הוא החיזוק הכי משמעותי שהקליפרס קיבלו השנה. אבל זה לא יעזור להם כי פניקס ייקחו את הסידרה.

    1. חחחח 80 אחוז מהליגה פטורים מהגנה. אפילו ברכיים לא מכופפים נותנים לעבור חופשי. זה הגיע למצב ששחקן רץ ישר ועובר כמו קונוס בלי שום הטעייה וכלום ואם לא מצליח לעבור הוא מתנגש במגן צועק וזורק ראש והולך לקו. הזייה

  14. 1. אני תוהה האם ראסל ווסטברוק הגיע לקבוצה שהכי מתאימה לו. כזאת שעמוסה בווינגים ופורוורדים ארוכים שמכסים את העמדות ושומרים היטב ובשני סנטרים שלא מסוגלים ליצור לעצמם, ורק מחכה לרכז שיודע למסור (וראס יודע למסור) ולארגן את המשחק (פה הוא פחות מצטיין, אבל הוא פשוט בולט בין כל השחקנים שאינם רכזים) מחד ועל הדרך, באקספלוסיביות שלו, להגיע לטבעת ולייצר נקודות ואגב כך, להתחמם ולקלוע גם מהמיד ריינג' ואפילו לתפוס מדי פעם יום טוב מחוץ לקשת. כשקוואי וג'ורג' יחזרו (וכנראה שלא בפלייאוף הזה), יכולה להיות פה התאמה מעניינת מאוד.
    אני לא ראיתי את ווסטברוק משחק טוב כך, מאז ימות אוקלהומה ואולי האיש שעסוק בלרדוף כל הזמן, תהיה קצת מנוחה. קצת אירוני שהשידוך עם היריבה העירונית, דרדר את שניהם לראות את הפלייאוף מהסלון והגירושין, גם אם הם לא הדיפו ניחוח נעים, עשו טוב לשני הצדדים.
    .
    2. ההתנפלות של הלייקרס בתחילת המשחק על הגריזליס, גמרה אותו עוד ברבע הראשון. ממפיס מאוד מתקשה התקפית נגד הלייקרס והמטריה האווירית שמספק דייויס באזור הצבע. הגנה של איש אחד (ואנדרבליט שמר את מוראנט טוב מאוד במשחק הראשון, אבל הלילה הסתבך בבעיית עבירות ובכלל, מוראנט תפס יום חריג מחוץ לקשת) שמאמללת את הדובים בהתקפה ומהווה מיסמאצ' בלתי פוסק בהתקפה. מדהים איך שהוא משנה זריקות, הופך אותן ללא טובות וכמובן איום הבלוקים שלו (15 בלוקים בשלושה משחקים). שחקן מדהים בגוף פורצלן. אם רק היה נשאר בריא עונה אחרי עונה למשך 82 משחקים, הוא היה מועמד לMVP וDPOY כמעט כל שנה.
    לברון עדיין לא התפוצץ הפלייאוף הזה ושרודר גם עוד לא הגיע ממש, כך שהלייקרס עלולים להיות אפילו טובים עוד יותר בצד ההתקפי.
    בצד השלילי (מבחינתם, אני רואה את זה כמשהו מעודד), למרות היכולת ההגנתית, ההתקפה שלהם לא מספיק זורמת ולא נראית טוב, אם גם בתחום הזה הם יצליחו להשתחרר, השמיים הם הגבול.
    .
    3. ג'ה מוראנט, הוא לא דריק רוז וההשוואות (כרגע) מגוחכות. אפילו את המספרים המטורפים אמש, הוא צבר במין מקריות ובגארבג' טיים אחד גדול.
    תודה אור

    1. נשמט ממני בעניין מוראנט, אז שתי נקודות נוספות:
      ראשית, הוא תוקע את ההתקפה של הגריזליס, בלעדיו היא זורמת יותר.
      שנית, הוא נותן הגנה פשוט מזעזעת

          1. חחחח אמת זה זוועה בקיץ עוד האמנתי בקטנה שאחרי הקליר פאת שנתן לגארי פייטון באותו משחק 2 בפלייאוף ילמד אוצו משהו אבל הם מקרה אבוד פשוט לא אכפת להם מההגנה גם אם הקבוצה מפסידה. זה כמו הילדים בחוג של et חוץ מ2 ילדים כולם משחקים חלוצים לא אכפת להם לקבל לייאפ כל התקפה העיקר בהתקפה לזרוק לסל וכלום לא מעניין. בילדים אתה עוד מבין אבל זה ככה גם בwwe זה לא יאמן לאיפה הליגה הזאת הדרדרה

            1. פיני

              אולי באמת כדאי שהוא יקח כמה שיעורים אצל גארי פייטון (מהסוניקס)

    2. ונדרבילט הסתבך בעבירות זה מילים שגויות. השופטים דאגו לשריקות אוויר כדי שגה ינפח את הסטט איזה תועבה הוא רץ וקופץ בשביל להתנגש במגן ומקבל שריקת אוויר על כל ריחוף. כמו שאמרתי לפני תחילת הסידרה הלייקרס ינגבו גה והטראקר יקבלו את שריקות האוויר וינפח את הסטט וכולם יהיו מרוצים

  15. טוב בואו נסגור כמה עניינים:
    1. נסגור את הסיפור של ראס. כל שנה יש לו חודש כזה (חודש זה הגזמה פראית) שהוא בסדר בו. הפעם זה נפל על הפליאוף. שום דבר לא ישתנה לעולם אצלו וגם לא ישתנה. מדובר בשחקן מחורבן. אולי יוציא עוד איזה חוזה בזכות הפליאוף הזה.
    2. צפיתי להנאתי בהתעללות של הסאנס בקליפרס לא היה לקליפרס שום סיכוי במהלך המשחק. זה היה סתם ככה ערב עצל משהו של הסאנס עד שלחצו טיפה וסגרו עניין.
    3. אני נוטה להמר על הניקס כסוס השחור של הפליאוף הזה. את מיאמי הם יעברו. את מילווקי לא יודע הרבה תלוי בבריאות של יאניס אם הוא לא יהיה בשיאו יש מצב שנקבל גמר בוסטון ניקס (כאן זה יגמר – נצחון של בוסטון).
    4. הפליאוף הזה סגר וחתם שלושה ויכוחים שליוו אותנו בשנה האחרונה:
    4.1 זה לא ממש היה ויכוח כי כמעט כולם היו בצד אחד אבל נראה לי שניתן להכיר בטרייד של גובר כאחד הגרועים בהיסטוריה באופן סופי.
    4.2 הטרייד ההזוי של הארדן בבן סימונס. היה עוד איזה חצי נימוק לטובת התומכים של מארקס בטרייד הזה אם זה שסימונס יחזור השנה יתן הגנה יעזור בפליאוף הזה וכ'. ובכן מה שמתברר סופית זה שמארקס קיבל גופה ב 35 מליון דולר לשנה ל 4 שנים תמורת החוזה הקצר של הארדן לחצי שנה. הטרייד הזה חיסל את ברוקלין סתם את השכר.. טוב נו מיותר להרחיב.
    4.3 ברוקלין כל כך גרועה. אין בה כלום פשוט. אסופת שחקנים מוזרה . ברידג'ס קאם ג'והנסון וסט קרי הם היחידים שראויים שם לאמירה חיובית (לא שכחתי את דווינדי – זה היה שחקן הייפ לא מעניין. עבר). הערב אפילו לא הצליחו להציל איזה מילימטר עקוב מכבודם הרמוס פילי בלי אמביד בבית והפסידו.
    5. אני מקוה שהלוחמים יעברו את סקרמנטו כי אז הם יקבלו את הלייקרז עם יתרון ביתיות. זה יהיה קרב ראוי. זה יכול לתת להם איזה פוש קטן למרות שממש קשה לי לראות אותם עושים משהו מיוחד השנה. לא שולל אבל לך תדע.
    6. נראה לי שמהמערב תצא או דנבר או פיניקס.
    7. לא ראיתי מספיק את בוסטון הם קשוחים לאללה הם יכולים יהיו לקחת אליפות אבל משהו בראש מזמזם לי דנבר. או פיניקס.
    בכל מקרה 3 קבוצות שאני אוהב.
    קשה.
    יהיה כייף.

  16. כשהלייקרס נובילו ב-32 סגרתי את הטיווי בשאת-נפש (בשעט-נפש? מה הוא האיות הנכון? לא השתמשתי במילה הזאת לפחות 70 שנה!). כשקראתי עכשיו שהם הפסידו רק בעשר זה די הפתיע אותי.

כתיבת תגובה