הנאגטס בדרך לסוויפ, הניקס מראים קשיחות מול הקאבס וההוקס משיגים ניצחון כבוד בערב קליעה משוגע ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס בדרך לסוויפ, הניקס מראים קשיחות מול הקאבס וההוקס משיגים ניצחון כבוד בערב קליעה משוגע ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ניו יורק ניקס 99 (2) קליבלנד קאבלירס 79.(1):

אחרי רבע ראשון צמוד הניקס ברחו ברבע השני ובסה"כ עצרו את הקאבס על 32 נקודות בלבד במחצית הראשונה וזה מה שהכריע כאן את משחק מספר 3 והניקס שומרים על יתרון הביתיות כשהם מציגים יתרון קשיחות ובגרות דרמטי שאם הקאבס לא ימצאו דרך לסגור הם ימצאו עצמם בבית מוקדם מהצפוי.

מובלי סיים עם 10 ו-10 וממשיך מאוד להתקשות. אלן סיים עם 6 בלבד, גארלנד הושמד על ידי ההגנה של הניקס וסיים עם 4 מ-21 וכל הצדדים מזהים אותו ובצדק כמפתח של קליבלנד בסדרה. לוורט שעלה בחמישיה סיים עם 17 ומיטשל הוסיף 22, ושוב הספסל של הניקס לא תרם דבר כשהעמדה החמישית בחמישיה והספסל ממשיכים להיות בעיה רצינית עבור הקאבס.

בצד השני בראנסן עם 21 יעילות ובארט עם 19 הובילו בעוד ראנדל היה מחריד עם 3 מ-15 אבל הסיפור היה ההגנה של הניקס ובתוכה אובי טופין שב-15 דקות תרם 4 חטיפות וזרע הרס בהתקפה של הקאבס.

אטלנטה הוקס 130 (1) – בוסטון סלטיקס 122 (2):

לפני הסדרה דובר על כך שאטלנטה תצטרך ערב התקפי יוצא דופן כדי לעשות משהו מול הסלטיקס האלה, ובדיוק ערב כזה היא קיבלה הלילה כאשר קלעה 56% מהשדה מול הסלטיקס כשהם גם נהנים מיתרון דרמטי בריבאונד 29-48, והסלטיקס יצטרכו למצוא את האינטנסיביות שלהם מחדש במשחק מספר 4.

טייטום סיים עם 29, סמארט הוסיף 24 ובראון היה קר עם 15 ו-0 מ-4 מהשלוש אבל כאמור זה לא היה הסיפור אלא היכולת החלשה בהגנה ובריבאונד.

בצד השני יאנג נהנה ממשחק טוב של 32 ו-9 אסיסטים אבל הסיפור היה יכולת הקליעה של השחקנים המשלימים. סדיק ביי, ג'ונסון ובוגדנוביץ' חברו ל-8 מ-10 לשלוש, אם אפילו רק אחד מהם מגיע קר, התוצאה כאן שונה.

מיניסוטה טימברוולבס 108 (0) – דנבר נאגטס 120 (3):

מיניסוטה כאילו הייתה קרובה, אבל למעשה, לא הובילה למין הרבע הראשון ודנבר הייתה בשליטה מוחלטת במשחק כמו גם בסדרה והדרך השקטה והבטוחה שבה הם מנצחים את מיניסוטה בניגוד גמור להרבה מקבוצות הצמרת האחרות (מילווקי, בוסטון, גולדן סטייט, פיניקס) שמסתבכות אמור לתת ליוקיץ' ולחברים הרבה ביטחון לקראת ההמשך. הלילה היה להם 57% מהשדה אשר יחד עם שליטה בריבאונד לא אפשר למיניסוטה לחלום כאן על נצחון והנאגטס יכולים לסגור עניין ולהרוויח מנוחה יקרה במשחק מספר 4.

טאונס סיים עם 27 ו-4 איבודים, אדווארדס הוביל והמשיך להראות שהוא העתיד של הפרנצ'ייז הזה עם 36 נקודות. גובר סיים עם 18 ו-10 ריבאונסים וקונלי היה פושר עם 12 ואולי היה כדאי שבאיזון פנים חוץ הזאבים יתנו לו לעשות יותר בהתקפה. אבל מה שהפסיד היום למיניסוטה את המשחק היה העומק עליו וויתרו בעסקת גובר כאשר אף אחד בספסל שלהם לא הצליח לעשות דבר, בעיקר בלטו נואל ואנדרסון שב-40 דקות משותפות קלעו 1 מ-13 משלוש. אווץ'.

בצד השני MPJ כיכב עם 25 נקודות רק שישאר בריא, מארי היה פושר עם 18 ו-1 מ-6 לשלוש, יוקיץ' עם טריפל דאבל של 20 12 אסיסטים ו-11 ריבאונדים הראה איזה שחקן מיוחד הוא והנאגטס כבר ב-0-3.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. פשששש דור סחטיין על המהירות. השחקנים עוד לא סיימו לרדת כולם לחדר הלבשה
    .
    נשים את זה גם פה:
    על פניו זה נראה שהניסוי של הטימברוולבס עם גובר נכשל, שהוא בעצמו לא ממש תורם עם אירועים כאלו ואחרים כמו האגרוף לאנדרסון. אבל גם בלעדיו הקבוצה הזו שווה לא יותר הסיבוב ראשון בפלייאוף, בטח ש-KAT לא מבצע עוד קפיצת מדרגה.
    בכל מקרה, גם בגלל הפציעה של KAT, ה"שלישייה הגדולה" של הטימברוולבס (יחד עם קונלי המצויין שהגיע לקראת סוף העונה) לא שיחקו יותר מדי דקות ביחד כדי להסתנכרן כקבוצה.
    .
    הניקס כרגע פיזיים מדי עבור הקאבס. רנדל חזק מדי עבור הקו הקדמי של הקאבס ומגיע לטבעת בקלות מרשימה.
    ברונסון זה השתלת מוח רצינית לניקס. זה שקיובן הפסיד אותו זה ענישה בסקילה באבנים במרכז הכפר.
    .
    בוסטון חטפו סטירה במשחק שההוקס "התפוצצו". במשחק הבא הסלטיקס יחזרו לסורם

    1. בוא, קאט לא שיחק כל העונה, תן להם זמן לרוץ ביחד לפני שאתה קובר את זה. מה גם שגם בשיאם דנבר עדיין קבוצה יותר טובה כרגע ככה שהפסד להם לא מעיד שמשהו לא עובד.

      1. אתה בפוזיציה גרועה מאז הטרייד היית בין הבודדים שהגנו עליו.
        בוא שים את כל הבחירות ואת כל השחקנים שעברו בצד ועזוב את המקס (גובר "כנראה" לא שווה מקס).
        על אדוארד קסלר שמעת?
        הוא לבד – הבחירה של הדראפט הזה- נדמה לי שנבחר 20- 10 כזה בערך לא זוכר ולא בודק – הוא לבד שווה היום יותר מגובר. מבחינת ערך לקבוצה. לא מדבר על זה שמרוויח עשירית ממנו. זאת הבחירה החמישית (!!) למעשה שמיני נתנו על גובר. אז כשאתה מדבר על בחירות עלומות הינה בחירה אחת עלומה והמשמעות שלה. בקרב פנים מול פנים שהיה בינהם קסלר ניצח בגדול. זה היה טרייד גרוע אחד הגרועים בהסטוריה ואין יותר מה לאמר בעניין.
        כ 90% אומרים ככה הם כנראה צודקים.

      1. בוא נפתח את זה. מה בדיוק שילמו עליו? לגבי הבחירות העתידיות רק אלוהים יודע מה יצא מהם, צלש או טרש, כשרוב הסיכויים שאלו לא יהיו בחירות לוטרי ובבחירות האלו בדרך כלל דגים שחקנים משלימים חביבים לכל היותר. אולי איינג' ידע לתרגם את הבחירות האלו לטרייד שיביא חיזוק רציני, אבל גם כאן נאלץ לחכות לפני פסק הדין.
        לגבי השחקנים שעברו, כולם מזכירים את ווקר קסלר, שחקן חמוד לאללה אבל כנראה סוג של פלאמלי. אני עוד לא בטוח שיוטה נצחו את הטרייד הזה.

        1. גם מאליק ביזלי, פטריק בברלי, ג'ארד וונדרבליט. גולדן סטייט וההיט הוכיחו בעונה שעברה כמה רחוק עומק מביא אותך.
          מעבר לבחירות הדראפט מינסוטה גם נתקעו עם החוזה הענק של גובר.
          אם אתה מוותר על כל כך הרבה עומק, כל כך הרבה מ"כרטיסי הגירוד" לעתיד ונתקע עם מאזן יותר נמוך ממה שהיה לך, נראה יותר גרוע כשאתה בפלייאוף ואף אחד לא מהמר על זה שגם בעונה בריאה לגמרי תגיע יותר רחוק. כנראה שעשית עבודה ממש לא טובה.

    2. מסכים לגבי מיני, צריך לתת להם עוד זמן גם אם ברור שהמחיר בעסקת גובר היה גבוה מדי.
      הניקס מפתיעים לטובה ואני לא שומע אף מילה טובה על הקצב. מובלי ואלן לא מנוצלים בקאבס, אי אפשר להסתמך על ניסים של מיצ'ל.
      בוסטון קצת שיחררו, ינצחו את המשחק הבא.

    3. אברי
      אני הייתי בין המצדדים בטרייד של גובר.
      והאמת – בשעתו – זה נראה הימור לגיטימי. הם היו קבוצה שהולכת לשום מקום (=סיבוב ראשון בלחץ), והיו צריכים לנענע את הספינה ולהמר.
      הם הימרו בצדק על משהו שהיה לו פוטנציאל של צל"ש, אבל גם של טר"ש.
      אחרי שנה אפשר להבין שההימור נכשל. עדיין – אני מעדיף GM שמהמר על כזה שביודעין שוקע בבינוניות.
      .
      עד מתי החוזה של הצרפתי?

  2. לטעמי, בהינתן בריאות (טפו, טפו, טפו) –
    הנאגטס הם הקבוצה הפייבוריטית לזכייה באליפות.
    ההתקפה שלהם כרגע מתקתקת ברמה מעל שאר הקונטנדריות,
    והעומק שלהם פשוט מרשים.

    1. אהבתי את האנטי ניחוסון אבל אני חושב שיוקיץ' אמור להתקשות מולכם במידה ותעברו (וסביר להניח שתעברו), יותר ממה שהוא מתקשה מול מיני. החיסרון שיש לכם במאצ' אפ בשחקני כנף איכותיים בולט בקבוצה שמורכבת בערך מכאלו ויכולים להקשות על בוק וKD. לנאגטס ישנה בעיה לא פשוטה הגננתית בהקשר הזה. למעט גורדון אני מתקשה לראות את מי יש להם לזרוק על דורנט (עם כל הכבוד לפופ)

      1. מיני הם הקבוצה שהייתה הכי יכולה להקשות על יוקיץ' וגורדון. גובר אמור לדעת לשחק הגנה וטאונס מספיק גדול כדי סתם לעמוד שם וזה ישפיע.
        למרות זאת, גם אני עוד לא משוכנע איך הנאגטס ייתמודדו עם קבוצות שיש להן שחקנים יותר מהירים, ויותר קשיחות, שזה בערך כל השאר במערב.

      2. הסאנס משחקים גרוע. יש גבול עד כמה בוקר/דוראנט יעבוד, בעיקר לנוכח מעמסת הדקות.
        גם קרייג בשלב כלשהו ירגע, ואז בכלל לא נותרות אופציות בהתקפה.
        דנבר משחקים פשוט יפה. יוקיץ' מפעיל את כולם, וכולם פוגעים וממעטים לטעות.
        שמיים לארץ, ההבדל בין הקבוצות.

    2. לדעתי – הפוך . חשבתי , ואני עדיין דבק בזה , שהנאגטס אפילו לא תצא מהמערב. הסדרה מלמדת יותר על חולשת מיני מאשר עליהם.
      עד שהחל הפלייאוף חשבתי שהסאנס המועמדת העיקרית לצאת מהמערב. התצוגה שלהם מול קליפרס מוחלשת מעבירה את הז'יטונים שלי לגריזליס , למרות ההפסד במשחק הפתיחה ללייקרס.

      1. עומק יכול לבוא לידי ביטוי ב-10 שחקנים שמשחקים דקות משמעותיות.
        הוא גם יכול לבוא לידי ביטוי ב-8 שחקנים שתופסים חלק מרכזי מהם 6 בדאבל פיגרס (כולם באחוזים טובים) מהם 5 שחקנים עם 40%+ מהשלוש.
        .
        אם אשווה לסאנס לרגע,
        יש להם תלות עצומה בדוראנט ובוקר.
        למעט קרייג שמפציץ ואייטון שלוקח רק מה שנותנים לו,
        אין להם מישהו שכרגע אפשר לסמוך על תפוקתו.

            1. כי יוקיץ'…

            2. נגיד יוקיץ' + מורי = בוקר + דוראנט.
              ההבדל בין הקבוצות הוא כל השאר.

            3. אתה מפספס, יותר שחקנים מעורבים בהתקפה זה כי יוקיץ'.

            4. א. ברור יוקיץ'.
              ב. גם יוקיץ', כאשר לא שיחקו לצדו מורי וג'וניור בריאים לא הצליח להעביר את הקבוצה סיבוב (למען הסר ספק – זו לא תלונה לגבי יכולתו של יוקיץ')
              ג. הפואנטה שלי. עומק. מספיק שחקנים שמסוגלים לקלוע (גם אם זה דרך יכולת ניהול המשחק של יוקיץ') כך ש-20 נקודות שלו מספיקות.

      1. לא יודע. הלייקרס וגולדן יכולות לנצח, ובכל מקרה הסדרות עצמן ממש מהנות.
        יש שנים שזה לא ככה, ברור, אבל דוקא השנה…

      1. משחק נוראי הגנתית של שני הקבוצות, ההגנה של בוסטון הייתה פשוט נרפית אם זה במאבק על הריבאונד ואם זה שנותנים ליאנג בידוד על הורפורד ומתפלאים שקולע.
        .
        בצד השני ההגנה בכלל מביישת כמות הפעמים שטייטום חודר דרך האמצע ומטביע בלא מפריע שאין שום שומר עליו או רוטציה הגנתית , אני בכלל לא מדבר על כמות השלושות החופשיות. אם הייתי סניידר הייתי שובר כיסא על הראש של האנטר וקפלה ואת ג’ונסון הייתי דורס עם האוטו. צעירים אתלטים שמזייפים בהגנה נטו בגלל עצלנות, יאנג סתם גמד

  3. בנושא אחר, ובחזרה לתקרית דומנטאס-דריי.
    חוץ ממני , היתה כאן תמימות דעים שדריי דרך בכוונה על סאבוניס וההרחקה שלו היתה מוצדקת , הן מהמשחק והן ממשחק 3 .
    מציע לכולם לקרוא את המאמר הבא. ולפני שאתם מגיבים לי , תחשבו טוב מה הייתם חושבים וכותבים על האירוע אם היה מדובר בכל שחקן אחר .

    https://www.ynet.co.il/sport/article/hjzyxwlxn

    1. אין בכתבה הזו שום דבר חדש או מחדש. קצת התממות (לא היתה לו ברירה!), קורטוב של וואטאבאוטיזם, והתעלמות מהברור #1: הוא דווקא קיבל עונש מאוד קל על המעשה הזה, והתעלמות מהברור #2: כן, ברור שלהיסטוריה של בנאדם יש השפעה על העונש, כך אגב עובדות מערכות המשפט הפלילי (שלדעתי רלוונטי כאן…) בכל העולם.

      1. גם אמביד צריך להיות מורחק וגם סאבוניס אם כבר.
        ודריי בכלל צריך להיות מורחק מקצועית הוא נזק לגולדנים ואני חושב שקר מת להשאיר אותו על הספסל אבל מפחד מהתגובות שלו

        1. לגבי אמביד, בוא לא נערב שמחה בשמחה. לגבי סבוניס, אכן לכלך אבל חטף טכנית וזה עונש שלדעתי לפחות פרופורציונלי לעבירה.

          1. מדהימה היכולת שלך להתעלם מהכתוב .
            בוא נישאר עם הלוחמים . נניח שזה היה קורה עם קליי . עכשיו תחשוב שוב .

    2. הצעד קדימה של גרין היה מיותר. מה שקרה אחר כך… להאשים את סאבוניס בתפיסה שדי ברור שאירעה אינסטינקטיבית זה מגוחך. גם הדריכה נראתה לי לא מכוונת – אבל גרין כבר הכניס את עצמו למצב.
      .
      היסטוריה משפיעה על החלטות ענישה. כמו שההשעיה החמורה של קיירי על השטות האנטישמית שלו נראתה לי יותר בגלל הצטברות של מעשים קודמים שכבר הקפיצו את כולם. מתישהן מאבדים סבלנות.

        1. השיתוף של הסרט ה"כאילו תעודה" שדי ברור שהוא אנטישמי בטוויטר.
          אפשר לפרשן אם זה הדבר הכי חמור שהוא עשה ואם הוא עשה את זה מאיזושהי הבנה של מעשיו וכו…
          בסופו של דבר, מכל הקשקושים שלו זה מה שהביא להשעיה שלו.

          1. לא צפיתי בסרט אז לא יודע אם הוא ״אנטישמי״. אבל לעניות דעתי להשעות שחקן כי עשה לייק לסרט כל סרט באשר הוא, זו פגיעה חמורה יותר בחופש הביטוי מאשר ״הפגיעה״ עבורינו כיהודים.

            1. הקש ששבר את גב הגמל

    3. הכותב של המאמר שהבאת צריך משקפיים בדחיפות, פשוט היתממות מגעילה שמגינה על דריימונד למרות שהוא בבירור אשם.

    4. "נאחז באוויר, נאחז באוויר, נאחז באוויר". אם האילנות שאתה נתלה בהם הם כתבה מ-ynet nba של זאב אברהמי, אפעס…
      .
      "למשל, אחד הדברים שמקובלים: 'אין דרכה של אישה לשבת בבית דין'. נו, תאמר, ויש נשים שופטות, משפטניות? אומרים 'זה לא קיים!' מפני שבעולם ההלכה זה לא קיים. צריך להבין את הפסיכולוגיה הזאת — 'זה לא קיים!' גם אם אתה רואה את זה בעיניך — אבל זה לא קיים!"
      (ליבוביץ על מעמד האישה בהלכה, 1988~).
      .
      https://youtu.be/UmXV-A1fUsc
      .
      הייט, אני מעריך את תגובותייך המחכימות לרוב, ומעריך אותך כמגיב. אבל הבליינד-ספוט שלך על גולדן (ושל טראסט על פילי, אפשר להיזכר בתקופה המאוחרת עם בן סימונס) דומה במקרה הזה לדעת עולם ההלכה מול העולם האמיתי, קרי, המציאות.

    5. כאוהד הלוחמים מקומו של גרין כבר מזמן בזירת האיגרוף לא בכדורסל.
      אני אוהב מאוד את השחקן הזה ומאוד מעריך אותו חושב שהוא חשוב ללוחמים אבל ביושר קשה לאמר עליו משהו אחר.
      אלים.

  4. אחלה סיקור, תודה רבה דור.
    .
    בוסטון – אנומליה ותו לא. הדברים יחזרו למסלולם במשחק הבא.
    .
    דנבר – הדברים במסלולם ולא יחרגו ממנו משמעותית. משחק שהתנהל על מי מנוחות ותוצאתו הסופית לא הוטלה בספק בשום שלב.
    .
    קליבלנד – לא יודע מה המסלול כאן. נראה שמה שעבד בעונה הסדירה לא כל כך עובד בפלייאוף. אולי בגלל מיטשל, אולי בגלל גארלנד, אולי בגלל שהם עדיין צעירים, אולי בגלל המאמן, אין לי מושג. מעניין מה יצליחו לשנות במהלך הסדרה, ומה ישתנה בקיץ (ניק נרס פנוי, #רק_אומר).

    1. קאבס מאד פשוט. הם לא מספיק קשוחים לעמוד מול הניקס. וזה משונה כי פתיחת עונה הם היו הדבר הכי קשוח ששיחק כדורסל. אבל, נזכרתי גארלנד חזר.

  5. תודה על הסיקור.
    בוסטון קראו יותר מדי תגובות שטענו שאטלנטה גמורה.. זילזלו וחטפו.
    מיני שילמו יותר מדי בשביל סיבוב ראשון לא תחרותי… לא ברור לי מי אשם , קאט האנמי, המאמן, גובר עצמו שלא הפנים שמה שקורה מחוץ לפרקט משפיע כמו העניין עם הקורונה או האגרוף בגינו לא שיחק בפלייאין.

  6. תודה דור. אחלה סיקור.
    ציפיתי ממיניסוטה ליותר. נוכן הם לא שיחקו יחד ונכון הם עשו שינויים די באחרונה (קונלי על ראסל) ונכון הם איבדו את מק'דניאלס.
    עדיין, ציפיתי שיהיו יותר תחרותיים. במשחק 2 בחצי השני נראה שיש מצב – אבל מסתבר שלא.
    הייתי נותן לפרויקט הזה לרוץ עוד שנה עם חיזוק משמעותי של הספסל (הערב 10 נק' בלבד מול 29 של דנבר). הייתי שוקל גם החלפה של המאמן. יש שם כלים מצויינים – קאט, אדוארדס, קונלי, אפילו גובר, וגם סלואו-מו : תירוצים לא חסר – בכל זאת אפשר היה להוציא מהם יותר.
    .
    אם בוסטון יפסידו את משחק 4 הם סתם מסבכים את עצמם ומוסיפים עומס לקראת פילי. זה משחק חשוב עבורם. ב-2019 הלוחמים זלזלו בקליפרס והסתבכו בסדרה ארוכה שהוסיפה עומס ותרמה בעקיפין (כמעט במישרין) לפציעה הראשונה של דוראנט.

  7. טעות של קליבלנד להביא את דונובן. שחקן עונה סדירה שאין לו הגנה. גם מוריד מההתפתחות של דארלנד. מזכיר שגארלנד נחשב בעיני רבים לשחקן השני הכי טוב שנולד בקליבלנד עד שמיטשל הגיע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט