סיקור ליל הסדר האחרון לעונה / מאנו

סיקור ליל הסדר האחרון לעונה / מאנו

בוקר צח להלומי היין, מפוצצי המצות ומוכי המרור באשר הם. בזמן שקראתם בהגדה, פטפטתם עם הדודה והדוד, וניגבתם כתמי חרוסת מהחולצה הלבנה החדשה של הילד, מספר אנשים בצד השני של כדור הארץ שיחקו כדורסל, והתוצאות לפניכם.

דטרויט פיסטונס 108 (16-64) – ברוקלין נטס 123 (44-36)  

16 ניצחונות בעונה, גבירותי ורבותי, הם הישג מפוקפק ביותר, שהושג על ידי 4 קבוצות בלבד בתולדות הליגה, ואחת מהן, תאמינו או לא, היא הדטרויט פיסטונס עצמה, בציר 1980, רגע לפני שהקבוצה החלה להעפיל במעלה העשור, והטבלה, דרך הסלטיקס, הלייקרס והטרייל בלייזרס, עד לצמד אליפויות נחשקות במיוחד. האם ההיסטוריה חוזרת? שום דבר לא אבד, לא נשכח? האם סקוט הנדרסון יתברר כאייזיאה תומאס השני (וכמה רבדים יש לאמירה הזו, אייזיאה תומאס השני, בהקשר הזה? אני ספרתי לפחות שלושה), נצטרך לחכות כעשור לפני שנוכל לענות על השאלה הזו במלואה, ולכן בשלב זה אני נאלץ להחזיר אתכם להווה העגום, ולאותם 16 ניצחונות, שמשקפים, נכון לעכשיו, 64 הפסדים, שאחד מהם אכן הושג הלילה נגד ברוקלין.

ברוקלין, לעומת זאת, עדיין עוסקת בהווה, גם אם לא לאורך זמן – שני משחקים נותרו עד סוף העונה, ותוצאותיהם יקבעו האם תסיים שישית ותתארח בפילי בסיבוב הראשון של הפלייאוף, או שמא תסיים שביעית ותפליג לבוסטון. בשני התרחישים סיכוייה של הקבוצה הצעירה והסימפטית להעפיל לשלב הבא נמוכים, אבל האמת שאצל פילי, מה לעשות, אני תמיד מרגיש שיש איזו כוכבית כזו, בגלל פציעות / כאבי גב / טעויות / סייאטיקה / בעיות אימון / הרניה / קריסת מערכות / ווטאבר, ואם נוסיף לזה את העובדה שמיקאל ברידג'ס וקמרון ג'ונסון, צעירים או לא צעירים, כבר בעלי ניסיון פלייאוף לא מבוטל, ואת העובדה שדינווידי לא מפחד מאף אחד, אז לא רק ברוקלין אלא גם אני מעדיף לקבל את פילי בסיבוב הראשון. לשם כך עדיף היה לנצח הלילה, וכך אכן קרה.

בשורות דטרויט הצטיינו. הממ… מילה קצת גדולה מדי, בהקשר הנוכחי, ננסה בשורות דטרויט בלטו… גם קצת נפוח מדי, פעלו, כן, בהחלט, בשורות דטרויט פעלו ג'יידן אייבי, 23 נק', 10 אס' ו-5 ריב', מישהו בשם אר.ג'יי המפטון שאם אני לא טועה הוא ניו זילנדי או משהו שנבחר פעם על ידי דנבר, עבר לאורלנדו בטרייד עבור ארון גורדון, ואיכשהו מצא את דרכו לדטרויט, קלע 27 נק'. אם אני טועה, אגב, אז תתעלמו מכל החלק השני של המשפט ופשוט תתמקדו בבקשה בעובדה שבחור בשם אר.ג'יי המפטון קלע הלילה 27 נק' במשחק נ.ב.א, משהו שבכלל לא בטוח שיקרה לו שוב אי פעם, ולנו לא יקרה לעולם, וכל זה קרה בזמן שטחנתם חרוסת, אז ההישג דווקא הרבה פחות מבוטל ממה שאולי היה נראה לכם במבט ראשון. וייצמן הוסיף 16 ודורן 18, והקטע הזה של דטרויט לאסוף סנטרים, ולתת להם לשחק ביחד, מזכיר לי את פילי ואת הפרוסס שלה, ואלה לא זיכרונות טובים, ראו הוזהרתם, אז נקווה שהפיסטונס יצליחו קצת יותר עם העניין הזה.

בברוקלין – ברידג'ס 26 נק', קמרון ג'ונסון 15, קלאקסטון עם 19 וידידי רויס אוניל עם 15, תוסיפו לזה, על הספסל, צלפים כמו ג'ו האריס, סת' קרי ופאטי מילס, ותקבלו תחושה נעימה שהסדרה מול פילי בהחלט יכולה להפתיע.

אינדיאנה פייסרס 129 (34-46) – ניו יורק ניקס 138 (47-33)

הניקס כבר הבטיחו את מיקומם החמישי, ואת הסדרה מול קליבלנד בסיבוב הראשון, אינדי כבר סגרה את העונה ומתנדנדת באזור הצפוף שבין בחירה צפויה מספר 5 לבין אזור ה-8. הניקס, לפיכך, ניצחו במשחק.

בשורות הניקס הפליא עמנואל קוויקלי עם 39 נק', וקוונטין גריימס הוסיף 36 משלו, ואני ממש אופטימי לגביהם, אבל הייתי אופטימי לגביהם גם ב-2021, כשהם שיחקו נגד אטלנטה בסיבוב הראשון והייתי בטוח שינצחו בסוויפ, אבל הם הצליחו להפסיד ולחרבן גם את כל 2022, ומי שנכווה בפושרין נזהר בניקסין, ומאז אני משקיע הרבה עבודה עצמית, התבוננות פנימית ואוטו סוגסטיה בלהפחית את הציפיות, הממילא נמוכות, שיש לי מהניקס, וכך אני ממליץ שתעשו גם אתם, הקוראים, ובעיקר הצעירים שבכם מהדור שלא ידע את יוסף.

אינדי, לדעתי, יהיו אחלה, בטח יחסית לחומר שיהיה להם ביד, אבל השאלה היא האם יוכלו ללכת עד הסוף, לא בעונה הבאה אלא, נניח, בעשור הקרוב, וגם אם אי אפשר לדעת, כמובן, ההיסטוריה מלמדת אותנו שהסיכויים נמוכים, וחבל, אז הייתי שמח שהבחירה ה5-8 שלהם בקיץ הזה תגריל איזה מישהו, בשלב זה חסר שם ונטול פנים, שיהפוך לגדול שחקני הפייסרס בכל הזמנים, ועל הדרך, ככה בקטנה ובסיבוב, יביא אליפות ראשונה למועדון המרגש הזה. יסייעו בעדו ג'יילן סמית' (19 נק' הלילה), מאתורין (8 ריב'), וטי.ג'יי מקונל האגדי (12 אס').

אטלנטה הוקס 134 (41-39) – וושינגטון וויזארדז 116 (34-46)

לא יאמן, חברים, ההוקס הצליחו להבקיע את מאזן הפיפטי-פיפטי שלהם וכעת הניצחונות מובילים בהפרש של 2 על ההפסדים! ההבקעה הזו הושגה כנגד הוויזארדז, שכבר גמרו את העונה, כמו כל עונה, ולכן אני מתקשה לראות בכך הישג אדיר, אבל זה כן עזר לאטלנטה לשמור על המקום ה-8, ולהתרחק מהרפטורס שבמקום ה-9, והמשמעות, כידוע לכם, היא שאטלנטה תוכל להפסיד למיאמי שבמקום ה-7, ואז לקבל צ'אנס נוסף נגד הרפטורס שיגברו על הבולס שבמקום ה-10, רק כדי להפסיד לאותם רפטורס במשחק המכריע על המקום האחרון לפלייאוף. אז נכון שכשאני מציג את זה ככה ההישג של הלילה מצטמק ואף נעלם, אבל ככה זה בפאתי הפלייאין, על הדברים האלה נלחמים כרגע, וזה המצב באטלנטה לפני קיץ שיכול להיות עתיר שינויים, ולא אתפלא אם עוד כמה בחירות של אטלנטה יגיעו אלינו לספרס אחרי הצרחת קולינסים או משהו כזה.

עבור ההוקס הבריק טרה יאנג, אחרי חופשת מחלה, 25 נק' ו-16 אס'. מישהו בשם ג'יילן ג'ונסון קטף 8 ריב', וזה באמת בלתי נסבל מה שקורה עם תפוצת הג'יילנים בליגה, והמינימום שהייתי מצפה מג'יילן נוסף הוא למצוא לעצמו שם משפחה קצת פחות נפוץ מג'ונסון, אבל משפחה לא בוחרים, והבחור פשוט יצטרך למצוא לעצמו איזו דיפרנציאציה במהלך הדרך.

עבור וושינגטון בקושי שיחקו שחקנים שאתם מכירים, כי כולם פצועים, כולל דני שלנו, אז באמת שאין מה להרחיב כאן – דניאל גאפורד עם 25 נק' ו-10 ריב', ומישהו בשם ג'ורדן גודוין עם 6 אס', נשלחו על ידי המאמן לעבודות שירות בדף הסטאט' ולכן מופיעים כאן דלעיל.

בוסטון סלטיקס 97 (55-25) – טורונטו רפטורס 93 (40-40)

עוד משחק נדיר שבו שתי הקבוצות קולעות פחות ממאה נקודות כל אחת. אולי אפשר כבר להריח את הפלייאוף המתקרב וההגנות שמתעלות, ואולי זה סתם יום עתיר החמצות מעבר לקשת (18 אחוז לקנדים, 29 אחוז לניו אינגלנד). בכל מקרה בסופו של דבר הסלטיקס ניצחו, למרות שכבר לא ידביקו את מילוואקי שבמקום הראשון, אבל הגבירו את סיכוייהם, הגבוהים ממילא, לסיים לפני פילי, בעוד הראפטורס לא הצליחו לצמצם על אטלנטה, אבל כמו שקראתם קודם לכן זה לא ממש ישנה מאחר ויגברו עליה במשחק השני של הפלייאין.

מלקולם ברוגדון, גבירותי ורבותי, קלע 29 נק', ג'יילן בראון חזר עם 11 ריב' ו-5 אס'. דרק וייט עם 40 דקות… אללה ייסתר, רחמים על ילד, זה דרק וייט, קואץ', זה לא ביל ראסל… 17 נק', 4 ריב', 2 אס', 2 חט' וחסימה. ג'ייסון טייטום לא שיחק.

אצל טורונטו בלטו סיאקאם עם 28 נק', 11 ריב' וסקוטי בארנס עם 5 אס', כמו גם פולטל עם 10 נק', 7 ריב' ופלוס 10 ב-23 הדקות שלו על הפרקט.

מילוואקי באקס 105 (58-22) – שיקגו בולס 92 (38-42)

הבאקס, כמו הבאקס, מנצחים בשקט, והפעם את שיקגו, שמצידם מפסידים בשקט, כך שהבאקס מבטיחים יתרון ביתיות במזרח ובכלל, ושיקגו מבטיחים, קרוב לוודאי, טיסה לטורונטו למשחק הפלייאין. המשחק היה צמוד יותר ממה שניתן לחשוב, בין השאר מכיוון שיאניס לא שיחק, ומידלטון שיחק רק 8 דקות, אבל בובי פורטיס עם 27 נק' ו-13 ריב', וג'רו הולידיי עם 15 אס' סידרו את העניינים מהצד הירוק. ווצ'ביץ' עם 21 נק' ו-11 ריב', ולאבין עם 7 אס' עבור שיקגו בערב שקט של דרוזן עם 8 נק' בלבד. במילוואקי יהיה קיץ שקט, בשיקגו, אני מקווה בשבילם, יהיה קיץ דינמי.

ניו אורלינס פליקאנס 138 (41-39) – ממפיס גריזליז 131 (50-30)

הפליקאנס היו צריכים לנצח, ממפיס פחות, כי כמה שדנבר מג'עג'עים, הסיכויים להדביק אותם בכל זאת היו נמוכים מאד, והפליקאנס אכן ניצחו, גם אם נדרשה לשם כך הארכה, והבטיחו השתתפות בפלייאין. ממפיס דווקא הובילו, ואף בהפרש של 19, אבל 35 (!) נק' של הרברט ג'ונס, הראו שהוא יודע לעשות הרבה גם בצד הפחות אפור של הפרקט.

40 נק' ו-9 ריב' של גג"ג, כמו גם 12 אס' של טיוס ג'ונס, לא הספיקו לגריזליז, ששיחקו ללא מוראנט.

אצל השקנאים דווקא ג'ונס הצטיין בנקודות, כאמור, והריבאונדר המוביל היה דווקא סי.ג'יי מקולום, לך תבין, ואינגרם היה המוסר המצטיין עם 13 אס'. ודווקא הסטאטים המוזרים האלה יפים בעיני כי הם מצביעים על כך שהשקנאים ניצחו בדרכים לא צפויות, ואם אתה רוצה להיות קבוצה רצינית בליגה, אז אתה צריך לייצר כל מיני שיטות משחק וכל מיני הפתעות מהגורן ומהיקב בכל רחבי הסגל, והסטאטים האלה, ובכלל העונות האלה של השקנאים בלי זאיון, הן בהחלט מהסוג הזה, וזה באמת יפה לראות.

דאלאס מאבריקס 123 (38-42) – סקרמנטו קינגז 119 (48-32)

המאבריקס, אחת הקבוצות המושמצות ביותר הזכורות לי בשנים האחרונות, בוודאי בהתחשב בעובדה שלברון לא משחק שם, ובכך שזה מועדון סימפטי בדרך כלל, דווקא הצליחו לנצח הלילה ועוד את סקרמנטו הנוצצת, אז עדיין מוקדם להכריז על סוף עונת 2023 בדאלאס. המשחק היה צמוד ומאוזן למדי, אבל המאבריקס קלעו 45% מעבר לקשת, בעוד שהקינגז רק 33%, ובמשחק בין שתי קבוצות עם הגנה, אפעס, לא משהו, זה נתון שקשה לפצות עליו.

בסקרמנטו ניתן לציין את פוקס עם 28 נק', 5 ריב' ו-8 אס', ואת סאבוניס עם טריפל של 19, 11 ו-11, והיא יכולה להיות מרוצה מעצמה ללא קשר לתוצאות הלילה.

בדאלאס קיירי עם 31, 4 ו-8, ולוקה עם 29, 10 ו-6, כמו גם הארדווי ג'וניור עם 24 נק' וכריסטיאן ווד עם 14, אבל לא הרבה מעבר לזה, ובדאלאס יצטרכו לראות מה עושים בעניין הספסל בעונה הבאה, וזאת בנוסף לכל הצרות שיש להם על הראש, ואם זה מזכיר לכם את קליבלנד של לברון הצעיר, אז אתם לא לבד, ואם אתם חושבים שזה לא נגמר טוב לקליבלנד של לברון הצעיר, אז אתם צודקים.

לוס אנג'לס קליפרס 125 (42-38) – לוס אנג'לס לייקרס 118 (41-39)

פעם אחת, לפני שנים רבות, עלתה לליגה הלאומית בכדורגל קבוצת בית"ר באר שבע והתקיים לו דרבי באר שבעי בין בית"ר לבין הפועל. כל העיר לבשה חג, אוהדים נקבצו מכל עבר, והתקשורת געשה. פנו הבריות לשלום אביטן ואמרו לו "נו, שלום, יש דרבי בעיר, ומה אתה אומר???". "אני לא מבין על מה כל הרעש", השתומם חלוץ העבר האימתני, "הרי אלה באר שבעים, ואלה באר שבעים, אלה לא יודעים כדורגל, ואלה לא יודעים כדורגל"….

והדברים כוחם יפה, בשינויים המתחייבים, גם לדרבי המלאכים העונה – הרי אלה לוס אנגל'סים ואלה לוס אנג'לסים, אלה פצועים, ואלה פצועים, אלה נאבקים על הפלייאוף/פלייאין, ואלה נאבקים על הפלייאוף/פלייאין. אז כן, היה משחק, ונורמן פאוול אפילו קלע 27 נק', אז כן, לברון קלע 33 נק' ועבר את קארים, אבל זה כבר קרה ועכשיו הוא רק מגדיל את הפער על שחקן שכנראה כבר לא יחזור לשחק, אז מה החכמה? אז נכון, קוואי שיחק ולא נפצע, ואנתוני דייויס שיחק ולא נפצע, והסיכוי ששניהם ישחקו, ולא יפצעו, ועוד באותו לילה, הוא נמוך, וגם יחס אס'/איב' של 7/6 אצל לברון הוא אירוע נדיר להפליא, אבל בשורה התחתונה חברים הקליפרס עדיין נאבקים על המקום החמישי שיזמן להם מפגש עם פיניקס, עוד קבוצה מועדת פציעות, שבמקום הרביעי, והלייקרס עדיין נאבקים על המקום השביעי, שעם קצת מזל יאפשר להם לגבור על השקנאים ולקבל בראש מממפיס בסיבוב הראשון (הפוסטר של מוראנט מטביע על דייויס יכנס להיילייטס של העונה כולה). אז גם אני, הקטן, לא מבין על מה כל הרעש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. מעולה מאנו. אתה מרביץ בנו תורה כאילו הסדר עדיין ממשיך . . .
    לא היה קדימון, נכון? זה לא כזה חשוב, רק בשביל ההימורים בשביל השומר.
    הקטע עם אביטן גדול, מאיפה שלפת את זה?!
    כל הכבוד למאבס אבל זה לא ישנה את דעתי שהם גרועים.
    הלייקרס הפסידו במשחק של שתי נקודות; כמו שאמרת, זה כנראה לא ישנה הרבה לשתי הקבוצות שתתקלנה ביריבה דומיננטית בפלייאוף.

  2. בניגוד למאנו האדיש, אני דווקא חושב שהדרבי של לוס אנג'לס היה מעניין מאד.
    הלייקרס עם קבוצה חדשה וכמעט לחלוטין בריאה, וגם הקליפרס במצבם הטוב ביותר בלי ג'ורג'.
    היה גם מאבק ישיר על מיקום חשוב מאד לשתי הקבוצות.
    בנוסף, מבחן אמיתי ללייקרס, שמנסים להראות שהם שייכים לקבוצות שמתמודדות על אליפות המערב לפחות.
    מלבד זאת, זובאץ' הגיע להוכיח ללייקרס שטעו כשהטרידו אותו, וראס עוד יותר, נראה כל המשחק מחפש נקמה ודם.
    המסקנות מהמשחק – הלייקרס לא שם, ולא קרובים, והתוצאה משקרת.
    הקליפרס שלטו לאורך רוב המשחק, שבמחצית השנייה איים להפוך לבלואו אווט.
    דיוויס לא מצא פתרון לאגרסיביות של זובאץ' ופלאמלי, דיאנג'לו ראסל לא היה אפקטיבי, וכל השאר חוץ מלברון שחקנים משלימים והמשחק הקבוצתי לא מספיק טוב ולא מאפשר להם להתבטא.
    אולי בשנה הבאה.

    1. טוב, רק התעלמת מזה שהלייקרס במשחק השני של הק טו בק כשאתמול המשחק הלך להארכה במינסוטה.
      את התחזית שלך לא ייקח הרבה זמן לבדוק

      1. הלייקרס לא שיחקו נגד מינסוטה, אלא נגד יוטה חסרת השאיפות. יוטה בלי שני הכוכבים שלה, ועדיין כמעט הפסידו לאוליניק והורטון טאקר, זה לא היה בק טו בק.
        מעבר לחוסר הכימיה והסגל החדש, מה שהכי מפריע בלייקרס הוא חוסר האינטנסיביות. ראו במשחק נגד הקליפרס שהאגרסיביות שלהם פשוט הפתיעה את הלייקרס.
        זה היה כמו משחק פלייאוף, והם לא ממש הצליחו להתמודד.

  3. סיקור נהדר.
    כבר אתמול ביוטה הלייקרס נראו שהם עייפים ונופלים מהרגליים, אז בטח היום בבק טו בק אחרי הארכה, טיסה, וסדר פסח…
    אותי בכלל מפתיע שהם לא הושיבו שחקנים לנוח.
    דווקא כדאי להם להימנע ממקום 5
    התקלה היחידה זה שהפליקנס ניצחו.

    1. ג'יילן רוז אולי היה ההשראה אבל כל הג'יילנים הצעירים האלו נולדו איזה 10-15 שנה אחרי הפב-פייב. כנראה שההשפעה של ג'יילן רוז היתה מאוד חזקה אם ילדים ראו אותו משחק ושנים אחר כך החליטו לקרוא לבנם על שמו :-). תכלס, ג'יילן זה שם יפה ויש בו קורטוב של זהות אפרו-אמריקאית, הגיוני שתפס.

        1. אה, אין כמו להתחיל את הבוקר עם התגוששות מכוונת עם גילרי!
          קודם כל, כתבתי שיש מצב שהוא אכן היה ההשראה.
          נמשיך עם זה שאתה משווה את הפופולריות של השחקן הכי גדול בכל הזמנים, לשחקן שהיה שני/שלישי הכי טוב בקבוצת מכללות.
          שלישית, אמרת יפה שהפופולריות של השם ג'ורדן עלתה בשנות ה80, ואני הערתי על העובדה שמדובר בשחקנים שנולדו עשור וחצי אחרי הפב-פייב, וזה לא שהקריירה המקצוענית שלו הצדיקה דור שלם של ג'יילנים.
          נסיים ונאמר שגם השם ג'ורדן הוא בסך הכל שם יפה, עם קונוטציה דתית, כך שהגיוני שתפס. כך אגב גם לגבי השם איזייה. לא רואים הרבה לאריז, או מג'יקז, או לברונזס, מסתובבים כאן כי פשוט מדובר בשמות סתמיים/לא הגיוניים/ בואכה מכוערים.

          1. פה אני עשיתי בדיקה בעצמי בעבר – השם הפרטי ג'ורדן בארה"ב עלה ביותר מסדר גודל מאז שמייקל עלה לגדולה.

            1. איך הגעת למסקנה הזאת, הרי התחלנו עם ג'יילן.

            2. הוא דיבר על ג'ורדן לדעתי אבל יכול להיות שאני מפספס

          1. Correlation causation
            אם אתה קונה את זה אז תהיה לי בריא. בוא, הבנאדם זכה בתואר השחקן המשתפר, לא ממש הצדקה להמוני אבות לקרוא לבניהם על שמו.

            1. יש גם מאמר קצת יותר מעמיק שאני כרגע לא מוצא שבירר עם הרבה מאלה שנהיו שחקנים למה קראו להם ככה ואצל חלק גדול מהם זו הייתה הסיבה.
              בכל מקרה קצת קשה להתעלם מהעובדה שלפני זה השם לא היה קיים על המפה כמעט.

            2. וכמובן שלא כולם נקראו על שמו פשוט זה מה שהפך את השם לנפוץ ומאז זה מן הסתם תפס.

            3. זה כנראה מה שקרה.

  4. כתוב חמוד לאללה, בוקר טוב לכולם ותודה לכותב החרוץ. פסימיות משהו לעניין הפייסרס, אני דווקא אופטימי. עוד מציאה אחת בלבל של מאת'ורין בדראפט הקרוב ויש להם יופי של עתיד (לא יודע אם אליפות, אבל הם לא חזירים שם באינדיאנה, גם על יופי של עתיד הם כרגע חותמים).

    1. אשחק רגע את פרקליטו של השטן דווקא מפני שאני בא מפוזיציה – ואני מסכים עם מאנו. בפריוויו שכתבנו דן רוזנבלום ואני לפני העונה, התחזית שלי הייתה על עונת טנקינג לסוגיו בגלל היעדר כישרון, שתנוצל בעיקר לבנות כימיה בין מאת'ורין להליברטון, לקדם את הצעירים המשלימים ולהטריד את הילד וטרנר. דן חזה פלייאוף ואת הפתעת העונה. בפועל את הפלייאוף עשתה הקבוצה של סאבוניס ולא של האליברטון ובסטייל, והתחזית שלי הייתה חצי נכונה – מחוץ לפלייאוף ולצערי בלי סיכוי ממשי לבחירה הראשונה, השילוב של מאת'ורין והאלי מבטיח ובתקווה שיקיים גם אם מאת'ורין הוא לא הפרנצ'ייז פלייר, קידום חלקי של הצעירים (נמבהארד ונייסמית' כן, ג'קסון סמית' ובריסט בסימן שאלה ודוארטה כנראה שלא), הילד וטרנר נשארו בקבוצה כאשר המחיר על טרנר, בקיץ או בפברואר יעלה משמעותית. התחזית שלי נסובה על אותו צורך אקוטי בפרנצ'ייז פלייר גם מקצועית וברמה מסוימת גם תדמיתית למועדון משוק קטן אבל עם תחרות אדירה על הקהל (קולג'ים ותיכונים), שגם לא יכולה ורוצה לשלם סכומי מס אדירים. לכן בעיני הפתרון היה לנסות עונת קריסה כזו ולנסות לדוג את וומבי בדראפט, ליצור גרעין עם האלי ומאת'ורין ולנהל את החוזים כך שיהיו להם כמה שנים יחדיו ולהוביל להצלחות – מה שכנראה לא יקרה ולא הדראפט הזה יביא את הפרנצ'ייז – אני מקווה שאני טועה. זו הייתה שנה לא רעה ביחס לציפיות בסך הכל (בתקווה שהאלי יתגלה כעמיד יותר מברוגדון), אבל תהליך הבנייה עוד בעיצומו ולא נראה כרגע בעתיד הנראה לעיו היכולת להתחרות באמת על עשיית רעש בפלייאוף.
      בלי כל קשר – תודה רבה על הסיקור המשובח והמהנה לקריאה. וטי ג'יי מקונל אליל. חג שמח.

      1. ברור שהיה עדיף להריץ את האלי ומת'ורין וגם לקבל בחירה גבוהה. אבל מה לעשות ומת'ורין והאלי טובים בהרבה ממה שציפו (איזה באסה! 🙂 ), וגם המצב הנוכחי שלכם סבבה לגמרי. לפני שנה הייתם די תקועים ודי מהר בנו שם מחדש.

  5. ראיתי את הדרבי.
    הלייקרס ממש רצו לנצח אבל פתחו לא טוב ולא הצליחו לסגור את הפער.
    בקליפרס היו שחקני המשנה פאוול והיילנד שעשו את ההבדל בסופו של דבר, כשווסטברוק שפתח טוב סופסל ברבע האחרון.
    לא יודע אם משמעותי להמשך.
    ואני עדיין לא מבין למה דנבר זרקה את היילנד

  6. סיקור מצחיק ומושלם!
    רואים את השפעתן החיובית שת ארבע הכוסות 🙂
    אציין בשביל חיבת ההיסטוריה שבי שהדרבי של באר שבע נערך בליגה השנייה ובית"ר באר שבע כשלה ברגע האחרון להעפיל לליגת העל (תקולל הפועל אשקלון, או שמא היא כבר קוללה…) אבל האנקדוטה של שלום אביטן הייתה מן המוצדקות, היום וגם אז (כי בסוף שתי הקבוצות סיימו במקומות 3 ו4 בליגה הארצית ונמנעו מלהפעיל חזרה לליגת העל)

  7. וואו מאנו, נראה שכמו הרבנים אליעזר, אלעזר, יהושע, עקיבא וטרפון היית מסובין. רק מול המשחקים.
    אחלה סיקור. אחלה כותרת.
    .
    לא ברור מי תקבל את ויקטור, אבל כרגע לפחות לפיסטונס יש כמה סנטרים וביניהם את ג'יימס וייזמן, שבמקום לבנות קריירה בקבוצת תחתית ואז ללכת לקשט ספסל בקבוצת אליפות עושה בדיוק את התהליך ההפוך.
    .
    אבא טים הארדאוויי נכנס בלוקה וקיירי ובמאבס בכלל. האשים את שנמ הסופרסטארים בהעדר מנהיגות והגנה. קרא ללוקה בכיין.
    טימי הבן יצא להגנתם בחירוף נפש.
    אהבתי את האבא כשחקן. אני אוהב אותו כפה גדול שמעצבן את כולם ויודע להתחרט כשצריך. גם אם הבן טוען אחרת, וגם אם הם ניצחו הלילה – לא נראה לי שהאב לגמרי טועה הפעם.
    .
    מופרע מה שהולך במערב. כלום משחקים לסוף העונה וממקום 5 ועד 12 כולם יכולים ליפול או לעלות די הרבה מקומות בתנאים מסויימים.

  8. תודה רבה מיקי וחג שמח לך ולשאר הגולשים.
    מניח שהורפורד סמארט וטייטום היו בחוץ בגלל ניהול עומסים ושמירה ובכל זאת 40 דקות לוויט, מוגזם. ברוגדון מראה את ערכו והוא גם לא רע הגנתית.
    יש לשער שעכשיו, כשהמקום השני בטוח, נראה יותר את הספסל בשני המשחקים האחרונים. אוזר שיחק במקום טייטום הלילה והיה חלש להחריד בקליעה אבל טוב יחסית בהגנה.

  9. מאנו יא אליל תעשה לי ילד. איזה כיף לקרוא אותך!!! כי שתמיד הולך עם האנדרדוג, כולי תקווה שנראה איזו סינדרלה שתגיח מהפלייאין עמוק לתוך הפלייאוף סטייל הגביע האנגלי, אבל בפועל הסבירות לזה נראית נמוכה כרגע. בג'יילן אביטן ננוחם

  10. סיקור מההגדות מאנו
    U da real MVP
    🤣
    כל כך ליכלכת על פילי על ההתחלה שמריחים אליפות בעיר אחוות האחים…
    תודה רבה
    תודה רבה
    אביב הגיע פסח בא
    🙏

  11. תודה רבה מאנו, כתוב נהדר.
    לא חושב שיש מישהו רציני שממש חושש מהלייקרס, אין ניסים ונפלאות והטבלה לא משקרת, הם יחטפו חזק סיבוב ראשון. טיפה פיזיות עם דיוויס, הוא מהר מאוד מוותר ויוצא מהמשחק ואז נשארים עם הדושבג שיקלע את ה30 שלו וערימה של גופות לא מזיקות.
    להערכתי יעופו בפלייאין ואם לא אז 1-4 לא משנה למי.

  12. עוד מילה על הדרבי
    יש סבירות לא רעה שזו תהיה סדרת חצי הגמר.
    במידה וכן הלייקרס ימצאו פתרון הגנתי לפאוול והיילנד
    מצג שני אולי פול גורג יחזור.
    אבל הדאבל טים על דייויס זה משהו שהלייקרס יהיו חייבים למצוא לו פתרון. דייויס מוסר גרוע וזה היה מאוד יעיל.
    מניח שקבוצות אחרות יחכו את זה

  13. תודה מאנו. ברור שעדיף לפילי לקבל את הנטס ולא את ההיט אז כדאי שינצחו היום. מקום 7 הולך לפלייאין אז לא בטוח שההיט יהיו שם כדי לפגוש את בוסטון

  14. תודה מאנו אחלה סיקור. לשואלים למה רס סופסל ברבע האחרון הוא הוא התחיל עם 100% מהשדה ועשה משהו כמו 10 נק על ההתחלה ואז התחילו השטויות. סיים עם 14. איך שהוא דםמאת השלשה השניה עצר ונתן את "המבט" הבנתי שזהו מפה הוא רק יחטיא כי הנה עלה לו הראס למוח.
    מכירים אותו כבר.
    זה האיש.

  15. אהבתי איך שלמרות המשחקרים נהרבים הצלחת לענג אותי עם שני משהפטים:
    משפט ראשון
    מישהו בשם ג'יילן ג'ונסון קטף 8 ריב', וזה באמת בלתי נסבל מה שקורה עם תפוצת הג'יילנים בליגה
    משפט שני:
    פעם אחת, לפני שנים רבות, עלתה לליגה הלאומית בכדורגל קבוצת בית"ר באר שבע והתקיים לו דרבי באר שבעי בין בית"ר לבין הפועל. כל העיר לבשה חג, אוהדים נקבצו מכל עבר, והתקשורת געשה. פנו הבריות לשלום אביטן ואמרו לו "נו, שלום, יש דרבי בעיר, ומה אתה אומר???". "אני לא מבין על מה כל הרעש", השתומם חלוץ העבר האימתני, "הרי אלה באר שבעים, ואלה באר שבעים, אלה לא יודעים כדורגל, ואלה לא יודעים כדורגל"…
    תטדנ מאנו, מיקי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט