ספורטלנד- מרוץ השוורים

ספורטלנד- מרוץ השוורים

בפנים: ראיון אישי עם פטריק בברלי. הבולס הגיעו העירה והיו זקוקים ניצחון לשפר ולהתקדם במירוץ לפלייאוף במזרח, הבלייזרס הצטרפו לסרבנות ונמנעו מלהתייצב: כל השחקנים הבכירים. זה נגמר 124-96 קל. לוין מינה 33 שופטים (6/9 בוועדה), ווצ'ביץ' עם ג'ורדן בנקודות ווינס קרטר בריבאונדים ומשחק טוב של קובי לבן הפריבילג עם 19 רולקסים מהספסל. בבלייזרס מנסים להבליט את שיידון שארפ שסיים עם 24 וכמה מהלכים יפים אבל הגנה מזעזעת. היתר לא רואיים לציון.

שיקגו כרגע במקום העשירי במזרח עם הפרש של שני משחקים על אידיאנה והוויזארדס אבל מעדיפה להסתכל למעלה כאשר אטלנטה וטורונטו רק משחק מעליהם. הם יוצאים מפה ללוס אנג'לס לשחק מול שתי המקומיות ואז עוד משחק מול הלייקרס בבית. שאלתי את ניקול , כתבת השיקגו טריביון מה חושבים לעצמם בארגון ואיך הם מסבירים את הנפילה השנה ביחס להצלחה היחסית של העונה שעברה: לטענתה, אין בקבוצה הסברים אלא אכזבה וציפייה שאם העונה הזאת תסתיים בהגעה לסדרת פלייאוף ( לא פלייאין אלא סדרה ) אז התחושות תהיינה יותר אופטימית לעתיד. הסגל הוא פחות או יותר דומה וגם ההעדרות של לונזו כבר ממשיכה משנה שעברה אז לא מהווה תירוץ בעינייה. התעניינתי למה לא עשו מהלכים במהלך העונה או בטרייד דד ליין והיא אמרה שזה ה"פיל שבחדר" ושגם העיתונאים שמסקרים את הקבוצה ברמה היומיומית לא קיבלו תשובות . הארגון , לבנתיים, מאמין בשלישייה המרכזית ( דרוזן,לוין ווצ'ביץ') ומחוייב לתהליך . אם העונה הזאת תגמר בטעם חמוץ ( מה שלדעתי די סביר שייקרה ) אולי נראה מהלכים רציניים בקיץ. בכל מקרה כדאי לחזק את הספסל. דרוזן ולוין הם שחקנים מעולים אבל אולי כאלה שצריכים לנגן כינור שני/שלישי בקבוצה רצינית .

מה שכן עשו אחרי הדד ליין זה לאסוף את ה"גופה העצבנית על לוס אנג'לס" של פטריק בברלי מהווייברס. הגארד המנוסה ( בן 35, עשר עונות בליגה) בנה לעצמו שם של שומר אגרסיבי על גארדים וכאחד שיכול לתרום גם באספקטים של קשיחות קבוצתית. לפני חודש בערך, אחרי שהלייקרס ניצחו פה בפורטלנד והוא נתן משחק נהדר מול לילארד ניסיתי לגשת אליו ולפתח שיחה אבל הוא היה לא רגוע ונרתעתי. הפה שלו עובד גם כשאין מישהו שבאמת מקשיב חוץ ממנו והטקטיקות הקולניות שלו ממשיכות גם מאחורי הקלעים. הוא וראסל ווסטברוק יישבו שם ומילמלו בעצבנות ( למרות שהקבוצה ניצחה ! ) והעדפתי לוותר.

הפעם אמרתי שאין בושה… , הוא בהתחלה ניסה להתחמק, התבאס על המצלמה אבל בסוף זרם:

הזכיר את יותם אבל שכח את סופו וניקולה וויצ'יץ' שהיו גם באותה קבוצה. אולימפיאקוס לקחה גביע יווני באותה שנה והגיעה לגמר היורוליג. בברלי רהוט,מפוקס ואיטיליגנט. לפעמים האנרגיות שלו מתועלות למטרות שהוא מגדיר לעצמו ולקבוצה וקשה לשלוט בהן אבל אחרי הראיון ממש נפתח, צחק איתי ,לחץ לי את היד בהתלהבות ונתן סוג של פאונד בחזה ( כמו בהשבעה צה"לית בערך ).

בבלייזרס סיימו את העונה. הקבוצה לא מעמידה הרכבים שמסוגלים לנצח משחק ליגה,כאשר בעשרת המשחקים שנותרו ייקחו אולי אחד מול סאן אנטוניו או אם איזה קבוצה אחרת גם תושיב את ההרכבים הפותחים שלה. התירוצים הנוכחיים מדברים על "המהלכים הגדולים" שצריכים להיעשות בקיץ ולנסות לבנות שוב קבוצה מנצחת סביב דיים. נסכם בסוף.

במודה ציינו אתמול את יום : WOMEN'S HISTORY DAY , חסכו מאיתנו מיצגים מסיפורה של שפחה אבל כן נתנו הרבה פולקלור תרבות נאורה :

ברוק אולזנדהם -כתבת הקווים של הבלייזרס כבר שש שנים בערך. נשמה.
התקיים משחק נשים בכסאות גלגלים במחצית
שיידון דופק פוזה. הוא לאט לאט נפתח לכתבים ומתחיל להתרגל למעמד הכוכב שיש לו בקרב הדרגים המקצועיים והאוהדים. מצפים ממנו לתת מספרים ( 20 נקודות לפחות כל משחק ) עד סוף העונה.

מצ"ב לינק לכתבה עם סו בירד מהקיץ: 1https://hoops.co.il/?p=27196

ג'בארי ווקר נתן שיא קריירה ( 14 נק') וכבוד לליסה לסלי
מיה מור האגדית
אליס צ'אפמן- השחורה הראשונה שזכתה במדליה אולימפית.
דראמונד נתן כמה דאנקים מפצתיים בחימום. אחרי זה היה קטסטרופה במשחק ( החטיא דאנקים , איבד כדורים ויצא טמבל) היחידי במינוס (10-) בבולס.

נמשיך לקראת הישורת האחרונה של העונה.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. כמו תמיד, כתבה נהדרת.
    .
    הבולס מנסים עוד להציל את הכבוד האבוד הזה העונה, אבל לחלוטין נראה שהשלישייה של דרוזן-לאבין-ווצ'ביץ' לא ממש עובדת. בנוסף, עדיין יש להם כלים להתחזק עם טריידים.
    פורטלנד, לעונת זאת, פשוט בעונה מסוייטת. לפרקים זה היה נראה טוב, וזה אוטוטו מתחבר ועולים על דרך המלך… אבל בסופו של דבר הם בנפילה מפוארת בחלק השני של העונה ולעשות הרבה מאוד חושבים בקיץ.

  2. כתבה נהדרת, תאווה לעיניים ולנשמה , יותר לס ממנחם הייתי אומר על החלק הראשון מלא ההמצאות (לוין מינה 33 שופטים…חחחח), אינטליגנטית ומצחיקה…. והערך המוסף של הראיון המצולם נ-ה-ד-ר…שמחתי לשמוע שלדעתך בברלי שחקן אינטליגנטי במיוחד…תמיד כששמו היה מוזכר כאן בתגובות זה היה צמוד לאיזה כינוי גנאי …אני אוהב שחקנים כאלו, שחושבים קודם כל הקבוצה ומחברים אותה…תודה רבה מנור על כתבה שנהניתי לקרוא אותה מאוד

  3. תודה רבה אורן על כתבה נפלאה! בטח על הקבוצה האהובה עלי.
    אני רוצה מאוד לראות את שיקגו בפלייאוף, גם אם זה יגמר ב-4 משחקים. זה תהליך שלוקח זמן אבל בטווח הרחוק זה ישתלם.
    שיקגו קבוצת הגנה די טובה, מה שלא עובד העונה זאת דווקא ההתקפה. דרוזן מתקשה לקלוע ולוין לא יציב. נקווה לסיום מוצלח.
    ושוב תודה.

  4. מצויין אור. תמונות מעולות! אחלה שתפסת את בברלי. אולי הוא בברלי "רהוט,מפוקס ואיטיליגנט." עם חולצה לבנה וג'קט, אבל על הפארקט הוא מין עארס ממזר.

  5. והוא נתן לך יותר זמן מאשר הם נותנים למראיינים אחרים, אלא אם כן הם מספורטס אילוסטרייטד או AP, וזה לזכותך! דע לך שאתה המראיין הישראלי היחיד ב-NBA ואתה מביא המון כבוד לאתר.

  6. נהדר אורן!
    אראה את הראיון בהמשך אם ירצה השם, אך אם היית מתאר מישהו כרהוט, מפוקס ואינטליגנט, פטריק בברלי היה האחרון שהייתי חושב עליו

  7. פוסט מעולה ושאפו על הראיון עם בברלי – חביב הקומץ.
    רא הארה קטנה – אליס צ'אפמן צריך להיות אליס קואוצ'מן ממה שאני רואה

    תודה על הטור, ממה שזה נראה הסגל הנוכחי של הבולס לא שווה יותר מהמיקום שלהם בטבלה…..
    🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט