סיקור משחקי העלית 8: יוקון ו-FAU בפיינל פור! / יהלי אולמר

טורניר המכללות מתקרב לסיומו הגרנדיוזי בסוף השבוע הבא, שיכלול את חצאי הגמר ואת הגמר הגדול. הריקוד הגדול של השנה הוא אחד מהאגדות, כזה שהכל יכול לקרות בו. זה, מכובדיי, כדורסל מכללות במיטבו. היום הנרטיב המשוגע (בלשון המעטה) הזה המשיך לכתוב את עצמו, כשקונטיקט חביבת הישראלים השפילה את גונזאגה ופלורידה אטלנטיק היממה את הווילדקאטס הסגולים. כל זאת ועוד בסיקור של היום:

איזור מזרח:

גונזאגה בולדוגס (3) – קונטיקט האסקיז (4): 82-54

השפלה ב-ה' הידיעה של ההאסקיז, שהלמו בחבורה של מארק פיו במחצית שנייה קלינית (43-22!) ולקחו שליטה מלאה בעשרים הדקות האחרונות של ההתמודדות. יוקון ניצחו בכל קטגוריה סטטיסטית והציגו לראווה 7 שחקנים שקלעו מעל 8 נקודות (הדאבל פיגרס של הקולג'ים) והציגה הגנה נפלאה וכל זה מתחבר לניצחון ששווה וואחד הצהרה.

לגונזאגה: דרו טימי 12 ו10 ניקויים, ג'וליאן סת'רוטר 11.

לקונטיקט: ג'ורדן הוקינס 20 ו6 שלשות, אלכס קראבן 12, אדמה סאנוגו דאבל 10 בתוספת 6 חלוקות, אנדרה ג'קסון (9 קרשים, 10 פינוקים), טריסטן ניוטון, נאהים אליין וג'ואי קאלקטרה 8 כ"א.

איזור מזרח:

קנזס סטייט ווילדקאטס (3) – פלורידה אטלנטיק אוולס (9): 79-76

יש משחקים שמוכרעים על היעילות בתוך או מחוץ לקשת, אך זה הוכרע דווקא על דבר פעוט יחסית כמו קליעות עונשין. הסגולים החטיאו 6 זריקות מתוך 18 ניסיונות מקו המתנות שעשו את ההבדל הדק (לצד הלא נכון) לעומת 18/22 יעיל של האורחים. הגדיל לעשות קאיונטה ג'ונסון שהיה 0/3 משם. אתם מבינים מה היה יכול לקרות…

אבל דיבורי סגולים ממנהטן בצד, כי רק קבוצה אחת ירדה שמחה מהפרקט של ה-MSG. לא הניקס, דובי, אלא האוולס מבוקה ראטון, פלורידה. בקמפיין מרץ המשוגע השני בתולדות המכללה, הם עושים את הבלתי יאומן (בחזקת אינסוף) ומגיעים לפיינל פור! לסקרנים, האוולס הם המדורגת 9 הראשונה שמגיעה לארבע האחרונות מאז וויצ'יטה סטייט ב-2013 והשלישית בכל הזמנים (פנסילבניה ב-1979 הייתה הראשונה). דאסטי מאי, הקואוץ' שאחראי על כל זה, הולך להיות שם חם מאוד בקיץ…

לקנזס סטייט: מארקיז נוואל 30, 12 בונבונים ו5 גניבות, נאקואן טומלין 14, דזי סילס וקאיונטה ג'ונסון 9 לראש.

לפלורידה אטנלטיק: עליג'אה מרטין 17, בריאן גרינלי 16, ולאדיסלב גולדין 14 ו13 כ"ח, ג'ונל דייויס 13, 6 ו8.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. איזה טורניר !!! כל הפייבוריטיות נזרקו החוצה. יהיה מעניין מאוד בחצי הגמר וגמר בסוף השבוע הקרוב. קשה לי להמר מי תנצח אך בטח שיהיה מעניין.

  2. איזה טורניר מפתיע. כל הפייבוריטיות בחוץ. אולי יוקון גברים בפנים אבל יוקון נשים מחוץ לפיינל פור לראשונה מאז 2007. אני לימדתי ב-FAU כמה סמסטרים כשגרתי בפלורידה 7 מייל מ-FAU והייתי עד לתחילת העלייה של הקבוצה. הם מנסים גם לשבור את הקרח בפוטבול ולהוות יאריב ל-FSU ו-יוניטברסיטי אוף פלורידה.
    מצויין יהלי

  3. יוקון שוחטת כל מי שזז
    ההפרש השני הכי גבוה בטורניר 2023
    הניצחונות שלה
    24
    15.
    23
    28
    90 הפרש ב 4 מש
    22.50 למשחק .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט