מעורב הופס ליום ששי: איך שלא תסתכל על זה הנהלת הנטס היא אחת הגרועות בהסטוריה של ה-NBA / מנחם לס

1.צריך כשרון מיוחד להיות עם הארדן, דוראנט, וקיירי אירוינג ב-2019 וללא אף אחד מהם ב-2023

Nets send KD to Suns for Bridges, Johnson, Crowder, picks

בברוקלין זו לא רק ההנהלה. זו העיר, הסביבה, קהל שהוא לא ממש ביתי, ומאמנים כושלים. הכל יחד. אבל הנקודה האחרונה היא שב-2019 הייתה להם את השלישייה הגדולה ביותר והסיכויים הגדולים ביותר לאליפות ואז השלישייה החלה להתפרק עד שאתמול קרתה היציאה האחרונה.

להנהלה, לסטיב נאש, ולבעלים (הקודמים) – לכולם היה חלק בפרוק הקבוצה, אבל ייתכן שהסיבה האמיתית היא שאף אחד לא רוצה לשחק בברוקלין ולגור בה. נקודה.

2. כיצד ייראה הליינאפ החדש של הנטס (הסאנס לא מעניינת אותי אז אני מזמין שפוט הקבוצה לכתוב עליה)?

אני חייב להתחיל עם ההצהרה שלא משנה כיצד ברוקלים תנסה להמתיק את מה שקרה לי בארבעת הימים האחרונים, העזיבות של קיירי אירוינג וקווין דוראנט היו UTTER DISASTER. דיס-אס-טר במלוא מובן המילה. אתה לא יכול להחליף שני כוכבי על העונדים 5 כוכבים – וקיירי אירוינג יכול להיות כזה כשכל הג'וקים יוצאים לו מהראש – ולהחליפם בגדוד של שחקני 3 כוכבים. אלף, אפילו שתביא עשרה מיקאל ברידג'ס רק 2-3 מהם יכולים לשחק בחמישייה כך שבמקרה כזה קשה מאד להתמודד עם כמות נגד איכות.

אבל לך תדע. היו דבהרים מעולם. דטרויט של צ'ונסי ביליאפס, טשון פרינץ, ריפ המילטון, ושני הוולאס'ים לקחה אליפות ללא אף סופרסטאר אחד. במקום שחקני 5 כוכבים הם ניצחו עם שחקני 3.5-4.0 כך שאלוהים גדול ונראה מה מאמנם ג'ק וון – שהוא עצמו 3.5-4.0 עד שיוכיח אחרת – יוכל לעשות איתם.

הנה החומר שיהו בידו של היוצר ג'ק וון:

*פוינט גארדים: ספנסר דינווידי, בן סימונס, פטי מילס (או סת' קרי)
*שוטינג גארדס: רויס אוניל, קאם תומאס, ג'ו האריס, סת' קרי (או פטי מילס)
*סמול פורוורדים: קמרון ג'ונסון, , יוטה ווטנייבל
*פאור-פורוורדס: מייקל ברידג'ס, דוריאן פיני-סמית'
*סנטר: ניק קלקסטון, דיי-רון שארפ

כיצד אני רואה את החמישייה?

*פוינט גארד: ספנסר דווידי
*שוטינג גארד: קאם תומאס (או רויס אוניל)
*סמול פורוורד: קמרון ג'ונסון
*פאור פורוורד: מיקאל ברידג'ס
*סנטר: ניק קלקסטון

'האיש הששי' יהיה בן סימונס

המחליפים? ברוב העמדות הם לא נופלים משחקני החמישייה. בקיצור הנטס עולה ללא סופר-כוכב אחד אבל עם 122 שחקני כדורסל מצויינים, רובם צעירים, והיום אישד לא יודע כיצד – וכמה מהר – הם יתגבשו. לפחות תהיה לנו קבוצה נורמלית ללא קיירי אירוינג עם הטרופים שלו, וללא קווין דוראנט עם הפציעות שלו.

קבוצה נורמלית סוף-סוף שיש לה את הפוטנציאל להפתיע בגדול, וסוף-סוף קבוצה ללא משברים מהגיהנום שניתן להינות ממנה, ולחלום איתה על הישגים גדולים.

שחקני NBA מתבדחים על הטרייד דדליין

*********

*********

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
126 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
10/02/2023 2:29:15

מצד אחד, אף GM לא ימצמץ שדוראנט וקיירי רוצים להגיע לשחק ביחד בקבוצה שלו, זה no-brainer.
שון מרקס לדעתי עשה שם עבודה מצויינת בשיקום המועדון אחרי בילי קינג, וגם עכשיו עדיין יש שם קבוצה טובה. חסר להם סטאר קוולטי והם תקועים עם החוזה של סימונס.
הבעיה שההנהלה נתנה לדוארנט וקיירי יותר מדי כוח (התחיל עם הויתור על אלן עבור ג'ורדן) ולא עצרו בזמן את השטויות של קיירי.
קיירי לטעמי הוא האחראי הראשי. עוד קבוצה שהוא עוזב בטונים צורמים. הארדן היה שם שתי שניות להבין שהוא חייב לברוח ממנו.
עוד סיבה למה שחקן/מאמן לא יכולים להיות גם GM כי פשוט מדובר באינטרסים מנוגדים.
ברוקלין לדעתי זה יעד פופולרי לשחקן כי מדובר בניו יורק בסופו של יום.
.
PG דינווידי
SG קארי (תומאס יקבל אור ירוק להתפוצץ בחמישייה השניה)
SF מיקאל ברידג'ס
PF פיני-סמית'/סימונס (כדי לא לפרק אותו מנטלית)
C קלקסון
יש שם overload פסיכי של שחקני כנף. מפתיע שהם לא המשיכו להיות פעילים עד סוף הדד-ליין.
אבל מוקדם לדעת כי מילס, קארי ואולי עוד יקבלו ביי-אאוט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

איזה קרי חחחח קאם תומאס זה הפרנצייז שם עכשיו. סת סביר להניח לא יראה פרקט הרבה עד סיום העונה ויוטרד בקיץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

סימונס מזמן מפורק מבחינת יכולת.
מנטלית זה המצאה להוציא אותו טוב. הוא תמיד היה כזה. בפילי פשוט נתנו לו את הכדור כל הזמן ולרוץ בקליר פאת ואז הוא ניפח מספרים בהטבעות מול הקינגס וכאלה קוסט טו קוסט כמו שקצו ורבו.
יכולת כדורסל אמיתית מעולם לא הייתה לו. צחקו עליי שאמרתי שהיה שחקן של 8 נק בליגה הישראלית. הפך לכזה גם בwwe.

חמישייה יהיה דינווידי תומאס ברידגס פיני סמית קלקסטון

עגל
10/02/2023 10:57:23
Reply to  Smiley

+1 סמיילי

etayle
etayle
10/02/2023 2:31:41

תודה רבה דוק!
יאמר לזכות הנטס שלפחות הם פרקו את זה עכשיו ולא משכו סתם, תהליך נוראי הייתה להם קבוצה סימפטית ופשוט עשו כל טעות, מגיע להם על זה שהטרידו את אחן וספנסר.

עוד משהו הלכתי קצת לארכיון :

https://hoops.co.il/?p=241720

https://hoops.co.il/?p=212276

חוזים שהתבגרו רע, באמת לפעמים מרגיש שזה רנדומלי למה שחקן אחד מקבל 30 ואחד 5.

Pistons
Pistons
10/02/2023 3:13:02

מנחם, ב-2019 לא היה להם את הארדן. בנוסף, דוראנט היה פצוע וקיירי כמעט לא שיחק באותה עונה.
אני חושב שבאופן כללי הנטס התנהלו בסך הכל טוב, אולי אפילו טוב מאוד למעט מה שארשום בהמשך.
כל האשמה מונחת על הפח אשפה, קיירי אירווינג. הארדן עזב בגללו.
איפה אני חושב שהנטס טעתה:
1. בזה שבתקופת הקוביד הם לא היו קשוחים יותר עם קיירי. הוא כבר היה עם היסטוריה של הברזות. הם גם לא היו צריכים להחזיק אותו למשחקי החוץ.
2. בטרייד של הארדן וסימונס. מי לוקח סימונס עם חוזה מקסימום? אם אומרים לי קח אותו עם החוזה שלו ואל תתן כלום בתמורה, אני לא לוקח.
——
הם כן היו בסדר גמור בזה שלא היו מוכנים לתת לקיירי חוזה לטווח ארוך בעונה שעברה. קיירי התנהג כמו פח אשפה עם האולטימטום שלו ובסוף בלית ברירה לקח את האופציה שיש לו. כאן מגיע בדבר הכי מסריח שיש. מצד אחד אתה לוקח אופציה כשהקבוצה לא רוצה אותך ומצד שני מחליט לשבות באמצע העונה.
אני חושב שה- nba חייבים למצוא פתרון לדבר הזה. לא יכול להיות ששחקן מחליט לא לשחק בתקופת קורונה או לשבות לחצי עונה ועדיין הוא יתפוס נתח מכובד מתקרת השככ. הייתי רוצה לראות חוק שמאפשר לי להחתים שחקן אחר במקום שחקן שעושה דברים כאלה ושהשחקן שעשה את זה לא יוכל לשחק באף קבוצה בשנות החוזה של השחקן שהחתמתי במקומו. זה יבלום את התופעה הזאת. שחקנים שובתים ומקבלים מיליונים. הזיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

יש 2 אנשים כרגע שיכולים לקחת את סימונס
אברי תמורת סמארט וברוגדון ודה שוט תמורת לא יודע מה.
אני לא חושב שיש לו שוק נוסף כרגע😁
מרקס ניסה להשיג את אברי אתמול המנוי לא היה זמין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

אין פתרונות קסם אם הבעלים המילארדר מוכן שהעובד ישתין עליו אף אחד לא יציל אותו.
צריך להיות קשוח. אם אני מיליארדר כמו צאי אומר לקיירי וסימונס חביבים שלי אתם ביציע ולא רואים דולר שכר. לכו תתבעו אותי. מושך אותם שנים רק בשביל האגו ולהראות להם מי הבוס. אומר להם הפרתם את תקנון הקבוצה אין חצי כן חצי לא.
הכי מפגרים ואשפה יצאו פילי ששילמו לבן סימונס את מלוא הכסף. שאין לך ביצים הם חוגגים

paka
paka
10/02/2023 19:10:56

🤣🤣🤣
מעולה… אין על משחקי אגו… פרצופה של מציאות

paka
paka
10/02/2023 19:07:40
Reply to  Pistons

אני מקווה שאתה לא לוקח את הסיפור שלך ברצינות

Pistons
Pistons
10/02/2023 3:16:39

ובנוגע לפיסטונס האהובה שלי (אותה קבוצה שהזכרת של הוואלסים, בילאפס וכו'), אני מפשפש בזכרוני. בכל זאת עברו 20 שנה. למיטב זכרוני היו להם 4 שחקנים במשחק האול סטאר, אז קצת קשה לי לדרג אותם בתור שחקנים של 3.5.

FAN
FAN
10/02/2023 3:41:51
Reply to  Pistons

אפשר להשוות למילסאפ הורפורד קורבר והרכז שהשם שלו ברח לי?

Pistons
Pistons
10/02/2023 3:50:24
Reply to  FAN

אפשר 🙂
הלכתי לבדוק מי היו הרביעיה של דיטרויט. אני קצת בהלם. הייתי בטוח שהבחירה שלהם היתה בעונת האליפות ומסתבר שטעיתי.
על הדרך בדקתי גם את השחקן החסר שלך – ג'ף טיג

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/02/2023 6:53:20
Reply to  Pistons

היא הייתה בעונה אחרי. שיד הגיע לקבוצה רק באמצע העונה של האליפות.

jefffoster10
10/02/2023 12:38:20
Reply to  FAN

ג'ף טיג ודמארה קארול אלה החבר'ה שחסרים לך

Drexler
Drexler
10/02/2023 3:25:18

ברוקלין עשו המון טעויות , היו צריכים לנסות להביא רק את דוראנט או לחלופין להיות יותר קשוחים עם קיירי ולא לתת להם לנהל את הקבוצה . גם הטרייד על הארדן תמורת כל הקבוצה ובחירות דראפט רק בשביל לתת אותו עבור בן סימונס . המאמנים שהיו בובות של השחקנים , קיצר מיליון בעיות , שורש של רובם זה קיירי שלאורך כל הדרך לא התנהל כמו מקצוען והם היו צריכים לבוא לדוראנט ולומר לו , אם אתה רוצה אליפות צריך לחתוך את חבר שלך . זה ביזנס , רוצה אליפות , תשחק עם מקצוענים .

FAN
FAN
10/02/2023 3:37:31

מי מסביר מה מוראנט אמר על המערב?

FAN
FAN
10/02/2023 4:06:08

סהכ משחקים משותפים לשלישייה הזאת—-
16
הזוי

Florida man
Florida man
10/02/2023 4:37:51

הנהלה גרועה שנתנה לשחקנים לסובב אותם עמו פורפרות.
התחיל עם הטרייד הנורא של הארדן /סימונס והמשיך כשנתנו לקיירי לשחק רק בחוץ במקום להעיף אותו לכל הרוחות.
היה להם קבוצת חלומות ולא השכילו לשמור על כלום.
יש שם עכשיו אחלא קבוצה נחמדה ואולי הרעל של קיירי הלך והם ישחקו קצת יותר בכיף.
קיובן אכל חתיכת לקרדה עם קיירי ובהצלחה ללוקה עם הדרעק הזה.

trusttheprocess
trusttheprocess
10/02/2023 4:40:09

הטעות הגדולה שלהם הייתה בכלל שעשו את הטרייד לקבל את הארדן
היה להם בקבוצה את ג'ארט אלן,לבארט, עדיין היה את קלקסטון וג'ו האריס, אפילו קאם תומאס היה.
ותמיד היה אפשר להוסיף רול פליירס, זה צוות מסייע מצוין
הם בכלל לא היו צריכים את הארדן וגם היה להם את כל בחירות הדראפט שנתנו ליוסטון ולא היו תקועים עם בן סימונס כי זאת הייתה כבר הבעייה של יוסטון(אם לא ברוקלין הארדן עובר לפילי כבר אז תמורת סימונס, תייבול ושתי בחירות דראפט)

thejanitor
thejanitor
10/02/2023 5:07:16

אשך, זה בשבילך: https://youtu.be/U0D_JcGetRk

thejanitor
thejanitor
10/02/2023 5:07:37
Reply to  thejanitor

ועוד אחד, https://youtu.be/Gtk9RGJ06LE

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 7:16:54
Reply to  thejanitor

מצוין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

חחח חזק זה

דוקטור רזי הופמן
10/02/2023 8:09:31
Reply to  thejanitor

ה MBK הבא….

gogo
gogo
10/02/2023 5:30:49

תודה על המעורב
ההתפרקות של הנטס רק מראה שהליגה נשלטת עי הקפריזות של השחקנים. גם עם המנגר עושה עבודה טובה. אבל בסוף הם סחורה. בעבר זה היה פחות מורגש אבל קיים אצל כוכבי על כמו מגיק וגורדן.

אני שנים רבות בעולם הארכיאולוגיה
כל שנה עונת הטריידים מזכירה לי את המסחר בעולם הקדום. סחר חליפין. משהו בסגנון: תביא לי שלושה שקי חיטה ותקבל פך שמן, ופך נוסף במסיק בשנה הבאה. שחקן כמו אירווינג נראה כמו סחורה יפה מבחוץ ופגומה בפנים.

onetwo3
10/02/2023 6:51:00
Reply to  gogo

+1
-3
×6
÷2
=0

דוקטור רזי הופמן
10/02/2023 8:10:17
Reply to  onetwo3

1966.5?

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 7:18:10
Reply to  gogo

צודק

Yinon Yavor
10/02/2023 10:22:46
Reply to  gogo

מעניין. איפה בארכיאולוגיה?

עגל
10/02/2023 11:03:59
Reply to  Yinon Yavor

גם אני שואל

gogo
gogo
10/02/2023 13:06:31
Reply to  Yinon Yavor

Israel antiquities outhority

עגל
10/02/2023 13:19:49
Reply to  gogo

כל הכבוד, מעניין מאוד.
לפני כמה שנים גיליתי באחת הריצות שלי חריטות בסלע בגבעת גורל. זה נראה לי מאוד עתיק כי היה ציפוי איפה שחרטו (הפטינה התחדשה, אם אני מתאר נכון).
פעם אחת ביקרתי שם ובדואים הלכו אחרי וגילו את החריטות, וכמה שבועות אחרי כן ראיתי שהם הרסו את זה וכתבו משהו בערבית (כמה מפתיע).
אבל צילמתי את זה היטב. מכיר מישהו שאפשר לשלוח אליו כדי שיתן תובנות?

gogo
gogo
10/02/2023 14:07:52
Reply to  עגל

הג'וגינג שלך מעניין
;davidad@israntique.org.il
זו המומחית לענייני כתובות בנגב

עגל
10/02/2023 17:19:57
Reply to  gogo

merci beacoup monsieur!

IDO
IDO
10/02/2023 5:43:07

קבוצת wtf קלאסית.

Berch
10/02/2023 5:44:08

תודה על המעורב
אולי במקום קבוצות גלקטיקוס אינסטנט יתחילו בברוקלין לבנות מלמטה…..
🤣

edani
edani
10/02/2023 6:03:38

מנחם מאד נדיר שאני חולק עליך אבל מה ההנהלה אשמה בזה שה"שלישייה" שלהם פשוט לא שיחקה ביחד.

זה התחיל מדוראנט שכל שני וחמישי נפצע, נמשך במטורלל והארץ השטוח ונגמר המזוקן שהיה פצוע בשריר ושיחק חרא ואחר כך גם בעצמו התייאש מהשגעונות 'ל איש העולם הוא שטוח. להנהלה מעולם לא היה סיכוי.

כולם שכחו אבל מלכתחילה כולם אמרו שזה ניסוי סוציאלי ענק שיצליח רק אם הראש של שלושת הכוכבים המטורללים הללו יהיה במקום הנכון.

thetroll
thetroll
10/02/2023 7:15:50
Reply to  edani

גם הלוחמים שנה שעברה בקושי שיחקו יחד. אבל הם הגיעו לפליאוף בריאים כולם. וזה הספיק לאליפות.
בשנה שעברה גם הארדן גם קיירי וגם דוראנט היו בריאים בפליאוף. רק שלא באותה קבוצה. כי מארקס ויתר להארדן. שחרר אותו תמורת סימונס הפצוע שלא שיחק בפליאוף. זו הבעיה. זה ההבדל.

gogo
gogo
10/02/2023 6:13:30

החזרה של פייטון לווריורס מחזירה את הגרוש שהיה חסר לווריוס. יחד עם הכושר של קליי, (ובהינתן בריאות לסטף) מבחינתי הם לגמרי קונטנדרים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, מעורב מצוין.
.
לדעתי הכל מתחיל ונגמר בהימור על דוראנט וקיירי. כל מה שקרה אחר כך היה ריאקטיבי לכל מיני התפתחויות שלא ניתן היה לשלוט בהן. מסכים עם עידני למעלה שהיה ברור שזה הימור. ההימור נכשל, וזה לא מאד מפתיע.
.
מה שכן מפתיע, אותי לפחות, זה שעכשיו קצת מתעלמים מההימור של פיניקס, למרות שיש לא מעט קווי דמיון ביניהם, ולא רק בעניין הבריאות, ובהם:
דוראנט לא ידוע כאחד שמסתדר יותר מדי טוב עם כוכבים לידו – עזב את ראסל, היו מתיחויות בגולדן סטייט עם גרין וקר, וכנראה לא הסתדר עם קיירי (ביקש טרייד בקיץ האחרון), ועכשיו הוא צריך לשחק עם כריס פול הזקן, שלא חושב שהוא נופל ממנו, ועם בוקר הצעיר, שבכלל לא בטוח שעדיין נופל ממנו, ועם אייטון.
כריס פול גם לא ממש מסתדר עם כוכבים אחרים – היו חיכוכים עם גריפין, ויוסטון האדירה נשברה בגלל סכסוך בינו לבין הארדן.
אייטון – לא ברור בכלל שהוא רוצה להיות שם, בקושי מקבל את הכדור, ואיכשהו דווקא הוא נשאר שם עכשיו, וכנראה יקבל עכשיו עוד פחות את הכדור. ממש לא בטוח שזה יעבוד.
בוקר – האם הוא יצליח לעשות סטף, כלומר לקבל מישהו לא פחות מוכשר ממנו לקבוצה? איך השינוי בשיטת המשחק ישפיע עליו? הוא יהפוך לקאץ' אנד שוט?
מונטי – האם מונטי וויליאמס, מאמן מצוין לדעתי, מתאים לאמן סופרטים כזו? ממש לא בטוח, לא בגלל מונטי, אלא בגלל שפשוט אין הרבה מאמנים שכן מתאימים, לדעתי. זה פחות הכדורסל ויותר כל המסביב.
בקיצור – לדעתי כל החגיגות, ההכרזות על נו-בריינר ועל סגירת המערב אינן במקומן. זה חתיכת הימור, בכל בפרמטרים, לא רק בריאות, ונצטרך לראות אם זה יצליח או לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מסתדר עם כוכבים זה שטויות של אוהדים. לדוראנט אין שום בעיה כי הוא בניגוד לשיקץ לא צריך הצגות ויודע לקלוע בלי השופטים ולדחוף.
לבוקר אין שום בעיית אופי הוא נתן לכריס פול לשלוט בו שנים וזרם עם זה אז האופי שלו מאד נוח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קר אמר שהיו מתיחויות, דריימונד הטיח בדוראנט "ניצחנו גם בלעדיך", זה לא שטויות של אוהדים. זה אמנם טבעי, אבל זה משהו שצריך לקחת בחשבון.
.
יש הבדל בין להיות 1/2 עם פול לבין להיות 1/3 עם פול ודוראנט. זה פי שלוש מערכות יחסים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתיחויות יש בכל קבוצת כדורסל גם בליגות ילדים

onetwo3
10/02/2023 6:52:28

מנחם תודה.
מציע לשנות את השם של ה'מעורב' ל'זריחה מעורבת'.
ככה יהיה ייצוג מאוזן בשם גם למזרח וגם למערב 🏆

דוקטור רזי הופמן
10/02/2023 8:11:10
Reply to  onetwo3

אולי מזרחייה מעורבת?

thetroll
thetroll
10/02/2023 7:03:05

מה זה הנהלה? מה התפקיד של מנהל? להזיז אנשים. להניע. מנהל מתמודד עם כל מיני סוגים של אנשים הוא צריך לדעת להניע את כולם. על זה הוא מקבל מליונים וגם כמובן להסתכל אסטרטגית להבין כיווני שוק וכ'. מארקס קיבל ללא כל מאמץ קבוצה חלומית שהיתה הקונטנדרית הברורה ללא כל מתחרה לדעת כולם. היותו חסר עמוד שדרה וההתרפסות שלו בפני הכוכבים שלו זה הדבר היחיד שגרם לכל הבלגאן בברוקלין. זה נכון שקיירי הוא טיפוס מוזר אבל הוא הביא אליפות לקאבס. מישהו ידע להחזיק את הראש שלו במקום. לגבי דוראנט לא זכורות לי בעיות משמעת מיוחדות באף קבוצה והארדן ? תזכירו לי מה היו הבעיות שלו? יש הרבה שורשים למחדל הזה בברוקלין אבל אין שום אפשרות לנקות את מארקס מהאשמה.
צודק מנחם.
אני חושב שזה כשלון ניהולי מחפיר ואין שום דרך לכבס את זה.
וכבונוס יש לו גם את סימונס על הפיירול לעוד 100 שנה.
אין נורא מזה.
במבחן התוצאה. וזה המבחן היחיד שצריך לבחון בו מנהל מארקס הוא אכן בין ה GM הגרועים בכל הזמנים.
תרוצים תמיד יש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  thetroll

זכרונך מטעה אותך – לדוראנט היו בעיות עוד בגולדן סטייט אם לא לפני כן, קיירי הצליח לחרבן את בוסטון, והארדן הצליח להסתכסך עם כריס פול. כשאתה שם שלושה כוכבים ביחד זה תמיד הימור, ובמקרה של אלה עוד יותר מכרגיל.

thetroll
thetroll
10/02/2023 7:21:22

דוראנט הביא ללוחמים שתי אליפויות אם זה זכור לי והכל בתוך הקבוצה עבד חלק. היה הרבה רעש מבחוץ . ברשתות החברתיות בעתונות וכ'. רעש שיזמו חובבי לברון – והם רבים- שהבינו שהעז שלהם לא יזכה יותר בשום אליפות כל עוד דוראנט במפרץ. ומכאן הכיעה הביקורת.ודוראנט נכנע ועזב.
קיירי הביא אליפות לקאבס יחד עם לברון. זה שהוא לא אופס בבוסטון וכ' זה כי אכן הוא טיפוס קשה לניהול. בלאט ניהל אותו היטב. הטירון רק קטף את העבודה המצויינת של בלאט וגריפין.

גיא רוזן
10/02/2023 7:38:06
Reply to  thetroll

"רעש שיזמו תומכי לברון…"
.
הרגת, עם הקונספירציה.
.
בגולדן, מקצועית זה עבד מצוין.
חברתית?
העדויות מצביעות אחרת.
התקשורת?
עד להחלטה לעבור למעצמה במפרץ, הוא היה המאמי של התקשרות. אחר כך?
לא שונה ממה שקרה ללברון.
.
השורה התחתונה היא פשוטה.
שחקן אדיר,
ההחלטות שהוא מקבל קצת פחות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא צודק זה אוהדי השקץ שהתבאסו שנגמר הקליר פאת

thetroll
thetroll
10/02/2023 8:23:52

מה לא היה בסדר בזה שהחליט להגיע למפרץ??? זכותו. כמו שהחליט עכשיו להגיע לפיניקס. אבל לא ירדו ממנו לשניה. לא תכחיש שיש מליוני אוהדי לברון שרוצים שהעולם יכיר בו כעז ודוראנט במפרץ חסם כל אפשרות לזה. מהם הגיע כל הרעל. "הורס את התחרותויות בליגה". "קונה אליפויות". זה קשקוש. זכותו ללכת לאן שהוא רוצה. כמו שהלך עכשיו לפיניקס. לברון זה אחד הדברים הכי גרועים שקרו בליגה הזאת כי מראש שמו לו תו תקן שיחליף את מייקל. העמיסו עליו הר של ציפיות. ולא. הוא לא מספיק מוכשר. אבל הנרטיב קיים הוא עצמו האמין למה שמספרים עליו ומכאן כל הערימת שקרים התחילה.כל הליגה מכופפת לנרטיב הזה. דוראנט יותר מוכשר ממנו פי 1000. העניין הוא מכונת השיווק הזאת שלא עוצרת. זה הרסני. סה הורס את הליגה. ככל שהזמן עובר זה הופך להיות יותר ויותר מגעיל. תראה רק במשחק האחרון. הם הפסידו לאוקלהומה. זה לא עניין אף אחד. העיקר שלברון שבר את השיא של קארים. אתה יודע מה? אני זוכר את קארים. בשלהי הזכרונות שלי הוא עוד קיים. והוא היה טוב מלברון פי 100. שחקן בלתי עציר. אמיתי. בלי סיפורים. בלי הווי אול וויטנס. זה מאוס. שיפנה כבר את המקום. אני מאחל לדוראנט ולפיניקס אין סוף אליפויות. מגיע להם. עוד מעט אם יגיעו ההצלחות תתחיל לשמוע את ההטרלות… מבטיח לך שזה לא ינעם לאוזנך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  thetroll

לא בכל דבר רע בחיים אפשר להאשים את לברון. יש כמה דברים שהם לא אשמתו.

thetroll
thetroll
10/02/2023 8:45:50
Reply to  thetroll

נכון. וגם לא עשיתי את זה. מה שקרה בברוקלין זה לחלוטין על מארקס. לא קשור לאף אחד אחר. בודאי שלא ללברון. כל מה שהיה צריך זה לנהל אגואים. מה שלמשל מאיירס וקר עושים נפלא בגולדן. את זה הוא לא הצליח לעשות. זה שורש הכשלון והתוצאה היא שבמקום קיירי דוראנט הארדן ושתי אליפויות אין לו עכשיו אף אחד מהם ובתמורה הוא גם צריך לשלם 33 מליון דולר לעונה לבן שימוש.
לי זה נראה כמו כשלון מחפיר נוראי אחד הגדולים בתולדות הליגה.
תקנו אותי אם אני טועה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הכל אמת למעט זה שדוראנט באמת הלך לקנות אליפויות בגס כי היה בלחץ לטבעת (עשה לברון מה שנקרא)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אם דוראנט יביא 2 אליפויות בסאנס גם הוא יהיה מעל השקץ כמו סטף חחחחחחח אני רואה את השקץ נכנס לפאניקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מאנו בליגת LBJ הכל סובב סביב לברון

thetroll
thetroll
10/02/2023 9:04:07
Reply to  thetroll

בדיוק. וזה בסדר. לגבי לברון זה ווי או וויטנס לגבי דטראנט זה קנה אליפויות. מבטיח לך שאם הוא יזכה עם פיניקס זה יהיה בדיוק אותו דבר.
אם עש משהו שאני זועם עליו עליו על שון מארקס זה שפה נבנתה קבוצה מאפס אנשים הגיעו כדי לשחק עם דוראנט ולקחת אליפות. זה היה אמור לנפץ את התדמית של קונה אליפויות עבור השחקן ההיסטורי הזה אבל מארקס האפס הזה (בעייני) שכל מה שהיה צריך זה פשוט לנהל אותה – זה כולה 15 שחקנים – לא מפעל של 10000 אנשים – לא הצליח בזה. מדהים אותי שאנשים לא מבינים כמה זה חמור. כמה זה דפוק. כמה הרבה חוסר כשרון צריך כדי להרוס כזה דבר.

גיא רוזן
10/02/2023 9:58:42
Reply to  thetroll

אתה מוזמן למצוא תגובה שלי שמבקרת את החלטת דוראנט. אני מדבר על התקשורת ועל איך ההחלטה התקבלה ציבורית.

עגל
10/02/2023 11:17:38
Reply to  thetroll

אני חולק עליך לחלוטין.
דוראנט קיבל את הביקורת המוצדקת שלו על המעבר לג"ס ללא קשר ללברון, הוא קאפקייק עם בעיות אישיות (מסוימות, סה"כ הוא אחלה לדעתי).
לא קשור לזה שאני שמחתי בשבילו ושמח עוד יותר עכשיו ומאחל לו שיקח כמה אליפויות עם פיניקס.
מרקס אשם בכישלון בברוקלין? האשמים הם שלושת הפרימדונות שחברו להם יחדיו. מנהל בנ"בא לא יכול להעביר כוכבים כאילו הם היו חלקים בלגו, זה עובד עבור האצ'ימורה אבל לא עבור דוראנטים והארדנים. שלושת הדפוקים האלה הרסו את הכל.
כל אחד מהם יודע לתת עבודה כשצריך, אבל יחד עם הפציעות והקורונה לא הכל התמוטט. ועדיין, זאת חוכמת הבדיעבד, ההימור של ברוקלין היה נכון לדעתי.
קרקס שבירת השיא, אתה רציני? זה ארוע הרבה יותר חשוב מהמשחק מול אוקלהומה, השיא בפני עצמו חשוב ונדיר בהרבה מאליפות. כבודו של קארים במקומו מונח (אם יש דבר כזה "עז" אז זה עדיין הוא). אני מהמר בביטחון רב שסטף קרי מוכן היום לתת אליפות אחת או שתיים בשביל להחזיק במלכות הסלים. גם דוראנט.

thetroll
thetroll
10/02/2023 12:15:45
Reply to  thetroll

אני מהמר שלא.

thetroll
thetroll
10/02/2023 12:19:09
Reply to  thetroll

ולגבי היתר…
I rest my case.
כל אחד שיחשוב מה שהוא רוצה.

thetroll
thetroll
10/02/2023 12:37:33
Reply to  thetroll

נ.ב. במקום כל הבלבולי מוח ולסיכום: יש לך את הארדן דוראנט וקיירי בקבוצה. נחתו עליך. תעשה להם קצת מוציניו פוציניו ואתה מקים שושלת שזוכה באליפות אחרי אליפות.
במקום זה אתה נשאר אחרי שנה וחצי בלי שלושתם בלי אליפות וכבונוס גם עם החוזה של בן סימונס.
בעייני זו ההגדרה המושלמת לכשלון. מוחלט. קולוסלי.
לכל מי שחושב אחרת: בריאות.
מיציתי.

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 12:45:13
Reply to  thetroll

אי אפשר לעשות מוציניו פוציניו לעקרבים שמנסים לעקוץ אותך.
זה הטבע שלהם

עגל
10/02/2023 13:22:59
Reply to  thetroll

בדיוק, עשו להם פוציניו מוציניו.
הבעיה היתה בשחקנים עצמם שלא משנה כמה אחריות נתנו להםף הם לא ידעו מה לעשות איתה.
נ.ב. דוראנט יותר מוכשר פי 1000 מלברון בלשים את הכדור בסל (גם סטף, מייקל ויש עוד). בשאר הדברים הוא פחות טוב. לברון זו חבילה שלמה שלא היתה בליגה.

thetroll
thetroll
10/02/2023 15:40:18
Reply to  thetroll

סבבה אז זרוק להם מידי פעם איזה אצבע לעקוץ ובאותה הזדמנות תשתדל שהיא לא תהיה שלך. אבל לתת להם להשתולל עליך? זה לחלשים אשכוס וזה בדיוק מה שאמרתי על מארקס.. חסר עמוד שדרה. מן הסתם לא יגמר בהצלחה לברוקלין ברי בילד. אולי פעם ישיגו אליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אמת

MBK
MBK
10/02/2023 7:14:23

אני טיפה חולק עלייך
אני לא חושב שההנהלה אשמה
הם יצאו פראיריים עם דורנט כי בקיץ היו הצעות על שחקנים כמו ג׳יילן בראון והם יכלו לקבל כנראה גם את אייטון
דה פקטו הם הגיבו בסדר לגחמות של קיירי ושל KD בהתחשב בשעון החול.
על גיייס הארדן הם יצאו פיתה הפיתה בתוך לאפה
בן סימונס שחקן גמור
אני לא חושב שהבולס הייתה אומרת לא להארדן בתמורה לזאק לאויין
לדעתי גם ווסטברוק עדיף על בן סימונס

דוקטור רזי הופמן
10/02/2023 8:13:17
Reply to  MBK

טפשים שלא לקחו גם את אייטון אבל כנראה שהסאנס אמרו סטופ ודוראנט עשה KD

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 7:28:31

תודה דוק
גם אני חולק עליך.
הבעיה היחידה בנטס הייתה האופי המסריח של שלושת הכוכבים שהביאו.
את קיירי מעולם לא רצו, הם ספגו אותו בגלל דוראנט, והוא האכיל אותם חרא כל התקופה שם.
החל מ"אנחנו לא צריכים מאמן" ועד אקט הסיום.
הארדן הזבל נראה לי בכלל לא רצה להגיע לשם אלא מראש לפילי, אפס שעושה שביתות איטלקיות, משמין, לא מתאמץ, לא מקצוען, שם זין על הכל.
ניהליסט גמור.
דוראנט היה ונשאר נחש, דביל ומקרה ראש.
הוא לא הסתדר בגולדן סטייט! ברח מקארי!
הוא פשוט מטומטם ובמקום להיות המבוגר האחראי הלך אחרי חבר שלו בגחמות, דרישות ולחצים על הקבוצה.
שוב ושוב ושוב – קודם כל, צריל לבחור שחקנים לפי האופי. גם אם הם "כוכבים".

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 7:30:35

אני חולק על עצמי, בעיה נוספת היה נאש, שפשוט בדיחה עצובה.
הם באמת שיחקו ללא מאמן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אתה לא חולק עליך – נאש הגיע בגלל דוראנט, כמו קיירי. קווין בישל דייסה…

thetroll
thetroll
10/02/2023 8:37:48

מי בחר בנאש?

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 10:39:46
Reply to  thetroll

לא יודע

thetroll
thetroll
10/02/2023 12:21:06

🙂

MBK
MBK
10/02/2023 7:33:27

דורנט יהנה במשחקי הבייסבול של הדיאמונדבקס (תעיף מבט בלוגו שלהם 😄)
חפש בגוגל את הלוגו הישן

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 8:03:01
Reply to  MBK

בול 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם יש בליגה הנהלות שהייתי מחליף אותם ממזמן בקופים או בינה מלאכותית.
הבעיה הכי גדולה של של מרקס זה לא קיירי הארדן ודוראנט אלא שהוא נתקע עם עודף מלאי שהגיע מאוסטרליה בשם בן סימונס😁.

גם הנהלת הקליפרס שם. שיסתכלו טוב על הנטס כי זה הסוף שלהם שהם טרם רואים. באלמר מנהל ככה את מייקרוסופט גם?

דובקים שנים בדבילים כמו טיי לו קאווי וגורג שכל שנה התוצאות הם כשלון מהדהד ומצפים למשהו שונה אם ואם ואם יש לי חדשות בשבילכם גם אם הם כולם בריאים ובשיאם אין להם שום סיכוי לקחת אליפות בלי פציעות אחת אחרי השנייה אצל היריבות.
המדדה הנוכל עשה קריירה מברט בראון ובן סימונס וקיבל הילה כאילו הוא גורדן. האמת שהוא בקושי זז פאקן דריימונד גרין רץ יותר מהר ממנו

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2023 7:59:57

הבעייה הגדולה של מרקס זה שהוא כל כך פחד שדוראנט וקיירי יעזבו שהוא נתן להם להחליט במקומו. אם זה הוויתור על גרט אלן בשביל חברם דיאנדרה גורדן, הטרייד הסופר בומבסטי על הארדן ללא חתימה על הארכה מצדו. ללא הטרייד על הארדן הם היו בפוזיציה מצויינצ

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 8:14:18

נכון, אבל הוא צדק – הם באמת עזבו

Alex Rabino
10/02/2023 8:22:41

הלייקרס מאוהבים בחטיפים ישראלים. עובדה, הם הביאו לקבוצה 2 שחקנים בשם ביסלי ובמבה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Alex Rabino

זה כי אסם חתמו על הסכם עם התאגיד

רפיקי
10/02/2023 9:10:49

המגמה של קבוצות כמו הלייקרס קליפרס ועכשיו גם פיניקס מצויינת.
זה לא עובד לאליפות זה מאגד את כל השיקוצים וככה אפשר לשנוא באופן מרוכז.
חבל לי רק על בוקר,לא עשה שוב דבר שמצדיק כזה עונש.

גיא רוזן
10/02/2023 9:45:50
Reply to  רפיקי

?
גולדן לא התקשרו לחזר אחרי דוראנט בקיץ 16?
כבר שכחת מי מחזיק בפיינלס mvp של 2 מהאליפויות שלכם?
.
לגולדן היה בסיס של קרי + קליי שחוזקו בטריידים שהביאו את איגודאלה ובוגוט ולבסוף דוראנט.
לסאנס יש בסיס של בוקר ואייטון שלוזק בטרייד שהביא את פול ולבסוף דוראנט.
היכן אתה רואה הבדל????

רפיקי
10/02/2023 12:29:22

1.אין לי שום בעייה עם פיניקס, להפך זה קבוצה שאני אוהב.
אני שונא שחקנים עם אופי מגעיל,
דוראנט הוא מספר 1 בתחום.
כריס פול מהחזקים בתחום.
2.לא אהבתי את המעבר של דוראנט לווריורס, כל אוהד שיגיד שהוא לא נהנה ששחקן כזה מוכשר מביא לו 2 אליפויות הוא שקרן אבל לא הייתי מחובר לקבוצה איתו כמו לקבוצה בלעדיו.
3.לכן אין לי בעייה עם המהלך מהצד של פיניקס, קשה להגיד לא כשיש לך כזאת הזדמנות לאליפות.
יש לי בעייה מהצד של דוראנט, זה מהלך שהוא כבר עשה, הוא כבר מכיר את ההשלכות ובכל זאת עושה את זה שוב.
דוחה

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2023 12:44:18
Reply to  רפיקי

איזה השלכות? הוא רוצה לקחת אליפות ף ורוצה לשחק בקבוצה אחרת שבה הסיכוי גבוה יותר בשבילו.
הבדל אחד גדול מפעם שעברה דוראנט היה שחקן חופשי עכשיו הוא כפה על הקבוצה טרייד, בכל מקרה מהבחינה של הסאנס זה לא אמור לעניין. הם הוסיפו את הסקורר הטוב בליגה שעונה בכושר אדיר.
סופר טימס עובד והסאנס נהייתה בדיוק אחת כזאת.

רפיקי
10/02/2023 16:54:41

ההשלכות מבחינתו.
לפני הפעם הראשונה הוא חשב שזה יביא לו סיפוק ותהילה.
הוא כבר גילה שממהלך כזה לא מקבלים את זה.
הפעם זה לא יהיה שונה.

Jonathan
10/02/2023 14:58:54
Reply to  רפיקי

שום דבר דוחה.
הבחור כבר הרבה זמן בליגה ולא עובר קבוצות בכזו תדירות.
גם אני לא מבין את הטענות האלו נגד שחקנים שמבקשי םשינוי אחת לכמה זמן – כולם כאילו מתגעגעים לנאמנות של קארל מאלון או פטריק יואינג אבל אז מזכירים את כל הפעמים שלא היו להם הישגים ואת כל הפעמים שג'ורדן הקטין אותם.

עגל
10/02/2023 16:41:17
Reply to  Jonathan

+1000

דה שוט
10/02/2023 9:38:44

תודה מנחם.
אם ג׳ו האריס היה קובר ג׳אמפר פנוי לגמרי מה-היי פוסט 8 שניות לסיום משחק 3 במילווקי – כל מה שנאמר כאן ושם על מארקס דוראנט קיירי וכל השאר – היה לא רלוונטי. דלתות מסתובבות.
דוראנט יפרח בפיניקס כמו שפרח בגולדן סטייט. הוא מנהל משחק גרוע אבל מנגד – המוציא לפועל הגדול בכל הזמנים.

etayle
etayle
10/02/2023 9:52:03
Reply to  דה שוט

או מחטיא כדורים סופר פנויים במשחק 7, הסוס טרויאני הזה פשוט הרב את הנטס.

דה שוט
10/02/2023 15:21:34
Reply to  etayle

כן. יכול היה לגמור את ההארכה עם שלשה פנויה מצד שמאל. שיהיה בריא

גיא רוזן
10/02/2023 9:55:25
Reply to  דה שוט

ילד, אני מבקש לצאת מהאוטובוס ולא לחזור עד לסיום העונה!!!
.
וקצת יותר ברצינות –
כרגיל. בריאות.
.
סאנס בריאים יכולים להיות קבוצה מיוחדת.
איך עוצרים פיק אנד רול של מי שזה לא יהיה עם כריס פול?
אותו פיק אנד רול פול/אייטון רק עם דוראנט ובוקר ממתינים.
איך עוצרים פיק אנד רול בוקר/דוראנט?
כריס פול, בוקר, קרייג, דוראנט, אייטון.
כמות האפשרויות ההתקפית מטורפת.
סימני השאלה הבודדים נשארו כפי שהיו (למעט בריאות) –
ריבאונד הגנה והתמודדות עם פורוורדים פיזיים.
.
גם בהגנה המצב לא רע בכלל.
דוראנט ואייטון זה ה המון אורך וניידות שביקשו על כניסה לצבע ויתמודדו היטב עם חילופים.
בוקר, פול וקרייג כבר הראו שיש להם הגנה לא רעה.
כן, קשה יהיה להחליף את מה שברידג'ס נתן
(שחקן אדיר!)
אבל בסך הכל יהיה בסדר.
גם הספסל, שהוא לא מדהים, יספק.
כל הפציעות הכניסו לרוטציה שחקנים שקיבלו ביטחון כך שכרגע יש בהחלט עומק מספק.
.
הכל יקום וייפול (רק לא ליפול! שחקנים שבירים, יש בקבוצה…)
על בריאות.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2023 12:50:41

אני לא זוכר עונה כזאת של אוהד, הסאנס פתחו בסערה את העונה, היו במקום הראשון נקלעו לרצף פציעות שזרק אותם למלחמות על הפלייאוף, חזרו לכושר ואז הוסיפו את דוראנט ועל הדרך החליפו בעלים לאחד שלא מפחד לדחוף את היד לכיס.
.
כמו שכתבתי ידידי הסאנס הפכו לסופרטים שאי אפשר לשמור עליה, יש לה שני סקוררים אדירים כוכבי על בדמות בוקר ודוראנט, מנהל משחק שידע לשים אותם בספוט , סנטר שיכול והולך לקטוד הרבה בצבע, וקליעה אדירה פחות או יותר מכל טווח כשרק אייטון לא קולע מ3 אבל בעל יד רכה מחצי מרחק.

גיא רוזן
10/02/2023 13:00:58

טפו, טפו, טפו,
חמסה, חמסה, חמסה.

גיא רוזן
10/02/2023 9:56:21
Reply to  דה שוט

זמן טוב להזכיר לך שאם הסאנס מעפילים לפיינלס רשימת ההפסדים שלך צומחת בהירה נוספת…

דה שוט
10/02/2023 17:28:14

1. הבעייה היחידה של הסאנס תהיה מבחינת העומק. הלכו 3 שחקני חמישייה – בעיית העומק הייתה בסופו של דבר עקב אכילס של השושלת במפרץ. עדיין – אליפות כאן ועכשיו זאת המטרה ואחר כך מה שיבוא.
2. דוראנט עם 2 אליפויות בסופר טים. הוא יודע את העבודה. לדעתי זה יהיה מספיק כדי להיאבק על אליפות מבחינת פיניקס. וזאת המטרה.

גיא רוזן
10/02/2023 17:30:25
Reply to  דה שוט

קראודר לא שיחק העונה דקה.
.
הלכו 2 שחקני כנף אדירים,
הגיעו 2 שחקני כנף, אחד מהם מהגדולים שידע המשחק.
.
הספסל שנותר?
אם הקבוצה בריאה,
אז זה יעשה את העבודה.

דה שוט
10/02/2023 17:29:04

אם הסאנס ודוראנט יזכו באליפות – אני משלם לך ולגילרי את כל הבירות שאני חייב – באושר גדול!!!

גיא רוזן
10/02/2023 17:31:42
Reply to  דה שוט

טפו, טפו, טפו
חמסה, חמסה, חמסה
.
(אני שולח לך חשבונית על מארז רגלי השפן ופרסות הסוס שהזמנתי…)

דה שוט
10/02/2023 17:57:07

תירגע חבריקו מותר לכם לחלום. המטרה – מאבק לגיטימי על האליפות.
א שוט אט דה טייטל
🙂

ירון, החלום
ירון, החלום
10/02/2023 10:34:05

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.
נראה לי שבזמנו היללת את הנהלת הנטס, העל הבאת הכוכבים.
מסכים עם הדעה, שחוסר היכולת לטפל באופי של הכוכבים הוא מה שהרס את הקבוצה.. וכדרך אגב, הבעיות אצל קיירי התחילו מוקדם יותר, עזב מיד אחרי האליפות, כי חשב שהוא יכול להוביל קבוצה לאליפות.
ראינו מה יצא בסוף..

אבג
אבג
10/02/2023 10:46:13

אנשים פה מקשרים את לברון למעבר של דוראנט. עדיין לא הבנתי מה הקשר?
תשתדלו לנמק ולא סתם לרשום השיקוץ השיקוץ.
בהשוואה ישירה
לברון מעולם לא עשה שביתה איטלקית פרט לעונת הטנקינג כדי לקבל את דייויס.
מעולם לא דרש טרייד
מקצועית בעיני דוראנט סקורר קצת יותר טוב (עשירית שניים בממוצע קריירה) אבל בכל השאר זה אפילו לא קרוב.
הכי בולט זה ההתנהלות ויכולת ההנהגה שחסרות לדוראנט והיו ללברון רוב הקריירה.
בפיניקס זה אמור לעבוד כי פול מנהיג על.
פיניקס כרגע שתי רמות בכישרון מעל השאר

עמיחי קטן
10/02/2023 10:59:27

תודה מנחם. במבחן התוצאה, הפרוייקט של הנטס נכשל, אבל יש להנהלה רק חלק בכישלון, ולא בטוח שזה החלק המשמעותי ביותר

אבג
אבג
10/02/2023 11:14:13

שאלה לאוהדי פיניקס
מניח שהיתה אפשרות לוותר על פול במקום ברידג׳ס וג׳ונסון.
בעיני ברור שמה שבחרו עדיף, כי צריך מנהיג ליד דוראנט.
מה דעתכם?

עגל
10/02/2023 11:20:56
Reply to  אבג

אני מעדיף את ברידג'ס וג'ונסון, ולהביא רכז זול מאיפהשהו, קארוסו, משונל, דלבדובה כזה, מישהו מטים אשך.

גיא רוזן
10/02/2023 11:25:49
Reply to  אבג

אתה יוצא מנקודת הנחה שכריס פול "ינהיג".
יש בדיוק את אותו הסיכוי שהוא יוציא את דוראנט משלוותו המעורערת מלכתחילה…
.
כיום, ברידג'ס "שווה" יותר מכריס פול.
בהרכב שנוצר,
כריס פול מביא משהו שהקבוצה צריכה. ניהול משחק שלא זקוק להרבה זריקות בשביל להצליח להניע את הקבוצה.
השאלה היא האם הסאנס יכלו להשיג מנהל משחק איכותי ועדיין להשאיר את ברידג'ס.
לא יודע.

Pistons
Pistons
10/02/2023 11:39:54
Reply to  אבג

כריס פול בעיקר הנהיג קבוצות לא לקחת אליפויות (וגם חירבן בדקות הסיום במשחקים האחרונים של הגמר של פיניקס). הוא כזה לוזר שאפילו עם דוראנט הוא עלול לסיים ללא אליפות

אבג
אבג
10/02/2023 11:48:09
Reply to  Pistons

מסכים שזה הימור ככה או ככה.
בעיני השאלה העיקרית היא הכושר של פול השנה ובשנה הבאה.
למצוא מנהל משחק ברמה דומה זה כמעט בלתי אפשרי.
אם ימשיך לנהל משחק ולשמור כמו שצריך, בעיני זה נו בריינר, למרות שברור שדוראנט שברירי ויכול להתבאס מאופי חזק כמו של פול.
בצד של הוינר לוזר – לפול אף פעם לא היתה קבוצה כזו, והוא בבירור לא השחקן הראשי בהצגה. לא בעייתי בכלל.

אבג
אבג
10/02/2023 11:48:34
Reply to  אבג

תגובה לכולם כמובן

ברוך רובין
ברוך רובין
10/02/2023 13:02:18
Reply to  אבג

כריס פול צריך לעשות מה שסטוקטסון עשה ולנהל את המשחק, למסור הוא לא שכח ועדיין מדובר באחד ממנהלי המשחק היותר משובחים שיש בליגה, לא פחות חשוב הוא עדיין יכול לקבור את העור כשהוא חופשי.
.
דוראנט יהיה יעיל יותר ויהנה ממנהל משחק לידו, לא יהיה את מה שקרה עונה שעברה

thetroll
thetroll
10/02/2023 12:25:39
Reply to  אבג

ברור שהיה עדיף לוותר על פול הוא בשלהי הקריירה שלו.
הערך של ברידג'ס בשוק הרבה יותר גבוה לדעתי.

Amitlahev
10/02/2023 12:31:53

אני חושב שברוקלין עשתה טרייד מעולה. נכון, דוראנט זה שחקן היסטורי אבל אסור לשכוח שהוא פציע וגם דורש התאמות משמעותיות בסגל עבורו מבחינת עובי סגל ופיי רול. כמו כן כמות הנכסים והבחירות שקיבלו היא עצומה. הסגל הנוכחי ירוץ שנה-שנתיים וישתפר מאוד, ואז אפשר יהיה להוסיף לפחות שחקן משמעותי אחד מהדראפט ועוד כוכב רציני עם אגו נשלט יחסית (ניו יורק תמיד תמשוך כוכבים). ככה בונים קבוצה.

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 12:38:15
Reply to  Amitlahev

יש להם סגל מעולה.
הצליחו לנחות על הרגליים, שוב, ויוצאים לשיקום חדש עם בסיס מצוין, כמו שעשו את הבלתי ייאמן עם השיקום המהיר והטוב אחרי חורבן בילי קינג.

עגל
10/02/2023 13:25:09
Reply to  Amitlahev

בדיוק

Don
Don
10/02/2023 13:56:10

מישהו יכול להסביר לי, למה באמת קיירי עזב? כי לא קיבל חוזה ארוך?
ולמה באמת דורנט עזב?
חשבתי שהגיע זאק וון והקבוצה התחילה לנצח ולשחק כמו שצריך שדברים הסתדרו.
באמת חשבתי.

אשך טמיר המקורי
10/02/2023 15:52:29
Reply to  Don

אתה צדקת.
הם טעו.
הייתה להם אחלה קבוצה והם היו קונטנדרים רציניים

Jonathan
10/02/2023 14:49:11

https://twitter.com/mollyhannahm/status/1623713806592446464?s=20&t=9WLRH71GskBjVkHjLvuEPQ
kevin durant kendall jenner

🤝

leaving ben simmons for devin booker

thetroll
thetroll
10/02/2023 15:36:00
Reply to  Jonathan

וואו… היא הרי היתה עם שניהם אאלט… וואו. איזה הזיה