אירועי דיומא – 19.04.2023 – אופניים, סנוקר וכדורסל

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ פלש ואלון

השבוע המסיים של עונת קלאסיקות האביב נמשך עם הראשון בצמד קלאסיקות הארדנים בבלגיה, הלא הוא מירוץ הפלש ואלון. מדובר במירוץ קצר יותר יחסית לשניים האחרים של השבוע, וזאת מסיבה אחת פשוטה – הסיום שלו בקיר של הוי. הקיר הנ"ל הוא טיפוס קצר של קילומטר וחצי סה"כ, אך בשיפוע ממוצע של 9.3%, המגיע בסיום גם למספר בלתי אפשרי של מעל 20%. את הגהינום הזה הרוכבים יזכו לעבור עוד פעמיים לפני כן. זה הופך את הדינמיקה של המירוץ לשונה לחלוטין מכל שאר קלאסיקות האביב, כשבמקום בריחות ופיצולים מרובים של הדבוקה, אנו בד"כ רואים את חבורת המטפסים מגיעה יחדיו אל הטיפוס הנ"ל, שם החזק ביותר ישרוד לאחר טיפוס מפרך בהילוך איטי. מירוץ זה הוא יום חגם של הפאנצ'רים, אותם מטפסים שאוהבים את השיפועים הקצרים והתלולים במיוחד. אשר למועמדים, כרגיל ראש וראשון לכולם הוא טאדיי פוגאצ'אר. פוג הוא אמנם לא פאנצ'ר, אלא שלזכותו תעמוד העובדה שכמה מהפייבוריטים הגדולים ייעדרו מהמירוץ עקב מחלות ופציעות, ובראשם ז'וליאן אלאפיליפ, וגם זוכה השנה שעברה דילן טיונס, כמה חבל. את פוג ילוו כאן שניים שיכולים בעצמם לזכות במירוץ, בדמותם של דייגו אוליסי ומארק הירשי, האחרון הזוכה לפני שלוש שנים. מול הסלובני יתמודדו כמה מטפסים חזקים כמו קוסנפרואה, צ'יקונה, מרטינז, הינדלי, היגיטה, בארדה, לאנדה, סקלמונס, גודו ובארגיל. קבוצת IPT תיאלץ בהיעדרו של טיונס לסמוך על מייקל וודס, שעמד על הפודיום של המירוץ לפני שלוש שנים. שידור ביורוספורט 1 מ-14:30 (סיום צפוי בסביבות 17:00).

סנוקר – אליפות העולם משפילד / אסף צרפתי

אליפות העולם ממשיכה במשחקי הסיבוב הראשון, אחרי יומיים היעדרות אשתדל לעשות סדר במה שהתרחש בימים האחרונים ובמה שעוד לפנינו היום ומחר אך ראשית נתחיל עם הדבר הזה :

טוב… ללא ספק דבר שאף אחד מעולם לא ראה במשחק סנוקר ובוודאי שלא במעמד כזה, מחאה של פעילי איכות הסביבה שאשאיר לכם להחליט אם היא לגיטימית או לא.

בכל מקרה המשחק בין מילקינס לפרי היה בתחילתו כשזה קרה והוא הופסק ויושלם רק מחר… מי אמר שסנוקר זה משעמם.

נחזור ברשותכם למשחקים עצמם ולאלו שכבר הסתיימו והבהירו במקצת את תמונת שמינית הגמר.

על אלוף העולם המכהן שניצח עוד ביום הראשון כבר דיברנו מספיק. הרוקט ישחק בשלב הבא מול האיראני הנהדר חוסיין ואפאי. ואפאי נקלע לפיגור קל 5-4 מול דינג בסיבוב הראשון אך חזר למחרת בכושר פנטסטי ומחץ את הסיני 10-6 כשהוא מפגין סנוקר נהדר שמאפיין אותו כל העונה. ואפאי  היה עם בטן מלאה על יריבו הבא בראיון אחרי המשחק והחל לחמם את האווירה כשאמר שרוני "בנאדם נחמד כשהוא ישן" ו "הוא כבר לא הגיבור שלי". אם ואפאי ימשיך בכושרו הנוכחי הוא בהחלט יכול לחולל הפתעה, אבל עוד חזון למועד.

מפגש נוסף שנקבע לשמינית הוא מארק וויליאמס מול לוקה ברסל. הבדחן הוולשי לא התקשה במיוחד מול ג'ימי רוברטסון, (אין קשר לניל) הוביל לאורך כמעט כל המשחק וסיים ב 10-5. ברסל לעומתו, שהודח בפעמיים הקודמות במעמד זה בפריים מכריע, גאל את עצמו ובמותחן עצום מול ריקי וולדן שכבר פיגר ב3 פריימים בסשן הערב הצליח לייצר ברייק נהדר בפריים המכריע ולהעפיל לשלב הבא.

מפגש שמינית רותח במיוחד נקבע בין בינגהאם חביבנו ומארק אלן, אחד הפייבוריטים לזכייה. אלן הוביל 5-0 על פן הסיני שהתעורר והצליח לצמק ל 7-5. במשחק מורט עצבים שנמשך עמוק לתוך הלילה הצליח אלן לקחת את שלושת הפריימים האחרונים. יהיה לנו משחק משחק בשמינית.

פייבורטים נוספים שצלחו את הסיבוב הראשון ובקלות יחסית הם ניל רוברטסון (אין קשר לג'ימי) וג'ון היגינס שניצחו שניהם 10-3. רוברטסון יפגוש את ג'ק ג'ונס (שהדיח במפתיע את אלי קרטר) והיגינס מחכה למנצח בין קיירן ווילסון לריאן דיי שישוחק היום.

משחקי היום :

12:00 ג'ק ליסובסקי  – נופון סנגקהאם (6-3 לליסובסקי)

12:00 קיירן ווילסון – ריאן דיי

הלוחם ווילסון מתחיל את התחרות מול המדורג הבכיר מהמוקדמות שנמצא בכושר טוב. זה יכול ללכת צמוד מאוד ואפילו לדיי.

משחקי שעת התה :

 16:30 ג'ד טראמפ – אנתוני מק'גיל

16:30 מארק סלבי – מת'יו סלט

טראמפ בצרות צרורות, הוא בפיגור 6-3 ונראה כמו היריב הנחות מול מקגיל שבשנים האחרונות מתגלה כחיית קרוסיבל. אני לא אופתע כלל אם הוא יסיים את העבודה היום.

מארק סלבי, אלוף העולם מהשנה שעברה ואחד הפייבוריטים לזכייה השנה, מתחיל מסעו במפגש קשוח מול סלט ההתקפי. קרב סגנונות שיסתיים רק מחר.

משחקי הלילה

21:00 –  שון מרפי –סי ג'יאוי

21:00 – קיירן ווילסון – ריאן דיי

גם שון מרפי מהפייבורטים והמהנים ביותר לצפייה על השולחן ומחוצה לו מתחיל את האליפות שלו. הוא כמובן פייבוריט מובהק מול הצעיר הסיני שצלח את המוקדמות.

שידורים ישירים ביורוספורט ו BBC . צפייה מהנה

כדורסל – הישראליות במשחקי להיות או לחדול ברבעי הגמר במפעלים האירופים / אילן אגינסקי

הפועל ירושלים תארח את אא"ק אתונה (19:00) במשחק השלישי בסדרת הטוב מ-3 ברבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. המצב בסדרה 1-1. שידור בערוץ 55.

הפועל תל אביב תתארח ברבע גמר היורוקאפ אצל בדאלונה הספרדית (21:00). המנצחת תעפיל לחצי הגמר ואילו המפסידה תסיים את העונה האירופית שלה. שידור בערוץ 54.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי ההפסד בשבוע שעבר באתונה ואירועי האלימות הקשים שאוהדיה ספגו ביציע שכללו בין השאר זריקת אבנים, חזיזים וזיקוקים שרק במזל לא גבו פגיעות חמורות בנפש. כתוצאה מהתנהגות האוהדים נענשה אא"ק במשחקים ללא קהל בעונה הבאה וקנס כספי.

קצת מהטרור שהשליטו אוהדי אא"ק

הפועל ירושלים תגיע למשחק עם רוח גבית חזקה מהקהל כאשר לראשונה אי פעם היא תצליח למלא לבדה את הארנה בירושלים שמכילה 11,000 מקומות.

בצד המקצועי הפועל ירושלים תנסה לשחק את המשחק ההגנתי הרגיל והמרשים שלה עם ממוצע ספיגה של 72.57 נקודות למשחק העונה במסגרת האירופית ולא לתת לאא"ק להיכנס למשחק התקפי כפי שהם אוהבים לשחק וכפי שהם קלעו ביוון (94). ירושלים תקווה לקבל לראשונה בסדרה תרומה התקפית מהגבוהים שלה (הנקינס ושגב) שעד כה בסדרה לא מצליחים לבוא לידי ביטוי וקלעו רק 11 נקודות משותפות באחוזים נמוכים.

קרדיט: פיבא

הפועל תל אביב תרצה להמשיך את העונה האירופית המרשימה שלה ולא להסתפק בהגעה לרבע הגמר. הפועל נמצאת בכושר נהדר וניצחה בשבוע שעבר את ונציה 80-90 בהיכל קבוצת שלמה כאשר בחלקים גדולים מהמשחק הובילו אותה בר טימור, אולי בעונתו הטובה בקריירה וגיל בני.

קרדיט: יורוקאפ

יריבתה החזקה מדורגת במקום השישי בליגה הספרדית ואך לפני שבועיים גברה על ולנסיה מהיורוליג. בבית במוקדם סיימה בדאלונה במקום השני ומאזנה במפעל עומד על 13 נצחונות ו-5 הפסדים בדיוק כמו הפועל תל אביב. ממוצעי הספיגה והקליעה של שתי הקבוצות הם קרובים וכך גם סגנון המשחק, הפועל חוטפת מעט יותר כדורים בממוצע מיריבתה ואולי זה יהיה המפתח למשחק – מי תאבד/תגנוב יותר כדורים. עוד מפתח אפשרי למשחק הוא ההתמודדות של גבוהי הפועל מול אנטה טומיץ' בצבע. בגילו המתקדם (36) הוא הקלע הבולט של הספרדים ומעניין לראות אם פרנקו ימצא לו פתרון.
צריך לזכור שבשיטה הזו של היורוקאפ כל קבוצה יכולה ביום נתון לנצח כל קבוצה ולשלוח את יריבתה הביתה כמו שקרה לפרטיזן בלגרד בעונה שעברה.

גם ננו גינזבורג מאמן פרומיתיי האוקראינית ישחק הערב ברבע הגמר מול פרומיתאס היוונית.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. תודה רבה.
    היומיים האחרונים היו מלאים וגדושים באירועים חריגים בסנוקר.
    מלבד האירועים שציינת (המחאה ההזויה והביף החריג של ופאי), היו שני 146 עוקבים של רוברטסון, ששיחק סנוקר אלוהי ונראה כמו המועמד המוביל כרגע לזכייה.
    עד לאותו רגע, היו 5 146 בלבד בהיסטוריה של הטורניר!
    והמשחק של ג'ונס נגד קרטר. לא היכרתי את ג'ונס. הוא היה פשוט מעולה נגד קרטר, וחיסל את הוטרן למרות שזה נלחם על חייו ונתן הכל.
    טראמפ – מקגיל – מקגיל עושה את שלו. אבל הוא כרגע משחק מול מגרש ריק מול טראמפ.
    טראמפ פשוט משאיר לו שולחן קל אחד אחרי השני עם טעויות קשות ומקגיל פשוט צריך לאסוף את הכסף מהשולחן.
    אני מצפה למשחק ענק בין סלט לסלבי.

    1. תודה רבה על התוספות אשך, לא ראיתי כמעט מהמשחק של רוברטסון, 146 פעמיים זה אדיר ונדיר והוא בטח מתבאס שלא הצליח להגיע למקסימום. בהחלט התחלה עמוסה לשבוע הראשון של האליפות. יהיה מרתק בהמשך

            1. אין לכל כדור ניקוד קבוע? (עד כדי פאולים וכאלה)

            2. יש.

            3. אבל מי אמר שכל פעם תכניס את השחור

            4. אוקיי קראתי עכשיו איך הניקוד מתבצע

          1. אתה מכניס צבע אחרי כל אדום כדי להמשיך את הברייק.
            לכל צבע ניקוד משלו (2-7), ולכן הברייק שאתה עושה תלוי באיזה צבעים הכנסת, כשהמקסימלי (שחור אחרי כל אדום + ניקוי הצבעים בסוף) הוא 147.

            1. כן תודה, לא ידעתי שקודם מכניסים איזה צבע שבוחרים ורק בסוף מכניסים את כולם

    2. כבר היו לא מעט אליפויות שבהן רוברטסון נראה בלתי עציר בסיבוב הראשון של אליפות העולם, אבל אחר כך משהו עצר אותו. כשהוא ב-flow, אין הרבה שחקנים שמסוגלים לעצור אותו.

  2. הנוכחות של פוג תשפיע מאד על הדינמיקה של המירוץ בדומה לאיך שהנוכחות של סאגאן הייתה משפיעה בזמנו על הקלאסיקות השטוחות יותר. כי להגיע איתו למור דה הוי זו התאבדות. מצד שני פוג מאד רוצה לקחת את זה השנה אחרי הפספוס בעונה שעברה.
    ל-IPT באופן קצת מפתיע יש בסגל 4 מהטופ 15 של השנה שעברה אבל רק שניים מהם יהיו במירוץ כי כמו שאמרת טיונס לא יוכל להגן על התואר ופוזוביבו (15) באלפים האיטלקיים. מי שכן יהיה זה וודסי (6) שירכב עם הספרה 1 על הגב ושולץ(14). אימפי, הול ובוואן היו כאן גם בשנה שעברה.

      1. היו מחזירים אותו לכמה ריידים שירצה – יש לו עוד המון ברגליים. הוא פשוט החליט שמספיק. זה גם אחד המירוצים החביבים עליו. היה קרוב הרבה פעמים.

        1. חחח נראה לי שהוא מתעסק בסלף פרומושן ומנסה להוציא את רוני מאיזון כאילו זה MMA
          .
          כמו שאתה רואה אני לא מתמצא בענף אבל הלכתי לצפות בעקבות ההמלצה שלך ונשאבתי לטראש טוק

          1. שמע זה חריג בכל קנה מידה.
            אם הוא ניסה להוציא את רוני מאיזון, זו בדיוק הדרך ההפוכה לעשות זאת.
            הוא רק מדליק את רוני לתת הצגה.
            ופאי שיחק מדהים נגד דינג, אבל רוני יבוא עכשיו להשמיד, זה יהיה מפחיד.
            יום שישי המשחק

            1. תודה, מקווה שאצליח לתפוס בשעות הלילה. זו רק הוכחה שמה שוופאי עשה עובד על ה-casuals ומטה כמוני בסופו של דבר..

            2. שימו לב שהמשחק מתחיל בשישי אבל פוטנציאלית יסתיים בראשון, שלושה סשנים הטוב מ25

    1. אם כבר נבל, נזכיר גם שוופאי סירב לשחק מול הסקוטי-ישראלי עדן שרב, ברגע שהוא עבר לייצג את ישראל (לפני זה לא הייתה לו בעיה). מן הסתם יש על החבר'ה האלה לחצים פנימיים, אבל לא נראה שבמקרה שלו זה היה משנה.

  3. תודה לכולם, אשמח לשמוע ניתוח לטירוף שהולך כרגע באליפות העולם בשחמט.. 5 הכרעות מ-7 משחקים, עכשיו השאלה האם דינג יכול לחזור מהמלטדאון של אתמול או שהוא בדרך להתפרקות. זה גם שם בפרספקטיבה את חוסר הרצון של מגנוס להמשיך להתחרות על התואר שוב ושוב, זה עומס מנטלי עצום כנראה

    1. מה שאומר שמהפודיומיסטים של המירוץ בשמונה השנים האחרונות נותרו רק שלושה במירוץ הזה – שניים מהם מהקבוצה של פוג (אוליסי והירשי, שגם זכה), והשלישי הוא וודסי…

  4. תודה פאקו. ערב שיכול להפוך למעניין מאוד לקבוצות הישראליות, י-ם פייבוריטית, הפועל ת"א הרבה פחות. ההתמודדות של גבוהי הפועל עם הגבוהים של באדלונה יהיו מפתח לניצחון הערב.

  5. תודה רבה
    ראשית תודה לדוד ואסף על עדכונים מרתקים
    שנית מעבר לאופניים ולסנוקר זהו אחד הימים הגדולים הללו בספורט שבכל רגע יכול להיות משהו
    מדהים שהמשחקים הזניחים ביום הזה אלו מפגשי הגומלין ברבע גמר ליגת האלופות
    אבל גם זה קורה היום …
    מינכן מגיעה מוכה וחבולה לאחר התבוסה 3-0 אצל הסיטי שמצידה בכושר מפלצתי ממש היא עם 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ויחס מטורף של 4-37
    קשה להאמין שמינכן לא הייתה אנדרדוג בתחילת ההתמודדות אז זה אמור להיות של הסיטי אבל בליגת האלופות קרו כבר דברים יותר מטורפים מעלייה של מינכן
    במקביל משחק מוזר בסן סירו אינטר האנדרדוג לפני ההתמודדות תגיע ביתרון 0-2 על בנפיקה ש..טובה ממנה לפחות על הנייר
    רק חמישית באיטליה עם נקודה בודדת ב 5 המחזורים האחרונים באיטליה
    מול בנפיקה שעד לפני שבוע הובילה בדו ספרתי את הטבלה הפורטוגלית
    אך הפסדים ברצף כולל בבית לאינטר םתחו את הליגה והיא רק +4 על פורטו
    כך או כך שער מוקדם של בנפיקה יפתח לדעתי את ההתמודדות .

    בכדורסל אז יש הרבה אקשן
    אישית אני חוזר לאולם הכדורסל לראשונה מזה שנים עקרונית אני כמו אריק אינשטיין המנוח אוהב להיות בבית בטח ובטח בערב ספורט מרתק שכזה אבל הכבוד הלאומי קודם ובעקבות אירועי אתונה אני מוצא עצמי בארנה כשאני בכלל אוהד מכבי אבל הלילה הזה כולנו אדומים ….
    ובכלל לפני שאני צהוב אני ירושלמי …וכבוד ירושלים על הפרק
    עוד היום ברבע גמר ליגת האלופות סל דרבי ספרדי בין טנריפה למנרסה ב טנריפה ב 21.30 המארחת פייבוריטית מובהקת לניצחון והיא גם אלופות המפעל
    נזכיר שמאלגה עם 0-2 על מורסיה ובון שהשיגה אתמול ניצחון קשוח על שטרסבורג 77-83 ו 1-2 בסדרה כבר בפיינל פור

    עוד בכדורסל היום
    כאמור שלב הנוקאאוט ביורקאפ
    לא רק הפועל תל אביב תשחק אלא כולם
    סדר המשחקים
    18.30 טלקום -אולם
    הטורקים מקום שני בבית 2 עם מאזן 5-13 עברו בשמינית את ברשיה 69-77
    הגרמנים מקום 3 בבית 1 עם מאזן 7-11 עברו בשמינית את בודצנוסט 83-92
    19.00 פרמיטיי -פרומיתאס
    האוקראינים ללא הביתיות קבוצתו של ננו גינצבורג הקוסם (איך הוא לא ביורוליג ?)
    סיימו ראשונים את בית 1 במאזן 4-14 ועברו את המבורג הגרמנית בשמינית הגמר 79-87
    היוונים 4 בבית 2 עם 7-11 גברו על בורק 75-89
    21.00 כאמור חובנטוד מול הפועל
    חובנטוד סגנית בית 1 עם 5-13 עברה בשמינית את לונדון 78-89
    הפועל שלישית בבית 2 גם עם 5-13 עברה בשמינית את ונציה 80-90
    22.45 קנריה -פריס
    קנריה ראשונה בבית 2 עם המאזן הטוב במפעל 3-15 עברה בשמינית את בוראסספור 66-72
    פריס חמישית בבית 2 עם 8-10 בלבד הייתה לקבוצה היחידה לנצח בחוץ כשעברה את לייטקבלייס הליטאית עם 98-97 דרמטי
    קנריה ופריס מגיעות מאותו הבית ולכן הם היחידות ששיחקו בשלב המוקדם
    אז קנריה ניצחה פעמיים
    1 ביום 2/11 89-81 בפריז עם 24 נק' לסולטר מיועדענו ג'ון שורנה הוסיף 14 ו 7 ר' דמיאן אינגליס עם 12 כאשר סלאבו קולע 9 וקוטף 8 וחברו בסאס קולע 9 ומוסר 8 בעוד בפריס הפציץ קייל אולמן 30 נק' להם הוסיף 8 אס וגם 5 ר' טופאן 18 סילבה ובאקרים 12
    משחק 2 ב 1/2 קנאריה הביסה 99-118 עם 15/30 מחוץ לקשת מוטאף 22 בלצרובסקי 20 שורנה ואלביסי 12 לאחרון גם 6 אס דיופ ואינגליש 10 לראשון גם 9 קטיפות בעוד בפריס סימס 22 וולאס 19 מיקל רול הזכור 17 גגיץ 14 דניס 12 וג'רמי אוואנס 11 ו 9 ר'

    בחצי הגמר ישחקו המנצחות במפגשים חובנטוד /הפועל לקנריה /פריז
    פרמייטי /פרומיתאס מול טלקום / אולם

    בליגה הלאומית פליאוף רבע גמר משחק 4
    18.45 רמה,ש -מכבי רמת גן רמהש בפיגור 2-1 דורגה 7 בסדירה
    19.30 נהריה מול נתניה נתניה הוליכה 2-0 אך נהריה ניצחה שם ב 2 הארכות גם כאן 2-1 נתניה נתניה 4 בסדירה נהריה 5
    2 הסדרות האחרות הלכו אתמול למשחק חמישי ומכריע כאשר רעננה השמינית גברה על עפולה הראשונה 82-85 וראשון השישית גברה על אשקלון השלישית 77-86

    לסיום היום גם משחק 3 בגמר עף בסדרת הטוב מחמש בין מכבי תל אביב למטה אשר
    מכבי תל אביב הגיעה כפייבוריטית גמורה לסדרה לאחר מאזן עונתי בליגה של 0-18 ולאחר שניצחה גם את מטה אשר בגמר הגביע
    מכבי עלתה גם לגמר גביע האתגר האירופאי לראשונה בתולדות ישראל
    הקבוצות נפגשו כבר בטורניר הכנה לעונה ב 7/10 ומכבי ניצחו 1-3
    בליגה עצמה הם נפגשו לראשונה במחזור 4 ביום 26/11 מכבי ניצחה במטה אשר 3-1
    19-25 25-20 26-28 14-25 עם 86-98 בכולל
    בהמשך ניצחה מכבי 2-3 במסגרת מח 13 מיום 21/1
    16-25 25-16 21-25 26-24 ו 12-15 עם 100-105 בסיכום
    בגמר הגביע ביום 26/2 הביסה מכבי 0-3 24-26 13-25 17-25 ו 54-76 בסיכום

    בגמר פליאוף הראשון הדהימה מטה אשר בתל אביב עם 3-0 חלק אך צמוד של 23-25 24-26 – 20-25 עם 67-76 בסיכום
    אך מכבי החזירה עם 1-3 לאחר שהפסידה מערכה 1 עם 26-24 ניצחה ב 3 האחרות 18-25 24-26 22-25
    משחק 4 בשבת הקרובה במידת הצורך משחק 5 שבת הבאה
    מכבי תל אביב עם 13 אליפויות ו 9 גביעים היא אלופת 21-22 ומחזיקת השנה
    למטה אשר 16 אליפויות האחרונה ב 2020 שהייתה השלישית ברצף וכן 13 גביעים לאחרונה אשתקד 2022

    ..

  6. כמו בשנה שעברה גם הפעם דרל אימפי בבריחה שמגיע בפעם הראשונה אל הקיר ומבחינה שזמנה קצוב (הפער יורד את הדקה).

            1. 🙏

            2. אז יש לפוג למי להקדיש את הניצחון לפחות…

  7. מקגיל מסיים את הסיפור ומדיח את טראמפ כבר בסיבוב הראשון, יפגוש את ליסובסקי בשלב הבא.
    סלבי בנתיים מרשים מול סלט

  8. אני חושב שמגיע פוסט גדול, נרחב ומכובד לסיקור אחד הנצחונות הגדולים בהיסטוריית הכדורסל המקומי כאן.

    1. הקהל הרב ביותר בהיסטוריה המקומית.
    2. איחוד של כלל אוהדי הקבוצות ומפגן תמיכה פטריוטי מהמדרגה הראשונה
    3. משחק הגנה מהמדהימים שנראו כאן
    4. משחק עלייה לפיינל פור של מפעל אירופי איכותי
    5. 40 הפרש

    נהנתי מכל שנייה ואני בטוח שמי שהיה שם לא יישכח את החווייה.
    זה הזכיר לי את ה40 הפרש של מכבי ת"א בגמר היורוליג נגד בולוניה אי אז

כתיבת תגובה

סגירת תפריט