מעורב הופס ליום חמישי: הלילה בו הפך מיקאל ברידג'ס מכוכב לסופר-כוכב / מנחם לס

1.הנטס "לא מוצאים מקום" לבן סימונס והחליטו "לנסות למצוא פתרון לבעייה כרגע, ובקיץ"

עוד על בן סימונס ונצחון הנטס על ההיט 105-116 עם 45 נקודות למיקאל ברידג'ס בסוף

בדבר אחד אין ספק: לבן סימונס קרה משהו לא טוב. פיזי? נפשי? פסיכולוגי? אולי הכל יחד. מי שרואה אותו עתה משחק בנטס – והוא זוכר אותו במיטבו בסיקסרס, מקבל בחילה.

הוא מרגיש אבוד על הפרקט. נע בהיסוס. מנסה לקלוע בהיסוס. אין ספק שמשהו עובד במוחו כשהוא על הפארקט, ואני מגדיר זאת כסערת חושים של חוסר ידע ובטחון מה לעשות. במקום לשחק הוא חושב איך לשחק. במקום שדברים יבואו אליו טבעי כל תנועה עוברת בוודאי עשרות תת מחשבות בינריות של "כן או לא?" ואם זה "כן" אז באה השאלה הבינרית הבאה, "כן או לא?" ואם זה "לא" אז באה השאלה הבינרית הבאה…

ועד שישנה לו תשובה המהלך אבוד, נראה לא טבעי, והוא נע לכיוון אחר כשמוחו ממשיך להיות משועבד לאנליזה של כל תנועה עד שהכל מאוחר, ובן עדיין מסתובב על הפארקט, לא יודע אם לשחק מאחור או תחת הסל, ואת כל מה שעובר במוחו הסברתי כשהכדור בידו, או לא בידו, במשחק שוטף. כשמגיע הזמן והוא תחת הסל עם הכדור, מוחו מתפוצץ ממש עם השאלות הבינריות של לזרוק או לא לסל, איזו זריקה לקחת, וצה עליו לעשות כדי לא לפקשש את הזריקה. ואז הוא מחטיא כמובן.

הנטס ניסו אותו. מעניין אותי אם הערב ינסו אותו נגד מיאמי. הוא שחקן גמור. אבוד. אין מה לעשות איתו עד הקיץ.

ומה יקרה בקיץ? איזו קבוצה תרצה אותו? (והגרוטאה שנשארה ממה שפעם היה בן סימונס נושאת איתה משכורת של 40 מיליון לעונה זו ולעונה הבאה).

אגיד לכם מה: הוא לפחות מוצא שקט ושלווה עם נשות הוליווד הפנויות, מהסוג העליון ביותר.

2. משתתפי שבת בערב באול סטאר

Kia Skills Challenge

2023 Participants:

Team Antetokounmpo
Giannis Antetokounmpo, Milwaukee Bucks
Thanasis Antetokounmpo, Milwaukee Bucks
Alex Antetokounmpo, Wisconsin Herd

Team Jazz
Jordan Clarkson, Utah Jazz
Walker Kessler, Utah Jazz
Collin Sexton, Utah Jazz

Team Rookies
Paolo Banchero, Orlando Magic
Jaden Ivey, Detroit Pistons
Jabari Smith Jr., Houston Rockets


Starry 3-Point Contest

2023 Participants:

Tyrese Haliburton, Indiana Pacers
Tyler Herro, Miami Heat
Buddy Hield, Indiana Pacers
Kevin Huerter, Sacramento Kings
Damian Lillard, Portland Trail Blazers
Lauri Markkanen, Utah Jazz
Anfernee Simons, Portland Trail Blazers
Jayson Tatum, Boston Celtics

איפה סת' קרי נגד סטף קנדי? היכן יוקיץ' נגד אמביד מה-3? ל-NBA אין את היכולת לגרום למתח ממשי.אני שם נגד המתחרים את מובילי השלשות ב-NBA שרק שניים מהם ישתתפו באליפות:

THREE POINTERS MADE


1.Buddy Hield224
2.Anfernee Simons196
3.Klay Thompson194
4.Damian Lillard191
5.Stephen Curry185

THREE POINT PERCENTAGE


1.Isaiah Joe45.4
2.Kentavious Caldwell-Pope44.9
3.Malcolm Brogdon44.9
4.Luke Kennard44.8
5.Damion Lee43.7

AT&T Slam Dunk

2023 Participants:

Kenyon Martin Jr., Houston Rockets
Mac McClung, Philadelphia 76ers
Trey Murphy III, New Orleans Pelicans
Jericho Sims, New York Knicks

שאלה כבדרך אגב: היכן מתחבא לו ג'ה מוראנט?

3. ראסל ווסטברוק "יחכה עד אחרי האול סטאר" לדבר עם יוטה על עתידו

4. דווין בוקר: "אנחנו לא יכולים לחכות לקווין דוראנט"

הסאנס שיחקו אמש מצויין נגד הקינגס.

אתם יודעים מה אמר דווין בוקר אחרי המשחק?

"ההשפעה של קווין דוראנט על משחקנו הערב לא הייתה PALPABLE – לא ניתנת לזיוף. אני הרגשתי את השפעתו על המשחק שלנו. אנחנו לא יכולים לחכות לבואו!": הוא המשיך:

"You can't put it into words, man," Suns guard Devin Booker said after Tuesday's shootaround. "It's just all feeling. Looking forward to post-All-Star break when we actually get the chance to compete with each other. I've never gotten to do that besides the Olympics with Kev, so it's exciting times around here."

דוראנט כבר השתתף בתרגילים עם הסאנס אבל עדיין לא ב-5 על 5. לאן שאתה פונה אתה שומע שהטרייד הזה יכול להשתוות לטרייד של לו אלסינדור – אח"כ קרים עבדול ג'אבר – ממילווקי ללייקרס ב-1975.

בוקר, ששיחק עם דוראנט במשחקים האולימפיים בטוקיו ב-2021 (שדוראנט ניצח הרבה בגללו…) אמר עליו: אני לא יכול לחכות. HE IS BRINGING THE BEST OUT OF EVERYBODY AROUND HIM"

הוא המשיך: "עד לפמח 4-5 שנים היינו ה-LAUGHINGSTOCK של הליגה. עכשיו אנחנו בין הקבוצות הטובות. דוראנט הוא האדם שהיינו צריכים 'TO MOVE TO THE RIGHT DIRECTION' – הווה אומר? הווה אומר

אליפות?

בוקר סרב להשתמש במילה "אליפות". הוא רק ענה

Booker said with a smile. "Just trying to get it done, man. Just trying to get it done."

5. דריימונד גרין: "הווריורס, כקבוצה, איבדה את ה-WILL להילחם ולהגן

"אתה לא צריך להיות מומחה גדול לשחק הגנה. זה בעיקר רצון ומוכנות להילחם. לקבוצה שלנו, בהווה, אין את זה"

הוא אמר זאת אחרי ההפסד 134-124 לקליפרס כשהם שוחטים את הלוחמים ברבע השלישי 44-28. הקבוצה היא היום מס' 19 בהגנה אחרי שהייתה מס' 2 בעונה שעברה.

גרין אומר:.

"It has to come from within," forward Draymond Green said. "Defense is all about will, a want to defend. Defense isn't fun. You've just got to do it if you want to win, and we haven't."

הוא מסיים:

"It's the will to defend — stop and guard your man, and sink, and drop the box and rotate," Green said. "Defense is just one or two steps extra … that's all will, and we don't have that t's now or never," Green said. "We are .500 at the break. Middle-of-the-pack team with those middle-of-the-pack stats. You've got to come out of the break and win and do it at a high level, or you go home at the beginning of April. I wouldn't be happy with that. But that will be the result if we don't get there.".as a team.".

6. שש מאות טבעות אליפויות מזוייפות בעשרות מיליוני דולארים נמצאו במחסן של memorabilia store

Law enforcement agents confiscated over 600 fake championship rings across four major U.S. professional sports leagues and the NCAA from a South Carolina memorabilia store as part of a seizure of counterfeit merchandise, the South Carolina Secretary of State announced. The counterfeit goods could have fetched as much as $15 million at retail.

The hefty price tag, the highest-value seizure in the office's history, was driven by fake NFL, NBA, MLB, NHL and NCAA championship rings, according to spokesperson Shannon Wiley. The hoard includes 157 Super Bowl rings, 83 NBA Finals rings, 99 World Series rings, 29 Stanley Cup rings and 251 NCAA championship rings for unnamed sports, Wiley said.

Federal, state and local officials raided Kirk's Collectibles at an upstate mall on Feb. 8. No arrests have been made. The shop also sells nonsports memorabilia, according to its website. The South Carolina Secretary of State's office said it cannot share information about the number of suspects while a U.S. Department of Homeland Security investigation is underway.

Law enforcement officials emphasized the severity of counterfeiting. South Carolina Secretary of State Mark Hammond said it is not a "victimless crime."

"Whether it's a fan losing their hard-earned money on a fake item they were led to believe was authentic, or small businesses losing vital sales, intellectual property theft is a real crime with real victims and real financial impacts," said Ronnie Martinez, a special agent with the U.S. Department of Homeland Security's investigative arm in Charlotte, North Carolina.

7. ברוני ג'יימס הראשון בין 26 השחקנים שניבחרו לנבחרת ארה"ב של נייקי

ברוני ג'יימס היה אחד מ-26 שחקני התיכון הטובים ביותר בארה"ב להיבחר ל-NIKE HOOPS SUMMIT. ה-26 יחולקו לשתי קבוצות. הקבוצה של ארה"ב עם ברוני תשחק את משחקה הראשון ב-8 לאפריל נגד אחת מנבחרות שאר העולם. ב'מודה סנטר', פורטלנד, אורגון. שאר הקבוצות יהיו ALL AFRICA, ALL AMERICAS (קנדה, מכסיקו ודרום אמריקה), FIBA ASIA, FIBA EUROPE, ו-FIBA OCEANIA.

ברוני מדורג עתה 24 בין כל התיכונים של USA TODAY ומספר 28 בין התיכוניסטים של ESPN

8. ד'אנגלו ראסל: "בפעם הראשונה בלייקרס הייתי ילד. זה היה הכל קובי. עתה אני מבוגר שיודע ומבין את מקומו ותפקידו"

,בפעם הראשונה שלי בלייקרס לא ידעתי בדיוק מה תפקידי. זה היה הכל קובי והבנתי את זה אבל לא הבנתי מה תפקידי בתמונה הכללית. עברתי GROWING PAINS. לקח לי זמן ב-"TO FIGURE IT ALL OUT". אין לי טענות לקובי; עתה אני מעריך אותו אפילו יותר כשאני בתוך הסיר הזה שנקרא NBA ולדעת מה הוא עשה ומה הוא השיג. כשאני אומר "זה היה הכל קובי" אני לאר מתלונן. להיפך. אבל זאת עובדה. מאז למדתי מה זה NBA. אני יודע מה אני יכול לעשות ומה אני לא יכול לעשות. אז עכשיו אם אומרים לי "זה הכל לברון" או "זה הכל AD", אני יודע מה תפקידי בשלם הזה. לא כל אחד יכול לשחק בלייקרס. אני מרגיש שעתה אני יכול. אני בוגר שמבין היכן שהוא נמצא"

“I never hoped to be back here because I didn’t understand if I could be ready for it and be a part of what they were doing for the future,” Russell said. “But I’m here now, and I really appreciate being back, because I feel like I’m ready for everything that’s about to come for the team and whatever comes my way.”

9. הסיקסרס החתימה את הסנטר דוויין דדמון

דוק ריברס מסביר את ההחתמה בכך שהוא "מתאים יותר" להיות מחליף לסנטר ג'ואל אמביד מאשר מונטרזל הראל או פול ריד בעיקר בגלל שהוא "גדול יותר" 

10. המאמן ג'ק וון אומר שספנסר דינוידי ומיקאל ברידג'ס הם "הקולניים ביותר בחדר ההלבשה"

"בדרך כלל שחקנים חדשים לא מדברים הרבה בימים הראשונים. לא כך עם ספנסר ומיקאל. מהרגע שהגיעו הם מדברים. בעיקר על כמה הם שמחים להיות כאן אבל יש להם כבר מה לומר על משחק הקבוצה. הם יותר מסתם החליפו את קיירי אירוינג כ-'TALKERS'", לדברי המאמן.

11. מיקאל ברידג'ס בשיא קריירה של 45, ובן סימונס מוכיח שוב שמקומו הטוב ביותר זה על הספסל

אתחיל קודם עם הטוב: היה זה המשחק הטוב ביותר של מיקאל ברידג'ס בנטס, ואני מסופק אם היה לו משחק כזה טוב אי-פעם בחייו. הוא תמיד היה STAR. הלילה הוא שיחק כ-SUPERSTAR. ברבע הרביעי הוא, לבדו, גרם לנטס לברוח קדימה במשחק בו מיאמי הובילה ברובו ב-3 עד 5 נקודות.

