סיקור ערב ראשון של סוויט 16 / יהלי אולמר

יום שישי יום קצר, לכן, בלי לבזבז עוד זמן מיותר, ניגש היישר למשחקים:

איזור מערב:

קונטיקט האסקיז (4) – ארקנסו רייזורבאקס (8): 65-88

הצגה של יוקון שעשו ככל העולה על רוחם בהתקפה, ניצחו 22-7 באסיסטים, הגבילו את ההוגס ל-31.7% מהשדה ולא הרפו מהיתרון שלהם לשנייה כל הדרך להבטחת מקום בשמונה האחרונות!

לקונטיקט: ג'ורדן הוקינס 24, אדאמה סאנוגו 18 ו-8 קטיפות, אלכס קאראבן 11 ו-7 ניקויים, נאהים אליין 10, אנדרה ג'קסון 7, 8 ו-7 עם 3 גניבות, טריסטן ניוטון 6, 6 ו-7

לארקנסו: אנת'וני בלאק 20 ו-5 חטיפות, ריקי קאונסיל 17, ניק סמית' ג'וניור 11

UCLA ברואינס (2) – גונזאגה בולדוגס (3): 79-76

החבורה מאל.איי הובילה ברוב המשחק אך קאמבק יפה במחצית השנייה של הזאגס שולח אותם לעלית 8!

ל-UCLA: חיימה האקז ג'וניור 29 ו-3 גניבות, אמארי ביילי 19, טייגר קמפבל 14 ו-9 סוכריות

לגונזאגה: דרו טימי 36 ו-13 קרשים, ג'וליאן סת'רוטר 16 ו-10, מלאקיי סמית' 14

איזור מזרח:

קנזס סטייט ווילדקאטס (3) – מישיגן סטייט ספרטאנס (7): 93-98 (לאחר הארכה)

זה לקח קצת זמן אבל המשחק הראשון בטורניר שנכנס להארכה היה פשוט נפלא. ראינו 24 שלשות בשתי הצדדים, הררי אסיסטים, יתרון שעובר כנדנדה מצד לצד והמון לחימה כמו שאנחנו אוהבים. בסופו של יום, ג'רום טאנג מראה כמה הוא ווינר ושולח את הווילדקאטס שלו לשלב הבא.

לקנזס סטייט: קאיונטה ג'ונסון 22 ו-6 אשכוליות, מארקיז נואל יצא מהכלים עם 20 ו-19 אסיסטים (שיא טורניר בכל הזמנים!) וקינח עם 5 חטיפות, ישמעאל מסעוד 15, קאם קארטר 12, 6 קרשים ו-3 גניבות, נאקואלן טומלין 11 ו-7, דייויד נ'גסאן 11.

למישיגן סטייט: איי.ג'יי הוגארד 25 ו-6 פינוקים, ג'ואי האוזר 18 ושליש מזה בכ"ח, טייסון ווקר 16, ג'יידן אייקינס 14, מאליק הול 13 ו-8 זכוכיות

טנסי וולונטירס (4) – פלורידה אטנלטיק אוולס (9): 62-55

תאמינו או לא, אבל המזרח השנה באמת פרוע. ערב התקפי מחריד של הוולס נענה בערב התקפי קצת פחות מחריד של האוולס שבשיניים לוקחים את הניצחון ואת המקום ב-8 האחרונות!

לטנסי: ג'וסאיה ג'ורדן ג'יימס (6 קטיפות) וג'ונאס איידו (7 קטיפות) 10 לראש

לפלורידה אטנלטיק: ג'ונל דייויס 15 ו-6 ניקויים, ניקולאס בויד 12 ו-8 בקרש, מייקל פורסט 11

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. אני מאוד אוהב את ג'ורדן הוקינס. אני גם חושב שההורנטס חירבנו לג'יימס בוקנייט את הקריירה (בג'י ליג הוא מטורף). יוקון מוציאה גארדים טובים והוקינס במינימום יוכל להפציץ אך הוא גם יותר מזה. פשוט גארד טוב.
    קיונטה ג'ונסון מרגש אותי אחרי שהייתי בטוח שיהיה צמח או חלילה למות אחרי ההתמוטטות על המגרש. היה צריך להיות בחירת לוטו לפני שנתיים. אבל הנה הוא, חוזר משחק ונותן תוצרת. לא יודע אם יגיע לליגה או אם קבוצה תהמר עליו בסיבוב השני אבל זה מרגש…

  2. תודה רבה.
    יצאתי קצת מבולבל כי סדר המספרים בתוצאה הרשומה לא תמיד הולם את הסיקור, ואז נראה שיוקון הפסידו כשלמעשה בסיקור מבינים שהם ניצחו דווקא.

  3. יוקון נראתה לי כק'בוצה לפיינל פור, אם לא ALL THE WAY. אז איזו סוף=סוף הפסיד עם מישיגן סטייט שלו. ראיתי גם את גונזגה מנצחת את UCLA ןזאת קבוצה המבסוגלת להכל.
    נ
    המצב מתחמם, יהלי, ותודה על סקירה מדוייקת.

  4. אם קיבלנו את משחק השנה בשבל הזה, אי אפשר באמת להתלונן. בהתחשב בזה שאין לניו יורק מכללה מהרמה הזאת כבר כ"כ הרבה שנים, גם עולי הרגל ממנהטן קנזס משמשים כתחליף הולם.
    .
    איזה כיף לראות את יוקון חוזרת!
    .
    פלורידה אטלנטיק זה סיפור לא קטן וזה לא יכול להגיע בזמן טוב יותר (לפני המעבר ל-AAC). מדובר בענק רדום שיכול להתפרץ בעשור הקרוב.

  5. הלילה גם אלבמה ויוסטון הודחו, כלומר אין לנו אף מדורגת 1 ששרדה.
    גם מדורגות 2 כמעט ואין ב-8 האחרונות, כשרק טקסס נותרה לייצג את 8 המכללות שדורגו ראשונות ערב הטורניר.

    1. באופן מצחיק, 2 מבין 8 האחרונות הן מדורגות 5, שהרבה פעמים מופתעות כבר בסיבוב הראשון על ידי מדורגות 12 (והרבה מהמרים על כך)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט