נצחון לקליפרס על הניקס בהארכה, הוויזארדס שוב הובכו ויאניס ניצח את ג'ימי באטלר בשבת מלאת נקודות! / אור ילובצקי

ברוקלין נטס (20-32) 125 – וושינגטון וויזארדס (28-24) 123

אחרי שהפסידו לפורטלנד אמש לאחר איבוד יתרון של 20, הוויזארדס הגיעו למפגש מול שחקני הספסל של הנטס, וכבר פתחו מבערים כשעלו ליתרון 23 נקודות באמצע הרבע השני. אך כמו אתמול נגד פורטלנד, המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לגמרי וברוקלין בעזרת משחק חייו של קאם תומאס השלימה את המהפך במהלך הרבע האחרון, בו תומאס פשוט לא החטיא וסחף את הנטס לנצחון. וושינגטון רושמת 2 הפסדים ב-48 שעות בהם הובילה ב-20 נקודות והפסידה, ועל הדרך איבדה את קייל קוזמה שנפצע בקרסול במהלך הרבע השני.

תומאס רשם שיא קריירה עם 44 נקודות מהספסל ב-70% מהשדה, אדמונד סאמנר הוסיף 29 נקודות וניק קלקסטון הוסיף 15 נקודות ו-13 ריבאונדים.

את הוויזארדס הוביל קריסטפס פורזינגיס עם 38 נקודות ו-5 ריבאונדים אך גם רשם 6 עבירות כנשארו 3 דקות לסיום, דני אבדיה הראה הרבה בטחון עם 23 נקודות ב6 מ-14 מהשדה , 4-9 מהשלוש ו7 מ-12 מהעונשין, אליהן הוסיף 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 4 חטיפות ו-3 איבודים.

ניו-אורלינס פליקנס (27-27) 131 – לוס אנג'לס לייקרס (29-25) 126

כרגע מה שכל העולם חושב עליו זה השיא של לברון והאם קיירי יגיע ללייקרס, אך הקבוצה מעיר המלאכים בעיקר חושבת על לנסות להשיג נצחונות בכדי להתקרב לתמונת הפליי-אין. לברון ושות' יצטרכו לחכות למשחק הבא כי הפעם הם נתקלו בקבוצה הצעירה מניו אורלינס, שלמרות שהייתה בפיגור רוב המשחק היא לא ויתרה והשתלטה על המשחק ברבע האחרון ולא אפשרה ללייקרס לחזור ליתרון.

ברנדון אינגרם הוביל את הפליקנס עם 35 נקודות ו-5 ריבאונדים, סי ג'יי מקולום הוסיף 23 נקודות ויונאס ולנצ'יונאס הוסיף 18 נקודות ו-14 ריבאונדים.

את אל איי הוביל אנתוני דייויס עם 34 נקודות ו-14 ריבאונדים, לברון הוסיף 27 ונמצא כעת במרחק 36 נקודות בלבד מהשיא, שיכול להישבר במשחק הבא מול אוקלהומה סיטי בלילה שבין שלישי לרביעי.

דטרויט פיסטונס (40-14) 100 – פיניקס סאנס (26-29) 116

הפיסטונס כבר מזמן חושבים על טאנקינג, ולא ממש היוו פקטור במשחק הזה. הסאנס פתחו את הרבע הראשון ביתרון דו-ספרתי, הפיסטונס ניסו לחזור, אך בסך הכל הסאנס שלטו לכל אורך המשחק ולא היו בפיגור פעם אחת, כשיתרון השיא עומד על 22 נקודות ברבע האחרון.

דיאנדרה אייטון שלט מתחת לסלים עם 31 נקודות ו-16 ריבאונדים, מיקאל ברידג'ס הוסיף 24 נקודות וקאם ג'ונסון קלע 20.

את דטרויט הוביל סאדיק ביי מהספסל עם 25 נקודות ו-5 ריבאונדים, בויאן בוגדנוביץ', שעלול למצוא את עצמו בקבוצה אחרת בימים הקרובים, הוסיף 23 נקודות.

ניו יורק ניקס (26-28) 128 – לוס אנג'לס קליפרס (26-30) 134 – לאחר הארכה

מפגש תוסס בגארדן בין קבוצות עם אול-סטאר בודד (ג'וליוס רנדל אצל הניקס, פול ג'ורג' אצל הקליפרס) סיפק לנו כדורסל מרהיב, בו הקליפרס בעיקר הובילו ברוב שלבי המשחק, אך רבע רביעי נהדר של הניקס בהובלתם של ג'יילן ברונסון ואר ג'יי בארט הוביל את המהפך, וחדירה של ברונסון קבעה 112-115 19 שניות לסיום. פול ג'ורג' החטיא שלשה, זובאץ' לקח ריבאונד ובסופו של דבר ניקולה באטום קבר שלשה על הבאזר ששלחה את המשחק להארכה:

בהארכה, הניקס ביצעו 11 עבירות שהובילו ל-18 זריקות עונשין מתוכן הקליפרס קלעו 15, שהספיקו לנצחון.

קוואי לנארד קלע 35 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות, פול ג'ורג' סייע לו עם 30 נקודות ו-8 ריבאונדים, נורמן פאוול הוסיף 24 נקודות מהספסל.

את הניקס הוביל ברונסון עם 41 נקודות ו-7 אסיסטים, ג'וליוס רנדל הוסיף 28 נקודות ו-11 ריבאונדים, ואר ג'יי בארט סיים ערב חלש עם 14 נקודות ב 6 מ-21 מהשדה.

שיקגו בולס (27-25) 129 – פורטלנד טרייל בלייזרס (27-26) 121

פורטלנד קיוותה להמשיך במגמת העלייה אחרי הקאמבק מול הוויזארדס אמש, אך גם השוורים רוצים לעשות רעש במשחק ויצאו עם נצחון במשחק צמוד. הפעם היה התור של הבלייזרס להפסיד אחר יתרון דו-ספרתי, שעמד על 17 באצמע הרבע השלישי. הבולס יצאו לריצה משלהם וירדו ביתרון 4 לרבע האחרון, בו הבלייזרס לא הצליחו לחזור.

זאק לאבין הוביל את הבולס עם 36 נקודות, דמאר דרוזן הוסיף 27 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, וניקולה ווצ'ביץ' הוסיף 23 נקודות ו-11 ריבאונדים.

את פורטלנד שוב הוביל דמיאן לילארד עם 40 נקודות, אנפרני סיימונס הוסיף 27 נקודות וג'וש הארט (12 ריב') וג'רמי גרנט קלעו 13 כל אחד.

מילווקי באקס (17-36) 123 – מיאמי היט (25-29) 119

קרב מעניין בין שתי יריבות מזרח, אך קבוצה אחת נשארה בטופ בזמן שקבוצה אחרת ירדה לבינוניות וככה גם נראית התוצאה. המשחק ברובו הייתה בשליטה של מילווקי, חוץ מברבע השלישי בו ההיט הצליחו לעלות ליתרון קטן, אך בסופו של דבר הבאקס פתחו מבערים ברבע האחרון ודאנק של ג'רו הולידיי קבע יתרון 112-121 58 שניות לסיום. מילווקי רושמת נצחון שישי רצוף.

יאניס אנטטוקומפו רשם טריפל דאבל של 35 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, קריס מידלטון עלה מהספסל וקלע 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, וגרייסון אלן הוסיף 19 נקודות.

את ההיט הוביל ג'ימי באטלר עם 32 נקודות ו-8 ריבאונדים, טיילר הירו הוסיף 24 נקודות ו-6 אסיסטים, והאול-סטאר באם אדבאיו הוסיף 16 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (27-25) 153 – יוסטון רוקטס (40-13) 121

תצוגה התקפית אדירה לת'אנדר, שלא השאירה סיכוי לאחת מנמושות הליגה, וכבר ירדה ביתרון 19 נקודות בסוף הרבע הראשון (19-38), משם היתרון טפח עד ל-45 (76-121) בסיום הרבע השלישי. שגרר את שאר המשחק לגארבג' טיים ארוך.

האול-סטאר היחיד על המגרש שיי גילג'ס אלכסנדר קלע 42 נקודות, וקיבל סיוע ממייק מוסקלה שקלע 19 נקודות וג'וש גידי שרשם 17 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

את הרוקטס הובילו שחקנים אנונימים בדמות טיי טיי וושינגטון ג'וניור וג'וש כריסטופר עם 20 נקודות כל אחד.

גולדן סטייט ווריורס (26-27) 119 – דאלאס מאבריקס (26-28) 113

שוב משחק בלי לוקה דונצ'יץ', שוב דאלאס מפסידה, ניתן להגיד שהתוצאה משקרת כי דאלאס לא באמת הייתה במשחק ולא עלתה ליתרון אפילו פעם אחת. גולדן סטייט סיימה את הרבע הראשון ביתרון 23-40 והיתרון נשאר דו-ספרתי לאורך שני הרבעים הבאים, אך סטף נפצע בסוף הרבע השלישי וזה נתן נקודת אור למאבס לחזור למשחק, והצליחו לצמק את התוצאה ל-5 נקודות בלבד, אך בסופו של דבר לא היה להם מספיק זמן בשביל לחזור.

סטף קרי קלע 21 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לפני שנפצע, דריימונד גרין הוסיף 17 נקודות, קליי טומפסון וג'מייקל גרין קלעו 14 נקודות כל אחד.

את המאבס הוביל ספנסר דינווידי עם 25 נקודות, טים הארדוויי ג'וניור הוסיף 22 נקודות.

דנבר נאגטס (16-37) 128 – אטלנטה הוקס (27-27) 108

גם פה קיבלנו תצוגה חד צדדית, ולאחר רבע ראשון צמוד, הנאגטס תפסו פיקוד על המשחק ולא הביטו לאחור. יתרון 52-70 בסיום המחצית הראשונה הספיק לנאגטס בשביל לשמור על יתרון יציב לכל שאר ההתמודדות, שכבר עלה ל-23 נקודות לקראת סיום המשחק.

ג'מאל מארי רשם שיא עונתי של 41 נקודות ו-7 אסיסטים, ניקולה יוקיץ' הוסיף טריפל דאבל של 14 נקודות, 18 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ומייקל פורטר ג'וניור הוסיף 23 נקודות.

את ההוקס נטולי טריי יאנג החולה הוביל דז'ונטה מארי עם 28 נקודות ו-10 אסיסטים, דיאנדרה האנטר הוסיף 20 נקודות.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. תודה על הסיקור.
    יתרונות גבוהים בחצי הראשון כבר מזמן אינם תעודת ביטוח, בטח בליגת שלשות מהירה ותזזיתית כזו. אי אפשר לתת גז בהתחלה ולנוח בשאר המשחק. קבוצה נורמלית תמיד יכולה לעשות קאמבק

  2. תודה על הסיקור אור,
    כמו שינון אמר, באמת נראה שיש הרבה מהפכים וחזרה של קבוצות אחרי הפרשים שנראים גדולים.
    מעניין אם יש דרך לבדוק מול שנים קודמות,

  3. אם הלייקרס לא היו כל כך אינסטנט בנשמה אז היו מקיפים את לברון היום אינגרם קוזמה רנדל די-לו ועם קצת מזל גם לונזו בריא (ולא זוכר מי נבחר עוד בבחירות שהם חילקו עם כל העסקאות שלהם). מצד שני גם היתה להם אליפות אחת פחות. מצד שלישי לא היו תקועים עם ראס ודייויס הבלרינה. מה עדיף? אליפות זו המטרה האולטימטיבית אז כנראה נהגו נכון, אבל עדיין זה לא מרגיש משכנע

    1. נכון, אבל רק בדיעבד אני ואתה חושבים ככה, באותו הרגע שדיוויס היה זמין, רצינו למכור את הבית כדי שהפלקינס ישחררו אותו.
      הייתה לו ריצת פלייאוף שטאטאו את פורטלנד בסוויפ שהוא נראה הדבר הבא, לא החיה הפצועה של היום.
      גם עכשיו שהוא בריא הוא טופ 10, אבל זה קורה רק בליקוי חמה.

      1. הטעות הייתה בלהביא את לברון.
        ברגע שהבאת אותו כל העתיד הלך פארש כי זה מה שהוא עושה.
        דייוויס יכל להגיע ולהיות חלק מכל הצעירים האלה גם בלי לברון שיהיה שם לעשות חורים בהגנה (ולבוא בטענות לחבריו), פאסיב אגרסיב מול ההנהלה, לא לרדת בכלל להגנה, ולהתרכז בטראקר שלו במקום בהצלחה קבוצתית.

        1. אתה טועה ידידי.
          לברון הגיע בחינם, דיוויס הגיע תחת חוזה והיה צריל לתת תמורתו מלא נכסים.(ביניהם אינגרהם, לונזו בחירות וכו').
          לדיוויס אין את היכולת להישאר בריא ולתת תפוקה כל ערב, ועוד יותר מזה באופי הוא לא מספר אחת כמו אמביד למשל, שגם שהיה פצוע יותר תמיד רצה להוביל ולהיות בעל הבית.

          1. אני לא טועה. ברגע שלברון הגיע כל העתיד והצעירים הלכו לפח. הוא לא משחק עם צעירים ופעל להעביר את כולם.
            זה הוא שדרש להביא את דייוויס תמורת כל הנכסים.
            יכלו לחכות בשקט לתום חוזהו ואז היה בא לאל-איי אחרי שהצעירים התפתחו.
            יכלו גם לא להביא אותו אלא מישהו אחר.
            הם היו בעמדת זינוק מצוינת לעתיד, והכל הלך לפח בגלל שיטת לברון.

            1. NBA בדם

              אתה יכול להגיד את זה לכל קבוצה שרוצה הווה על פני עתיד.
              הקליפרס וויתרו על מלא בחירות ועל שג"א(שהפך למפלצת ושווה יותר מכל נכסי לייקרס), בשביל גורג' וקוואי והם עדיין ללא אליפות.
              זה הימור שאתה לוקח, וגם המזל משחק עם פציעות וכדומה.
              מה ציפית שלברון שבא לקראת סוף הקריירה(שהוא טופ 10 גם עכשיו ובמיוחד שהגיע ללייקרס), יש לו זמן בפיתוח שחקנים?
              פילי,בוסטון הלכו לבנייה מדודה דרך הדראפט ועדיין לא נשאו פרי.
              הלייקרס כן.
              אבל זה לא אומר שאינסטנט עדיף על בנייה מדודה, זה הרבה עניין של מזל וטיימינג מסויים, כמו בכל דבר בחיים.
              אין נוסחה מנצחת ב100%

    2. ברוך רובין

      אברי זה חלק מהסיכום שלברון הגיע ,אני לא מדבר על כל שאינגרם רנדל… לא היו מתפתחים ככה ליד לברון כיוון שלא היה להם את הזמדנות לטעות.
      .
      בכללי אם כל הביקורת על הטרייד של דיוויס לליקרס יש אליפות, דבר שבוסטון אם הבנייה הנכונה לא השיגה מאז שהייתה קבוצת אינסטנט.
      .
      אשך אני לא מסכים, הצעירים של הלייקרס לא היו מספיק כשרוניים כדי לקחת טבעת או להיות בכלל קונטנדרית, כששחקן כמו לברון בא אלייך ועוד בשוק החופשי אתה לא אומר לא. עדיף אליפות אחת ביד מאשר להיות כמו פילי שנים.

      1. לא חושב.
        זאת לא אליפות רגילה. זה טורניר בועה בתנאים ייחודיים.
        והסדרה נגד דנבר – הייתה מכורה.
        אני לא חושב שעדיפה אליפות כזאת ואז להיות קבוצת לוטרי או פלייאין מסריחה כל שנה.
        לעומת פיתוח שחקני בית, ושיפור הדרגתי, וקבלת קבוצה תחרותית לעשור שתהיה הבייבי של העיר.

        1. לפני הבועה הלייקרס היו מדורגים ראשונים שלברון שני ליאניס במירוץ הmvp ודיוויס בעונה בריאה ונראה מפלצתי.
          הפוך, הלייקרס היו צריכים לקבל יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף והבועה ביטלה זאת.
          אף אחד לא ציפה שדיוויס יתפרק כל עונה מאז עונת האליפות.
          אם הוא היה בריא, הם היו הצמד ששולט בליגה ביד רמה.

  4. תודה על הסיקור המצויין
    איזה נדנדות במשחקי הלילה
    ואיזה כיף שדני אבדיה קולע 23 נקודות וזה עובקר בשקט יחסי.
    ואיזה כיף שחולון ניצחה אמש
    בכללי, חוץ מזה שנגמר הסופ"ש והתחיל שבוע העבודה ויש חורף הכל סבבה
    🙂
    כל מוצאי שבת יש לי מחשבות על התנצרות….. ולהתגייר חזרה יום ראשון בערב…..

  5. גזרת הכיתה הטיפולית, או בשמה המוכר, הלייקרס. עוד משחק נפלא וכביר של גדול שחקני תבל שמתקרב עוד ועוד לשיא המופלא, הכותרת המשנית היא שקבוצתו העלובה שוב הפסידה, שוב בקלות, שוב חטפה 130 וכל זה לקבוצה נחותה. תביאו לו את קיירי ואולי עוד שניים שלושה שחקנים כי השחקן הטוב בהיסטוריה צריך את כל העזרה שהוא יכול לקבל כדי לגרד פלייאין.
    בלופי בלוף תמשיך ככה

    1. האווי לאסוף

      השחקן הזה בן 38, ובכלל משחק בספורט קבוצתי. יש גבול כמה אפשר לצפות מבן אדם (אוף, אני שונא שגורמים לי להגן על ג'יימס)

    2. הציפור הנדירה

      מה הקשר? גם אם הוא לא הטובה ביותר בכל הזמנים הטא עדיין מגדולי הכדורסלנים בכלנהזמניםמוראוי לימישיית כל הזמנים!!!
      יעולת של כדורסלן, כמו כל ספורטאי אחר נמדדת לםי הקריערה לו לפי גיל 38-37 וגם ביחס לכילו הטא אדיר ומראה מדוע הוא כוכב על מהגדולים ביותר. רק כוכב על גדול יכול להוביל שלוש קבוצות לארבע אליפויות ולהיות המצטיין בכל ארבעת האליפויות האלו, ולהוביל את כל שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים כמו ב-2016, ולהשיג ממוצע ט"ד בגמר כמו באחד הגמרים שהפסיד, כשבשניהם הוא היחיד בכל הזמנים להגיע לזה, להיבחר 12 פעמים לחמישיית העונה הראשונה וב-4 מתוכם היה ה-MVP של העונה הסדירה, ולהיות היחיד עם ממוצעי קריירה של מעל 27, 7, 7(, 1.5).
      שחק עם חכמת משחק וראיית משחק מהגבטהים ביותר, מעולה בשני צדי המגרש (אך לא תמיד רצה לשחק הגנה אך יכול הגנתית הייתה לו ועוד איך), ריבאונדר טוב מאוד, מוסר משובח וחוטף טוב ומעלה.

  6. נכון, אלו הפיסטונס
    (במילים אחרות: לא כוחות)
    ועדיין –
    .
    א. קמרון ג'ונסון. איזו רמה גבוהה של כדורסל הוא הציג הלילה. כל מה שמחפשים אצל שחקן כנף –
    לוקח את הכדור לסל באגרסיביות, יוצר, נע נהדר ללא כדור, אתלטיות מרשימה, והכי חשוב – קליעה אוטומטית. השלשות שלו מכידרור אחרי חסימה זה גיים צ'יינג'ר.
    .
    ב. אייטון. הוא היה גדול (תרתי משמע) על הפיסטונס הלילה. לפרקים זה נראה פשוט לא הוגן איך שהוא קופץ לוקח ריבאונדים על הראש של שחקני הפיסטונס,
    קצת כמו לראות מבוגר משחק מול ילדים…
    .
    ג. הסאנס הקבוצה עם הפציעות המשמעותיות ביותר העונה בליגה, ובהפרש. הם במקום ה-5 במערב מרחק 2 משחקים מהמקום ה-3 (אבל גם 2 משחקים מהמקום ה-11), ובוקר צפוי לחזור בקרוב (מצטער, עידו…)
    .
    מתגעגע לימים השמיים של "בוקר טוב…"

  7. אור, תודה על הסיקור.
    נקווה שסטף יחזור במהרה. ואם לא – אז אפשר לקחת עונת הצטיידות בדראפט ומנוחה ארוכה בקיץ…

  8. יהלי אולמר

    תודה אור
    טורבו חזר בהילוך גבוה היום. יכל לסיים עם 30 בקלות. יש וייבים טובים מסביבו לאחרונה.
    איך ג'יילן בראנסון לא אולסטאר?

    1. ואגב, הוא נכנס פעמיים לטופ-10 היומי בזכות האסיסט היפה לשלשה של קיספרט, וההטבעה על הבייס ליין אחרי ההשכבה של קלקסטון.

  9. אחלה סיקור.תודה אור. שקאווי בריא ומשחק הוא מזכיר לך למה למרות הלואד האינסופי שלו הקליפרס שמו עליו ברינקס.
    לבלוב האבדיה מגיע מבחינתו בדיוק בזמן לקראת האפשרות להצעות לחוזה בקיץ.

  10. במשחק הקודםמשבו הקליפרס הפסידו לבאקס הם פשוט הלכו על iso לקוואי. שפספס כל פעם. הפעם הם עשו תרגיל הרבה יותר משוכלל וזה השתלם להם. וטוב שכך.

כתיבת תגובה