היה לו בן זוג – קאם ג'ונסון שקלע 18, אבל היה 3 מ-10 מה-3 כשלפחות 5 מ-7 ההחטאות הכדור היה בפנים ויצא החוצה. כשהשלשות שלו יתחילו להיכנס, עם השלשות של ג'ו האריס וסת' קרי, הנטס תהפוך לקבוצה מצויינת, נטולת סופר-בסטארים (ברידג'ס הוא עדיין לא כזה ואולי אין לו את ה-'סוואגר' להפוך לכזה כי הוא לא אגואיסט מספיק) אבל קבוצהשתהיה לא פחות טובה מזו עם דוראנט וקיירי, ובלי הבעיות והפציעות של הנ"ל.

אם פיני-סמית' יתאקלם אז בוודאי יש על מה לדבר.

הנטס תגיע לפלייאוף ותהיה מסוכנת מאד לכל קבוצה בתנאי…

בתנאי שבן סימונס לא ישחק

כל מה שכתבתי בקטע הראשון עליו נכון, וקיים. בן בסימונס שכח לשחק כדורסל, או ישנן לו הפרעות שלא מאפשרות לו לשחק ולתרום. הוא שיחק 20 דקות. דקות יקרות שהייתי נותן לרויס או'ניל, ג'ו האריס, סת קרי, וYUTA WATANABE. בן סימונס לא עושה מאומה מלבד לקבל כדור ולמסור אותו למישהו אחר. ב-20 דקות הוא היה 1 מ-2 ל-2 נקודות. הוא הזהוז אחד גדול. WASTE OF TIME. על ה-WASTE OF MONEY אני לא רוצה אפילו להתחיל לדבר: השנה 40 מיליון ובעונה הבאה 40 מיליון. משהו נידפק לו בראש ומוטב שיכירו בעובדה וימשיכו הלאה. בלעדיו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם בן סימונס זה אותו הבן סימונס שהיה בפילי פשוט שם הכדור כל הזמן היה אצלו והיו נותנים לו קליר פאת מול הקינגס וכאלה והיה מנפח מספרים. תמיד אמרתי גם שהיה ב"שיאו" שבליגה בישראל הוא שחקן של 5 עד 8 נק גג. באירופה הוא יראה אפילו גרוע יותר ממה שהוא נרטה בnba. לא סתם הוא מעולם לא הגיע לשחק בנבחרת אוסטרליה כי הבלוף היה נחשף 😂😂😂
אהבתי שאומרים שמחפשים לו תפקיד מתאים 🤣🤣🤣🤣 האשך פעם אמר שהוא בלי תפקיד כי לא יכול לשחק כלום 🤣🤣🤣
המצאתי עבורו ברגע זה במוזת בוקר מושג חדש במקום שחקן אול אראונד הוא אוף אראונד.
החסיד היחיד שלו חוץ ממך ודה שוט זה אברי שאמר שאיתו בוסטון שושלת הלוואי שיביאו אותו. הוא הציע את סמארט וברוגדון עליו פעם. אבל מה שאני באמת רוצה שיקרה שהמלך יאמץ את בנו ויביאו לטראקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

היה אפס בפילי. אם תתן לו לו 35 דק משחק ולהחזיק בכדור כל הזמן ולרוץ מול כל מיני שארלוט ווש וכאלה יגיע לאותם מספרים כמו פילי. בnba לא שומרים כמעט.
בפלייאןף שההגנות קצת מתהדקות תראה את הממוצעים של סימונס בפילי מול קבוצות נורמליות

ברוך רובין
ברוך רובין
16/02/2023 10:55:03

מדוייק שמעון.

דה שוט
16/02/2023 9:23:21

אוף אראונד חחחחחחח מעולה
שמע – סימונס ומיניסוטה הפכו אותי לטרול! אני מרגיש שנעשה לי עוול
אם לא קיידי בסאנס – מיני היו בגמר מערב. אני עדיין מאמין בהם. אבל כאמור – אני כבר 90% טרול (הפרחים לסימונס…)

Avri
Avri
16/02/2023 9:55:07
Reply to  דה שוט

מה אתה רוצה ממיני, במאזן חיובי בלי השחקן הכי טוב שלהם. בוסטון, לדוגמה, לא עושים חיובי בלי טייטום.

דה שוט
16/02/2023 11:06:53
Reply to  Avri

צודק אברי! אתה נותן לי כוח
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מי השחקן הכי טוב של מיני? החתלתול?😁

Avri
Avri
16/02/2023 9:53:21

קודם כל סימונס בכושר נורא כיום, הכי גרוע בקריירה, וכל מי שעיניו בראשו יכול לראות שהבנאדם מחוץ מבעיות נפשיות שלך תדע איך יוצאים מהן. זה שקר ביביסטי מהסוג הבוטה ביותר לטעון שזה אותו שחקן מימיו בפילי, פשוט לא נכון.

הבינג סד דת, אני לא יורד מעגלות, לא מתהפך כמו סטייק כל 3 דקות (? גיא??), ובעד סמארט אני מטריד אותו מחר. אצלנו הוא יטיס את החברה כמו מטוס, ירים לובים לטיים-לורד, יוציא מחדירה לטייטום, והתרומה בהגנה תהיה גדולה בהרבה משל סמארט. אני חושב על האורך של חמישייה איתו כרכז ומקבל זריקת סרוטונין למוח. עדיף שחקן שלא זורק שלשות משחקן שזורק בלי חשבון ומכניס אחת לעשר. ביג אל ייקח אותו תחת חסותו, ילטף לו את הראש וילחש לו באוזן שהכל יהיה בסדר בן, אנחנו מאמינים בך. יש לנו סבלנות, יקבל ביי אאוט ונביא אותו על חוזה מינימום. השאלה היחידה היא איך הוא ובליייק יסתדרו.

Dor
Dor
16/02/2023 10:03:39
Reply to  Avri

+1
יש שם בעיה בראש. רחוק מהשחקן שהיה בפילי עם הכושר הגופני המטורף והתנועה

ברוך רובין
ברוך רובין
16/02/2023 10:51:52
Reply to  Avri

חלומות באספמיה קוראים לזה החברה פה במקסיקו, בן סימונס הוא רק סממן של תופעה מאוד נפוצה בליגה שהיד קלה מדי על ההדק, חוזי מקס בלי סיבה רק סמך על חלומות (בדומה לבועת ההיטק שהתפוצצה ), טריידים בלי מחשבה כמו זה של גובר, יש פרונט אופיס נוראיים בליגה.

הרי מי כל שצפה בסימונס ידע שזה לא זה ושהחוזה יהיה נוראי הזהרנו על זה עשרות פעמים ועכשיו בליגה מופתעים . https://hoops.co.il/?p=164568
.
מתי בן סימונס יכל לשחק ליד סנטר בלי קליעה? מתי הוא חדר והוציא החוצה? סימונס שחקן נכה שלא מסוגל לעבור עציץ בכדרור. אין לו קליעה פרט לטבעת לא משחק פוסט, והוא לא איזה אתלט עליון שמסוגל ליצור הפרדה מהשומר באתלטיות (יאניס זאיון). הדבר היחיד שהוא טוב בו זה הגנה אבל הוא שלילי עצום התקפית לכן ברוקלין לא מוצאת לו תפקיד אולי כמחזיק מפתחות.

Dor
Dor
16/02/2023 12:15:26

ברוך, סימונס הוא באמת head case רציני טבל כזה בגובה 2.10 אתלטי ופיזי עם שליטה טובה בכדור וחשיבה על מסירה + הגנת פרימטר מעולה. אין הרבה כאלה בליגה. בעונה האחרונה הנורמלית בפילי הוא היה טוב (עזוב רגע את הצווחות קליר פאת) והוא ממש לא היה מוקף קלעים (חוץ מקארי) ואת הצבע שמרו לאמביד. אני מסכים עם אברי שבמקום הנכון הוא יהיה בסדר גמור

ברוך רובין
ברוך רובין
16/02/2023 17:06:25
Reply to  Dor

זה רק נתונים על הנייר, השליטה שלו בכדור לא טובה כדי לעבור שומר , חשיבה על מסירה זה ניסוח יפה ללא יודע לקלוע.

המציאות ועובדות לא משקפות מתנגשות באופן נחרץ עם הדעה שלך, סימונס נכשל בפלייאוף פעם אחר פעם גם בפילי (במיוחד בעונה האחרונה), וגם ברוקלין העונה לפני הטרייד היא קבוצה מוקפת קלעים.
.
הוא מספר 4 בלי יכולת ליצור, או לסיים. בלוף על חוזה מקס

Dor
Dor
16/02/2023 17:27:56

ממש לא נכון. איזה קלעים טובים חוץ מסת קארי היו בפילי? טייבול? האריס? אפילו באטלר בעונה הקודמת? בקיצור לא היו. בפלייאוף הוא היה חלש (לא בכל המשחקים) אבל בטח דלא רק בגללו הם איבדו יתרון מול ההוקס. הוא אכן לא יודע לקלוע ולא אמרתי אחרת אבל אתה פשוט טועה בהצגת הדברים או שפשוט לא ראית אותו מספיק בעונה האחרונה ששיחק

ברוך רובין
ברוך רובין
16/02/2023 19:10:49

פילי של השנתיים הראשונות הקיפה אותו בקלעים, רדיק קובניגטון סריץ, בלינלי אילוסבה.

בעונה האחרונה היה את אמביד שקלע באותה עונה 40% מ3 האריס האריס סת קרי דני גרין.
.
בכך הפלייאוף הוא היה שלילי עצום שתקע את ההתקפה של פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לסימונס יש כדרור גרוע של ילד בגן

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/02/2023 10:57:08
Reply to  Avri

אשכרה? מביא עליו את סמארט בלי למצמץ?

Avri
Avri
16/02/2023 11:07:01

בלי תחילתו של מצמוץ.

לא יודע אם יש כאן חובבי גינון באתר. אבל בשבילי סימונס הוא צמח שנשתל במיקום לא נכון, באדמה לא מתאימה, מקבל הרבה יותר מידי / פחות מידי מים, וכתוצאה נראה נבול וקטן. ורק אם תוציא אותו מהאדמה, בעדינות, בלי להפריע לשורשים, תוריד כמה עלים מתים, תחפור בור מתאים ותמלא אותו בקומפוסט איכותי, תשים אותו שם ופתאום תוך עונה הוא דופק קפיצה ונהיה לכוכב של הגינה.

ברוך רובין
ברוך רובין
16/02/2023 11:13:18
Reply to  Avri

אברי ניסו את זה בפילי זה נכשל, נתנו לצמח אור את הקומפוסט הטוב ביותר. לא אמרו שליד קלעים יפרח? לא מעט משקיעים נקשרים ברגש למנייה למרות שהיא כושלת סימונס זה אחד מהם, אני לא חושב שאיזה שחקן קיבל במה יותר טובה ממנו להצליח פשוט אין לו את הכשרון למשחק .

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/02/2023 11:28:23
Reply to  Avri

אבל על סמארט?? המחיר שלו היום זה גרנט וויליאמס+סיבוב שני…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי יתן עליו את גרנט וויליאמס?

עגל
16/02/2023 17:01:27
Reply to  Avri

לא יודע, אני הייתי חושש מאוד.
לא נראה לי שסימונס יחזור למה שהיה, צריך נס רציני.
שיקום ארוך בקבוצת טאנקינג ורק אז לחזור ללחץ של הטופ.
תאר לך איך הוא יתפקד בפלייאוף בסלטיקס, קשה לי לראות אותו עומד בלחץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ד'אנגלו ראסל: "בפעם הראשונה בלייקרס הייתי ילד. זה היה הכל קובי. עתה אני מבוגר שיודע ומבין את מקומו ותפקידו הכל זה המלך🤣🤣🤣

Avri
Avri
16/02/2023 9:57:14

ממש כך. קובי היה השיקוץ המקורי, שיקוץ סיניור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייק ברידגס בדרך להיות אולסטאר לא חשבתי שהוא בלבל הזה אבל הפציעה של בוקר הוציאה ממנו את המפלצת והוא הראה דברים שלא חשבתי שיש לו באופן קבוע. הנטס הרוויחו אחלה שחקן בטרייד. זהיר סמית מוסר דש מאיפשהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריימונד הוא הראשון שלא שומר כל המשחק צועק על השופטים וחוגגים עליו שומר עם הפה במקום עם הרגליים והגוף (גוף בספק זה די אסור בwwe שלא נדבר על ידיים).
אתמול ראיתי כמה דק מפורטלנד ווש בידורסל במיטבו מחליפים סלים בשכונה אין דברים כאלה איש אפילו לא מנסה לשמור עומדים מסתכלים. כל מיני נגרים עוברים שחקנים כמו קונוס בריצה בקו ישר

אשך טמיר המקורי
16/02/2023 5:49:57

מעולה דוק תודה.
לבן סימונס אף פעם לא היה את זה.
זה היה רק הייפ.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/02/2023 5:58:41

בסיום העונה בן סימונס יעשה הסדר בייאאוט עם הנטס , יקבל הרבה כסף בחינם וילך לשחק רוגבי באוסטרליה , זה מה שהוא באמת רוצה לעשות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

טים אנטטקומפו זה אדיר. מיקאל ברידג'ס גם אדיר. תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

גיא רוזן
16/02/2023 7:09:34

מייקל ברידג'ס שחקן אדיר,
וכל הדיווחים עולה שמדובר גם בבן אדם אחלה,
מהסוג שאי אפשר שלא לאחל לו רק הצלחה.
.
יש מצב שהמעבר לנטס יעשה לו רק טוב –
הוא הופך לשחקן הכי טוב בקבוצה, גם בצד ההתקפי.
בהגנה, הוא כבר שנתיים אחד ממגני הכנף הטובים בליגה,
עכשיו תהיה לו ההזדמנות להמשיך ולפתח את הצד ההתקפי כך שיש מצב שזה טרייד שיסדר לו בעתיד חוזה מקס.
לבריאות שיהיה לילד,
שחקן שנותן 100% כל הזמן,
שחקן שהאוהדים לא יכולים שלא לאהוב.

סוסמעץ
סוסמעץ
16/02/2023 7:15:52

תודה רבה דוק
==
איזה הבדל בן סימונס לבן ארצו לונגלי
פשוט מדהים – ילד קטן שהכל מגיע לו
לאחד שהוציא מעצמו את המקסימום

דוקטור רזי הופמן
16/02/2023 9:23:00
Reply to  סוסמעץ

לדעתי, נגמרה לו הקדנציה באין בי איי
תמא טקס, לפחות סידר את עצמו בחיים. הוא שווה כרגע 6 מליון ונניח שיפרוש עם בערך 30?
הלוואי על כולנו. מעניין מתי יקבל בעיטה מסוכנות התאגיד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום יודע כמה רפי הבנה יש בליגה? יתנו לו גם 20 לעונה

Jonathan
16/02/2023 7:53:50

תודה דוק.
נהנתי לקרוא

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/02/2023 8:22:11

מסכים איתך שהבעיות של סימונס נמצאות בין האוזניים שלו, מקווה שהוא באיזה שהוא סוג של טיפול. בין אם ישאר בליגה או לא, הוא יצטרך לחיות עם הכשלון הזה.
תודה רבה על המעורב

NFS
NFS
16/02/2023 8:31:00

הסיפור של בן סימונס פשוט מדהים, חוצה ז'אנרים.
נע בין טראגי לקומי, בין אופרת סבון לסרט אימה.
בחירה מספר 1, רוקי השנה, חוזה מקס, פציעת גב מסתורית, עניינים משפחתיים, עניינים משפטיים, קארדשיאנס, שביתות, פסיכיאטרים ודוק ריברס.
.
עכשיו רק חסר שיפרוש ויעבור למונטנה לגדל שעועית וסלק סוכר. לאחר כשנתיים כשהוא עם זקן עבות ופלוס 10 קילו יכנס לחווה שלו בהפתעה הולגר גשווינדר, מאמנו האגדי של דירק נוביצקי.
במונטאז' עם מוזיקת אייטיז של כ-5 דקות בן סימונס ירדוף אחרי דובי גריזלי (ובאתנחתא קומית הדוב פתאום ירדוף אחריו), יחטוב עצים בשלג, ויזרוק אלפיים שלשות ביום כשגשווינדר מתחתיו, מעליו ומצדדיו.
ואז אחרי שנה יחזור. בקטנה, שחקן ספסל בוויזארדס.
ומשם לחמישיה ולאליפות מרגשת למועדון.
.
*כל זה עלה במחשבתו של ג'ואל אמביד לפתע, במשחק הלילה מול הקאבס, כשעמד על קו העונשין בין הזריקה הראשונה לשניה ברבע השלישי.
לרגע קטן נבהל, אך מיד נרגע וצחקק לעצמו, זרק את העונשין השני שנכנס חלק, וירד בעצלתיים להגנה.

אשך טמיר המקורי
16/02/2023 8:40:59
Reply to  NFS

חחח

שדות פופ לנצח
16/02/2023 9:01:18
Reply to  NFS

גדול 😍

TheMike
TheMike
16/02/2023 9:39:47
Reply to  NFS

מעולה

Dor
Dor
16/02/2023 10:05:25
Reply to  NFS

חחח

Avri
Avri
16/02/2023 11:10:40
Reply to  NFS

מעולה. הייתי משלב את פיל ג'קסון איכשהו (זה לא הוא עם חווה במונטנה?).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  NFS

מעולה!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

🤣🤣🤣🤣

שי אבן צור
16/02/2023 19:41:51
Reply to  NFS

נהדר!!!

Berch
16/02/2023 8:45:12

אחלה מעורב
אני אוהב את הטקטיקה של בן "מוני אין דה פוקט" סימונס
שומר על הגוף שלו. מה הוא צריך להסתכן בפציעות ועומס.
בינתיים נהנה ממה שיש לחיים היפים להציע.
אמצע העונה הבאה, לקראת תום חוזה, הוא יתעורר, ינסק ויקפיץ את המניה.
יקבל יותר מאשר אם היה טוב כרגיל
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

אמת

etayef
etayef
16/02/2023 9:07:26

האמונה בקיום של דברים גדולים מאיתנו היא מה שנותן לנו משמעות ויכולת להישגים כבירים.
היכולת של סימונס להרוויח 40 מיליון לעונה בלי לקלוע, במשחק שזו כל המטרה בו, היא מעבר להשגה שלנו.
אל תדרוש במופלא ממך, יש דברים שפשוט אי אפשר להבין.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/02/2023 10:02:55
Reply to  etayef

מה בלי לקלוע , שנה שעברה הוא הרוויח את זה בלי לשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

golan
golan
16/02/2023 11:08:25

אחלה מעורב. תודה רבה.
אמרו פה שבנטס בן סימונס יתאים כי הוא לא צריך לקלוע בין קיירי קיידי ושאר הקלעים, ואז השאירו אותו לבד…
אני לא מבין מה קרה לשחקן הזה. מקווה בשבילו שהוא בטיפולים כי יש חיים גם מעבר לכדורסל, ונראה שיש לו בעיה.
אין עניין באולסטאר, השואו שולט בזה וזה נראה גרוע. מעדיפים לתת כבוד לשמות ולא לשחקנים.

onetwo3
16/02/2023 11:08:29

תודה.
דריימונד גרין הוא אחלה.

Don
Don
16/02/2023 13:07:48

אליפות לפיניקס?
לדעתי, שום קבוצה עם כריס פול לא תיזכה באליפות.

onetwo3
16/02/2023 15:32:01

לגבי מעבר מ'כוכב לסופר-כוכב'….

https://imagine.gsfc.nasa.gov/science/objects/stars1.html

onetwo3
16/02/2023 15:32:12
Reply to  onetwo3

לא קורה בן לילה.

Kobv
Kobv
16/02/2023 16:13:57

ההתרסקות החלה במשחק הרביעי בסדרה מול אטלנטה. פילי הובילה 2:1 בסדרה ו 20 נק במשחק ואז אטלנטה התחילו לשחק על סימונס ומפה כל הקבוצה איבדה ביטחון. ההתדרדרות המשיכה עד למשחק 7 המפורסם. מעניין אם ההשפעה היא של פילי על השחקן. סימונס, פולץ, אוקפור.. יותר מדי בחירות טופ שלוש מתעיידות.

Kobv
Kobv
16/02/2023 16:15:11
Reply to  Kobv

*מתאיידות.

Florida man
Florida man
16/02/2023 16:19:18

עד מתי שחקנים כמו בן סימונס, ג'ון וול, בראדלי ביל וווסטברוק, ודאנקן רובינסון למיניהם יעקצו את הGMים? אין קבוצה בלידה עם חוזה או שניים גרועים ומנופחים. הפחד לאבד שחקן שנתן עונה טובה אחת ויחידה ואחרי זה לראות ההשקעה נופלת לתהום הנשייה ולחפש פראייר אחר שיאכל את המשכורת העצומה פשוט הזוי. לעולם אבל לעולם לא ילמדו את הלקח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

ראס וביל הם שחקנים אדירים בשיאם לגמרי חוזה סופר מקס.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/02/2023 20:42:40

בס"ד
תודה מנחם.שמח בשביל ברידג'ס.
אם הסאנב יתחברו יישארו ברורים, הם מועמדים בכירים לאליפות,
אבל שום דבר לא סגור.שנה שעברה דוראנט וקיירי חטפו סוויפ.