פריוויו פלייאוף 2023 – סקרמנטו (3) – גולדן סטייט (6) / אבי טרכטמן

ביקשתי לכתוב על הווריורס, קיבלתי לכתוב על הווריורס. קבוצה אותה אני אוהד בערך משנת 2013. אבל אתם יודעים מי הקבוצה שהכי מזכירה את הווריורס הצעירים והרעבים של אותה תקופה? נכון, סקרמנטו קינגס. דינמיים, מוסרים, כיפיים לצפייה והכי ווריורס שהם לא ווריורס. גם הווריורס בשנה שנתיים לפני האליפות הראשונה היו כיפיים לצפייה, אבל עדיין לא בוגרים מספיק בשביל להיות קבוצת הגנה קשוחה. וכך גם סקרמנטו של השנה. אבל אלמנט הכיף ההתקפי קיים בשתי הגרסאות (ווריורס 13-14 וסקרמנטו של היום), ואם נתחשב גם בעובדה שמדובר בסוג של דרבי (שעה וחצי נסיעה, תלוי מאיפה בסן פרנסיסקו בדיוק), תקבלו סדרה שלא בטוח שתהיה טובה מאד, אבל די בטוח שתהיה מהנה מאד.

אם הוא צועק, מי אני שאגיד לא. כן, גם אם הוא תקוע בשנות התשעים.

מפגשים השנה:

היו ארבעה כאלה, ובשלושה מהן ניצחה האלופה. במשחק הראשון עוד באוקטובר, גולדן סטייט ניצחה משחק התקפי ב-5 הפרש כשהיא קולעת 130 נקודות. היא הובילה רוב המשחק, וצלחה ניסיון קאמבק קינגי ברבע האחרון. סטף הוביל עם 33, וויגינס ופול 24 כ״א ואפילו וויסמן שהיה עוד בקבוצה נתן את אחד המשחקים הטובים היחידים שלו. בקינגס היו אלו פוקס עם 26, סבוניס עם 19 וט״ד, ותאומי השלשות מורי הרוקי ומונק הלא רוקי קלעו 4-10 מהשלוש כ״א עם 16 נקודות. במשחק השני בנובמבר הווריורס שוב ניצחו משחק צמוד (116-113), אבל הפעם הקינגס הובילו רוב המשחק לפני הקאמבק ברבע אחרון גדול של הווריורס וסטף. קרי סיים עם 47, וויגינס הוסיף 25 וקליי קלע 16. פוקס עם 28, מונק עם 24, סבוניס עם 19 ו-14 היו הבולטים במפסידים. סקרמנטו סוף סוף ניצחה במשחק השלישי שהתרחש רק שבוע אחרי קודמו והיה צמוד לכל אורכו ( הסתיים 122-115 לקינגס). סבוניס בלט עם 26 ולא פחות מ 22 ריב׳, פוקס עם 22, מורי עם 5 שלשות ו 21 נקודות והוורטר עם 17 תרמו. מנגד, סטף וויגינס, שוב הם, קלעו 27 ו 26 בהתאמה. פול וקליי עשו 18 ו – 17. חודשים אחר כך, במשחק האחרון שקרה רק לפני יומיים, הווריורס ניצחו בשלישית אך הביסו בראשונה עם 22 נקודות הפרש. קליי קלע 29, סטף 25, ודיווינצ׳נזו קלע 18. הקינגס שכבר די הבטיחו את המקום השלישי בפלייאוף נתנו לכוכבים לנוח (חוץ ממורי ובארנס) ואף שחקן לא קלע שם יותר מ 15 נקודות, אבל זה היה גארבג׳ מבחינתם.

העונה של הקינגס (34-48) – הפתעה מרעננת

בגדול, יש מצב טוב שהשינוי האמיתי שעבר על הקבוצה הזאת, הוא מייק בראון. מאמנו החבוט לשעבר של לברון עבר חישול תחת האיש שיאמן מולו בסדרה הזאת וחזר מאמן הרבה יותר טוב – כזה שלוקח קבוצה שהיתה כולה בלגן והביא בה סדר אמיתי, היררכיה, פחות בלגן, אבל המון כיף וכדורסל התקפי מעולה. קבוצה עם פיסות נפלאות בפאזל כולל רוקי אחד מרשים במיוחד, סנטר שהוא סוג של יוקיץ׳ וגארד על אחד בשם ד׳ארון פוקס. די לראות את המדדים בשביל להבין – בסופו של דבר, זאת הקבוצה שקולעת הכי הרבה בליגה, הן בסך הכל והן פר 100 פוזשנים. הם שניים בליגה באחוזי שדה, בעשירייה המובילה הן באחוזי שלוש והן בניסיונות מקו העונשין (ד׳ארון פוקס כמובן). וכמו הווריורס של השנים הטובות, הם עושים את זה עם הרבה אסיסטים (בעיקר באדיבות סבוניס) כשהם במקום הרביעי בליגה שם. אולי ההבדל ההתקפי היחיד בין סקרמנטו לבין הקבוצות המוסרתיות של הווריורס, משחק דווקא לטובת הקינגס שלא מאבדים הרבה מדי (רק חמש קבוצות מאבדות פחות ממנה). התקפית בהחלט אפשר לראות טביעת עין עצומה של בראון (ושוב, בעיניי, גם סבוניס, סוג של מאמן על המגרש). הגנתית כמובן המצב נראה הרבה פחות מבטיח, כשבעיקר הם נותנים לקבוצות לקלוע עליהם המון, אפילו פר 100 פוזשנים, אחוזי יריבות מולם הם במקום השני בליגה (מהשדה) והשלישי בליגה (מהשלוש), וזאת בעיה מול הווריורס, בעיה גדולה. קבוצות גם מניעות כדור יפה נגדם (26 אסיסטים פר מאה פוזשנים ליריבות) ובגדול – החולשות של הקינגס, הם בדיוק החוזקות של הווריורס, ותאמינו לי – הווריורס הולכים לנצל את זה.

שרירים אחרי מהלכים הגנתיים, עדיף. לא ככה דומנטאס?

אם מדברים על שחקנים השנה. אז למרות ד׳ארון פוקס והעובדה שתחת בראון הוא נראה הרבה יותר מרוסן וקבוצתי, ובסך הכל כמו גארד נפלא (אבל לא גארד על. תחשבו יותר קמבה ווקר בשיאו), אבל נדמה לי שהאיש העיקרי הוא הבן של סבוניס, שהוא אולי הגבוה המוסר השני בטיבו בכל הזמנים (נחשו מי הראשון) ובעיקר נראה כמו פוינט סנטר של ממש. כשסקרמנטו משחקים יפה ומנצחים, זה בדרך כלל בגלל שסבוניס הוא האיש המרכזי בהתקפה. מקבל כדור בהיי פוסט, מוסר, מתמקם בחזרה בלואו פוסט, מקבל שוב כדור, ואז מוסר מסירה מהסרטים לאיזה פוש-אין של פוקס או שלשה של קיגן מורי. כשהוא משחק ככה זה פשוט קונצרט, והוא משחק ככה המון. דיברו על הטרייד ההוא של הליבורטן וסבוניס בתור הפסד גדול של הקינגס, אבל נדמה לי שאחרי שנה, אפשר לומר שהיה כאן לפחות ווין ווין, ושסקרמנטו עשתה מהלך עצום. מלך הריבאונדים של הליגה עם 12.4 כאלה, מקום 11 באסיסטים עם 7.4 כאלה, 19 נקודות ב 63% אפקטיבי. כל הדברים האלה פנומנליים. מה שפנומנלי פחות זה שהוא באמת שחקן הגנה לא טוב. לא הכי גרוע, אבל בהחלט משמעותית פחות טוב מהממוצע.

קחו סרטון בן 9 דקות, תיהנו ותספרו לחבר׳ה, תגידו טרכטמן שלח אתכם.

ועם זאת, סביר להניח שמי שנתפס ככוכב של הקבוצה הוא בכלל ד׳ארון פוקס, שהשתכלל השנה לאחוז האפקטיבי הטוב בקריירה (55%). קראתי לו פה כבר סוג של קמבה ווקר, וזאת האמת, מדובר בסוג של קמבה ווקר, שזה לא רע. אבל זה לא כוכב שיכול להביא קבוצה לאליפות, השנה עם 25 נק׳, 6 אס׳, 4 ריב׳. קיגן מורי (12 נק׳ למשחק, 40% מהשלוש) הוא נושא יותר מעניין, כי הוא הרוקי עם מספר השלשות הכי גבוה בהיסטוריה, וכי הוא באמת ספוט אפ שוטר טוב ומעלה כרוקי, יחד עם אקס הווריורס האריסון בארנס (15 נקודות) שהוא גם כנראה שחקן ההגנה הכי טוב בקבוצה החלשה ההגנתית הזאת, יש לקבוצה צמד פורוורדים חזק וטוב, אחד מנוסה מאד, אחד ממש לא. פרט אליהם, אפשר לדבר על הוארטר (15 נק׳, 40 אחוז מהשלוש), הסווינגמן הלבן שבהחלט יודע להתפוצץ כשצריך ומצא את עצמו לגמרי בקינגס אחרי שנים חביבות פחות או יותר בהוקס. השחקן השישי הוא כמובן מאליק מונק שאמנם נראה בן 45 אבל הוא רק בן 24, גם הוא צלף שלשות רציני שתורם 13.5 נקודות מהספסל.

השישייה הזאת היא באמת יופי של שישייה, שני עושי משחק, שחקן כלבו אחד (בארנס) ושלושה צלפים מדופלמים. הבעיה היא שפרט אליהם יש מעט. דאביון מיצ׳ל אמנם משחק הגנה בניגוד לרוב חבריו, אך נדמה שלקח צעד אחורה, וטריי ליילס הוא מקסימום גבוה קולע שלשות חמוד.

העונה של הווריורס (38-44) – המטרה: להגיע לפלייאוף לא חבוטים מדי.

ותשמעו, הם צלחו את המטרה בדיוק. הווריורס שכבר בשנה שעברה הוכיחו שאפשר לקחת אליפות מהמקום השלישי במערב, אמרו לעצמם שאם כן, אפשר כנראה גם לעשות את זה מהמקום השישי ובתנאי שכולם מבסוטים ואף אחד לא פצוע מדי. הם בהחלט רצו להימנע מהפליי-אין כדי לא לסכן את המעמד בפלייאוף, ואת זה הם עשו במשחק האחרון של העונה, אבל לא נראה לי שלחץ להם יותר מדי לסיים במקום גבוה יותר. אז סטף הסתפק ב 55 משחקים, קליי ב 68, דריימונד אמנם הגדיל לעשות עם 72, אבל הווריורס גם רצו להשאיר את מי שהיה האקס פאקטור באליפות האחרונה – וויגינס, מבסוט בדרך לפלייאוף, ונתנו לו מנוחה ארוכה ארוכה בשביל לטפל במשפחתו. ובסך הכל, הם מגיעים לפלייאוף בדיוק כפי שהם רצו – בלי סדרה מול פניקס ודוראנט המאיימים (אולי הקבוצה היחידה פרט לווריורס, עם פוטנציאל לקחת אליפות השנה במערב) וכשכולם בריאים אך רעבים. אי אפשר לבקש יותר.

נכון, יש כמה דברים בעייתיים. קודם כל מאזן החוץ שכולל רק 12 נצחונות (לעומת 32 בבית), אבל אישית, אני לא מודאג מדי. אם יש משהו שהווריורס הוכיחו בעשור האחרון, זה שכשזה חשוב, הם יודעים בהחלט לנצח גם בחוץ. כנראה שלחץ להם קצת פחות לעשות את זה השנה. סטטיסטית, בהתקפה הם נראים פחות או יותר כמו תמיד. בחמישייה המובילה במדדים כמו נקודות (שניה בליגה), נקודות פר 100 פוזשנים (אמנם רק תשיעית), אסיסטים (ראשונה כהרגלה), אחוזים מהשלוש (מקום 2), סך הכל שלשות (מקום ראשון) וכו׳. היא גם כהרגלה מאבדת הרבה יותר מדי, אבל זה חלק מהקטע והסגנון. בניגוד לעונות הגדולות, המדדים ההגנתיים הרבה פחות מבריקים, והווריורס מבלים פחות או יותר באמצע הטבלאות. קצת מפתיע לכאורה העובדה שהם נחסמים מעט למרות כל הגמדים שמשחקים שם, אבל כשזוכרים שהם זורקים יותר מהשלוש מאשר רוב הקבוצות זה דווקא כן מסתדר.

הכוכב הוא עדיין, בגיל 35 ואחרי עוד עונה קצת פצועה, אבל העיקר שהוא בריא בפלייאוף – סטף קרי אמנם לא הצליח ברגעים האחרונים לעשות 50-40-90 פנומנלי (רק 49% מהשדה), אבל כרגיל, כמעט 30 נק, 6 ריב׳, 6 אס׳. גם בגיל 35 הוא תותח על, והשחקן שאני הכי אוהב בהיסטוריה.

קליי חזר לעצמו לגמרי, הוא אפילו חזר להיות שומר מעולה. ההבדל – קשה לו לשמור על כל מיני קומבואים קטנים כמו פעם, אז הוא עבר לשמור על סווינגמנים אבל לראשונה בקריירה הוא קלע יותר מ 300 שלשות בעונה וסיים עם 22 נקודות. ג׳ורדן פול ממשיך להיות שחקן שישי לעיתים ושחקן חמישייה לעיתים נפלא. שלפעמים אתה אומר שוואלה, זה סטף קטן, ולפעמים אתה לא מבין את השטויות שהוא עושה, אבל עם 20 נקודות למשחק הוא בהחלט תרם יפה. וויגינס שיחק פחות מחצי עונה, אבל היי -אתם מכירים את המנטרה, העיקר הפלייאוף. הוא קלע 17 העונה כשהוא שיחק. דריימונד שבעיניי היה טוב יותר מאשר אשתקד, קומינגה שנתן קפיצת מדרגה רצינית, דיוינצ׳נזו שהוכיח שהוא יכול לשחק טוב ברמות האלה ובעיקר הוא שחקן שממש ממש מתאים לשיטה, וקוון לוני המותק ועדיין הסנטר היחיד בהרכב מסיימים שמינייה נאה, כשהחזרה של פייטון למדי הקבוצה מספקת תשיעייה ברמה מעולה. אז נכון, אין להם את אוטו פורטר כבר, אבל תזכירו לי מתי לאחרונה שמעתם את השם ״אוטו פורטר״? בדיוק.

דה קאמבק קיד

הבעיה היא שוב – היעדר גבוהים, לוני על 2.06 הוא היחיד שיכול להיחשב לסנטר בכל הקבוצה המאד נמוכה הזאת. אבל היי, זה לא הפריע להם לקחת אליפות שנה שעברה. עובדה.

סיכום וסיכויים:

בניגוד לכמה סדרות אחרות, באמת שזה לא קרב של סגנונות אלא קרב של סגנון. אין קבוצה שיותר מזכירה את ההתקפה של הווריורס בשיאה, מאשר הקינגס של היום, כשסבוניס בתפקיד דריימונד גרין פלוס. (בהתקפה, כן? בהגנה הוא דריימונד גרין מינוס מינוס מינוס). קבוצות שאוהבות לרוץ, אוהבות לקלוע מהשלוש ואוהבות לשחק התקפה. בהגנה? הקינגס לעולם לא למדו הגנה והווריורס כבר לא מה שהם היו.

אבל הנה העניין, הווריורס מתקשים רק כשמקשים עליהם. לא האלופה הזאת היא הקבוצה איתה אתה רוצה לצאת לקרב יריות. ואם אין מישהו בקינגס שיכול לעצור את היכולת ההתקפית של הווריורס, הקינגס יהיו בבעיה רצינית. ואתם יודעים מה? אולי חוץ מבארנס שיקח את זה כאג׳נדה אישית, אין מישהו כזה בקינגס. פשוט אין.

אז כן, סבוניס יעניש (למרות שדריימונד ולוני בהחלט יגבילו אותו) והגנת השלשות של הווריורס היא ממוצעת ומטה בליגה (23 במספר שלשות של היריבה, 13 באחוזי השלוש של היריבה) וצפוי לנו קרב יריות שיזכיר את המשחקים הראשונים בין שתי הקבוצות העונה, אבל איכשהו לווריורס יש יותר מדי יתרונות.

עומק: 9 שחקנים טובים מול שישה, זאת האמת.

סטאר פאוור: סטף הוא סופרסטאר, פוקס הוא כאמור…. קמבה, וסבוניס הוא יופי טופי אבל יופי טופי בלי הגנה.

ניסיון: חחח

מסקנה:

למרות יתרון הביתיות של החבר׳ה הטיפ טיפה יותר צפוניים, אני פשוט לא רואה איך הסדרה הזאת מגיעה אפילו לשישה משחקים לטובת האלופה הנוכחית. אבל אל דאגה, מול ממפיס (או, וכך אני מהמר כרגע, מול הלייקרס!!) יהיה לווריורס הרבה הרבה יותר קשה.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. נראה כאילו יותר מדי דברים תלויים ביכולת של הוורייריס לעבור ל'פלייאוף מוד'. כמו שמנחם אמר לא פעם, מתישהו מגלים שזה לא מתג שאפשר להרים ולהוריד כרצונך. מחזיק להם אצבעות שיעברו, ובעיקר שייראו טוב.
    תודה רבה על הפריוויו המצויין אבי, שיהיה לכולם פלייאוף נטול פציעות ועמוס בדרמות

  2. אכן יש דמיון בין הקבוצות כשמה שהווריורס אוהבים לעשות במעבר מאחורי חסימות הקינגס עושים ב-DHO (למרות שגם הווריורס נסחפו לכיוון השנה).
    מה שממש מפתיע עבור שתיים מהקבוצות ה"מייסדות" הוא שזה מפגש ראשון שלהן בפלייאוף אי פעם.

  3. כפי שכתב עידו מעלי , זה מפגש ראשון אי פעם בפלייאןף בין השתיים . בשנים הטובות של סקרמנטו הלוחמים היו על הקרשים , ולהיפך.

    נתון מדהים על ג"ס. בעידן של סטף בקבוצה הלוחמים ניצחו לפחות משחק חוץ אחד בכל סדרת פלייאוף , סך הכל ב-27 סדרות פלייאוף רצופות !!
    זהו שיא nba בעידן המודרני.
    מתוך 27 הסדרות האלה , ב-13 מהן הם ניצחו פעמיים בחוץ ( כולל סדרת הגמר נגד הסלטיקס בסיום העונה שחלפה.
    האם השנה הרצף יישבר ? נמתין ונראה. לא נראה לי שכבר בסיבוב הראשון.

  4. תודה אבי על פריוויו משובח. סדרה שהולכת להיות מהמהנות לצפייה בפלייאוף הזה. שתי קבוצות התקפיות משובחות, הנסיון יעשה את שלו והלוחמים ינצחו ב-5 או 6 משחקים צמודים .

  5. אבי תודה. אכן השפעת הפינסטון על ההתקפות מרשימה. זוכר שמייק בראון אימון בקליבלנד ההתקפה היתה קשה לצפיה, אחלה בית ספר למאמנים הוא קיבל אצל קר שלמד אצל פופ- חד גדיא חד גדיא

    1. מה שמעניין – שבג"ס , כעוזר של קאר, הוא היה מאמן ההגנה הראשי. הצפי ממנו היה להביא לסקרמנטו משחק הגנה. במקום זאת הוא הביא לה התקפה…

  6. ניתוח נהדר אבי, תודה.
    אני רוצה לתת לפוקס הזדמנות שאולי הוא יכול להוביל קבוצה הרבה יותר מקמבה ווקר. אני מניח שהוא טוב ממנו (כשקמבה היה בשיאו).
    הגנת הצבע של סקרמנטו חלשה, אבל גולדן היא קודם כל קבוצת שלשות ופה לפחות היא פחות תנזק מקבוצות אחרות שתוקפות את הצבע.
    אני אלך על גולדן, אבל לא תשמט לי הלסת במידה וסקרמנטו יעברו אותם.

  7. תודה אבי.
    בהמשך לעובדות ההיסטוריות, נציין שהפעם הקודמת שבה גם הקינגס וגם הווריורס היו בפלייאוף הייתה ב-1975.
    אני חושב שזו הסדרה עם הפוטנציאל הכי גבוה של הסיבוב הראשון, ובסוף זה תלוי ביכולת של הווריורס להדק את ההגנה, ואני בספק אם זה יקרה. אני הולך על ביתיות עד משחק 7 שבו הכל יכול להיות.

  8. פריוויו מפואר תודה רבה אבי.
    .
    יהיה מענג, באמת. אני בעד סקרמנטו בגלל שהם צעירים, ובעד הלוחמים בגלל שהם הלוחמים, ובגלל שסקרמנטו צריכים ללמוד, כנראה בדרך הקשה, שצריך לעשות הגנה, אז בכל מקרה קבוצה שאני מחבב תנצח.
    .
    לדעתי זה הפוסטסיזן האחרון של דריימונד אצל הלוחמים.
    Make it count
    .
    מה היה קורה אם ארוידאס היה מגיע לליגה צעיר, מהיר ובריא, במקום זקן, כבד, ועם ברכיים דפוקות? אני כאן באולפן יודע את התשובה, האם אתם שם בבית יודעים אותה? בכל מקרה – בדומאנטס ננוחם.

    1. חולק עליך מאנו, דריימונד הוא הבסיס של הקבוצה ישחק בה עד שיפרוש , יקבל את הכסף שהוא חושב שמגיע לו…החשיבות שלו לקבוצה היא לאין ערוך גדולה מהשורות הסטטיסטיות שלו….לדעתי השילוש הקדוש סטף-קליי-גרין ישחקו עד הסוף במפרץ ויפרשו ביחד בהפרש של שנה

      1. ללוחמים יש בעיה של כסף שנה הבאה וההסכם החדש עושה אותה אפילו יותר חמורה. הם לא יוכלו להחזיק בשנה הבאה את סטף וויגינס קליי דריי ופול כולם על חוזי מקס או קרובים לזה למרות הטובה שוויגנס לכאורה עשה להם עם ה 25 אאלט לעונה. השנה פול עוד שיחק על חוזה הרוקי אבל שנה הבאה הוא על משהו שקרוב למקס. מישהו יהיה חייב ללכת זה הריקוד האחרון של ההרכב הזה. מי מכל החמישה ילך? כנראה שדריי. הוא גם אמר את זה הוא רוצה לעשות לביתו לאורך השנים בגלל שנבחר נמוך בדראפט הוא היה בחוזים יחסית נמוכים. בחוזה שפול קיבל יש יותר כסף או כסף שווה למה שדריי עשה לאורך כל הקריירה פעם בדקתי את זה. רוצה עוד רמז לזה שהחבילה הולכת להתפרק? בוב מאיירס כנראה לא יהיה שם שנה הבאה. הוא לא האריך חוזה למיטב ידיעתי. לא צריך יותר מזה כדי להבין.

  9. אני דווקא מהמר למרות היעדר הניסיון על סקרמנטו מכיוון שלגולדן יש שני סימני שאלה
    1. קליי נתן עונה מרשימה מאוד אבל הוא עשה זאת כסטאר ודווקא ליד קרי הוא היה ממוצע פלוס
    2. וויגינס בעיני נתן להם את האליפות שנה שעברה והשנה הוא שיחק בפברואר בפעם האחרונה וסבל מפציעה בנוסף לזה וגם הוא במשבר שבטוח יגרום לו לירידה ביכולת

    הימור שלי 4-2 סקרמנטו

  10. תודה אבי.
    התחושה היא שמלבד יתרון הביתיות, אין לסקרמנטו עוד הרבה יתרונות אחרים במצ׳אפ הזה.
    ההתקפה שלהם בהחלט דינאמית ומהנה לצפייה, אבל הם זקוקים בהקדם לעומק והגנה. הם נהנינו מואקום מסוים שהיה השנה במערב והתברגו יפה במקום 3. זה בהחלט משמח אחרי שנות הגלות שלהם. אבל הם עדיין לא קונטנדרים כמו הקבוצה הנפלאה של תחילת שנות ה-2000.
    ווריורס ב-6 נשמע כמו הימור סולידי – מאחל לקינגס שלפחות ינצחו את משחק 1/2 ובהמשך גם את 5 כדיי לפנק את האוהדים שיגיעו לעולם.

  11. תודה רבה
    כמדומני הסדרה הראשונה אי פעם ביניהן
    3 אקסים
    בסקרמנטו
    הריסון בארנס לקח את הטבעת הראשונה עם ג.ס ועוד כשחקן חמישייה
    מייק מלון היה העוזר הנאמן ולקח ככזה 4 טבעות
    בצד השני דיווינצז'ו עם עבר בסקרמנטו

    1. התכוונת עבר בסקרמנטו…
      בכל מקרה מייק מאלון עדיין מחכה לטבעת הראשונה אבל אם כבר ספרת את מייק בראון אז תספור גם את לאנדרו בארבוסה.

    1. כי זו הרוח שנושבת מהמפרץ. למה שלא ישחק? הוא יהיה כבר שבועיים עם הקבוצה מה שנותן מספיק זמן לחזרה לכושר משחק.

  12. פריוויו מצויין אבי.
    כאוהד של הלוחמים אני מקווה ל 4-2,
    כפסימיסיט שראה את גולדן סטייט מפסידה יותר מדי משחקים ללא הצדקה העונה,
    אני מהמר על הקינגס ב-7.

  13. אחלה פריוויו תודה אבי. טענת טיעונים הגיוניים והיתרון כמכלול הוא ללא ספק אצל הלוחמים אבל הסדרה הזאת תוכרע על כמה הם יהיו מפוקסים. הלוחמים השנה היו מעין דר ג'קל ומיסטר הייד. משחק מעולה ואחריו משחק זועה. אני לא כל כך נוטה להאמין שקבוצה שזייפה כל השנה תתחבר פתאום בפליאוף למרות שבהחלט מקבל את הטיעון שהם רק רצו להגיע לפליאוף בריאים ועושה רושם שכן ואולי תהיה התפוצצות. לכן אני מהמר פה על הלוחמים אבל בכלל לא אופתע אם סקרמנטו יקחו את השניים הראשונים בבית ואז נראה מה קורה עם הלוחמים. אין אף תוצאה שתפתיע אותי כאן זה יכול להיגמר בסוויפ אבל הגיוני שזה ילך למאבק קשה אולי אפילו משחק 7 השאלה שוב כמה הלוחמים יגיעו מפוקסים. מקוה שאופתע לטובה אני כמובן עם הלוחמים למרות הסימפטיה לסקרמנטו.

  14. עוד נתון מעניין – ג"ס מעולם לא הפסידה סדרת פלייאוף בה "השילוש הקדוש" סטף-קליי-דריי שיחקו כולם באופן מלא.

    דריי טען יותר מפעם אחת, כולל בפודקאסט שלו, שג"ס לא היתה מפסידה את סדרת הגמר לקליבלנד לולא ההרחקה שלו ממשחק מס' 5.

  15. והערה מעניינת אחרונה. הדיעה הכללית היא שמה שיקבע את גורל הסדרה היא ההגנה שהלוחמים יציגו.
    כי ההתקפות שתיהן יעילות מאוד .
    אז פרט מעניין , אם כי במדגם קטן מאוד של משחקים . אחרי שההגנה של ג"ס זייפה מאוד כל השנה , הרי שמאז
    ש-GP2 חזר לשחק , ההגנה שלה היא הראשונה בליגה…

    1. הנתון עם פייטון מעניין במיוחד בגלל שבדקות שלו הרייטינג ההגנתי של הווריורס הוא 113 (רק מודי ולאמב עם נתון פחות טוב) לעומת רייטינג של 101 בדקות בלעדיו.

  16. האמת לא ידעתי שאתה אוהד. זה מסביר את איך שנורא רצית לבוא לסן פרנסיסקו לגמר ב 2019…

    קראתי את מה שכתבת, אבל אם כל הכבוד הלוחמים של השנה זה לא זה. גם המלכים של השנה זה לא זה. אז כל תוצאה לא תפתיע אותי – לא סוויפ 4-0 של המלכים ולא סוויפ 0-4 של היריבים. סדרה שכדאי לראות בה את ה-5 דקות האחרונות של כל משחק, כי הגנות לא תהיינה ולמי יש כח ל-12 ריצות של 15-3 שכברור שבסוף זה יגיע לקלאצ'.

  17. תודה אבי. הנעלם מבחינתי אצלכם זה וויגינס שהתייחסת פחות למצבו. בעונה שעברה הוא היה אולסטאר (חמישיה!) והשנה גם כששיחק היה אנמי. בעונת האליפות שלכם הוא היה מס׳ 2 של סטף ונתן המון תפוקה הגנתית. הפעם אני בספק אם זה יקרה ובלעדיו קשה לי להאמין שיהיה ריפיט

  18. תודה אבי.
    הקינגס היו אחת הקבוצות היותר יציבות במשך רוב העונה, בכל הבלגן במערב. אני בלואד מנג'מנט עם הימורים אבל אם הייתי מהמר – אז קשה לי להמר נגדם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט