משחקי ההזדמנות האחרונה להגיע לפלייאוף, והבלוג תומך בבולס נגד מיאמי ובת'אנדר נגד הטימברוולבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

משחקי ההזדמנות האחרונה להגיע לפלייאוף, והבלוג תומך בבולס נגד מיאמי ובת'אנדר נגד הטימברוולבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 מיאמי היט (8) – שיקאגו בולס (9):

אהבתי מאוד בשנה שעברה את הבדיחה של ריאן ראסילו שהדהדה את התחושות שלי: אני מדמיין את עצמי במצעד האליפות של מיאמי אומר: "נה, אני לא מאמין בהם, הם תלויים מדי בקליעה של השחקנים המשלימים".

בפועל ההחטאה של ג'ימי באטלר מנעה את התפתחות התסריט הזה (אף אם אני לא רואה תרחיש ביקום שבו הם עוברים את מילווקי או מנצחים את גולדן סטייט אבל נשים את זה בצד), השנה, לכל מי שלא חי בחרדה מההיט או מסונוור מאהדה להיט, היה ברור שמצבם טוב פחות, וגם הפרונט אופיס שלהם הדהד את התחושה הזאת כשלא עשה שם מהלך משמעותי במהלך העונה, למעט הצירוף של קווין לאב.

וראו זה פלא, ההיט קרסו לקראת סוף העונה, איבדו את המקום ה-6 לברוקלין נטס, וכעת, לאחר הפסד משפיל למדי לאטלנטה החלשה (שאוט אווט לקווין שניידר, אני בטוח שהוא יעשה מהקבוצה הזאת יותר ממה שהיא עשתה עד להגעתו), וכעת עומדים בפני הדחה מהפלייאוף.

מי שתצטרך לגרום לזה לקרות היא שיקאגו שנעזרה בבת של דימאר דרוזן ואחוזי עונשין מחרידים במיוחד של הרפטורס כדי להגיע למעמד הזה.

בואו לא נתבלבל, הבולס על אף התאוששות מסויימת לקראת סוף העונה אינה קבוצת כדורסל טובה, זאק לווין הוא וירטואוז התקפי אבל לא בהכרח מרכז של קבוצת כדורזל מנצחת, דרוזן ממשיך להיות יעיל בצורה מעוררת השתאות וקארוסו ממשיך להיות מסיפורי הפיל גוד הטובים של הליגה, אבל סך היכולות ההתקפיות שם פשוט אינו מספק, העומק חלש מאוד והקבוצה לא נראית ככזאת שאי אפשר לנצח בערב נתון, בוודאי בבית.

הדכדוך הכללי במיאמי גורם לפיתוי להמר ששיקאגו תעבור, ואני מאוד מאוד הייתי רוצה שזה יקרה, אבל אני חושב שבסופו של דבר לג'ימי באטלר יש עוד משחק פאק יו אחד in him וזה המשחק הזה.

הימור: מיאמי ב-8

4:30 מיניסוטה טימברוולבס (8) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9):

הסיפור כאן שונה לחלוטין.

מיניסוטה עשתה טעות מחרידה בטרייד שעשתה בתחילת העונה, והבעיה היא לא רק עצם הטעות על אובדן הנכסים וחוסר ההתאמה של החתיכות המובילות בסגל שלה (והכי גרוע הפגיעה בהתפתחות של אנתוני אדוארדס), אלא המשקל העודף של הסיקור של השפעות הטרייד.

השלב האחרון באפיזודה הייתה ההרחקה של גובר בגלל ה"אגרוף" לקייל אנדרסון, כנראה שחקן הכדורסל המעצבן בתבל, וההפסד בהארכה ללייקרס, באחד ממשחקי הכדורסל הגרועים שראיתי בחיי וכזה שהרגיע אותי מאוד לגבי הסיכויים שהלייקרס מסוגלים לעבור קבוצה נורמאלית בשבעה משחקים אבל זה סיפור ליום אחר.

הלילה הזאבים יפגשו קבוצה שהאווירה סביבה אחרת לגמרי. הת'אנדר סיימו את העונה בסערה עם נצחונות על יוטה וממפיס והמשיכו את המומנטום בנצחון הפלייאין על ניו אורלינס.

הם בוודאי עדיין קבוצה לא בשלה, ההגנה בוודאי לא שם, והדרות של שחקנים כמו וייטרס, ג'ו ווויגינס אינן מתאימות לקבוצות פלייאוף, המשחק מול ניו אורלינס גם הראה את המגבלות של שחקנים כמו שני הוויליאמסים, שקלעו 1 מ-12 לשלוש ו-7 מ-23 מהשדה (ואין ממש ברירה אלא שהם יזרקו כי אין אף אחד אחר), אבל גידי ובעיקר SGA ממשיכים להיראות כמו backcourt פשוט אדיר, והם בעיקר קבוצה צעירה שכיף לראות ומקדימה את הטיים ליין שלה, ובשנה הבאה עם בחירות הדראפט שלה ומה שהם יחליטו לעשות איתם, ובתקווה גם הרוקי שלהם שלא שיחק דקה כדורסל העונה, הם יגיעו לשלב שבו קבוצות שהן לא מיניסוטה יצטרכו לפחד מהם.

תמיד יכול להיות שזה יתחבר למיניסוטה, ושאוקלהומה הצעירה לא תצליח לעמוד באתגר, אבל אני מרגיש צורך ללכת לפחות פה עם קבוצת התחושה והאווירה הטובה מול הקבוצה שהאווירה מסביבה לא יכולה להיות גרועה יותר.

הימור: אוקלהומה ב-10

לפוסט הזה יש 88 תגובות

  1. מכריז פה רשמית על קפיצה חזרה על העגלה של שיקגו. אחרי שנים של "רק שיהיה כדורסל טוב" אני חוזר לכור מחצבתי. אם היה חסר לכם אוהד אדום לרדת עליו (דש מקני דלגליש ומשה סיני מ 1981, השנה שבה התחלתי לאהוד ספורט) אני מוכן לספוג כל נאצה, יאללה תביאו את זה. אלכס קארוסו תעשה לי ילד. וגם חשבון כי נהיה מאוחר

  2. "וההפסד בהארכה ללייקרס, באחד ממשחקי הכדורסל הגרועים שראיתי בחיי וכזה שהרגיע אותי מאוד לגבי הסיכויים שהלייקרס מסוגלים לעבור קבוצה נורמאלית בשבעה משחקים אבל זה סיפור ליום אחר." – זה מעולה…
    .
    הסברתי שמיאמי ינצחו את אטלנטה, ושטורונטו ינצחו את שיקגו, אז עכשיו אסביר שמיאמי ינצחו את שיקגו ונראה מה יהיה.
    .
    אוקלהומה תנצח את מיניסוטה.
    .
    תודה רבה דור.

  3. ניתוח מעניין דור שאני אישית מרגיש שילך הפוך ממה שאתה צופה…אבל ראשית : מי השחקן המעצבן בתבל לא הבנתי…גובר או אנדרסון?
    מינסוטה קבוצה עם המון כשרון ואם נאז ריד לא היה נפצע אז בכלל זה אמור להיות קל יחסית…בכל מקרה אחרי ההפסד הצורב לליקרס הם יבואו במוד מפוקס לגמרי…אוקלהומה, אין מה לעשות אחרי נצחון תגיע קצת שבעה, 10% עליה מצד אחד 10 % ירידה מצד שני ואני מהמר שמינסוטה לוקחת ב15… מיאמי שיקאגו המח אומר מיאמי…אבל הוא אמר את זה גם לפני אטלנטה…שיקאגו היא כן קבוצת מומנטום ואני מהמר שבברלי לא יתן לחבורה שלו לאבד את ריכוז ואת ההזדמנות לסדר להם היסטוריה קטנה (מקום 10 ראשון שיעלה לפלייאוף) שיקאגו ב-3

    1. וחוץ מזה ברכות על הזכייה שלך בתואר הmvp והאלוף האולימפי של חוזי הפריוויו השנה…ובהצלחה (החל מההימור הבא כי כאן אני מולך) בהמשך

  4. מיאמי ואוק במשחקים צמודים.

    מחזיק אצבעות לבולס (תחושת בטן שדרוזן מתפוצץ ומנצח על הבאזר אבל הולך עם הראש) ולאוק.

    מה שכן לאוהד הנייטרלי עדיף באקס מיאמי כי את הבולס הבאקס ינגבו בסוויפ ללא רחם

  5. מה לעזאזל עבר על בילי דונובן שלא ראה לנכון לקחת פסק זמן בדקות האחרונות , זה היה צמוד אבל קבלת החלטות של מאמנים ושחקנים מכריעים התמודדויות בדקות האחרונות , תשאלו את דיוויד בלאט.
    באטלר משחק עם כזה ביטחון וסוחב את הקבוצה שלו כשלא הולך שזה משרה ביטחון על האחרים , אתה יודע שאתה יכול לטעות ויהיה ימשהו שיתקן אותך. לעומת זאת בשיקגו לא היה דמות כזאת , המאמן היה צריך לשרטט להם תרגיל שיתן נקודות בדקות האחרונות וישאיר אותם צמודים וזה לא קרה , דרוזן ניסה אבל לוין פשוט קיבל החלטות גרועות , עם כל האתלטיות שלו , הוא פשוט חסר תיחכום , הוא או מנסה שלשה באחוזים גרועים או נכנס לצבע בכוח , אין שום הטעיות בחדירות שלו. ובדקות האחרונות הקבוצה לא צריכה להתמסר כמו משוגעת מסביב לקשת עד שקארוסו מקבל את הכדור אלא השחקן החם שזה היה וויט צריך לקבל כדור . אבל שוב המאמן לא לקח פסק זמן.

  6. זה השלב בעונה שהמאמן של קבוצת 7-8 עומד מול הבוסים/שחקנים שלו וצריך להגיד להם שהם חבורה של חורי תחת עצלנים. ושיזיזו את החלק האחורי שלהם ויתחילו לתת תמורה למהללכת הבייתה באפריל לא נראה טוב ברזומה.

  7. ולחבר זעפרני הנספח הראשון של חוק מרפי אומר שאם יש אפשרות בין השפלה להשפלה יותר גדולה.
    אז ההשפלה היותר גדולה תתרחש.
    לכן מינסוטה שמטה יתרון חמש עשרה רק בשביל נס קונלי ורק בשביל הפסד בהארכה. והיום תנצח בקלות (ראבעק יש להם חומר שחקנים לאליפות, והמוח הכי חכם בעסק בעמדת המרכז אז כמה מחוצקנים זה לא בעיה). אבל אחרי זה הם יאכלו מטאטא עם סך כל +/- של מאה פלוס מדנוואר.

    1. הבנתי שהצורפתי עושה בהיות
      הוא יכול בקלות לתת איזו סנוקרת ליוקיץ, יוציא אותו מהאיזון. האף של האוויל יהפוך מוורוד לאדום ומשם לסגול ושחור.
      בסוף האף יפול.

        1. פרה פרה אבל לצורפתי יש בגט…
          הוא עוד יוציא אותנו רפי הבנה כשיגיע לגמר האין בי איי.
          התרייד הזה של איינג' ייראה פתאום כשובר ביXים?

  8. רוצה לומר.
    זוכים בזכות לזכות במטאטא מיוקיץ.
    דור בלוך, המשפט הזה יותר מידי טוב כדאי לא להכנס למהדורת הסיכום של המשחק. השתמש בו ידידי.

  9. אני רואה מיאמי נצחו
    הם זכו בכבוד לקבל מיאניס פווווווווווו
    שם אין ג'נטלמני. כי למיאמי אין בכלל ריבאונד ומאצאפ נגד חבורת הטאווילים ממילוואקוקי

  10. מי זה האוליגרך הסובייטי עם המחומצצנת?
    ולמה אין פה בהופס בכלל נשים?
    אני יוצא להפגנה, יוחזרו הנשים לאתר לאלתר!

    1. ספציפית, הוא אכן לא היה משהו בחצי ראשון, אבל עם פתיחת חצי שני חטף מרפק שובר לחי לפרצוף.
      אז זה הישג שבכלל המשיך לשחק ככה.
      כללית, הוא הוביל קבוצת אלמונים ושחקני משנה, שהייתה עסוקה בכלל בטנקינג ובלהיחלש ככל האפשר בשנים האחרונות, והיא הצעירה ביותר בליגה, לסף פלייאוף.
      זה חתיכת הישג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט